Razgovor s Benjaminom Tolićem 

Gospodine Toliću, u jednoj od Vaših posljednjih kolumna napisali ste kako je zabluda da će nas Europska unija učiniti boljom državom. Dodali ste da je ta tvrdnja ravna tvrdnji da će nas smrt učiniti boljim ljudima. Iz tih Vaših riječi dade se zaključiti kako ulazak Hrvatske u EU smatrate smrću hrvatske državnosti. Na čemu temeljite takav zaključak, tj. koji su argumenti koje biste naveli u prilog tvrdnje da Hrvatska ne treba ući u EU?

EUKomu su sloboda, samostalnost i suverenost najviše političke vrjednote, tomu je ta stvar jasna. Za one koji slobodu, samostalnost i suverenost doživljuju kao šuplje politološke apstrakcije izložio je Marjan Bošnjak prije godinu dana mnoštvo konkretnih argumenata protiv ulaska Republike Hrvatske u Europsku uniju u knjizi "EU? – Ne, hvala!". Knjigu je pisac izdao o svom trošku. Moćna su je javna priopćivala temeljito prešutjela, a ravnatelji javnih tribina u Zagrebu nisu se usudili ustupiti dvoranu za njezino predstavljanje. Sudbina Bošnjakove knjige više govori o Europskoj uniji nego cjelokupna desetgodišnja propaganda hrvatskih Vlada i Delegacije EU.

Hrvatska i EUNaše političke elite tvrde da ćemo ulaskom u Europsku uniju osnažiti svoj nacionalni identitet i učvrstiti svoju državnu neovisnost., što je podjednako ludo kao kad bi tko tvrdio da će litru vina najbolje sačuvati ako je ulije u stotinjak litara vodeZa ovu prigodu dovoljno je istaknuti nekoliko bjelodanih činjenica. Ako Hrvatska uđe u Europsku uniju, izgubit će ono za što se stoljećima borila – slobodu, samostalnost i suverenost. Europska je unija naddržava organizirana kao unitarna federacija, bez stvarnih unutarnjih granica. Hrvatske državne granice imat će u toj federaciji virtualnu subregionalnu vrijednost, a četiri i pol milijuna Hrvata dijelit će svoj („nedjeljivi") državni suverenitet s pola milijarde nehrvata. Država bez granica i suverenosti nije država, makar se tako zvala.

To smo trebali naučiti iz jugoslavenskoga iskustva. Hrvatska se i u komunističkoj Jugoslaviji nazivala republikom, tj. državom, ali nije bila država, jer nije bila ni samostalna ni suverena. Njezine granice imale su administrativnu funkciju. Udio Hrvata u jugoslavenskomu pučanstvu bio je oko 22 posto. Kako smo živjeli u toj federaciji, pokazao je način na koji smo iz nje izašli. U Europskoj uniji bit će nas manje od jedan posto. Razmjeran će tomu biti naš utjecaj na oblikovanje našega života na svim područjima. A naše političke elite tvrde da ćemo ulaskom u Europsku uniju osnažiti svoj nacionalni identitet i učvrstiti svoju državnu neovisnost. To je podjednako ludo kao kad bi tko tvrdio da će litru vina najbolje sačuvati ako je ulije u stotinjak litara vode.

Neki, međutim, intelektualci ističu kako Hrvatska treba ući u EU zato da bi pobjegla s Balkana i spriječila ulazak u „Jugosferu". Koliko su takve teze realne?

Postavka je odveć intelektualna. Ali puca poput biča slavonskoga svinjara. Oni koji njome utjeruju Hrvatsku u Europsku uniju dobro znaju što rade. „Balkanija", „Euroslavija", „Hidajetanija", „Jugosfera" – to su samo novinarska imena Zapadnoga Balkana. A Zapadni Balkan nije, kako podmeću ti intelektualci, nekakva mutna srpska zamisao. Zapadni je Balkan točno određena geostrateška regija Europske unije. Ona obuhvaća sve negdašnje jugoslavenske republike, osim Slovenije, i Albaniju. Dosad je povezana mnoštvom multilateralnih međudržavnih ugovora, a sada se u njoj obnavlja „bratstvo i jedinstvo naših naroda i narodnosti". Odatle Sanaderova koalicija s četnicima i Josipovićevo prijateljstvo s Tadićem.

Alternativa slobodiŠto je alternativa slobodi, samostalnosti i suverenosti? To su, kao što svi znamo, sužanjstvo, ovisnost i podložnost. A koliko što vrijedi, davno je utvrđeno: Non bene pro toto libertas venditur auro (Slobodi je slaba cijena sve zlato svijeta)Bijeg s Balkana u Uniju podsjeća na Matoševu zagonetku: Na jednu rupu ulaziš, na dvije izlaziš, a kada izađeš, tek si tada – unutra! Što je to? Matošu su to na početku XX. stoljeća bile hlače. A nama danas, na početku XXI. stoljeća? Nama su to osim hlača - Europska unija i Zapadni Balkan.

Zagovornici nužnog ulaska u EU, među kojima prednjači aktualna vlast, često ističu da protivnici EU moraju reći koja je alternativa EU. Koji biste Vi odgovor dali na to pitanje?

Država nije ulizica nužde, nego čuvarica slobode. Ljudi koji tako postavljaju stvar vjerojatno su državništvo učili kod Friedricha Engelsa. Tamo su u formativnim godinama usisali mudrost da je sloboda spoznana nužnost, pa iz tako stečena karakternog sužanjstva postavljaju nerazumna pitanja. Da su karakterno slobodni, pitali bi: Što je alternativa slobodi, samostalnosti i suverenosti? To su, kao što svi znamo, sužanjstvo, ovisnost i podložnost. A koliko što vrijedi, davno je utvrđeno: Non bene pro toto libertas venditur auro (Slobodi je slaba cijena sve zlato svijeta). Ali tko poput sluđene služinčadi na vlasti u Hrvatskoj ne gleda na interes svoga naroda, nego na interes svoga gospodara, tomu je nužda u tuđoj naddržavi neusporedivo vrjednija od slobode u svojoj samostalnoj i suverenoj državi. Odatle to baljezganje o Europskoj uniji i njezinim alternativama.

