Lažna i opasna neminovnost

 

„Osveta je bila neminovna jer su zločini koje su ustaše počinile bile toliko strašni da je to bilo nemoguće izbjeći „ (Slobodna Dalmacija, 7.5.2010.). Time je Mesić opravdao zločine „oko Bleiburga". To je iznio otvoreno pred nezrelim i politički neopterećenim đacima u zabočkoj gimnaziji kao gost predavač na satu povijesti. Nečuveno da netko u 21. stoljeću u Europi necivilizirano zastupa balkanski diktum: Tko se ne osveti taj se ne posveti!

Englezi su pristali na izručenje nenaoružanih zarobljenika pod striktnim uvjetom da bez suda nitko ne smije biti strijeljan, što su komunisti perfidno potpisali.

BleiburgDok za Mesića, bogato plaćenog porezom hrvatskih građana, zločini bespravni i neljudski dovoljno su opravdani „neminovnom osvetom", dotle to za Srbina i antifašista Simu Dubajića danas su neopravdani! On se kaje za zločine koje je organizirao po naređenju „odozgo". Prema intervjuu Dubajića sa „Spiegelom" teško je bilo naći koljače dovoljno odane partiji za taj barbarski čin. Sam Dubajić se je, kako je kazao, udaljio u polupijanom stanju jer nije želio vidjeti holokaust koji je sam organizirao. Daleko od „spontanog ubijanja", većina tih ubojica je kasnije izvršila samoubojstvo ili svršila u ludnicu po riječima Dubajića. Vjerojatno nisu bili podučeni na satu povijesti o „neminovnoj osveti"! Obraćeni se je antifašist Sima Dubajić javno pokajao za zločine iz 1945. godine, ali i za zločine iz Like godine 1941. To je posvjedočio svojim „Hristovim" križem koji je nosio na svojim prsima do smrti.

Taj Mesićev atavistički mentalitet usvojio je Ante Pavelić poslije lipanjskih ubojstava hrvatskih delegata sa Stjepanom Radićem u parlamentu u Beogradu. U emigraciji u bijegu iz Jugoslavije „tamnice naroda" Pavelić je učvrstio taj mentalitet „neminovne osvete" što je dovelo do tragične ljudske i hrvatske nesreće u logoru Jasenovac. Nažalost, Mesićevi ustaški pajdaši u Australiji još uvijek insistiraju na „neminovnoj osveti", ali o tome Mesić nije govorio na satu povijesti! Taj mentalitet neminovnosti iz starozavjetnih vremena nepoznat u rimskom pravu i novozavjetnoj kršćanskoj Europi, izgleda da još uvijek dominira kod nekih samozvanih antifašista. Zato nije iznenađujuće to Mesićevo ponašanje, jer predsjednik i u miru ne miruje. Čudno je da u jednoj povijesno civiliziranoj zemlji mediji ne kritiziraju taj Mesićev ispad, nego donose da je Mesić dočekan od đaka kao rockstar i za vrijeme njegovog besramnog i opasnog govora popraćen burnim aplauzom. Izgleda da ni direktor gimnazije ne vidi ništa nedoličnog u tom pozvanom govoru.

Nadajmo se da ti mladići koji nisu doživjeli krvavu godinu 1990. ne budu svjedoci ili još gore organizatori jednog budućeg balkanskog pokolja.

Mesićevo ponašanje pokazuje da smo nezreli za Europu 21. stoljeća. Očekujemo da će se gospodin Josipović kao doktor honoris causa od Rusa okupiranog Kant-univerziteta distancirati od tog huškača mržnje, jer Emanuel Kant, jedan od najvećih europskih filozofa je bio simbol mira i tolerancije u svim svojim imperativnim principima.

Dr.sc. Ivo Derado

KOMENTARI ČITATELJA 

#1 Da nisam opet..MIJO F 2010-05-18 21:31
..malo popio?...molim jednog,jedinog komentatora na ovim stranicama,da mi pojasni što je ovaj gospodin napisao,a ja gospodine Dr.sc.Ivo Derado,da Vas puno ne bih povrijedio..ovo ne priliči jednom hrvatskom intelektualcu..da tako "povojski" piše o tako najbitnijoj i najvažnijoj temi..nećete mi valjda opet "brisung"?..pa malo lokalne koordinacije ne bi škodilo?..što Vi g.Kalafatiću zborite o ovom po meni lošem uradku!? MFP!
Prijavi Administratoru
#2 ...H7 2010-05-18 22:30
Radi li se ovdje o umanjivanju krivnje Simi Dubajiću, jer se eto pokajao? Pokajao se pred kraj života? Da... vrlo "plemenito" od njega. Gdje mu je bilo kajanje 1945 god. kad je rat bio završen svugdje u Europi osim u Titoslaviji u kojoj je "njihov" rat počinjao? Tada se nije kajao. Tada je nastupila nihova "pravda". Kukavice i ubojice, kao i 1991, oni su znali i mogli samo na onoga tko nema s čime uzvratiti. Takvi su imali vladavinu u tamnici naroda 45 godina, zapravo 72 godine. A što je 1991 vikao taj isti Simo Dubajić u tzv. "SAO Krajini"? "Žao mi je što nisam pobio 100.000 hrvata na Kočevskom rogu!" Da, savjest sustiže, makar dok je već jednom nogom zagazio u grob, ali ipak sustiže. Ta i sam je rekao "Savjest je jača od pobjede". Da, savjest je nadjačala partizansko-kom unističku "pobjedu", savjest je galamila u tišini zločinačkih umova zbog krvi mnogih koju su prolili metkom u potiljak iznad znanih i neznanih jama...
A što Mesić govori? Priča starac svoju priču. Čisti svoje tragove. Samo neka čisti. Jasenovac je sramota nad hrvatskim narodom, ali Jasenovac nije početak kao što on priča. I on to zna. Ali svjesno laže. Jasenovac je posljedica ubijanja na Jelačiću i stvaranja "zajedništva", Jasenovac je posljedica atentata u beogradskoj skupštini, Jasenovac je posljedica "suživota i ravnopravnosti" u Kraljevini SHS. Jasenovac je sramota i užas, ali sramota i užas koji su komunistički partizani opet uspjeli u okrutnosti i krvoproliću preskočiti. I to u samo nekoliko dana. To je njima njihova borba dala, kako su znali govoriti. I kako njihovi izdanci i danas spominju.

Video o Simi Dubajiću:
www.youtube.com/.../


Svjedočanstvo svjedoka s Kočevskog roga:
www.hic.hr/dom/387/dom14.htm
Prijavi Administratoru
#3 +VoC 2010-05-19 00:40
Pa sto onda rade MVPV-ievi "cetnicki pajdasi"? S Netanyahuhom u Izraelu? Zar RH ide preko Izraela u EU (i NATO), pa tamo podnosi izvjesce o reformama, procesu pridruzivanja, daje obecanja da ce ispuniti obveze? Uopce vise nista ne shvacam o toj njihovoj "EU" u koju navodno "vode" RH....
Dodajmo tome da je Israel ukinuo vize sa Srbijom, da je u Crnoj Gori u gradnji cesta; tja bilo bi fer znati kakve su to ugovore potpisali Jandrokovic i Netanyahu u domeni carinske zone i "investicija", kakve su hrvatske obveze. Ako se o tome podnose izvjesca Izraelu, zasto ne i Hrvatima i Europljanima? Nije li za njih i cetnicki pokret "antifasisticki"?

Da se ovdje ne lupeta o "ustaskim pajdasima" i izvrce povijest, izjednacava krivnja za obranu na vlastitom tlu, bolje je postaviti pitanje kakve veze ima Izrael s hrvatskim obvezama glede ulaska u EU i NATO? Koje su nove obveze koje je ministar MVPEI-a upravo potpisao u Izraelu? Hrvatske stvarno nece biti na zemljopisu Europe...a navodno se boji osvetnicke ideologije i juri u - Izrael obecavati ispunjenje obveza prema EU! Jeli se politika EU vodi tamo - ako da, onda fine, ako ne, onda ministar treba odgovoriti na ova pitanja.


