Srbija od Josipovića očekuje povlačenje tužbe za genocid

 

I dok je novoizabrani predsjednik Ivo Josipović nakon svoje predsjedničke inauguracije pomalo razočarano komentirao nedolazak srbijanskog predsjednika Borisa Tadića na njegovu svečanost riječima „Srbija je odbila pruženu ruku“, Srbija i dalje očekivano nastavlja s politikom tjeranja vode na vlastiti mlin. Konkretno, traži od Haaga da zabrani RH da Oluju slavi kao Dan pobjede.

JosipovićKako piše Večernji list, koordinator pravnog tima Srbije pred Međunarodnim sudom pravde u Haagu Saša Obradović izjavio je u ponedjeljak za B92 da hrvatski pravni zastupnik Andreja Metelko-Zgombić nije predložila povlačenje tužbe kojom Hrvatska pred ovim sudom tereti Srbiju za genocid.

Njihovo razočaranje može se smatrati i donekle opravdanim, s obzirom da je novoizabrani hrvatski predsjednik i prije formalnog preuzimanja dužnosti u više navrata najavio kako "ne vidi razlog da se nastavi s tužbom za genocid ako bi Beograd prihvatio pregovore o nestalim osobama, suđenjima za ratne zločine i vraćanju kulturnog blaga koje je nestalo tokom rata".

"Pregovarat ću s Beogradom o nestalim osobama, suđenjima za ratne zločine i vraćanju opljačkanog kulturnog blaga. Ako prihvate te uvjete, nema razloga da se nastavi s tužbom za genocid", rekao je novi predsjednik Hrvatske. (Sva sreća pa odluka o tom pitanju nije u njegovoj izravnoj ingerenciji).

Takav razvoj događaja i ne može biti previše iznenađujući ako se u obzir uzmu dosadašnji višegodišnji Josipovićevi pravni „napori“ vezano uz Domovinski rat i srbijansku agresiju nad Hrvatima. Podsjećamo, upravo je on tehnički autor dokumenta kojim je Haškome sudu dana nadležnost za akcije Bljesak i Oluju. Upravo je on iz prvobitne Rifkinove inačice tužbe protiv Srbije izbacio dio o Srbiji kao odgovornoj za egzodus hrvatskih Srba (pa je to predano partnerima Srbima kao glavni argument za njihovu eventualnu protutužbu). I u konačnici, upravo se on gotovo unaprijed odriče podignute tužbe za genocid, dakle, upravo je on najvećim dijelom zaslužan za amnestiju Srbije za njena zlodjela počinjena u Domovinskom ratu. Jer 15 tisuća stradalih Hrvata očito nisu građani na zaštitu čijih je ljudskih prava i temeljnih sloboda mislio čitajući svoj inauguracijski govor.

Pa izgleda, čak ni sve dosadašnje Josipovićeve „zasluge“ srbijanskom predsjedniku Tadiću nisu bile dovoljno dobrim razlogom da svojim prisustvom uveliča inauguraciju novog hrvatskog predsjednika. Čini se kako je tim činom Srbija zapravo poručila da od njega očekuju još mnogo više. Što to "više" zapravo podrazumijeva, ne usuđujemo se ni pomisliti…

