Reportaža s prosvjeda u organizaciji branitelja u Zagrebu – Čaša se prelila

Na središnjem zagrebačkom trgu, Trgu bana Josipa Jelačića održan je danas prosvjed pod nazivom «Stop progonu hrvatskih branitelja». Povod prosvjedu kalvarija je koju prolaze hrvatski branitelji Tihomir Purda i Veljko Marić, ali i odnos hrvatskih vlasti prema braniteljima i Domovinskom ratu.

Braniteljski prosvjed u Zagrebu 26. veljače 2011.

Građani su se počeli okupljati i znatno prije zakazanog početka skupa u 13 sati.

Braniteljski prosvjed u Zagrebu 26. veljače 2011.

Braniteljski prosvjed u Zagrebu 26. veljače 2011.

Koliko su organizatori imali povjerenja u prosvjednike najbolje govori činjenica da su polovicu redara činili umirovljenici.

Braniteljski prosvjed u Zagrebu 26. veljače 2011.

Braniteljski prosvjed u Zagrebu 26. veljače 2011.

Braniteljski prosvjed u Zagrebu 26. veljače 2011.

Braniteljski prosvjed u Zagrebu 26. veljače 2011.

Braniteljski prosvjed u Zagrebu 26. veljače 2011.

Braniteljski prosvjed u Zagrebu 26. veljače 2011.

Skup je počeo, pred više desetaka tisuća okupljenih branitelja, kako i priliči, Lijepom našom i minutom šutnje za poginule i preminule hrvatske branitelje.

Braniteljsk prosvjed u Zagrebu

Braniteljski prosvjed u Zagrebu 26. veljače 2011.

Vjekoslav Magaš

U ime organizatora prosvjeda skup je otvorio Vjekoslav Magaš koji je u svom govoru prozvao hrvatske vlasti zbog progona hrvatskih branitelja, rasprodaje hrvatskih bogatstava i suvereniteta, pri čemu je jasno naglasio da se vlast mijenja na izborima. Organizatori su se zahvalili na podršci braniteljima iz, doslovno, cijele Hrvatske i BiH, te iseljenicima na novčanoj podršci. Posebno je zahvalio kaštelanskim, splitskim, šibenskim i zadarskim taksistima koji su ponudili besplatan prijevoz u Zagreb. Prosvjed su podržale i neku udruge seljaka i ribara, ukazujući na loše gospodarsko stanje u državi.

Braniteljski prosvjed u Zagrebu 26. veljače 2011.

Braniteljski prosvjed u Zagrebu 26. veljače 2011.

Mario Maks Slaviček

Glasnogovornik Udruge hrvatskih branitelja 1990-1996 RH Mario Maks Slaviček rekao je da hrvatski branitelji nisu ratovali da bi u Saboru sjede i oni koji nikada nisu bili za samostalnu hrvatsku državu, niti za «nove gazde» iz Europe koji su stogodišnji saveznici onih od kojih su branitelji obranili Hrvatsku. Naglasio je da država u kojoj suci iz države nedavnih neprijatelja ispituju hrvatske branitelje, kao što se to događa ovih dana, nije suverena država.

Braniteljski prosvjed u Zagrebu 26. veljače 2011.

Braniteljski prosvjed u Zagrebu 26. veljače 2011.

Marko Perković Thompson

Skup je zatim pozdravio hrvatski branitelj i glazbenik Marko Perković Thompson koji je istaknuo da ne smije biti podjele među hrvatskim braniteljima. Otpjevao je, uz pomoć okupljenih prosvjednika, dvije pjesme posvećene hrvatskim braniteljima, «Prijatelji» i «Duša ratnika». Upitao je predsjednika Hrvatske Ivu Josipovića, ponukan njegovom izjavom da «prosvjedi ne pomažu Purdi», koliko se bez prosvjeda pomoglo Veljku Mariću. Uopće, svako spominjanje Ive Josipovića, Jadranke Kosor i Mladena Bajića izazvalo je salve zvižduka.

Braniteljski prosvjed u Zagrebu 26. veljače 2011.

Braniteljski prosvjed u Zagrebu 26. veljače 2011.

Braniteljski prosvjed u Zagrebu 26. veljače 2011.

Stjepan Mačković, «Mačak s Mitnice» opisao je strahote koje je doživio u srpskim koncentracijskim logorima u Aleksincu, Stajićevu i Nišu. Upečatljiva je njegova izjava: «Da ovi na vlasti tjedan dana dožive što smo mi u srpskim logorima, vratili bi više nego što su pokrali».

Braniteljski prosvjed u Zagrebu 26. veljače 2011.

Braniteljski prosvjed u Zagrebu 26. veljače 2011.

Marija Lončarević - Marić

Braniteljski prosvjed u Zagrebu 26. veljače 2011.

Idući su govornici naglašavali kako politika stalnog popuštanja svima nije nikakva politika. Pružajući podršku Tihomiru Purdi naglašeno je da se čak ni Miloševiću nije padalo na pamet da sudi hrvatskim braniteljima, već to čini režim Josipovićevog prijatelja Tadića. Nakon toga odjeknuli su zvukovi Škorine pjesme «Sude mi», u znak potpore svim zatočenim hrvatskim braniteljima, uključujući generale Antu Gotovinu, Mladena Markača i Ivana Čermaka u Haagu i Mirka Norca u Hrvatskoj.

Braniteljski prosvjed u Zagrebu 26. veljače 2011.

Braniteljski prosvjed u Zagrebu 26. veljače 2011.

Braniteljski prosvjed u Zagrebu 26. veljače 2011.

U nadahnutom govoru vukovarski junak Petar Janjić Tromblon, i sam zatočenik srpskih koncentracijskih logora, optužio je aktualnu hrvatsku vlast da ništa ne čini radi zaštite hrvatskih branitelja, već omogućava sudstvu Srbije da ih ispituje u Hrvatskoj. Naglasio je da je Republika Hrvatska trebala tužiti Srbiju kad je od nje dobila dokumente o «priznanjima» hrvatskih branitelja iznuđenih mučenjima u srpskim logorima, a da nije učinila ništa, naprotiv! Također, oštro je govorio o posljednjim izjavama predsjednice hrvatske Vlade Jadranke Kosor.

Braniteljski prosvjed u Zagrebu 26. veljače 2011.

Braniteljski prosvjed u Zagrebu 26. veljače 2011.

Braniteljski prosvjed u Zagrebu 26. veljače 2011.

Željo Strize iz Splita pozdravio je skup i najavio veliki prosvjedni skup sutra na splitskoj Rivi. Nakon njega skupu su se obratili 100% ratni invalid narednik Marijan Bišćan i Mladen Leovac, koji je rekao da se umrijeti može pošteno, samo ako se pošteno živi, a da to hrvatske vlasti u posljednjih deset godina ne mogu.

Braniteljski prosvjed u Zagrebu 26. veljače 2011.

Braniteljski prosvjed u Zagrebu 26. veljače 2011.

Braniteljski prosvjed u Zagrebu 26. veljače 2011.

Dirljivo je bilo otvoreno pismo djece zatočenih hrvatskih branitelja javnosti. Moglo se čuti da je tristotinjak hrvatskih branitelja već nekoliko mjeseci zatočeno u zatvorima po Hrvatskoj bez optužnice!