"Istaknuvši kako je, nakon ulaska u NATO, pristupanje u članstvo Europske unije glavni hrvatski vanjskopolitičk i prioritet ministar Jandroković izvijestio je premijera Netanyahua o aktualnostima pristupnog procesa. Naglasio je pritom kako je Hrvatska spremna provesti sve potrebne reforme i ispuniti preostale obveze kako bi pregovori tehnički bili okončani do kraja ove godine."
dalje.com/.../305709
Prijavi Administratoru
#4 +VoC 2010-05-19 00:45
Nigdje toliko povijesne lazi nisu prevladale kao u RH, ovo je prava krivotvorina od clanka koja im sluzi. Nisu smetale "ustase" ni NDH ni karta do Drine kad se kupila lova iz Australije, a danas su to eto Mesicevi "ustaski pajdasi" i "neminovna osveta". Sramota!
To samo mogu tako pricati partijci koji su zivjeli od muke hrvatske i masonske sluge. Ali valjda se tako postaje "dr.sc." u Hrvata i inace.....
Prijavi Administratoru
#5 OSVETA ,FANATIZAM I MRZNJA -TO JE BLEIBURGGuest 2010-05-19 04:09
OSVETA ...
To je stari poriv..
GOTOVO NEODOLJIV,NEISK ORJENJIV
Da,STAROZAVJETN O,BIBLIJSKI.. DA.
u kojoj ima puno bas takvih
pausa o OSVETI ,o ISTREBLJENJU citavih naroda
Od MOJSIJA, sa svojim ZAPOVJEDIMA o "RASNOJ CISTOCI" ZIDOVIMA
pa do kralja DAVIDA ,do JOSUE
kojki je naredio totalni GENOCID cjelokupnih plemena,
MLADOGA i STAROGA..sviju. .
u nekoliko navrata..
Sto nam to govori?
Sto znace te
OSVETE?
Ta zedj za KRVLJU?
Govore nam o
FANATIZMU,
O SLIJEPILU FANATIZMA,
IDEOLOSKOG,VJER SKOG,RASNOG..
Jer "Ako je BOG NA MOJOJ STRANI"
mogu ubijati koliko hocu...
AKO JE "MOJA"IDEOLOGIJ A
samo ISPRAVNA,
Ako JA samo imam pravo na ZIVOT..
AKO MENI BOG,PARTIJA,SVE TA KNJIGA DAJE PRAVO
na GENOCID..
Povjest je puna takvih FANATIKA,
od ZEALOTA,ZARATUS TRANA INKVIZICIJE,SVE TIH RATOVA,,BOLJSEV IKA,pa do
SRBO- CETNIKA -BOLJSEVIKA
u nasem HRVATSKOM SLUCAJU
da bi se pocinili POKOLJI TAKVIH DIMENZIJA
kao sto je to ucinjeno u BLEIBURGU
i KRIZNIM PUTEVIMA
mora postojati jedna
ZLOCINACKA,KRIM INALNA ORGANIZACIJA
BEZBOZNIH,NEVJERNICKIH FANATIKA
VEC DOBRANO OGREZLIH u ZLOCIN i KRV
I njihos SVJETONAZOR morao je biti
TOTALNA IGNORANCIJA prema
LJUDSKIM ZIVOTIMA i HUMANIZMU UOPCE
_Znaci BEZOSJECAJNI,HL ADNI AUTOMATI
koji bez pogovora izvrsavaju
"DIREKTIVE ODOZGO"
Ma kako ta naredjenja bila GNJUSNA ili
NAPROTIV LJUDSKE PAMETI i SAVJESTI
Da,TESKO JE VJEROVATI
Ali,BOLJSEVISTI CKI TOTALITARNI (I ne samo Boljsevisticki) SVJETONAZOR
mogao je "STVORITI" brigade,i divizije
ubojica bez SAVJESTI
Spremne na "PSECU" poslusnost "ODOZGO"
A "ODOZGO" je dolazilo
DA,SVE JE DOZVOLJENO u "KLASNOJ BORBI"
protiv "KLASNOG NEPRIJATELJA
-kao da se radi o TRUPCIMA a ne o LJUDIMA
na SLIKU i PRILIKU BOZJU..
A kod "CETNIKA-PARTIZ ANA je ta DIREKTIVA ODOZGO
nailazila na PLODNO TLO u SVETOSAVSKOM
FANATIZMU VELIKOSRBA..
PARADOKSALNO,
Spojile su se DVIJE UZASNE MRZNJE:
JEDNA VJERSKA-baziran a na PRAVOSLAVNOJ CISTOCI SVETOSAVLJA (Ubijanje u ime Boga)
Druga:
Bazirana na PARTIJSKOJ CISTOCI;-
FANATICKOG BOLJSEVIZMA (Ubijanje u ime Partije)
Sve to sa BLAGOSLOVOM "ODOZGO"
VRHOVNOG KOMANDANTAi PARTIJSKOG VODJE
TITA i tog APARATUSA
"SKOLOVANOG" u BOLJSEVISTCKOJ RUSIJI
i SPANJOLSKOM RATU
Koji su takove POKOLJE vidjeli
tamo bezbroj puta i "Obucavani " od STALJINOVIH
"MAJSTORA" iz NKVD..
Spremnog da "UZME VLAST u "SVOJE" ruke po svaku cijenu
bez obzira na KRV,PLAC,MUKE i STRATISTA..
Eto to je bio
BLEIBURG,
Ta je ZLOCINACKA,KOMB INACIJA pokrenuta
u VULKAN MRZNJE i OSVETE
I taj duh OSVETE
NEPOKOLEBLJIVOG PARTIJSKOG DUHA
u "SVETOJ BORBI PROTIV "FASISTA"
Osjeca se i danas u toj
LIJEVOJ OPCIJI DANASNJE HRVATSKE
i bivsi "PREDSJEDNIK" MESIC to
POTENCIRA i zivi u tom
OZRACJU,OSVETE, NETOLERANCIJE,
koje ON naziva
"ANTIFASIZMOM"
i propovjeda to DJECI po Hrvatskim skolama..
NEUMOLJIVO i TVRDOKORNO
i najgore je sto on nije SAM u tome
IMA IH PUNO ,PREVISE na tim POZICIJAMA
Kod njih nikada nija ZAVRSILA
godina 1945...
Vrace se TOCAK POVJESTI uvjek UNAZAD
na POLAZNU TOCKU,do INFINITUMA...
NEVJEROVATNO ali ISTINA!
VRTNJA u KRUG
SABLASTI PROSLOSTI..
Prokletstvo sto li?
Kod nas HRVATA...
a mislili smo da imamo
SLOBODU,da imamo DEMOKRACIJU,
Da nesto,zaista ZNACI BITI HRVAT,
na HRVATSKOJ SVETOJ ZEMLJI,
mislili smo da smo VAN IDEOLOGIJA,
Da smo izasli iz "POLITICKE PODOBNOSTI"
Mislili smo da imamo
HRVATSKU DRZAVU...
Prijavi Administratoru
#6 +VoC 2010-05-19 04:30
"neizbjezivost" , "neizbjeziva osveta", a ne "neminovna", zar ne. Sam Bog zna... sto je vise hrvatski a sto ne...
Prijavi Administratoru
#7 "Atavistički mentalitet"?Guest 2010-05-19 05:34
Taj Mesićev atavistički mentalitet usvojio je Ante Pavelić poslije lipanjskih ubojstava hrvatskih delegata sa Stjepanom Radićem u parlamentu u Beogradu. U emigraciji u bijegu iz Jugoslavije „tamnice naroda" Pavelić je učvrstio taj mentalitet „ neminovne osvete" što je dovelo do tragične ljudske i hrvatske nesreće u logoru Jasenovac. Nažalost, Mesićevi ustaški pajdaši u Australiji još uvijek insistiraju na „neminovnoj osveti", ali o tome Mesić nije govorio na satu povijesti!
*******************************************************************************
Očevidno je da se u “Hrvatskoj” nikada ne znaju kako stvari stoje. Zanima me stoji li čelništvo HKV-a iza, u najmanju ruku, neprimjerenih izjavama “dr.sc”-a Derada o sudbonosnim događajima XX. stoljeća. Legitimnu borbu hrvatskog naroda, nakon brutalne srpske okupacije iz 1918., koju je potakla i pomogla Europa, nazvati “atavističkim mentalitetom neminovne osvete” je u najmanju ruku neprimjeren iskaz. Godine 1941. hrvatski narod je prvi put u povijesti imao priliku da se bori za vlastiti Dom, i odmah na nenaoružani narod (kao i kasnije 1991.) nasrnule su srpske horde predvođene šačicom hrvatskih komunista reneganata. A taj, prema mišljenju “dr.sc”-a Derada, “atavistički mentalitet” doveo je do “Jasenovca”. Dakle, uvijek isto, uvijek traženja uzroka u nama za tuđe zločine.

Što to HKV-ovom komentatoru znače “Mesićevi ustaški pajdaši u Australiji” koji još uvijek uvijek insistiraju na „neminovnoj osveti"? Ti iseljenici su i za Jugoslaviju bili “ustaški pajdaši”, ali bez pridjeva “Mesićevi”.

“Obraćeni se je antifašist Sima Dubajić javno pokajao za zločine iz 1945. godine, ali i za zločine iz Like godine 1941. To je posvjedočio svojim „Hristovim" križem koji je nosio na svojim prsima do smrti.”

Gdje je to “dr.sc” pronašao da se “osvjedočeni antifašist” Dubajić pokajao? Nikada on to nije rekao, on je pače 28. veljače 1989. na mitingu u Kninu, zajedno s Jovanom Raškovićem, izjavio da je spreman ponoviti sve što je učinio prije, sve dok ne uništi ustašku gamad.
Sutradan nakon toga skupa stigao je u Knin Račanov poklisar, Ivo Latin, i u svemu podržao srbe četnike. Potom, koji su to “zločini iz Like godine 1941” za koje se pokajao “osvjedočeni antifašist Sima Dubajić”?

Uvijek isto kenjkanje i isprike. Simptomatično je da je Košić, na Vukušićevom derneku u Bleiburgu, entitet koji sudi i progoni hrvatske borce za slobodu, entitet koji abolira srpske ubojice i koljače, entitet koji vraća srpske ubojice i gradi im kuće, entitet koji progoni Hrvate u Bosni i Srbiji, nzvao “svojom državom Hrvatskom”.
Prijavi Administratoru
#8 +VoC 2010-05-19 05:44
Zaljeli se Tihija i Prleta, tj. Djordjevica i Tadica (kao i "nas" "pobozni" ministar Jandrokovic); oni nisu osvetnici... To su im buduci sefovi, anyway. Mislim vec sada, godinama, samo sto nisu direktno/sluzbe no/otvoreno nadredjeni.
Prijavi Administratoru
#9 +VoC 2010-05-19 05:51
ps. iz koje javne kuce je stigao na sastanak ovako zajapuren i ponizan kao curica, za zene ili muske. Kako ga prijekorno prati pomalo s ledja njegov domacin, mora da je zakasnio iz j. kuce, kao i Sanader u SAD-u :-)
Evo nasih "neminovnih" ako gosp. Derado voli o "neminovnim"... .

