Nenad PiskačNenad Piskac karikatura 02

Brisani prostor

Kroz zdravstveni odgoj Jovanović provodi kulturnu revoluciju iz Plana 21

Ministar znanosti, obrazovanja i bivšega i budućega športa Željko Jovanović (r. 1965.) najuspješniji je vladin ministar kad je riječ o ostvarivanju ciljeva Plana 21. Izuzetne je napore uložio u promjenu š u s u riječi šport. I već tim prvim korakom pokazao da revolucija ne smije stati. Neumoran je. Puno je energije uložio u propagiranje teze kako je vrh HDZ-a provodio kriminalnu politiku. Sindikatima je poručio da su trebali prosvjedovati protiv prošle vlade – zaboravivši kako suZeljko-Jovanovic to i učinili i to tri puta, te da državom sada vlada „ova vlada u ovoj zemlji“ a ne prošla vlada. Nekima iz nogometne organizacije poručio je da se pogledaju u ogledalo i pljunu u ono što vide – što predstavlja osobni mu znanstveni, obrazovni i športski standard. Izmislio je devetogodišnje obvezno školovanje, ali na teret roditelja i lokalnih vlasti. Izmislio je i novi model upisa u srednje škole putem interneta, što je isto kao da je izmislio toplu vodu. Smijenio devet ravnatelja... Ne znam je li Jovanovićeva ideja i ona da država ozakoni cinkarenje sakramenta Ispovijedi, kako ispovjednika tako i pokajnika, ali ne bi me čudilo da je baš on došao na tu avangardnu ideju iz arsenala tvrdoga totalitarizma. Sve je to, međutim, luk i voda!

Harry Potter nepozvan ušetao u hrvatsko školstvo

Najvažniji potez Jovanovićeve ministarske karijere, usudio bih se reći i cjelokupnoga Plana 21 „ove vlade u ovoj zemlji“ dogodio se 27. rujna ove godine. Ministar je potpisao i donio Odluku o uvođenju, praćenju i vrednovanju provedbe Kurikuluma zdravstvenog odgoja u osnovnim i srednjim školama. Čestitam! Čestitam ministru, genijalnim izumiteljima newageovskoga Plana 21, čestitam i šefu vlade Milanoviću, svim bivšim i sadašnjim ministrima iste vlade u istoj zemlji, čestitam SDP-u, HNS-u, IDS-u i onom četvrtom partneru, mladolikom bucmastom penziću, čestitam i Josipoviću koji je vjerojatno i sam čestitaokukuriku-koalicija-plan-21 harrypotterovskim genijalcima iz vlade. Kurikulum ipak nije pisala J. K. Rowling perjanica new age literature. Ako već nema rezultata u gospodarstvu, ova vlada u ovoj zemlji ima ih u školstvu.

Međutim, da je vlada dosljedna samoj sebi, onda ne bi govorila o „zdravstvenom odgoju“, već bi se sukladno prethodnom revolucionarnom pohodu na zdravstvo ministra Ostojića, predmet morao zvati Odgoj za zdravlje. Zdravstvo više ne postoji do kad odnarođena „ova vlada u ovoj zemlji“ ima legitimitet. No, valjda će ministri uskladiti terminologiju. U svakom slučaju o zdravlju se u ovoj vladi u ovoj zemlji brinu dva ministra. Onaj zdravstva i ovaj školstva. Mogli bi spojiti ministarstva u jedno koje bi obuhvatilo zdravstvo, znanost, obrazovanje, šport i Harryja Pottera. Izbacit će čika Jova iz obavezne lektire Ivanu Brlić-Mažuranić, ovaj tjedan preminuloga Kušana i Horvatićevo Pleme Croatana, a ubaciti Rowlingovu. Jer, velim, on zna da revolucija ne smije stati.

