Reportaža – Čavoglave, 4. i 5. kolovoza 2010.

 

Velika tradicionalna proslava u Čavoglavama, koja okupi višestruko više ljudi na proslavi Dana pobjede i domovinske zahvalnosti od bilo koje druge proslave u Hrvatskoj, za mnoge hrvatske medije nije praktički postojala dok nije prošla. Čitajući dnevni tisak ili gledajući razne televizijske programe nije se moglo znati da će se i ove godine u Čavoglavama sliti nepregledne kolone ljudi i vozila, niti se, ne daj Bože, moglo saznati bilo što o dvodnevnom programu za 4. i 5. kolovoza. Umjesto toga, za sam Dana pobjede i domovinske zahvalnosti do zadnje podrobnosti pratili smo kretanje raznih hrvatskih dužnosnika, pri čemu su mediji uglavnom izbjegavali total, kako se ne bi vidio krajnje skromni interes koji su oni pobudili kod hrvatskih građana.

Stanje u hrvatskim medijima što se tiče informiranja u proslavi u Čavoglavama se nije bitno popravilo ni nakon ovogodišnje proslave, jer jedino što se u izvještajima može naći pojedinosti su o incidentu koji je ekipa Hrvatske televizije doživjela u susretu s posjetiteljima proslave. Na objavljenim fotografijama u hrvatskim medijima opet dominira ustaško znakovlje koje se uvijek medijski forsira potpuno nesrazmjerno s količinom tog znakovlja u masi. Znaju to novinari, znaju to i urednici, pa ipak na svakom većem skupu u Hrvatskoj s nacionalnim predznakom traže se ustaške kape kao krunski dokaz hrvatskog ekstremizma. Očigledno, kada u Hrvatskoj ne postoji ni „u" od ustaškog pokreta, onda zalutale pojedince s ustaškim kapama i majicama treba gurnuti u prvi plan kako bi se Hrvatskoj i Hrvatima nametnuo osjećaj krivnje po starom komunističkom receptu.

Iako ne spadamo nikako u one koji imaju bilo kakvog razumijevanja za napade na novinare i nikako ne možemo odobriti zaprječivanje rada novinarima Hrvatske televizije u Čavoglavama, ne možemo ne opaziti da su se okupljeni najviše ljutili na to kako ih se u medijima predstavlja. Najviše povika bilo je upravo na činjenicu da se domoljubna okupljanja prikazuju kao ekstremistički skupovi, a oni koji na njima sudjeluju kao fašisti i nacisti. To je bio uzrok bijesa okupljenih, pa bi na Hrvatskoj televiziji mogli napokon malo porazmisliti o odgovoru na pitanje kako to da ih mnogi doživljavaju kao „crvenu" i „jugoslavensku" televiziju, a ne kao javnu hrvatsku televiziju koja promiče istinu i nacionalne vrijednosti. Kako to da smo došli u situaciju da su mnogi hrvatski građani toliko ljuti na novinare vlastite nacionalne kuće da ih ne žele vidjeti u svojoj blizini? Tko je tome kriv, građani ili televizija koja se financira upravo iz njihovog džepa?

Da ne bi cijeli događaj u Čavoglavama i na Portalu Hrvatskoga kulturnog vijeća bio popraćen samo preko incidenta s ekipom Hrvatske televizije pobrinuo se naš suradnik Branko Bralić. On nam je poslao slike s proslave 4. i 5. kolovoza, nakon što je kroz dva dana marljivo prikupljao fotografski materijal. Slike gospodina Branka Bralića ujedno su i vrlo ekskluzivne, budući da je stanje u hrvatskim medijima toliko jadno da drugih slika s velebne proslave u Čavoglavama gotovo da i nema.