Hrvoje Hitrec

Hrvoje Hitrec

Ivan Pandža

Ivan Pandža iz HVIDRE rekao je da se posljednjih deset godina na vlasti izmjenjuju «razni štovatelji Tita i njegovih pajdaša iz Egipta i Libije». Upozorio je da nema grada u Hrvatskoj u kojem netko od istaknutih branitelja nije optužen, i da se za te progone brine regionalni REKOM, koji izvire iz «nove pravednosti» Ive Josipovića.

Braniteljski prosvjed u Zagrebu 26. veljače 2011.

Braniteljski prosvjed u Zagrebu 26. veljače 2011.

Boris Prebeg pročitao je zahtjeve pokreta Stop progonu hrvatskih branitelja upućenih Vladi RH, Saboru RH i Predsjedniku RH.

Braniteljski prosvjed u Zagrebu 26. veljače 2011.

Pero Kovačević

Željko Sačić

Na kraju se skupu obratio glavni organizator skupa general Željko Sačić. O njegovom upečatljivom govoru bit će više riječi u posebnom tekstu, kažimo ovdje samo da je g. Sačić, krenuvši od početka detuđmanizacije 2000. godine koju je okarakterizirao početkom kriminalizacije Domovinskog rata, ukazao na krivce za teško stanje u kojem su se našli njegovi suborci, hrvatski branitelji, posebice istaknuvši uloge koje u sramotnoj politici prema hrvatskim braniteljima imaju ministar pravosuđa u hrvatskoj Vladi Dražen Bošnjaković, državni odvjetnik Mladen Bajić i predsjednik Hrvatske Ivo Josipović.

Skup je protekao u mirnom i dostojanstvenom ozračju, usprkos pokušajima njegovog preusmjeravanja i iskorištavanja za nečije druge svrhe od strane nekoliko stotina uglavnom manipuliranih i orkestriranih vrlo mladih ljudi, da ne kažemo djece, kojima je očiti cilj bio izazivanje nemira i sukoba s policijom. Potrebno je reći da su i g. Prebeg i g. Sačić pokušali apelirati na te mlade ljude da se urazume i da ne napadaju policiju, čiji su mnogi pripadnici i sami hrvatski branitelji. Veći sukob tj. napad tih «facebook» nasilnika na policiju spriječilo je petnaestak hrvatskih branitelja postavivši se na početku Splavnice između policije i nasilnika. Hrvatski branitelji, još jednom, svaka vam čast!

D. J. L., slike M. M.

KOMENTARI ČITATELJA 

#1 Ako mislimo ponovno probuditi NACIONALNU SVIJEST?MIJO F 2011-02-26 23:20
..RIČIMO,SKIČIM O,LARMAJMO,URLI KAJMO...samo umjesto USTANI BANE(1903.)..us tani Franjo..HRVATSK A TE ZOVE,ZOVE..usta ni Franjo,Franjo HRVATSKI..MFP!
Prijavi Administratoru
#2 Hrvatski sin više ne šuti!!!Jedino Hrvatska 2011-02-26 23:24
Jedno je sigurno, Hrvatska se budi nakon višegodišnje nacionalne šutnje gdje su samo pojedinci i udruge poput HKV-a dizali svoj glas protiv antidržavne politike vladajućih struktura u Hrvatskoj.

Poslije današnjeg dana, kad je domoljubni dio hrvatske javnosti odlučio iz samozatajnosti preći u aktivno političko djelovanje i kad se konačno shvatilo da samo udružene državotvorne snage sinergijskim nastupom mogu polučiti željeni cilj, očuvanja dostojanstva Domovinskog rata i hrvatskog suvereniteta, ništa više u Hrvatskoj ne će biti isto.

Nakon ovoga velikog braniteljskog, domoljubnog NE briselskim podrepašima sa Pantovčaka i Markova trga, koji su bacili u blato vlastite nečiste savjesti sve nacionalne vrijednosti, sigurno će dobro razmisliti o sljedećim političkim potezima na putu nacionalne izdaje kojom je Hrvatska pod njihovim vlašću krenula od 2.000 godine na ovamo.

Naime, hrvatski sin više ne šuti, on gromoglasno progovara. Došlo je vrijeme za novu oluju, političku oluju udruženih državotvornih snaga koja će pomesti na sljedećim parlamentarnim izborima sve briselske i jugosferske podrepaše.
Prijavi Administratoru
#3 Impresivan skupBoljunac 2011-02-26 23:33
Vidi se kako su (fejs)bukači nastojali iskoristiti braniteljski skup za svoje destruktivne ciljeve.

Bilo bi poželjno stupiti u vezu sa svim braniteljskim udrugama, potaknuti ih na ujedinjenje i ponuditi im suradnju s Hrastom. Pozvati banitelje u pomoć za ponovni spas Hrvaske. Oni, branitelji, imaju veliki utjecaj na pravaške stranke pa iz zamoliti da sve svoje snage uporabe u cilju ujedinjenja svehrvatskih domoljuba pod okriljem Hrasta.

Pozvati Crkvu i tajn i javno na suradnju s Hrastom kako bi se pokrenulo nepokretno večinsko biračko tijelo kako bi se javne stvari uzelio u svoje ruke. Zar mladi kompjuteraši ne bi mogli pomoći u ovoj hrvatskoj stvari ? Žalosno djeluju skupovi na kojima se prezentira Hrast kad se vidi samo ljude srednje i starije dobi. Gdje su mladi ?
Prijavi Administratoru
#4 Ima mladih, samo se moramo nametnuti...Satyr 2011-02-26 23:50
Citat Boljunac:
Vidi se kako su (fejs)bukači nastojali iskoristiti braniteljski skup za svoje destruktivne ciljeve.

Bilo bi poželjno stupiti u vezu sa svim braniteljskim udrugama, potaknuti ih na ujedinjenje i ponuditi im suradnju s Hrastom. Pozvati banitelje u pomoć za ponovni spas Hrvaske. Oni, branitelji, imaju veliki utjecaj na pravaške stranke pa iz zamoliti da sve svoje snage uporabe u cilju ujedinjenja svehrvatskih domoljuba pod okriljem Hrasta.

Pozvati Crkvu i tajn i javno na suradnju s Hrastom kako bi se pokrenulo nepokretno večinsko biračko tijelo kako bi se javne stvari uzelio u svoje ruke. Zar mladi kompjuteraši ne bi mogli pomoći u ovoj hrvatskoj stvari ? Žalosno djeluju skupovi na kojima se prezentira Hrast kad se vidi samo ljude srednje i starije dobi. Gdje su mladi ?



Ja sam danas susreo bar desetak mladih koji podržavaju H-rast.
Prijavi Administratoru
#5 ZahvalaAntun 2011-02-27 00:16
Za sve tri slikovne reportaže sa prosvjeda hrvatskih branitelja u Zagrebu u subotu, 26.veljače 2011. zahvala nešem Portalu HKV-a i autorima teksta i slike.

Za nas, koji smo daleko od Domovine i od Vas, draga braćo i sestre, u izseljeništvu, učinjeno je mnogo, a naročito za djecu i unuke, s ponosom se nemogu odvijiti od ovih slika.
Prijavi Administratoru
#6 Hrvatska se budi!!!Jedino Hrvatska 2011-02-27 00:29
Pitanje je političke mudrosti i zdravog razbora kako ovaj nanovo probuđen nacionalni ponos u Hrvata pretočiti u svrhovito političko djelovanje, koje se može ostvariti samo kroz zajednički nastup svih državotvornih snaga za predstojeće, više nego presudne izbore za opstojnost Lijepe Naše.

