Karijera prof. dr. Ive Josipovića kada se zagrebe lak na površini

 

PravDaPribližava se drugi krug predsjedničkih izbora, i prema anketama u vodstvu je prof. dr. Ivo Josipović. U javnosti mediji o njemu stvaraju sliku kao o istaknutom znanstveniku iz područja prava - sveučilišnom profesoru, i skladatelju, te kao o čovjeku čistog morala i prošlosti, bez afera. Uostalom, sam Josipović na internetskoj stranici svoje kampanje za sebe kaže: ”Sveučilišni sam profesor, saborski zastupnik i skladatelj. Na Pravnom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu predajem Kazneno procesno pravo, Međunarodno kazneno pravo i Prekršajno pravo. Član sam više domaćih i međunarodnih pravničkih i umjetničkih udruga. Objavio sam 85 znanstvenih i stručnih radova u domaćim i inozemnim časopisima i napisao oko 50 skladbi koje izvode eminentni hrvatski i strani umjetnici.” Ukratko, po svemu navedenom izgleda da se radi o istinskoj vertikali hrvatskog društva. No, kad se raščlane sastavnice životopisa Ive Josipovića, postaje jasno da je istinito jedino ono što bi trebalo biti najmanje važno za predsjednika države, a to je njegov hobi – glazba. Ostale dvije odrednice Ive Josipovića, znanstvena (sveučilišna) karijera i neokaljanost teško da mogu proći imalo objektivnu recenziju.

U svojoj biografiji Ivo Josipović uopće ne spominje svoje djelovanje izvan matične kuće (Pravni fakultet Sveučilišta u Zagrebu) u devedesetim godinama. U televizijskom sučeljavanju s Milanom Bandićem priznao je ipak da je protiv njega donesena prvostupanjska presuda prema kojoj je dužan vratiti novac koji je izvukao iz Komercijalne banke kroz Štedno-kreditnu zadrugu Zlatica. No, prokomentirao je to riječima da ako on i ne vrati izvađeni novac, da nitko ne će izgubiti niti kune, budući da će zadruga dobiti novac od banke. Dodao je da su i drugi hrvatski građani na taj način vadili svoj novac, što je, osim što je neistinito i vrlo licemjerno. Naime, ogromna većina građana nije sjedila u Upravnom vijeću te štedno-kreditne zadruge (poznate i po «Kregarovom kreditu», dakle po kreditima koje su određeni ljudi bliski upravi štedionice dobivali pod višestruko povoljnijim uvjetima od običnih smrtnika). Osim toga, ta je štedionica osnovana kapitalom udruge građana Posmrtna pripomoć, u čijem su Nadzornom odboru sjedili, između ostalih, pogodite tko? Ivo Josipović i Josip Kregar. To što je koliko se zna protuzakonito da neprofitna organizacija, kakva je Posmrtna pripomoć, osniva kao tvrtke kćeri profitne tvrtke kao što je štedno kreditna zadruga Zlatica je, valjda, sitan previd Nadzornog odbora i uvaženih profesora Pravnog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu.

Došli smo tako i do znanstvenog opusa dr. Ive Josipovića. Već sam pogled na deset priznanja i nagrada koje je on dobio ukazuje na nelogičnost: od tih 10 nagrada 9 ih je vezano uz glazbu, a onu preostalu, desetu, prof. dr. Ivo Josipović dobio je još kao student - Rektorovu nagradu za najboljeg studenta Pravnog fakulteta 1978. godine. Dakle, istaknuti pravni stručnjak nije dobio niti jedno priznanje za rad u svojoj struci, pravu.

Osim priznanja, postoje i znanstveni i stručni članci kao važno mjerilo znanstvene kvalitete nekog znanstvenika. Prof. dr. Ivo Josipović u svojoj biografiji tvrdi: ”Objavio sam 85 znanstvenih i stručnih radova u domaćim i inozemnim časopisima”. Zaista se radi o lijepom broju radova. No, uvidom u baze podataka o objavljenim radovima dobije se temeljitija, i bitno drugačija slika o znanstvenom opusu jednog redovnog profesora Pravnog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu.

Najprije smo zavirili u bazu Web of science (Web of knowledge, http://isiwebofknowledge.com/), najopsežniju bazu znanstvenih radova u svijetu. U nju su uključeni svi radovi objavljeni u časopisima koji se referiraju u bazi Current Contents (CC). Ukratko, CC časopisi su oni koji izlaze redovito, i koji radove njima poslane uredništvo časopisa šalje priznatim stručnjacima određenog područja na (anonimnu) recenziju, ili na više njih. Od 85 radova Iva Josipovića u tu, visoku kategoriju, ulaze samo 2, oba iz muzikologije, dakle, niti jedan iz osnovne struke profesora Josipovića.

Slijedeća baza podataka koju smo pregledali je Hrvatska znanstvena bibliografija, koja navodi sve radove pojedinih znanstvenika od 1996., svrstane prema vrstama radova. Tako nalazimo da je prof. Josipović objavio:

Autorske knjige (3)

Uredničke knjige (1)

Poglavlja u knjizi (10)

Znanstveni radovi u drugim časopisima (3)

Radovi u postupku objavljivanja (1)

Ivo JosipovićNe ćemo, i ne možemo detaljno ulaziti u svaki od navedenih radova, već ćemo samo izdvojiti nekoliko «sitnica» koje odmah upadaju u oči. Od tri autorske knjige, prva je samostalni uradak prof. Josipovića u izdanju njegovog matičnog Pravnog fakulteta. Preostale dvije istog su naslova, od istih autora, isti je izdavač, ista godina objavljivanja. Kad se pogleda opširniji prikaz tih knjiga, uoči se jednak broj stranica, slične ključne riječi, ali i posve identični ISNB broj za obje knjige, što znači da se radi o istoj knjizi. Pregledom poglavlja u knjizi može se vidjeti da je stvaran broj manji od 10, ima tu istih radova (3 i 4, odnosno 9 i 10), te radova od kojih je jedan prijevod drugog na engleski (6 i 7). Posebice su dojmljivi izdavači knjiga u kojima se nalaze ta poglavlja. Primjerice, građanske udruge (Centar za mir, nenasilje i ljudska prava iz Osijeka, Hrvatski helsinški odbor za ljudska prava), koje zasigurno nemaju nezavisne recenzente za radove koje objavljuju. Među izdavačima su i Pravni fakultet u Zagrebu, Inženjerski biro Vrhovnog suda Republike Hrvatske. Od 3 znanstvena rada u drugim časopisima, radovi 2 i 3 predstavljaju isti rad na hrvatskom, odnosno engleskom jeziku (najvjerojatnije se radi o dvojezičnom časopisu).

Jasno nam je da je pravo u nekoj mjeri «nacionalna» znanstvena disciplina, i da će stoga znatan udio radova biti objavljen u časopisima i knjigama domaćih izdavača. Kod prof. Ive Josipovića je, međutim, zanemariv udio radova koji su prošli bilo kakvu recenziju. Osim toga, usporedili smo Josipovićev znanstveni opus na temelju ovdje analiziranih baza znanstvenih djela, Web of Knowledge (Web of Science) i Hrvatske znanstvene bibliografije, s opusom nekih drugih redovitih profesora Pravnog fakulteta u Zagrebu. Usporedba je porazna za prof. Josipovića. Neki njegovi kolege imaju nezanemariv broj CC radova (dakle, radova visoke kategorije), da o ostalim radovima i ne govorimo.

Na službenoj internetskoj stranici Pravnog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu (www.pravo.hr) može se vidjeti i popis djelatnika. Mnogi su djelatnici na svoju stranicu tog popisa stavili, a što bi drugo, popis svojih radova, znanstvenih, stručnih, ostalih. Prof. Ivo Josipović nije iskoristio tu priliku. Možda tada ne bi broj njegovih radova u njegovim biografijama varirao od «pedesetak» do najnovijih 85, kako je napisao na svojoj internetskoj stranici kampanje. A da nije možda zgodno i sakriti poneki rad? Pogotovo sada u predsjedničkoj kampanji? Ma ne, ne bi to učinio predsjednički kandidat koji se zalaže ne za pravdu, već za Pravdu, koji je veliki borac za čiste račune i protiv korupcije – naravno da se ne može boriti protiv sebe samog – i koji kaže da država treba čuvati branitelje kao što su oni čuvali nju. Tako, dok su branitelji svojim životima čuvali Hrvatsku, Ivo Josipović se bavio znanstvenim radom, pa je objavio, 1994. godine, i članak pod naslovom:

Međunarodni tribunal za ratne zločine počinjene na teritoriji nekadašnje Jugoslavije: Osvrt na rezoluciju Saveta bezbednosti br 827/1993.

Uostalom, da nam se ne prigovori da smo članovi obavještajnog podzemlja koje izmišlja gadosti o njemu, a s kojim će se obračunati, kako je to prof. Josipović nedavno javno rekao, prenosimo poveznicu na stranicu (http://scindeks.nb.rs/article.aspx?artid=0022-60849401013J) iz Srpskog citatnog indeksa:

 

Jugoslovenska revija za međunarodno pravo

1994, vol. 41, br. 1-2, str. 13-32 jezik rada: srpski

neklasifikovan

Međunarodni tribunal za ratne zločine počinjene na teritoriji nekadašnje Jugoslavije: Osvrt na rezoluciju Saveta bezbednosti br 827/1993

