Odbjegli Sanader: sad će nas Josipović još učiti i pravnoj državi

 

Veselin ŠljivancaninGodinama prije nego što je postao predsjednikom prof. dr. Ivo Josipović hrvatsku javnost podučavao je o neophodnosti suradnje s Haaškim sudom. Hrvatsko autodestruktivno ponašanje u odnosima s ovom međunarodnom institucijom nije, po Josipoviću, nikada imalo alternative. On i ostali medijski jurišnici godinama su punili uši hrvatskim građanima, gostujući u udarnim terminima Hrvatske televizije, da se u odnosima s Haagom ništa ne može drugo nego pokoravati, pokoravati i pokoravati. Sada kada je Šljivančanin, kroz još jedan u nizu presedana Haaškog suda, praktički pušten na slobodu, nismo čuli od predsjednika Republike ni ispriku, ni kajanje što je godinama sudjelovao u potpunoj pacifikaciji Hrvatske u odnosima s institucijom čiji rad izravno politički i pravno potkopava temelje hrvatske države.

Međutim, baš je slučaj Veselina Šljivančanina, vukovarskog krvnika i zločinca koji je prekršio sve moguće ratne konvencije, kao i sve dogovore 1991. godine s hrvatskom stranom i međunarodnim promatračima o pacifikaciji vukovarske bolnice, pokazao da se države mogu i moraju aktivno uključiti u rad Haaškog suda i uspješno braniti svoje interese. Po scenariju koji se da iščitati iz teksta „Presuda Šljivančaninu je i politička odgovornost Hrvatske" Ivane Petrović, Republika Srbija brzo je reagirala nakon što je Šljivančanin zaprijetio, zbog visoke mu odmjerene kazne, da će progovoriti o izravnoj umiješanosti najviših dužnosnika KOS-a u vukovarskom masakru nad hrvatskim zarobljenicima. Kao rezultat toga angažmana Veselin Šljivančanin nam se sada može ceriti u brk, jer su pravda i mi sami ponovo izigrani na najsramotniji i najgrublji mogući način.

Radimir_Cacic_02I što nam na to sve ima reći prof. dr. Ivo Josipović? Iz njegovog ureda poručili su, citiramo, neovisno o presudi Šljivančaninu i neovisno o presudama neposrednim počiniteljima zločina u Vukovaru od strane Specijalnog suda u Beogradu, činjenica da nalogodavci tih zločina još uvijek nisu kažnjeni. Ma, nemojte nam reći, kao da to sami ne znamo. Kad smo već kod toga, zašto se onda aktualni predsjednik zalaže za povlačenje hrvatske tužbe protiv Srbije za genocid? No, problem je sada već puno banalniji. Sada već i oni rijetki optuženi za vukovarski zločin mogu biti sigurni da za svoj zločin ne će odgovarati u mjeri u kojoj bi odgovarali da su ubijali bilo koga na ovom svijetu drugoga osim Hrvata. Ili bolje rečeno, da su hrvatske interese brinula bilo koja druga politička elita na ovom svijetu, a ne ova domaća. No, mi imamo za predsjednika prof. dr. Ivu Josipovića, a major Šljivančanin će za dvije godine moći slobodno posjetiti Hrvatsku ako mu se baš hoće, a mi tu ništa ne ćemo moći.

No, sramotna presuda Suda u Haagu u Hrvatskoj je pala u drugi plan nepun dan nakon što je donesena. Jer, danas se cijela nacija bavi bivšim, i još jednom odbjeglim premijerom dr. Ivom Sanaderom. On je jutros, naime, osobnim vozilom utekao preko Bregane u Europsku uniju nakon što je saznao kako DORH u Saboru predlaže da mu se ukine saborski imunitet. Pa sada moramo slušati velike moraliste, à la Čačić i Milanović, čije stranke vrve aferama ali nikako da ijedna dođe do DORH-ovih „decision makera".

Ivo JosipovićMeđutim, vrhunac cinizma i osebujnog tumačenja procedure i zakona ponudio je, a tko bi drugi, nego nositelj PravDe i pravni ekspert za pitanje Haaga prof. dr. Ivo Josipović. „Ako je policija učinila propust, tražim Karamarkovu ostavku", grmi Josipović u hrvatskim medijima. Ako je Sanader pobjegao zbog nečije greške, onda će On inzistirati da se za to odgovara. No, veliki pravni stručnjak s Pantovčaka propustio je nama neukima objasniti kako bi on spriječio Sanadera u napuštanju zemlje kada ga još uvijek štiti zastupnički imunitet. Na koji način bi se to mogao ukinuti zastupnički imunitet bez odluke Hrvatskog sabora, osim ako Hrvatski sabor više ništa ne predstavlja u ovoj zemlji? Slično kao i Ustavni sud neki dan kada je donio presudu s kojom se predsjednik Josipović nije slagao zajedno s napaljenim sindikatima. Poštujući vrhunsku pravnu stručnost predsjednika Josipovića, koju često sam ističe kad nema argumenta za ono što govori, možemo jedino zaključiti da je vjerojatno u njemu prevladalo sjećanje na dane kad su vladali oni njegovi s «kapama koje nose poruku ljubavi i mira», pa za uhićenja, nakon kojih su često slijedila mučenja i smaknuća, nisu trebali pravni okviri – ta i sam tadašnji vrhovni vođa, vječiti uzor i najveći sin naroda i narodnosti je sugerirao sucima da se ne moraju držati zakona kao pijan plota.

Jasno je da će slučaj Sanader poslužiti za daljnje nagrizanje nesposobne i prestrašene Vlade Jadranke Kosor, jednako kao što je jasno da sve afere u Hrvatskoj imaju malo veze s iskrenom borbom protiv korupcije, već su prvenstveno poluge za političke pritiske i obračune. Isto tako je jasno da se opozicija uporno žuri doći na vlast svojevrsnim prevratom, odnosno izvanrednim izborima. Zašto? Pa najvjerojatnije zato što i sama zna da u jednoj normalnoj kampanji nema što ponuditi hrvatskim biračima, štoviše, kada bi građanima bile jasne njihove prave namjere bježali bi od njih kao vrag od tamjana. Zato se stvara histerija i kaos, na čijim valovima će se onda doći na vlast i opet imati odriješene ruke slično kao i 2000. godine. Samo će ciljevi ovaj puta biti revidirani, u skladu s trenutnim hrvatskim „dosezima". Uostalom, tko će više znati o revolucionarnim metodama od onih koji otvoreno baštine slavne tekovine jugoslavenske revolucije.