Tu ne smije biti ni trunke onog poznatog hrvatskog jala koji je mnogo puta do sada bio prepreka udruživanju državotvornih snaga.

Jedan od prvih koraka u tom smjeru je već napravljen, naime, HSP, HČSP i AHSP su stvorili pravaški blok, koji bi trebao zajedno sa HRAST-om, Jedino Hrvatska, Udrugom Volim Hrvatsku -NE u EU, podržanim od braniteljskih udruga, tvoriti snažan državotvoran blok za predstojeće parlamentarne izbore, koji bi zastavio daljnju destrukciju hrvatske države koje smo svakodnevno svjedoci.
Prijavi Administratoru
#7 sami i jedino, HRVATSKA!kostresh 2011-02-27 01:42
Citat Jedino Hrvatska:
Pitanje je političke mudrosti i zdravog razbora kako ovaj nanovo probuđen nacionalni ponos u Hrvata pretočiti u svrhovito političko djelovanje, koje se može ostvariti samo kroz zajednički nastup svih državotvornih snaga za predstojeće, više nego presudne izbore za opstojnost Lijepe Naše.

Tu ne smije biti ni trunke onog poznatog hrvatskog jala koji je mnogo puta do sada bio prepreka udruživanju državotvornih snaga.

Jedan od prvih koraka u tom smjeru je već napravljen, naime, HSP, HČSP i AHSP su stvorili pravaški blok, koji bi trebao zajedno sa HRAST-om, Jedino Hrvatska, Udrugom Volim Hrvatsku -NE u EU, podržanim od braniteljskih udruga, tvoriti snažan državotvoran blok za predstojeće parlamentarne izbore, koji bi zastavio daljnju destrukciju hrvatske države koje smo svakodnevno svjedoci.

pocelo je pocelo...
ZDRAVI I VESELI BILI!
Prijavi Administratoru
#8 HVALA hrvatskim braniteljima !!cvarak 2011-02-27 03:09
Jedino Hrvatska čestitam. Podržavam sve, od riječi do riječi i pridružujem se takvom stavu.

Svi u akciju, uzdajuči se u Boga, da se navedeno realizira i još proširi.

Čestitam svim braniteljima i nazočnima na održanom dostojanstvenom skupu , čije značenje su pokušale umanjiti UDBAŠKE snage i po cijenu krvoproliča, gurnuvši istovremeno u rušilački pohod dio izmanipulirane omladine, što im na sreću ni ovaj puta NIJE uspjelo.

HVALA hrvatskim braniteljima !!

Svi pod HRAST za što snažniji RAST !!
Prijavi Administratoru
#9 Ne, ne i ne....Jusuf 2011-02-27 06:48
gurnuvši istovremeno u rušilački pohod dio izmanipulirane omladine...
+++++++++++++++++++++++++++++++++

Nije ova jurišna skupina nikakova "izmanipulirana omladina" (izraz iz prošlih vremena), to su dobro organizirane skupine plaćenika. I to je tek početak.

NovaTV je dobro prikazala "događaj", jedinu imam zamjerku na izraz "huligani", jer to nisu nikakovi "huligani"; treba pitati Milanku, Zokija, Igora (onog iz Broda na Savi), Stipu, Ivu, Jovu itd.

HTV, čiji su novinari godinama davali medijsku podporu i poticaj ovome što je sada počelo (koje se, bojim se, ne će dati zaustaviti) po običaju za sada je rezervisan.

A Duvnjače - ne razumijem, ili si se krio "do sada" -

"Impresivan mi je i Osječanin koji je doslovno pojeo Jacu ali nažalost nije išao do kraja da je dočeka na izlazu iz trakta."

Taj će ti, Duvnjače, "Osječanin" uskoro pokucati na vrata.

Jutros slušam vijkesti na RTS-u, sve je po starom - kažu - "u Zagrebu je bilo sve puno antisrpske retorike".

To su oni koji vole Ivu i Sevku...
Prijavi Administratoru
#10 Mijo – NACIONALNA SVIJESTMarcus 2011-02-27 09:16
Ne brinite Mijo!

Svojedobno su ZVIJERI VELIKOG ZUBA potamanili cvijet Hrvatske nacije a kako bi izbrisali uspomenu na sve što je Hrvatsko uništili su sve što bi na to ukazivalo pa su rasjekli i Jelačićev kip i pospremili krhotine u neki podrum. Mislili su da je sve gotovo i 45 godina se iživljavali nad Hrvatskom i Hrvatima ali grdno su se prevarili.

Probudila se Vila Velebita i prohujao vihor sa novim Jelačićem na čelu, to jest Dr Franjom Tuđmanom.Uslije dila je pobjeda za pobjedom a na kraju je Oluja sve rasčistila i za manje od četiri dana nanjela 'nebeskom narodu' i njihovoj zločinačkoj JNA poraz nad porazima.

Za sve to vrijeme ZVIJERI VELIKOG ZUBA ostadoše žive, svi do jednoga, jer Tuđman i Hrvatski narod ne poznaju zvijerske metode poput njihovih. U strahu od Božje pravde odmaknuli su se na stranu, sakrili i zamaskirali se i kao kukci preobrazili pa se onda opet pojavili kao STOKA SITNOG ZUBA a mnogi se onda ušuljali u državne strukture nove Hrvatske države i radili što su radili i još rade. Dospjeli su na čelo države i 'detuđmaniziral i' i uništili Hrvatsku ali ni to nije baš gotovo.

Vratio se Ban Jelačić na svoj plac a njegova sablja kazuje ono što treba kazati.

Može STOKA SITNOG ZUBA raditi i blejati protiv Tuđmana i Hrvatske koliko god im je moguće ali uzalud im trud. Vratit će se i Tuđman na mjesto koje mu pripada i imat će velebni spomenik i biti slavljen kako i dolikuje Ocu Domovine.

Vrijeme liječi a istina pobjeđuje. Biti će izbrisani 'maršal' i njegove divizije sa naših ulica i trgova a ostati će oni koji su se hrabro, časno i pošteno borili za Hrvatsku. Vjerujem da su prosvjedi branitelja početak novog vihora.
Prijavi Administratoru
#11 Jusuf-Ne, ne i neMarcus 2011-02-27 09:27
Uzalud im trud Jusufe.

Lijep pozdrav.
Prijavi Administratoru
#12 Marcuse, potpisujem osim ...Boljunac 2011-02-27 09:51
Citat Marcus:
Ne brinite Mijo!

Svojedobno su ZVIJERI VELIKOG ZUBA potamanili cvijet Hrvatske nacije a kako bi izbrisali uspomenu na sve što je Hrvatsko uništili su sve što bi na to ukazivalo pa su rasjekli i Jelačićev kip i pospremili krhotine u neki podrum. Mislili su da je sve gotovo i 45 godina se iživljavali nad Hrvatskom i Hrvatima ali grdno su se prevarili.

Probudila se Vila Velebita i prohujao vihor sa novim Jelačićem na čelu, to jest Dr Franjom Tuđmanom.Uslijedila je pobjeda za pobjedom a na kraju je Oluja sve rasčistila i za manje od četiri dana nanjela 'nebeskom narodu' i njihovoj zločinačkoj JNA poraz nad porazima.