Josipović Ivo

Pravni fakultet, Zagreb

Sažetak

Rezolucija Saveta bezbednosti br 827(1993) od 27 aprila 1993 godine kojom je usvojen izveštaj generalnog sekretara podnesen na osnovu rezolucije br 808(1993) zajedno sa Statutom Međunarodnog tribunala za nekadašnju Jugoslaviju predstavlja završni rezultat jednog dugog napora međunarodne zajednice da se suprotstavi teškim povredama međunarodnog humanitarnog prava na jugoslovenskim prostorima. Taj rad je započet neposredno rezolucijom br. 780 (1992) i u njemu su učestvovali najistaknutiji stručnjaci iz više zemalja i mnogih nevladinih organizacija. Istorijski gledano Tribunal za nekadašnju Jugoslaviju ima svoje mesto u veoma dugom procesu razvoja međunarodne kaznene intervencije. Taj proces započinje pokušajem da se sudi Kajzeru Viljemu II za zločine u Prvom svetskom ratu nastavlja se tokom Drugog svetskog rata tim što nije mirovao ni u međuratnom periodu. Posle Drugog svetskog rata dobijeni su i prvi praktični rezultati suđenje u Nirnbergu i Tokiju i Nirnberska načela potvrđena kao opšta pravila međunarodnog prava. Između 1947 i 1954 godine pripreman je nacrt Kodeksa zločina protiv mira i bezbednosti čovečanstva i Statut stalnog međunarodnog krivičnog suda. Prekid do koga je došlo trajao je do 1974 godine kada je usvojena definicija agresije. Ovi projekti do sada nisu završeni. U takvoj situaciji svetska zajednica nije imala izbora. Pribegla je osnivanju ad hoc Tribunala za nekadašnju Jugoslaviju. Pravni osnov za to su odredbe člana 29 i Glave VII Povelje UN Zbog toga su nastali sporovi među stručnjacima ali je sasvim izvesno da je Tribunal osnovan u jednoj više demokratskoj proceduri da na to ukazuju i njegov sastav i način izbora sudija nego što je to bio slučaj sa Međunarodnim vojnim sudom u Nirnbergu. Nadležnost Međunarodnog ad hoc tribunala za nekadašnju Jugoslaviju odgovara zbivanjima u tim sukobima i počiva na odredbama Ženevskih i Haških konvencija kao i na Nirnberškom načelima. Pored toga osnov nadležnosti je i Konvencija o kažnjavanju i sprečavanju zločina genocida. Istovremeno ona odgovara i krivičnim zakonodavstvima svih država u sukobu. Izvesno je da bi postepeno moglo i da se preciznije reše pitanja procedure i same organizacije (na primer načelo non bis in idem i sl) za šta po svemu sudeći postoje i mogućnost i dobra volja. Kroz sve to imalo bi osnova da se očekuje da praksa i iskustva Tribunala doprinesu brzoj realizaciji ideje u vezi sa Kodeksom zločina protiv mira i bezbednosti čovečanstva i stalnog međunarodnog krivičnog sudstva.

Ključne reči

International Criminal Tribunal; Resolution No 872 (1993); international humanitarian law; war crimes; crimes against humanity; genocide; UN Charter

Dakle, Ivo Josipović 1994. godine objavljuje članak, na srpskom jeziku, u Jugoslovenskoj reviji za međunarodno pravo. U potpisu članka izostavio je Republika Hrvatska, iako smo već tri godine bili priznata država. Vrijeme je to rata, kad nismo imali diplomatske odnose s državom u kojoj je izlazio taj časopis, kad nam je vojska te države radila o državi i glavi. I, što je autor ovog teksta podebljao u prenesenom Sažetku, za Ivu Josipovića se nije radilo o prostorima bivše Jugoslavije, već o jugoslovenskim prostorima. Nije to tek nevina pogrješka. Ivo Josipović je ipak pravnik. A oni brzo shvate i znaju važnost preciznog izražavanja. Jednostavno, Ivo Josipović 1994. po ovome što vidimo nije eksplicitno priznavao Republiku Hrvatsku, za njega su to bili „jugoslovenski prostori”. Priznaje li ju danas? Strah nas je odgovora na to pitanje.

D. J. L.

KOMENTARI ČITATELJA 

#1 Odličan uradakCetina 2010-01-06 20:07
Ovako dobar članak odavno nisam pročitao.
Bandićev bi ga stožer morao dobro iskoristiti, a autora nagraditi.
Prijavi Administratoru
#2 ODG: Karijera prof. dr. Ive Josipovića kada se zagrebe lak na površiniGuest 2010-01-06 20:38 Prijavi Administratoru
#3 ODG: Karijera prof. dr. Ive Josipovića kada se zagrebe lak na površiniGuest 2010-01-06 22:24
Ahhhh, kako bi ovo volio čuti na dnevniku ili pročitati u sutrašnjim novinama !
Zar nam to može biti predsjenik ? Zar nam nije bio dosta jedan "pravnik" ?
Prijavi Administratoru
#4 I to je toMislav 2010-01-07 01:36
I to je to. Nesposobna varalica, jadnik i ulizica trebao bi nam biti predsjednikom. Tako mozemo bolje da me boli. Gdje su ga nasli, i vlastiti mu tepaju da ima karizmu smrznute lignje.
Prijavi Administratoru
#5 guske u magliGuest 2010-01-07 10:20
Kako sada stvari stoje u Hrvatskoj je previše gusaka. Pravnik, muzičar, intelektualac i znanstvenik predsjednik gusaka u magli - BOŽE ME SAČUVAJ!
Prijavi Administratoru
#6 Idealan grobar za HrvatskuGuest 2010-01-07 12:10
U odlicnoj analizi autora ima vise nego dovoljno materijala za kaznjeno gonjenje i izbacivanje iz bilo kakve politicke funkcije u Hrvatskoj.

Mesic nije smio proci a kod Josipovica se ne smije ta katastrofa i zakazivanje pravne drzave i svih institucija hrvatske drzave ponoviti.
Prijavi Administratoru
#7 LopovZagi 2010-01-07 12:43
A što drugo reći nego varalica i znanstveni lopov.

Nevjerojatno kako nam se godinama 'poturaju' kojekakvi znanstvenici kao tobože veliki intelektualci a ono ispadne da su obični hohštapleri.

A taj Josipović je upravo to- hohštapler koji od obijesti ne zna što bi...
ali zna da bi htio crvenu Hrvatsku.

Ne će ići drugar... ne će.
Prijavi Administratoru
#8 ODG: Karijera prof. dr. Ive Josipovića kada se zagrebe lak na površiniGuest 2010-01-07 14:13
josipoviću ...!!!!!!

Molimo paziti na rječnik. Admin
Prijavi Administratoru
#9 Smrt...jim_morrison 2010-01-07 14:19
Prijavi Administratoru
#10 A tek ZAMP?!Guest 2010-01-07 14:41
Tekst je odličan, sažet, precizan. No izostavljeno je jedno birno poglavlje - ono o ZAMP-u. Riječ je o tome da je Josipović stvorio formalno-pravne pretpostavke da se 80-100 milijuna kuna svake godine nekontrolirano slije u kasu nekoliko udruga i pojedinaca. Nitko ne zna koliko, nitko ne zna kome, nitko ne zna ni kako, nitko ne zna koliko je poreza na to plaćeno, kojih, kada... A riječ je o čistom profitu. Ljudi dragi, toliko ne zarađuje ni Todorić.
Prijavi Administratoru
#11 Gen.Nojko MarinovićZagi 2010-01-07 14:47
Časni general Nojko Marinović danas s indignacijom odbacuje svoj navodni potpis za lupeža Josipovića.

Gen.Marinović kaže da je svojim potpisom podupro kandidaturu samo M.Tuđmana i nikog više.
Prijavi Administratoru
#12 objektvnostGuest 2010-01-07 15:47
HAha, kako to fino radi UDBA Milana Bandića..zašto se ne napipše ovakav članak o njemu, mislim da u ovoliko teksta koji je napisan o Josipoviću ne bi uspili ispsat sve kaznene prijave koliko ih ima protiva Bandića.
Kad Ivo postane predsjenik, Bandiću je bolje da pobjegne u Hercegovinu jer u Remetincu je jedna čelija spremna za njega.
Prijavi Administratoru
#13 ODG: Karijera prof. dr. Ive Josipovića kada se zagrebe lak na površiniZagi 2010-01-07 16:02
Citat realnost:
HAha, kako to fino radi UDBA Milana Bandića..zašto se ne napipše ovakav članak o njemu, mislim da u ovoliko teksta koji je napisan o Josipoviću ne bi uspili ispsat sve kaznene prijave koliko ih ima protiva Bandića.
Kad Ivo postane predsjenik, Bandiću je bolje da pobjegne u Hercegovinu jer u Remetincu je jedna čelija spremna za njega.



Onda kolega 'realnost' niste čitali sve što je napisano i o Milanu Bandiću.
Nitko, ama baš nitko ga nije štedio i nabrajao je njegove grijehe ali je bitna razlika u tome što je Bandić - manje zlo.

A i o Bandiću i njegovim aferama već pjevaju i ptice na grani.

O nazovi uglađenom intelektualcu s Pravnog fakulteta Ivi Josipoviću nismo do sada imali zgode saznati podrobnije podatke.

