Miroslav Tuđman: Za suradnju promjena retorike nije dovoljna

 

Ivo_Sanader_03

Večernji list objavio je danas, i u tiskanom i u internetskom izdanju, razgovor s prof. dr. Miroslavom Tuđmanom. Ovom razgovoru već su prethodile određene najave o mogućnosti promjene HDZ-ove politike u skoroj budućnosti, pa je spomenuti zagrebački dnevnik prije neki dan čak posvetio i naslovnicu ideji da bi moglo doći do nekog vida suradnje između HDZ-a na čelu s Jadrankom Kosor s jedne strane, i s druge strane političke i intelektualne grupacije oko Miroslava Tuđmana, a koja je Tuđmanu tijekom zadnje predsjedničke kampanje davala podršku. Naravno, ovakva suradnja niti bi bila moguća, niti bi imala smisla ako ne bi bila popraćena stvarnim ozbiljnim promjenama u HDZ-ovoj politici.

Jadranka Kosor"HDZ se mora vratiti izvornoj politici predsjednika Tuđmana da je suverenitet države osnovno načelo u vođenju kako međunarodne, tako i gospodarske politike" - istaknuo je Tuđman u jednom od svojih odgovora, što u mnogim ušima na današnjoj političkoj sceni može zvučati samo kao zvono za uzbunu. Naime, jasno je kako bi moguće skretanje HDZ-a prema izvorišnim osnovama mogao biti najbolji lijek protiv gubitka sljedećih parlamentarnih izbora što mnogima unutar same Hrvatske ne odgovara. Isto tako, težnje prema suverenosti Hrvatske i ravnopravnosti hrvatskog naroda s drugim europskim narodima sigurno ne će biti rado dočekate u mnogim prijestolnicama i među onima koji su se već navikli da se od Hrvatske može dobiti sve što se poželi.

Ako Jadranka Kosor iskreno želi otvaranje HDZ-a, onda će doživjeti napade izvana, putem medija, i to od onih kojima ne će biti u interesu jačanje HDZ-a, predviđa Miroslav Tuđman, ali i zaključuje da HDZ nema puno izbora ako želi biti vodeća stranka. Ostaje ipak pitanje hoće li stranka, koja je ogromnim dijelom i odgovorna za trenutno stanje u kojem Republika Hrvatska ima vrlo malo izbora, biti u stanju sebi sada samoj osigurati izbor. Uostalom, njezin donedavni predsjednik Ivo Sanader je odličan primjer jedne potpuno pogrješne i destruktivne politike što je išla slijepo do kraja, toliko slijepo da je i sam njezin glavni kreator danas politički mrtvac, da ne rabimo teže kvalifikacije.

HDZ Jadranke Kosor nije se do sada odmakao od bitnih odrednica Sanaderove politike. Nakon nekoliko teških gafova u zadnje vrijeme, a pogotovo neoprostivi bili su onaj s pokušajem davanja statusa pravne osobe Srpskom vijeću općina promjenom Ustava i onaj s financiranjem četničkog spomenika u Srbu, nije u neku ruku ni čudno što HDZ sada mijenja retoriku. Stoga se ideje o eventualnoj suradnji s Miroslavom Tuđmanom mogu tumačiti i samo kao još jedan taktički manevar u pokušaju ostanka na vlasti s nešto promijenjenom retorikom, u čemu Tuđman kako je sam jasno rekao ne će sudjelovati. Ako bi se radilo o taktičkom manevru, a za nadati se da to nije tako, onda to može biti samo još jedan razlog zbog kojeg bi HDZ trebao još zvučnije pasti jednom kada dođu izbori.

M. M.

 

 

Prof. dr. Miroslav Tuđman: Surađivat ću s J. Kosor ako zaustavi detuđmanizaciju

Kao bomba je u javnosti odjeknula Večernjakova analiza i najava o novoj strategiji HDZ-a – vraćanje Franji Tuđmanu i pomirba s obitelji Tuđman. Ta bi strategija, ako uspije, mogla znatno promijeniti hrvatsku političku scenu, posebice od centra prema desnici, a HDZ-u možda osigurati još jednu pobjedu na parlamentarnim izborima. Miroslav Tuđman odlučio je samo za Večernjak komentirati novu političku situaciju te kako će na nju odgovoriti obitelj Tuđman i on osobno.