Nedavni posjet Svetoga Oca Hrvatskoj, od strane vlasti, crkve i medija protumačen je kao potpora ulasku Hrvatske u EU. Kako Vi gledate na tu činjenicu?

Benedikt XVIŠto jest, jest. Sveti je otac doista snažno podupro hrvatski ulazak u Europsku uniju. Učinio je to jer su mu vjerske i političke elite tu aberaciju od slobode, samostalnosti i suverenosti predstavile kao povijesni cilj „plemenite hrvatske nacije".

Kako na to gledam? Kao obrazovan katolik. Znam da je na početku XX. stoljeća Katolička akcija zagovarala ulazak Hrvatske u Jugoslaviju kao što danas, na početku XXI. stoljeća, katolički visoki kler zagovara njezin ulazak u Europsku uniju.

Danas je komunističkim neznabošcima osobito dragocjeno Papino mišljenje o tom pitanju. Oni drže da njegova nepogrješivost učvršćuje njihovu staru poziciju: Hrvatska ne može biti samostalna i suverena država jer je premalena. To je međutim očita zabluda. A kada je riječ o nepogrješivosti ili nezabludivosti, treba reći da je po dogmatskoj konstituciji Prvoga vatikanskog sabora Pastor aeternus (Vječni pastir) Papa nezabludiv samo kada ex cathedra poučava o vjerskim i ćudorednim pitanjima. U sekularnim računima Papa može pogriješiti kao i svaki drugi čovjek. Stoga njegovo mišljenje o političkim pitanjima ne obvezuje vjernike.

Ulazak Hrvatske u EU zanimljiv je i iz aspekta odnosa s Hrvatima u BiH, koji bi nakon pretpostavljenog ulaska mogli pohrliti u RH, što bi pak moglo dovesti do potpunog kraha hrvatstva u tim krajevima. Kako Vi gledate na taj problem i općenito na položaj naših sunarodnjaka s druge strane, spletom povijesnih okolnosti nametnute nam granice?

SarajevoHrvati u BiH zapravo su već u Europskoj uniji. U njoj su stekli lijepu tradiciju europske apsolutne vladavine. Dosad su se nad njima kao apsolutni vladari izredali ponajbolji Europljani: Šveđanin Carl Bildt, Španjolac Carlos Westendorp, Austrijanac Wolfgang Petritsch, Englez Paddy Ashdown, Nijemac Christian Schwarz-Schilling, Slovak Miroslav Lajčák i Austrijanac Valentin Inzko.

Hrvati u BiHDaytonska Bosna i Hercegovina nudi Hrvatima okrutan izbor: ili se pretopiti u druge narode ili se iseliti u druge državeTi Europljani nisu samo moćni upravitelji. Oni su katkada i vrlo kreativni državnici. Carlos je Westendorp Bosni i Hercegovini skrojio državne simbole, grb i zastavu, koji nikomu ne znače ništa. Wolfgang joj je Petritsch god. 2002., ne obzirući se na Daytonski mirovni sporazum, nametnuo ustavne promjene koje određuju da Vladu Republike Srpske čine - 9 Srba, 5 Bošnjaka i 3 Hrvata, a Vladu Federacije BiH - 9 Bošnjaka, 5 Hrvata i tri Srbina. Od tada i u Parlamentu i u Vladi Republike Srpske Srbi mogu nadglasavati Bošnjake i Hrvate, a i u Parlamentu i u Vladi Federacije BiH Bošnjaci mogu nadglasavati Hrvate i Srbe.

Tom pogodnošću izdašno se koriste i Srbi i Bošnjaci, pa jednostavnom većinom i u parlamentima i u vladama entiteta donose odluke protiv Hrvata. U tomu prednjače najviše zakonodavne i izvršne vlasti Federacije BiH. One prenose ovlasti županija na razinu entiteta. Tako zatiru zadnje tragove hrvatske kulturne, obrazovne, informativne i političke autonomije. Daytonska Bosna i Hercegovina nudi dakle Hrvatima okrutan izbor: ili se pretopiti u druge narode ili se iseliti u druge države.

To je prepolovilo broj Hrvata u BiH. Dosad su Hrvati iz zapadnobalkanskoga bantustana Europske unije uglavnom bježali u Hrvatsku. Ako i Hrvatska potone u Europsku uniju, Hrvati će i iz Hrvatske bježati u druge države.

U budućim ucjenama Hrvatske, kojima se ne vidi kraja, nesumnjivo će se manijakalno iskorištavati nedavne presude hrvatskim generalima u Haagu. Kakve će, međutim, posljedice na položaj Hrvata u BiH imati možebitne (mislim: vrlo vjerojatne) osuđujuće presude šestorici bosanskohercegovačkih Hrvata?

Treći entitetTreći entitet je nuždan uvjet i kakvo-takvo jamstvo za opstanak hrvatske narodne zajednice u BiHPosljedice će vjerojatno biti mnogo gore, premda je svrha tih osuda ista: unaprijed kriminalizirati svako buduće pozivanje Hrvata na posebna nacionalna prava, kako u Hrvatskoj tako i u BiH.

Je li toliko spominjani treći entitet optimalan model koji bi zadovoljio interese Hrvata u BiH, i koliko je njegova uspostava realna?