Prijavi Administratoru
#10 sala malaVoC 2010-05-19 06:00
ah taj njihov "neminovni" lobbying, pa jurica jos placa sam za njihovo lobiranje premda je on vise volio Mcdonalde i kockice nego javne kuce. Prokockali i prostituirali cijelu Hrvatsku, doslovce.
Prijavi Administratoru
#11 dobre namjere Dr.Deradadtuckar 2010-05-19 10:02
Dr.Derado je, u dobroj namjeri, pokušao ukazati na neprimjereno laprdanje bivšeg jugo Predsjednika u jednoj gimnaziji u Zaboku glede zločina "antifašista". No onako, "vruće glave" komentirao sam taj govor, odmah, nakon čitanja te informacije (vidi:
www.hakave.org/.../.
Danas, nakon što su se na HAKAVE portalu objavili i niz reakcija ostalih suradnika portala, definitvno moram stati iza pitanja koje je postavio Jusuf: Stoji li UO HKVa iza ovog što Dr.Derado piše ?
Dr.Derado je, kroz ovaj tekst, izrazio neke "premise" koje su sustavno, kroz mentalni teror jugoedukacijsko g tumačenja povijesti u edukativnoj sferi bivše države, desetljećima ugrađivali u "gene i isprane mozgove" hrvata, stavove SANU "AKADEMIJE" !
ne bih o detaljima, ipak neprimjereno izraženih promišljanja hrvatske zbilje, ovog teksta, ali posebno me "boli i bode u oko", ova rečenica:
Citat:
"...Mesićevo ponašanje pokazuje da smo nezreli za Europu 21. stoljeća..."
Ne, g.Derado, nismo m i nezreli za Europu, već je ta Europa "nezrela" za HRVATSKU ! Centralizirana i Bruxelleski administrirana Europa jest upravo Europa MESIĆEVOG mentalnog sklopa - Mesićeve misli i djelo su upravo ispunjenje "sxna te intelektualno mizerne EUROPE!"
Istinski san UJEDINJENE EUROPE je nešto sasvim drugo od ove "operacionaliza cije ujedinjenja", temeljem diktata interesa globalističkih kompanija, u današnjem "pozicioniranju " na tržištu našeg GLOBUSA.
I Vama je Dr.Derado jasno, kako su istinski EUROPEJCI brojni HRVATSKI ljudi, znani i neznani ovoj DANAŠNJOJ opsjenarskoj-il uzionističkoj "ujedinjenoj EU", ne moram ih nabrajati, ali promislite o njima, iz prohujalih vremena do danas, od Dubrovnika do Međimurja...

Takvu "ujedinjenu Europu", kulturološko-in teresni savez suverenih i neovisnih država, umjesto "ujedinjene, u neku vrstu SDE" (sjedinjene države Europe - ili savez globalnih kompanija Europe), jest interes Hrvatske. Mesić je, više nego očito, namjesnik- očito i doživotni, snaga koje grade današnju EU !
Omalovažavanje i vrijeđanje nevinih žrtava, HRVATA - smetnje stvaranju JUGO tvorevine, sakrivanje i opravdavanje zločinaca-kreat ora JUGO sfere, misija je dana bivšem formalnom Predsjedniku.
danas je pak vrijeme da "uzmemo sudbinu u svoje ruke", pa barem možemo reći TKO je ŠTO, na sceni javne politike u Hrvatskoj.
Nadam se iskreno, kako UO HKV ne dijeli iznesena stajališta Dr.Derada, jer članstvo HKV, očito, misli drugačije !
Prijavi Administratoru
#12 Juric (Juhica!)?Guest 2010-05-19 10:08
"pa jurica jos placa sam za njihovo lobiranje premda je on vise volio Mcdonalde i kockice nego javne kuce. Prokockali i prostituirali cijelu Hrvatsku"
***********************************

Prije svega, u ovoj terorističkoj zemljici (maloj srbijici) ne može se ništa znati.

Ju(h)rica nije suđen kao prekršitelj (pobogu čitav niz račanovaca i mesićevaca su i drogu švercali u diplomatskim torbama, i nikomu ništa), rasipatelj novca itd, Jurica je SUĐEN KAO HRVAT, USTAŠA, TUĐMANOVAC (on je sve to za NJIH, a Jurica je njihov!) u tomu je problem.

Jer, razlika od ove Male Srbijice i one Titove Srbije je u tomu što ONDA srbi nisu išli na sud, DANA u maloj srbijici IDU NA SUD (jOVAN BRE vEJNOVIĆ) I SUD IH OSLOBAĐA?

U čemu je, onda, razlika?

Samo treba malo povezati.
Prijavi Administratoru
#13 Simo DubajaGuest 2010-05-19 10:21
Evo kako se je Dubajić pokajao:" “Onih 13.000 ustaša su bili deo moje ratne sudbine; sreće ili nesreće, to niko živ ne zna osim Hrista. Žao mi je što ih nije bilo 130.000 ili 2.300.000, kako mi reče moj prijatelj Pavle Jakšić” (Od Kistanja do Kočevskog roga,str. 394.).
Prijavi Administratoru
#14 Mesić!Guest 2010-05-19 10:27
"Mesićevo ponašanje pokazuje da smo nezreli za Europu."
**********************************
G. Tučkar mi je skrenu pozornost (on mene dobro zna, da ja brzo planem, i nisam na kraju vidio tu misao "dr.sc."-a) na gornju rečenicu:

Dakle, zbog (ili radi) mesićevog ponašanja "Mesićevo ponašanje pokazuje da smo nezreli za Europu" MI SMO SVI NEZRELI.

I administrator šuti.

Da ponovim: "Mesićevo ponašanje pokazuje da smo nezreli za Europu".

To znači za Europu (kevu Jevropu, M.Schwartz) su nezreli: Zoran bre Milanović, Pusići Svi, Milorad Pupovac, Veljko Džakula (i on nije za Europu), Ivo Josipović, Josip Kregar, Luka Bebić, D.Đenero, Ž Antunović, Ingrid A. Četniković, Banac, Čičak, Prle, Puhovski jedan i drugi, Ivan grubišića, Ivica Đikić, Miroslav Radman, Marin Jurjević, Ivan Ninić, "general" Lučić, "general" Kruljac, Jovanka Opančić, Jovo iz Donjeg Lapca, Ante Josipović, Ivan Račan, Agata račan, Đoko Račan, Dušan Miljuš, e tanti altri...
Prijavi Administratoru
#15 Ma laže!Guest 2010-05-19 10:30
Evo kako se je Dubajić pokajao:" “Onih 13.000 ustaša su bili deo moje ratne sudbine; sreće ili nesreće, to niko živ ne zna osim Hrista. Žao mi je što ih nije bilo 130.000 ili 2.300.000, kako mi reče moj prijatelj Pavle Jakšić” (Od Kistanja do Kočevskog roga,str. 394.).
*************************
Ma laže DavorD. Ma kaki, jok bre!
Sima se pokajao, on nosi križ oko vrata (dr.sc.br.kr)
Prijavi Administratoru
#16 @Jusufe moj ...Zagi 2010-05-19 10:49
Citat Jusuf:
Simptomatično je da je Košić, na Vukušićevom derneku u Bleiburgu, entitet koji sudi i progoni hrvatske borce za slobodu, entitet koji abolira srpske ubojice i koljače, entitet koji vraća srpske ubojice i gradi im kuće, entitet koji progoni Hrvate u Bosni i Srbiji, nzvao “svojom državom Hrvatskom”.


E moj Jusufe...
Ja se moram skoro uviek složiti s tobom!

Nije to 'naša država Hrvatska'.. to je njihova postkomunističk a RH u kojoj svakim danom sve više divlja orjunaštvo, jugofilstvo, antihrvatstvo i neskriveni boljševizam.

Nije to naša Hrvatska!

... kriminalac i osuđeni ubojica Jusufa Tatara namješten od samog vrha države kako bi potpuno kompromitirao ideju Bleiburga - BV - nam organizira hodočašće,
popovi lažno i namješteno nariču nad žrtvama a u stvarnosti pušu u isti rog ko i država ...
vampirska štafeta mega zločinca Josipa Broza putuje državom u 21.st. ...

nije li to sve ipak PREVIŠE morbidno za ovu jadnu i napaćenu državu i ovaj narod Hrvata!?

--- sve ćemo vam slomit prste a ne samo tri ---
Prijavi Administratoru
#17 KriminalciZagi 2010-05-19 12:46
Citat Jusuf:

Jurica je SUĐEN KAO HRVAT, USTAŠA, TUĐMANOVAC (on je sve to za NJIH, a Jurica je njihov!) u tomu je problem.