Sada tek izlaze na vidjelo kakve je sve podvale spreman taj umiveni boljševik napraviti - od podvale generalima koji se moraju opravdavati da ga uopće nisu podržali, do 'karijere' koja to uopće nije, do podrške Pantovčaka, Pusićke, svih srpskih strančica itd. itd.
Prijavi Administratoru
#14 UdbaMislav 2010-01-07 17:49
Svasta sam procitao ali da ste vi na portalu hakavea udbasi jos nisam. Bravo, samo nastavite dalje! Ocigledno istina neke jako boli.
Prijavi Administratoru
#15 Ćelija?Guest 2010-01-07 17:54
Nu, kaže "realnost", ćelija, kakva pobogu ćelija, kakva Hercegovina, Josipović bi, ako mu Jevropa dopusti, aktivirao Jazovku i slične "pogone" svoga tate Ante. Hrvatska se od 1941. pa nadalje crvenjela od hrvatske krvi i Joipović bi jope lio hrvatsku krv.
Samo neka pripazi, kandžija na kraju puca.
A vidim da i nekakvi seljaci u Osijeku daju podršku Josipoviću, i nekakav seljo, mesićev poklisar Vrbošić, Josipovićev kolega, baljezga i podržava Josipovića, očito mu se još ambasadoruje.
A seljaci, daju glas svojem krvnom neprijatelju jer su komunisti najviše mrzjeli seljake i uništili su ih u Jugoslaviji, posebno u Josipovićevoj tzv. SR Hrvatskoj.
Prijavi Administratoru
#16 Zgubidani i niš koristiJarda 2010-01-07 18:20
Taj Vrbošič je postao Mesićev ambasador,a da nitko nije čuo niti jedne riječi, po kojim kriterijima ili profesionalnim kvalifikacijama . I tamo se kočoperio,kao i po Osijeku ,umišljena veličina, a nitko niti ne zna što je tamo učinio za Hrvate BiH i Hrvatsku. Na lokalnim izborima za gradonačelnika je "polučio " smješan broj glasova,ali je i dalje ostao Mesićev vojnik i niš koristi.
Ali naravno,nekim starim frajlama osječkim, kao i ostalim obožavateljicam a olinjalog vicmahera sa Pantovčaka,bita n je šarm i forma /? !/, a ne sadržaj.Točno Jusufe, ovi mlađahni korisnici poljopoticaja, ne znaju da su prvi i najkrvavije od komunista, stradali tzv. kulaci, tj. hrvatski gazde tj. malo bogatiji seljaci. Oni siromašniji su završili, neki na silu, po tvornicama titove jugoslavije,ost ajući tako za generacije otrgnuti od zemlje i čestitog života. Izbor Josipovića nikako ne sluti na dobro.No,nadam se da će,bar ovaj put, ona šutljiva većina Slavonaca i Baranjaca progledati bar na jedno oko.Ali ne lijevo.
Prijavi Administratoru
#17 ?!?Guest 2010-01-07 19:52
Pratim ovih dana što sve ljudi pišu o budućem predsjedniku, bio on Bandić ili Josipović i ne mogu vjerovati.O kojem to vi ljudi komunizmu pričate?O kakvim jugoslovenima?Š to je vama?Komunizma nema ni u Kini, Rusiju neću ni spominjati.Jeli moguće da se našim ljudim još uvijek može prodati fora ustaša i partizana, unutarnjeg i vanjskog neprijatelja istrah od aveti komunizma?!?Ja to ne mogu vjerovati!Neću ulaziti u to ko je od dva pretendenta na mjesto predsjednik države bolji ili gori ali ljudi nemojte nasjedati na priče o komunizmu, jugoslavenstvu i sličnim sranjima.Što se tiče vjere i Boga...nije veći vjernik onaj koji nosi u crkvu veću svijeću niti je veći vjernik onaj tko ostavi više novca u kesicu dječaka u crkvi.Da nebi bilo zabune, HRVAT sam, VJERNIK sam,DRAGOVOLJAC DOMOVINSKOG RATA sam ali...DOSTA JE VIŠE PLJAČKE OVE NAŠE PRELIJEPE ALI IZMUČENE DOMOVINE.STVARN O JE DOSTA!!Hoću normalan život za sebe i svoju djecu!!!
Prijavi Administratoru
#18 Bez dostojanstva ne ideMislav 2010-01-07 20:13
Meni je dosta sudjenja Hrvatskim generalima. Dosta je vise kriminalizacije pravednog i oslobodilackog Domovinskog rata na kojem pociva nasa drzava. Stvarno je dosta. Hocu normalnu drzavu za sebe i svoju djecu.
Prijavi Administratoru
#19 ODG: Karijera prof. dr. Ive Josipovića kada se zagrebe lak na površiniGuest 2010-01-07 20:32
Citat Mislav:
Meni je dosta sudjenja Hrvatskim generalima. Dosta je vise kriminalizacije pravednog i oslobodilackog Domovinskog rata na kojem pociva nasa drzava. Stvarno je dosta. Hocu normalnu drzavu za sebe i svoju djecu.

Apsolutno se slažem!
Isto tako mi je dosta onih koji su me u jugi zatvarali i pisali ispred crkve kad i ko je išao u crkvu a sad su u prvim redovima i ližu sveti oltar!Dosta mi je onih koji govore o moralu a zbog njihovog pijanstva je pošten policajac dobio otkaz.Ups, oprostite ipak ga je vratio na posao...ma mislim.
Volim svoju zemlju i o tome neću raspravljati ali čemu stalno osvrtanje na ustaštvo,fašiza m,antifašizam,p artizane!?To je samo teg oko nogu sirotih ljudi.A ovi naši političari nas jako uspješno podjećaju na naše tegove i koče nas!A zašto nas koče?Da ne bi shvatili kako je kamata za kredit za stan u Hypo banci u Austriji 6% a u Lijepoj našoj 11%!Da ne bi shavatili kako Njemci u Njemačkoj imaju flat internet za neznam 5-10 EURA a mi u Hrvatskoj 30 EURA.Kad se nekom političaru nabije na nos neka afera on samo izvuče crveno,komuniza m,jugoslavene,k umrovačku školu i ne znam ni ja što više i to je to...Naivni narod proguta.Znate koliko je Thompson bio u ratu?Dok nije snimio Čavoglave, 1991...a poslije toga!?A sad najveći Hrvat i domoljub i moralna vertikala Hrvatstva!?I ja sam pjevao čavoglave,pjeva o i krvario,thompso n je samo pjevao.Ne da mi se više pisati :-)
U konačnici,nisam ogorčen čovijek ali ne volim nepravdu i ne volim da me se vuče za nos.
Prijavi Administratoru
#20 g.binarnigracena 2010-01-07 20:55
"I ja sam pjevao čavoglave,pjeva o i krvario,thompso n je samo pjevao.Ne da mi se više pisati"

Hm, ne da vam se više pisati? Da čovjek ne povjeruje vlastitim očima.

Sasvim slučajno palo vam na pamet pljuvati po hrvatskom bojovniku Marku Perkoviću-Thomp sonu, a o sadržaju teme ni riječ da prozborite?
Prijavi Administratoru
#21 ODG: Karijera prof. dr. Ive Josipovića kada se zagrebe lak na površiniGuest 2010-01-07 21:19
Citat Zagi:
Citat realnost:
HAha, kako to fino radi UDBA Milana Bandića..zašto se ne napipše ovakav članak o njemu, mislim da u ovoliko teksta koji je napisan o Josipoviću ne bi uspili ispsat sve kaznene prijave koliko ih ima protiva Bandića.
Kad Ivo postane predsjenik, Bandiću je bolje da pobjegne u Hercegovinu jer u Remetincu je jedna čelija spremna za njega.



Onda kolega 'realnost' niste čitali sve što je napisano i o Milanu Bandiću.
Nitko, ama baš nitko ga nije štedio i nabrajao je njegove grijehe ali je bitna razlika u tome što je Bandić - manje zlo.

A i o Bandiću i njegovim aferama već pjevaju i ptice na grani.

O nazovi uglađenom intelektualcu s Pravnog fakulteta Ivi Josipoviću nismo do sada imali zgode saznati podrobnije podatke.

Sada tek izlaze na vidjelo kakve je sve podvale spreman taj umiveni boljševik napraviti - od podvale generalima koji se moraju opravdavati da ga uopće nisu podržali, do 'karijere' koja to uopće nije, do podrške Pantovčaka, Pusićke, svih srpskih strančica itd. itd.


Nažalost,najgor e je to što sve ptice na grani znaju za prljave rabote Milana Bandića, a ne oni za koji su to zaduženi kao drž. odvjetništvo i USKOK. Doci ce on brzo na red kad g. Josipović u nedjelju dokaže tko je pravi izbor za funkciju predsjednika države.
Samo klanjali ste se vi i Sanaderu prije parlamentarnih izbora pa sad ste valjda uvidjeli tko je i što je on. Budale uče na vlastitim greškama, pametni na tuđim pa gospodo nemojte da vam opet kažemo da ste budale ako date glas Bandiću
Prijavi Administratoru
#22 Još neštoStipan 2010-01-07 21:38
Držao sam presudu Općinskog suda u Tomislavgradu iz 1989. godine, gdje je gospodin kažnjen novčanom kaznom od nekih 7.000.000, yu din i dva mjeseca uvjetno, za prometnu nezgodu, koju je radi neprilagođene brzine skrivio u mjestu Prisika, općina Tomislavgrad(Ta da Duvno), na putu za Makarsku.
Vozio je Ladu i po njegovoj izjavi u presudi, nije imao nekretnina. Sada može biti jasnije, imajući u vidu njegovu imovinu, situacija sa ZAMP-om, nadzornim odborom u komercijalnoj banci te pogrebnom društvu sa Kregarom. I to vanm je ta crvena poštenjačina.
Prijavi Administratoru
#23 ZAŠTO?Guest 2010-01-07 21:44
Kad se Jugoslavenima i crvenima nešto predbaci onda se ne treba osvrtati, ali kad je o drugoj strani riječ onda ih se i stare i nemoćne vodi pred sud itd.

Agresivni jugokomunističk i antifašizam je još uvijek službena ideologija vladajućih krugova...
Thompsona nisam čuo da se hvali sudioništvom u Dom. ratu, a oni koji se hvale samo da bi imali opravdanje napasti Thomsona...
Prijavi Administratoru
#24 Znanstveni napisiCetina 2010-01-07 21:47
Izgleda da su na Portal stigle združene snage SDP-a, HNS-a, SDSS-a i njima pridruženih stranaka.
Baš su zabavni.
Hoće li se i njihovi uradci uskoro predstavljati kao znanstveni radovi?
Za svaki slučaj valja ih pozorno pobrojiti i prevesti na što više jezika, kako bi ukupan zbroj bio veći.
Priznaju li združene snage hrvatski jezik kao zaseban ili je to ipak samo SBH jezik?
Prijavi Administratoru
#25 ...Guest 2010-01-07 22:28
Fascinira me kak vam je bandić napunio glavu da josipović oće zacrveniti Hrvatsku.Već je josipović objašnjavao što je htio reći (kod rezultata izbora, županije u kojima je pobijedio su bile obojane u crveno - rezultati iz DIP-a).Sam da spomenem da je pobijedio u 19 županija.A ovaj članak je ništa u usporedbi s bandićem iz kojeg pršti kriminal.Lijepo će bit 10.1. Kad se objave rezultati i Josipović pobijedi
Prijavi Administratoru
#26 Utjecaj HKV-a!Guest 2010-01-07 22:31
Nije uopće loše, da onakvi "binarni" stižu i na ovasj portal! To prilično znači da ovaj portal ima sve veći utjecaj na oblikovanje hrvatske političke svijesti i promicanje prave, a ne "dirigirane i kontrolirane" istine!
Samo neka navraćaju sve češće... :lol:
Prijavi Administratoru
#27 brate miliGuest 2010-01-07 23:06
Zovete se Hrvatsko kulturno vijeće, a na portalu skoro samo politika. A vidim i najave za Hrvatsko slovo, te predivne, kulturno vrijedne nazi-zombie novine. Isti ste vrag ko i ti vaši komunisti, dušmani, ili kako ih već zovete. Žao mi je samo što mladima trujete glavu s tim vašim glupostima. Sjetite se što se dogodilo u Rumunjskoj!

