Danas, kada šutljiva domoljubna većina građana Republike Hrvatske s nevjericom promatra kako se dan za danom, mjesec za mjesecom (i tako unatrag desetak godina) postepeno urušavaju gotovo sve temeljne državotvorne i domoljubne vrijednosti koje je hrvatski narod vlastitom krvlju, nakon stoljeća neslobode, stekao u pobjedničkom obrambenom ratu, i to (kojeg li apsurda, nezabilježenog u povijesti!) najvećma djelovanjem njegovih vlastitih vladajućih elita, ustavna odredba članka 141. stavka 2. Ustava Republike Hrvatske svojom ustavnom snagom i autoritetom, svojim pravnim, političkim i simboličkim značenjem, predstavlja jedan od posljednjih bastiona političko-pravnog obrambenog mehanizma hrvatskoga naroda. Brisanjem navedene odredbe, žrtve hrvatskoga Domovinskog rata definitivno bi postale uzaludne. Iz navedenog razloga, podnosi se slijedeći Apel zastupnicima Hrvatskoga sabora protiv brisanja odredbe članka 141. stavka 2. Ustava Republike Hrvatske. Svi oni koji spomenuti apel (čiji tekst donosimo u nastavku) žele podržati, neka pošalju svoje podatke – ime i prezime, zanimanje i eventualnu znanstvenu titulu na adresu organizatora apela Tomislava Stockingera: Ova e-mail adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili JavaScript .

 

Apel zastupnicima Hrvatskoga sabora protiv brisanja odredbe članka 141. stavka 2. Ustava Republike Hrvatske

(Apel se u PDF obliku može naći ovdje)

Odredbom članka 141. stavka 2. Ustava Republike Hrvatske propisano je slijedeće: „Zabranjuje se pokretanje postupka udruživanja Republike Hrvatske u saveze s drugim državama u kojem bi udruživanje dovelo, ili moglo dovesti do obnavljanja jugoslavenskoga državnog zajedništva, odnosno neke balkanske državne sveze u bilo kojem obliku.“

RHU svijetlu predstojećih izmjena Ustava Republike Hrvatske, zabrinuti smo činjenicom da se posljednjih dana u formalnoj i neformalnoj javnosti sve više najavljuje mogućnost da se u sklopu navedenih izmjena izbriše i gore navedena odredba članka 141. stavka 2. Ustava.

Podsjećamo zastupnike Hrvatskog sabora da navedena ustavna odredba nije proizvod nečijeg hira ili proizvod „tadašnjeg vremena“, već je nastala iz spoznaje o tragičnoj i nepravednoj povijesnoj sudbini Hrvatske i hrvatskog naroda koji je, upravo zbog neprirodnih i protiv volje hrvatskog naroda utemeljenih dviju jugoslavenskih balkanskih državnih zajednica u kojima se Hrvatska nalazila, u velikoj mjeri doživio povijesni nazadak na političkom, gospodarskom, kulturnom, duhovnom i demografskom polju. Demokratski izraženom voljom ogromne većine građana Republike Hrvatske, hrvatski je narod tek izlaskom iz jugoslavenske državne zajednice i utemeljenjem samostalne države stao uz bok slobodnim narodima i državama svijeta, ali je za obranu te i takve slobode i samostalnosti podnio velike i tragične žrtve. Navedene žrtve podnesene su u ratu koji je hrvatskom narodu i svim građanima koji Hrvatsku osjećaju svojom domovinom nametnut upravo zbog hrvatskog osamostaljenja od onih političkih jugoslavensko-velikosrpskih snaga koje nisu prihvaćale niti priznavale državno osamostaljenje Republike Hrvatske.

S obzirom na iznijeto, eventualno brisanje odredbe članka 141. stavka 2. Ustava Republike Hrvatske značilo bi politički, pravni i simbolički početak nečega što ni u kom slučaju ne možemo zamisliti i od čega s razlogom strepi svaki hrvatski građanin koji istinski voli svoju domovinu i duboko poštuje sve žrtve koje su povijesti, a poglavito u nedavnoj povijesti, pale za slobodu i samostalnost Hrvatske i hrvatskoga naroda.

Uzevši mu obzir sve gore navedeno, apeliramo na zastupnike Hrvatskog sabora da u sklopu predstojećih izmjena Ustava Republike Hrvatske ni u kom slučaju iz teksta Ustava ne izbrišu odredbu članka 141. stavka 2.

Ukoliko se dogodi suprotno, navedeni čin smatrat ćemo činom nacionalne veleizdaje.

Tomislav Stockinger


Potpisnici Apela:

1. ŽELJKO TOMAŠEVIĆ, dipl.iur.

2. IVE LIVLJANIĆ, veleposlanik u m.

3. prof.dr.sc. don JOSIP ČORIĆ

4. dr.sc. IVO JELIĆ, znanstveni savjetnik

5. ZLATA DEROSSI, prof.

6. JULIJE DEROSSI, KNJIŽEVNIK, zastupnik Hrvatskog sabora u m.

7. JANKO BUČAR, dipl.iur., književnik

8. Mr.sc. Josip Sarić, prof.

9. ŠIME TOLIĆ, radnik

10. Mr. MARICA ĐUREKOVIĆ, pročelnica HZZO-a Sisak

11. ANDRIJA MAŽIĆ

12. ing. IVAN BIČANIĆ

13. MARIJA BIČANIĆ, umirovljenica

14. NINOSLAV MOGOROVIĆ, predsjednik kluba hrvatskih povratnika iz iseljeništva „Krasna zemljo“ Pula

15. NADA MILKOVIĆ

16. FRANJO KREŠEVLJAK, dipl.iur.

17. IVANKA KREŠEVLJAK, trgovkinja

18. IVO BIONDIĆ

19. ĐURĐICA VLAHOVIĆ, inokorespondent u m.

20. ANTUN ŠOŠTARIĆ, obrtnik

21. MIHAJLO VLAHOVIĆ, mr.pharm.

22. Mr.sc. NIKOLA BIČANIĆ, prof., novinar i publicist

23. ANDRIJA MAŽIĆ

24. RENATO MILIĆ, dragovoljac Domovinskog rata

25. DIJANA MARINIĆ, farmaceutski tehničar

26. MARIN MARINIĆ, učenik

27. IVAN BASTJANČIĆ, dipl.ing.

28. ĐURĐICA BASTJANČIĆ, prof.