Jer, razlika od ove Male Srbijice i one Titove Srbije je u tomu što ONDA srbi nisu išli na sud, DANA u maloj srbijici IDU NA SUD (jOVAN BRE vEJNOVIĆ) I SUD IH OSLOBAĐA?
U čemu je, onda, razlika?
Samo treba malo povezati.


Mala razlika.
Ako je Jurica radio to što mu se stavlja na teret - treba ga najoštrije kazniti!
Onaj tko pljačka vlastitu državu - zaslužuje samo oštru kaznu.
Prijavi Administratoru
#18 Pobogu, Zagi!Guest 2010-05-19 12:59
Onaj tko pljačka vlastitu državu!
****************
kada bi se osudilo za pljačku, nestao bi čitav SDP, HNS, HSSL i ostali, svi komunjari bi završili u zatvorima. Gdje bi završio Ćaćić, Lesar, Vidošević, Štrooooooook, i ostali.

Je li Jurica pljačka, ne znam! U pravilu ne vjerujem "hrvatskom pravosuđu", kada bi vjerovao u Juričinu presudu, tada bi vjerovao d aje Ivanu Hodak ubio onaj skitnica (ne Mesićevi profesionalci), da je Norac ratni zločinac, da je šiptar Ademi nevin, da je Glavaš "ubijao srbe", itd itd.

Što prije nestane ovaj entitet, to bolje.
Prijavi Administratoru
#19 Odgovor na pitanjesbarisic 2010-05-19 15:27
Na izravno pitanje da li UO HKV-a stoji iza napisa dr. sc. I. Derada odgovor je niječan. Službeni stavovi HKV-a su označeni, jasno su izrečeni i svima poznati. Pod tekstove označene pseudonimom potpisuje se Uredništvo, a ja sam osoba koja je pred UO HKV-a i javnošću odgovorna za rad Uredništva. Svaki drugi autor potpisanog teksta stoji sam pred javnošću. Politika Uredništva je dozvoliti iznošenje civilizirano argumentiranih mišljenja u formi potpisanih tekstova bez obzira da li se s njima slaže, a komentatorima, iako su najčešće nepotpisani, omogućiti da se s tim tekstovima slažu ili ne, opet, slagalo se Uredništvo ili ne s komentatorima. Svako bi drugo ponašanje neizravno davalo za pravo vodećim hrvatskim medijima, što s kirurškom preciznošću uklanjanju iz javnog prostora svako mišljenje koje se ne slaže s njihovim svjetonazorom ili njihovom politikom. Držimo da se u borbi za Hrvatsku može uspjeti jedino boreći se za demokraciju, za sada kroz prigušivani glas ovog Portala, za koji vjerujemo da ipak predstavlja opredjeljenja velike većine hrvatskoga naroda.

Akademik Slaven Barišić
Prijavi Administratoru
#20 Vrijeme je za one s misijom, inače....Pelitzer 2010-05-19 17:43
MI, koji smo skloni zaboravu i , okrećemo i drugi obraz, mogli bi , ne dajbože, opet doživjeti neki blajburg !? Zar na to ne ukazuje i činjenica da preko 40 % maturanata ne zna za Ovčaru ! Pa , tako ni oni maturanti u zabočkoj gimnaziji , čiji ravnatelj ugošćuje dijaboličnog Tovariša!
Prijavi Administratoru
#21 nije osveta nego genocid!kalafatić 2010-05-19 18:33
dragi mijo!
uvaženi doktor je dobro započeo a onda se zapleo u 'osvetu'. to pomalo smrdi na izjednačavanje krivnje. vjerujem da je i on pročitao ivezića i mrkoci-ja glede laži jasenovca a vjerujem da je i njemu jasno kako je na 'blajburgu' bio holokaust, genocid nad hrvatskim narodom, i to planski kako u izvođenju tako i u njegovu prešućivanju. uz genocid slijedio je istovremeno i etnocid kad se cvijet hrvatske inteligencije silom osvetnika uputio u nepoznato, u tuđinu!
Prijavi Administratoru
#22 +VoC 2010-05-19 21:00
Citat Zagi:
Citat Jusuf:

Jurica je SUĐEN KAO HRVAT, USTAŠA, TUĐMANOVAC (on je sve to za NJIH, a Jurica je njihov!) u tomu je problem.

Jer, razlika od ove Male Srbijice i one Titove Srbije je u tomu što ONDA srbi nisu išli na sud, DANA u maloj srbijici IDU NA SUD (jOVAN BRE vEJNOVIĆ) I SUD IH OSLOBAĐA?
U čemu je, onda, razlika?
Samo treba malo povezati.


Mala razlika.
Ako je Jurica radio to što mu se stavlja na teret - treba ga najoštrije kazniti!
Onaj tko pljačka vlastitu državu - zaslužuje samo oštru kaznu.


Eh Zagi, ne znate Vi da ja prva uvijek doznam kad se njima sudi za "lobiranje" i pljacku. Preko izljeva njihova bijesa, kradje identiteta, i svega sto su navikli raditi nekaznjeno, preko svojih placenih "lobbyista".
Upravo su moje stranice (VoC) prve detektirale bolnu tocku "lobiranja" HDZ-a kad su objavili "ratificirali smo NATO" (Frenky Bilaver -- eto tko je RH uveo u NATO :-) ), i sasuli gomilu uvrjeda i lazi na VoC, kakve su zgrozile i "naumjerenije" Hrvate.
Mislim da se Jurica sudi za simbolican iznos, da se previse toga 'pomelo pod tepih'. Uzmu zajmove, opterete buduce generacije, pa onda placaju natrag "lobistima" koji onda bas njih guraju - nije li to pranje novca? Od kojih se izgleda ogradise i njihove gazde, kad su shvatili kako se otkriva kompromitacija. ..
Pa ti su ljudi proveli svoje mandate u SAD-u blateci Hrvate domoljube.
Prijavi Administratoru
#23 Šejh ŠiraziGuest 2010-05-19 21:03
Šejh Saadi Širazi (Perzija XIII. stoljeće:

1.

Sada, kad imaš mogućnosti da govoriš,
Govori, brate, milo i veselo.

A sutra, kada stigne vjesnik smrti,
Hoćeš-nećeš, uvući ćeš jezik, UŠUTJET ĆEŠ.

2.
Iako šutnja, po sudu mudraca, znači uljudnost,
Kad je potrebno, potrudi se da govoriš.

Dvije su stvari nerazumne:
ŠUTJETI KADA TREBA GOVORITI,
GOVORITI KADA TREBA ŠUTJETI.
Prijavi Administratoru
#24 Kad je potrebno, potrudi se govoritiZigi 2010-05-19 21:21
Lijepa naša domovino,
Oj junačka zemljo mila,
Stare slave djedovino,
da bi vazda sretna bila!

Mila, kano si nam slavna,
Mila si nam ti jedina.
Mila, kuda si nam ravna,
Mila, kuda si planina!

Teci Dravo, Savo teci,
Nit' ti Dunav silu gubi,
Sinje more svijetu reci,
Da svoj narod Hrvat ljubi.

Dok mu njive sunce grije,
Dok mu hrašće bura vije,
Dok mu mrtve grobak krije,
Dok mu živo srce bije!
Prijavi Administratoru
#25 ?VoC 2010-05-19 21:27
Citat Jusuf:
Šejh Saadi Širazi (Perzija XIII. stoljeće:

1.

Sada, kad imaš mogućnosti da govoriš,
Govori, brate, milo i veselo.

A sutra, kada stigne vjesnik smrti,
Hoćeš-nećeš, uvući ćeš jezik, UŠUTJET ĆEŠ.

2.
Iako šutnja, po sudu mudraca, znači uljudnost,
Kad je potrebno, potrudi se da govoriš.

Dvije su stvari nerazumne:
ŠUTJETI KADA TREBA GOVORITI,
GOVORITI KADA TREBA ŠUTJETI.


I Obama citira Saadija???

U.S. President Barack Obama quoted Saadi's Gulistan in a videotaped Nowruz (New Year's) greeting to the Iranian people in March 2009: "There are those who insist that we be defined by our differences. But let us remember the words that were written by the poet Saadi, so many years ago: 'The children of Adam are limbs to each other, having been created of one essence.'"[Cowe ll, Alan (2009-03-20). "Obama and Israeli Leader Make Taped Appeals to Iran". New York Times. nytimes.com/.../21iran.html. Retrieved 2009-03-20.]
Prijavi Administratoru
#26 +VoC 2010-05-19 21:33
a bolje mu je bilo da suti,zar ne :-)
Prijavi Administratoru
#27 +VoC 2010-05-19 21:41
Citat Jusuf:
"pa jurica jos placa sam za njihovo lobiranje premda je on vise volio Mcdonalde i kockice nego javne kuce. Prokockali i prostituirali cijelu Hrvatsku"
***********************************

Prije svega, u ovoj terorističkoj zemljici (maloj srbijici) ne može se ništa znati.

Ju(h)rica nije suđen kao prekršitelj (pobogu čitav niz račanovaca i mesićevaca su i drogu švercali u diplomatskim torbama, i nikomu ništa), rasipatelj novca itd, Jurica je SUĐEN KAO HRVAT, USTAŠA, TUĐMANOVAC (on je sve to za NJIH, a Jurica je njihov!) u tomu je problem.

Jer, razlika od ove Male Srbijice i one Titove Srbije je u tomu što ONDA srbi nisu išli na sud, DANA u maloj srbijici IDU NA SUD (jOVAN BRE vEJNOVIĆ) I SUD IH OSLOBAĐA?