Kako komentirate zaključke da se HDZ vraća izvornoj političkoj retorici i strategiji koju je 90-ih započeo Vaš otac?

Miroslav TuđmanDesetljeće Mesićeve, Račanove i Sanaderove politike odricanja od suvereniteta u politici, gospodarstvu, pa „čak i u obrazovanju", ima za posljedicu da je Hrvatska izručena, ali nije uključena u EU. Desetljeće olakog, često i nepotrebnog, zaduživanja stvorilo je danas probleme koji ozbiljno prijete ne samo daljnjem napretku Hrvatske nego i goloj egzistenciji sve većeg broja ljudi. Zato nije dostatno da se HDZ vrati „izvornoj političkoj retorici". HDZ se mora vratiti izvornoj politici predsjednika Tuđmana da je suverenitet države osnovno načelo u vođenju kako međunarodne, tako i gospodarske politike. Jedino na toj osnovi možemo izgraditi i jačati institucije uz pomoć kojih možemo upravljati krizom i pokušati uskladiti naše nacionalne interese s interesima Europske unije.

U stranačkim krugovima čuje se da ona želi, poput F. Tuđmana, okupiti raspršene hrvatske državotvorne političare i intelektualce te je zaključila da Sanaderova politika prema obitelji Tuđman nije donijela dobroga za stranku.

Predsjednik Tuđman je govorio da je stvorio HDZ kako bi mogao stvarati Hrvatsku. Zato je vodio politiku okupljanja svih hrvatskih opcija, pa su svi oni koji su prihvaćali program stvaranja Hrvatske, ako i nisu bili članovi HDZ-a, imali mjesta i prostora u državnim i javnim institucijama. Optužbe da je bio „diktator" i „autokrat" postaju besmislene kada se pogleda činjenicama u oči, 1990-te su bile godine prosvijećene hrvatske politike. U nekoliko vlada do 1992. bilo je čak 28 članova – sveučilišnih profesora. U Saboru su sjedili akademici, profesori, istaknuti kulturni i javni djelatnici. Račan i Mesić 2000. smijenili su u jednom danu 35 veleposlanika i konzula. Među 26 veleposlanika bila su dva akademika, 10 sveučilišnih profesora, pet doktora znanosti.

Predsjednik Tuđman je čak i Manoliću i Mesiću 1993. nudio da ostanu u HDZ-u kao legalna frakcija. Prema tome, odnos „prema obitelji Tuđman" simbolički je pokazatelj Sanaderova prekida s politikom okupljanja različitih mišljenja, ali na istim vrijednostima. Uspjeh Jadranke Kosor da ponovno okupi intelektualnu elitu – elitu koja može funkcionirati jedino ako ima pravo na razliku – ovisit će ponajprije o „institucionalizaciji" prava na artikulaciju i „legalizaciju" različitih strategija međunarodnog i gospodarskog razvoja Hrvatske unutar istog vrijednosnog sustava. Odnos „prema obitelji Tuđman" u tome je nebitan iako može biti pokazateljem političke volje za takvu promjenu.

Je li premijerkina, istina neslužbena, najava okupljanja desnice i pomirbe s obitelji pragmatična politička odluka ili prepoznajete i političku zrelost?