29. VIŠNJA STOCKINGER, prof.

30. IVAN BASTJANČIĆ, student

31. STANA MARIN, oecc.

32. MARINA KRALIK

33. NADA BARIŠIĆ, administrativni ref.

34. MICHAEL PACK, aktivni engleski i hrvatski političar i lobist, povjerenik Hrvatskog Svjetskog Kongresa u UK

35. Mr.sc. EMIL ČIĆ, teolog, muzikolog i akad. Glazbenik-skladatelj

36. BRANKO HRKAČ, sam. lik. Umjetnik

37. ZVONIMIR R. DOŠEN

38. ZVONIMIR TRUSIĆ, predsjednik Hrvatske stranke

39. MARIO CICIGOJ, dopredsjednik Hrvatske stranke

40. IVAN MAGDIĆ, umirovljeni časnik HV

41. Mr.sc. MARINA PERIŠA, prof.

42. Dr.sc. NIKOLA JELOVAC, psihijatar

43. FRANJO DRAGAŠ, osnovatelj i ravnatelj Hrvatskog instituta za preporod kulture „Filip-Jakov“ Zagreb

44. RADOSLAV MARIĆ, M. D.

45. TOMISLAV BOLANČA, dipl.oec.

46. ANTE BRČIĆ, novinar

47. STJEPAN UJEVIĆ, ing.građ.

48. JOSIPA GAŠPARIĆ

49. MAGDALENA UJEVIĆ, dipl.ing.kem.tehn.

50. MILJENKO BALOKOVIĆ, knjižničar

51. Mr.sc. TRPIMIR GOLUŽA, liječnik

52. ANA TOPIĆ, dipl.ing.cest.prom.

53. MILJENKO ROMIĆ, akd.slikar

54. BORIS GAŠPAR

55. KATARINA GAŠPAR

56. LJILJA ŠKARICA, dipl.san.ing.

57. SLAVICA MARINOVIĆ, dipl.kem.inž.

58. DRAGO ZOVKO, dipl.iur.

59. IVICA KOVAČIĆ, dipl.ing.

60. SNJEŽANA BLAŽEKOVIĆ SMOJIĆ, dipl.ing. geologije

61. MLADEN SCHWARTZ

62. ANA LUČIĆ

63. ANTE LOZINA, dipl.ing.građ.

64. ZLATKO TUMPIĆ, dipl.ing.stroj.

65. ANITA ŠKARICA, univ.bacc.ing.eit., studentica

66. MLADEN FURLAN, radnik

67. ŽELJKO ŽGANEC, dipl.ing., umirovljeni časnik HV

68. MATO KRIŽIĆ, dipl.ing.

69. MARIO PEHAR, dipl.ing.agronom.

70. TATJANA PEHAR, sudska službenica

71. RUDI TOMIĆ, Dopredsjednik Saveza Hrvata BiH u Kanadi

72. MIRKO VIDOVIĆ, Vitez Reda Međunarodne Akademije

73. JURAJ CIGLER, dipl.inž.građ.

74. SREĆKO KORDIĆ, dipl.ing.stroj.

75. KRUNOSLAVA KORDIĆ, dipl.oec.

76. ZLATKO PINTARIĆ, dipl.ing.

77. NIKOLA GRMOJA, prof.

78. MIROSLAV ROVIS, dipl.ing.

79. LIDIJA VUKALOVIĆ

80. BRANKO SESAR, prof.

81. GORAN JURIŠIĆ, prof., voditelj Hrvatskog centra za istraživanje zločina komunizma

82. MLADEN LOJKIĆ, publicist

83. LUKA NIKIĆ

84. JANKO GALINAC, autolimar

85. DRAGAN HAZLER

86. MATE KOVAČEVIĆ, novinar i publicist

87. MARKO ŠIMAT, dipl.inž.

88. MARINKO BRKOVIĆ, strojarski tehničar

89. TRPIMIR GJEVI, građ. Tehničar

90. VLADIMIR KATIĆ, dipl.ing.šum.

91. prof. SLAVKO GALIOT, dipl. Arheolog

92. DUNJA VATOVAC, bivša predsjednica Hrvatske Pozadinske Fronte

93. MIJO MALJKOVIĆ, poduzetnik

94. DRAGO DUVNJAK, dipl.ing.

95. TIHOMIR ČULJAK, dipl.oec.

96. JADRANKA ČULJAK-DUVNJAK, odvjetnica

97. MILJENKO STOJIĆ, književnik, teolog i novinar

98. MIRNA SUNIĆ-ŽAKMAN, čl. Hrv. društva polit. Zatvorenika

99. MARIJE SESAR-BOGADI, prof.

100. IVANA TANOVITSKI, prof.

101. ing. VID RAGUŽ – VIDRA, dragovoljac Domovinskog rata sa svim pripadnicima

postrojbe „Glavska 11“ Dubrovnik

102. MARIJA HUNJET, up.prav.

103. JOSIP FIŠIĆ, knjigovođa u m.

104. ANTUN HUNJET, obrtnik

105. DOMINIK TURŠIĆ, dipl.soc.ped.

106. VLATKA BIŠĆAN, dipl.ing.kem

107. LIDIJA VUKALOVIĆ, dipl. učitelj

108. Prof.dr.sc. MLADEN PETRAVIĆ

109. Prof.dr.sc. VLADIMIR KATOVIĆ

110. ANTUN VUKOVIĆ, dipl.grad.teh.

111. Dr.sc. DOMAGOJ JAMIČIĆ, dipl.ing.geol.

112. DAMIR TUČKAR, dipl.ing.

113. MARKO MILINKOVIĆ

114. JAKŠA GREGURIĆ, mr.sc.oec., dipl.ing.

115. PERO KOVAČEVIĆ, zamjenik predsjednice HSP Dr. Ante Starčević

116. TOMISLAV DEVČIĆ, umirovljeni branitelj

117. MARIJA ČATLAK

118. KLARA LONČAR, dipl.psih.

119. DAMIR ĐURAN, elektroinstalater

120. DAJANA ĐURAN, frizerka

121. LJILJANA KOKEZA, ekonomistica

122. ANTE ĆERINA, ugostitelj

123. ANTE VRANJKOVIĆ, obrtnik

124. MILE ĐURAN, ugostitelj

125. MARIJA ĐURAN, ugostitelj

126. MAJA MATULIĆ

127. MANDA MATULIĆ

128. ZORAN MATULIĆ

129. NADA MUSTAPIĆ, inž.kem.teh.

130. ANDREA RADOLOVIĆ, dipl.iur. et ing.

131. BLANKA RADOLOVIĆ, poslovni prevoditelj

132. MILAN RADOLOVIĆ, stroj. Tehničar

133. KATICA OSWALD, umirovljenica

134. IVICA FRANJIĆ, ing.agr.

135. VJERA RUŽEVIĆ, umirovljenica

136. MARKO MAGDALENIĆ, prof. – Kat. Bogoslovni fakultet Zagreb

137. FRANJO RADOŠEVIĆ, dipl.ing.

138. ANTE BELJO, Upravitelj Hrvatskog informativnog centra, zastupnik u Hrvatskom Saboru od 1993. do 2003.

139. DAVOR DOBRIJEVIĆ, HRVI, umirovljenik

140. DRAGUTIN ARBANAS, dipl.ing.prehrambene biotehnologije

141. DAMIR PRIMORAC, dipl.ing

142. ROBERT GADŽE

143. ROKO MILKOVIĆ, apsolvent politologije

144. dr.sc. GEORG KOCH, dipl.ing., znanstveni suradnik, Hrvatski geološki institut

145. ANTE ROKOV JADRIJEVIĆ, dipl.ing.

146. Prof.dr. ANTE ČUVALO

147. Prof. IKICA ČUVALO

148. ŽELJKO BARIČEVIĆ

 

KOMENTARI ČITATELJA 

#1 ODG: Apel zastupnicima Hrvatskoga sabora protiv brisanja odredbe članka 141. stavka 2. Ustava RHGuest 2010-02-01 00:31
U potpunosti treba podržati ovaj apel i učiniti sve što je moguće da se spomenuta odredba članka 141. stavka 2. Ustava Republike Hrvatske ne dira. Ipak radi potpune istine, potrebno je dopuniti zadnju rečenicu žalosnom činjenicom, da u nacionalnoj veleizdaji sudjelujemo gotovo svi, jer smo cijelim nizom naših postupaka i propusta, uz nedovoljan interes, trud i žrtvu za opće dobro, dopustili da hrvatskim ovladaju njezine prodane duše, koje već dugo, pred našim zdravim očima, stvaraju sve potrebne preduvijete da ovako što danas bude moguće.
Prijavi Administratoru
#2 podrškaVidra 2010-02-01 09:53
Cijenjeni gosp.,

Ovo bi stvarno bilo previše,ali ne vjerujem Danajcima,ni kad darove nose.
Žestoko se treba suprostaviti nakanama ovih aveti .Molimo da na potpis stavite i mene s mojim prijateljima dragovoljcima Domovinskog rata iz postrojbe Glavska 11 ,a uvjeren sam da ovu prevažnu stvar podržavaju svi Dragovoljci kao i svi istinski branitelji.