Za sve to vrijeme ZVIJERI VELIKOG ZUBA ostadoše žive, svi do jednoga, jer Tuđman i Hrvatski narod ne poznaju zvijerske metode poput njihovih. U strahu od Božje pravde odmaknuli su se na stranu, sakrili i zamaskirali se i kao kukci preobrazili pa se onda opet pojavili kao STOKA SITNOG ZUBA a mnogi se onda ušuljali u državne strukture nove Hrvatske države i radili što su radili i još rade. Dospjeli su na čelo države i 'detuđmanizirali' i uništili Hrvatsku ali ni to nije baš gotovo.

Vratio se Ban Jelačić na svoj plac a njegova sablja kazuje ono što treba kazati.

Može STOKA SITNOG ZUBA raditi i blejati protiv Tuđmana i Hrvatske koliko god im je moguće ali uzalud im trud. Vratit će se i Tuđman na mjesto koje mu pripada i imat će velebni spomenik i biti slavljen kako i dolikuje Ocu Domovine.

Vrijeme liječi a istina pobjeđuje. Biti će izbrisani 'maršal' i njegove divizije sa naših ulica i trgova a ostati će oni koji su se hrabro, časno i pošteno borili za Hrvatsku. Vjerujem da su prosvjedi branitelja početak novog vihora.


Potpisujem komentar osim sintagme "iništili Hrvatsku". Uništavali ju jesu i to čine i danas, Ali, Hrvatsku više nitko ne može uništiti.

Osim kataklizmički svjetski rat, koji ipak, za sada, nije na vidiku.
Prijavi Administratoru
#13 Jaca ko Titodduvnjak 2011-02-27 12:03
Citat:
Jusuf _A Duvnjače - ne razumijem, ili si se krio "do sada" - "Impresivan mi je i Osječanin koji je doslovno pojeo Jacu ali nažalost nije išao do kraja da je dočeka na izlazu iz trakta." Taj će ti, Duvnjače, "Osječanin" uskoro pokucati na vrata.
Jusufe najveća i najperfidnija komunjara je Jaca svojedobno članica pokreta za Jugoslaviju.
"Junak" iz Osijeka nije je pojeo iz mržnje već promoćurno znajući da će se branitelji u policijskoj akademiji još više stisnuti uz nju u odbrani njenog lika i djela. A njezin lik i djelo je i najveće komunističko ostvarenje- HDZovcima miga desno a ovčice vodi lijevo. HDZovci ponosno stupaju u Zapadni Balkan tko je to mogao sanjati?
Prijavi Administratoru
#14 Jaca partija EU bratijadduvnjak 2011-02-27 12:14
Ma gledaj Jusufe dok naši branitelji na Trgu traže da se ona popravi i ne izručuje ih ,ona u škveru donosi dan prije prosvjeda u Splitu radosnu vijest da je EU dozvolila da gradimo brodove! Bravo EU oni su naši spAsitelji!
Pa onda slijedi radosno rukovanje sa škveranima koje nije moglo prestati od sreće , plaćica je tu a što onde hoće danas ti branitelji? Da rušimo našu dobročiniteljic u da ne uđemo u EU koja nam je dozvolila da radimo?
Prijavi Administratoru
#15 Trg? Koji? Čiji?Jusuf 2011-02-27 12:26
Izbrisano.
Prijavi Administratoru
#16 HRASTNikola 2011-02-27 12:31
Citat Boljunac:
Vidi se kako su (fejs)bukači nastojali iskoristiti braniteljski skup za svoje destruktivne ciljeve.

Bilo bi poželjno stupiti u vezu sa svim braniteljskim udrugama, potaknuti ih na ujedinjenje i ponuditi im suradnju s Hrastom. Pozvati banitelje u pomoć za ponovni spas Hrvaske. Oni, branitelji, imaju veliki utjecaj na pravaške stranke pa iz zamoliti da sve svoje snage uporabe u cilju ujedinjenja svehrvatskih domoljuba pod okriljem Hrasta.

Pozvati Crkvu i tajn i javno na suradnju s Hrastom kako bi se pokrenulo nepokretno večinsko biračko tijelo kako bi se javne stvari uzelio u svoje ruke. Zar mladi kompjuteraši ne bi mogli pomoći u ovoj hrvatskoj stvari ? Žalosno djeluju skupovi na kojima se prezentira Hrast kad se vidi samo ljude srednje i starije dobi. Gdje su mladi ?


Pozdravljam i podržavam HRAST, a posbno sam obradovan, ako je to istina, pridruživanje HSP-a, HČSP-a i AHSP-a HRAST-u. Ali jučen na skupu na trgu Bana Jelačića nisam vidio ni jednoga iz skupine osnivaanja HRAST-a !? Ovaj je skup bio jedinstvena prilika za upoznavanje hrvatske javnosti o namjerama HRAST-a. Zar ne bi bilo korisno da se za govornicom pojavio i prof. Josip Jurčević i barem pozdravio skup branitelja i izrazio im podršku u njihovim zahtjevima - ali nije? Bojim se da bi HRAST mogao proći na slijedećim izborima kako je prošla i stranka "Jedino Hrvatska" n prošlima? Narod se pridobiva sjedeći u toplim uredima i pišući po raznim portalima koje čita vrlo mali broj ljudi. Zato, idite među ljude, među narod i tamo propovjedajte svoje namjere. Siguran sam da će vam narod na izborima dati svoje povjerenje. Treba iskoristiti ovo veliko nezadovoljstvo naroda sa sadašnjom vlasti. Inače se može desiti da narod izabere SDP kao nasljednicu HDZ-a, a onda ajme nama - jer što može očekivati hrvatski narod od onih koji nisu u Saboru 1991. htjeli prisustvovati ni glasovanju za samostalnu hrvatsku državu i koji još uvijek štuju i provode komunističku ideologiju? Dovoljno je pogledati kojim se sve savjetnicima ogružio prijašnji sadašnji predsjednik države, pa da shvatimo, kad i buduća izvršna vlast bude krenula istim putam kao i predsjednik, što nas čeka ?
Prijavi Administratoru
#17 Vremena je malodduvnjak 2011-02-27 12:42
Jusufe moje promišljanje ide u tom smjeru da HDZovci shvate da su nakon Sanadera i Jace na izborima gotovi. Umjesto da se udara na državnu instituciju kao ovi Fejsbukovci da članovi žestoko udare u sridu i sruše svoju stranačku vrhušku . Ako ne će, što me briga tko će biti tko u Zapadnom Balkanu.
Al kad vidim branitelje u akademiji muka mi je.
Prijavi Administratoru
#18 Ispravnodduvnjak 2011-02-27 12:55
Slažem se Nikola treba krug sudionika ,govornika i podržavatelja širiti ! Već danas u Splitu se to treba osjetiti.
Treba da se čuju podržavatelji skupa iz cijelog svijeta !
Prijavi Administratoru
#19 Destruktivni dvojac Jusuf - DuvnjakBoljunac 2011-02-27 13:48
Što reći ? Dopunjuju se i podržavaju. Čak ni Stračevića ne puste da leži u miru Božjem.

HKL-ovci zar ih niste repoznali ? Zar ćete i takve u Hrast ?
Prijavi Administratoru
#20 Destruktivni dvojac Jusuf - DuvnjakBoljunac 2011-02-27 13:54
Citat Nikola:
Citat Boljunac:
Vidi se kako su (fejs)bukači nastojali iskoristiti braniteljski skup za svoje destruktivne ciljeve.