Tzv. treći entitet nije optimalan model. On je nuždan uvjet i kakvo-takvo jamstvo za opstanak hrvatske narodne zajednice u BiH. Koliko je realna njegova uspostava? Onoliko koliko Hrvati na njoj ustraju.

Nekoliko nas mjeseci dijeli od parlamentarnih izbora. Postoji li na političkoj sceni politička opcija koja bi po Vašem mišljenju mogla Hrvatsku izvući iz krize i osoviti na noge?

Takva se opcija teško rađa jer su dvije komunističke partije, HDZ i SDP, izbornim zakonom osigurale svoje uzajamno smjenjivanje na vlasti i u oporbi do potpunoga uništenja države. To se može spriječiti samo tako da se sve domoljubne stranke i neki pojedinci okupe na zajedničkoj platformi očuvanja slobodne, samostalne i suverene Republike Hrvatske te zajedno izađu na izbore. Nešto takvo poduzimaju Zvonko Bušić i ljudi koje on okuplja. Nadajmo se da će uspjeti.

Davor Dijanović

KOMENTARI ČITATELJA 

#1 Benjamine TolićuDomovine sin 2011-06-28 20:28
Jeste li ikada čuli za Hrast ?
Prijavi Administratoru
#2 Borba za HrvatskuDomovine sin 2011-06-28 20:35
Borba protiv Hrvatske vodi se istodobno na više polja, od detuđmanizirano g i inkriminiranog HDZ-a, preko međusobno posvađane hrvatske oporbe, pa sve do još nedetitoizirane hrvatske ljevice (jugoslavenske desnice).
Imajući u vidu svu složenost zahvata rashrvaćivanja Hrvatske, borba za Hrvatsku treba biti jednako složena i vođena na tim istim poljima na kojima se vodi njezino poništavanje, a poglavito na bojnom polju HDZ-a, jer se između vrhuške i članstva HDZ-a, nipošto ne smije stavljati znak jednakosti.

Kapilarno širenje i umrežavanje udruga i pojedinaca na Hrastovoj platformi, koaliranje takvoga Hrasta s političkim strankama (poput ovog nedavnog s HSP-om AS, a nadajmo se i skorog s ABH-om) i demokratizacija (duhovna i fizička tuđmanizacija) HDZ-a, poslovi su koji trebaju biti paralelno vođeni i po mogućnosti sinhronizirani, želimo li doći u poziciju vlasti.

U drugoj fazi, nakon dobivenih parlamentarnih izbora, trebalo bi započeti s postupkom ozdravljenja hrvatske ljevice (sadašnje jugoslavenske desnice), želimo li stvarnu, umjesto ove papirnate Hrvaske. Kada govorim o potrebi ozdravljenja hrvatske ljevice, ne mislim pritom nužno i na ozdravljenje samoga SDP-a, iako niti tu mogućnost ne treba isključiti.
Prijavi Administratoru
#3 Referendum je štetan i treba ga odgoditi.Domovine sin 2011-06-28 21:05
Namjerno izazivanje podjele unutar domoljubnog biračkog tijela nije nikakva suverenistička politika, već najpodliji oblik protuhrvatske politike.

Mišljenja sam kako samo državni interesi i stupanj izloženosti tuđim politikama trebaju biti parametri prema kojima odrediti smisao, brzinu i način integriranja Republike Hrvatske u Europsku uniju.
Uzmemo li u obzir vremensku i svaku drugu usklađenost referenduma s parlamentarnim izborima i haaškim presudama, potpuno je jasno kako je ona sve samo ne slučajna i kako je u ovome trenutku predstojeći referendum štetan za RH. Gotovo je sigurno kako će on izazvati planiranu podjelu u hrvatskome narodu i dodatno razjediniti već razjedinjeno biračko tijelo na za i protiv EU, što bi mogo imati za posljedicu gubitak parlamentarnih izbora.

Već više od godinu dana upozoravam na opasnost koja prijeti od podjele domoljubnog biračkog tijela na za i protiv EU, sluteći kako će neki potičući takvu dezintegrativnu politiku izazvati željenu podjelu na desnici po referendumskom pitanju, što bi trebalo imati kao planiranu posljedicu već spomenuti gubitak parlamentarnih izbora razmrvljene hrvatske opcije. Dodamo li tome i nemogućnost potpunog uvida u dokumente (eventualne tajne ugovore) potpisane pod pritiskom Bruxellesa i onih zemalja koje su do sada ucjenjivale RH, onemogućujući joj na razne načine, izravno ili neizravno ulazak u EU, tada pitanje štetnosti referenduma u vrijeme prije preuzimanja vlasti postaje još izraženije.

Smatram kako je gore navedeno moguće spriječiti, zatraži li Hrast odgodu referenduma u pregovorima s Vladom RH, te bude li potrebno u tu svrhu prikupi 450.000 potpisa. Referendum treba raspisati tek poslije parlamentarnih izbora nova Vlada RH, nakon temeljitog uvida u zatečeno stanje. Ujedino, bit će to snažan vjetar u prsa onih koji po referendumskom pitanju žele podijeliti Hrvatsku, a Hrast bi na taj način izbjegao štetno određivanje i konfrontaciju s njima, te pokazao zrelost i skrb za državne interese pred glasaćima. Ako pregovori s Vladom RH ne bi urodili odgodom referenduma, tada predlažem odgoditi referendum zaobilaznim putem, glasujući protiv ulaska u EU, pa dolaskom na vlast, nakon pregleda zatečenoga stanja i potpisanih ugovora odlučiti kako dalje, te eventualno raspisati novi referendum.
Nema velike razlike između eurofila i eurofoba, jer udarce koje oni nanose Hrvatskoj jednako su bolni i jednako razaraju njezino mlado tijelo, tukli je eurofobnom desnicom ili eurofilnom ljevicom, svejedno. Hrast, u ovom povjesnom trenutku treba stati između suprotstavljeni h krajnosti i nametnuti se kao autoritet, kao zaštitnik normalnog, dakle euroskeptičnog hrvatskog naroda i spriječiti planirani knock out s teškim posljedicama za Republiku Hrvatsku.