M. M.

KOMENTARI ČITATELJA 

#1 udru po doživotnomdduvnjak 2010-12-09 19:28
Citat:
Sabor je jednoglasno skinuo imunitet nezavisnom zastupniku i bivšem premijeru Ivi Sanaderu. Policija sada nema nikakvih zapreka da postupi po nalogu DORH-a i uhiti Ivu Sanadera. Budući da je Sanader u bijegu, policija će, želi li doći do njega, morati izdati međunarodno uhidbeni nalog.
Jaca se strmoglavljuje pa igra na posljednju kartu da se prefolmurila HDZovo stado od one -svi smo mi Ivo Sanader u ovu -svi smo mi Jaca!
A Milanovićevi jurišnici prihvaćaju to sa parolom -sve njih u zatvor.
Prijavi Administratoru
#2 Zločinačka organizacija u Saborudduvnjak 2010-12-09 19:47
Citat:
Saborska rasprava o skidanju imuniteta bivšem premijeru Ivi Sanaderu krenula je burno. U prvih 20-ak minuta Šeks je odlučio prekinuti sjednicu zbog izlaganja HDSSB-obog zastupnika Dinka Burića koji je vrlo slikovito opisao HDZ-ovu stranačku organizaciju nazivajući je kriminalnom organizacijom, a čak je ironično napomenuo kako bi HDZ uskoro mogao u Remetincu održavati izbore. Teške riječi na račun stranke dovele su do toga da je potpredsjednik Sabora Šeks, vidno crven u licu zbog toga, pozvao zaštitarsku službu kako bi odvele Burića sa govornice, a ujedno je i prekinuo sjednicu Sabora. - Činjenica da je Ivo Sanader na čelu Vlade RH, a što svjedoči i današnje događanje, postao sinonimom za organizirani kriminal onda mislim da dodatna objašnjenja nisu potrebna. Današnje vodstvo HDZ-a s ponosom ističe da je vlada kontinuiteta vlade Sanadera pa time nasljeđuje ne samo privilegije već i odgovornost za počinjeni kriminal i pljačku naroda- poručio je Burić.
Zanimljivo kad je Carla del Ponte unjela u pravnu proceduru pojam zločinačka organizacija za HDZ Franje Tuđmana onda je ovaj isti HDZ nju častio i dvorio ,sad gosp Burić kaže nije onaj već ovaj Sanaderov HDZ zločinačka organizacija onda ko da ih je ubola igla!
Nu HDSSB najbolje zna ,istina se dobro čuva u zatvoru u Zenici!
Prijavi Administratoru
#3 Koje li slučajnosti!?Jedino Hrvatska 2010-12-09 20:02
Koje li slučajnosti baš na europski "Dan borbe protiv korupcije" DORH od saborskog Mandatno- imunitetnog povjerenstva traži za Ivu Sanadera skidanje zastupničkog imuniteta radi lišenja slobode, pritvora i istražnog zatvora!?

Koje li slučajnosti Sanader odletio baš u London sjedište svjetske masonerije!?

Koje li slučajnosti na odgovornost za bijeg Sanadera poziva praveDni predsjednik kojemu u predsjedničkom uredu radi sin čijeg oca traži njemačko pravosuđe zbog sudjelovanja u ubojstvu Stjepana Đurekovića, a praveDni predsjednik ni riječ da zucne!?
Prijavi Administratoru
#4 Hebrang u stalnom šoku!Jedino Hrvatska 2010-12-09 20:18
Jedini zbog koga sam pomalo zabrinut u ovoj strci i zbrci oko Sanadera je bidni naš Andrija Hebrang, koji je ovih dana po vlastitom priznanju stalno u šoku, prvo kad je čuo presudu za Rončevića, a evo i danas kad je čuo za Sanaderov bijeg preko granice.
Prijavi Administratoru
#5 "Korisna budala"Jedino Hrvatska 2010-12-09 21:23
Izgleda kako je Jaca u iskazivanju svoje odanosti i sluganstva spram briselskih gazda spremna ići toliko daleko da cijelu HDZ-ovu vladu smjesti u Remetinec, samo se postavlja pitanje s kime misli ići na Kukuriku koaliciju, ili joj je upravo baš zbog toga i namijenjena uloga „korisne budale“ koja treba da olakša kukurikavcima pobjedu na skorim parlamentarnim izborima!?
Prijavi Administratoru
#6 "Drugovi, neprijatelj je svugdje oko nas"H7 2010-12-09 21:55
Ma dajte molim vas, pa taj Josipović se nije pomaknuo od jugoslavenske partijske misli vodilje: "Drugovi, neprijatelj je svugdje oko nas".
On unaprijed zna tko je kriv, za što je kriv, što s njime treba činiti, tko treba za što odgovarati...

Ne može se iskonskog komunista učiniti demokratom.
Prijavi Administratoru
#7 bilo bi normalnodduvnjak 2010-12-09 22:11
Ima jedan čovjek koji mi se dopadao u svojim lucidnim nastupima u Saboru i sad navodno uzgaja masline. Drago Krpina je neupitan domoljub , vješt i dinamičan čovjek....zašto ...hm, se ne pozove u HDZ da preuzme stranku ?
Prijavi Administratoru
#8 Uvodno komentar -MMBoljunac 2010-12-09 22:16
Dobar komentar. Nažalost, sve je točno. Žalosna istina.
Prijavi Administratoru
#9 Koje li slučajnosti!?Jedino Hrvatska 2010-12-09 22:20
Vjerovati ću u iskrene namjere hrvatskog pravosuđa kad DORH podigne prve optužnice protiv raznih čačića, linića, obersnela, jakovčića zbog gospodarskog kriminala i korupcije, kao i protiv raznih lončara, manolića, boljkovaca, degoricija, perkovića zbog komunistčko-udb aških zločina, a sve dotle im ne vjerujem ništa, a pogotovo ne Jaci koja upravo baš sve čini da se cijeli HDZ-e se optuži kao zločinačka organizacija.

Koje li slučajnosti da nakon što je cijeli politički i vojni vrh iz vremena stvaranja hrvatske države pod vodstvom dr. Franje Tuđmana i HDZ-a na Haaškom sudu optužen za „udruženi zločinački pothvat“, da sada imamo optuživanje HDZ-a od antihrvatskih medija i političara tipa Željke Jovanovića Španca i Mirele Halloween kao zločinačke organizacije koja se udružila radi pljačke hrvatske države!?

P.S. Cilj je cijeli HDZ-e u konačnici prikazati kao zločinačku organizaciju iz razloga što neprijatelji hrvatske države, koji se nisu nikad pomirili sa samostalnom hrvatskom državom, ne mogu oprostiti HDZ-u stvaranje hrvatske države.
Prijavi Administratoru
#10 Državni udarMačak 2010-12-09 22:21
Meni se čini da profesor kazneng prava i predsjednik RH stoji na čelu ovog "cirkusa" koji bi se mogao nazvati Tihi državni udar!
Sramota!
Taj Josipović bi hapsio kao i njegov otac, bez sudskog naloga.
To je nama naša borba dala!
Zatvorite oči i otvorite mozak.
Prijavi Administratoru
#11 Drago KrpinaJedino Hrvatska 2010-12-09 22:47
Gosp. Duvnjak, u pravu ste glede svoga imenjaka. Upravo Dragu Krpinu uvijek navodim kao primjer izvornog HDZ-ovca i pravog domoljuba, koji je među prvima progovorio o pravoj naravi Sanaderove veleizdajničke politike, čije gorke plodove ubiremo ovih zadnjih dana i mjeseci.
Prijavi Administratoru
#12 zapalimo svijećudduvnjak 2010-12-09 22:49
Citat:
iz Kaštel Sućurca: Zapalimo večeras svijeće za ponosnu Hrvatsku! Udruga Puteus i sućurački portal www.sucurac.info pozivaju sve hrvatske web portale da se priključe večerašnjem paljenju svijeća na svojim stranicama u znak mirnog prosvjeda protiv sramotne presude Haaškog suda za Veselina Šljivančanina, a što je ujedno i inicijativa za ponosnu Hrvatsku. Poziv je upućen i svim građanima ponosne Lijepe Naše, kako bi večeras zapalili svijeće u svojim domovima. Neka gore svjetla širom Lijepe Naše za ponosnu Lijepu Našu, koja nikad ne će i ne može biti Njihova! Svijeće će se paliti i u 18.30 ispred starog zvonika u Kaštel Sućurcu, preostalog nakon savezničkog bombardiranja 5. prosinca 1943. godine, u kojemu je nastradalo oko stotinu Sućurana, a što je još jedno stradanje nedužnog hrvatskog naroda, koje se može usporediti sa stradanjem Hrvata na Bleiburgu, kao i sa stradanjem Hrvata na Ovčari i u Vukovaru. Sve ove zločine protiv hrvatskog stanovništva, ovaj stalni genocid nad hrvatskim narodom, koji šuti i trpi, nitko do sada nije osudio, dok se našim "krvnicima i koljačima" izriču neznatne ili oslobađajuće presude, čega smo svjedoci bili i jučer poslijepodne. Hrvatski narode, možemo li pasti još niže? Kako možemo mirno gledati neprestano ponižavanje nas kao naroda, obeščašćivanje svih hrvatskih vrednota, prvenstveno Domovinskog rata na čelu s generalima koji su Hrvatsku branili, a danas sjede u Haagu? Kako možemo mirno gledati kako se ponižava nas Hrvate, koji smo se samo branili od onih koji su nas htjeli nazvati Velikom Srbijom? Gdje nam je ponos i hrabrost s kojom smo se kao David protiv Golijata, s krunicama oko vrata 1991. obranili od agresora, koji nam se danas smije u lice? Ovo je poziv svima onima koji u srcu imaju časti, ponosa i domoljublja-ovo je poziv svima onima koji se nazivaju i osjećaju Hrvatima-dođite večeras ispred sućuračkog starog kampanela sa svijećom u rukama, zapalite svijeće na hrvatskim portalima i zapalite svijeće u svojim domovima za sve one koji su nesebično položili živote za Hrvatsku! Hrvatsku koju nitko ne će ponižavati!
Ovo treba prenjeti i na naš portal.
Prijavi Administratoru
#13 Westminster-Lon donMIJO F 2010-12-09 22:56
Citat:
Koje li slučajnosti baš na europski "Dan borbe protiv korupcije" DORH od saborskog Mandatno- imunitetnog povjerenstva traži za Ivu Sanadera skidanje zastupničkog imuniteta radi lišenja slobode, pritvora i istražnog zatvora!?