Eh da, normalan narod piše neću, a ne ne ću.
Prijavi Administratoru
#28 brate miliGuest 2010-01-07 23:08
e da dajte mi nafilajte gornji komentar sa thumbs down.
Prijavi Administratoru
#29 GONGTrpimir2 2010-01-07 23:42
Sada se čuje često GONG(Građani organizirno nadziru izbore)Kakova je to udruga ako ne po utjescajem ljevičarskih spodoba u Hrvatskoj!Zamis lite na jednom biralištu u mjestu Pisarovina tražili su aktivisti GONGA-da se izbaci križ iz prostorije gdje se glasovalo!On tu stoji od 1991.Da sam bio blizu izbacio bi ja te GONGOVCE-i poslao ih Mesiću da mu se požale!Dakle mijenjam GONG U GONKI(građani?k oji?organiziran o izbacuju križeve!
Prijavi Administratoru
#30 blaGuest 2010-01-08 00:01
Citat Mislav:
Meni je dosta sudjenja Hrvatskim generalima. Dosta je vise kriminalizacije pravednog i oslobodilackog Domovinskog rata na kojem pociva nasa drzava. Stvarno je dosta. Hocu normalnu drzavu za sebe i svoju djecu.


normalna drzava za tebe i tvoju djecu ne ovisi o tome da li će neki "heroj" (s dva metka u glavu nekoj babi u Gospiću) biti osuđen za ratni zločin...
Normalna država ovisi o tome da što više takvih kretena koji blate mog oca i mog djeda koji su ranjeni u ratu završe u zatvoru
Prijavi Administratoru
#31 Ma vidi, bre!Guest 2010-01-08 00:53
"normalna drzava za tebe i tvoju djecu ne ovisi o tome da li će neki "heroj" (s dva metka u glavu nekoj babi u Gospiću) biti osuđen za ratni zločin...
Normalna država ovisi o tome da što više takvih kretena koji blate mog oca i mog djeda koji su ranjeni u ratu završe u zatvoru"

Ma vidi bre, kako darijo zna za "babu" u Gospiću, a ne zna za dvadesetak tisuća koje su srbi poklali diljem Hrvatske, ne zna bre darijo za razorene gradove. Ne zna (ili zna?) gdje je tijelo Verice Nikšić iz Široke Kule.
Očito je darijo iz šinjela Jove Isipovića, naci-gekona.

Znači, svi moramo izpašttai zbog neke "virtulane" babe, a darijevi mogu suditi i ubijati.
Prijavi Administratoru
#32 Milan nenadjebiviGuest 2010-01-08 03:12
"Bandićevi ljudi naokolo šire laži o meni i mojoj obitelji", oštro je Josipović reagirao na Bandićev apel da se ispriča njegovoj supruzi i na tvrdnju zagrebačkog gradonačelnika da on nikad nije vrijeđao Josipovićevu obitelj. "Bandić je zadnji koji ima pravo dijeliti moralne lekcije, on je oštro napao moju obitelj. Iz njegovog stožera dolaze laži da mi je otac bio zapovjednik Golog otoka i da je tamo mučio ljude, pa pričaju da imam nekakve ljubavnice, da sam silovao studenticu, da sam prodavao ispite... Isto tako gospodin Bandić osobno laže o mojoj imovini kad kaže da imam osam stanova", rekao je Josipović, te na Bandićev zahtjev nabrojao svu imovinu koju posjeduje."Band ić je balkanski sirov i efikasan nacionalsocijalist"

"To je dokazao onim sramotnim pijanim gradonačelnički m bijegom od vlastite policije i bezbroj puta poslije toga varanjem svoje obitelji, grada, naroda i crkve. Kada se u balkanskom ringu nađu skandinavsko beskrvni, naizgled skromni i sasvim pristojni profesor, koji je temperamentom i nepoznavanjem borilačkih vještina dvostruko hendikepiran, i balkanski sirov ali efikasan nacionalsocijal ist, a navijačka rulja traži krv i zabavu, onda bi dramatični ishod mogao biti poraz zdrave pameti, gaženje ljudske savjesti i uvod u neka još opasnija vremena", tvrdi Kuzmič u svojoj cenzuriranoj kolumni te dodaje kako je šteta za kršćansku vjeru i njezinu vjerodostojnost što se u kampanju dao uvući i "grimizni" Bozanić.
Prijavi Administratoru
#33 kuhana noga-lažovkalafatić 2010-01-08 08:10
«Javnosti želim reći da sam svoju pismenu potporu dao isključivo svome suborcu, predsjedničkom kandidatu u prvom izbornom krugu, Miroslavu Tuđmanu. Time su moje potpore predsjedničkim kandidatima završile», stoji u Marinovićevu demantiju koji je medijima proslijedio dubrovačko-nere tvanski izborni stožer nezavisnog kandidata Milana Bandića.
General Marinović kaže i da je u međuvremenu primio pozive mnogih svojih suboraca koji su mu dali do znanja da se u raznim tiskanim medijima i u televizijskim spotovima koristi njegovo ime kao potpora SDP-ovu kandidatu, te se stoga osjetio ponukanim da na te vijesti reagira demantijem.
Napominje i kako će na drugi krug predsjedničkih izbora, 10. siječnja, sigurno izaći i glasovati po svojoj građanskoj savjesti, kao što je, kako ističe, po svojoj savjesti pristupio i 1991. u obrani hrvatske države.
Unatoč tome na spomenutoj, crvenoj tv-javnoj kući i danas se nesmetano 'vrti' ta besramna laž a o svemu kao zaliveno šuti i 'naše' Državno izborno povjerenstvo kao i njegov 'kapo' Branko Hrvatin!
A šuti i 'kuhana noga' kome su i dalje puna usta pravde i poštenja!
Sram vas bilo komunjarska bando!
Uostalom, ništa nova, laži su oduvijek bile sastavni dio komunističke ideologije pa ne bi bilo nikakvo čudo da pocrvenjeli DIP pokuša krivotvoriti i izborne rezultate u nedjelju!
Na Pantovčak ne smije doći lupež kaže Bandić ali još manje perfidni lažov poput uštogljenog Ive Josipovića!
Prijavi Administratoru
#34 ODG: Karijera prof. dr. Ive Josipovića kada se zagrebe lak na površiniGuest 2010-01-08 10:35
Citat kalafatić:
«Javnosti želim reći da sam svoju pismenu potporu dao isključivo svome suborcu, predsjedničkom kandidatu u prvom izbornom krugu, Miroslavu Tuđmanu. Time su moje potpore predsjedničkim kandidatima završile», stoji u Marinovićevu demantiju koji je medijima proslijedio dubrovačko-neretvanski izborni stožer nezavisnog kandidata Milana Bandića.
General Marinović kaže i da je u međuvremenu primio pozive mnogih svojih suboraca koji su mu dali do znanja da se u raznim tiskanim medijima i u televizijskim spotovima koristi njegovo ime kao potpora SDP-ovu kandidatu, te se stoga osjetio ponukanim da na te vijesti reagira demantijem.
Napominje i kako će na drugi krug predsjedničkih izbora, 10. siječnja, sigurno izaći i glasovati po svojoj građanskoj savjesti, kao što je, kako ističe, po svojoj savjesti pristupio i 1991. u obrani hrvatske države.
Unatoč tome na spomenutoj, crvenoj tv-javnoj kući i danas se nesmetano 'vrti' ta besramna laž a o svemu kao zaliveno šuti i 'naše' Državno izborno povjerenstvo kao i njegov 'kapo' Branko Hrvatin!
A šuti i 'kuhana noga' kome su i dalje puna usta pravde i poštenja!
Sram vas bilo komunjarska bando!
Uostalom, ništa nova, laži su oduvijek bile sastavni dio komunističke ideologije pa ne bi bilo nikakvo čudo da pocrvenjeli DIP pokuša krivotvoriti i izborne rezultate u nedjelju!
Na Pantovčak ne smije doći lupež kaže Bandić ali još manje perfidni lažov poput uštogljenog Ive Josipovića!

Citat kalafatić:
«Javnosti želim reći da sam svoju pismenu potporu dao isključivo svome suborcu, predsjedničkom kandidatu u prvom izbornom krugu, Miroslavu Tuđmanu. Time su moje potpore predsjedničkim kandidatima završile», stoji u Marinovićevu demantiju koji je medijima proslijedio dubrovačko-neretvanski izborni stožer nezavisnog kandidata Milana Bandića.
General Marinović kaže i da je u međuvremenu primio pozive mnogih svojih suboraca koji su mu dali do znanja da se u raznim tiskanim medijima i u televizijskim spotovima koristi njegovo ime kao potpora SDP-ovu kandidatu, te se stoga osjetio ponukanim da na te vijesti reagira demantijem.
Napominje i kako će na drugi krug predsjedničkih izbora, 10. siječnja, sigurno izaći i glasovati po svojoj građanskoj savjesti, kao što je, kako ističe, po svojoj savjesti pristupio i 1991. u obrani hrvatske države.
Unatoč tome na spomenutoj, crvenoj tv-javnoj kući i danas se nesmetano 'vrti' ta besramna laž a o svemu kao zaliveno šuti i 'naše' Državno izborno povjerenstvo kao i njegov 'kapo' Branko Hrvatin!
A šuti i 'kuhana noga' kome su i dalje puna usta pravde i poštenja!
Sram vas bilo komunjarska bando!
Uostalom, ništa nova, laži su oduvijek bile sastavni dio komunističke ideologije pa ne bi bilo nikakvo čudo da pocrvenjeli DIP pokuša krivotvoriti i izborne rezultate u nedjelju!
Na Pantovčak ne smije doći lupež kaže Bandić ali još manje perfidni lažov poput uštogljenog Ive Josipovića!