Pozdrav Vid Raguž--VIDRA
Prijavi Administratoru
#3 Norveški primjerBoljunac 2010-02-01 10:16
Norvežani su na referendumu odbili pristupanje EU, navodno nekoliko puta. EU ih kumi i moli da uđu, a oni "Ne!" i "Ne!". Čak i njihovi politčari navijaju za EU, ali narod ne prihvaća ulazak u EU.

Zašto Norvežani tako uporno odbiaju svoj ulazak u EU ?

Veli se u medijima da je to zbog dva razloga : bogatih nalazišta nafte u Sjevernm moru i zbog bogatog ribolovnog područja, a jedno i drugo se nalazi u njihovom gospodarskm pojasu i ne žele to svoje nacionalno bogatstvo dijeliti s članicama EU.

A ja sam čuo od čovjeka koji je bio u Norveškoj i koji ima Norvežanina za zeta, da je posve drugi razlog po srijedi bio odlučujući. Naime, ne žele ući u EU jer bi na taj način u njihovu zemlju imali slobodan pristup i - Rumunji. Na žele ih nikaka. Niti u tranzitu. Kad neki Rumunj dođe ne njhovu granicu ne može, ne dopušta mu se, stupiti na njihovo tlo.

Može li taj norveški primjer biti od kakve pouke nama Hrvatima ?

Ja stalno pišem o tomu kako su Norvežani pametni i kako razumno vode brigu o svojim interesima. Kad sam se protivio (to i sada činim !) izgradnji pelješkog mosta isticao sam norveški primjer. Norveška jedava da ima koji kilometar autoceste, ali ima preko 200 cestovnih tunela u kupnj dužini od oko 900 km, od čega ih oko 30-tak ima podvodnih (podmorskih) zbog razvedenosti obale, mnoštva fjordova i otoka. Dužina svih podmorskih tunela zajedno dostiže preko 120 km. Mahom je riječ o dvotračnim tunelima koji imaju pad/uspon do 9 ili 10% . Za njih ne vrijede europske norme ri gradnji cesta. Tuneli se strmo spuštaju na najnižu točku i strmo penju prema izlazu, Najniža točka u jednm tunelu je svjetski rekord od oko 287 metara ispod razine mora. Gradnja mostova umjesto tunela obično nije indicirana zato jer je riječ o velikim rasponima i velikoj dubini mora.

I na kraju ono najbitnije. Prosječna cijena im je manje od 10.000 eura po 1 dužnom metru, ili manje od 1 milijuna eura za 1 km.

Uzmite, dragi domoljubi i javni djelatnici u ruke najobičniji kalkulator pa norveške parametre usporedite našim prilikama i neprilikama. I onim glede čl. 141. Ustava i one glede pelješkog mosta. I što je najvažnije razmislite svojom glavom !

Pa gospodo, na ovom Portalu, divite se najbogatijim Europjanima kako znadu brinuti brigu o svojim interesima. Za razliku od nas !
Prijavi Administratoru
#4 BoljunacMIJO F 2010-02-01 14:11
..ipak je razlog nafta,jer imali su referendum i prije ulaska Rumunjske u EU..ali da im se etiketira da su najveći nacionalisti u Europi,a možda i u svjetu,to je točna konstatacija,al i?Zar se ta nafta jednog dana neće iscrpsti?..i dali je to vrijednije od "hrvatske ravnice" i milijun nepoorane zemlje "mahom" u Slavoniji ili od našeg djela Jadranskog mora..koje će biti "sve slično" kao i kad se nafta iscrpi u Norveškoj?Vjeru jem da će te se složiti sa mnom? da pozitivni nacionalizam ostvaruje i ekonom.i gospodarske efekte?Norveška ,Japan,USA,Izra el(ako ga stavimo u takav kontext)ili Njemačka i Francuska(čitam u tisku "država od 1000 naroda,a u "ustavu" nema spomen nac.manjine?)SA MO HRVATI IMAJU EXKLUZIVNO PRAVO DA NE SMIJU BITI NACIONALISTI..i kad MI probijemo te barijere eto Vam ZLA!MFP!
Prijavi Administratoru
#5 Mijo FBoljunac 2010-02-01 14:23
A zašto velite da Hrvati ne smiju biti nacionalisti. To i ja velim, ali su Hrvati bedasti ako se ne brinu o svojim interesima. Ako smo mi za druge nacionalisti i drug su za nas nacioonalisti pa čak u šovinisti.

Miro Tuđman je dobro rekao : neka oni propišu pravila, ali ista pravila koje će vrijediti za sve. Za nas i za njh.
Prijavi Administratoru
#6 ODG: Apel zastupnicima Hrvatskoga sabora protiv brisanja odredbe članka 141. stavka 2. Ustava RHGuest 2010-02-01 16:04
Dočim desnica potpisuje peticiju, stvar je gotova!
Prijavi Administratoru
#7 UkidanjeZagi 2010-02-02 12:55
Ukidanje tog članka Ustava RH je veleizdaja i ravno ratnom zločinu.
Tko to napravi taj si je potpisao presudu.
Prijavi Administratoru
#8 ZagiBoljunac 2010-02-02 15:15
I ja sam protiv ukidanja toga članka Ustava. Nije za to još vrijeme. Ali ukidanje toga članka još nije veleizdaja.

Veleizdaja je sklapanje sporazuma o arbitraži sa Slovenijom. Mesić nije ništa učinio protiv toga sporazuma. Josipović je u Saboru glasovao protiv, jer je znao da će ratifikacija proći i bez njegova glasa, a znao je i da će mu njegov glas protiv sporazuma donijeti glasove pri izboru za predsjednika, Sada kad je na izborima pobjedio bio bi red da se sjeti svojih predsjedničkih ovlasti i da ili podrži referendum o sporazumu ili da se pridruži prijedlogu za kontrolu ustavnosti toga sporazuma pred Ustavnim sudom.

Tako bi trebalo biti i to bi od novoga predsjednika s pravom trebalo očekivati. A što je u povodu toga Josipović izjavio ? Izjavo je kurvinski, kao i Sanadaer u vezi Haškog suda i generala Norca, da Hrvatska mora biti vjerodostojna. Drugim riečima pljuje na svoj glas u Saboru protiv sporazuma i izdajnički će podržati sporazum.
Prijavi Administratoru
#9 Hrvati i SrbiZagi 2010-02-02 15:38
Da se odmah razumijemo, ja kad gledam na te integracije onda prvenstveno mislim na nekakve balkanske integracije u koje dolaze i Srbi i njihova država.

Dakle, ne dolazi u obzir u slijedećih 500 godina da imamo BILO KAKVE SVEZE sa srpskom državom!


To treba upisati u Ustav RH i tko to prekrši neka ga čeka - konopac!

Ostalo bih još i podnio
/pod mukama! :-)/
... i Slovence i Mađare i BiH ali srpsku državu - NE!

Je li potrebno reći .. zašto?
Prijavi Administratoru
#10 članak 141. stavak 2. Ustava RHTyson 2010-02-02 17:55
NIKAD nije vrijeme za savez sa Srbijom. Kakva nova Jugoslavija??? Zar je uopće potrebno nešto diskutirati o ovoj temi!?