M. M. B.

KOMENTARI ČITATELJA 

#1 Titin gardista!Guest 2010-02-23 22:59
Titin gardista Josipović ne samo da je bio autor saborske deklaracije kojom je Haškom sudu Hrvatska predala nadležnost nad akcijama Bljesak i Oluja, nego je svojedobno podnio i zamolbu za prijem u radni odnos na mjesto suca Haškog tribunala, ali je na njegovu veliku žalost bio odbijen, ne mogavši nastaviti gdje mu je otac Ante stao, zatvarati i suditi hrvatske domoljube!
Prijavi Administratoru
#2 NadležnostGuest 2010-02-23 23:19
Netočno je da je nadležnost nad operacijama Bljesak i Oluja predana iza 2000 g. Hrvatski Sabor ne može određivati nadležnost Haaškoga suda jer je nadležnost tog suda određene u statutu Haaškog suda. Nažalost, nadležnost je određena onda kad je Hrvatska pristala na suradnju sa Sudom - nadležnost u vremenskom, prostornom i materijalnoprav nom smislu.
Prijavi Administratoru
#3 Odgovor Davoru!Guest 2010-02-24 00:03
Haag nije imao nadležnosti nad operacijama Bljesak i Oluja dok je Franjo Tuđman bio živ, već se dolaskom šestojanurske koalicije predvođene Račanom u Saboru se dana 14.04.2000. godine izglasava "Deklaracija o suradnji sa Haškim sudom i time Haškom sudu daje nadležnost nad Bljeskom i Olujom i otvara put za procesuiranje i progon hrvatskih generala!
Vi očito implicirate da je za vrijeme dr. Franje Tuđmana, prije 2000. godine, Haagu dana nadležnost nad Bljeskom i Olujom, što je velika povijesna neistina i podmetanje.
Prijavi Administratoru
#4 SKIDANJE OPTUZNICE ZLOCINA SA SRBIJE ZNACILO BI NULIRANJE DOMOVINSKOG RATA,KRVI ,ZRTAVA I STRADANJAGuest 2010-02-24 02:30
Ovo je sve jedna "Negacija realnosti" kao u onoj cuvenoj Orwellovoj knjizi 1984,Istina je laz,laz je istina..Dobro je zlo,zlo je dobro..
I zacudjujuce stvarno,,ako se LAZ.NEISTINA ponavlja puno puta,uporno i agresivno postaje na kraju sve vise "realna" To je cudna strana ljudske naravi,da na kraju pomalo gubi otpor prema smisljenoj orkestriranoj lazi,
Isto kao sto nevin covjek pod pritiskom upornih ,brutalnih i beskrupuloznih isljednika,prit isnut laznim "dokazima: ponekad na kraju prizna svoju krivicu,iako je potpuno nevin!
To su poznate metode jos iz Staljinovih,i inace reziranih komunistickih procesa.
Tako se sada tortura vrsi nad Hrvatkom Drzavotvornom Idejom Nemilosrdno,ti okrutni isljednici NOVOG SVJETSKOG POREDKA,SUDA U HAGU,I SRBSKIH POLITICARA uz suradnju i "NASIH" petoklonasa,lje vicara,Jugo-res tautera,rade na tome da skrse volju i ponos Hrvatskoj Naciji.