Potpuno je nebitan točan datum raspisivanja referenduma, već je bitno to, što se kampanja vezana za referendumsko pitanje i parlamentrne izbore međusobno preklapa i prožima, po planu i na štetu domoljubne opcije, koju očito ne pretstavljaju oni koji lete na krilima te podmetnute podjele. Namjerno izazivanje podjele unutar domoljubnog biračkog tijela nije nikakva suverenistička politika, već najpodliji oblik protuhrvatske politike.
Na platformi izričitog protivljenja ulaska u EU, ne može se integrirati hrvatska desnica, ali se zato može izazvati planirana podjela i onemogućiti njezin dolazak na vlast.

Ne postoji u ovome trenutku politika koja je više suverenistička od ove koju predlažem , jer svaka druga vodi dobro osmišljenoj i isplaniranoj podjeli domoljubnog biračkog tijela.
Prijavi Administratoru
#4 Pitanje onima koji zagovaraju podjeluDomovine sin 2011-06-28 21:09
Budu li zbog vaše dezintegrativne politike na vlast došli kukurikavci, tko će zbog toga snositi krivnju (ili zaslugu)? Možda narod, koji nije na vrijeme prepoznao vašu mudru politiku, ili to vama uopće nije bitno, kada već sada politički guru' eurofoba (mudri Duvnjak) kaže, kako je važno muški ustrajati u protivljenju EU, bez obzira hoće li to Hrvati uopće i prihvatiti, jer "takva bi EU-Hrvatska bila drek" u kojoj on ne želi živjeti, pa je valjda zbog toga treba temeljito uništiti, kao što to rade sileđije i nasilnici kada je žena u pitanju, govoreći: "Ubiti ću je, kada ne može biti moja, onakva kakvu ju ja želim".
Prijavi Administratoru
#5 malo ohladite svoje tipkovnicefran106 2011-06-28 21:28
dosta pisanja, dođite na skup potpre u OSIJEK 6.7. srijeda. ispred os.zatvora. da budemo podrška našim utamničenim prijateljima. BRODARCU,MILINK OVIĆU, BOŠNJAKU. skup organizira hrvatska straža. dođite branitelji i domoljubi da vide naši prijatelji da nisu zaboravljeni. jer možda si baš TI ! sljedeći. lako je sjedit doma i samo pisat kako volim hrvatsku. učinimo nešto ! vidimo se u osijeku . BOG I HRVATI.
Prijavi Administratoru
#6 fran 106Domovine sin 2011-06-28 21:53
Lijepo od vas što pozivate čitatelje portala u Osijek, ali odakle vam pravo reći: "Lako je sjedit doma i samo pisat kako volim hrvatsku".
Vi ne znate što drugi rade i nemojte biti tako siguran da među komentatorima nema ljudi koji za opće dobro rade i puno više od vas.
Prijavi Administratoru
#7 Domovine sinEU? -Ne Hvala! 2011-06-28 23:25
Tolić govori vrlo jasno. Čistim hrvatskim jezikom. Pa kako to da ništa ne razumijete?

Pročitajte njegov intervju još jednom.

Tolić je za SAMOSTALNU hrvatsku državu.

HRAST ODBIJA reći da je protiv ulaska u Uniju, a osnovan je u Europskom domu pod EU zastavom.

HRAST dakle NE MOŽE biti opcija za one koji su suverenisti, poput Tolića.

To izgleda JEDINO VI ne možete shvatiti.
Prijavi Administratoru
#8 EU? -Ne Hvala!Domovine sin 2011-06-28 23:45
Moji komentari (#2,#3 i #4) u najsažetijem obliku:

1. Namjerno izazivanje podjele unutar domoljubnog biračkog tijela nije nikakva suverenistička politika, već najpodliji oblik protuhrvatske politike.

2. Na platformi izričitog protivljenja ulaska u EU, ne može se integrirati domoljubna opcija, ali se zato može izazvati planirana podjela i onemogućiti njezin dolazak na vlast.

3. Referendum treba odgoditi izravno ili neizravno, svejedno. Uzmemo li u obzir vremensku i svaku drugu usklađenost referenduma s parlamentarnim izborima i haaškim presudama, potpuno je jasno kako je ona sve samo ne slučajna i kako je u ovome trenutku predstojeći referendum štetan za RH.

4. Borba protiv Hrvatske vodi se istodobno na više polja, pa zbog toga borba za Hrvatsku treba biti jednako složena i vođena na tim istim poljima na kojima se vodi njezino poništavanje, a poglavito na bojnom polju HDZ-a.
Kapilarno širenje i umrežavanje udruga i pojedinaca na Hrastovoj platformi, koaliranje takvoga Hrasta s političkim strankama i demokratizacija (duhovna i fizička tuđmanizacija) HDZ-a, poslovi su koji trebaju biti paralelno vođeni i po mogućnosti sinhronizirani, želimo li doći u poziciju vlasti.
U drugoj fazi, nakon dobivenih parlamentarnih izbora, trebalo bi započeti s postupkom ozdravljenja hrvatske ljevice (sadašnje jugoslavenske desnice), želimo li stvarnu, umjesto ove papirnate Hrvaske.



Koga briga što je Tolić rekao.
On poput Jutelovih novinarčića, kojima je navodno suprotstavljen, također izbjegava spomenuti Hrast, a Crkvu napada perfidnom drugarskom kritikom.