U čemu je, onda, razlika?

Samo treba malo povezati.


Ma da.... kao "Hrvat, ustasa, tudjmanovac" a proveo mandat blateci Hrvate, ustase, Tudjmana, tudjmaniste, plaseci svoje sugovornike da oni odmah ubijaju kao teroristi, kriminalci, ako im se usprotivi tko....
"Sletio" je zato sto je postao, uz neke svoje druge kolege, jako neugodan partner onih koji su od njih i takvih i sebe samih stvarali sliku ugladjenih, umjerenih, demokratskih, postenih politicaara (a nisu vise mogli pokrivati sto rade u toj njihovoj "kreativnosti" - u muljazi).

Ali vratila sam se na ovaj komentar da dodam, i alkohol su svercali zar ne (Mesic je rekao da je otkrivanje takvih kriminalnih radnji - spijunaza; ali eto dogovorili se i HDZ danas tvrdi da je on postivao ustavne obveze.... lopov lopova stiti zar ne).
Prijavi Administratoru
#28 +VoC 2010-05-19 22:00
Citat sbarisic:
Na izravno pitanje da li UO HKV-a stoji iza napisa dr. sc. I. Derada odgovor je niječan. Službeni stavovi HKV-a su označeni, jasno su izrečeni i svima poznati. Pod tekstove označene pseudonimom potpisuje se Uredništvo, a ja sam osoba koja je pred UO HKV-a i javnošću odgovorna za rad Uredništva. Svaki drugi autor potpisanog teksta stoji sam pred javnošću. Politika Uredništva je dozvoliti iznošenje civilizirano argumentiranih mišljenja u formi potpisanih tekstova bez obzira da li se s njima slaže, a komentatorima, iako su najčešće nepotpisani, omogućiti da se s tim tekstovima slažu ili ne, opet, slagalo se Uredništvo ili ne s komentatorima. Svako bi drugo ponašanje neizravno davalo za pravo vodećim hrvatskim medijima, što s kirurškom preciznošću uklanjanju iz javnog prostora svako mišljenje koje se ne slaže s njihovim svjetonazorom ili njihovom politikom. Držimo da se u borbi za Hrvatsku može uspjeti jedino boreći se za demokraciju, za sada kroz prigušivani glas ovog Portala, za koji vjerujemo da ipak predstavlja opredjeljenja velike većine hrvatskoga naroda.

Akademik Slaven Barišić



Vecina hrvatskog naroda ne prepoznaje zabune koje unosi dosta znacajan broj clanaka, jer nije nacionalno/kult urno/vjerski educiran (nego komunisticki, poskomunisticki , u najvecem dijelu, osim ako ne brojimo seljake, koji su pravo plemstvo po vrijednosnim kriterijima za one prve).

Premda treba zahvaliti ovom portalu za slobodu iznosenja misljenja, pozivajuci se na neku "demokraciju" i kroz neke clanke izjednacujuci krivnju, potvrdjujuci povijesne lazi (koje su danas zavladale vise nego ikada), stvarajuci nove zabune (poput onih "antifasisticki h" - e onaj svjetski je bolji, a samo nije mogao zapravo ovladati kao na Balkanu), ovaj portal onda odstupa od uloge koju si je izvorno namijenio.
Lazi se ne ispravljaju polulazima i poluistinama, ni u demokraciji.
Mogu biti jos opasnije.
I ne mislim da su tako slucajno, ekstremizmom se krsti sve sto je ostalo vjerno, dosljedno, kao da ce masonska vlast zauvijek trajati.
Primite ovo vise kao komentar/savjet , a Vi ste na svom terenu, i imate svoju uredjivacku politiku.
U redu je, medjutim, da gosp. Derado moze vidjeti sto mislimo o njegovim nemogucim usporedbama i napose - uvrjedama Hrvatima.

Primijetila sam iz par clanaka (premda ne samo kod njega) da on ima sklonost primiti se nekog problema i onda ga navodno 'ispravljajacu' podmetnuti jos vecu krivotvorinu s dugorocnijim posljedicama koje je jos teze otkloniti, obzirom na spomenutu razinu upucenosti hrvatskog naroda u neke koncepte, ideje, planove "velikih".... (zasada, "velikih").
Prijavi Administratoru
#29 Jurica je superMislav 2010-05-19 22:33
Da, svi su se urotili protiv nas. Jurica je super, samo je kockao za drzavne novce, prezentirao samoga sebe u skupocjenim restoranima bez da mu smetaju nekakvi politicki razgovori u vezi s Hrvatskom, i sve u svemu opcenito ideal hrvatske diplomacije.

Sto je Jurica unazad 20 godina hrvatske drzavnosti pod milim Bogom napravio za Hrvatsku, ono, ostim sto je bio nezasluzeno napadan?
Prijavi Administratoru
#30 E, moj "doktore"....Pelitzer 2010-05-19 22:33
Eto, ispada , po člankopiscu , da je dr A. Pavelić , kao vrstan pravnik, trebao sastaviti pravu molbu , da nas ne ubijaju u Skuzpštini ni na ulici, da nam daju naše pravice, a to je mogao poslije upraviti i na Tita i njegove mračne boljševike i , bilo bi sve u redu : ne bi bilo ni Jasenovca ni Blajburga ! Nevažno je što ne bi bilo ni Hrvata! Istu griješku je napravio i Tuđman; dobro je govorio Mesić 90. da rata u Jugoslaviji ne će biti, a što ga je bilo , kriv je Tuđman , jer se nije sjetio da napiše molbu Srbima da ne prave kavge,a imao je isto vrsne pravnike , Šeksa, Ramljaka itd. Ne bi se čudio da člankopisac završi u Bilandžićevoj Papuk-akademiji !
Prijavi Administratoru
#31 Širazi?Guest 2010-05-19 22:33
Što je kriv Širazi što ga "opaljeni" (abbronzato) terorist citira?

Uopće je sporedno tko je i što Juhica, ili bilo tko drugi, važno ono što četkomunisti misle o nekomu; i to je razlog da padne glava.

A kako je krenulo, uskoro će glave i doslovno padati.
Prijavi Administratoru
#32 +VoC 2010-05-19 22:44
Citat Jusuf:
Što je kriv Širazi što ga "opaljeni" (abbronzato) terorist citira?

Uopće je sporedno tko je i što Juhica, ili bilo tko drugi, važno ono što četkomunisti misle o nekomu; i to je razlog da padne glava.

A kako je krenulo, uskoro će glave i doslovno padati.



normalna praksa u srednjem vijeku: nekad su se glave katalputirale, ipak, na protivnika.
koliko god nekad hdz prijetio, past ce glave :-)
ni smijesno, ali nece valjda dotle doci....
Prijavi Administratoru
#33 +VoC 2010-05-19 22:48
Zaboravih reci, u ime Oca i Sina i Duha svetoga, kad je o tome rijec :-)
Prijavi Administratoru
#34 Pelitzer uMislav 2010-05-19 23:09
Ne, ne ispada da je Pavelic trebao sastaviti pravu molbu, nego ispada da je danas 2010 i da imamo posla s onim sto nam je danas vazno. Ispada isto tako da mi nismo organizirani nego samo tandrkamo o komunjarama bez ikakvog ucinka. Jos ne znamo ni lopove odvojiti od Hrvata.
Prijavi Administratoru
#35 +VoC 2010-05-20 03:59
Ne znam tko mi je dao po minus za moj najbolji komentar :-)
Pa da, nakon sto je pobijeno 45,000 naroda koji su isli na hodosasce u Svetu Zemlju, dosli su pravi Krizari i vratili Bizantincima Niceeu, kako su obecali njihovom vladaru koji je trazio pomoc. Tadasnje metode ratovanja su bile takve, da se glavama gadjalo opkoljeni grad, sto je i oslikano na ovoj slici (dolje). Svaki rat treba sagledati u kontekstu koji mu odgovara.
Malo sam pod dojmovima mog najzabavnijeg tecaja koji sam dosad slijedila, nadam se da nitko ne shvaca tragicno i jos mi daje minus! Zar ne Jusufe :-)
Hm, zato Turci mrze Krizare, Bizantince su porazili, a Krizare je bilo malo teze?
Kad tome dodam kontekst politicara koji su prijetili, "past ce glave" - moram malo razbiti brigu, zar ne!

Prijavi Administratoru
#36 sala-malaVoC 2010-05-20 04:05
ps. ovih dana me gadjaju email-virusima -- sve zavrsi u karanteni :-) promjenile se metode ratovanja :-) sigurno znak da opet netko iz "velike" politike uhvacen u lopovluku... takav im obicaj koliko sam primijetila, ni kriva ni duzna :-)
Prijavi Administratoru
#37 Tečajevi!?Guest 2010-05-20 04:21
Ivana, obrazovati se (i informirati) na tečajevima za glupave i degenerične amerikance, nije baš pametno.

"normalna praksa u srednjem vijeku: nekad su se glave katalputirale, ipak, na protivnika. koliko god nekad hdz prijetio, past ce glave ni smijesno, ali nece valjda dotle doci...."

U Srednjem vijeku (potpuno izmišljen i nepostojeći izraz kojeg je izmislila Europa, da bi "ispunila prostor" između helenske klasike /koju su spasili Arapi??/ i švabske reformacije, koje je poslužilo za demoniziranje katoličke crkve sa strane "reformiranih" Luteranaca avangarde nacizma) kažete da je to bio običaj? Možda! I to vi, kao "vruća" katolkinja arapskog prezimena demonizirate srednjovjekovnu katoličku crkvu?? A ja ne!