Koje li slučajnosti Sanader odletio baš u London sjedište svjetske masonerije!?

Koje li slučajnosti na odgovornost za bijeg Sanadera poziva praveDni predsjednik kojemu u predsjedničkom uredu radi sin čijeg oca traži njemačko pravosuđe zbog sudjelovanja u ubojstvu Stjepana Đurekovića, a praveDni predsjednik ni riječ da zucne!?
Bravo Vedrane J.D. ...ovaj komentar bi bio koristan i na obe šarlatanske net opcije(facebook i twiter).Točno u London "u krilo svojih ustoličara" i tamo ga je poslao nitko drugi već sam predsjedik Republike Ivo Josipović,da ga gospodari Republike Hrvatske ipak pokušaju nekako izvući.MFP!
Prijavi Administratoru
#14 odbjegli Sanader...marginalac 2010-12-09 23:07
Uzeli ste mi duvnjače- misao! Zapalimo sviječu jer to je najmanje što sada poniženi i ogorčeni možemo učiniti.Nemamo više snage niti za prosvjede!!
Udužena zločinačka organizacija Haaških moćnika zajedno sa domaćim pripadnicima - toliko je već nanijela štete Hrvatskoj!!
Ima li tome kraja???
Prijavi Administratoru
#15 Zlo je počelo...Jardo 2010-12-09 23:52
...sa Mesićevim uništenjem ili marginaliziranj em HV-a,umirovljen jem hrv.generala,sa rasturanjem tzv.obavjesne agencije iliti kontraobavješta jne službe , plasiranjem laži i kleveta na račun Hrvatske i njenih generala u Den Haagu ,laži o vračanju ukradenog novca iz Hrvatske i obmanjivanju javnosti s tim u vezi.
Posebno teška šteta po ugled Hrvatske je i zaštita međunarodno traženih udbaških krvnika,koje i danas njegov nasljednik, pravednik među predsjednicima
drži pod svojim skutima.