Da naprave tu "NOVU REALNOST",koja se proklamira knstantno i dvadeset cetiri sata na dan ,tristo i sezdeset pet dana na godinu:
HRVATSKI DOMOVINSKI RAT JE BIO ZLOCINACKI PODUHVAT
SVE VODJE HRVATSKIH POBJEDA,I VOJNIH
I POLITICKIH moraju nestati iz javnog zivota,iz MEDIJA iz POVJESTI iz ZIVOTA.
"NOVU POVJEST"koju nam serviraju na pladnju "KULTURNE EVROPE I JURIDIKCIJE IZ PROSEKUTORSKIH SUDOVA I CENTARA MOCI
koji rade na unistavanju SVIH NACIONALNIH DRZAVA a posebno HRVATSKE DRZAVE,
Hrvatske kao primjera koji je "REVERSAO" Tzv."VERSAILES TREATY",tj receno
hrvatski: Versajski Ugovor,ugovor koji je
"Darovao" Hrvatske zemlje Srbima poslije Prvog Svijetskog rata ,u vjeke vjekova -Kao sto se zemlja nekoc uzimala indijancima na Americkom Divljem Zapadu.
Franjo Tudjman.I Heroji Domovinskog rata su uspjeli gotovo nadljudskim naporima "Reversati",pre okrenuti taj "Ugovor"
koji je Hrvate osudio da za vjeke vjekova zive u Rezervatu zvanom JUGOSLAVIJA
I zato moraju platiti .Moraju biti kaznjeni.Okrutn i prosekutori,bez licni likovi iza tzv.Internation alnih sudova i tajnih loza i MEGA KAPITALA,sadist icki,metodicki ,sprovode tu kaznu ,tu osvetu nad HRVATSKOM NACIJOM KOJA SE USUDILA DA BUDE SLOBODNA NA SVOJEM BOGOM DATOM PROSTORU.
Zato ce se ovi napadi ,na HRVATSKU IDEJU,NA HRVATSKE HEROJE,NA DRZAVOTVORNU
ELITU BEZ KOJE SE NEMOZE ODRZATI SLOBODNA NACIJA;
I dalje pojacati,zavrnu ti ce nam sarafe na tom Globalnom "sraftuku"sve vise i vise,omalovazic e i DOMOVINSKI RAT i sve nase slobodarske zasade,
Pokusace da kazu:
To je sve bio sve samo jedan kriminal,zablud a,nicega u stvari i nije i bilo...
ZATO SRBIJA HOCE ODBACIVANJE OPTUZNICE.
DA NAM KAO NARODU POTVRDE POVJESNU AMNEZIJU
DA NAM TISUCUSTOSTRUKO UMNOZE OSJECAJ KRIVNJE
DA IZBRISU IZ NASE POVJESTI SVE ONO LIJEPO,DOBRO I DRZAVOTVORNO
STVORE NAM ALZEHAIMER DIJAGNOZU GUBENJA PAMCENJA!
Ali,varaju se..Dok ovom zemljom hodaju ljudi Hrvatske krvi,i dok u njihovim prsima kuca Hrvatsko srce,
taj "Pakleni inzinjering "nece uspjeti!
Zato na prakticnoj strani RODOLJUBNE BESKOMPROMISNE BORBE ZA PONOS CAST I SAMI OPSTANAK HRVATSKE DRZAVE:
Moramo uciniti sve da ANTI- HRVATSKI
ANTI RODOLJUBNI ELEMENTI,poslij e izabiranja Anacionalnog "Ljevicarski orjentiranog i odgojenog "Predsjednika"
ne ucine kriticni strateski pomak,koji bi mogao znaciti i kraj HRVATSKE NACIONALNE DRZAVE I IDEJE KAKO JE MI SHVACAMO:
ZAUZIMANJE I KONTROLU HRVATSKOG
DRZAVNOG SABORA!
Ne naprave kritican korak
Prijavi Administratoru
#5 ODG: Srbija od Josipovića očekuje povlačenje tužbe za genocidVoC 2010-02-24 07:58
taj "Pakleni inzinjering "nece uspjeti!