Citat kalafatić:
«Javnosti želim reći da sam svoju pismenu potporu dao isključivo svome suborcu, predsjedničkom kandidatu u prvom izbornom krugu, Miroslavu Tuđmanu. Time su moje potpore predsjedničkim kandidatima završile», stoji u Marinovićevu demantiju koji je medijima proslijedio dubrovačko-neretvanski izborni stožer nezavisnog kandidata Milana Bandića.
General Marinović kaže i da je u međuvremenu primio pozive mnogih svojih suboraca koji su mu dali do znanja da se u raznim tiskanim medijima i u televizijskim spotovima koristi njegovo ime kao potpora SDP-ovu kandidatu, te se stoga osjetio ponukanim da na te vijesti reagira demantijem.
Napominje i kako će na drugi krug predsjedničkih izbora, 10. siječnja, sigurno izaći i glasovati po svojoj građanskoj savjesti, kao što je, kako ističe, po svojoj savjesti pristupio i 1991. u obrani hrvatske države.
Unatoč tome na spomenutoj, crvenoj tv-javnoj kući i danas se nesmetano 'vrti' ta besramna laž a o svemu kao zaliveno šuti i 'naše' Državno izborno povjerenstvo kao i njegov 'kapo' Branko Hrvatin!
A šuti i 'kuhana noga' kome su i dalje puna usta pravde i poštenja!
Sram vas bilo komunjarska bando!
Uostalom, ništa nova, laži su oduvijek bile sastavni dio komunističke ideologije pa ne bi bilo nikakvo čudo da pocrvenjeli DIP pokuša krivotvoriti i izborne rezultate u nedjelju!
Na Pantovčak ne smije doći lupež kaže Bandić ali još manje perfidni lažov poput uštogljenog Ive Josipovića!

Citat kalafatić:
«Javnosti želim reći da sam svoju pismenu potporu dao isključivo svome suborcu, predsjedničkom kandidatu u prvom izbornom krugu, Miroslavu Tuđmanu. Time su moje potpore predsjedničkim kandidatima završile», stoji u Marinovićevu demantiju koji je medijima proslijedio dubrovačko-neretvanski izborni stožer nezavisnog kandidata Milana Bandića.
General Marinović kaže i da je u međuvremenu primio pozive mnogih svojih suboraca koji su mu dali do znanja da se u raznim tiskanim medijima i u televizijskim spotovima koristi njegovo ime kao potpora SDP-ovu kandidatu, te se stoga osjetio ponukanim da na te vijesti reagira demantijem.
Napominje i kako će na drugi krug predsjedničkih izbora, 10. siječnja, sigurno izaći i glasovati po svojoj građanskoj savjesti, kao što je, kako ističe, po svojoj savjesti pristupio i 1991. u obrani hrvatske države.
Unatoč tome na spomenutoj, crvenoj tv-javnoj kući i danas se nesmetano 'vrti' ta besramna laž a o svemu kao zaliveno šuti i 'naše' Državno izborno povjerenstvo kao i njegov 'kapo' Branko Hrvatin!
A šuti i 'kuhana noga' kome su i dalje puna usta pravde i poštenja!
Sram vas bilo komunjarska bando!
Uostalom, ništa nova, laži su oduvijek bile sastavni dio komunističke ideologije pa ne bi bilo nikakvo čudo da pocrvenjeli DIP pokuša krivotvoriti i izborne rezultate u nedjelju!
Na Pantovčak ne smije doći lupež kaže Bandić ali još manje perfidni lažov poput uštogljenog Ive Josipovića!


Stvarno mi nije jasno ovo sa generalima i njihovim glasanjem!?Zašt o bi ja morao glasati za kandidata za kojeg se opredjelio neki general!?Pouzda no znam da neki ljudi koji su i sad generali nisu baš najčistije savjesti i sigurno se ne svrstavaju na stranu jednog od kandidata zato što im se sviđa plan i program kandidata(btw. kad su kandidati u ovim izborima uopće spomenuli plan i program)već iz brige dali će im neko pokucati na vrata i pitati ih za onaj poslovni prostor u centru grada, onaj lanac pumpi, onu vilu od 15000 kvadrata...
Prijavi Administratoru
#35 ODG: Karijera prof. dr. Ive Josipovića kada se zagrebe lak na površiniZagi 2010-01-08 11:50
Citat binarni:

Apsolutno se slažem!
Volim svoju zemlju i o tome neću raspravljati ali čemu stalno osvrtanje na ustaštvo,fašizam,antifašizam,partizane!?

Naivni narod proguta.Znate koliko je Thompson bio u ratu?Dok nije snimio Čavoglave, 1991...a poslije toga!?A sad najveći Hrvat i domoljub i moralna vertikala Hrvatstva!?I ja sam pjevao čavoglave,pjevao i krvario,thompson je samo pjevao.Ne da mi se više pisati :-)
U konačnici,nisam ogorčen čovijek ali ne volim nepravdu i ne volim da me se vuče za nos.


Nešto mi je kod vas sumnjivo, kolega 'binarni'!

Vi sasvim pogrešno adresirate pozivanje na prošlost. Tko se danas poziva na prošlost?

Čija je službena politika - politika prošlosti i pozivanja na nekakav antifašizam - a danas fašizma niti od korova!

Tko to pumpa narod s partizanštinom, ZAVNOHOM, AVNOJEM, Srbom, tzv. ustancima po Kordunu i Baniji - nego Buda i Stipe??

Ne znam kome se vi obraćate ovdje? Mislim da ste na krivom tragu.

O Thompsonu.
Niti je najveći Hrvat, niti je najveći domoljub - ali je očito nekome trn u oku!

Zašto? Pa znamo zašto...
Prijavi Administratoru
#36 ODG: Karijera prof. dr. Ive Josipovića kada se zagrebe lak na površiniZagi 2010-01-08 11:57
Citat:
realnost
Doci ce on brzo na red kad g. Josipović u nedjelju dokaže tko je pravi izbor za funkciju predsjednika države.
Samo klanjali ste se vi i Sanaderu prije parlamentarnih izbora pa sad ste valjda uvidjeli tko je i što je on. Budale uče na vlastitim greškama, pametni na tuđim pa gospodo nemojte da vam opet kažemo da ste budale ako date glas Bandiću
U nedostatku argumenata ljudi pribjegavaju osobnom vrijeđanju. To, znamo, najviše govori o samim njima a ne o onome koga se vrijeđa.

Josipović je uistinu obećavao sve i svašta. Inflacija riječi, obećanja, parola o svjetlosti i svijetloj budućnosti... Ok, proći će i izbori pa ćemo vidjeti tko laže a tko radi.

Osobno se ne klanjam nikome a Sanaderu pogotovo ne. Na jednoj temi rekoh da sam se ispisao iz HDZ u vrijeme kad je Sanader uveo paračetničku SDSS u hrvatsku Vladu.

Od tog trenutka mi je sve bilo jasno, tko je i što želi Sanader.

Narcisoidni nabusiti karijerist kome ništa nije sveto u nastojanju da postigne neke svoje sasvim osobne i prizemne ciljeve koji uključuju materijalističk u korist od vlasti, prvenstveno.

Ali i za to ima lijeka - kao što vi kažete -USKOK.

Pa neka uskače među njega i njegove!
Prijavi Administratoru
#37 ODG: Karijera prof. dr. Ive Josipovića kada se zagrebe lak na površiniZagi 2010-01-08 12:03
Citat ustaška komunjara:

Eh da, normalan narod piše neću, a ne ne ću.


hehehe ... tip se javlja kao iz crtanih filmova...
No dobro.

Hrvatski jezik priznaje i neću i ne ću.
Osobno mi je draže pisati ne ću i tko mi što može!?

P.S.
Dok Sanader veli da on uvijek piše i pisat će neću.

Mislim da će u Remetincu imati dosta vremena da prouči zašto bi ipak trebao pisati ne ću.
Prijavi Administratoru
#38 ODG: Karijera prof. dr. Ive Josipovića kada se zagrebe lak na površiniZagi 2010-01-08 12:15
Citat dario:

normalna drzava za tebe i tvoju djecu ne ovisi o tome da li će neki "heroj" (s dva metka u glavu nekoj babi u Gospiću) biti osuđen za ratni zločin...
Normalna država ovisi o tome da što više takvih kretena koji blate mog oca i mog djeda koji su ranjeni u ratu završe u zatvoru


Gosp. dario,
Svaka čast djedu i ocu koji su ranjeni u ratu. Smijem znati -kojem ratu i na kojoj strani, gospon dario?

Vaša 'pisanija' koliko je naivna toliko za neupućene može biti prihvatljiva.
Kao, tobože, Hrvati trebaju proći 'katarzu priznanja svojih zločina'.

A radi se što veli JACA 'naprosto' (!) o vašem podmetanju.

Te metode podmetanja se svode na:

* omalovažavanje hrvatskog Domovinskog rata a isticanje i uveličavanje 'stradanja srba' u tom ratu
/obitelj Zec, Sisak, Hrastov itd/
* preuveličavanje broja srpskih i podcjenjivanje žrtava hrvatskog naroda te drugih manjina u Hrvatskoj od strane velikosrpske agresije
* širenje fame o nekakvoj 'prešućenoj istini o hrvatskim zločinima'
itd. itd.

Dakle, već smo se načitali takvih štiva a autore davno 'pročitali'.
Prijavi Administratoru
#39 ODG: Karijera prof. dr. Ive Josipovića kada se zagrebe lak na površiniVoC 2010-01-08 12:24
Fenomen razuzdanih vojnika ili skupina vojnika u jeku vojnih operacija poznat je svakom ratu, svakoj sili, svakoj sukobljenoj strani, u svakom vremenu koje poznaje svijet. Jedino u Hrvatskoj to je bio razlog da se optuže najčasniji vojnici na čelu vojske, da se omalovaži i sam obrambeni rat, da se proglase "zločincima", da se ubije i svrha obrane, da se podredi nekim nepravednim sudovima kojima "nema alternative" dok pričaju o dostojanstvu i miru etc. Pa prevarili su se svi oni koji se ufaju u haaske sudove, ali nek ne zaborave kad to spoznaju kome su služili.
Prijavi Administratoru
#40 ODG: Karijera prof. dr. Ive Josipovića kada se zagrebe lak na površiniZagi 2010-01-08 12:41
Citat VoC:
Fenomen razuzdanih vojnika ili skupina vojnika u jeku vojnih operacija poznat je svakom ratu, svakoj sili, svakoj sukobljenoj strani, u svakom vremenu koje poznaje svijet.