Ni riječi mi niste odgovorili na onu knjigu, što sam vam poslao, o protestantskom- britanskom pokolju Indijanaca u Kanadi?

Glede "glava" vi ste za svaki slučaj pobegli daleko, a nama kako bude s Celetom, Branetom, Tomaševićem, Zokijem.

Vidim da imate, osima na Turke/Arape i konvulzivnu mržnju na HDZ, šteta što umjesto Montreala niste otišli u Beograd.
Nadam se da me ne ćete javno denuncirati iz našeg telefonskog razgovora, kao onaj plastični ustaša (valda čovek na zadatku) Došen.
Malo šale, ali, kažem vam, vremena su teža nego 1989.
Prijavi Administratoru
#38 ...VoC 2010-05-20 04:55
Toliko puta sam naglasila "takozvani" srednji vijek, pa sam mislila da se to podrazumijeva.
Ja mrzim Turke i HDZ? Smijesno da nije ozbiljno od vas?
U srednjem vijeku to je bilo normalno, Jusufe, to cak ne zgrazava nego nasmijava ovdje jer ljudi nisu u stanju zamisliti takvu okrutnost, ni s turske ni koje druge strane. Imaju cesto vrlo pogresnu viziju moguceg i nemoguceg u ljudskoj prirodi.
Premda danas nista nije milosnije vrijeme u kojem zivimo, u nuklearno doba, zlocini su jos masovniji... pr. u Iraku etc. U tren oka, stradaju stotine tisuca. Sad cete reci da mrzim i Iracane?

Zaboravljate usput da je to bilo vrijeme kad su Krscani shvacali Boga kao mocnog, cak osvetnika; a tek negdje od 12-13 stoljeca ili tu negdje (pogledat cu), Krist je postao simbol patnika, zrtve i to pokazuje i Crkvena ikonografija.


A sad o onom sto ste poslali, nisam sve citala ali jedanput cu mozda komentirati. Imam malo iskustva s Indijancima.... dosta slicnim likovima koji "svjedoce" (gledala sam jedan video o toj vasoj tematici, i protiv Katolicke crkve, ne samo protestantske; protestant je to organizirao, koliko sam shvatila; nedavno je pretucen, mislim u sijecnju o.g., u Vancouveru).

A razgovor, sto cu vas to denuncirati - tja ne sudim o ljudima na temelju jednog razgovora.
Prijavi Administratoru
#39 klasikaVoC 2010-05-20 05:17
Ja ne kazem da je nase skolstvo idealno, ali uistinu, najbolje je na svijetu i grubo sudite, jer: to sto ja pisem, uopce nije stav nasih skola nego moj osobni stav na temelju onoga sto sam naucila, ponekad i iz izvora koje sama nadjem, i prikazem u formi neobveznog komentara (dakle nikakav znanstveni prikaz jer to je nemoguce u ovakvim raspravama).

Tako sam 'detekterila' jos jednu floskulu, da su Arapi "spasili helenske klasike". Ne, oni su krvavim osvajanjima usli u zemlje gdje su oni vec bili citani, cuvani, i probudio im se zar za njima. Pitanje je koliko su oni doprinijeli tome svemu (nesto sigurno jesu) a koliko su vec zatekli u osvojenim krscanskim zemljama. To je tek moja dilema, kad se proprate njihova sirenja do srca Europe, i koja ce me vjerojatno pratiti jos dugo.
Toliko puta je u povijesti probudjen interes za klasicima, bili bi "spaseni" i bez Turaka, zar ne :-) Meni izgleda moguce, bez da ih mrzim kako cete vi mozda opet planuti.
Prijavi Administratoru
#40 .....VoC 2010-05-20 05:44
Anyway, pricat cemo se sutra; sad sam stigla tek do Antiochea, do Kerbogha atabega koji nije uspio poraziti vec izgladnjele, iscrpljene Krizare ni sa 10x jacom vojskom, sveti Andre pomogao :-)
Prijavi Administratoru
#41 Knjižnica!Guest 2010-05-20 05:51
Živeći u Belom Manastiru, ja i moji sunrodnjaci-Hrv ati, bili smo za srbe «Drugi», oni «Drugi» koje treba eliminirati. Nastavnici u osnovnoj školi, tamo negdje krajem pedesetih, među kojima se istica BRNJEVARAC RADIVOJE i RATKOVIĆ MILAN, koji jeksanije u Zagrebu bio Šuvarov ministar prosvjete, otvoreno su nam govorili da će «nas, gamad ustašku, oni likvidirati, kada već nisu četnici»-. I nikomu ništa, u Jugoslaviji su srbi mogli sve.

Ti i slični doživljaju (vječito pijano urlanje srpsko «Oj Hrvati, al' ćemo vas klati, kada se Pero iz Londona vrati» i slične umotvorine srpske kulture) su sasvim odredili moje poglede prema srbima i Jugoslaviji. Općenito moj politički stav.

Hrvatima je na krimen «ustaštva» i «genocidnog naroda» (Magnum krimen, koji su sastavili «etnički» Hrvati, Viktor Novak, Joža Horvat, Krizmanić /zaboravio sam ime, otac zloglasnog Bogdana Kriz,manmića, a i danas imamo Mirjanu Krizmanić, «profesoricu»/, Štambuk i još neki), dodana ogromna «culpa» katoličanstva, i kao posljednji kat «hadezeobvsko ustaštvo». Toliki teret ovaj mali i malodušni narod ne će izdržati.

Sve će nas dopasti sudbina «Tuđamnovih ustaša», kao nadgradnja na već «stabilne temelje» Pavelićevih ustaša, i onda dolijevati ulje na vatru, poput mesićoida, boljkovacida, milanovićida i sličnih, ne vodi dobru. Vodi tomu, da kada nas nisu likvidirali 1945. sada hoće.
I onda usmjeravati mržnju na islam, Arape, Turke (i to povijesne Turke i Arape), glupoi slijepo slijediti američke teroriste pse rata, nije pametno.
O Aleksandrijskoj knjižnici
Kroz IV. stoljeće poslije Krista, nakon što je kršćanstvo proglašeno službenom religijom Rimskog carstva, sigurnost grčkih svetišta došla je u pitanje. Stari kršćani iz Tebe te novi preobraćenici mrzjeli su Knjižnicu jer je u njihovim očima ona bila utvrda nevjere, posljednji ostatak poganskog znanja. U to vrijeme činilo im se nezamislivo da je tamo samo jedno stoljeće ranije filozof Plotin (205. – 270.), osnivač novoplatonizma, imao na stotine učenika.

Stanje je postalo praktički kritično za vrijeme vladanja cara Teodozija I. (375. – 395.), koji nije prihvatio uzeti poganski naslov pontefix maximus i koji je pokušao dokrajčiti krivovjerje i neznaboštvo. Po naredbi Teofila, monofizitskog biskupa iz Aleksandrije, koji je zatražio i ishodovao carsko dopuštenje, uništen je i opljačkan Serapeum, zajedno s dragocjenom knjižnicom. «Nakon proglasa cara Teodozija I. iz 391. godine, kojim je naredio zatvaranje neznabožačkih hramova, sudbina te veličanstvene Knjižnice-kćeri te je godine došla u ruke kršćana. To je datum uništenja i spaljivanja aleksandrijskog Serapeuma: pri tomu je plamen uništio posljednju čuvenu knjižnicu klasične Starine. Prema jednom rukopisu iz V. stoljeća, aleksandrijski monofizitski patrijarh Teofil (385. – 412.), čuveni gorljivi zagovornik uništenja neznabožačkih hramova, odgovoran je za uništenje knjižnice u Serapeumu», piše Pablo de Jevenois u članku “Kraj velike aleksandrijske knjižnice. Nemoguća legenda», u časopisu Revista de Arqueología, Madrid, 2000, p. 37.

Glasovit vizigotski povjesničar i teolog, Paulo Orosio (umro 418. poslije Krista), učenik Svetog Augustina, u svojoj Povijesti protiv neznabožaca posvjedočio je da 415. godine Aleksandrijaska knjižnica više nije postojala.

Njezin nestanak značio je gubitak oko 80% grčke znanosti i civilizacije, te gubitak važnog nasljedstva azijskih i afričkih kultura što se odrazilo u zastoju znastvenog napredka kroz više od četiri stotine godina, sve dok se – srećom – znastveni razvoj nije nastavio u punom sjaju za vrijeme islamskog Zlatnog razdoblja (IX. – XII. stoljeće) djelovanjem i marom islamsko-arapsk ih učenjaka veličine Ar-Razija, Al-Battanija, Al-Farabija, Abu Sine (Avicena), Al-Birunija, Al-Hajthama, Ibn Ružda (Averos) i mnogih drugih.


Joaquin Lomba Fuentes, arabist, Granada, Madrid.