Bilo bi interesantno čuti,koji su to frajeri i lege koji su mu dali kredu na 2,000.000 kn. Pretpostavlja se da je bilo i više,jer obićan stan od par stotina kvadrata u elitnim dijelovima agrama košta pa toliko,a onolika viletina samo 2 mil. ?
Ali, kako reče Bajić novinarima, " Ja ništa ne moram ..." ?!
Prijavi Administratoru
#16 Jardo..sjeti se samo koliko su ti...MIJO F 2010-12-10 00:56
..masonski ***Admin kokodakali ili već tada kukurikali,kad je gđa udova Ankica Tuđman donijela legalno u banku 253 tić.DM,kažu 14 tis.USD-a i nešto kuna(a da je to htjela zatajiti odnijela bi u Švicarsku banku). Gđa Ankica Lepej(šalterska radnica) za neku "siću" to odala hrvatskoj javnosti i čudi se što je posao izgubila..makar što..pa u najprimitivnijo j zemlji na svijetu bi ga izgubila po bakarskom kodexu)..a samo su "Bespuća povijesne zbiljnost" i tiskanane tri puta po 5 tis.primjeraka( koliko me memorija služi?),a i ostala se djela F.T.-ea odlično prodavala(u to vrijeme),ali netreba...dovoljno je 15000X100-200 kuna i dobit ćemo iznos između milijun i pol do dva kuna,samo od tog kapitalnog djela F.T.-a..dr.prof.Jurčevi ć misli i ja se s njim u tome potpuno slažem...da se recimo Mesićeva inkriminacija glede tih nekih "kuća i šupa" vrijednih 2 milijuna kuna,toliko mjeseci provlači kroz medije kao slućaj Lepej..pa zagrepčanci bi to srušili ili ga već pojeli,a ne osudili..međuti m o čemu se tu radi?..AFERA..p a dan-dva o njoj i šlus i to je po nalogu vlasnika "medijskog prostora u RH",jer kao što rekoh,da se to duže drži kao udarna vijest...vlasni ci gube..jer će stradati oni koje su postavili na vlast..zahvalju jući snazi "vlasništva medijskog prostora" jedne male države i po puku veličine Milana sa okolicom!Tko danas zna da je Stjepan Mesić nezakonito i usudio bi se reći inkriminirano, samo tu došao do dva milijuna kuna,a ostalo? ili revizija "koliko je potrošio na gluposti u 10 g.i pričanja glupih viceva"?? i na bezvezna putovanja po svijetu?...NITK O moj Jardo..zato spašavaju Sanadera,preko masonske organizacije u Londonu(a skriveni su "gospodari cijelog globusa" i nama dodjelili Georga Soroša,a Mađarska blizu(a to su mu korijeni)..jer je opasan tip..taj Ivo Sanader..čak mi se čini naivan i da ga se ustrijeli..to će pripisati..hrva tskim "ekstremnim i nacionalnim elementima" ili još gore "ustaškoj emigraciji".... NEZNAM TKO JE OVDJE KOLIKO STAR,ali mi se čini da je večina zaboravila ili nije doživjela KOMINTERNU i jednog od najboljih komunističkih provoditelja masona i diktatora hrvatoubojicu Josipa Broza Tita?...TAKO TO KOMUNISTI RADE!...MFP!
Prijavi Administratoru
#17 SANADER:TO JE TUZNA DEPRESIVNA PRICA O BIVSEM"PREMIJER U" KOJI POSJEDUJE GANGSTERSKE I KRIMINALNE OSOBINEpreporod 2010-12-10 02:13
Atmosfera Kriminaliteta,G angsterizma,
Izdajnicki i Ilegalni cini
karakteriziraju karijeru Ive Sanadera
bivseg "Hrvatskog Premijera".
Karijeru koja je eto gledajuci realno
na zalasku.ZA ovakove slucajeve Englezi imaju onu svoju cuvenu izreku:"Never say NEVER in politics"-Hrvat ski: "Nikad nemoj reci NIKADA u Politici." Ali u Sanaderovom Slucaju mislim da je nemoguce Politicko Uskrsnuce tog Politickog Vampira.Nevidim kako bi ta mracna i fatalna figura u Hrvatskoj politici mogla ikada vise dobiti IJEDNE IZBORE,
ili impresioniratri bilo koga.
Prije svega obicni puk,narod u svojoj
totalnosti koje posjeduju siroke mase
dobio je u o Sanaderu jednu toliko negativnu predozbu koja se obicno
rezervira za obicne kriminalce,-hoh staplere,ljude bez casti i morala.
Nemislim da Sanader moze proci Zagrebom, ili Splitom a da ga itko tko
prepozna tu korpulentnu sjedokosu figuru iza tamnih suncanih naocala ne okrene
glavu sa gnusanjem i dobaci kakvu masnu
opasku.
Radi se o figuri koja epitomizira sve
ono najgore sto se valjda moglo skupiti
u jednoj politickoj osobi u Hrvatskoj,ili bilo gdje drugdje.Politik a
je na glasu kao "Prljav posao"pun raznih
prevarancija,veza i korupcije interesnih sfera,pranja novca,pa do "prodaje" narodnih blaga strancima,banka ma,korporacijim a.
Kod Sanadera je bilo sve to a i mnogo
mnogo vise ,skrivena strana mjeseca,samo
vrh sante leda.
Narod,puk siroki slojevi Nacije, u cjelini instinktivno ne vole kukavice,podrepase
kojibukvalno podviju rep kad malo zaskripi i uteku sa casnog i odgovornog posla i casti vodjenja NACIJE.
To je ono sto ce svaki Hrvat zapamtiti:
Sanaderovo bescutno lice i jednolicni glas "Dajem neopozivu ostavku" u tom "SVETOM" halu ,Sabornici Hrvatskog Naroda,gdje bi se
Hrvatski TRIBUNI i VITEZOVI trebali okupljati da casno vode HRVATSKU NACIJU.
Trebali bi to biti najcasniji ,najposteniji,n ajhrabriji od
nas.
Vodje NARODA kojima je sami HRVATSKI NAROD dao taj sveti MANDAT SA NEBA
da ga vode u ovim teskim i opasnim vremenima.
A sto smo dobili:
Dobili smo egoistu,korupcionasa,despota,diktatora,
:umisljenu velicinu koja je nemilice izrucila Hrvatske slavne VITEZOVE Junake-Generale
koji simboliziraju HRVATSKU BORBU ZA SLOBODU,dao ih je u uznistvo po "nalogu" stranaca "odozgo"za njihove interese
razbijanja HRVATSKE SLOBODARSKE IDEJE i DRZAVE,nakon stoljeca patnji i krvi i suza.
I da, Josipovic,koji je neumorno pisao i dopisivao "OPTUZNICE"za iste "Mocnike"
nije naso niti jedne zamjerke na tu KOLOSALNU IZDAJU.
Jer,da "ZADATAK" je izvrsen,plan se provodi bez zastoja.
Daljni,"grijesi " Sanadera su mjenjanje Politicke slike Hrvatske,uvodje nje u Hrvatski sabor Koalicije i petokolonasde,D etudjmanizacija i totalno korumpiranje HDZ-a,i rasprdaja "ocevog srebra"tj: rasprodaja nasih bogatstava.
I da,pravljenje atmosfere nedodirljivosti ,samovolje i anti Hrvatstva.
Sve u svemu cista Politicka i ljudska katastrofa.
Bjeg preko granice,preruse n, u pravom stilu mafijasa i covjeka neciste savjesti nadopunjuje tu bizarnu sliku nitkovica
koji jednom uggoscavao strane drzavnike
pod krovom Hrvatskog Parlamenta
i "vladao " Hrvatskom kao apstualisticki
car.
O njemu ce se govoriti kao o kukavici koji je uvijek "bjezao",koji nije znao stati cista obraza i cela kao covjek da saslusa optuzbe i
kritike. Covjeka koji krije neke strasne,uzasne tajne.Bijeg je njegova legacija sada na kraju "KARIJERE".
Sve u svemu nevjerovatno. Nazalost,tuzna je cinjenica:Izuze v rijetkih iznimaka Hrvatski narod nije blagosovljen (pogotovo sada) casnim ,domoljubnim i postenim "POLITICARIMA"
Prijavi Administratoru
#18 POD PRITISKOM I OPCEM DEGRADIRANJU I KRIMINALIZACIJO M HDZ,KOJI JE ZAISTA POCINIO TESKE PLJACKE KRIJE SE POKUSAJ OSVAJANJA VLASTI SDPA-aI SVIH OSTALIH ANTI-HRVATSKIH ELEMENATApreporod 2010-12-10 05:24
Jos nesto,samo da nadodam: Pod izlikom pokvarenosti ovoga idiota Sanadera i opcim Degradiragem HDZ-a (koji zaista zasluzuje kritike i osudu jer su mnogi HDZ-ovci pocinili teske kradje i pronevjere,)kri je se mnogo veca opasnost:SDP.koalicijski
srbi,Novo ljevicari i razni orjunasi ,tudji placenici i jugari hoce totalno diskreditirati HDZ kao simbol TUDJMANOVE IDEJE I HRVATSKE DRZAVNOSTI.
Na rusevinama HDZ-a koji ima 20% glasova jos uvijek na predstojecim izborima hoce dovesti sve udruzene Anti-Hrvatske elemente na vlast i jednom vrstom "Politickog puca" de facto ponistiti Hrvatsku drzavu.
To je jedna od najopasnijih posljedica
post Tudjmanovog HDZ-ovog pljackanja i korupcije
HRVATSKA DOLAZI U OPASNOST DA JE KOMPLETNO PREUZMU POLITICKI ELEMENTI IDEJNO I SRODSTVENO NALIK ONIMA IZ "BIVSE" KOMUNISTICKE TITOVE JUGOSLAVIJE.
Jedina antidoza i spas od te REALNE I STVARNE OPASNOSTI ZA HRVATSKO NACIONALNO BICE I DRZAVU je osnivanje jakog centra DOMOVINSKIH STRANAKA sa jos preostalim, neiskvarenim elementima iz HDZ-a i sposobnim vodstvom (idealno Miroslav Tudjman)i odlucno pobjediti na predstojecim parlamentarnim izborima.
Jednostavno nema druge alternative!
Prijavi Administratoru
#19 Nek pravosudje radi svoj posao.VoC 2010-12-10 08:03
Kako Sanader et al. vole reci, nek pravosudje radi svoj posao. Cestitke MUP-u!

Groteksno i sramno od HKV-a da usporedjuje Vukovarsku tragediju sa slucajem Sanadera koji je izdao sve zrtve Vukovara i sire.
Prijavi Administratoru
#20 Sanader i SljivovcaninVoC 2010-12-10 09:03
Uostalom, "mm", sto se brinete, vas premijer ima dostatno veza, ocito i na HKV-u, da mu se umanji tezina kriminala kao i Sljivovcaninu !
Kad bolje promislim, niste posve falili...
Prijavi Administratoru
#21 rušenje da bi se gradilodduvnjak 2010-12-10 09:49
Citat:
U Europskom domu u Zagrebu, Jurišićeva 1, u petak 10. prosinca 2010. u 11h održat će se konferencija za tisak na kojoj će biti predstavljen politički pokret Hrvatski rast – HRAST. Govorit će: Željka Markić - dopredsjednica udruge Glas roditelja za djecu – GROZD, Ivica Relković - predsjednik Obiteljske stranke, Hrvoje Hitrec - predsjednik Hrvatskog kulturnog vijeća (HKV), Ladislav Ilčić - predsjednik udruge Glas roditelja za djecu – GROZD, prof.dr. Josip Jurčević i prof.dr. Miroslav Tuđman.
to je pokrenuto
Citat:
U Europskom domu u Zagrebu, Jurišićeva 1, u petak 10. prosinca 2010. u 11h održat će se konferencija za tisak na kojoj će biti predstavljen politički pokret Hrvatski rast – HRAST. Govorit će: Željka Markić - dopredsjednica udruge Glas roditelja za djecu – GROZD, Ivica Relković - predsjednik Obiteljske stranke, Hrvoje Hitrec - predsjednik Hrvatskog kulturnog vijeća (HKV), Ladislav Ilčić - predsjednik udruge Glas roditelja za djecu – GROZD, prof.dr. Josip Jurčević i prof.dr. Miroslav Tuđman.
Ali treba svoje djelovanje povezati sa potencijalnim pučistima u samom HDZu da se sruši kriminalna stranačka vrhuška.
Prijavi Administratoru
#22 jaca i remetinecdtuckar 2010-12-10 09:49
Posao za Remetinec, se odrađuje odlično, EU ipak ne može primiti kao ravnopravne, one političare, koji su preočito ogrezli u koruptivne procese. Ma koliko ti političari izvrsno obavili dani im zadatak. Upravo zato, na mig ovih "iz svjene brijestova Bruxelleskih", taj POLITIČAR, odstupio je ! Učinio je mjesto za Jadranku - jedinu iz vrha HDZa, koja "nije upletena u ništa" ! I Jaca je prionula poslu.
Redom, od manjih prema većim ribama ribarnice na Markovu trgu!
Svi će doći na red.
A ono što Jadranka ne zna, je, kako će se i ona pridružiti tom društvu. Kada dođe vrijeme i kada njena teledirigirana misija završi. Zašto, pitate se, kada je "nevina" (ili bila naivna pa se "nije okoristila") ???