U vremenima kriza, kada postoji ugroza države, a danas ima elemenata toga, prirodno je da se HDZ okreće idejama samopouzdanja, vjere u vlastite snage, spremnosti rada za javno dobro, okupljanja svih domoljubnih snaga, otvaranju prema potencijalu iseljene Hrvatske, a to sve predstavlja Tuđmanov HDZ. Naravno, pretpostavka je da HDZ raščistiti sa zabludama politike detuđmanizacije – kako one unutar HDZ-a, tako i one nametnute izvana. Jedini način da HDZ može okupiti stranke „desnice" i intelektualnu elitu na nacionalnom programu koji nas može izvesti iz postojećih kriza jest demokratizacija HDZ-a. Samim time prestaje detuđmanizacija. Demokratizacijom HDZ-a, s jedne strane, HDZ može osigurati pristup širokom intelektualnom potencijalu, uključivo i iskustvu upravljanja krizom – što je danas Hrvatskoj prijeko potrebno. S druge strane stvara široku platformu za okupljanje onih stranaka, grupacija i pojedinaca kojima profit i osobni interes nisu na prvom mjestu, već nacionalni interesi i tržišno socijalno gospodarstvo.

Razmišljate li da se pridružiti premijerki u njezinoj bitki za novu pobjedu na parlamentarnim izborima?

Danas Hrvatskoj treba politika koja bi na novi i kreativan način primjenjivala načela politike državnika F. Tuđmana, kao što je i on svoj program stvarao na povijesnim spoznajama i iskustvima i lijevih i desnih opcija.

Sada, u novim okolnostima i suočeni s novim problemima, ali i mogućnostima na početku 21. stoljeća, možemo slijediti taj pobjednički duh, vrijednosti i načela. Na tim osnovama radio sam niz godina i na tim sam osnovama otvoren za suradnju. Želim vjerovati da će J. Kosor i njezina vlada uložiti napore da se zaustave procesi destrukcije koji Hrvatsku iz godine i godinu vode u sve dublju duhovnu i materijalnu krizu.

Sanader je govorio da se više puta tijekom njegova prvog mandata sastajao s Vama i predlagao suradnju te da ste Vi pristajali tijekom susreta, ali bi potom nazvali da odustajete. Je li to točno?

Netočno i neistinito. Svi mi koji smo se tada kroz Udrugu HIP suprotstavljali Mesićevoj i Račanovoj politici "detuđmanizacije" nismo imali potporu vodstva HDZ-a, a Sanader je taj koji nije želio nikakvu suradnju. Poznate su njegove izjave u medijima o meni kao i moji javni odgovori. Osim toga, Sanader je proveo veliku čistku izvornog članstva HDZ-a, pa su u tom „paketu" i članovi obitelji Tuđman brisani.

Sanader je reducirao pravo na alternativno stranačko mišljenje, ne samo u dnevnoj politici nego i na izbornim saborima stranke, pretvorivši sabor HDZ-a u happening na kojem se odluke donose aklamacijama, ali bez prave demokratske unutarstranačke rasprave. On je odgovoran za redukciju demokracije u HDZ-u. To mu je omogućilo da uzurpira i vodi klijentelističku kadrovsku politiku, koja je u kombinaciji s nizom međustranačkih „trgovina" pogodovala i korupciji i profiterstvu kao obrascu političkog i društvenog ponašanja.

J. Kosor će doživjeti velike napade izvana

HDZ nema puno izbora ako želi biti vodeća stranka. U organizacijskom pogledu HDZ treba pronaći formulu kako legalizirati pravo na različito mišljenje, pravo na frakciju, a da posljedica ne budu raskoli. Možda je najavljeno otvaranje potrebno J. Kosor za širenje potpore unutar stranke? Ako je tako, onda je očekivati da će napade doživjeti izvana, putem medija, i to od onih kojima neće biti u interesu jačanje HDZ-a.

Na F. Tuđmana nisam se pozivao kao na oca

Najčešći prigovor, pogotovo novinara, jest da sam uvijek premalo davao osobnih podataka o obiteljskim relacijama te da sam uvijek govorio o Franji Tuđmanu kao predsjedniku. To ne znači da nisam pravio razliku između oca i predsjednika. Upravo suprotno. Uvijek sam i do konca poštivao tu razliku. I nitko nikada neće moći reći da sam se pozivao na oca u svojem djelovanju.

'Vaša' je korupcija, 'naši' komunistički zločini

Scenarij odgađanja kažnjavanja komunističkih zločina – kako bi se prije kaznili krivci za korupciju – čini se kao da ima prešutnu logiku: „vaši" su više krivi za korupciju, a „naši" za komunističke zločine. Pa ako vi kaznite svoje, onda mi pristajemo... itd. To je bolesna logika.