Sve je jasnija svijest da Europa duguje islamu presudne doprinose na gotovo svim poljima znanja. Kako kaže arabist Joaquín Lomba: “Europa je, ili duguje, mnogo više šemitskom nego što to vjeruje”. Šemitski filozofi i matematičari, između ostalog, postavili su temelje za humanističke i prirodne znanosti u Europi. Sigurno je da na bilo kojem polju znanja Europa nosi dubok šemitski trag. Posebice Španjolska, je primila učenjake iz čitave Europe, koji su dolazili na arapske izvore da bi se izučili terminologiji koju su primjenjivali u razvoju znanosti, poput astronomije, matematike, algebre, botanike, fizike i kemije, te izvanrednim doprinosima razvoja medicine, anatomije, kirurgije i oftamologije sa složenim operacijama katarakte. Nije bez razloga rekao mislilac Ernest Renan, koji usput rečeno nikako nije bio obožavatelj islama i Arapa, “da uvođenje arapskih tekstova u zapadne studije dijele znanstvenu i filozofsku povijest Srednjeg vijeka na dva razdoblja savršeno različita”. Toledo je u XII. stoljeću, sa Školom prevođenja nadbiskupa don Raimunda i u XIII. stoljeću u vrijeme Alfonsa X. Mudrog, bio kulturna radionica koja je omogućila da Zapad bude preplavljen tisućgodišnjom istočnjačkom, arapskom i grčkom kulturom, podarivši Europi klice iz kojih se razvio znanstveni, filozofski i humanistički preporod.

Govoriti o europskoj ili zapadnoj kulturi u punom smislu riječi izgleda na običan pogled kao nešto očito. Ipak, kada se razmisli dva puta, ne postoji ništa očito. Doista, sinkronička i dijakronička raznovrsnost višestrukih europskih kultura koje postoje na zemljopisnom prostoru koji nazivamo Europom je takova da teško možemo pronaći nešto što se može imenovati kao europska kutura na jedan jednoznačan i opći način za sve zemlje koje sadrži Europa: jezici, običaji, načini života, povijest, ratovi, etničke skupine čine nemogućim govoriti o jednoj jedinstvenoj i zajedničkoj kulturi koja se može opisati, bez dvoznačnosti, kao europska kultura.

Učinili su se mnogi i raznovrsni pokušaji da se objasni idiosinkrazija onoga što nazivamo europska kultura, kao što je to učinio Rémy Brague za kojega je njezina značajka naslijeđe rimskog duha, to jest: primanje od jedne više kulture određenog sklopa vrijednosti, u ovom slučaju naslijeđe Grčke i kršćanstva, koje se poslije prenosi na nižu kulturu. Također se dala kao zajednička označnica europske kulture racionalizam koji je uveo u život znanost, tehnologiju, ekonomiju, politiku i, uključujući, religiju. Zubiri je nadodao na ovaj grčkorimski vid našeg bića i biblijiski elemenat kao zajedničku značajku čitave europske kulture.

Sa svoje strane, ja insistiram na jednoj drugoj dimenziji problema, to jest: na šemitskom elementu kao temeljnom sastojku i suobrazitelju naše kulture, uključujući i onaj racionalistički elemenat kao suobrazitelj na što sam upravo aludirao. Europa je, ili duguje, mnogo više šemitskomu faktoru nego što se u to vjeruje. I to iz različitih motiva koje ću pokušati izložiti vrlo površno. Možda je europski antisemitizam, toliko puta i u toliko oblika očitovan, bio jedan od simptoma odbijanja priznanja toga duga i, uključujući u stanovitim vidovima, odbijanje svojeg šemitskog bića. S time da se pod šemit treba podrazumijevati koliko arapskomusliman ski toliko i židovski elemenat....
Prijavi Administratoru
#42 HRVATSKO DOMOLJUBLJE TREBA IZGRADJIVATI ,OBOGACIVATI NOVIM SAZNANJIMA..A ISTINA JE GLAVNA OKOSNICA TE BORBE ZA HRVATSKUGuest 2010-05-20 06:04
Mislim da je gospodin DERADO imao dobre
NAMJERE
ali se kao stvarno izgubio pri kraju clanka...
Problem je u tome sto vise ljudi
vidi isti problem DRUGACIJE,
vise SUBJEKTIVNO..
A radi se i o dosta "GRUBIM GRESKAMA"
kao ono o ANTI PAVELICU
i NJEGOVOJ OSVETI.pa o "MESICEVIM USTASKIM PAJDASIMA IZ AUSTRALIJE,
kao natuknica da "SMO NEZRELI ZA ULAZAK U EVROPU" itd..
To su sve KRIVE POSTAVKE
ANTE PAVELIC .GLEDAJUCI REALNO(Bez ubojite propagande),
je nista manje zasluzan za stvaranje HRVATSKE DRZAVE i OCUVANJE HRVATSTVA nego bilo koji drugi
HRVATSKI VELIKAN..
-Problem je u tome sto je NDH nastala
u strasna vremena
kada su se
HRVALI SVJETOVI i IDEOLOGIJE
a "SVIJET" i "EVROPA" ,da, ta "ULJUDJENA DEMOKRATSKA EUROPA" nije htjela ni cuti nista o HRVATSKOJ DRZAVI
Niti u bilo kojem obliku
Zato se PAVELIC povezao sa silama OSOVINE
koje su RAZBIJALE VERSAJSKU EVROPU
i nastupale su pod
IDEOLOGIJOM
NACIONAL SOCIJALIZMA i
FASIZMA..
To su bila takova vremena:
ILI STVORITI DRZAVU u tome i takovom
OZRACJU
ili mozda nikada IMATI IDUCU SANSU..
VJECNO CAMITI u JUGOSLAVIJI..
To su bile REALNE OPCIJE
Drugo je sada sto
NEPRIJATELJI HRVATSKE,BILO KOJE HRVATSKE
Sotoniziraju SVE POVEZANO
sa ANTOM PAVELICEM
iako HRVATSKA DRZAVA
nikada nije bila
FASISTICKA po imenu.
Mislim da gospodin DERADO
pomalo BOJAZLJIVO spominje taj USTASKI PERIOD
u HRVATSKOJ POVJESTI
Povezuje ga sa JASENOVCEM automatski
kao sto radi MESIC i "DRUGOVI"(Iako su SVE DRzave toga vremena ukljucujuci i "SAVEZNICKE" i Ameriku imale SABIRNE i Konc.LOGORE)
Dalje, spominje neke
"Ustaske Pajdase u Australiji" itd..
To je primjer kako se ponasa puno
Hrvatskih Intelektualaca koji ROBOVSKI
trce u EVROPSKI KAVEZ,
mole za "PRIJEM",-Molim ljepo sa kapom u ruci-
Ulaze na VRAT na NOS u dvadeset i prvo stoljece,teze nekom MLAKOM PONIZNOM LIBERALIZMU
kojim su "SOPANI" godinama iz MEDIJA
i LIJEVIH knjiga..
i sto dobivamo?
Mada se radi o covjeku sa DOKTORATOM (Gosp DORADO)ideje su NEPROCISCENE,
Kolebanje,LABAV STAV..
Znam tezak je put do istine,,
GODINAMA SU NAS "TROVALI" LAZIMA
i LAZNIM IDEOLOGIJAMA..
A na SVEUCILISTIMA postoji uvjek
(Nazalost) u modi je LIBERALIZAM.LJE VICARSTVO,INTER NACIONALA..ZELE Ni,
a trebalo bi imati
(Ne salim se)
Trebalo bi imati
SVEUCILISTE ,SKOLU,HRVATSKO G RODOLJUBLJA
IZGRADJIVATI MLADE KADROVE u DUHU
HRVATSTVA..
Kao sto JA (Moja malenkost) nastojim pisati na ovome PORTALU)
Da,FRANJO TUDJMAN je trebao ODMAH
po dolasku na VLAST
Osnovati skolu (UNIVERZU) HRVATSE POVJESTI,(One istinske Hrvatske Povjesti)
SKOLU DOMOLJUBLJA,
IDEJNO IZGRADJIVANJE u DOMOVINSKOM DUHU
A ne da sada imamo ovaj kosmar
u kojemu se dogadjaju
OVAKOVE POCETNICKE GRESKE
i da se LUTA u KRUGU i u BESPUCA..
Tjesi me ipak da ima ljudi BISTROG UMA NA OVOME PORTALU
Koji odmah nepogresivo "UHVATE" TE
ANOMALIJE
VIDE ISTINU
i Izvode opet na
onaj DOMOLJUBNI ,PUT,bez kojega nemozemo
ICI dalje i odrzati NIVO
INTELEKTA koji moze PARIRATI
u "Borbi" protiv treniranih
Kadrova bivsih Titovih Skojevaca i njihove mladezi ,(Sada na Pantovcaku i okolo njega)
Partijske skole u KUMROVCU,semina ra i
Partijske stege..
Da,i mi se DOMOLJUBI moramo izgradjivati,
I ta "SKOLA" DOMOLJUBLJA traje cijeli zivot.
NIKADA NE PRESTAJE
Prijavi Administratoru
#43 +VoC 2010-05-20 06:51
Jusufe, mislim da ne treba toliki tekst za odgovor na ovo pitanje:

"Doista, sinkronička i dijakronička raznovrsnost višestrukih europskih kultura koje postoje na zemljopisnom prostoru koji nazivamo Europom je takova da teško možemo pronaći nešto što se može imenovati kao europska kutura na jedan jednoznačan i opći način za sve zemlje koje sadrži Europa: jezici, običaji, načini života, povijest, ratovi, etničke skupine čine nemogućim govoriti o jednoj jedinstvenoj i zajedničkoj kulturi koja se može opisati, bez dvoznačnosti, kao europska kultura."