Ove godine na proslavi u Čavoglavama skupilo se „samo" oko 60.000 ljudi, a taj broj bi sigurno bio i veći da Hajduk nije baš istu večer tražio prolaz u Europsku ligu preko bukureštanskoga Dinama. U srijedu 4. kolovoza u večernjim satima održana je svečana promocija knjige admirala Davora Domazeta Loše „Hrvatski domovinski rat 1991. - 1995. - strateški pogled". Nakon toga glumci iz Hrvatskog narodnog kazališta iz Varaždina su izveli predstavu „Skupština". Iz bogatoga programa 5. kolovoza vrijedi izdvojiti olimpijadu starih sportova, povorku više od tisuću bajkera, revijalni nogometni turnir i veliki koncert domaćina, Marka Perkovića Thompsona i njegovih gostiju, najpoznatijih imena hrvatske glazbene scene. Kako je to sve izgledalo dočarat će vam najbolje donje slike.

M. M.

 

Čavoglave 2010. - Dan pobjede i domovinske zahvalnosti

Čavoglave 2010. - Dan pobjede i domovinske zahvalnosti

Čavoglave 2010. - Dan pobjede i domovinske zahvalnosti

Čavoglave 2010. - Dan pobjede i domovinske zahvalnosti

Čavoglave 2010. - Dan pobjede i domovinske zahvalnosti

Čavoglave 2010. - Dan pobjede i domovinske zahvalnosti

Čavoglave 2010. - Dan pobjede i domovinske zahvalnosti

Čavoglave 2010. - Dan pobjede i domovinske zahvalnosti

Čavoglave 2010. - Dan pobjede i domovinske zahvalnosti

Čavoglave 2010. - Dan pobjede i domovinske zahvalnosti

Čavoglave 2010. - Dan pobjede i domovinske zahvalnosti

Čavoglave 2010. - Dan pobjede i domovinske zahvalnosti

Čavoglave 2010. - Dan pobjede i domovinske zahvalnosti

Čavoglave 2010. - Dan pobjede i domovinske zahvalnosti

Čavoglave 2010. - Dan pobjede i domovinske zahvalnosti

Čavoglave 2010. - Dan pobjede i domovinske zahvalnosti

Čavoglave 2010. - Dan pobjede i domovinske zahvalnosti

Čavoglave 2010. - Dan pobjede i domovinske zahvalnosti

Čavoglave 2010. - Dan pobjede i domovinske zahvalnosti

Čavoglave 2010. - Dan pobjede i domovinske zahvalnosti

Čavoglave 2010. - Dan pobjede i domovinske zahvalnosti

Čavoglave 2010. - Dan pobjede i domovinske zahvalnosti

Čavoglave 2010. - Dan pobjede i domovinske zahvalnosti

Fotografije: Branko Bralić

KOMENTARI ČITATELJA 

#1 Čavoglave!Guest 2010-08-06 22:54
Kad se sa ovakvim zanosom i veseljem kao u Čavoglavama u cijeloj Hrvatskoj bude slavio Dan pobjede i domovinske zahvalnosti i Dan hrvatskih branitelja tek onda ćemo moći reći da imamo Hrvatsku!
Prijavi Administratoru
#2 Hvala M.U.P.-uGuest 2010-08-06 23:31
Slažem se u Cjelosti imamo Hrvatsku ako bude ljudi kao u Čevoglavama jer ako bude onaki kao u Kninu koji su ga Oslobodili onda nemam šta reći Žalosno je kada Politika ljude Progonja kao noćna Mora da u svojoj Državi nesmiš Reći i Pokazati Tko si i šta si Žalosno je ponavljam MUP je strašno me iznenadija ljudi su Veoma Čisti i nemam riči svi koji su Bili u Uniformi Hrvatskog Redarstrvnika ili u Civilu sa Značkom ja im Iskreno Zahvaljujem jer su pokazali da je Narod njihov i da nisu Izdajnici svog Katoličkog Naroda još jednao Hvala im Veteran. Dragovoljac i Bojovnik.
Prijavi Administratoru
#3 Krugovalna postaja SljemeGuest 2010-08-06 23:53
Citat:
Kad se sa ovakvim zanosom i veseljem kao u Čavoglavama u cijeloj Hrvatskoj bude slavio Dan pobjede i domovinske zahvalnosti i Dan hrvatskih branitelja tek onda ćemo moći reći da imamo Hrvatsku!
Apsolutno točno! Ali "nekima" to ne šmeka i sluge silno se trude javnosti prikazati (i dokazati valjda) da se u Čavoglavama okuplja hrvatski (desničarski)šl jam pa insceniraju igrokaz sa "znakovljem". Kao da se Hrvatska nosi na kapi ili majici, a ne u srcu i glavi!