Pa uspio je, kako nije.
To sto su mnogi od vas jos u izobilju i udobnim foteljama, ne znaci da nije uspio.
Pogledajte optuznice i koga ste vec odaslali u zatvore, sve dok se u miru glasuje za Republiku haasku.
Hvala Bogu da ne pobjedi Bandic, jos bi i pljeskali tim "uspjesima" i haaskoj "vjerodostojnos ti" -- ovako se barem malo bunite...
Prijavi Administratoru
#6 OPET PONAVLJAM,BITKU ZA SABOR NESMIJEMO IZGUBITI!Guest 2010-02-24 08:17
Taj " pakleni inzinjering" je uspio oko 40%.tj.imaju svoga "predsjednika" na Pantovcaku.
Ali ako dobiju "Parlamentarne" tj.Saborske izbore onda ce moci nadglasavati sve i donositi zakone bez problema.tako stvari funkcioniraju u tzv, "Parlamentarnoj Demokraciji"
Ja urgiram da "Bitku za Sabor "Drzavotvorne snage nesmiju izgubiti.
Zato treba izvrsiti mobilizaciju svih Hrvatskih rodoljubnih snaga,bez obzira na stranacku pripadnost!
Jos ima vremena,jos nije kasno.
Istinski Drzavotvorni Hrvati nesmiju potpisati kapitulaciju... Sada kad se "bitka " vodi sa ballotama !
Prijavi Administratoru
#7 ODG: Srbija od Josipovića očekuje povlačenje tužbe za genocidGuest 2010-02-24 08:52 Prijavi Administratoru
#8 ODG: Srbija od Josipovića očekuje povlačenje tužbe za genocidVoC 2010-02-24 08:56
"istorijski genocid nad Srbima u Drugom svetskom ratu" - valjda kao i ovaj u posljednjem... samo fale jos nunberski procesi i 45 da "istorijska istina" uspe...
Prijavi Administratoru
#9 ODG: Srbija od Josipovića očekuje povlačenje tužbe za genocidVoC 2010-02-24 08:58
A sto da, ako nas vec dvaput lazno optuzise u povijesti, treci puta stvarno uspe, kad im je toliko stalo... Valjda su toliko uvjereni da nismo "genocidni" kad se s takvim optuzbama toliko igraju. Danasnji Hrvati, za razliku od njih, pokoravaju se svim njihovim optuzbama jer znaju kakvi su Srbi, plase se ne poslusati...
Prijavi Administratoru
#10 ODG: Srbija od Josipovića očekuje povlačenje tužbe za genocidVoC 2010-02-24 09:05
Citat preporod:
Taj " pakleni inzinjering" je uspio oko 40%.tj.imaju svoga "predsjednika" na Pantovcaku.
Ali ako dobiju "Parlamentarne"tj.Saborske izbore onda ce moci nadglasavati sve i donositi zakone bez problema.tako stvari funkcioniraju u tzv, "Parlamentarnoj Demokraciji"
Ja urgiram da "Bitku za Sabor "Drzavotvorne snage nesmiju izgubiti.
Zato treba izvrsiti mobilizaciju svih Hrvatskih rodoljubnih snaga,bez obzira na stranacku pripadnost!
Jos ima vremena,jos nije kasno.
Istinski Drzavotvorni Hrvati nesmiju potpisati kapitulaciju...Sada kad se "bitka " vodi sa ballotama !