Čika Jovino zdravlje nije zdravo

Toga 27. rujna počeo je operativni plan pretvaranja muškića u ženskice i obrnuto, uključujući i sve druge moguće, pa čak i nemoguće kombinacije s ljudskim bićima, florom, faunom i genetski modificiranim organizmima nastalim medicinski potpomognutom oplodnjom itd. Ne zato jer je to polučila javna rasprava koje nije bilo, nego zato jer je tako htio čika Jova. Riječ je o autorskome alkemičarskom zahvatu u obrazovni sustav, u najmlađu populaciju koju većinom čine potomci katolika. Oni su ciljana skupina. S njima počinje državni preodgoj čika Jove. Do njih će Jovanović doći ako treba, a treba, gazeći i omanju knjižicu u izdanju Narodnih novina pod naslovom Ustav Republike Hrvatske. Jovanović je sve to a što je protunaravno i što nije na sliku i priliku Božju samljeo u predmet Zdravstveni odgoj. Njegov preodgoj započinje u trećem osnovne, a završava u trećem razredu srednje škole. U njemu ima i normalnih stvari, primjerice, da treba prati ručice i zubiće. Sve je više manje uredu dok se ne dođe do spolnosti. A kad se dođe do spolnosti započinje revolucionarni raspašoj! Masturbacija u petom razredu. Osnovne Pranje-zubica-ili-pranje-mozgaškole. Napominjem to samo kao istinitu ilustraciju nezdravoga čika Jovina zdravstvenog odgoja.

Čika Jovino zdravlje probilo je svjetonazorsku crtu bojišnice tamo gdje je mrski neprijatelj koji još nije raščistio s religijom - najtanji. Djeca! Kroz njih je ministar ušao u samu bit bolje budućnosti. Do nje se dolazi putem izopačene spolnosti. Kako se toga Hrvati nisu prije sjetili?! Šteta je da kralj Tomislav nije bio pametan kao ministar Jovanović. Jer da je bio na njegovu tragu, Hrvati bi nestali još tamo negdje u 12 stoljeću. A kad nestanu Hrvati, nestaje i hrvatska država. Kad pak nestane i narod i država, zdravstveni odgoj će postati nepotrebna stavka plana za dvadeset i prvo stoljeće. Rečenim zdravstvenim odgojem čika Jove zaboravili bi Hrvati da muško i žensko rađa novi život. Zaboravili bi pravu svrhu spolnih organa, i muških i ženskih. Tijelo više ne bi bilo hram Duha Svetoga, već roba za zadovoljavanje požude. I tako dalje sve do teologije tijela, koju uz molitvu za ministrovu zdravu pamet preporučam mentalnoga zdravlja radi.

Već sama činjenica da su Hrvatice i Hrvati preživjeli sve do 21. stoljeća sačuvavši svaki za se svoj naravni spolni identitet (osim iznimaka, koje potvrđuju pravilo), neoboriv je argument za uvođenje zdravstvenog odgoja sa spolnim preodgojem. Znam, mnogi će reći da čika Jovino zdravlje nije zdravo. Nije. Zato idemo se organizirati, ali onako ozbiljno, da maknemo nezdravo zdravlje s javne scene, tako da možemo živjeti zdravo, onako kako i žive normalni ljudi.

Ako išta spada u kulturnu revoluciju na koju je upozorio kardinal Bozanić, onda je to upravo Jovanovićev zdravstveni odgoj s uključenom rodnom ideologijom kao svojom sastavnicom, zbog koje je, čvrsto sam uvjeren, i izmišljen zdravstveni odgoj i nasilno, nedemokratski, uguran u obrazovni sustav.

Nije posao ministra nametati svjetonazor

Evo nekih činjenica koje treba znati. „Roditelji su dužni odgajati, uzdržavati i školovati djecu te imaju pravo i slobodu da samostalno odlučuju o odgoju djece“ (čl. 63 Ustava RH). Uobičajena demokratska procedura uvođenja bilo kojega programa u obrazovni sustav sastoji se od nekoliko koraka, koje je Jovanović komesarski zaobišao svojom Odlukom. Kurikulum jeustav-republike-hrvatske objavljen 28. rujna 2012., nakon što su sve škole već donijele plan i program rada za školsku godinu. Kurikulum ima četiri modula: 1. Živjeti zdravo. 2. Prevencija nasilničkog ponašanja. 3. Prevencija ovisnosti. 4. Spolna / rodna ravnopravnost i odgovorno spolno ponašanje.