Mladi debilni novinar zagrebačkog krugovala (radio ili ne radio tebi svira radio) Sljeme je danas popodne ismijavao skup u Čavoglavama i Hrvatsku policiju, jer na skupu je bilo barem tisuću (1000) ustaških znakova, i da su oni (tj. MUP) reagirali država bi od kazni zaradila 1600kn x 1000.
Tko li je okotio i odgojio takvog novinara?!!!

Reportaža je odlična. Osobno sam u Čavoglavama bio u dva puta.
Prijavi Administratoru
#4 Na izvoru...Guest 2010-08-06 23:55
Upravo takva i treba biti profesionalna novinarska reportaža: bacila se "kamena sa ramena" daleko više od novinara i snimatelja s direktivom. Pravo je zadovoljstvo vidjeti smirenu radost narodnog zajedništva!
Prijavi Administratoru
#5 U Čavoglavama su svi za Dom spremni!Guest 2010-08-07 00:55
Svatko od nas tko je dragovoljac Domovinskog rata zna koliko mu je značila pjesma Bojna Čavoglave u prvim danima Domovinskog rata, jer taj domoljubni duh ponosa i prkosa koji je isijavao iz Tompsonove pjesme nas je u najtežim danima srbocrnogorske agresije na Hrvatsku naprosto nadahnjivao i nosio da se odupremo neprijatelju.

Zato je i razumljiv bijes i mržnja od strane neprijatelja hrvatske države (komunista, četnika i hrvatskih izdajnika), jer znaju da se duh Čavoglava ne može uništiti, jer Čavoglave nisu mogli pokoriti ni četnici 41. ni 91., pa neće ni danas njihovi duhovni suistomišljenic i, kad agresiju na Čavoglave predvodi Yutel, Yutarnji, Slobodna Dalmacija, Nacional, Globus, Index i ostali anacionalni mediji, koji su krenuli u hajku za nekolicinom koji su nosili ustaške kape.

Poručujem im, da ih ne trebaju tražiti, jer svi oni koji su bili fizički tog dana u Čavoglavama, kao i oni koji su u duhu bili prisutni s njima, su uvijek za Dom spremni! Za razliku od njih koji su za izdaju uvijek spremni!
Prijavi Administratoru
#6 Bojna Čavoglave!Guest 2010-08-07 01:33
Za Dom - Spremni!

U Zagori na izvoru rijeke Čikole,
Stala braća da obrane naše domove.

Stoji Hrvat do Hrvata, mi smo braća svi,
Nećete u Čavoglave dok smo živi mi!

Tuče thompson, kalašnjikov a i zbrojevka,
Baci bombu, goni bandu preko izvora.

Korak naprijed, puška gotovs'i uz pjesmu svi,
Za Dom braćo, za slobodu, borimo se mi!

Čujte srpski dobrovoljci, bando četnici,
Stići će vas naša ruka i u Srbiji!

Stići će vas Božja pravda, to već svatko zna,
Sudit' će vam bojovnici iz Čavoglava!

Slušajte sad poruku od Svetog Ilije:
Nećete u Čavoglave, niste ni prije!

Oj Hrvati, braćo mila iz Čavoglava,
Hrvatska vam zaboravit neće nikada!

P.S. Ima nas i danas još itekako kojima se koža ježi na taktove ove sjajne Tompsonove pjesme!
Dok je nas nema Jugosfere!
Prijavi Administratoru
#7 Oluja IGuest 2010-08-07 05:11
Posebnu hrabrost koju moram pokazati svima da se u oslobađanju Hrvatske odlazilo u smrt kako bi se oslobodilo zemlju od zločinaca.

