Ono što nama treba jest istina i pravda. Što je sa svim onim istraživačima i znanstvenicima koji iz oportunizma izbjegavaju „škakljive" teme ili ih jednostrano prikazuju? Što je s podjelom u medijima? Što je s dnevnom političkom proizvodnjom „ustaša", „četnika", „partizana" – iako oni više nisu politička činjenica, nego mentalni i duhovni uteg?

Zvonimir Despot
Večernji list

KOMENTARI ČITATELJA 

#1 Opet lutaGuest 2010-08-09 18:49
Dr Miroslav Tuđman opet politički luta. Naslov intervjua u Večernjem listu je 'Otvoren sam za suradnju s Jadrankom Kosor'

Nakon svega što su učinili ona i 'Dragi Ivo'-????
Prijavi Administratoru
#2 HmmmmmmGuest 2010-08-09 19:03
HDZ-u inače ne vjerujem ni da mi čuvaju dvije nacrtane ovčice, to je prije svega interesna stranka ali Miroslavu Tuđmanu vjerujem. Ukoliko bi HDZ uspio okupiti ljudi poput njega i Jurčevića uz izbacivanje nekih kadrova, to bi bila stranka kojoj bi vjerovao i dao glas. Tuđman je međutim u pravu, retorika nije dovoljna. Želim vidjeti konkretne, jezgrovite promjene ipravo hrvatstvo i HDZ će imati moj glas. Uz Miru Tuđmana, naravno. Bez njega ni u ludilu.
Prijavi Administratoru
#3 Domoljublje, zajedništvo i šansa najboljimaGuest 2010-08-09 19:16
Da, HDZ se mora vratiti izvornoj politici predsjednika dr. F. Tuđmana jer jedino takva je Hrvatska apsolutno moguća i ostvariva.
Takvu Hrvatsku možemo stvoriti vlastitim snagama,domovin ske i iseljene Hrvatske.
A za to nam treba tako malo...
Trebamo iskoristiti vlastite potencijale,dat i priliku najboljima među nama da vode hrvatsko društvo,postići zajedništvo i konsenzus oko nacionalnih interesa te njegovati, čuvati i promovirati hrvatske vrijednosti.
Nažalost, trenutačno je hrvatski narod previše rascjepkan, premalo se afirmiraju vlastite vrijednosti i previše se iscrpljujemo i dijelimo oko nevažnih stvari.
Često su glasniji oni koji nemaju ni vizije, ni morala, a rijetko dobivaju priliku oni koji znaju i mogu.
Prijavi Administratoru
#4 Dr Miroslav Tuđman - jedini izborGuest 2010-08-09 19:36
Nama nije potrebna nova stranka. Samo se stranka koju je utemeljio Otac Domovine mora vratiti svojim izvornim načelima. I napokon izbaciti iz svojih redova sve komunističke natruhe koje sad uistinu vode HDZ. Svi ti komunistički zlodusi moraju zauvijek napustiti našu stranku da bi stranka mogla oživjeti u interesu Hrvatske Domovine. I u koju bi se ponovno vratili svi istinski rodoljubi koje je kompromiserska politika plavokosog izdajnika udaljila ili izbacila iz naše stranke. Dr. Miroslav Tuđman je izvrsno rješenje. Da ponovno okupi iskrene hrvatske domoljube pod stijegom HDZ-a, ali onog i onakvog kakvog je stvorio njegov otac. U protivnom stranka kakva je danas će na slijedećim izborima doživjeti potpuni slom a time i Domovina.
Zato, otvorenih karata idimo u dogovor. Ili, ili?
Ako dogovora nema s ovim crvenim HDZ-ovcima, još imamo vremena da krenemo bez njih. Samo za Hrvatsku. Uvijek! Tempus fugit.
Prijavi Administratoru
#5 HDZ-e je veleizdajnička stranka!!!Guest 2010-08-09 20:13
Ako netko još uvijek misli da je HDZ-e stranka desnice, neka pokuša sam sebe iskreno upitati, dali postoji bilo kakav veleizdajnički potez koji HDZ-e nije učinio od 2003. godine do danas, a kojeg bi Kukuriku koalicija po eventualnom osvajanju sljedećih parlamentarnih još mogla učiniti!?