@VoC je li to Voice of Canada ili Voice of Croatia!? :-)

Na ovu vašu točnu tvrdnju ja ću citirati gosp. Stipu Mesića:


"... Ovo što skroz traže od Hrvata - ajde idite kleknuti u Jasenovac, kleknite ovdje... Mi nemamo pred kim šta klečati! Mi smo dva puta pobijedili, a svi drugi samo jednom.."
:-)
Prijavi Administratoru
#41 ODG: Karijera prof. dr. Ive Josipovića kada se zagrebe lak na površiniVoC 2010-01-08 12:45
Voice of Quebec :-)
Prijavi Administratoru
#42 ODG: Karijera prof. dr. Ive Josipovića kada se zagrebe lak na površinijim_morrison 2010-01-08 13:10
Citat VoC:
Fenomen razuzdanih vojnika ili skupina vojnika u jeku vojnih operacija poznat je svakom ratu, svakoj sili, svakoj sukobljenoj strani, u svakom vremenu koje poznaje svijet. Jedino u Hrvatskoj to je bio razlog da se optuže najčasniji vojnici na čelu vojske, da se omalovaži i sam obrambeni rat, da se proglase "zločincima", da se ubije i svrha obrane, da se podredi nekim nepravednim sudovima kojima "nema alternative" dok pričaju o dostojanstvu i miru etc. Pa prevarili su se svi oni koji se ufaju u haaske sudove, ali nek ne zaborave kad to spoznaju kome su služili.


Najgore je to što morate objasniti i nekim braniteljima ovo što vi pišete. :-*
Prijavi Administratoru
#43 ODG: Karijera prof. dr. Ive Josipovića kada se zagrebe lak na površiniGuest 2010-01-08 13:13
Citat Zagi:
Citat binarni:

Apsolutno se slažem!
Volim svoju zemlju i o tome neću raspravljati ali čemu stalno osvrtanje na ustaštvo,fašizam,antifašizam,partizane!?

Naivni narod proguta.Znate koliko je Thompson bio u ratu?Dok nije snimio Čavoglave, 1991...a poslije toga!?A sad najveći Hrvat i domoljub i moralna vertikala Hrvatstva!?I ja sam pjevao čavoglave,pjevao i krvario,thompson je samo pjevao.Ne da mi se više pisati :-)
U konačnici,nisam ogorčen čovijek ali ne volim nepravdu i ne volim da me se vuče za nos.


Nešto mi je kod vas sumnjivo, kolega 'binarni'!

Vi sasvim pogrešno adresirate pozivanje na prošlost. Tko se danas poziva na prošlost?

Čija je službena politika - politika prošlosti i pozivanja na nekakav antifašizam - a danas fašizma niti od korova!

Tko to pumpa narod s partizanštinom, ZAVNOHOM, AVNOJEM, Srbom, tzv. ustancima po Kordunu i Baniji - nego Buda i Stipe??

Ne znam kome se vi obraćate ovdje? Mislim da ste na krivom tragu.

O Thompsonu.
Niti je najveći Hrvat, niti je najveći domoljub - ali je očito nekome trn u oku!

Zašto? Pa znamo zašto...


Zvučite mi pametno pa ću odgovoriti.
-Prije svega da riješimo Thompsona. Tip je glazbeni tudum!Tekstovi njegovih pjesama su vrlo dobri.Jedino što poštujem i cijenim kod dotičnog je njegova ljubav prema kraju iz kojeg potječe.Za to mu svaka čast!Ne srami se svojih korjena,to je jako važno.Mišljenja sam da Thompson svojom pojavom,izjavam a,koncertima,uo pće djelovanjem i uticajem na ljude više radi štetu nego korist.
-Ja sam za to da se više nikad ne spomenu ni ustaše ni partizani ni fašisti ni antifašisti.Kak o od strane aktuelnog predsjednika tako ni od budućeg.Isto važi i za premijara-premi jerku i politiku uopće.Što me briga ko je bio u KPJ ko u HDZ ko je u HNS ko je u SDP ili je prešau u HDSSB!Ako ima plan i program za izvući zemlju iz sranja,moj je čovjek!
-Domovinski rat je svetinja.Ja sam bio učesnik Domovinskog rata.Apsolutno treba kazniti srbe i srbiju za zločine počinjene u Hrvatskoj i Bosni.Srbija MORA odgovarati.Ali, treba kazniti i naše ljude ako su radili zločin.Nije bilo herojstvo ubiti nekakvu babau u nekakvom selu Bogu iza nogu, okititi se njihovim ušima i slično.To je zvjerstvo,to nije mogao učiniti normalan čovjek i takve ljude ne smijemo zvati herojima rata.Heroji rata su mrtvi, teški invalidi bez ruku ili nogu...heroji rata samozatajno rade u Pevecu,Kerumu i sličnim firmama gdje ih iskorištavaju oni koji su krali dok du oni krvarili...
Prijavi Administratoru
#44 ODG: Karijera prof. dr. Ive Josipovića kada se zagrebe lak na površiniopara 2010-01-08 13:27
Autora ovog članka za predsjednika!!!
Prijavi Administratoru
#45 ODG: Karijera prof. dr. Ive Josipovića kada se zagrebe lak na površiniZagi 2010-01-08 13:43
Citat binarni:

Zvučite mi pametno pa ću odgovoriti.

-Prije svega da riješimo Thompsona. Tip je glazbeni tudum!

Domovinski rat je svetinja.Ja sam bio učesnik Domovinskog rata.Apsolutno treba kazniti srbe i srbiju za zločine počinjene u Hrvatskoj i Bosni.Srbija MORA odgovarati.Ali, treba kazniti i naše ljude ako su radili zločin.Nije bilo herojstvo ubiti nekakvu babau u nekakvom selu Bogu iza nogu, okititi se njihovim ušima i slično.To je zvjerstvo,to nije mogao učiniti normalan čovjek i takve ljude ne smijemo zvati herojima rata.

Heroji rata su mrtvi, teški invalidi bez ruku ili nogu...heroji rata samozatajno rade u Pevecu,Kerumu i sličnim firmama gdje ih iskorištavaju oni koji su krali dok du oni krvarili...


Odgovor kolegi 'binarni'

Ad1) Thompson ili MPT
Ako je glazbeni tudum, može biti, ali ljudi piju i tudum /pored dobrog vina/.

Ali se, kad je riječ o MPT ne radi uopće o glazbi već o tome da je on personifikacija /i za jedne i za druge/ državotvornog hrvatstva.
Pojednostavljeno.
Jedni ga zbog toga slušaju a drugi ga zabranjuju.

No, uvijek bih radije slušao MPT nego lepu benu, bajagu, čorbu i slične.
Jer je po meni još gori tudum lepa brena ili Fahreta Jahić.
A čorba sam za sebe kaže da je četnik.

Ad2) Domovinski rat
Slažem se s vašom konstatacijom. I nitko normalan ne štiti ili prešućuje ratne zločine ako su počinjeni s hrvatske strane.
Jer onda nema moralno pravo tražiti kažnjavanje zločinaca s agresorske strane.
Naravno, treba to dokazati u sudskom postupku i aktere osuditi. Takvih je postupaka bilo, samo za Oluju, preko 2000.
Dakle, država je radila i procesuirala.
Sad je li to radila pod pritiskom jedne, druge, treće strane - to je za raspravu.

Ja nisam zadovoljan s nečim drugim o čemu se, za ne povjerovati, manje priča i inzistira.

Prvo, to je strašna i nerazumna Tuđmanova pogreška kad je u jeku rata abolirao sve koji su se digli na oružje protiv svoje domovine.
Drugo, to je očiti i veliki nesrazmjer javnih rasprava u Hrvatskoj o srpskim i hrvatskim ratnim zločinima.

Ako je hrvatska vojska napravila u svojoj obrani i ratne zločine onda je razmjerno tome broj srpskih ratnih zločina u agresiji barem u odnosu 1:1000.
Dakle, gdje su se izgubili ratni zločinci sa srpske strane?

Nisu hrvatski zatvori puni srba-terorista kako bi čovjek očekivao poslije strašne i krvave agresije tzv. JNA, srpskih paravojnih i četničkih postrojbi na hrvatski teritorij i međunarodno priznatu državu Hrvatsku.
Tko to ima pravo abolirati zločine i zločince?
Makar bio i Franjo Tuđman! Kad je pitao hrvatske građane da se teroristima daje abolicija?

Ja plediram za to da se za SVAKI ZLOČIN protiv svoje vlastite Domovine TREBA ODGOVARATI.

Ad3) Ratno profiterstvo

Ratne profitere u Domovinskom ratu i njihovu prljavu, sramnu i izdajničku rabotu nema potrebe elaborirati.
Obično se to kažnjava na ratnim sudovima u tijeku rata, sukladno stupnju kaznenog djela.
Prijavi Administratoru
#46 ODG: Karijera prof. dr. Ive Josipovića kada se zagrebe lak na površiniVoC 2010-01-08 14:43
Citat jim_morrison:
Citat VoC:
Fenomen razuzdanih vojnika ili skupina vojnika u jeku vojnih operacija poznat je svakom ratu, svakoj sili, svakoj sukobljenoj strani, u svakom vremenu koje poznaje svijet. Jedino u Hrvatskoj to je bio razlog da se optuže najčasniji vojnici na čelu vojske, da se omalovaži i sam obrambeni rat, da se proglase "zločincima", da se ubije i svrha obrane, da se podredi nekim nepravednim sudovima kojima "nema alternative" dok pričaju o dostojanstvu i miru etc. Pa prevarili su se svi oni koji se ufaju u haaske sudove, ali nek ne zaborave kad to spoznaju kome su služili.


Najgore je to što morate objasniti i nekim braniteljima ovo što vi pišete. :-*



Njima je "ispran mozak" hrvatskom krivnjom čak i za stvari koje se rješavaju unutar vojske, jer je političkim manipulacijama brutalno prekinut razvoj hrvatske vojske u profesionalnu snagu koja obavlja zadaće nacionalne sigurnosti po uzoru na slobodne zemlje (pišem malim slovm jer podrazumijevam pod tim sve hrvatske zemlje). po tome je RH "uspješan eksperiment."

Znam kako se za "zapovjednu odgovornost" obučavaju druge zemlje, ljudi su plakali od absurda ali zato ih nitko nikad neće optužiti za "zločine" ma gdje služili.

Shvaćate zašto Amerikanci nisu osuđeni kad su po kanadskom kontingetnu u Afghanistanu prosuli 200 tona....
A RH se posipa pepelom....
Sad ima i pojam "friendly fire."
Prijavi Administratoru
#47 ODG: Karijera prof. dr. Ive Josipovića kada se zagrebe lak na površinijim_morrison 2010-01-08 15:33
Da u pravu ste. Evo baš sinoć pričam o tome pranju mozga. Moja sugovornica (čiji je otac u zadnje vrijeme krajnje lijevo) govori kako joj je otac prije izrazito pro hrvatski "nastrojen". Izgleda da je ovih 10 godina učinilo svoje.
Prijavi Administratoru
#48 ODG: Karijera prof. dr. Ive Josipovića kada se zagrebe lak na površiniZagi 2010-01-08 15:46
Citat jim_morrison:
Da u pravu ste. Evo baš sinoć pričam o tome pranju mozga. Moja sugovornica (čiji je otac u zadnje vrijeme krajnje lijevo) govori kako joj je otac prije izrazito pro hrvatski "nastrojen". Izgleda da je ovih 10 godina učinilo svoje.