Prijavi Administratoru
#8 BOJNA ČAVOGLAVEgracena 2010-08-07 07:43
Citat X7:
Lijepo, lijepo. Falili su pravaši, BBB, Bemer i bijela podloga, hrvanje, diple i ganga, rera, i dječiji program sinkroniziran na hrvatskome jeziku. N.p.

www.youtube.com/.../

www.youtube.com/.../

www.youtube.com/.../

www.youtube.com/.../

www.youtube.com/.../

www.youtube.com/.../

www.youtube.com/.../

www.youtube.com/.../

www.youtube.com/.../

www.youtube.com/.../


...................

Gle, čuda ! I, vi se osjećate zahvalnim. Grijeh bi bio da se i moja malenkost ne priključi. Napose, nakon onog priloga i vrlo ružne poruke, koju ste mi osobno uputili podmetnuvši video prilog iz srpske arhive. Čovjek koji se naslađuje nad mrtvim tijelima poklanih Hrvata u gradu Vukovaru, i žali , što i moja malenkost nije skončala stravičnom smrću, zaslužuje naziv divlja-zvijer, ni u kom slučaju ljudsko biće.


Bojna Čavoglave
www.youtube.com/.../
Prijavi Administratoru
#9 G.Jedino Hrvatskagracena 2010-08-07 07:50
Citat Jedino Hrvatska:
Kad se sa ovakvim zanosom i veseljem kao u Čavoglavama u cijeloj Hrvatskoj bude slavio Dan pobjede i domovinske zahvalnosti i Dan hrvatskih branitelja tek onda ćemo moći reći da imamo Hrvatsku!


Pravo velite. Potpisujem vaš tekst u cijelosti.
Prijavi Administratoru
#10 ČAVOGLAVE - GDJE SE SLAVI!tonča 2010-08-07 10:23
Da, to su prava izvješća, gdje se vidi, kako se slavi 15-a godišnjica naše pobjede nad zlom! Nažalost, opet se ponavljaju ružne misli i "izvješća" o veličanstvenom okupljanju hrvatskog bića u Čavoglavama!
Nikako se ne prihvaća onaj dio slavlja, u kojem je nazočno srce hrvatskog puka, koji je dao sve što je mogao za odbranu "Lijepe naše"! Stoga poklič "Za Dom spremni", biti će uvijek na hrvatskim usnama, kakav je bio od pamtivijeka, jer se pod tim riječima borilo i došlo do veličanstvenog završetka Domovinskog rata! Sve za Hrvatsku, za krst časni i slobodu zlatnu!
Prijavi Administratoru
#11 Nemar organizatoraGuest 2010-08-07 10:47
Vidim kamion Mercatora na jednoj fotografiji, greška organizatora je korisiti robu i usluge Slovenaca
Prijavi Administratoru
#12 Proslava OlujeGuest 2010-08-07 10:59
Proslava ne treba biti seljački dernek i masturbiranje na Hrvatsku, mora biti zajednička proslava svih građana Hrvatske, ne vole svi janjetinu i natezanje konopa, mora biti neki omjer kulture prihvatljiv svima
Prijavi Administratoru
#13 ??Guest 2010-08-07 11:18
mora biti neki omjer kulture...

A koje kulture, zar one agramerske (purgerske) pseudokulture,
...

kulture propalih glumaca, nezadovoljenih flundri, polovnih četnika, partizanskih prinčeva...
Ne, hvala.

Pod "kulturom" sve danas prođe.
Prijavi Administratoru
#14 Povratak u KninGuest 2010-08-07 13:13
Treba biti samo jedna proslava, u Kninu. Dvostruka proslava postaje negativna, Čavoglave postaju negativni i urušavaju samu proslavu Oluje. Dan Oluje treba biti centralni državni praznik, taj datum ne mogu promijeniti kao što su promijenili 30.5. i mora biti u Kninu, bez Čavoglava
Prijavi Administratoru
#15 .Guest 2010-08-07 14:13
Citat Jusuf:
mora biti neki omjer kulture...