Ukidanje ovog članka je projugslovenski i antihrvatski čin koji potežu bivši komunisti i jugonostalgičar i kojima ionako nije ništa sveto.

Ukidanje ovog članka će izazvati revoluciju... jedino s te strane je možda dobro da dođe do ukidanja tog članka pa da iz početka izgradimo Hrvatsku kakvu smo počeli graditi 1991.
Prijavi Administratoru
#11 SvimaBoljunac 2010-02-02 18:28
Sa svima se slažem:
- da nije vrijema za savez sa Srbijom u idućih 500 godina,
- da nikada nije vrijeme za savez sa Srbijom itd. itsl.

Takva ustavna zabrana,po sebi nije baš, najsretnija, zato jer je po svom značaju preventivne naravi. Ona je nužna upravo zato jer u nas štiti od mogućnosti da u Hrvatskoj prevladaju ljudi u politici koji su sprenni kao guske u magli, odmagliti na istok u zagrljaj majčici Srbiji.

Imajući u vidu našu naivnost, svašta se može dogoditi. Postoje izravni putovi u Srbiju i neizravni. Vidite, kad je pred Sabor došao famozni sporazum Drnovšek - Račan u Saboru su se pobunili i lijevi i desni i sporazumje propao. Međutim, kad je Kosorica u Saboru predstavila sporazum o arbitraži, koji bi u koačnici mgao biti i još više na našu štetu od prvog sporazuma, sabornici su kao guske u magli, zalutali na zapad i prihavtili sporazum s odgođenim paljenjem.

Što na to znači za sutra u vezi s odnosima sa Srbijom ?

Kad bi se danas postavilo pitanje saveza u državnopravnu zajednicu sa Srbijom, digao bi se sav narod na ustanak, a i Sabor ne bi mogao tako nešto prihavtiti: izdaja bi bila očigledna. Izostala bi magla.

Aki, ako bi prijedlog išao k nekim širimbalkanskim asocijacijama, tada bi reakcja još bila snaža ali ne kao u prvom slučaju.

A kad bi obje države bile u sastavu EU, tada bi grupiranje država, članica EU u nekakve podosaveze koji b bili namijenjeni istoku i jugostoku, eto nas preko noći u nekakvoj zajednici sa Srbijom.
Prijavi Administratoru
#12 ODG: Apel zastupnicima Hrvatskoga sabora protiv brisanja odredbe članka 141. stavka 2. Ustava RHGuest 2010-02-02 19:59
Boljunac upozorava na pravu stvar. EU je mamac s kojim će nas na kraju dovesti na Zap. Balkan
Prijavi Administratoru
#13 Pečat i brisalicaGuest 2010-02-03 01:58
Osim apela, potrebno je i konkretno djelovanje, jer hrvatska vlast u ovakvom sastavu ne mari za narodne težnje; važno im je, osobito radi njihove plaće i s tim u svezi obećanja, poslušati ono što im nalagodavci zapovjede, koji punom parom rade kako bi na globalnoj razini uspostavili policijsku državu. Ti vele-prevratnic i pri tom ne će prezat ni od pucanja po svom narodu, a u ovim okolnostima ne će im biti teško među inaće većinski sastav hrvatske policije ubacit nekog novog Angjelinovića iz 1918? ako se na varam, ili nekog sofisticiranije g. Običan narod u
Americi, V. Britaniji i Z. Europi, kao i drugdje u svijetu, već im pruža odpor, kako se to da zaključit iz članka Davida Icke-a: " Svinjska gripa-globalna zavjera". Bdijmo! Što se tiće Norveškog ne EU, koja je po svom geo-političkom smještaju, na daleko povoljnijem mjestu od Hrvatske, dobar je uzor kako bi se trebalo razgovarati s nasilnicima tog društva.
Prijavi Administratoru
#14 ODG: Pomognite i vi svojim glasom!Guest 2010-02-03 23:53
Potpisujem
Prijavi Administratoru
#15 NE DOZVOLIMO DA IZGUBIMO U MIRU STO SMO KRVLJU U RATU STEKLIGuest 2010-02-04 07:02
Nadam se da se nece drznuti da i u najcrnjim snovima ikada pomisle na sklapanje neke nove nesretne Jugo-tamnice.Bi lo bi to isto kao da bi netko pokusao sastaviti ponovno stari Sovjetski SSSR.Vise suptilne i lukave taktike su pravljenje trgovackih ugovora,sportsk ih dogadjaja i kojekakovih "kulturnih " razmjena.Hrvats ka mora biti budna i na strazi od takvih "Trojanskih konja".
Jugoslavija ,kao ideja i kao drzava moze postojati kao diktatura ..ona nema prirodnih korjena...to je bila drzava monstrum-Franke nstainsa Balkana kojega mudri mestri pokusavaju vratiti u zivot elektro sokovima.Citava ideja stvaranja Jugoslavije bila je zamisljena da se eliminira Njemacki i austrijski utjecaj na Balkanu, I to se poklopilo perfektno sa Srbskim Narcetanijama i zudnjom prema teritorijima i moru Zato je Srbija naoruzavana i huskana u Prvi svjetski rat,zato je Churchill podrzavao i crvenu Titovu Jugoslaviju.Jug oslavija kakva takva ali po svaku cijenu...Ti planovi postavljeni na stol od Versajskog ugovora 1919 su za sada osujeceni.Otuda dolazi i upletanje stranih sluzbi i interesa u Hrvatske predsjednicke i Parlamentarne izbore...Potreb ni su im ljudi koji ce ispunjavati taj mracni plan samo drugim na izgled "demokratskim" sredstvima...Za to,oprez, braco Hrvati...Nedajm o da u miru izgubimo ono sto smo tesko ,krvavo i nadljudskim naporima stekli u Domovinskom ratu!Brisanje clanka 141 stavka 2 Ustava Republike Hrvatske bilo bi ravno rusenju posljednje brane pred nadolazecim mutnim vodama Balkanskih mora, i gubenje posljednje beskompromisne zadnje crte obrane Hrvatske Nezavisnosti i Integriteta.
Prijavi Administratoru
#16 PreporodBoljunac 2010-02-04 10:23
Brisanje čl. 141. st. 2. Ustava izaziva pitanje : komu i zašto smeta taj članak našega Ustava ?

Ne ću spekulirati o tom komu smeta, jer nisam dovoljo upućen u stvar.

Ali, odgovor na pitanje zašto nekomu smeta taj članak nameće se sam po sebi: nekomu tko bi htio Hrvatsku uvesti u nekakav savez ili državnu zajednicu sa Srbijom.