Kad se od ministra zatražila alternativa za četvrti modul on je izjavio: „Nemamo dvije matematike pa ne će biti ni dva zdravstvena odgoja“. Hoće, bit će možda i više od dva, ili će pasti kompletan zdravstveni odgoj, ili će četvrti modul biti izbačen. A najbolje bi bilo izbaciti četvrti modul, ministra i ovu vladu u ovoj zemlji u kompletu i istodobno. Čemu se, osobno, iskreno nadam. U ovom trenutku treba tek konstatirati kako je kroz zdravstveni odgoj progurana masturbacija, stajalište kako u seksualnom činu nema morala jer je riječ samo o fizičkom činu, pornografija, promiče se promiskuitetno ponašanje i rani ulazak u spolne odnose, kondom i pilule, pobačaj, homoseksualni čin predstavlja se kao potpuno naravni čin, definiraju se istospolne zajednice kao brak izjednačen s bračnom zajednicom muškarca i žene, promiče se rodna ideologija.

Evo zore, evo dana, evo plana i programa

U trećem razredu osnovne škole kroz dva sata nastave zdravstvenoga odgoja treba iskazati što je prihvatljiv, a što je neprihvatljiv tjelesni dodir (dijete staro 9 godina!). U četvrtom razrednu osnovne škole treba opisati razliku između spola i roda, odnosno bioloških karakteristika te društvenih očekivanja i normi, prepoznati spolne / rodne stereotipe u medijima i raspraviti spolne / rodne uloge u razredu i obitelji (dijete staro 10 godina!). U petom razredu djetetu treba objasniti masturbaciju kao sastavni dio ljudske spolnosti (objasniti pogrješnost nekad raširenih vjerovanja o njezinoj štetnosti) (baš me zanima kako će izgledati praktični dio nastave i tko će ga izvoditi). U šestom razredu osnovne škole treba prepoznati i raspraviti spolno / rodne stereotipe vezane uz seksualno ponašanje prisutne u medijima i raspraviti način na koji pornografija prikazuje ljudsku seksualnost te muške i ženske seksualne uloge (koliko pornografskih časopisa je plan predvidio po pojedinom učeniku, nije navedeno). Učenici će u sedmom razredu dobiti primjere i diskutirati o rizičnim spolnim ponašanjima, prepoznati sličnosti i razlike među ljudima kada je riječ o seksualnosti, raspraviti pojam seksualnih manjina i njihov položaj tijekom povijesti, plan i programprepoznati što je stigmatizacija i diskriminacija. E, u osmom razredu u predviđenih 4 sata treba definirati odgovorno seksualno ponašanje, vježbati korake donošenja odgovornih odluka, pokazati na primjerima važnost komunikacije s partnerom za odgovorno seksualno ponašanje, raspraviti rizike preranog stupanja u seksualne odnose i raspraviti pitanje odgađanja seksualnih odnosa i pojam apstinencije. Nedostaje još samo uputstvo za profesionalno bavljenje prostitucijom!

Pobačaj zdrave pameti

Brzo smo došli do prvog srednje u kojemu razrednik treba objasniti spolne bolesti, rizike, kontracepciju, raspraviti važnost donošenja autonomne i odgovorne odluke o stupanju u seksualne odnose i obrazložiti važnost dogovora o odgovornom seksualnom ponašanju s partnerom (dob petnaestogodišnjaka!), pa sve do analize prikaza seksualnosti u pornografiji: Kako pornografija prikazuje žene, kako muškarce i kako utječe na adolescente. U drugom razredu srednje škole: Demonstrirati vještinu komuniciranja o vlastitim potrebama (onoga što želiš i onoga što ne želiš), obrazložiti važnost odgovornoga spolnog ponašanja (zaštita), usporediti različite vrste zaštite i ulogu stavova pri razvijanju navike i raspraviti moguće poteškoće pri dogovaranju o uporabi zaštite.

U trećem razredu učenici moraju definirati odgovorno roditeljstvo, usporediti medicinska, religijska i feministička stajališta o prekidu trudnoće (sic!), opisati suvremene promjene vezane uz brak (kasnije stupanje u brak, porast rastava, kontroverze vezane uz istospolni brak) i obitelj (različiti tipovi obitelji), analizirati različite pristupe (znanstveni, religijski i aktivistički) ljudskoj homoseksualnosti, razlikovati pojmove transseksualnost i transrodnost.