A nije baš da nije, naša Jaca, nešto "se okoristila" !
istina, taj njen crimen, toliko je sičušan, prema ostalima iz Vlade, da se čini da ga nema... No, usporedite to sa VAŠIM svakodnevnim životom, pa će se taj "sičušni" cimen, preobraziti, odjednom, u nešto, za nas male ljude, i te kako veliko.
Nabrojimo:
- obnova kuće u Pakracu ("sve po zakonu" i ostale fraze...)
- dodjela stana u Zagrebu (pardon, stanarskog prava i otkup istog, kada taj institut nije postojao, ali "sve je po zakonu..."),
-zamjena stana sa OTETIM stanom. Imajte u vidu sudbinu dvoje malodobne, napuštene djece koja su završila doslovno na ulici i postale su UNIŠTENE LJUDSKE sudbine. To je nešto što se naziva moralna odgovornost, neovisno o "krvnim zrncima" i odgovornosti roditelja... Tko zažmiri na taj čin otimačine, neka promisli o sebi !

Dakle, kada naša Jaca, obavi svoj dio posla, možda neće baš u Remetinec, ali će "dobrovoljno odstupiti" iz politike i otići u zasluženu anonimnost, svog, nekog novog stana u centru, kojeg upravo "mijenja-kupuje " za svoj "stari" - ovaj preoteti! ne spava se mirno u TUĐM ili bolje rečeno, nisu svi "moralne vertikale" kao Sanader - da ga to smeta!!!

A predstojeći će izbori donjeti NOVE LJUDE ! Samo, to neće biti, kao što se nadaju, SDP "moralne vertikale" ! Oni, crveni pod kožom s prethodnicima crveno obojenih ruku od krvi nevinih HRVATA, tioj puritansko DEMOKRATSKOJ EU, nisu baš ideal "za mase".
Pa će i oni obaviti svoje "zadatke", biti "pročišćeni, možda lustrirani", gunđati i dalje po Saboru, ali KORMILO će preuzeti NEKI NOVI LJUDI !

Odaberimo te ljude za drugu dekadu XXI stoljeća, kakme MI ŽELIMO. Ne one, koje nam Bruxelles po tiho "gura" na izborne listiće !

Obratimo pažnje na naše "šume", u kojima dominira hrast !
Prijavi Administratoru
#23 ispravljen tekstdduvnjak 2010-12-10 09:55
Citat:
Jedina antidoza i spas od te REALNE I STVARNE OPASNOSTI ZA HRVATSKO NACIONALNO BICE I DRZAVU je osnivanje jakog centra DOMOVINSKIH STRANAKA
to je pokrenuto

Citat:
U Europskom domu u Zagrebu, Jurišićeva 1, u petak 10. prosinca 2010. u 11h održat će se konferencija za tisak na kojoj će biti predstavljen politički pokret Hrvatski rast – HRAST. Govorit će: Željka Markić - dopredsjednica udruge Glas roditelja za djecu – GROZD, Ivica Relković - predsjednik Obiteljske stranke, Hrvoje Hitrec - predsjednik Hrvatskog kulturnog vijeća (HKV), Ladislav Ilčić - predsjednik udruge Glas roditelja za djecu – GROZD, prof.dr. Josip Jurčević i prof.dr. Miroslav Tuđman.
Ali treba svoje djelovanje povezati sa potencijalnim snagama u samom HDZu da se sruši kriminalna stranačka vrhuška.
Prijavi Administratoru
#24 prvi ešalonMiros 2010-12-10 09:56
Citat Jedino Hrvatska:
Gosp. Duvnjak, u pravu ste glede svoga imenjaka. Upravo Dragu Krpinu uvijek navodim kao primjer izvornog HDZ-ovca i pravog domoljuba, koji je među prvima progovorio o pravoj naravi Sanaderove veleizdajničke politike, čije gorke plodove ubiremo ovih zadnjih dana i mjeseci.


Svaka čast g. Dragi, ali ono što volim zvati "prvim ešalonom" junački je palo na političkom polju, kad je vojskovođa preminuo. Za danas i sutra, Hrvatskoj i Hrvatima trebaju potpuno novi ljudi. A takvi se okupljaju, nemojte uopće sumnjati u to. Od starije ekipe očekuju savjet i podršku, ništa više ne će im trebati.
Prijavi Administratoru
#25 Na mladima svijet ostajedduvnjak 2010-12-10 10:12
Citat:
Za danas i sutra, Hrvatskoj i Hrvatima trebaju potpuno novi ljudi. A takvi se okupljaju, nemojte uopće sumnjati u to. Od starije ekipe očekuju savjet i podršku, ništa više ne će im trebati.
Samo da ne bude i mlade ekipe i stare i još međusobno konfrontirane.
Strateški dogovor novi mladi- stari timovi trebaju već postojati a ne da se stihijski pojavljuju pokreti koji će se sutra međusobno uništavati.(tzv Jurčevićev sindrom).
Danas hrast sutra javor ..tko će se u šumi snaći?
Prijavi Administratoru
#26 Josipovićeva nepravdaJan 2010-12-10 10:30
Josipović je nastavak kontiniteta Haaške pete kolone u hrvatskoj.
Prijavi Administratoru
#27 Straža,straža ...Jardo 2010-12-10 10:37
...odvedite ovog čovjeka !!!!!!!!!

Čulo se u Hrvatskom Saboru.
Što slijedi ?
Ne mora se locirati / tu je /,ne mora se identificirati / znamo tko je / u Saboru se ne može uhapsiti / još ne / ,transferiralo se / samo u hodnike Sabora / ali nisu isključene niti druge opcije /,uz vokabular jednog primitivnog Đakića koji predstavlja Branitelje / ?! /
Panika u redovima HDZ-a, jer je mečka zaigrala pred njihovim vratima.

Utješno je za njih što nisu sami,na red dolazi i SDP , pa HNS itd.
No samo pod uvjetom da Bajić i drugovi ne prave razliku sa predznakom.
Ali,o tom-po tom.

Ta aktualna situacija sa odbjeglim,drugi puta,Sanaderom dobro je došla klonovima, HDZ-u i SDP-u, da se zaboravi na katastrofalno lošu politiku prema haškom sudu i politici apartheida prema hrv.generalima i braniteljima.
Čini mi se isto tako da, pojedinačni i zanemarivi ,spontani protesti branitelja
pokazuju razjedinjenost i nesposobnost u miru,organizira ti se za ozbiljan i znakoviti protest protiv politike apartheida, koju prema njima provode " hrv.Vlade " od 2000 god.do danas.
Prijavi Administratoru
#28 Hrvatski rast - HrastBoljunac 2010-12-10 10:44
Ideja je sjajna, izvanredna. Bila bi velika šteta kad bi ju se kompromitiralo u provedbi.

Slaven Latica je danas na Poligrafu ili nekoj sl. emisiji na HR-u izjavio kako b bilo dobro kad bi se HDZ i SDP dogovorili o formiranju zajedničke vlade po uzoru na vladu nacionalnog spasa u vrijeme rata s jasno recziranim mandatom u kojemu bi središnje mjesto trebalo imati reforma izbornog sustava, po kojemu ne će stranački čelnici određivati tko će ući u Hrvatski Sabor.

Zato je Hrvatski rast -Hrast više nego potreban, jer u tim predstojećim burnim vremenima mora naći svoje mjesto.