Savez ili nekakva državna zajednica Hrvatske i Srbije je cilj koj se želi postići brisanjem članka 141. st. 2. Ustava RH.
Prijavi Administratoru
#17 Za ne vjerovati!!Guest 2010-02-04 14:17
Ne bih ni komentirao nesretnu mogućnost da se Hrvatska upeca na isti mamac po treći puta za sto godina. Ako bi se to i dogodilo, onda doista ne zaslužujemo baštiniti plodove Domovinskog rata i borbu svih iskrenih domoljuba u XX. stoljeću. Ne vjerujem da će Hrvati ponovno nasjesti!
Pozdrav iz Zemuna!!
Prijavi Administratoru
#18 Niti nos još...Jarda 2010-02-04 15:54
...nije obrisao na Pantovčaku,a novog predsjednika,u nekim anketama, već proglašavaju "najpopularniji m političarem". Po čemu i za što ,je li to priprema terena za povlačenje tužbe ili za potpis na veleizdajnički zakon koji se sprema, ili za nedavno igranje balota ?
Ako je bivši još stigao podijeliti odlikovanja /? /likovima kao Fuentesu i Zuroffu /,prva smo država na svijetu koja, u isto vrijeme, ima dva predsjednika države. Takav slučaj mi još nije poznat,a vama ?
Prijavi Administratoru
#19 Kristi- Norveška...Jarda 2010-02-04 15:58
...ima autoritet i status ozbiljne države,Hrvatska ga danas još nema.
Prijavi Administratoru
#20 Eugen SrijemskiBoljunac 2010-02-04 17:50
Nisu stvari tako jednostavne. Jednoma sam se našao u društvu s dva Srbina koji žive u Hrvatskoj. Poslovni ljudi i vjerojatno prilično uspješni. Imli su potarživanje od oko 500.000 kuna prema jednoj tvrtki u najhrvatskijem području i bili su spremni svoju tražbinu pretvoriti u ulog i da bi na taj način postali vlasnici nad dužnkom i njegovom nekretninama. Mještani gdje je bilo sjedište poduzeća nisu o tom htjelo nit čuti. Intercvenirali su u Zagreb dobili pomoć u visini toga duga i stvar je bila riješena. Ja sam bio predsjednik NO i nisam smatra da je nitidjelomićčnm o riješena stvar. I podnio sam ostavku.
Tada sam s ovom dvojicom Srba razgovarao za ručkom i rekao im nešto što se pokazalo točnim. Jučer sam dobio potvrdu da je moja teza točna.

Etp, a sam im rekao da je 1918 g. Hrvatska bila i+ugrožena od moćnh susjeda Italije, Ausrije i Mađarske i da se priklonila Srbiji da bi sačuvala svoj integritet, radi svoga opstanka. I poslije, kad su se okonosti promijenile da se otresla i srpske dominacije.

Jučer sam pak čitao knjižicu koja sadrži razgovore novinara Tihomira Dujmovića s famoznim, legendarnim Istraninom Antom Ciligom, koji je začudo ili naravno, kako se uzme, u Hrvatskoj jedva poznat. Ciliga je rekao da Hrvati tada 1917. i 1918 g. uopće nisu dočekali spremno poraz Austrije. Radić je do 1917. vidio jedino rješenje u okviru Ausrije, Tada se okrenuo lai je bio nemoćan. Nije imao narod uz sebe. Poslije je stekao podršku naroda i moć kad je već bilo kasno. Kad je završio rat Talijani su se ušetali u Istru koju su joj obećali saveznici. Vojvodima je već bila proglasila ujerdinjenje sa Srbijom, Slavonja je bila sklona (tamo je bilo puno Srba) ujedinjenju. Dalmacija je prijetila odcepljenjem od Hrvatske priključenjem Srbiji.

A narod je bio nabrušen prema gospodi, jer su mnogi znali kako se stvari odvijaju u Rusiji. I u takvoj situaciji izbor Srbije bio je izbor manjeg zla. Sva to radi toga jer Hrvati su posve nespremno, neorganizirani dočekali propast Austrije. Ciliga je rekaoo kako neki Hrvati su bili toliko nazadni da nisu znali niti to da su Njemačka i Austrija m ajednoj strani u ratu,, a Engleska i Francuska na drugoj strani. Oni su ih sve stavljalli u isti red.

Danas je drugačija situacija. Hrvate se imaju svoju državu nitko im je više ne može oduzeti. Jest da smo politički zatucani i razjedinjeni, ali vrijeme ustaša i partizxana je za nama. To vrijeme se nikada više ne će ponoviti.
Prijavi Administratoru
#21 Kristi -JardaBoljunac 2010-02-04 17:54
Citat Jarda:
...ima autoritet i status ozbiljne države,Hrvatska ga danas još nema.



Bez panike.
Nikada više Hrvati ne će biti pidijeljeni kao što su bili ustaše i komunisti odnosno domobrani i partizani. To je vrijeme iza nas. Hvala Bogu!
Prijavi Administratoru
#22 JardaBoljunac 2010-02-04 18:03
Citat Jarda:
...nije obrisao na Pantovčaku,a novog predsjednika,u nekim anketama, već proglašavaju "najpopularnijim političarem". Po čemu i za što ,je li to priprema terena za povlačenje tužbe ili za potpis na veleizdajnički zakon koji se sprema, ili za nedavno igranje balota ?
Ako je bivši još stigao podijeliti odlikovanja /? /likovima kao Fuentesu i Zuroffu /,prva smo država na svijetu koja, u isto vrijeme, ima dva predsjednika države. Takav slučaj mi još nije poznat,a vama ?


Imam ideju na koji način se svjesni dio naroda hrvatskoga može oduprijeti prijetnjama kojima je izložena Hrvatska od strane odnarođene politike.

Ako ne će hrvatsko pravosuđe ustati u obranu hrvatske države - tada je red da svjesna intelektualna javnost organzira javno suđenje onima koji ugrožavaju hrvatsku neovisnost i njezin integritet.
Prijavi Administratoru
#23 Ustanak!Guest 2010-02-04 18:03
"Kad bi se danas postavilo pitanje saveza u državnopravnu zajednicu sa Srbijom, digao bi se sav narod na ustanak, a i Sabor ne bi mogao tako nešto prihavtiti: izdaja bi bila očigledna. Izostala bi magla."

Ha, ha ha... velika je mašta šjor Boljunca. Pa rvati jednostavno ljube srbiju, pogledajte samo kakva se glazba i čija sluša, za Lepu Brenu se otimaju i može napuniti deset dvorana, svi novinari jure u srbijicu, pozorišne srbijanske predstave su događaj, više rvatima vrede tri dlake s pičke Seke Aleksić nego cela rvatska, 90% "katolika rvata" glasuje za srbiji povoljnog JOJO-a itd itd.

Odakle Boljuncu ideja o "ustanku"??
Prijavi Administratoru
#24 JusufBoljunac 2010-02-04 18:09
Citat Jusuf:
"Kad bi se danas postavilo pitanje saveza u državnopravnu zajednicu sa Srbijom, digao bi se sav narod na ustanak, a i Sabor ne bi mogao tako nešto prihavtiti: izdaja bi bila očigledna. Izostala bi magla."

Ha, ha ha... velika je mašta šjor Boljunca. Pa rvati jednostavno ljube srbiju, pogledajte samo kakva se glazba i čija sluša, za Lepu Brenu se otimaju i može napuniti deset dvorana, svi novinari jure u srbijicu, pozorišne srbijanske predstave su događaj, više rvatima vrede tri dlake s pičke Seke Aleksić nego cela rvatska, 90% "katolika rvata" glasuje za srbiji povoljnog JOJO-a itd itd.

Odakle Boljuncu ideja o "ustanku"??



Jedno od nas dvojice očito ima krivu percepciju o Hrvatima. Ja se nadam da je moja točna.
Prijavi Administratoru
#25 Nažalost?Guest 2010-02-04 18:32
Ja o rvatima imam pravu "percepciju", barem se nadam? I bojim se rvata, rvati su opsani. Rvati su jako opasni, na daju oni svojeg JOJO-a.

A Beljo? I njegove "nevine srpske žrtve"?
Prijavi Administratoru
#26 ODG: Pomognite i vi svojim glasom!Boljunac 2010-02-04 18:56
[quote name="Jusuf"]Ja o rvatima imam pravu "percepciju", barem se nadam? I bojim se rvata, rvati su opsani. Rvati su jako opasni, na daju oni svojeg JOJO-a.