Bilo bi poželjno stupiti u vezu sa svim braniteljskim udrugama, potaknuti ih na ujedinjenje i ponuditi im suradnju s Hrastom. Pozvati banitelje u pomoć za ponovni spas Hrvaske. Oni, branitelji, imaju veliki utjecaj na pravaške stranke pa iz zamoliti da sve svoje snage uporabe u cilju ujedinjenja svehrvatskih domoljuba pod okriljem Hrasta.

Pozvati Crkvu i tajn i javno na suradnju s Hrastom kako bi se pokrenulo nepokretno večinsko biračko tijelo kako bi se javne stvari uzelio u svoje ruke. Zar mladi kompjuteraši ne bi mogli pomoći u ovoj hrvatskoj stvari ? Žalosno djeluju skupovi na kojima se prezentira Hrast kad se vidi samo ljude srednje i starije dobi. Gdje su mladi ?


Pozdravljam i podržavam HRAST, a posbno sam obradovan, ako je to istina, pridruživanje HSP-a, HČSP-a i AHSP-a HRAST-u. Ali jučen na skupu na trgu Bana Jelačića nisam vidio ni jednoga iz skupine osnivaanja HRAST-a !? Ovaj je skup bio jedinstvena prilika za upoznavanje hrvatske javnosti o namjerama HRAST-a. Zar ne bi bilo korisno da se za govornicom pojavio i prof. Josip Jurčević i barem pozdravio skup branitelja i izrazio im podršku u njihovim zahtjevima - ali nije? Bojim se da bi HRAST mogao proći na slijedećim izborima kako je prošla i stranka "Jedino Hrvatska" n prošlima? Narod se pridobiva sjedeći u toplim uredima i pišući po raznim portalima koje čita vrlo mali broj ljudi. Zato, idite među ljude, među narod i tamo propovjedajte svoje namjere. Siguran sam da će vam narod na izborima dati svoje povjerenje. Treba iskoristiti ovo veliko nezadovoljstvo naroda sa sadašnjom vlasti. Inače se može desiti da narod izabere SDP kao nasljednicu HDZ-a, a onda ajme nama - jer što može očekivati hrvatski narod od onih koji nisu u Saboru 1991. htjeli prisustvovati ni glasovanju za samostalnu hrvatsku državu i koji još uvijek štuju i provode komunističku ideologiju? Dovoljno je pogledati kojim se sve savjetnicima ogružio prijašnji sadašnji predsjednik države, pa da shvatimo, kad i buduća izvršna vlast bude krenula istim putam kao i predsjednik, što nas čeka ?


Tvoja su strahovanja posve utemeljena. I ja tvrdm da braniteljski skup nije bio dobro pripremljen, Niti Hrast nije pokazao da ga zanima to što se zbiva. To se naziva političkim sljepilom. Još malo pa se moglo dogoditi veliko zlo. Mogao se je dogoditi i sukob branitelja s policijom. Na sreću i zahvaljujući braniteljskoj razboritosti, to je izbjegnuto.
Prijavi Administratoru
#21 Uspjeh ovisi o namaCetina 2011-02-27 14:14
Prosvjed je bio braniteljski, nestranački. Na njemu nije bilo mjesta stranačkim istupima.
Nisu li to tražili i organizatori?
HSP nije poštovao preporuku organizatora pa su se njegovi pripadnici pojavili sa stranačkim zastavama. Koliko će im to pomoći ne znam.
Na skupu je bio i gospodin Hitrec, dakle, HKV-ov predstavnik, a preko njega i Hrast, ali bez stranačkih obilježja, čime je ispunjena preporuka organizatora.

Bilo bi dobro da svatko od nas učini nešto za poboljšanje stanja u Hrvatskoj, posebice na širenju nacionalne svijesti i svijesti da ništa nije unaprijed izgubljeno.

Hoćemo li pobijediti ili izgubiti ovisi prvenstveno o nama, pojedinačno i skupno.
Ako budemo samo sjedili doma i kukali rezultati će biti nikakvi, proporcionalni uloženom trudu.

Ne valja se zavaravati – postojeće se stranke ne mogu bitno promijeniti. One su iznikle iz korijena diktature i otporne su na demokraciju, moral i domoljublje, a iz toga proizlaze sva ostala zla.

Ne očekujmo od drugih više nego od sebe, aktivirajmo se.
Ako svaki od nas pridobije samo jednoga koji je do sad bio neodlučan, uspjeli smo.

Sijanje straha i beznađa ide na ruku hrvatskim neprijateljima.
Preplašen čovjek ne postupa racionalno, beznađe nikada ne ide zajedno sa stvaranjem.

Uspjet ćemo onoliko koliko uložimo i koliko čuvamo i poštujemo svoje.
Hrvatska mora biti iznad sitnih osobnih interesa.
Prijavi Administratoru
#22 prosved na tru B.J.josip kokić 2011-02-27 14:14
Krajnje zlonamjerni mediji ne po novinarima već njihovim vlasnicima i urednicima lažu o pitanju broja sudionika. Slika koja je snimljena tako da zahvati veliki dio Trga najbolje pokazuje da je cifra između četrdeset i pedset tisuća.Nažalost ovi mladi buntovnici su krenuli po nečijem nalogu na samom kraju prosveda branitelja kako bi fokus medija bio na njima a ignorirali branitelji koji su u više od pedeste puta bili nazočni na skupu.Tako je i bilo u izvješčima mnogih.
Prijavi Administratoru
#23 Informacijski ratCetina 2011-02-27 14:22
Danas se dobro vidi povezanost nasilnika i medija.

Branitelji i njihovi zahtjevi spominju se usputno.
U središtu su pozornosti nasilnici, tzv. facebookaši.
U današnjem dnevniku protuhrvatski YUTEL dobar dio vremena daruje profesionalnom kroatofobu Kajinu, branitelje jedva i spominju.

Na djelu je potpuni informacijski rat, medijski je samo jedan njegov dio.
Ne vjerujte protuhrvatskim medijima.
Najgori su oni u vlasništvu EPH,a odmah iza njih YUTEL, Nacional i Index.

Zbog velikosti utjecaja YUTEL ja najopasniji.
Tu javnu kuću valja rasformirati i žurno formirati istinsku hrvatsku radioteleviziju jer je postojeća velika prijevara i obmana.
Prijavi Administratoru
#24 Ne........Jusuf 2011-02-27 14:42
Duvnjače, u aferi HDZ se krije velika opsanost (Jusufe moje promišljanje ide u tom smjeru da HDZovci shvate da su nakon...) a to je da si i ti hadezeovac - to jest USTAŠA; HDZ, ili hadezenjare, su zamjene za ustaše, NOVOUSTAŠE, a sve će se odredeti u Den Haagu, prema ideologiji četokomunističk og ratnog zločinca Račana.

O tomu je riječ.

A Boljunca molim još jednom, budući da se nikada ne osvrćem na njegove priloge, da me ne spominje, dok ja njega izravno ne spomenem. Ne znam čemu je potreba da me izaziva. Ja se mogu uvijek svađati (i vrijeđati) ali se pokušavam svladat.

Credo che sia meglio che possimao mettersi d'accordo!