Ako se na vlasti drži postojeća koalicija do krraja iduće godine, tada će se izbori održati po postojećem izbornom zakonu i opet će čelnici stranaka odrediti sastav Hrvatskog Sabora. Bit će to izgubljenih najmanje pet godina.
Prijavi Administratoru
#29 Ai ...Jardo 2010-12-10 10:58
hapsi po Hrvatskoj / Merčep /.
Sa ovakovim institucijama sistema koje rade protiv vlastite države,Hrvatska je zaista na rubu ponora,ako se ne dogodi kakav radikalan preokret.

Haaški sud oslobađa / na osnovu čega ? / srbijansko-crno gorske ratne zločince,a u Hrvatskoj se hapse branitelji.
Slijedeća etapa je uklanjanje hrv.stijega ispred zgrad UN-a u New Yorku ?
Prijavi Administratoru
#30 JadniciCC 2010-12-10 12:22
Kao pripadnik mlađe generacije HRVATA, jednostavno ne mogu vjerovati da postoji toliko zaluđenih budalaša kao što je autor teksta i mnogi koji su kmentirali tekst, a da su opterećeni komunizmom, ustašama, četnicima, partizanima, kao i svim drugim kvazi ljudima iz prošlosti. Zaista zaslužujete da vam se dodijeli neka kolonija i da tamo sami sa sobom uživate i pljujete po sem i svaćem, a ostavite mlade i građanski svjesne ljude da žive u ovoj zemlji (jer ovo sigurno nije država) ma kakva ona bila. A što se tiče Josipovića, kada bi se sva vaša pamet skupila na hrpu, kada bi se skupile sve knjige koje ste pročitali, za vjerovati je da bi Josipović opet bio pobjednik. Sramite se bijednici obični i pustite mlade da žive život.
Prijavi Administratoru
#31 Ai...HISTrion 2010-12-10 12:29
Zahvalimo "hrvatskoj" pravdi na tome Jardo.
Prijavi Administratoru
#32 staro za mladodduvnjak 2010-12-10 12:29
Citat:
CCCC 2010-12-10 11:22 Kao pripadnik mlađe generacije HRVATA, jednostavno ne mogu vjerovati da postoji toliko zaluđenih budalaša kao što je autor teksta i mnogi koji su kmentirali tekst,
Nisi ti mladi nego stari pokvarenjak.
Prijavi Administratoru
#33 MuheHISTrion 2010-12-10 12:43
Nije to samo stoka sitnog zuba, ima i tu CC muha.
Prijavi Administratoru
#34 Odgovor DuvnjakuCC 2010-12-10 12:45
Nažalost znam što mislite, ali sam zaista pripadnik mlađe generacije, osim ako 33 godina su za Vas već poodmakle godine. U principu mi je žao što išta komentirao, obzirom da sam ovu stranicu otvorio sasvim slučajno. Ipak od ove stranice ima nekoliko milijuna boljih, Odem ja dok pametni ljudi ove zemlje ne zaključe da među nama nema razlike i počnu me poistovjećivati sa vama velikim domo- i rodo- ljubima. Jedan savjet, samo malo poslušajte neke od pjesama TBF-a, pa ćete čuti kako urbana generacija u nekoliko minuta odličnih pjesama može prokomentirati i izreći potpunu istinu o stanju u Hrvatskoj. Naravno, ako ste ikada čuli i ako znate što je TBF. Ajde bok, odem je što brže dalje.
Prijavi Administratoru
#35 Tbfmaxresist 2010-12-10 12:52
To su oni koji se svim silama bore protiv kapitalizma bez ljudskog lica,otuđenja i robovanja novcu i interesima ,sprdaju se sa brandovima kroz album Maxon universal a onda snimaju reklamne spotove za banke i pivsku industriju koja je dio jedne od najvećih europskih multinacionalni h kompanija.
Ako biti urban znači biti glup tada mi je drago da to nisam.
Prijavi Administratoru
#36 OazaRio Bravo 2010-12-10 12:53
Ajde da konačno netko popljuje pripadnike svih mogućih pokreta kojima pripadaju intelektualci sa ovim stranica. Pozdravljam CC, i savjetujem mu , a to sam i sam pomišljao, da dok je još vrijeme što prije ode iz ove kora od banana države, jer ovo postaje prostor samo za Velike Hrvate i poštene hrvate-Sanadera , Polančeca, Šeksa, Barišića, N. Jurak, Mravka, Ježića, ... ili pod zajedničkim nazivnikom HDZ, sve poštenjak do poštenjaka.
Prijavi Administratoru
#37 TBF- urbana generacijaHISTrion 2010-12-10 12:57
Ma jesu li to oni iz Splita, sinovi orjunaša što su na bureku a ne giricama odgojeni.
Prijavi Administratoru
#38 DobarBojko 2010-12-10 12:57
članak.
Prijavi Administratoru
#39 OazaRio Bravo 2010-12-10 12:59
A što ćete, kod nas sve hrvatine, a svaki skače ka klokan čim čuje Cecu il' neki hit turbo folka. To se kod nas u hrvata sluša više nego muzika koju TBF izvodi pa moraju malo reklamirat se. A tko se danas neće prodati za reklamu. Sve ima svoju cijenu. E da, baš mi je drago da niste urban-glupi.
Prijavi Administratoru
#40 cc....kostresh 2010-12-10 13:07
Citat CC:
Nažalost znam što mislite, ali sam zaista pripadnik mlađe generacije, osim ako 33 godina su za Vas već poodmakle godine. U principu mi je žao što išta komentirao, obzirom da sam ovu stranicu otvorio sasvim slučajno. Ipak od ove stranice ima nekoliko milijuna boljih, Odem ja dok pametni ljudi ove zemlje ne zaključe da među nama nema razlike i počnu me poistovjećivati sa vama velikim domo- i rodo- ljubima. Jedan savjet, samo malo poslušajte neke od pjesama TBF-a, pa ćete čuti kako urbana generacija u nekoliko minuta odličnih pjesama može prokomentirati i izreći potpunu istinu o stanju u Hrvatskoj. Naravno, ako ste ikada čuli i ako znate što je TBF. Ajde bok, odem je što brže dalje.

Citat CC:
Kao pripadnik mlađe generacije HRVATA, jednostavno ne mogu vjerovati da postoji toliko zaluđenih budalaša kao što je autor teksta i mnogi koji su kmentirali tekst, a da su opterećeni komunizmom, ustašama, četnicima, partizanima, kao i svim drugim kvazi ljudima iz prošlosti. Zaista zaslužujete da vam se dodijeli neka kolonija i da tamo sami sa sobom uživate i pljujete po sem i svaćem, a ostavite mlade i građanski svjesne ljude da žive u ovoj zemlji (jer ovo sigurno nije država) ma kakva ona bila. A što se tiče Josipovića, kada bi se sva vaša pamet skupila na hrpu, kada bi se skupile sve knjige koje ste pročitali, za vjerovati je da bi Josipović opet bio pobjednik. Sramite se bijednici obični i pustite mlade da žive život.

... hmmm,Josipovic ti u glavi,rodjen si 1977... citas Zlatostinovu povjest hrvata,tata i dida ti imaju crvenu proslost a ti si rupa koja nema ni proslosti ni buducnosti.zami sli rupu,ni broj da stavis na nju...
Prijavi Administratoru
#41 dete ulicedduvnjak 2010-12-10 13:07
Citat:
Rio Bravo 2010-12-10 11:53 Ajde da konačno netko popljuje pripadnike svih mogućih pokreta kojima pripadaju intelektualci sa ovim stranica.
Ovaj ne može bez pljuvanja.Pa kud je naletio baš ovdje. Tko bi rekao da fini Josipović ima ovakve fanove.
Prijavi Administratoru
#42 cc....Oazakostresh 2010-12-10 13:12
Citat Rio Bravo:
Ajde da konačno netko popljuje pripadnike svih mogućih pokreta kojima pripadaju intelektualci sa ovim stranica. Pozdravljam CC, i savjetujem mu , a to sam i sam pomišljao, da dok je još vrijeme što prije ode iz ove kora od banana države, jer ovo postaje prostor samo za Velike Hrvate i poštene hrvate-Sanadera, Polančeca, Šeksa, Barišića, N. Jurak, Mravka, Ježića, ... ili pod zajedničkim nazivnikom HDZ, sve poštenjak do poštenjaka.