A koje kulture, zar one agramerske (purgerske) pseudokulture, pederske, srpske, četničke... kulture propalih glumaca, nezadovoljenih flundri, polovnih četnika, partizanskih prinčeva...
Ne, hvala.

Pod "kulturom" sve danas prođe.


Ovo viđeno u Čavoglavima nije hrvatska kultura
Prijavi Administratoru
#16 Percepcija društvaGuest 2010-08-07 15:59
Čavoglave su odradili što su trebali, nakon ove godine postaju negativni, nova proslava bi bila u rangu sa proslavom u Kumrovcu i Srbu, tako bi bila prikazana u medijima i dobar dio hrvatske javnosti bi je tako doživljavao. U takvoj situaciji neka država premjesti proslavu van Knina i proslava Oluje će postati samo crtica u vijestima i slobodan dan (možda). Proslava se mora održavati u Kninu i ti dani bi trebali biti dani obiteljskog izleta u te krajeve i to bi trebalo postati trajna tradicija. U tom slučaju premještaj državne proslave u neki drugi grad ne bi imao utjecaj na proslavu Oluje. Hrvatska kultura nije kultura isključivanja, Čavoglavi isključuju sve koji nemaju "tetovirano" "Bog i Hrvati" na sebi, to je suprotno vjeri u Boga
Prijavi Administratoru
#17 " HTV-u " nije jasno...Jardo 2010-08-07 16:17
Citat Jbbbg:
Citat Jusuf:
mora biti neki omjer kulture...

A koje kulture, zar one agramerske (purgerske) pseudokulture, pederske, srpske, četničke... kulture propalih glumaca, nezadovoljenih flundri, polovnih četnika, partizanskih prinčeva...
Ne, hvala.

Pod "kulturom" sve danas prođe.


Ovo viđeno u Čavoglavima nije hrvatska kultura



Jusuf ima /opet / pravo.Ako je agramerska kultura mjerilo za Hrvatsku,onda adio pameti.
A drugovima sa " HTV-a ",a i HND-a ,tom orjunaškom društvu, nije jasno da su ljudi ogorčeni na njihove pi......e koje svakodnevno slušamo ili čitamo / i ako osobno bojkotiram sve tiskovine osim Hrvatskog Lista i Hrvatskog slova.
Sada su naslovi već podignuti na viši nivo,kako bi ih valjda mogli ozbiljno optužiti,pa od " nabacivanja sitnim kamenčićima " do formulacije o " napadu na ekipu HTV-a ". Mislim da će na sudu ovaj beznačajni incident biti opisan kao " brutalan napad na slobodu novinarstva ".
Kako u slučajevima ideološke zasljepljenosti " hrv.sudstvo " ima običaj presuđivati ,ne gine im više mjesečna/godišn ja kazna zatvorom.O uporabi " ustaških simbola " da i ne govorim.
Poradi,pak,veličanja četništva,nošen ja kokardi / u Hrvatskoj / i krvavog simbola
zločinačke partizanštine , nikome neće pasti dlaka s glave,imaju zaštitu samog predsjednika ove Hrvatske.
Zar se ne bi morali zapitati, zašto ljudi tako reagiraju, pri pojavi " njihovih ekipa " na terenu,a mogli bi koji puta pročitati raeakcije i mišljenja građana o njihovoj nečasnoj raboti.Očito im to nije niti najmanje važno,jer novi zakon o plačanju HTV pristojbe ,po mjernom mjestu, će trajno osigurati udobnost orjunaškog gnijezda.
Trebalo bi dati moralnu potporu ljudima iz Čavoglava kojima prijeti hrv.milicija i razni horvatovići,mrč ele i čuline.
Prijavi Administratoru
#18 "hrvatska policija"!?Guest 2010-08-07 17:59
Policija pronašla dvojicu napadača na ekipu HTV-a u Čavoglavama