Ja pak mislm da ovaj portal nije mjesto za pisanje komentara na takvoj razini. Za mene je uvrjedljivo kad netko piše o rvatima. Jest da se tako u nekim krajevima govori, ali ovo nije mjesto za takav razgovor.
Prijavi Administratoru
#27 KAPITULACIJA bez ispaljenog metkaGuest 2010-02-04 20:47
Clan HKV-a Tomislav Stockinger je uputio apel protiv promjene
Hrvatskoga Ustava, tocno, clana 141. o zabrani udruzivanja( sa Srbijom).

Prije skoro 11 mjeseci(za koji dan!) objavljen je na HKV portalu
doljnji tekst o tockama ustava i njihovim fatalnim posljedicama. NITKO
nije cak niti postavio komentar. U listopadu je tekst ponovo objavljen
na HKV portalu, ali kao komentar na jedan drugi tekst o istoj temi!
Sada, 11 mjeseci poslije, kada je pet minuta POSLIJE 12, TS objavljuje
svoj HVALE VRIJEDAN, ali ni priblizno dovoljan, apel!
TS navodi da je clan HKV-a, sto znaci da iza apela ne stoji sluzbeno
HKV, navodno jedina masovna udruga, domoljubne orjentacije. To znaci
da HKV( ciji sam clan) do sada NIJE smatrao vrijednim njihove paznje
POKUSAJ UKINUCA, odnosno KAPITULACIJE bez ispaljenog metka(!),
Republike Hrvatske.!!!! U isto vrijeme su odrzavali Okrugle stolove o
Haagu, a o Haagu je sve VAZNO( sto je i sto ce biti!) receno u
Hrvatskome slovu daleke 1997., a ukljuceno o knjigu Ognjistar u
mRacnoj demoNkraciji( godine 2003.)!
U isto je vrijeme Predsjednik HKV-a, pisac za djecu, uputio DRAMATICNI
apel o tzv. "globalnom zatopljenju", sada preimenovanom u tzv.
"klimatske promjene" ne konzultirajuci NIKOGA od nekoliko stotina
inzinjera, clanova HKV-a!
Dakle je doljnji tekst i link na isti na HKV portalu, podsjetnik na
cijelu DRAMTICNU situaciju u kojem se nalazi RH i Hrvatski Narod!
Sada, jedno sto mozemo uciniti, je skupiti se po prijedlogu Ive
Biondica, pod vodstvom ZENA u RATU( Marija Sliskovic i ostale majke
hrvatske) te podoci Hrvatski Narod na obranu od KAPITULACIJE bez
metka, koja bi mogla biti uvod u jos jedan GENOCID nad Hrvatskim
Narodom!

Ako ne pricitate doljnji tekst sada, mozda vise ne ce biti prilike.
Toliko ja,
Ognjistar( u sve mRacnijoj demoNkraciji)!


Ususret ustavnim promjenama
(hakave.org/.../


HDZ stvori, HDZ ugasi, a SDP(SKJ) »niti luk jeo, niti luk mirišao«. Niti su sudjelovali u stvaranju RH 1990., niti (otvoreno) sudjeluju u njenom gašenju (da ne kažemo gušenju). Protuhrvatska plutokracija odlučuje o gašenju Hrvatske. Sabornici nisu izabrani od hrvatskih građana niti ih predstavljaju, niti su im odgovorni, a pogotovo ne mogu biti opozvani od hrvatskih građana. Sabornike su izabrali predsjednici stranaka, pa su njima isključivo odgovorni i samo od njih mogu biti opozvani, odnosno isključeni iz stranke, dakle političkog života. To se zove Plutokracija, sustav identičan Engleskom iz početka 20. stoljeća (Carroll Quigley:Tragedy and Hope). Uz predpostavku obaviještenosti čitatelja, prelazim na glavne promjene koje je nužno zaustaviti, jer u suprotnome Država Hrvatska će nepovratno (osim revolucijom) izgubiti slobodu, nezavisnost i suverenost. Hrvatskom zemljom i Hrvatskim Narodom će vladati stranci. Neprijateljski stranci.
Izmjena preambule

… u preambulu Ustava u popis nacionalnih manjina vratili bi se Bošnjaci i Slovenci kao što je najavljeno još 2003. Znači svaki puta kad nastane nacionalna manjina, ili ju netko izmisli, Hrvatska će mijenjati Ustav. Sutra možda uključimo i Engleze, bezazlen i patnički narod.
Ne treba pisati novi Ustav

Unatoč izvjesnim promjenama mnogih članaka, političari i ustavnopravni stručnjaci slažu se da Ustav ne treba pisati ispočetka. Za »ustavnopravne stručnjake« izvjesne promjene mnogih članaka nisu »pisanje ispočetka«. Za ilustraciju kompetentnosti »ustavnopravnih stručnjake«, promjena ili dodavanje jedne rečenice Američkom Ustavu traje godinama, i mora ju odobriti svih 50 država referendumom.
EUtanizirajuće promjene Ustava

• Omogućiti delegiranje dijela hrvatskog suvereniteta na tijela Europske unije. Hrvatska postaje polu-država, na putu nestanka.

• Promijeniti odredbu o natpolovičnoj podršci svih upisanih birača na referendumu o ulasku u EU Znači da Pupavac, Gajica i Puhovski, ako sami izadju na referendum, mogu Hrvatsku vratiti u srbske lance iz kojih je jedva izvukla živu glavu. Ako izadju sami, mogu i omjerom 2:1 izglasati referendum.

• Definiranje HNB-a i Državnog ureda za reviziju kao samostalnih institucija Znači da nas HNB, po direktivi IMF-a i(li) Svjetske Banke, može gurnuti u financijsku propast, bez ikakvog državnog obrambenog mehanizma. Glavne Državne insitucije, Predsjednik, Vlada i Sabor ostaju nemoćne pred odlukama HNB-a.

• Državljanima Unije s prebivalištem u Hrvatskoj omogućiti pravo glasa na lokalnim izborima. Znači da slijedeći gradonačelnik Dubrovnika, Opatije ili Visa može biti Lord Owen ili princeza Ana.

• Omogućiti izručivanje hrvatskih državljana pravosudnim tijelima članica Unije Znači da Norac i Gotovina mogu biti po odluci Bruxellesa zatočeni u srbskom zatvoru, jednostavnim delegiranjem nadležnosti Beogradu.

• Promjena uloge Ustavnog suda Znači da si je već neko vrijeme Ustavni sud uzimao ovlasti, koje mu ne pripadaju. Suditi svemu i svačemu, umjesto ustavnosti predloženih zakona i propisa.

• Uvođenje obveznog srednjoškolskog obrazovanja Samo naši »ustavnopravni stručnjaci« mogu biti tako pametni pa ovo staviti u Ustav.

Računa li se »Fakultet političkih nauka« i Kumrovačka škola u srednju ili nižu? Za izglasavanje ustavnih promjena potrebna je dvotrećinska većina u Saboru, dakle konsenzus »vladajućih i oporbe«.Sintagm a »vladajući i oporba« je besmislica, jer su i jedni i drugi vladajući, kao što su i oporba svakoj Hrvatskoj Državi.