... slicna rupa rupi! samo idi brajko i ponesi tatinu knjizicu... u Kinu.
Prijavi Administratoru
#43 Je li ovo Robert?dduvnjak 2010-12-10 13:24
Citat:
CC _Odem ja dok pametni ljudi ove zemlje ne zaključe da među nama nema razlike i počnu me poistovjećivati sa vama velikim domo- i rodo- ljubima.
Sretno delijo i ne zaboravi gaće.
Prijavi Administratoru
#44 Svi smo samo ljudiCC 2010-12-10 13:49
Kostreše (ili kostresh kako vi to pišete), zasigurno biste bili zadovoljni, a i drugi bi sigurno primjetili razliku (ali ne slični vama), da u glavi imate barem J od Josipovića. Što se tiče moje prošlosti, možda je i hrvatskija od vaše što uopće nije važno, apsolutno nije crvena (a da i jest normalnome čovjeku tako je svejedno), a u rupu ćemo svi zajedno, tako je po bogu određeno da smo svi obični smrtnici. A to što raspirujete mržnju i dijeljenje ljudi, ja apsolutno ne prihvaćam i grozim se bilo kakve podjele, i preme vjeri, i prema broju krvnih zrnaca, i prema spolu, i prema bilo kakvom opredjeljenju, a tako bi bilo savršeno kada bi svi učili svoju djecu da ne mrze, ali to je moguće samo u Platonovoj idealnoj državi(to vam je onaj čovjek iz drevne Grčke, ali ne znam kako se još nitko nije sjetio da bi on možda mogao biti hrvat iz Irana). U svakom slučaju nadam se da se svi slažemo da mržnje i podjele među ljudima ne bi trebalo biti, neka tako svi radimo i učimo naše potomke, pa će možda barem oni jednog dana živjeti neopterećeni sa stvarima sa kojima smo mi, i možda neće biti potrebno stavljaju ovakve komentare nego da se bave pametnijim poslom u to vrijeme.
Prijavi Administratoru
#45 Svi smo samo ljudiHISTrion 2010-12-10 14:05
Očit dokaz da nas ima svakakvih koji bi se okitili hrvastvom.

Bog i Hrvati!
Prijavi Administratoru
#46 Odakle sad ovaj spade CC?MIJO F 2010-12-10 14:17
..sinko dragi,pa zašto te to "ždere"..što se ovdje piše?..Vi kako kažeš mladi,a ja bih dodao "mladi antifašisti..me ntor Stipe Mesić",pa imadete facebook,twiter ,index.hr,blitz ,B92..i td..što ćete ovdje?Kažeš puno si pročitao,pa me zanima što si ti to pročitao?..da se tako zdušno diviš agnostiku Josipoviću?..ak o uopće znadeš što je to AGNOSTIK?Kažeš da si mladi HRVAT?..meni se čini da si ti mladi "JUGOSLOVEN"..a to što si ti dijete drago pročitao,ako si?..da ti Mijo izusti,čemu to služi u nedostatku "toalet papira"..zar te nije sramota takovo što napisati i dati si etiketu da si mladi HRVAT?Znaš li ti sinko dragi da tvoj dragi predsjednik Ivo Josipović 1994.godine nije niti znao da smo mu državu stvorili,a vidim i tebi i tvojim mentorima u vidu roditelja koji su ti uz pomoć Božju život dali i put nisu pokazali.MFP!
Prijavi Administratoru
#47 Zar nije znakovito...Jardo 2010-12-10 14:30
... i zastrašujuće kad Goldstein ml. priznaje, da se u slučaju pok.Artukovića, osuđenog na smrt od komunističkih vlasti Jugoslavije,
lagalo,montiralo i pakiralo,a znamo da je taj komunističko-ud baški aparat i danas najutjecajniji kada se uprizoruju optužnice,suđen ja i presude hrv.braniteljim a u režiji DORH-a i tzv.hrvatskog sudstva.

Rukavina,Baltić ,Dragosavac...k ao da nikada nisu izašli iz Sabora niti iz glava onih koji nam kroje kapu.
Prijavi Administratoru
#48 IzdajicaEva 2010-12-10 14:55
Josipović je zadnji od zadnjeg, nije ni bio pošteno sjeo na vlast a dobio je počast iz Vatikana središta masonerije (vjerujem u Boga). To je takav prefrigani, ispolirani poltron i gadi mi se vidjeti njegovu odurnu facu. Oprostite ako sam se ružno izrazila, no jednostavno to želim reći. Jučer cijeli dan Big brother meinstream mediji trube o Sanaderu, kao da se ikome više fučka tko je koliko pokrao kada se zna da su svi zajedno krali ali što je najbitnije da su Hrvatsku prodali, izručili stravičnoj EU. Baš je navećer trebao ići prilog na NOVA TV u PROVJERENO o nadstranačkoj udruzi građana volim hrvatsku - NE U EU, no u zadnji tren su otkazali i stavili prilog o Sanaderu o kojem svi trube cijeli dan.
Prijavi Administratoru
#49 CCEva 2010-12-10 14:59
CC - spava, vjerojatno od ugriza muha koje mu kruže oko glave, sori mlađahni muškarće, ima nas ovdje još mladih ali ne ovaca.
Prijavi Administratoru
#50 Kinina borba i posluzniciCRO-Ace of Space 2010-12-10 16:19
Sta je to : Organizirani politicki kriminal ?
I da li to ide rukom u ruku ?
Pomaze li to hrvatskom pucanstvu ?
Tko stoji iza Bilderbergera i tko ih stiti, to jest tko to s njima suraduje u HR pa ga sada stid a ne moze se izvuc ?
Postovana gospodo !?
Prijavi Administratoru
#51 SanaderAntimesić 2010-12-10 16:26
Meni je ekstremno teško žaliti tu ništariju Sanadera, premda se može reći da je degutantno kako se mediji danas naslađuju nad njegovim padom, kako prate svaki njegov korak, kako ogavno lešinare. Oni isti mediji koji su ga svojedobno frenetično podupirali!

Ali to ne mijenja činjenicu da je Sanader ništarija i šljam bio i ostao. Tip je izručio hrvatsku globalnim silama (EU, NATO, USA, Haag), lokalnim mitteleuropskim mafijaškim strukturama (Austrija, njihove banke i muljaže), kao i jugoslavenski orijentiranoj "ljevici" (poglavito njihovim medijima i "kulturi", što se očituje kroz forsiranje Srba, manjina, zagovaranje što tješnje "saradnje" na prostoru bivše Jugoslavije itd). Taj otpad od šljama od "čovjeka", na čelu te svoje infamne stranke tijekom devet godina, a na čelu vlade tijekom pet i pol godina, učinio je mnogobrojna, možda nepopravljiva, zla ovoj zemlji. Dakako, ne sam, nego uz asistenciju SDP-a i drugih stranaka tobožnje "oporbe", te uz asistenciju tzv. predsjednika Mesića.

Ne znam koliko su vjerodostojne te optužnice, ali ako uzmemo da jesu, iz toga izlazi da je Sanader kriminalac, ali isto tako da je sitni kriminalac, u usporedbi s mnogima drugima. Kada će na red doći i druge, mnogo veće ribe? Recimo, onaj uzorni vozač Čačić? I mnogi drugi.
Prijavi Administratoru
#52 Nekako sam i sam' danas slično razmišljao!MIJO F 2010-12-10 18:50
Citat Antimesić:
Meni je ekstremno teško žaliti tu ništariju Sanadera, premda se može reći da je degutantno kako se mediji danas naslađuju nad njegovim padom, kako prate svaki njegov korak, kako ogavno lešinare. Oni isti mediji koji su ga svojedobno frenetično podupirali!