Citat: Benjamin Tolić-obrazovan katolik
Citat:
Što jest, jest. Sveti je otac doista snažno podupro hrvatski ulazak u Europsku uniju. Učinio je to jer su mu vjerske i političke elite tu aberaciju od slobode, samostalnosti i suverenosti predstavile kao povijesni cilj „plemenite hrvatske nacije"

Kako na to gledam? Kao obrazovan katolik.
Zar su hrvatski biskupi i svećenici neobrazovani katolici, a Sveti Otac njihova lutka na koncu ?

E moj obrazovani katoliče...
Prijavi Administratoru
#9 Opet istoEU? -Ne Hvala! 2011-06-29 00:03
Vi stalno ponavljate jedne te iste argumente. To ih ne čini boljima.

Hrast nije opcija za suvereniste koji su za samostalnu državu. Za njih je puno bolja opcija HSP koji je već sada treća stranka u Hrvatskoj.

U čemu se razlikuje vanjska politika HRasta, HDZa, Vesne Pusić ili Milorada Pupovca, ako su svi oni ZA Uniju?

Hrast nema bitnih razlika u vanjskoj politici od HDZa.

Ako imaju neka JASNO I GLASNO kažu koja su.

Ako pak toliko žarko želite nekakvo zajedništvo, pa zašto se Hrast onda ne udruži sa HDZom? Eto izbornog uspjeha!!!!
Prijavi Administratoru
#10 EU? -Ne Hvala!Domovine sin 2011-06-29 00:13
Stavljati u istu ravan Crkvu, Hrast, Pusićku, Pupovca, HDZ, SDP...ispod je svake razine. Zašto onda po istom tom principu ne stavite u istu ravan UDB-u, KPJ, jugo-desnicu i eurofobe u RH, kojima je zajedničko "neslaganje" s Crkvom.