Ma kakvi "balloti" -- sve su to prazni baluni zavaravanja... A ako su ovi uspjeli samo 40% (po mojoj procjeni, barem 99%), onda ste s tih preostalih 60% sudionici u svemu sto se dogadja... A izgleda i to je vrlo moguce.
Prijavi Administratoru
#11 ODG: Srbija od Josipovića očekuje povlačenje tužbe za genocidjim_morrison 2010-02-24 09:46
Citat VoC:
Citat preporod:
Taj " pakleni inzinjering" je uspio oko 40%.tj.imaju svoga "predsjednika" na Pantovcaku.
Ali ako dobiju "Parlamentarne"tj.Saborske izbore onda ce moci nadglasavati sve i donositi zakone bez problema.tako stvari funkcioniraju u tzv, "Parlamentarnoj Demokraciji"
Ja urgiram da "Bitku za Sabor "Drzavotvorne snage nesmiju izgubiti.
Zato treba izvrsiti mobilizaciju svih Hrvatskih rodoljubnih snaga,bez obzira na stranacku pripadnost!
Jos ima vremena,jos nije kasno.
Istinski Drzavotvorni Hrvati nesmiju potpisati kapitulaciju...Sada kad se "bitka " vodi sa ballotama !


Ma kakvi "balloti" -- sve su to prazni baluni zavaravanja... A ako su ovi uspjeli samo 40% (po mojoj procjeni, barem 99%), onda ste s tih preostalih 60% sudionici u svemu sto se dogadja... A izgleda i to je vrlo moguce.


nada umire zadnja. ja se nadam da će se pametne glave izvan sustava (kako ih naziva M.T.) ukrupnit "kao poljoprivredno zemljište" jer ćemo inače biti u bezizlaznom položaju. Naravno da se nikad ne će moći stvoriti raj na zemlji, al neka ovo malo hrvatskog "životnog prostora" bude sazdano na istinskoj pravdi, a ne na nekim novim pravdama i sl.
Prijavi Administratoru
#12 Koliko smo duboko?Guest 2010-02-24 13:40
Hrvati su se već našli u bezizlaznom položaju. Dokaz ove tvrdnje je kako objasniti da glavne nacionalne interese brane Pusićka i Šeks (kao sinoć na HTV-u) pa gdje to vodi ljudi moji sa agnostikom na čelu koji se poziva na komunističke doktorate i kako reče ugledne znanstvenike koje je okupio oko sebe.
Prijavi Administratoru
#13 E Jovo..MIJO F 2010-02-24 13:57
..da si ti Hrvat agnostiče "jadan bio" rekao bi tebi Mijo za što Srbija treba,da te povuče....MFP!
Prijavi Administratoru
#14 Mobilizacija domoljubnih snaga....Guest 2010-02-24 15:54
Preporode, slažem se s vama da treba mobilizirati sve domoljubne Hrvate borbu za očuvanje ove države, ali pitam se kako i s čim? Tako smo se mnogi zalgali u predsjedničkoj kampanji za M.Tuđmana i J.Jurčevića pa smo doživjeli fijasko - ema na izbore nije izašlo 56% birača, onij na koje su ova dva kandidata i računali, od izašlih 44 % zna se kolko su dobili glasova - sramno malo.

Da bi u buduće uspjeli moramo imati medijski prostor - govorni i slikovni, ako se želimo približiti masama građana koji nemaju računala na rasolaganju, a tih je , po mome sudu, više od 80 %. Ova naša akademska prepucavanja na internetskim stranicam i razni skupovi HKV-a vrlo će malo doprinijeti ovješćenju širih masa u Hrvatskoj.

Stoga mislim da se trebamo usmijeriti u tome pravcu praktički (operativno),a ne samo akademski teoretizirati.
Prijavi Administratoru
#15 Voice of CroatofobiaCetina 2010-02-24 20:56
Vaši su komentari prešli granice razuma. Izravno sudjelujete u psihološkom ratu protiv Hrvata. Niste ništa drukčiji od velikosrba i «antifašista». Na zajedničkom ste poslu širenja defetizma i vrijeđanja hrvatskog naroda. Stidite se!
Prijavi Administratoru
#16 SUDGuest 2010-02-24 21:59
@Jedino Hrvatska - shvatite da Hrvatski Sabor ne može izglasavati niti određivati nadležnost jednog suda čiji nije samo ona utemeljitelj jer je riječ o nadnacionalnom entitetu. Nadležnost suda u svim aspektima određena je njegovom uspostavom. To što optužnice nisu podignute za vrijeme Tuđmanova života ne znači ništa. Nadležnost suda utemeljena je u Statutu Haaškog suda što je kod nas implementirano ustavnim zakonom o suradnji s Haaškim sudom. Deklaracija koju je donijela Račanova družina nije izglasala nadležnost nad Olujom - jer je potencijalna nadležnost suda za apsolutno sve sukobe ne prostoru bivše Jugoslavije postojala od njegova utemeljenja - nego je samo neselektivno otvoren pristup arhivima Tuđmana i Šuška što je pomoglo u pisanju optužbi. To što su se neki protivili tome da Haaški sud sudi za Bljesak i Oluju i što su osporavali nadležnost Suda je ništa drugo nego pomanjkanje njihova pravničkog znanja. Evo deklaracije Račanove družine: narodne-novine.nn.hr/.../... Nigdje se ne spominje Bljesak i Oluja, već se samo neselektivno otvaraju arthivi. I sam sam bio u zabludi da je tad izglasana nadležnost nad Bljeskom i Olujom, no to je netočno. Preporučam detaljno pročitati ovaj tekst: matica.hr/.../... I sam autor ovoga teksta- osoba koje je branila hrvatske generale iz BiH u Haagu i koji zasigurno znade o tom Sudu daleko više od nas - mi je jasno potvrdio da je nadležnost Suda za Oluju i Bljesak postojala i od prije.
Prijavi Administratoru
#17 ODG: Srbija od Josipovića očekuje povlačenje tužbe za genocidVoC 2010-02-25 06:33
Citat Cetina:
Vaši su komentari prešli granice razuma. Izravno sudjelujete u psihološkom ratu protiv Hrvata. Niste ništa drukčiji od velikosrba i «antifašista». Na zajedničkom ste poslu širenja defetizma i vrijeđanja hrvatskog naroda. Stidite se!