Čujte, i guska nauči francuski, ako se dosta dugo prisiljava.
Prijavi Administratoru
#49 ODG: Karijera prof. dr. Ive Josipovića kada se zagrebe lak na površiniStipan 2010-01-08 15:56
Citat:
-Ja sam za to da se više nikad ne spomenu ni ustaše ni partizani ni fašisti ni antifašisti.Kako od strane aktuelnog predsjednika tako ni od budućeg.Isto važi i za premijara-premijerku i politiku uopće.Što me briga ko je bio u KPJ ko u HDZ ko je u HNS ko je u SDP ili je prešau u HDSSB!Ako ima plan i program za izvući zemlju iz sranja,moj je čovjek!
Prekinut će se rasprave o ustašama i partizanima i ostalom, onoga trena, kada se javno osude zločini tzv. antifašista, obilježe sve jame i grobovi nevinih žrtava i kazne zločinci, barem deklarativno.
Ali, i oni koji se protive tome, znaju da bi se Hrvatska okrenula budućnosti, a to njima nije u interesu.Po njihovom, treba ju vratiti u balkansku krčmu, jer se oni tu najbolje snalaze.
Ako netko misli drugačije, neka mi objasni razliku između Jazovke i Ovčare, mislim na motive. Oba stradanja, pod petokrakom i u oba slučaja ranjenici iz bolnica u Zagrebu i okolici, te bolnice u Vukovaru.
Prijavi Administratoru
#50 ODG: Karijera prof. dr. Ive Josipovića kada se zagrebe lak na površiniVoC 2010-01-08 15:57
"Čujte, i guska nauči francuski, ako se dosta dugo prisiljava."

Ako ga je naučio Sarkozy, mađarski židov, ne znači da predstavlja francusku kulturu. Danas se na svakom jeziku serviraju globalne zablude, ali treba uvijek usporediti kriterije....st andarde.... ili što bi Mesić rekao "ravnopravnost. "
Prijavi Administratoru
#51 1994. godinaGuest 2010-01-08 15:59
Izgleda da je ta godina bila osobito važna nekim ljudima u Hrvatskoj. Posljednjih dana su mnogi, koji pojma nisu imali, mogli saznati kako su sadašnji predsjednik Mesić i Manolić radili protiv tadašnjeg predsjednika Tuđmana još dok je bio živ, no očito je da oni nisu bili jedini. Čitajući tekst D.J.L-a, nameće mi se pitanje o mogućoj povezanosti gospodina Josipovića s tom strujom. Nije li te 1994. on napustio SDP? Nije li se te 1994. pojavila i struja u SDP-u koja je Račana zbog vođenja stranke smatrala "crvenim ustašom". Da li je Josipović bio dio te struje? Kako ono netko reče: Struje SDP-a koja nije mogla prihvatiti samostalnu Hrvatsku. Pa tko bi pametan u vrijeme rata objavljivao za Jugoslavensku reviju, a on je. I gle čuda kada i s čim se pojavljuje - kao autor Deklaracije kojom je 2001. godine haškom tužiteljstvu jednostrano predana nadležnost nad operacijama Bljesak i Oluja, a danas zahvaljujući likovima iz početka priče i "guskama u magli" već sjedi na Pantovčaku. Koliko lica ima taj čovjek?
Prijavi Administratoru
#52 Jel ovo ..., ili...?Guest 2010-01-08 16:48
Ljudi....hahaha ha...pa...ja sam bila uvjerena da je ovo neki ... portal iz bratske nam bih...a kad ono, vidim da ste smjesteni u samoj nam prijestolnici.. .pa..ja ne mogu vjerovat. ja ne mogu vjerovat da vi stvarno postojite!!! :lol:

Pripaziti na rječnik. Admin
Prijavi Administratoru
#53 ODG: Karijera prof. dr. Ive Josipovića kada se zagrebe lak na površiniZagi 2010-01-08 16:56
Citat shtakinaath:
Ljudi....hahahaha...pa...ja sam bila uvjerena da je ovo neki neoustaski portal iz bratske nam bih...a kad ono, vidim da ste smjesteni u samoj nam prijestolnici...pa..ja ne mogu vjerovat. ja ne mogu vjerovat da vi stvarno postojite!!! :lol:


centrala, nego šta si ti mislila
buduće jezgro kontrarevolucije
:D
Prijavi Administratoru
#54 Orjuna u zaletu ili naletu?Cetina 2010-01-08 17:29
Što su «znanstvenici» zadnjih dana navalili na Portal!

Na kojem se fakultetu ti radovi računaju kao bodovi za doktorat?
Koliko neprijatelja Jugoslavije treba pronaći?
Koliko ih treba za profesuru?

Nešto me podsjeća na akademike iz Jutarnjeg prišta, Slobodanke i nikada dobivenog indeksa.
Prijavi Administratoru
#55 Kukavičije jajebosanac 2010-01-08 18:47
Josipović je još jedno kukavičije jaje SDP-a, stranke opasnih namjera koja više voli svaku drugu, samo ne hrvatsku državu, dakle hrvatofobna je. Na ovom portalu se često govori o tzv lustraciji, no nikada nitko nije spomenuo nacionalizaciju partijskih dobara SKJ,SKH koja sada pripadaju SDP-u i čine je jakom strankom. Malo je novih političkih stranaka koje su opstale, neke tavore na dnu političkog života jer oni koji su nositelji ideja deru svoje cipele za opće dobro i kad im progledaju đonovi, moraju zaraditi novac za druge. SDP kao materijalno močna stranka sa širokom materijalnom bazom, nema tih teškoća. Bilo bi lijepo znati izvore njihovog financiranja. Mnoge od afera koje su uzročili političari drugih stranaka bile su pokušaj stvaranja tajnih stranačkih fondova (odakle bi se naravno nešto uzelo i za sebe) i zato SDP nema tzv afera, jer ima sve. Zato prvi stupanj lustracije - nacionalizacija svih dobara SDP-a i njihova podjela svim registriranim strankama. Što se tiče Josipovića: kakva stranka takav i kandidat- ništa za Hrvatsku, Hrvatsku za bilo što. O tome svjedoči ovaj njegov "lepi" uradak.
Prijavi Administratoru
#56 moje mišljenjeGuest 2010-01-08 19:49
.....kada biraš između dva zla...izaberi ono manje....
Prijavi Administratoru
#57 JOSIPOVICDocMaric 2010-01-08 20:30
Upravo čitam knjigu "TITO-tajne vladara" od Z. Despota, izdane u 2009. Na stranici 175-oj kaže se: "Neposredno prije početka ljeta 1971. Tita su zasipali informacijama da su Srbi u Hrvatskoj počeli stražariti po selima u strahu da ih ne napadnu Hrvati. Početkom srpnja Tito je došao u Zagreb na sastanak s Izvršnim komitetom CK SKH i upitao što se to događa. Njegovo je izlaganje autorizirano prema bilješkama Milke Planinc, Erme Derosi-Bjelajac , Jelice Radojčević i Ante Josipovića"......
Dakle, otac kandidata Ive Josipovića (Ante)je imao privilegije biti na sastancima s Titom još prije "Hrvatskog poljeća", dok su još na vlasti bili Savka i Miko.Koliko se ja sjećam gungula je počela u jesen 1971. a ne početkom srpnja.
Što je kandidat Ivo mogao naučiti od oca Ante koji je imao privilegiju i zasluge da prisustvuje sastanku s Titom? Što je "nježni tatica" tepao svom sinu?

U drugoj knjigi, onoj od srpskog novinara Pere Simića "TITO-fenomen stoljeća", na stranicama 221/222-oj, između ostalog piše: "(Tito) ... je zastao, pozvao svoga osobnog sekretara i izdao mu naredbu da mu hitno dovedu načelnika Trećeg kontraobavješta jnog odjeljenja Ozne, potpukovnika Jeftu Šašića. .........
pogledao je Šašića pravo u oči i u grču progovorio:
-Pobiti! ....... Kreni u Sloveniju i Austriju i prenesi ovu naredbu komandantima naših armija!"

"Razumijem druže Maršale - odgovorio je Šašić i iz istih stopa pošao prema Bleiburgu."

Poslije ovog mog priloga ovoj diskusiji na ovom portalu ubuduće ja ću morati ući u Hrvatsku samo s Amreičkom putovnicom, u slučaju da neuki hrvatski puk opet izabere crvenu Hrvatsku Ive Josipovića. Inače će i mene snaći Titova zapovijed: "POBITI!", kako je kandidat Ivoo već javno obećao!
Prijavi Administratoru
#58 Za KRIZ ili za PETOKRAKUOtporas 2010-01-08 21:38
Poziv svim Hrvaticama i Hrvatima da preksutra masovno izudju na izbore i dadnu svoje glasove za pravog covjeka u pravo vrijeme a to je MILA BANDIC.
Prijavi Administratoru
#59 ODG: Karijera prof. dr. Ive Josipovića kada se zagrebe lak na površinijim_morrison 2010-01-09 10:11
Citat Zagi:
Citat jim_morrison:
Da u pravu ste. Evo baš sinoć pričam o tome pranju mozga. Moja sugovornica (čiji je otac u zadnje vrijeme krajnje lijevo) govori kako joj je otac prije izrazito pro hrvatski "nastrojen". Izgleda da je ovih 10 godina učinilo svoje.


Čujte, i guska nauči francuski, ako se dosta dugo prisiljava.