Namjerno izazivanje podjele unutar domoljubnog biračkog tijela, nije nikakva suverenistička politika, već najpodliji oblik protuhrvatske politike.
Prijavi Administratoru
#11 SLAŽEM SE SA GOSPODINOM TOLIĆEM.-ULASKO M U EVROPSKU UNIJU HRVATSKA GUBI SKORO SVE A ZA UZVRAT DOBIJA SAMONIŠTENJEpreporod 2011-06-29 01:57
BENJAMIN TOLIĆ jasno i glasno "POGAĐA U SRIDU".
Potpisujem.
Što se tiče KROVNE UDRUGE "HRAST",uvjek sam bio jedinstvo i za zajednički nastup SVIH HRVATSKIH NACIONALNIH SNAGA na izborima,stajal ište koje je HRAST od početka propagira.
Jedini je nesporazum u svezi ulaska u HRVATSKE U EVROPSKU UNIJU.
Tu se HRAST ne izjašnjava stopostotnom jasnoćom.To je bar moj utisak.
Trebali bi se kao KROVNA ORGANIZACIJA IZJASNITI PO TOM PITANJU ,DA NEBUDE ZBRKE.
Ja sam osobno u pogleda ulaska u EVROPSKU UNIJU na "ISTOJ VALNOJ DUŽINI"
kao i MARIJAN BOŠNJAK,pisac izvrsne knjige po tom pitanju.Sam Bog ga je poslao da kaže upravo nadljudskom vizijom Hrvatima predstavi ISTINU O "UNIJI".
Još ima dosta karakternih,bes krompomisnih DOMOLJUBA I
INTELEKTUALACA koji nisu otišli neodgovornim i "pomodnim" putem "gusaka u maglu"..kod komentatora na ovom Portalu
po tom pitanju je postoji dosta velika suglasnost ,jasno:"NE U EVROPSKU UNIJU"!
Nemogu ISTINSKI DOMOLJUBI MISLITI DRUGAČIJE!
Dali ne vidite da su "SVI" oni koji su neprijatelji NACIONALNE HRVATSKE DRŽAVE,SVI JUGOSLAVENI,ORJ UNAŠI,PETOKOLON AŠI,NELOJALNE MANJINE,I TITOISTI ZA ULAZAK U "UNIJU"?Dali to ne govori nešto? Za mene, HRVATSKI ULAZAK U UNIJU ZNAČI SAMO JEDNO:NESTANAK HRVATSKE SAMOSVOJNOSTI,D RŽAVNOSTI I SUVERINITETA,I KULTURNOG,I POLITIČKOG I GOSPODARSTVENOG.
Ustvari,kad se dublje,pozornij e analizira,to je "de facto" "MODERNA" KOLONIZACIJA.-
Preuzimanje ,(zauzimanje)te ritorijalnog,ek onomskg i gospodarskog prostora DRŽAVE(država) i "pacifiranje" stanovništva
irezultatima kao i u osvajačkim ratovima ali bez ijednog ispaljenog metka i bez zrna baruta! Znam da je ekonomska kriza i da je teško,i zato većinu pučanstva "apostoli"
"UNIJE""mame" novcima,poslovi ma i milodarima "UNIJE",
Tako su Indijance i urođenike varali sjajnim drangulijama.
Mogu samo reći sudeći po dosadašnjem vrlo negativnom iskustvu "manjih" članica "UNIJE"da EKONOMSKI NEĆE BITI BOLJE...pogotovo na dulji rok će sva Hrvatska biti "pokupovana" za "mekinje" od mudrih svjetskih "investora",i "lihvara" koji već sada "maste brke" gledajući našu prekrasnu obalu Jadrana i čiste rijeke i planine...
Baš kao i u u Portugalu,u Španjolskoj u Grčkoj (članicama "UNIJE")
Najbolje će biti pokupovano i da,ograđeno žicom ,iza koje će se stranci moći nesmetano odmarati i provoditi(da,i sa našim prekrasnim djevojkama) jer kod njih je sve za kupovinu i sve je "roba"za iskorištavanje. A mladi će Hrvatski mladići ,siromašni i obezvrjeđeni stajati s druge strane žice i pitati se:
"
TKO NAS JE OVAKO IZDAO"?
Dali ovo nije noćna mora i stravična slika koja će postati realnost
ako STRANCIMA NEOGRANIČENO OTVORIMO VRATA
LIJEPE NAŠE DOMOVINE.
Ovo nije nikakvo zastrašivanje,n iti sam ja osobno (moja malenkost)neki neumjerni fanatik niti je ovo dizanje "PANIKE",
nego je ovo BUDUĆNOST koja se već dogodila i događa drugim Nacijama koje su svoj suverinitet predali STRANCIMA, UZ POMOĆ DOMAĆIH IZDAJNIKA,bukva lno za "JUDINE ŠKUDE"..
Neznam za Vas druge suradnike i čitaoce ovoga PORTALA HRVATSKOG NARODNOG VIJEĆA ,ja osobno ću uložiti sve svoje UMNE, I INTELEKTUALNE SNAGE (koje mi je Bog podario,)da se oduprem OVOM ČINU NAJVEĆE VELEIZDAJE HRVATSKOG NARODA.
Prijavi Administratoru
#12 Hrast i EUMarcus 2011-06-29 02:39
Volio bih da se Hrast opredjeli za NEuEU i da to javno obznane kako ne bi bilo nedoumice. Hrvatska kakva je sada nema snage da bi sa pouzdanjem mogla parirati strancima u EU koji bi imali nesmetan prilaz sa velikim novcem. Da, u EU ima puno onih sa velikim novcem a svi znamo kako se novac upotrebljava za svoju korist.
Prijavi Administratoru
#13 VođaNikica 2011-06-29 09:34
Pravi vođa se rijetko rađa, polititički, nacionalni vođa još rijeđe, a takav, koji se i snalazi u trenutnoj geopolitičkoj situaciji (makro i mikro) rijetka je iznimka.
Hrvatske kraljeve ne treba posebno isticati, oni su davna prošlost. Ban Jelačić i prije njega i svi Zrinski i Frankopani, nisu vidjeli dalje od Beča (češće) ili Pešte (rijeđe).
Čini mi se da, osim (ipak!) J.B. i Tuđmana Hrvati nikad prije i nikad kasnije nisu imali ni vođu ni političko vodstvo, koje se, bez obzira na politički predznak ili ideologiju, i snalazilo u tadašnjim / sadašnjim geopolitičkim okolnostima i okruženju!
Na početku XX stoljeća, usprkos Radićevom upozorenju, odveli su nas u srbojugoslavens ku maglu, iz koje smo se iskobeljali tek krajem stoljeća, u krvavoj kupki od hrvatske krvi, do koljena.
Danas nas, usprkos svim indicijama (smradovima koji to prate) o raspadanju (i političkom i gospodarskom, a i moralnom) jedne EU, tamo na silu guraju. I proglašavaju uspjehom ulazak u tu unitarnu tvorevinu.
Usput, Tuđman, o kojem vole toliko ružno govoriti, posebice na način da ga navodno nisu "prihvaćali u inozemstvu", obranio je i uspostavio, sa svojim narodom, državu tek lovačkim puškama, hitno su ga priznale sve bitne europske i svjetske države i postali smo ubrzo članica OUN. Kladim se, da je dao Bog da još poživi i da bude pri zdravom razumu, da bismo već davno bili u EU i to bez ustupaka i poniženja, koje su nam priuštili njegovi nasljednici.
U cijeloj stvari je najgore to što ne prepoznaju / prepoznajemo, svojevrsni fašizam u funkcioniranju TE I TAKVE EU, što već i demonstranti u Grčkoj dobro izražavaju s modificiranom EU zastavom - žutim zvijezdicama u obliku svastike.
Tako i jedan Pavelić (kojeg ipak, različito od mnogih, cijenim kao proglašavatelja Nezavisne hrvatske države poslije puno stoljeća, i smatram da je njegova/naša tadašnja država bitna karika u hrvatskoj državnosti, te da je ne bismo smjeli nastavljati, kao u komunizmu, i danas tako jednostrano blatiti!) nije izabrao pravu stranu, pragmatičnu stranu pobjednika svjetske koalicije, nego fašizma, onih koji će kasnije, a to je bilo očito i na samom početku, izgubiti sve. Štoviše, imao je šansu zaokreta, preokreta, posebice kad je kapitulirala Italija, ali nije bio lukav. Ovo je znalački izveo jedan anacionalni, od partizana u ortodoksnog komunista pretvoreni J.B., koji je i tada, a i poslije, uspješno plovio geopolitičkim nemirnim morem, na čelu svoje multikulti tvorevine, a na ogromnu štetu i krv svog očinskog naroda.
Prijavi Administratoru
#14 za hrvatsku...kostresh 2011-06-29 10:38
...ili za eu.
nema trece. ako izaberemo Ehu hrvatska ostaje u povjesnim knjigama kao: "bila jednom na brdovitom balkanu..." i onda mozda nakon trecega pametovanja najinteligentni jih (auuu, koje li rijeci) bica na ovom planetu (ili mozda najlakomijih) kad nas ne bude puno osnujemo neku hrvatsku domoljubnu... u tom smislu!
ja i dalje blesav(i) hrvat
Prijavi Administratoru
#15 podjelaMiros 2011-06-29 10:38
Ako je podjela po tom pitanju (suverenost) fakat, onda ju izkoristimo. Napravimo DVA domoljubna bloka, jedan koji će okupiti suvereniste (VH, ABH, JH), a drugi koji će okupiti Eufile (HRAST, HSP-AS, HČSP). Na Đapićev HSP baš ne polažem puno.
Prijavi Administratoru
#16 naivnosthenok 2011-06-29 10:39
Citat Nikica:

Tako i jedan Pavelić (kojeg ipak, različito od mnogih, cijenim kao proglašavatelja Nezavisne hrvatske države poslije puno stoljeća, i smatram da je njegova/naša tadašnja država bitna karika u hrvatskoj državnosti, te da je ne bismo smjeli nastavljati, kao u komunizmu, i danas tako jednostrano blatiti!) nije izabrao pravu stranu, pragmatičnu stranu pobjednika svjetske koalicije, nego fašizma, onih koji će kasnije, a to je bilo očito i na samom početku, izgubiti sve.


prvo, nije bilo očito da će sile osovine izgubiti rat,
štoviše bio je moguć mir s Britanijom i Francuskom,
jer za razliku od sila Antante,
sile osovine nisu imali u cilju uništiti i okupirati svoje zapadne neprijatelje

cilj je bio uništiti judeo-boljševizam,
koji bi, da nije bilo ondašnje Njemačke,
vrlo lako došao do obala Atlantika
(liberalizam je blizak s komunizmom,
i liberalizam se nikada nije mogao oduprijeti komunizmu)

i da nemamo iluzije, Njemačka nije bila do samog rata prohrvatski orijentirana,
(zato su i sklopili pakt s Jugoslavijom)
ali niti protuhrvatska,
dok su sile Antante i onda, i prije, i poslije,
i sada, i ubuduće,
protivnici hrvatske države jer dobro znaju
da mi povjesno, kulturno i vjerski pripadamo
srednjeuropskom kršćanskom krugu
u kojem su uvijek glavnu riječ vodili Nijemci,
kao najbrojniji europski narod
(i mi stvarno ne ćemo nikad biti posve slobodni
dok se takva država ponovno ne uspostavi,
bez slobode Nijemaca koji su još uvijek okupirani, ne će biti ni slobode ni drugim narodima,
nego će judeo-masonerij a iz Londona upravljati s nama)

dakle, NDH (ali ni današnja RH) se nikako nije mogala staviti na stranu sila Antante,
to bi bilo kao da napadnuti čovjek pomaže svom napadaču

kriva strana je pobijedila u drugom veleratu,
ne budimo papci koji se klanjaju toj strani
samo zato što su oni još uvijek na vrhu i u moći
Prijavi Administratoru
#17 za hrvatsku...kostresh 2011-06-29 10:41
dok postojim i hrvatska zivi... u meni!
Prijavi Administratoru
#18 NEuEUNikica 2011-06-29 13:49
Samo jedna, posljednja rečenica gdina Tolića, s portala IZRAVNO: "Zato te žalosno razmetne veseljake (trenutnu hrvatsku političku "vrhušku", op.p.)treba zaustaviti. Na izborima, na referendumu, bilo kako, ali – zaustaviti."
Prijavi Administratoru
#19 Jedino HrvatskaGrom 2011-06-29 14:58
"Domovine sin"

Što je to "eurofob"? Da li je to osoba koja se boji Europe?
Po čemu to domoljubne Hrvate koji se zalažu za samostalnu i suverenu Hrvatsku državu nazivaš eurofobima?

"Eurofob", priglupo skovana sintagma koja nema veze sa stvarnošću a kojom se pokušava osobe koje se ne slažu ulaskom u EU prikazati psihićkim bolesnicima i mentalno neuračunljivim osobama, jer fobije spadaju u psihićke bolesti.

Hrvatska je dio Europe u bilo kojem smislu, kulturološkom, geopolitičkom itd.

Ne znam tko ima strahove od Europe.

Što je to "euroskeptik"? Tko to ima sumnje u Europu?

Europa nije EU.