Ako "agrameri" žele rat, krvavi i gori od prethodnoga, dobit će ga, ali ih ne će mimoići - kao što ih je mimoišao onaj prošli.
U najbolju ruku mogu dobiti, ne Jugu, nego Srbiju.
A to bih im želio da im se dogodi.
Prijavi Administratoru
#25 Portal je javanBoljunac 2011-02-27 15:14
Citat Jusuf:
Duvnjače, u aferi HDZ se krije velika opsanost (Jusufe moje promišljanje ide u tom smjeru da HDZovci shvate da su nakon...) a to je da si i ti hadezeovac - to jest USTAŠA; HDZ, ili hadezenjare, su zamjene za ustaše, NOVOUSTAŠE, a sve će se odredeti u Den Haagu, prema ideologiji četokomunističkog ratnog zločinca Račana.

O tomu je riječ.

A Boljunca molim još jednom, budući da se nikada ne osvrćem na njegove priloge, da me ne spominje, dok ja njega izravno ne spomenem. Ne znam čemu je potreba da me izaziva. Ja se mogu uvijek svađati (i vrijeđati) ali se pokušavam svladat.

Credo che sia meglio che possimao mettersi d'accordo!

Ako "agrameri" žele rat, krvavi i gori od prethodnoga, dobit će ga, ali ih ne će mimoići - kao što ih je mimoišao onaj prošli.
U najbolju ruku mogu dobiti, ne Jugu, nego Srbiju.
A to bih im želio da im se dogodi.



Nitko na Poralu nije izuzet od kritike. Kakvo je to načelo :

ne diraj me, da te ne bih dirao !


Citiram vas :



Citat izbrisan. Admin



Ovi vaši upisi su po mome mišljenju destruktivni i zadojeni mržnjom prema Agramerima.
Prijavi Administratoru
#26 Agrameri!Jusuf 2011-02-27 16:16
Volim "agramere" koliko oni mene! Agrameri su sinonim za četnike, partizane ilislično zlo - svejedno.
A to što "boljunac" boljunčuje nije kritika, to je blebetanje.

Vidim da četnik Aca s njihove televizije vodi na TV četnike, dok se za njegove vlasti za bleavi vic išlo u zatvor.

A za Pernara - uvijek Punišu, Puniša zna kako treba s rvatima.
Prijavi Administratoru
#27 Zaprijetiti silomJbbbg 2011-02-27 16:25
Neka nas se počnu bojati srbi i jugoslaveni i EU i UN elita
Prijavi Administratoru
#28 Agramerska tv protiv praVednog vođe!Jusuf 2011-02-27 16:41
Nasilnici su divljaštvom uvrijedili Zagreb, policija je reagirala profesionalno

Policija je reagirala na odgovarajući način i vrlo profesionalno - kazao je Josipović, a na novinarsku tvrdnju kako su ga jučer prozivali na prosvjedima, predsjednik je odgovorio da je to 'demokratsko pravo'.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Eto, čeda Aca tek je dobio precjednika po volji, druga Ivu, i već ga vrijeđa dovodeći na agramersku tv koje kakove četnike.

Na svakog Pernara, jednog Punišu!
Prijavi Administratoru
#29 Poštovani,g.Cet inagracena 2011-02-27 17:30
Citat Cetina:


Prosvjed je bio braniteljski, nestranački.

Na njemu nije bilo mjesta stranačkim istupima.

Nisu li to tražili i organizatori?

HSP nije poštovao preporuku organizatora pa su se njegovi pripadnici pojavili sa stranačkim zastavama. Koliko će im to pomoći ne znam.

Na skupu je bio i gospodin Hitrec, dakle, HKV-ov predstavnik, a preko njega i Hrast, ali bez stranačkih obilježja, čime je ispunjena preporuka organizatora.

Bilo bi dobro da svatko od nas učini nešto za poboljšanje stanja u Hrvatskoj, posebice na širenju nacionalne svijesti i svijesti da ništa nije unaprijed izgubljeno.

Hoćemo li pobijediti ili izgubiti ovisi prvenstveno o nama, pojedinačno i skupno.

Ako budemo samo sjedili doma i kukali rezultati će biti nikakvi, proporcionalni uloženom trudu.

Ne valja se zavaravati – postojeće se stranke ne mogu bitno promijeniti.

One su iznikle iz korijena diktature i otporne su na demokraciju, moral i domoljublje, a iz toga proizlaze sva ostala zla.

Ne očekujmo od drugih više nego od sebe, aktivirajmo se.

Ako svaki od nas pridobije samo jednoga koji je do sad bio neodlučan, uspjeli smo.

Sijanje straha i beznađa ide na ruku hrvatskim neprijateljima.

Preplašen čovjek ne postupa racionalno, beznađe nikada ne ide zajedno sa stvaranjem.

Uspjet ćemo onoliko koliko uložimo i koliko čuvamo i poštujemo svoje.


Hrvatska mora biti iznad sitnih osobnih interesa.


Vrlo razborit promišljaj i poučan.

Potpisujem u cijelosti.
Prijavi Administratoru
#30 strogo kontrolirani medijidtuckar 2011-02-27 18:00
tiskovni mediji kao i javna dalekovidnica, koncentrirali su se na "facebookovce", a braniteljsko upozorenje političkoj "eliti" (lijevo-desnoj) o načinu kako i kuda vode Hrvatsku, a posebno o glavnom razlogu okupljanja, a to je obian, mali čovjek - branitelj Purda i njegova sudbina, o tome se izvještava, onako, "uz put" !
MEDIJI nisu prenjeli i poruku podrške PROFESORA BANCA - temeljito je prešućena, a bilo bi dobro da je i HAKAVE portal objavi !!!!
I jednu prevažnu stvar STROGO KONTROLIRANI MEDIJI nisu prenjeli, pa i u ovom izvješču HAKAVE portala, nekako je stidljivo, na jednoj fotografiji vidljivo, dakle, svi mediji jednostavno su CENZURIRALI jedan od zahtjeva, iz govora nekoliko govornika:
L U S T R A C I J A !!!!

Nekoliko je govornika ispravno konstatiralo kako HRVATSKOM danas upravljaju komunisti, istinski JUGOSLOVENI, a u Saboru ima i ČETNIKA (mislili su na Stanimirovića prvenstveno!). Dok god otvoreni i prikriveni ljubitelji nikada im prežaljene JUGOSLAVIJE, sjede na najodgovornijim funkcijama ove zemlje, ali na mnogobrojnim vrlo utjecajnim foteljama ustanova od društvenog značaja, do tada HRVATSKOJ nema istinske preobrazbe u demokraciju. Pa konačno, kameleoni komunizma u kaputu višestranačja, još uvijek ne dozvoljavaju micanje imena diktatora i yločinca jedne propale ideologije. I mrtav, drug TITO, "njih štiti" od odgovornosti za činjeno u prošlosti, ali i čuva njihove PRIVILEGIJE što ih uživaju i dan danas !
Osnovni razlog zašto je branitelj Purda u kazamatu BiH jest potpuna nebriga "elite" za branitelje, a još manje za obične građane - VAŽNA je EU i njihove stolice u Bruxellesu !
Na radost onih kojimA JE YU neporežaljena.
Jer, kroz EU ("granice nisu važne"!), eto nas opet u "maloj YU" sa "istočnom braćom", jer u SCHENGEN, EU nas pustiti neće - u predvorje DA, ali iza "schengen vrata" - NE za "balkance" !!!

Dakle, to su istinske poruke sa veličanstvenog skupa !
PURDA je simbol sudbine HRVATA - domoljuba (nezaštićena LOVINA za odstrel), a što se može izmijeniti jedino izbornom pobjedom DOMOLJUBA !

Indikativno je kako zvanični politički čelnici ŠUTE ! Kalkuliraju "pred izbore", da se ne "zalete".