Nemojte biti dudeki, ovo nije šala

Postoji i preporučena literatura koja se nameće kao općeprihvatljiva. Riječ je o literaturi stanovitih organizacija seksualnih manjina. U njima se može pročitati i ovo: „Spol je nešto što nam je učinjeno davno prije nego smo mi imali mogućnost bilo što reći po tom pitanju“; „neki ljudi razlikuju spol i rod govoreći stvari poput: 'Moj spol je ženski, ali moj rod je muški'“. I, da budem iskren, ne da mi se više citirati iz prezentacije koju je priredila udruga Vigilare, koju preporučam pa je potražite na internetu. No, ako vam još nije dosta, onda još jedan citat iz preporučene literature koju će vaša djeca i unuci čitati: „Važno je razumjeti da homoseksualnost i biseksualnost nisu bolesti niti nemoralna ponašanja nego izraz različitih oblika spolnosti ljudske vrste“.dudek cinober gruntovcani Ovu je umotvorinu napisala Castrova unuka u knjizi Kako preživjeti pubertet?, koja je naravno hitro prevedena i objavljena u Hrvatskoj.

Poštovani čitatelji, nije bolest i nije nemoralno ovakve programe pomesti s javne scene. Bolest i nemoral je upravo ovo čemu smo kao roditelji izvrgnuti. Nemojte biti dudeki.

Imamo naravno osim nakladnika i uvažene profesore, poput Štulhofera s Filozofskog faksa koji ovako blagoglagoljaše: „Želimo li da nam djeca žive u manje seksofobičnom, netolrerantnom i spolno neravnopravnom okruženju, želimo li da budu sretnija u vlastitom tijelu, slobodnija i zadovoljnija vlastitim seksualnim odlukama, vrijeme je da ih počnemo učiti vrijednostima koje, barem trenutno, nisu dominantne“. Želimo li dakle da nam djeca ostanu normalna i zdrava u svakom pogledu, što dalje od rodne ideologije.

I da završim ovu žalosnu i nametnutu nam temu, želimo li normalno i zdravo potomstvo, moramo se angažirati da nam ga kroz obvezno školovanje i srednju školu ne pokvari Plan 21 i iz njega izvedena kulturna revolucija. Svatko može pridonijeti. A od katolika se u tom pogledu očekuje najviše. Upravo je u tijeku čepljenje usta učiteljima i profesorima, nastavnicima i ravnateljima koji o Jovanovićevom preodgoju imaju svoje ili suprotivo stajalište ili prigovor savjesti. Tako je stanoviti drug Vinko Filipović, ravnatelj Agencije za odgoj i obrazovanje zaprijetio: „Zdravstveni odgoj nije ništa što izlazi iz područja struke i znanosti. Sve drugo, pitanje osobnih stavova i opredjeljenje je jednostavno nešto što ne smije ni na koji način određivati vaš odnos prema zdravstvenom odgoju“. Osobno svjetonazorsko stajalište Jovanovića, Filipovića i ove vlade u ovoj zemlji nije obvezujuće. Koliko god oni prijetili. Nema straha. Evo, i general Gotovina se u Pakoštanima založio za „najugroženije“. Nisu li Jovanovićevom Odlukom ugroženi najugroženiji? Djeca u najosjetljivijoj dobi? Pa kaj onda još čekamo? Van iz sakristije!

Nenad Piskač

Pon, 20-11-2017, 03:11:09

Komentirajte

Zadnji komentari

Kolumne

Telefon

Radi dogovora o prilozima, Portal je moguće kontaktirati putem Davora Dijanovića, radnim danom od 17 do 19 sati na broj +385-95-909-7746.

Poveznice

Snalaženje

Kako se snaći?Svi članci na Portalu su smješteni ovisno o sadržaju po rubrikama. Njima se pristupa preko glavnoga izbornika na vrhu stranice. Ako se članci ne mogu tako naći, i tekst i slike na Portalu mogu se pretraživati i preko Googlea uz upit (upit treba upisati bez navodnika): „traženi_pojam site:hkv.hr".

Administriranje

1 klik na Facebooku za hkv.hr

Pretraži hkv.hr

Lijepa Naša

0069_Veliki_Tabor.jpg
Copyright © 2017 Portal Hrvatskoga kulturnog vijeća. Svi sadržaji na ovom Portalu mogu se slobodno preuzeti uz navođenje autora i izvora,
gdje je izvor ujedno formatiran i kao poveznica na izvorni članak na www.hkv.hr.
Joomla! je slobodan softver objavljen pod GNU Općom javnom licencom (GPL).