Nije Bandic Hrvatska, cim ga spmenem, da reagirate kao najnizi lobisti "reformiranog" HDZ-a. Ja sam jasno napisala s cim se ne slazem s njim: isti problem kao sa Sanaderom, glede Haaga. Dakle, "croatofobija" ide na vas racun i vi se sramite.

Dugujete nam, medjutim, objasniti sto vas to tako neodvojivo veze za Haag. Vec sam citala na stranicama Ministarstva financija da vam je tamo umrezen financijski sustav, valjda centar -- dakle radi se o skudima? A koliko vidim, i Oruzane Snage idu istim smjerom, pod kisobranom svjetskih, masonskih magnata. I tko se ima sramiti?
Moji komentari mogu samo pomoci.

Osim toga, nije niti meni, a ni vama, niti nikomu u hrvatskom narodu u interesu da smo poznati kao narod koji sam za sebe trazi stil nunberskih procesa, kako su nam Sorosevi pravnici namecali! To bi odvelo "jezicak pravde" na vagu Srbije, gdje bismo trebali dokazivati tko je fasisticka/naci sticka zemlja, Srbija ili RH: a u tome, Srbija je u prednosti pola stoljeca s propagandom i neraskidivim, cvrstim vezama dan-danas glede kriminalizacije Hrvata, dakle unaprijed izgubljena bitka, od koje ni jedni ni drugi ne bi imali korist. Naprotiv, bila bi to pravna podloga za daljnje krivljenje Hrvata i naplate "steta" kao da nas nitko nije ostetio za tih pola stoljeca!
Nije li i State Department vec sada upleten u takve zahtjeve, zahvaljujuci "najboljem" hrvatskom lobisti, kako Sanadera nazva Jadranka Juresko Kero?


Nema sto drugo biti u biti nasih nesporazuma, stoga, cast mi je, gosp. Cetina.
A ljudi, anonimni poput vas, sami se prepoznaju -- oni koji dijele moje stavove sigurno nemaju sto reci na to.
Tko dakle sudjeluje u "psiholoskom ratu" protiv hrvatskog naroda, "defetizmu" i tome sl.: Bandic, Josipovic i ostali politicari skupa s vama -- ili ja?
Prijavi Administratoru
#18 General GotovinaZagi 2010-02-25 13:59
Treba odati priznanje braniteljima gen.Gotovine jer su srušili bezumnu Haašku optužnicu i nadati se da je time na pragu i sudska odluka o puštanju na slobodu gen.Gotovine.
Prijavi Administratoru
#19 Polako Zagi!Guest 2010-02-25 15:11
Nije rvatska poslala Gotovinu u Haag da ga "sud pusti na slobodu". Gotovina i društvo su tamo radi osude, a dokazi na takvim sudovima nemaju nikakve veze sa stvarnošću.