A HRVATSKA treba liderstvo !

Ima li sposobnih i hrabrih ?

Ili i dalje vrijedi: "OZNA sve dozna!"
Prijavi Administratoru
#31 Što je pak ovo ?Boljunac 2011-02-27 18:09
Citat Jusuf:
Volim "agramere" koliko oni mene! Agrameri su sinonim za četnike, partizane ilislično zlo - svejedno.
A to što "boljunac" boljunčuje nije kritika, to je blebetanje.

Vidim da četnik Aca s njihove televizije vodi na TV četnike, dok se za njegove vlasti za bleavi vic išlo u zatvor.

A za Pernara - uvijek Punišu, Puniša zna kako treba s rvatima.


Jusuf pretvara Agramere, Zagrepčane u četnike, partizane i zaziva Punišu za "rvatine".

To je ono na što se srozao veoma obrazovani Jusuf.
Prijavi Administratoru
#32 NESMIJEMO DOZVOLITI DA "VLAST" I "SDP" ISKORISTI PRAVEDNI HRVATSKI BUNT I "PREUZME VLAST" NA IZBORIMA.preporod 2011-02-27 18:48
Sada kad su poslije pisanja apela ,.urgiranja i pozivanja na "RAZUM",
HRVATSKI BRANITELJI izasli na trgove Hrvatske da kazu jasno i glasno DA JE OVO HRVATSKA a ne JUGOSLAVIJA u kojoj se sudilo HRVATIMA .Da je ova HRVATSKA DRZAVA sazdana na krvi i kostima HRVATSKIH JUNAKA i BORACA koje se tretira kao gradjanine drugog reda.
Ako ova "VLADA" i "PREDSJEDNIK" koji mudro promatra sa strane i "za nista nije odgovoran" nastavi ANTINACINALNU POLITIKU trgovi i ceste ce biti preplavljeni gnjevnim Hrvatskim pukom a ne samo braniteljima.
Vladajuca "vrhuska" mora izaci iz svoga "zlatnog kaveza" i sagledati sto OVAJ HRVATSKI NAROD zaista misli,"da moraju sici sa fotelja."
Ovo je vrijeme revolta po citavom svijetu.Nemoguc e je vise vladati u ignoranciji sirokih obespravljenih slojeva naroda.
Postoji opasnost da ovaj pravedni HRVATSKI BUNT SDP.,Kajin,Pusi cka,Milanovic i Josipovic pokusaju pretociti u SDP -ov pokusaj preuzimanja vlasti.
To im HRVATSKI DOMOLJUBI i HRVATSKE DOMOLJUBNE STRANKE nesmiju dozvoliti.
Ovoga puta treba "ocistiti staje od izmeta" i dovesti ISTINSKU HRVATSKU VLAST da upravlja Hrvatskom,u kojoj ce oni koji su izborili Hrvatsku nece strjepiti od uhicenja i maltretiranja.
Da ,ekonomija moze biti losa i kriza, je teska,ali sve se krize i teskoce mogu
rjesiti ako Hrvatsku vode ISTINSKI DOMOLJUBI-PATRI OTI .
Ovo "pokretanje uspavanog naroda" ",mada je jos u samom pocetku mora biti usmjereno u tom smjeru.
Prijavi Administratoru
#33 Medijska manipulacijazmijicamala 2011-02-27 19:09
Svjedoci smo jedne velike medijske manipulacije u vezi braniteljskog prosvjeda i njihove zamke u koju smo svi skupa upali. Bavimo se samo huliganima, brojem nazočnih i "Jaco odlazi", kao da je to bio prosvjed isključivo protiv Vlade.
Nisam našao ili čuo u kontroliranim medijima, pa čak ni na HKV-u (!) ništa o Zahtjevima pokreta STOP PROGONU HRVATSKIH BRANITELJA koji su pročitani na skupu:

Vladi RH, Saboru RH i Predsjedniku RH
1. Odmah i bezuvjetno zaustaviti daljnji progon hrvatskih branitelja

2. U kaznenom zakonodavstvu zaštititi hrvatski Domovinski rat te čast pripadnika hrvatskih oružanih snaga i žrtava rata

3. Ukinuti državnu financijsku potporu udrugaa i publikacijama koje kriminaliziraju i izrvrgavaju ruglu hrvatski Domovinski rat

4. Ukinuti (abrogirati) Zakon o općem oprostu, koji je pretvoren u revizionizam hrvatskog Domovinskog rata i sredstvo za povlašteni status srpske etničke manjine u RH

5. Osloboditi hrvatsko pravosudje političkih dogovora kojima se zaustavlja procesuiranje agresorske srbijanske vojske

6. Obraniti neovisnost RH čišćenjem (lustracijom) od komunizma

7. Zabraniti provedbu naloga protuhrvatskih moćnika

8. Objaviti skrivene sporazuma sa Srbijom i Crnom Gorom

Pozdrav vaš zmijicamala
Prijavi Administratoru
#34 Zmijice..odličn o!..već smo izgubili suverenitet...MIJO F 2011-02-27 20:40
..i teško da će ga "Hrvati" ikad vratiti?..ali to hrvatski narod ne može shvatiti...gled ajući i gutajući te degutantne sapunice..od Meksika do Indije i Jelene Veljače!Pa da nije kontarevolucija u Libiji..nebi niti znali,da tog "42-godišnjeg" diktatora i prijatelja Titinog i Mesićevog izravno i mi financiramo!Zag rebačka banka sredinom 2002. godine postala je dio Grupe UniCredit, jedne od najjačih financijskih grupacija u Europi, koja danas u Srednjoj i istočnoj Europi (CEE) uz tržišta Italije, Austrije i Njemačke djeluje na 19 ključnih tržišta, uključujući i hrvatsko - kao prva istinski prava europska banka.A u toj banci Gadafi imade 7,5% dionica!HFond za privatizaciju.. očito,kad nešto stavi na tržište za prodaju..ne analizira porijeklo kapitala koji ulazi u RH.Banke..pa koja nije sanirana iz proračuna RH?...riječka nekoliko puta i onda se to u bescijenje proda!?G.Marjan Bošnjak si je dao truda i napravio analizu vlasničke strukture u bankarskom sektoru."Gadafi ji" su danas vlasnici hrvatskih banaka 95-6%,a dok je dr Franjo Tuđman bio živ, banke su bile privatizirane svega 6-7%!!DUKAT je prodan za 1,4 milijardi kuna...tko je taj francuski kupac?Ima li VLADA RH u kojem svom ministarskom resoru neke timove ili agencije,koji(e ) će postaviti nekom u Francuskoj pitanje?..kakav je to i ČIJI kapital?Kao što rekoh...izgubili smo suverenitet...Ostala nam je himna,stijeg i status međunarodnog priznatog čimbenika,a gubitkom "ekonomsko-gosp odarskog suvereniteta" ubrzo ćemo ostati i bez TOG!Zamišljao sam,kad se spominjao izraz..dokapita lizacija,invest icioni kapital i sl.,da će netko iz Europe i Svijeta ulagati u krečane,kamenol ome,kolektorske sustave i sl. kako bi se ljudi zaposlili,a ne o ovoj evidentoj KRAĐI..gdje se novac izvlači,a nikud se u RH ne ulaže..INA,Bank e,medijska struktura,Komun ikacije itd...a tu se RADI O DESETCIMA MILIJARDI KUNA!Dakle o krucijalnijim problemima i stvarima na SKUPOVIMA treba divaniti,a ne o smjeni tehničke VLADE(bilo koje koalicije ili stranke)..novom tehničkom VLADOM!..slažem se TO JE SAMO..Medijska manipulacija,ka ko bi isplivali mladi nitkovi "neki novi"..poput ovog jada Pernara..i tko će takovo mlado "nedonošće" više iz politike izgurati? NITKO!!...pa on već ima odvjetnike..tip a Šerić ili Nobilo!...pa valjda je sve jasno?...MFP!
Prijavi Administratoru
#35 Agram!Jusuf 2011-02-27 21:15
Izbrisano. Admin
Prijavi Administratoru
#36 (Bes)korisne budaleMaxx 2011-02-27 21:28
Tko bi rekao da će toliko odraslih ljudi koji su proživjeli komunizam i naposlijetku obranili Hrvatsku u ratu pasti na najjeftiniji komunistički trik s "krađom prosvjeda", viđen tisuće puta?
Prijavi Administratoru
#37 Puniša za PernaraBoljunac 2011-02-27 21:50
Citat Jusuf:
Volim "agramere" koliko oni mene! Agrameri su sinonim za četnike, partizane ilislično zlo - svejedno.
A to što "boljunac" boljunčuje nije kritika, to je blebetanje.