Eu-ROPSKA Unija nije savez suverenih i samostalnih europskih država nego nadnacionalna tvorevina u kojoj Hrvatska gubi samostalnost i suverenost, očito ti "Lisabonski ugovor" nije poznat.
Prijavi Administratoru
#20 budalo...Juda Makabejac 2011-06-29 15:27
Izbrisano. Autor komentara isključen je s portala jer uporno krši pravila komentiranja. Admin
Prijavi Administratoru
#21 DRŽAVA...to je..MIJO F 2011-06-29 20:21
CIPELA..,a sve drugo,ama baš SVE su čarape(bječve)r aznih brojeva i krojeva i boja! MFP!
Prijavi Administratoru
#22 KristiKristi 2011-06-30 05:11
G. B.Tolić je razumno i precizno rekao istinu o političkoj namještaljki zvanoj Eu, u koju nipošto ne treba ući. Teško je shvatit sve one koji ne uvažavaju razumske odluke, pogotovo ako su katolici, ili kršćani, jer, Razum je jedan od darova Duha Svetoga. Može se tada samo nagađati, radi li se kod takvih o pristajanju iz neznanja na opsjene judeo-masonerij e ili su još uviek politički nepismeni. Najgore je, ako je pritom uz jedan i drugi razlog, pribrojan i onaj novčani. Takvim "razmetnim veseljacima" se ne bi smjelo uvažavati daljnje odlučivanje.
" Prema priznanju velikog majstora Velike lože Španjolske Josepa Corominasa, iz ožujka 2006. godine, u Europskom Parlamentu je 60%članova masona".
Ne znaju li oni koji su za EU, kako je "...masonski koncept stvaranja ujedinjene Europe ( Europske unije), prva faza političke jednosvjetske države).
Zatim, jesu li već smetnuli s uma pakleni plan Velike srbije i četništva,koji su ovima gore glavna izpostava, njihov tajni rat, kojega vode od srbijanskog ministra unutarnjih poslova Ilije Garašanina (Načertanije), pravoslavnog svećenika Miće Ljubibratića ( prevoditelj Kur'ana iz 1895. povjerenik srbijanske vlade i
jedan od vođa hercegovačkog ustanka 1875.), preko Nikole Stojanovića ( Do istrage naše ili vaše), Vase Čubrilovića
( Iseljavanje Arnauta, 1937) kojeg je napisao taj politički savjetnik kraljevske jugoslavenske vlade i zavjerenik u atentatu na Austrijskog prijestolonaslj ednika Franca Ferdinanda u Sarajevu 1914.
Oni uopće nisu odustali!
Zato, poslije svega, jedino je rješenje za Hrvatski narod Hrvatska država.
Možda navijaju za EU zbog straha, ali ja vjerujem Onomu koji je rekao: " Ne bojte se!"
Prijavi Administratoru
#23 Čitajući ovdje komentare...Tomo iz HSP dr.Ante Starč 2011-07-02 01:18
...čovjek se zapita za što smo mi domljubi uopće...za Eu,protiv Eu,za ovog za onog...i tako unedogled...uko liko kažeš da si za koaliciju HRast-HSP dr.Ante Starčević-HČSP. ..odmah si za Eu....a svi oni koji su za primjerice Volim Hrvatsku-Jedino Hrvatska-ABH... oni valjaju i obrnuto....onak o iskreno bio sam član Hrvatskog bloka sa Benjaminom Tolićem i mogu samo reći da je domoljub...al i bahata osoba koja voli da ljudi tapšaju i govore upravu si,a to su mane svih starijih političara...ja mislim da prvenstveno bitke se nebi trebale voditi oko EU...jer do toga ima još ohoh....još stigne propasti ili od velikih protivnika Eu mogu nastati zaljublenici i obratno....misl im da bi nam prvenstveno trebalo biti jedno u mislima,a to je okupljanje domoljubne opcije pod jedan zajednički nazivnik,a to je Hrvatska....isk reno rečeno volio bih da se mnogi stari političar kao što su Tolić maknu u zavjetrinu i puste mlađi naraštaj domoljubnih hrvatskih lavova da ginu za ovu Hrvatsku....jer na mladima svjet ostaje..vjeruje m da u Jedino Hrvatska ima mladih i pametnih, kao i u ostalim strankama.....k ad ćemo shvatiti jedno dok stari jarci budo vodili svoje bitke iz prošlosti....ml ade će jestii mljeti budućnost....za to uz podršku starijih političara trebaju izniknuti mladi neopterečeni domoljubni hrvatski lavovi...to je ono najbitnije i najsvetije,a sve uz pomoć katoličke crkve...koju nebi trebao imati u ustima Tolić....jer staje na stranu upravo onih koji su htjeli zatrti hrvatski narod ali nisu mogli jer je uz narod bila i katolička crkva...svaki napad na crkvu u Hrvata je napad i na Stepinca,Kuhari ća.. ..a u moji očima za te ljude iz crkve Tolić je obični potrčko.....ma bio on domoljubno orijentiran...t u neka se srami...Samo zajedništvo domoljubnog naroda i crkve u Hrvata...može opstati samostalna i suverena Država Hrvatska....
Prijavi Administratoru

Budući da je trenutačno dopušteno komentiranje samo registriranim korisnicima, molimo sve one koji žele komentirati da se, ako već nisu, najprije registriraju na Portalu kako bi dobili svoje korisničko ime zaštićeno lozinkom. Tri jednostavna koraka za registraciju objašnjena su ovdje, a u slučaju poteškoća dovoljno je javiti se Administratoru.

Prijava/odjava s Portala Hrvatskoga kulturnog vijeća

Zadnje vijesti

Zadnji komentari

Najave

  • 1
  • 2
30. svibnja - Misa za poginule branitelje na Medvedgradu 30. svibnja - Misa za poginule branitelje na Medvedgradu Povodom ustanovljenja prvog višestranački izabranog Hrvatskog Državnog Sabora i nekadašnjeg Dana Hrvatske Državnosti te dana branitelja grada Zagreba, u srijedu... Više...
28. svibnja - Predstavljanje knjige Damira Borovčaka u Zadru 28. svibnja - Predstavljanje knjige Damira Borovčaka u Zadru U ponedjeljak, 28. svibnja u Nadbiskupskom sjemeništu Zmajević u Zadru s početkom u 19,00 sati održat će se predstavljanje knjige Damira Borovčaka «Gvozdansko –... Više...

Tko je na vezi?

  • Jedino Hrvatska
  • Kolduš
  • zmijicamala
  • 3 korisnika
  • 74 gostiju

Uvjeti korištenja

Portal HKV-a

Izvorni prilozi objavljeni na ovom portalu mogu se slobodno preuzeti uz navođenje imena autora, odnosno izvora.

Licenca GNU

Naša udruga

Hrvatsko kulturno vijeće

HKV djeluje od 2006. i nezavisna je udruga građana s više od 1300 članova, mahom hrvatskih intelektualaca.

Kontakti

Stranice članova

Učlani se i predstavi

Članovi naše udruge ugledni su intelektualci, umjetnici, književnici, političari, novinari, poslovni ljudi i studenti. Predstavite se i vi!

Članovi

Izbor publikacija

Izaberi, pročitaj, preporuči

U pripremi imamo cijeli niz zanimljivih publikacija koje će se moći naručiti preko Portala. Rado ćemo poslušati i vaše preporuke.

Trenutna ponuda

Prijava na Portal