A obrana, ona je dvojbena.
Inače pritisak na sud je ogroman, a i hrvatska javnost se polako priprema na drastičnu kaznu... kao da bi Hrvati nešto mogli ili htjeli napraviti... Već je Josipovićav drug, Tadić, poslao poruku da "Srbija ne bi radosno dočekala puštanje Gotovine na slobodu"... ili kako je to prije nekoliko godina rekao čuveni osečki novinar D.H ; "Srbija očekuje da Glavaš bude osuđen"!
Želje Srbije su piutokaz za većinu rvata.
Hrvati su upravo izabrali za svojega precjednika jednoga od glavnih haaških tajnih tužitelja i rezidenata.
Prijavi Administratoru
#20 srpske željeZagi 2010-02-25 15:21
Mogu oni svoje želje 'okačiti' znaš gdje...

Slažem se da se drug JoCa i drug Bora dobro slažu... ima da se triput izljube

Da, vidiš čuda da D.H nije u znamenito-sofis ticirano-edukat ivnom teamu druga JoCe?

Možda je on neka vrsta 'šumske gerile'?
Ima da se 'rasturi' ta 'odmetnička paraobaveštajna zajednica, bre Jusufe'...
Prijavi Administratoru
#21 ODG: Srbija od Josipovića očekuje povlačenje tužbe za genocidGuest 2010-02-25 17:01
Josipović: Bolji odnosi sa Srbijom
--------------------
www.youtube.com/.../

Gost Vesti B92 Milorad Pupovac
------------------------------
www.youtube.com/.../

Ivo Josipović istakao neophodnost saradnje Srbije i Hrvatske
----------------------
www.youtube.com/.../
Prijavi Administratoru
#22 Nove zadaće!Guest 2010-02-25 19:01
Evo, guverner zapadnog dela Zapadnog Balkana daje zadateke drugu Josiju:

Bora Tadić, drug Josipovićev, u intervjuu za beogradsko Vreme:
No, za Srbiju je važno i da Hrvatska u Hag dostavi sva dokumenta u vezi sa optužbom protiv Ante Gotovine. U njegovom slučaju reč je o izvršenju teških ratnih zločina nad Srbima i ne bi bilo dobro da Hrvatska opstruira proces i otkrivanje pune istine time što se dokumenta ne dostavlja Sudu. Bilo bi veoma nepovoljno ukoliko bi se kojim slučajem desilo da Ante Gotovina bude oslobođen zbog tzv. nedostatka dokaza. To nikako ne bi bilo dobro za naše odnose.

Uz "hrvatsku vladu", "hrvatski tisak" i drug Bora se priodružio u pritisku na haaški sud.

Ovo je ceo razgovor:
vreme.com/.../...
Prijavi Administratoru
#23 ODG: Srbija od Josipovića očekuje povlačenje tužbe za genocidVoC 2010-02-25 23:06
"To je ponašanje koje ovog trenutka niko ne može da razume." :roll:
Ceo svet ga razume...
Prijavi Administratoru
#24 FiksacijaJarda 2010-02-25 23:23
Te Tadić kaže ovo,te Tadić izjavi ono,pa što misli Jeremić,te kad će da dođe Bajaga i tako do povračanja od mučnine.A tko će drugi nego "HTV" u svojoj emisiji "Dossier " /?!/ odjavnu špicu začinio baš tim pevačem koji pevaše četnicima u B.Luci,dok se u Hrvatskoj i BiH ginulo od srpske kame.
Sve to za nacionalnu TV nije važno,pa niti za agencije koje organizuju te unosne poslove. Ljudi hrle,kao,nema veze što je izginulo toliko Hrvata,tko im je kriv,a mi volemo pa volemo da nam se peva. "Balkansko,a naše " kako se reklamiše neki prostak iz bosanske
vukohebine, izvjesni Edo Maajka ' ovih dana po osječkim fasadama i reklamnim stupovima. Oni bi doveli i samog koljača Arkana iz pakla, kada bi im napunio dvorane i đepove,a nije isključeno da ne bi osnovali i klub njegovih "fanova ".
Zato uz veliku dozu skepse pratim haško i hrvatsko glumatanje pravde i mislim da je Jusuf,skoro kao i uvijek,vrlo blizu onoga što će se dogoditi.Za Josipovića i ljude, koji vuku poteze iz sjene, nije slučajan niti nepromišljen sastav ekipe na Pantovčaku i što neki od njih nisu, niti moralno niti stručno, kvalificirani za savjetnička mjesta,tamo to nije niti potrebno.Što bi tamo radili ljudi sa moralom i integritetom ? Bili bi smetnja " novoj pravednosti ".
Prijavi Administratoru
#25 De profundis clamavi ad te, DomineGuest 2010-02-26 11:05
Militem aut monachum facit desperatio.