Vidim da četnik Aca s njihove televizije vodi na TV četnike, dok se za njegove vlasti za bleavi vic išlo u zatvor.

A za Pernara - uvijek Punišu, Puniša zna kako treba s rvatima.


Neka se nose obojica tamo kamo spadaju.
Prijavi Administratoru
#38 AgrameriBoljunac 2011-02-27 21:54
Citat Jusuf:
Anacionalna i protuhrvatska palanka, Agram, je crna rupa hrvatske politike.
Prije Dru sv rata HSS je, na čelu sa S.Radićem, a pogotovo pod vodstvom slovenca Mačeka, vodio politiku u svoju korist. Nešto kao današnji HDZ. I tada, kao i sada, Hrvati su birali HSS kao "manje zlo".

A kada sam spominjao Punišu, mislio sam na Pernar, ovoga sada, i na pernarovce od neki dan.
I ne treba zagebčane miješati s agramerima. Nakon 45. i dolazka vlaško-srbske-komunističke bande došlo je do kloniranja između dođoša i supstrata agramerskog palančakog mentaliteta, koji se danas najbolje vidi: godinama ti "kolonovi" biraju srpskog dođoša, kriminalca Bandića, za gradonačelnika.

I danas na HTV-u sramotno komunističku ideologiju prodaje Pernar.

Inače, HTV se sramotno ponijela u ovom početku građanskog rata, zapravo su im oni davali podršku čitavo vrijeme.


Agramer je drugo ime za Zagrepčanina . Jest da je bilo i da ima svakakvih, ali nije dopušteno vrijeđati sve Agramere kao četnike, udbaše i sl.
Prijavi Administratoru
#39 hvala MIJO...kostresh 2011-02-28 12:19
Citat MIJO F:
..i teško da će ga "Hrvati" ikad vratiti?..ali to hrvatski narod ne može shvatiti...gledajući i gutajući te degutantne sapunice..od Meksika do Indije i Jelene Veljače!Pa da nije kontarevolucija u Libiji..nebi niti znali,da tog "42-godišnjeg" diktatora i prijatelja Titinog i Mesićevog izravno i mi financiramo!Zagrebačka banka sredinom 2002. godine postala je dio Grupe UniCredit, jedne od najjačih financijskih grupacija u Europi, koja danas u Srednjoj i istočnoj Europi (CEE) uz tržišta Italije, Austrije i Njemačke djeluje na 19 ključnih tržišta, uključujući i hrvatsko - kao prva istinski prava europska banka.A u toj banci Gadafi imade 7,5% dionica!HFond za privatizaciju..očito,kad nešto stavi na tržište za prodaju..ne analizira porijeklo kapitala koji ulazi u RH.Banke..pa koja nije sanirana iz proračuna RH?...riječka nekoliko puta i onda se to u bescijenje proda!?G.Marjan Bošnjak si je dao truda i napravio analizu vlasničke strukture u bankarskom sektoru."Gadafiji" su danas vlasnici hrvatskih banaka 95-6%,a dok je dr Franjo Tuđman bio živ, banke su bile privatizirane svega 6-7%!!DUKAT je prodan za 1,4 milijardi kuna...tko je taj francuski kupac?Ima li VLADA RH u kojem svom ministarskom resoru neke timove ili agencije,koji(e) će postaviti nekom u Francuskoj pitanje?..kakav je to i ČIJI kapital?Kao što rekoh...izgubili smo suverenitet...Ostala nam je himna,stijeg i status međunarodnog priznatog čimbenika,a gubitkom "ekonomsko-gospodarskog suvereniteta" ubrzo ćemo ostati i bez TOG!Zamišljao sam,kad se spominjao izraz..dokapitalizacija,investicioni kapital i sl.,da će netko iz Europe i Svijeta ulagati u krečane,kamenolome,kolektorske sustave i sl. kako bi se ljudi zaposlili,a ne o ovoj evidentoj KRAĐI..gdje se novac izvlači,a nikud se u RH ne ulaže..INA,Banke,medijska struktura,Komunikacije itd...a tu se RADI O DESETCIMA MILIJARDI KUNA!Dakle o krucijalnijim problemima i stvarima na SKUPOVIMA treba divaniti,a ne o smjeni tehničke VLADE(bilo koje koalicije ili stranke)..novom tehničkom VLADOM!..slažem se TO JE SAMO..Medijska manipulacija,kako bi isplivali mladi nitkovi "neki novi"..poput ovog jada Pernara..i tko će takovo mlado "nedonošće" više iz politike izgurati? NITKO!!...pa on već ima odvjetnike..tipa Šerić ili Nobilo!...pa valjda je sve jasno?...MFP!

...sto si objasnio vladajucima gdje ima cobana!
isprika cobanima koji cuvaju svoje stado!
Prijavi Administratoru

Budući da je trenutačno dopušteno komentiranje samo registriranim korisnicima, molimo sve one koji žele komentirati da se, ako već nisu, najprije registriraju na Portalu kako bi dobili svoje korisničko ime zaštićeno lozinkom. Tri jednostavna koraka za registraciju objašnjena su ovdje, a u slučaju poteškoća dovoljno je javiti se Administratoru.

Prijava/odjava s Portala Hrvatskoga kulturnog vijeća

Zadnji komentari na Portalu Hrvatskoga kulturnog vijeća

Uvjeti korištenja

Portal HKV-a

Izvorni prilozi objavljeni na ovom portalu mogu se slobodno preuzeti uz navođenje imena autora, odnosno izvora.

Licenca GNU

Naša udruga

Hrvatsko kulturno vijeće

HKV djeluje od 2006. i nezavisna je udruga građana s više od 1300 članova, mahom hrvatskih intelektualaca.

Kontakti

Stranice članova

Učlani se i predstavi

Članovi naše udruge ugledni su intelektualci, umjetnici, književnici, političari, novinari, poslovni ljudi i studenti. Predstavite se i vi!

Članovi

Izbor publikacija

Izaberi, pročitaj, preporuči

U pripremi imamo cijeli niz zanimljivih publikacija koje će se moći naručiti preko Portala. Rado ćemo poslušati i vaše preporuke.

Trenutna ponuda

Prijava na Portal