Utvrđen je identitet dvije osobe (24-godišnjak iz Vukovara i 28-godišnjak iz Dugopolja) koje su napale novinare HRT-a. U tijeku je provođenje kriminalističko g istraživanja a o rezultatima istog ćemo vas blagovremeno obavijestiti. Nadalje, identificirane su i tri osobe (39-godišnjak iz Ogulina, 37-godišnjak iz Ogulina i 51-godišnjak iz Popovače) koji su tijekom prije navedenog javnog okupljanja nosili obilježja zabranjena zakonskim propisima. Protiv istih slijedi optužni prijedlog poradi postojanja osnovane sumnje u počinjenje prekršaja iz Zakona o javnom okupljanju - priopćila je šibensko-kninsk a Policijska uprava oko 14.30 sati.
- Policija i dalje intezivno radi na identifikaciji izgrednika u Čavoglavama, a s obzirom da je na tom događanju bilo oko 60 tisuća ljudi, od kojih su mnogi došli iz različitih dijelova Hrvatske i inozemstva, posao je donekle otežan. Ipak, tijekom dana ćemo izaći s konkretnijim podacima o rezultatima istrage - kaže Marica Kosor, glasnogovornica PU-e.
******************************************************************************
Eto, kako je “spremna” tzv. hrvatska policija, pronaći izgrednike.
Nu, nešto ta slavna “policija” kasni kada treba pronaći Veljka Džakulu, jednog od najvećih srpskih ratnih zločinca, koji je u logoru u Bučju dao ubiti dr. Šretera i na stotine hrvatskih civila, “hrvatska policija” već 19 godina kasni s istragom tko je ubio preko 1000 Osječana, “hrvatska policija” kasni da otkrije tko je ubio Ivanu Hodak, “hrvatska policija” kasni.......... makar šta, “hrvatska policija” ne kasni, ona zna što radi..
A najdalje je otišla organizacija NovaTv koja raspisuje javnu tjeralicu za sudionike slavlja u Čavoglavama, kao u najcrnjim jugoslovenskim vremenima.
U kakvoj mi to zemlji živimo?
A ekipa HTV-a, neka ide u Srb, u Srbiju, na Pantovčak, u Iblerovu, u Varšavsku i tamo gdje su njezini.
Ono što najviše boli, gotovo svi javni novinari kaji imaju pristupa javnim pripopćavalima, sramotno su optužili žene, djecu, starce, odrasle Hrvate i Bošnjake iz Južne like i Pounja, koje su srbi klali 1941., da su FAŠISTI, i kolektivno su opravdali bezumne srpske zločine nad nenaoružanim civilima. Oni potiču srbe na nove zločine.
I onda se čude kada se netko nađe, i onako frustriran, im baci “nekoliko kamičaka”.
Prijavi Administratoru
#19 OlujaGuest 2010-08-07 18:37
Prije svega,HVALA Trpimiru za ove filmske uradke.Iako je ovo samo mali primjer,pogleda jte vi ljudi moji koliko pametnih i sposobnih mi imamo Hrvata.I onda dodje "mir"i sto mi radimo?Za vodju,za predsjednika mi biramo komunjare,jugos lavene?I nije problem u tome sto su komunisti vec je problem u tome da nisu Hrvati.NE u dusi.Politicka orjentacija manje je vazna ali Hrvatsku se mora voljeti.I dok god i partizani i ustase ne budu imali na umu jedno"Sve za Hrvatsku,Hrvats ku nizasto"nema nam srece jer smo tako mali.A jednom je neko rekao"Samo slozni su jaki,Samo jaki su slobodni"
Prijavi Administratoru
#20 BOJKOT JUO-CRVENIH TISKOVINAGuest 2010-08-07 19:00
Pogledajte kako o ČAVOGLAVAMA pristrano i lažno "izveštavaju" jugo-crvene tiskovine: naročito NOVI LIST i splitska STRVINA IZ MOSORSKE POJATE. Nemojte ih i dalje hraniti svojim kunama! Sprovodimo opći BOJKOT olinjalih SFRJ glasila!
Prijavi Administratoru
#21 nasi u cavoglavamaGuest 2010-08-07 19:01
mi smo bili sa i uz svoj narod Hrvatski a oni koji to nisu nek se i dalje sepure da su "hrvati" al kaze pisma nicija nije do zore pa nece ni njiova a nasa posto je prava gorit ce dok je nas HRVATINA
Prijavi Administratoru
#22 Dignimo barem glasGuest 2010-08-07 22:18
DOSTA je terora koje nad Hrvatima provode oficirska djeca i pripadnici etničkih,vjersk ih i spolnih manjina!
Prijavi Administratoru
#23 domaći izdajniciGuest 2010-08-08 10:07
Proslave u Čavoglavama ne bi bilo da ljudi ne percipiraju vladajuće strukture (zadnjih 10 godina) ekvivalentima domaćih izdajnika.
Prijavi Administratoru
#24 gospodinGuest 2010-08-08 19:05
citat: domin
I dok god i partizani i ustaše ne budu imali na umu jedno:"Sve za Hrvatsku , Hrvatsku ni za što" nema nam sreće...