Tomislav Nürnberger
Prijavi Administratoru
#28 Zasto se vracamo bre,na Balkan? Recite mi da to nije istina!Guest 2010-02-05 02:13
Moram priznati da me komentar Jusufa prisilio na razmisljanje! Nevjerovatno je kako se kod nas ponovno vraca harmonikaski vasarski mentalitet s druge strane Drine! Cajke,Srbski filmovi,i pozorisne predstave! Pravo bre,bratstvo i Jedinstvo1Pa zasto je to?Zasto nismo malo vise kao Slovenci i pogledamo prema Mittle Europa a ne prema cobanima u kozunima sa guslama o staroj slavi! Dali nam ih nije bilo dosta 70 godina u DVIJE Jugoslavije? Ima Jusuf tu zrno istine,mora se priznati.Samo se nadam da nije ipak sto posto u pravu..ali jest bar 30%,a i to je previse!
Prijavi Administratoru
#29 GdjaGuest 2010-02-05 08:30
Za sto su se Hrvati borili i zrtvovali, ako opet kane biti u zagrljaju Srba i Balkana? Da li nisu nista naucili od proslosti?? Treba izbaciti sve jugonostalgicar e iz drzavnih ureda i medija.
Prijavi Administratoru
#30 KakoBranko 2010-02-05 09:03
Ovdje nema uputa kako se pridružiti svojim glasom.
Prijavi Administratoru
#31 Uputeadmin 2010-02-05 09:38
Upute se sada mogu pročitati i na početku glavnog dijela teksta. Najvažniji dio glasi:


Svi oni koji spomenuti apel (čiji tekst donosimo u nastavku) žele podržati, neka pošalju svoje podatke – ime i prezime, zanimanje i eventualnu znanstvenu titulu na adresu organizatora apela Tomislava Stockingera...
Prijavi Administratoru
#32 ODG: Pomognite i vi svojim glasom - apel protiv brisanja članka 141. stavka 2. UstavaBranko 2010-02-05 17:06
Možda bi navedeni spisak trebalo obnovit ili navest brojčano koliko se ljudi do sada javilo, nek se vidi da nas ima!
Prijavi Administratoru
#33 Šeksbosanac 2010-02-05 21:33
I u ovoj čorbi je umješan Vladimir Šeks pravnik socijalističkog tipa, UDBI poznat pod suradničkim imenom Sova. On je poznat po sintagmi: Identificirati, locirati, uhititi i transferirati. Bio je predsjednik Hrvatskog sabora kada je prvi put razmatran ZERP. Za druge mu afere ne znam, znam da je počasni građanin grada Osijeka što tom gradu barem u budućnosti neće služiti na čast. On je jedan ood četiri najodgovornije osobe za sadašnje stanje u Hrvatskoj.
On je Mefistofeles, izdat će i ovog puta, ovo će mu biti i najkrupnija izdaja. Konac djelo krasi.
Prijavi Administratoru
#34 B.A. Soc.Sc.Guest 2010-02-05 22:44
Potpisujem!
Prijavi Administratoru
#35 Nevjerojatna ravnodušnostGuest 2010-02-07 20:29
Hrvatska je javnost toliko zagušena plimom beznačajnih, ili netočnih informacija da više i ne pokušava ispravljati ''krive'' Drine. U Javnim je glasilima vrlo teško doći do riječi,a pravih ,prohrvatskih glasila je malo.No to baš i nije tema ovog javljanja, pa ću samo reći:'' Ustav za koji je krv proljevana, imovina propadala, zdravlje narušeno, je toliko 'skljaštren, ošišan, razvodnjen, da to više nije pravi,izvorni Ustav Republike Hrvatske.Gdje god je iz tko zna kojih razloga prilagođavati Ustav nečikjim zahtjevima, tu se tako servilno izlazilo u susret, da naši vođe, naši političari gube vjerodostojnost . A zbunjeni smo kod izbora. Evo sada, kod biranja novog predsjednika Države na strani se 'desnice' pojaviše nepozvani (Vidoševoć,Prim orac i tko sve ne,a svastko od njih je skinuo neki dio postotka glasova, bez ikakve koristi za sebe, a na štetu Države. Zato sam protiv svakog više mijenjanja Ustava, pa da u zajednicu pravih država uđemo i mi kao prava država, a ne kao Nevjerojatba ravnodušnostnekakav neprepoznatljiv i subjekt!'' Glasujem protiv daljeg mijenjanja Uatava! Anto Ćorlukić, književnikNevjerojatna ravnodušnost
Prijavi Administratoru
#36 ApelGuest 2010-02-12 19:27
U potpunosti treba podržati ovaj apel i učiniti sve što je moguće da se spomenuta odredba članka 141. stavka 2. Ustava Republike Hrvatske ne dira.
Nećemo po treći put ići u Jugoslaviju - dosta je bilo
Prijavi Administratoru
#37 APELGuest 2010-02-13 02:15
I fully support this appeal!
Prijavi Administratoru
#38 ODG: Pomognite i vi svojim glasom - Apel protiv brisanja članka 141. stavka 2. UstavaVoC 2010-02-13 07:49
Ja sam podupirala da se neka mjera zastite (ocito taj clanak) uvede, vjerojatno jedina u prvo vrijeme, dok nije doslo do Tudjmana sto su Soroseve integracije...
Nema smisla da sad, kad je sve "integrirano" borim se za neki clanak...
Ali pohvalno.... valjda nas zato vise ne trebaju (osim za "sredstva"....):))
Anyway, sritno Hrvatska...
Prijavi Administratoru
#39 Izdajice Hrvatskih VitezovaGuest 2010-02-13 10:11
Samo izdajice Hrvatskog naroda, države i onih koji su je stvorilihrvatsk ih branitelja mogu izbrisati ovaj članak iz Ustava RH a samim brisanjem dovode ovaj narod na sami početak 1991, Hrvatski Vitezovi su spremni spustiti gustu maglu i na hrvatske izdajice. Zapamtite da se danas svi vitezovi međusobno poznaju i u vrlo kratkom roku mogu ispuniti ono što je potrebno kako bi se izdajice hrvatskog naroda izbrisale sa lica zemlje.
Prijavi Administratoru
#40 ODG: Pomognite i vi svojim glasom - Apel protiv brisanja članka 141. stavka 2. UstavaVoC 2010-02-13 10:20
Bio taj clanak ili ne u ustavu, medjunarodni ugovori u svim funkcionalnim podrucjima dzave koji ga ponistavaju ocito vise znace svim "elitama" u RH.
A da su "Hrvatski Vitezovi" imali vodstvo i ostali uistinu vitezovi, ne bi izdajice dobile jos jedan mandat...
Prijavi Administratoru
#41 ODG: Pomognite i vi svojim glasom - Apel protiv brisanja članka 141. stavka 2. UstavaGuest 2010-02-13 14:41
Nitko ne razumije gjuru!? Kao da je gjuro protiv, ne, samo je skeptičan.
Prijavi Administratoru
#42 gjuroGuest 2010-02-13 15:13
Citat gjuro:
Dočim desnica potpisuje peticiju, stvar je gotova!

---------------------------
Dajete covjeku minuse ?

Dajte molim Vas covjeku odgovor !
................................

Gdje i kada, ako su se uopce, izjasnili takozvani desni uvezi ove teme ???

Ja ih nisan uvezi CLANKA 141 STAVKA 2 cujo, MOZDA NETKO OD VAS ???

Onaj :-x sparing niste gledali ?
Zalim za mojim vrimenon, sta san gleda taj jad od "boxa".

Vjerova san jer san bija mali....u bajke.
Jer san zelijo, kad niceg nije bilo, za poigrat se, osim maste.
Prijavi Administratoru
#43 Pitanje i odgovorBoljunac 2010-02-13 20:08
Moj odgovor Eugenu Srijemskom od 4. 2. je ocijenjen s "-2" - negativno. Da mi je znati što je tu negativno ! Je li negativno to što su Hrvati nespremno dočekali poraz i razlaz Austro-Ugarske, ili to kako sam ja uz pomoć A. Ciige objasnio zašto su Hrvati išli na poklon u Beograd kao guske u magli.