Kad je odgovor jedna jedina rijec: Krscanstvo.

Inace, poznata mi je ta teorija aleksandrijske knjiznice (sa tako-reci jednog zidovskog koledza) ali nisam uvjerena da je ta literatura samo tu bila opstala. Sto su onda i otkud zatekli po krscanskim zemljama Turci kad su osvajali.... Na dobrim, napose krscanskim izvorima, mogli su napraviti neki doprinos, nije upitno.
Toma Akvinski je ipak daleko superiorniji Grcima, i jos mnogi drugi....
Prijavi Administratoru
#44 +VoC 2010-05-20 06:58
A tu "superiornost" u znanosti pojedinih vidite danas na svakom koraku. Ne znam tko stoji iza firmi kojoj se sudi u Amerci sto je unisteno, mentalno onesposobljeno toliko americke djece, nekim "lijekovima" za hiperaktivnost! Ni normalni razvoj nije djeci dopusten, od te silne "znanosti"!
Prijavi Administratoru
#45 +VoC 2010-05-20 07:00
Tko stoji iza "viagre" i tome sl. koja je tolike potakla na zlo, nemoral i razvrat, i cak se daje vojskama, sudeci po pisanju u medijima.
E pa nam pricajte o "silovateljima" , "manijacima"....
I velikoj "znanosti"....
Prijavi Administratoru
#46 ??Guest 2010-05-20 07:06
Moram priznati da nište ne razumijem.

Toma Akvinski je svu spoznaju i znanje o grčkoj filozofiji dobio preko arapskih izvora.

Kada su se u Preporodu počeli "otkrivati" grčku mudrost, sve je već nekoliko stoljeća prije postojalo u Španjolskoj, u Toledu.

Barbarska europa pojma nije imala do XII. stoljeća, gotovo ništa nije prevedeno do vremena maurske Španjolske.
Prijavi Administratoru
#47 +VoC 2010-05-20 07:20
Charlemagne je sve imao sto imamo i danas (i vise), jos u 9 stoljecu :-)
A kamoli Toma Akvinski...
Pocmimo od sv. Benedikta....
Sve sto sam vjerovala da su izmislili napredni Amerikanci etc. nadje se u povijesti samostana, Crkve.... (to jedino i vrijedi ali nazalost, gubi se)
A Spanjoska - kako su muslimani dospjeli u Spanjolsku? Pljackajuci samostane i krscansko naslijedje, zar ne.
Prijavi Administratoru
#48 Predajem se!Guest 2010-05-20 07:33
Predajem se!

Dobro je govorio srbin I. Andrić, da je Bosna "mračni vilajet".

Charlemagne je sve imao sto imamo i danas (i vise), jos u 9 stoljecu.....

"Charlemagne" - to je Karlo Veliki, nije znao ni čitati ni pisati.

I kakve je knjige mogao imati?
Prijavi Administratoru
#49 .VoC 2010-05-20 07:45
Nije zgodno nakon ovoga reci, obratite se, pa ce Vam se rasvijetliti :-)
Ali ako je Bosna "mracni vilajet", sto drugi reci....
Prijavi Administratoru
#50 Dobar uvodni komentar i promašena raspravaBoljunac 2010-05-20 08:10
Autor je jasno ukazao na bit problema i osudio osvetu kao takvu i kao objašnjenje za zločine.

U ostalom komunistički zločini nisu počinjeni iz osvete. Počinjenisu iz mržnje : prema Hrvatima i komunističke mržnje prema onima koji su bili protiv komunizma i prema klasnim neprijateljima, Dakle, u osnovi blajburškog zločina je - ideologija zavisti i volja za osvajanjem vlasti !

Pavelić je tu samo kao usporedba s osvetom od strane partizana koje je također bilo, ali nije bila odlučujuća. I Pavelić nije NDH !

I umjesto da se rasvjetli i onemogući ponavljanje Mesićeva trovanja mladceži u školama, rasprtava je krenula u pogrješnom smjeru. Zaglibila u glibu sporednosti.

Pitanje je kako onemogućiti ponavljanje takvog trovanja mladeži. Je li odgovoran školski odbor, Ministarstvo, Vlada ? Ako može Bivši trovati mladež zašto to ne bi mogli činiti i "ustaše" ? Zar nije prošlo ono vrijeme kad su tzv. narodni heroji gostovali u školama kao svjedoci revolucije. Ali su kao zmija noge krili svoje zločine.

Dakle, što veli Školskli odbor ? Što Ministar ? Što Vlada ?
Prijavi Administratoru
#51 .VoC 2010-05-20 08:34
Ja sam pogrijesila sto sam napisala da se tu radi o izjednacavanju krivnje - petokraka, stafeta, Tito, sve to ide, a U je zabranjeno. Nije bilo dosta sto su komunisti dijabolizirali Ustase izvan svake realnosti i u svrhu cinjenja zlocina toliko desetljeca pa trebaju i hrvatski "doktori" nastaviti. Mjesto da se isprave nepravde prema tom povijesnom razdoblju ili barem sute (kad je vec zabranjeno!). Prema gosp. Doradeu treba biti strog, jer je 'nas' (ako je suradnik HKV-a).

A sto od Vlade ocekujete, jeli istina da HDZ tvrdi da je Mesic postivao ustavne obveze?
Izgleda, "ustavne obveze" se ne postivaju samo kad se ne stiti izdajice i turbo-lopovi koji su unistili drzavu.

Anyway, Jusufe, hocemo li dalje, do Jeruzalema - nu, tamo fatimidi, malo bolji? "Nas" Jandrokovic je vec stigao, sad ce nam on reci jeli osveta ustavno dopustena ili ne?
Prijavi Administratoru
#52 TeleZagi 2010-05-20 09:51
Citat Pelitzer:
Pa , tako ni oni maturanti u zabočkoj gimnaziji , čiji ravnatelj ugošćuje dijaboličnog Tovariša!


Umjesto da su ga nabili nogom u guzicu, oni se klanjaju teletu...
Prijavi Administratoru
#53 Zagi- grješka!Guest 2010-05-20 09:58
Ovo u Zaboku, gostovanja Starčine s Brda: došao je svom svojem.

To je vrlo opasna pojava, mladi (većina) su "nabrijani" na jugoslovenstvo i njihovog posru iz Kumrovca.

Sastavit ću jedno sjećanje iz Baranje, o doseljenicima/k olonistima iz Zagorja iz 1945.
Prijavi Administratoru
#54 "Barbarska europa"VoC 2010-05-20 18:55
Evo Jusufe, niste se trebali predavati, doznala sam od vaseg glasovitog autora Ousame koji je zivio u Jerusalemu za vrijeme krscanske vladavine, zasto su vam Europljani barbari: dopustali su suprugama stati dok se setaju skupa, pozdraviti prijatelja/prol aznika i cak se izdvojiti u stranu s njim da procavrljaju, ili pristajali da ih se posalje doma, ona ce doci kasnije.
To je u ocima muslimana bilo cisto barbarstvo. Kao i kad im se ponudi skolovati dijete u pravog i skolovanog ratnika u Europi, na temelju prijateljstva (do bratimstva su ga imali). Dakle djeca nisu otimana u te svrhe kao Turci sto su radili Krscanima kasnije iz Bosne, "mracnog vilajeta" kako podsjetiste.
I tko je sada barbar. Muslimani su cak priznavali hrabrost Krizarima, i potonji su ih stitili kako bi mogli prakticirati svoju religiju slobodno medju njima. Vitezovi su im se ispricavali ako im je tko govorio na koju stranu se moliti u Al-Aqsi, a uopce nije bilo upitno jeli im dopusteno. Nije dakle bilo ni prisilnih konverzija.
Istina, isti je autor izrugivao Krscane kako se lijece, ali ocito je pretjerivao preko svake mjere, da sokira.
Eto, Europljani nisu barbari. Suzivot je moguc (na ovom portalu), do daljnjeg :-)
Prijavi Administratoru

Budući da je trenutačno dopušteno komentiranje samo registriranim korisnicima, molimo sve one koji žele komentirati da se, ako već nisu, najprije registriraju na Portalu kako bi dobili svoje korisničko ime zaštićeno lozinkom. Tri jednostavna koraka za registraciju objašnjena su ovdje, a u slučaju poteškoća dovoljno je javiti se Administratoru.

Prijava/odjava s Portala Hrvatskoga kulturnog vijeća

Zadnji komentari

Tko je na vezi?

  • 19 gostiju

Uvjeti korištenja

Portal HKV-a

Izvorni prilozi objavljeni na ovom portalu mogu se slobodno preuzeti uz navođenje imena autora, odnosno izvora.

Licenca GNU

Naša udruga

Hrvatsko kulturno vijeće

HKV djeluje od 2006. i nezavisna je udruga građana s više od 1300 članova, mahom hrvatskih intelektualaca.

Kontakti

Stranice članova

Učlani se i predstavi

Članovi naše udruge ugledni su intelektualci, umjetnici, književnici, političari, novinari, poslovni ljudi i studenti. Predstavite se i vi!

Članovi

Izbor publikacija

Izaberi, pročitaj, preporuči

U pripremi imamo cijeli niz zanimljivih publikacija koje će se moći naručiti preko Portala. Rado ćemo poslušati i vaše preporuke.

Trenutna ponuda

Prijava na Portal