Ali to ne mijenja činjenicu da je Sanader ništarija i šljam bio i ostao. Tip je izručio hrvatsku globalnim silama (EU, NATO, USA, Haag), lokalnim mitteleuropskim mafijaškim strukturama (Austrija, njihove banke i muljaže), kao i jugoslavenski orijentiranoj "ljevici" (poglavito njihovim medijima i "kulturi", što se očituje kroz forsiranje Srba, manjina, zagovaranje što tješnje "saradnje" na prostoru bivše Jugoslavije itd). Taj otpad od šljama od "čovjeka", na čelu te svoje infamne stranke tijekom devet godina, a na čelu vlade tijekom pet i pol godina, učinio je mnogobrojna, možda nepopravljiva, zla ovoj zemlji. Dakako, ne sam, nego uz asistenciju SDP-a i drugih stranaka tobožnje "oporbe", te uz asistenciju tzv. predsjednika Mesića.

Ne znam koliko su vjerodostojne te optužnice, ali ako uzmemo da jesu, iz toga izlazi da je Sanader kriminalac, ali isto tako da je sitni kriminalac, u usporedbi s mnogima drugima. Kada će na red doći i druge, mnogo veće ribe? Recimo, onaj uzorni vozač Čačić? I mnogi drugi.

Čestitam gospodinu Sanader — Antimesić na izvrsnom komentaru!MFP!
Prijavi Administratoru
#53 luđaci u HDZu?dduvnjak 2010-12-10 20:33
Citat:
Bivši premijer i predsjednik HDZ-a uhićen je u 15:50 sati u Austriji, u pokrajini Salzburg. Saznaje se iz hrvatske policije. Sanader je uhićen na autocesti u pokrajini Salzburg, na naplatnim kućicama Sv. Mihovila kod tunela Tauern, svega 60 kilometara od austrijsko- njemačke granice. Međutim, Sanader je išao u smjeru Slovenije, a ne Njemačke.
Briga me za Sanadera ali ova hitrina da se čovjek koji se dobrovoljno vraća stavi u lisice -može raditi samo zločinačka organizacija. Važno je sa poželjnom medijskom slikom započeti "pravosudnu" egzekuciju.
HDZeovska MINDŽA je prešla svaku mjeru.
Prijavi Administratoru
#54 Antimesić/Mijo Fi.z. 2010-12-10 20:42
DŽoko,već sam ti priopćio da si pročitan.
Prikoviše si napisao o sebi u postu M.TUĐMAN: Potrebna je demokratizacija HDZ-a i povratak načelu suvereniteta - upis 113 i dr.!
Prijavi Administratoru
#55 a-de-ze?Antimesić 2010-12-10 20:45
Citat i.z.:
DŽoko,već sam ti priopćio da si pročitan.
Prikoviše si napisao o sebi u postu M.TUĐMAN: Potrebna je demokratizacija HDZ-a i povratak načelu suvereniteta - upis 113 i dr.!


A-de-ze da se vrati načelima suvereniteta? Nije li to mission impossible? Izbrisano. Admin
Prijavi Administratoru
#56 pitaAntimesić 2010-12-11 01:40
Izbrisao Admin.
Prijavi Administratoru
#57 Autor članka lije suze za Sanaderom.....petar123 2010-12-11 02:20
Nevjerojatno je kako je autor članka na ovom portalu nas izvjestio kako je "odbjegli" hvala Bogu uhićeni bivši premijer Sanader optužen za lopovluke koje je činio.
Čovik je lipo organizirao krađu državih poduzeća u vlastitu korist i korist stranke "ZNA SE" i neznam kakve to veze imam sa aktualnim Predsjednikom RH Josipovićem ili Čačićem što autor sugerira slikama.
Još žali za Kosoricom koja će kao biti oslabljena,a zapravno mu je ona to spakovala u pitanju je i njezin opstanak na vlasti.
Naravno "dotjeralo cara do duvara" Ivo joj je ostavio praznu kasu i silne gubitke,jer oni su pokrali i izmuzli što se dalo uzeti.
Sad "jadnoj" Jaci nije ništa preostalo da radi,već to što radi,ona kao nije znala za sve te lopovluke kao podpredsjednica Vlade to mi malo sliči na ono "drug Tito nije znao za Bleiburg".
Znala je sigurno tako nam je ona priskrbila 500.tisuća branitelja i sad u općem lopovluku 312.tisuća nezaposlenih.
Naravno ima tu još kandidata za Remetinac,samo je pitanje zbog unutarstranački borbi kad će ih se Kosorica moći riješiti.
Još jednom čestitke autoru na koji nas je način izvjestio o Sanaderu i njegovom spremanju u Remetinac...... ............
Prijavi Administratoru
#58 treci dio - zavrsne scene.VoC 2010-12-11 06:38
Citajuci vas neke, moglo bi se zakljuciti da je interpolova potjera prava zabava :-)
Nije da nije, ali i ozbiljno je, po mom skromnom misljenju...

A zapravo je bivse premijer propustio jedinstvenu priliku, nakon svih lazi i muljaza i sabotaza, dokazati "kredibilitet" na djelu, t.j., ne bjezati, kamo pa u SAD kojem je dokazivao, sa svojom tzv. "diplomacijom" taj "kredibilitet" i u ime njega rusio sve sto vrijedi u RH!
"Godfather III" je bio posljednji dio, ali ako volite, izvodite i dalje (ovima sto "bezuvjetno" tuguju za bivsim premijerom).
Prijavi Administratoru
#59 hvalaVoC 2010-12-11 23:12
Sveti Mihaele, hvala Ti.
Prijavi Administratoru

Budući da je trenutačno dopušteno komentiranje samo registriranim korisnicima, molimo sve one koji žele komentirati da se, ako već nisu, najprije registriraju na Portalu kako bi dobili svoje korisničko ime zaštićeno lozinkom. Tri jednostavna koraka za registraciju objašnjena su ovdje, a u slučaju poteškoća dovoljno je javiti se Administratoru.

Prijava/odjava s Portala Hrvatskoga kulturnog vijeća

Zadnje vijesti

Zadnji komentari

Najave

  • 1
  • 2
30. svibnja - Misa za poginule branitelje na Medvedgradu 30. svibnja - Misa za poginule branitelje na Medvedgradu Povodom ustanovljenja prvog višestranački izabranog Hrvatskog Državnog Sabora i nekadašnjeg Dana Hrvatske Državnosti te dana branitelja grada Zagreba, u srijedu... Više...
28. svibnja - Predstavljanje knjige Damira Borovčaka u Zadru 28. svibnja - Predstavljanje knjige Damira Borovčaka u Zadru U ponedjeljak, 28. svibnja u Nadbiskupskom sjemeništu Zmajević u Zadru s početkom u 19,00 sati održat će se predstavljanje knjige Damira Borovčaka «Gvozdansko –... Više...

Tko je na vezi?

  • Boljunac
  • MIJO F
  • SJENA
  • 3 korisnika
  • 65 gostiju

Uvjeti korištenja

Portal HKV-a

Izvorni prilozi objavljeni na ovom portalu mogu se slobodno preuzeti uz navođenje imena autora, odnosno izvora.

Licenca GNU

Naša udruga

Hrvatsko kulturno vijeće

HKV djeluje od 2006. i nezavisna je udruga građana s više od 1300 članova, mahom hrvatskih intelektualaca.

Kontakti

Stranice članova

Učlani se i predstavi

Članovi naše udruge ugledni su intelektualci, umjetnici, književnici, političari, novinari, poslovni ljudi i studenti. Predstavite se i vi!

Članovi

Izbor publikacija

Izaberi, pročitaj, preporuči

U pripremi imamo cijeli niz zanimljivih publikacija koje će se moći naručiti preko Portala. Rado ćemo poslušati i vaše preporuke.

Trenutna ponuda

Prijava na Portal