Ja bih rekao da je Ciliga bio dobro upoznat sa stanjem u tadašnim hrvatskim zemljama, a da je u komunističkom objašnjenju toga kako se hrvatska buržoazija pobojala zelenog kadra i revolucije da se zato priklonila srpskoj buržoaziji - tek veoma malo istine. Glavni čimbenici hrvatskog nesnalaženja i razjedinjenosti u to doba bili su rezultat nesvjesnosti i loše prosudbe tadašnjih okolnosti od strane najutjecajnijih tadašnjih političara. Neki su se suviše oslanjalki na Austriju koja je bila pred porazom, drugi su bili taoci zaostalosti svijesti naroda u Dalmaciji, a o Istri da se i ne govori. Istra je bila i tako određena kao sitniž za potkusurivanje Italije da stupi u rat protiv Austrije.
Ne zaboravimo da su u mladosti i Tin Ujević, a po vlastitom priznanju i Petar Šegedin bili jugoslavenski orijentirani, Obrazovani u Istri su u Jugoslaviji vidjeli svoju požejnu budućnost. Jadni Istrani, Dalmatinci i drugi, nisu bili svjesni da odričući se Austrije nije pametno prihvatiti drugog zaostalijeg gospodara. Hrvati su, valjda morali iskusiti srpstvo, da bi se osvjestili.

Tijekom Drugog svj. rata Dalmatinci su upravo zbog agresije fašističke Italije i masovnih zločina prema narodu u Dalmaciji i to u suradnj s četnicima, dalmatinski Hrvati masovno pohrlili u partizane koje su vodili komunisti, vragovi još opasniji od fašista. I to je uvjetovalo tako drastičnu i toliku tragičnu podjelu Hrvata na dvije suprotstavljene strane.

Te su činjenice tj. podjela Hrvata na partizane i domobrane, ustaše i komuniste općepoznate. Stvar je na nama da te činjenice na pravi način objasnimo, a ne da pričamo kako su Hrvati genetski koljači, genocidni narod itd. Jer komu to koristi ? Hrvatskim neprijateljima, poglavito Srbima koji su stvorili jasenovački mit, i mit o ustašama kao največim koljačima u Europi. Sada su na udaru komunisti. S pravom ! Ali ne zato što bi bili genetski koljači nego zbog jednog nevjerojatnog zloćunog amalgama koji se stvorio na ovim našim prostorima : spoj otvrovnih komunista s anacionalnom orijentacijom i boljševičkom ideologijom i četnika zadojenih velikosrpstvom i iskonskom mržnjom prema svemu što je hrvatsko. Ta iskonska mržnja je pak proizvod vjekovne zavisti prema Hrvatima zbog njihova mora, kulture, blizine Zapada itd.

Rezultati toga događanja i razornog djelovanja toga zloćudnog amalgama na hrvatsko nacionalno biće su poznati: relativno najviše žrtava u Europi od svih zaraćenih strana ili zemalja koje su potpale pod komunizam.

Jasno je da se moramo suprotstaviti svim silama novom pokušaju da nas se opet stave u državno-pravnu zajednicu sa Srbijom.
Prijavi Administratoru
#44 LUD I ZBUNJENGuest 2010-02-13 23:44
Sa srbima ni u depresiji totalnoj jerbo dosta je kučke srbije i njihovih manipulacija. Sada kad smo se dočepali slobode koja je plaćena krvlju , i kome sada pada na pamet opet s njima koljačima i pljčkarošima... Za Dom spremni
Prijavi Administratoru
#45 OG: Pomognite i vi svojim glasom - Apel protiv brisanja članka 141. stavka 2 Ustava Republike Hrvatskempletikosa 2010-03-01 03:26
Zastupnicima Hrvatskog sabora upućujem svoj apel, protivljenje brisanju odredbe članka 141. stavka 2. iz Ustava Republike Hrvatske, jer bi žrtve hrvatskog Domovinskog rata bile uzaludne, ne bi bilo srpske agresije na Hrvatsku ni osvajanja Hrvatske, to se ne smije dogoditi, ako bi se dogodilo, to bi bila IZDAJA Republike Hrvatske, Hrvata i svih manjina. O tom veleizdajničkom činu protiv Republike Hrvatske mora odlučiti narodni referendum. Potražujem da zagovornici brisanja članka 141. stavka 2. jasno obrazlože tko i zašto potražuje tu promjenu. Brisanje članka 141. stavka 2. pripravlja podlogu za Balkansku zajednicu.
Prijavi Administratoru
#46 VOLIM HRVATSKU - NE U EUGuest 2010-05-10 14:58
U ime nestranačke inicijative VOLIM HRVATSKU NE U EU dajem punu podršku apelu. Zaustavljanje neustavnog procesa pridruživanja Hrvatske Europskoj uniji, bez provednog referenduma o tom pitanju osnovni je cilj inicijative.

Promjena ustava izbacivanjem ili mijenjanjem članka 141. manipulacija je kojom se želi legalizirati neustavan rad parlamentarnih političkih stranaka i Vlade Republike Hrvatske.

Predsjenik Udruge građana Volim Hrvatsku,
Roko Šikić
Prijavi Administratoru
#47 VOLIM HRVATSKU - NE U EUGuest 2010-05-10 15:03
Nismo politička stranka, mi smo politička SNAGA!

Inicijativa je odgovor svjesnih građana na potpuni moralni i politički bankrot u ovoj državi.
sites.google.com/.../...

Prijavi Administratoru

Budući da je trenutačno dopušteno komentiranje samo registriranim korisnicima, molimo sve one koji žele komentirati da se, ako već nisu, najprije registriraju na Portalu kako bi dobili svoje korisničko ime zaštićeno lozinkom. Tri jednostavna koraka za registraciju objašnjena su ovdje, a u slučaju poteškoća dovoljno je javiti se Administratoru.

Prijava/odjava s Portala Hrvatskoga kulturnog vijeća

Zadnje vijesti

Zadnji komentari

Najave

  • 1
  • 2
30. svibnja - Misa za poginule branitelje na Medvedgradu 30. svibnja - Misa za poginule branitelje na Medvedgradu Povodom ustanovljenja prvog višestranački izabranog Hrvatskog Državnog Sabora i nekadašnjeg Dana Hrvatske Državnosti te dana branitelja grada Zagreba, u srijedu... Više...
28. svibnja - Predstavljanje knjige Damira Borovčaka u Zadru 28. svibnja - Predstavljanje knjige Damira Borovčaka u Zadru U ponedjeljak, 28. svibnja u Nadbiskupskom sjemeništu Zmajević u Zadru s početkom u 19,00 sati održat će se predstavljanje knjige Damira Borovčaka «Gvozdansko –... Više...

Tko je na vezi?

  • Jedino Hrvatska
  • MIJO F
  • 2 korisnika
  • 86 gostiju

Uvjeti korištenja

Portal HKV-a

Izvorni prilozi objavljeni na ovom portalu mogu se slobodno preuzeti uz navođenje imena autora, odnosno izvora.

Licenca GNU

Naša udruga

Hrvatsko kulturno vijeće

HKV djeluje od 2006. i nezavisna je udruga građana s više od 1300 članova, mahom hrvatskih intelektualaca.

Kontakti

Stranice članova

Učlani se i predstavi

Članovi naše udruge ugledni su intelektualci, umjetnici, književnici, političari, novinari, poslovni ljudi i studenti. Predstavite se i vi!

Članovi

Izbor publikacija

Izaberi, pročitaj, preporuči

U pripremi imamo cijeli niz zanimljivih publikacija koje će se moći naručiti preko Portala. Rado ćemo poslušati i vaše preporuke.

Trenutna ponuda

Prijava na Portal