DUH RATNIKA/Hrvatsk i vojnik
www.youtube.com/.../

HRVATSKA VOJSKA
www.youtube.com/.../

Croatian army today,Hrvatska Vojska
www.youtube.com/.../

Ivo Fabijan Mrvelj - 30 Svibnja 1990
www.youtube.com/.../
Prijavi Administratoru
#26 Demokratska praksaZagi 2010-02-26 11:17
Uopće nije nepoznato da u državama stare demokracije se pojedine osobe, izvođače, glumce itd. stavlja kao persona non grata za tu državu... primjera ima mali 'milijun' naročito u USA.

Hrvati imaju još više razloga da određeni dio 'estrade', glumaca itd. a zbog njihove neprikrivene podrške srpskom fašizmu i agresivnom ratu u Hrvatskoj - upravo proglase 'personom non grata'... od Bate Živojinovića, Bajage, Cece, Čorbe, Brene i sličnih likova...

Iz poštovanja prema hrvatskim žrtvama, pobijenoj djeci, ženama, majkama... oni NISU DOBRODOŠLI u hrvatsku državu.
I točka.
Prijavi Administratoru

Budući da je trenutačno dopušteno komentiranje samo registriranim korisnicima, molimo sve one koji žele komentirati da se, ako već nisu, najprije registriraju na Portalu kako bi dobili svoje korisničko ime zaštićeno lozinkom. Tri jednostavna koraka za registraciju objašnjena su ovdje, a u slučaju poteškoća dovoljno je javiti se Administratoru.

Prijava/odjava s Portala Hrvatskoga kulturnog vijeća

Zadnje vijesti

Zadnji komentari

Najave

  • 1
  • 2
30. svibnja - Misa za poginule branitelje na Medvedgradu 30. svibnja - Misa za poginule branitelje na Medvedgradu Povodom ustanovljenja prvog višestranački izabranog Hrvatskog Državnog Sabora i nekadašnjeg Dana Hrvatske Državnosti te dana branitelja grada Zagreba, u srijedu... Više...
28. svibnja - Predstavljanje knjige Damira Borovčaka u Zadru 28. svibnja - Predstavljanje knjige Damira Borovčaka u Zadru U ponedjeljak, 28. svibnja u Nadbiskupskom sjemeništu Zmajević u Zadru s početkom u 19,00 sati održat će se predstavljanje knjige Damira Borovčaka «Gvozdansko –... Više...

Tko je na vezi?

  • Boljunac
  • dtuckar
  • preporod
  • 3 korisnika
  • 38 gostiju

Uvjeti korištenja

Portal HKV-a

Izvorni prilozi objavljeni na ovom portalu mogu se slobodno preuzeti uz navođenje imena autora, odnosno izvora.

Licenca GNU

Naša udruga

Hrvatsko kulturno vijeće

HKV djeluje od 2006. i nezavisna je udruga građana s više od 1300 članova, mahom hrvatskih intelektualaca.

Kontakti

Stranice članova

Učlani se i predstavi

Članovi naše udruge ugledni su intelektualci, umjetnici, književnici, političari, novinari, poslovni ljudi i studenti. Predstavite se i vi!

Članovi

Izbor publikacija

Izaberi, pročitaj, preporuči

U pripremi imamo cijeli niz zanimljivih publikacija koje će se moći naručiti preko Portala. Rado ćemo poslušati i vaše preporuke.

Trenutna ponuda

Prijava na Portal