Moram vas isptaviti. Nije guska nego branitelj
Prijavi Administratoru
#60 ODG: Karijera prof. dr. Ive Josipovića kada se zagrebe lak na površiniGuest 2010-01-10 04:37
svi oni muljaju i petljaju,predsj ednik tak i tak nema nikakvih ovlasti, pa prema tome trebamo barem nekakvog predsjednika koji zna složit jednu jednostavno proširenu rečenicu da nas ne sramoti barem u tom pogledu pred svijetom
Prijavi Administratoru
#61 UŽASGuest 2010-01-10 12:27
Više ne znate šta bi i kako bi pridobili glasove za Bandića pa to rdaite ovakvim niskim udarcima,jako žalosno.....
Prijavi Administratoru
#62 ODG: Karijera prof. dr. Ive Josipovića kada se zagrebe lak na površiniGuest 2010-01-10 13:09
upravo to.
slažem se sa posljednjim komentarom.
bandič je glasno i jasno pokazao s kakvog nivoa namjerava voditi hrvatsku,što je žalosno i sramotno.
i nema stvari koja bi građanina ove zemlje trebala razuvjeriti u odluci da glas da I.Josipoviču. a pogotovo ne ovakva glupost s kojom se bezuspješno koristite u svojim glupim naumima.
Prijavi Administratoru
#63 Millan B.Guest 2010-01-10 13:43
Al najjače je kad millan kaže da pogledamo Zagreb prije 10 god. i sad pa i debil bi napravio bolje stvari za Zg. s takvim proračunom.
Prijavi Administratoru
#64 križ ili petokraka?Guest 2010-01-10 13:45
Neki ovdje misle da bandi nije bio u partiji,ili misle na onaj nacistički križ,da vrlo su slični.
Prijavi Administratoru
#65 xxxGuest 2010-01-10 16:46
Napomena Administratora: Ovaj komentar ostavljam samo kao primjer jedne specifične vrste rasizma koja se gaji u nekim krugovima u Republici Hrvatskoj. Slične komentare ću naravno u budućnosti brisati - ovaj ostaje samo da bude jasno o čemu je riječ.


Sramim se što sam iz Velike Gorice i što su Goricu od rata naselili Bosanci i Hercegovci koji mi sada žele krojiti pravdu i voditi državu. Moja djeca kao i mnogi mladi danas, ne mogu se zaposliti dok na svim vodećim funkcijama, od Aerodroma, Holdinga i mnogim drugim firmama sjede Hercegovci i Bosanci koji zapošljavaju svoje nekompetentne kumove,rođake i djecu. Sramota je za Hrvatsku ako pobijedi Bandić a ovakvih izmišljotina i gluposti od dezinformacija je u ovoj kampanji stvarno previše.Niti jedan čovjek nije svetac ali Bandić kao predsjednik,kat astrofa.Za Bandića glasuju nepismeni,neobr azovani, neinteligentni, neinformirani (NE)građani Hrvatske.Ako on pobijedi nismo ni zaslužili napredak niti ništa bolje od Bandića.
Prijavi Administratoru
#66 JA1234gracena 2010-01-10 17:01
"Sramim se što sam iz Velike Gorice i što su Goricu od rata naselili Bosanci i Hercegovci koji mi sada žele krojiti pravdu i voditi državu"

Stanite pred ogledalo , izrecite iznova ovaj tekst , i pažljivo promotrite lik koji će vam se ukazati.

Hrvatica sam, ne sramim se Hrvata iz
Herceg-Bosne,a sramim se hrvata, vaše fele.

Zaboravih nadopuniti.

Sramim se svih onih kojima je draže gledati i prešutno slušati sveučestalije idejne umotvorine na HTV-u zamjenika premijera Vlade RH , Milorada Pupovca, a zgražaju se na pomisao da kojim slučajem se
na tzv.hrvatskom nacionalnom mediju javnosti obrate npr. poštovani g. akademik Josip Pečarić i hrvatski rodoljub-patnik g. Zvonko Bušić.
Prijavi Administratoru
#67 JA1234Guest 2010-01-10 17:19
"Sramim se što sam iz Velike Gorice i što su Goricu od rata naselili Bosanci i Hercegovci koji mi sada žele krojiti pravdu i voditi državu. Moja djeca kao i mnogi mladi danas, ne mogu se zaposliti dok na svim vodećim funkcijama, od Aerodroma, Holdinga i mnogim drugim firmama sjede Hercegovci i Bosanci koji zapošljavaju svoje nekompetentne kumove,rođake i djecu. Sramota je za Hrvatsku ako pobijedi Bandić a ovakvih izmišljotina i gluposti od dezinformacija je u ovoj kampanji stvarno previše.Niti jedan čovjek nije svetac ali Bandić kao predsjednik,kat astrofa.Za Bandića glasuju nepismeni,neobr azovani, neinteligentni, neinformirani (NE)građani Hrvatske.Ako on pobijedi nismo ni zaslužili napredak niti ništa bolje od Bandića."

U potpunosti se slažem s "JA1234", nedopustivo je da u srpskim Velikim Gorama dolazi klatež iz Bosne i Ercegovine, pod hitno ih treba (predpostavljam da JA1234 /je li to Jugoslovenska Armija/ drži da su ti iz "B&E Hrvati, bezbeli da nisu Hrvati, ne bi imao protiv) poterati, provesti konačno rješenje (Jazovka, Barbarin rov, Lepoglava, Sisak, Kozara...) i vratiti napaćene i prognane Srbe.

A vidim da administrator ne briše takve četničke ..., ako su to uopće riječi.

E moj Ante, Ante!
Prijavi Administratoru
#68 RemetinecGuest 2010-01-11 13:46
Citat realnost:
HAha, kako to fino radi UDBA Milana Bandića..zašto se ne napipše ovakav članak o njemu, mislim da u ovoliko teksta koji je napisan o Josipoviću ne bi uspili ispsat sve kaznene prijave koliko ih ima protiva Bandića.
Kad Ivo postane predsjenik, Bandiću je bolje da pobjegne u Hercegovinu jer u Remetincu je jedna čelija spremna za njega.

Ko je jamio njemu je mjesto u bajbukani samo sto je i od josipovica tatica jamio od druga tita na racun svih onih hrvata koje je pobio i potrpo u zatvore zasto nema takovog stiva nigdje
Prijavi Administratoru
#69 PREDSJEDNIK DALTON I JOŠ ŠTO-ŠTAverbum 2011-05-04 08:53
Opće je poznata činjenica da 4. predsjednik Jusipović (2. i 3. predsjednik je bio 'reinkarniran' iz drugoga u trečega) ima 'tik' i to baš na Hrvatsku! Već je prigodom svoje svečane predsjedničke inauguracije, dobio napadaj amnezije na Hrvatsku, pa je u svome govoru ovlaš spomenuo samo kao Republiku (umjesto Republiku Hrvatsku)! Valjda je, bez obzira što je već odavnO priznata od cijeloga uljuđenoga svijeta, OVA Hrvatska, nešto manje vrijedno od bivše JUGO-REPUBLIKE HRVATSKE, pa nije, eto, od svojega na demokratskim izborima izabranoga predsjednika, VRIJEDNA NITI SPOMENA. Kako bi to izgledalo recimo u Americi kada bi njezin LEGITIMNI predsjednik Obama u svom obraćanju naciji (naglašavam - NACIJI), osim onog već legendarnoga 'my dear fellow Americans' (kao što je to svojevremeno dr. Franjo Tuđman običavao reči: Drage Hrvatice, dragi Hvati i svi hrvatski građani! ne daj Bože da bi OVAJ to rekao - JEZIK BI MU UTRNUO!), još i 'I, as the President of the STATES', umjesto 'I, THE PRESIDENT OF THE UNITED STATES OF AMERIKA pladge (zaklinjem se) ... Ako bi 'zaboravio' reči da je on zapravo predsjednik AMERIKE, siguran sam da bi odmah dobio nogu, pa bi onda pod hitno bili RASPISANI PRIJEVRJEMENI IZBORI! Pa, što onda drugo reći nego to da je sadašnji hrvatski predsjednik ustvari DALTONIST, odnosno PREDSJEDNIK DALTON! Slično vrijedi kada se PREDSJEDNIKA UHVATI DA LAŽE - narod mu da NOGU! Upravo ovih dana imamo slučaj da se Obama koprca u vezi tvrdnji da on uopće nije rođeni AMERIKANAC (native born), pa mu se zbog toga tresu gaće!
Pa, se onda pitam još i to - da li je Jusipović uobće HRVAT, kada tako olako zaboravlja zemlju porjekla (THE COUNTRY OF ORIGINE)?
Prijavi Administratoru

Budući da je trenutačno dopušteno komentiranje samo registriranim korisnicima, molimo sve one koji žele komentirati da se, ako već nisu, najprije registriraju na Portalu kako bi dobili svoje korisničko ime zaštićeno lozinkom. Tri jednostavna koraka za registraciju objašnjena su ovdje, a u slučaju poteškoća dovoljno je javiti se Administratoru.

Prijava/odjava s Portala Hrvatskoga kulturnog vijeća

Zadnje vijesti

Zadnji komentari

Najave

  • 1
  • 2
30. svibnja - Misa za poginule branitelje na Medvedgradu 30. svibnja - Misa za poginule branitelje na Medvedgradu Povodom ustanovljenja prvog višestranački izabranog Hrvatskog Državnog Sabora i nekadašnjeg Dana Hrvatske Državnosti te dana branitelja grada Zagreba, u srijedu... Više...
28. svibnja - Predstavljanje knjige Damira Borovčaka u Zadru 28. svibnja - Predstavljanje knjige Damira Borovčaka u Zadru U ponedjeljak, 28. svibnja u Nadbiskupskom sjemeništu Zmajević u Zadru s početkom u 19,00 sati održat će se predstavljanje knjige Damira Borovčaka «Gvozdansko –... Više...

Tko je na vezi?

  • Delić
  • 1 korisnik
  • 84 gostiju

Uvjeti korištenja

Portal HKV-a

Izvorni prilozi objavljeni na ovom portalu mogu se slobodno preuzeti uz navođenje imena autora, odnosno izvora.

Licenca GNU

Naša udruga

Hrvatsko kulturno vijeće

HKV djeluje od 2006. i nezavisna je udruga građana s više od 1300 članova, mahom hrvatskih intelektualaca.

Kontakti

Stranice članova

Učlani se i predstavi

Članovi naše udruge ugledni su intelektualci, umjetnici, književnici, političari, novinari, poslovni ljudi i studenti. Predstavite se i vi!

Članovi

Izbor publikacija

Izaberi, pročitaj, preporuči

U pripremi imamo cijeli niz zanimljivih publikacija koje će se moći naručiti preko Portala. Rado ćemo poslušati i vaše preporuke.

Trenutna ponuda

Prijava na Portal