Mata
Kao prvo ustaša već davno nema a i od partizana samo nekoliko metuzalema.
Kao drugo ustaše su se borile za nezavisnu Hrvatsku drugim riječima spremni su bili za Dom za Hrvatsku sve dati. Partizani osim nešto naivnih nisu se borili za Hrvatsku nego za komunističku Jugoslaviju.
Ispravno bi bilo reći dok god partizani, ako ih se već spominje, ne budu imali na umu:" Sve za Hrvatsku..."
Ja bih pak rekao "Samo složni smo jaki a
ima nas dosta i bez "partizana".
Prijavi Administratoru
#25 DragovoljciGuest 2010-08-08 21:20
Dan nakon proslave u Kninu grupa naših specijalaca iz Zadarskih „Poskoka“ išli su preko Srba noseći vijenac, svojim poginulim suborcima i u Suvaji poznatoj po četnicima.Tip im je sa terase kafića pokazao prvo tri prsta ,a potom i srednjak. Naravno kafić je demoliran, a batina su dobili svi koji su se tamo našli čak i gazdarica. Pa se vi četnici zajebavajte sa Hrvatskim ratnicima.
(Hrvatski dragovoljac.com )
Prijavi Administratoru

Budući da je trenutačno dopušteno komentiranje samo registriranim korisnicima, molimo sve one koji žele komentirati da se, ako već nisu, najprije registriraju na Portalu kako bi dobili svoje korisničko ime zaštićeno lozinkom. Tri jednostavna koraka za registraciju objašnjena su ovdje, a u slučaju poteškoća dovoljno je javiti se Administratoru.

Prijava/odjava s Portala Hrvatskoga kulturnog vijeća

Zadnji komentari na Portalu Hrvatskoga kulturnog vijeća

Uvjeti korištenja

Portal HKV-a

Izvorni prilozi objavljeni na ovom portalu mogu se slobodno preuzeti uz navođenje imena autora, odnosno izvora.

Licenca GNU

Naša udruga

Hrvatsko kulturno vijeće

HKV djeluje od 2006. i nezavisna je udruga građana s više od 1300 članova, mahom hrvatskih intelektualaca.

Kontakti

Stranice članova

Učlani se i predstavi

Članovi naše udruge ugledni su intelektualci, umjetnici, književnici, političari, novinari, poslovni ljudi i studenti. Predstavite se i vi!

Članovi

Izbor publikacija

Izaberi, pročitaj, preporuči

U pripremi imamo cijeli niz zanimljivih publikacija koje će se moći naručiti preko Portala. Rado ćemo poslušati i vaše preporuke.

Trenutna ponuda

Prijava na Portal