Sa ovakvim detuđmanizirani m HDZ-om ne smije biti nikakvog koaliranja stranaka desnice, jer HDZ-e je već u koaliciji sa antihrvatskim strankama okupljenim u Savezu za Eu-ropsku uniju, točnije rečeno u Savezu za Jugosferu.

Jedini odgovor na tu antihrvatsku koaliciju treba biti koalicija državotvornih stranka i nestranačkih pojedinaca kojima su interesi hrvatske države iznad interesa Brisela, Londona, Washingtona i Beograda!
Prijavi Administratoru
#6 Obmana???Guest 2010-08-09 20:25
Zašto SADA suradnja s M. Tudjmanom?

Zato jer: Zbog svih sr... što su napravili do sad, znaju da jača desna opcija na budućim izborima, a kome ćeš se vratiti nego obitelji Tuđman. Do sada su desne stranke dobivale mizerne postotke na izborima i tako su ih tretirali (vladajući).

Sada im trebaju ti glasovi. Treba pametno odigrati. Ako su im namjere poštene, neka dozvole izbore unutar HDZ, a gosp. Tuđman neka bude kandidat za predsjednika stranke (između ostalih kandidata), ako se večina prikloni njemu, neka tada on povede svoj tim ljudi u borbu na slijedećim (parlamentarnim ) izborima.

Samo tako vidim mogučnost te suradnje. Koalicije u kojima će prof Tuđman služiti da samo svojim imenom donese glasove HDZ-u će uništiti ono malo ponosa na Hrvatskoj desnici.

Bog i Hrvati!!!
Prijavi Administratoru
#7 Bio je to Veliki indijanski poglavica Seattle koji je uputio rukom pisanu poruku, daleke 1854. godine, američkom predsjedniku Georgeu Washingtonu ...MIJO F 2010-08-09 20:51
Desetljeće Mesićeve, Račanove i Sanaderove politike odricanja od suvereniteta u politici, gospodarstvu, pa „čak i u obrazovanju", ima za posljedicu da je Hrvatska izručena, ali nije uključena u EU...i što se dogodilo za samo 50-ak godina sa "pravim vlasnicima" sjevernog,sredn jeg i južnog kontinenta koje su slatkoriječivi laskavci,zlatol jubci i otimači tuđeg prozvali "indijancima",a nebo,more,vode i zemlju prozvali AMERIKA...na ovaj čin prof M.Tuđmana ..ja, "inkognito" i mali obični "punoglavac čiste krvi i savjesti" na njegovim stranicama i ovdje i na Amacu nagovorno pišem i "tvrdolinijski pišem" pročistimo HDZ samo od veleizdajnika,a kriminalci,lopo vi i ostala gamad nije produkt politike,nego naravnog ili prirodnog slijeda u svakom društvu u svijetu,tako i u našoj domovini Hrvatskoj... samo sa jakim HDZ-eom Hrvati neće doživjeti sudbinu Sijuksa,Ćejena ili Inka ili Asteka ili europskih Skita?...Bravo profesore M.Tuđmanu i mislim da ste duhovno i u nacionalnom smislu još jači od OCA..kojeg i danas volim "zeru manje od Isusa Krista"! Mijo Faust Perica!
Prijavi Administratoru
#8 Čije interese zadovoljava HDZ-e!?Guest 2010-08-09 21:06
Šestojanuarska, šestoglava koalicija, po osvajanju vlasti 2000. godine je započela proces detuđmanizacije , bolje rečeno dehrvatizacije Hrvatske, međutim pravu detuđmanizaciju unutar hrvatske države, kao i unutar samog HDZ-a, je napravio HDZ- dolaskom na vlast 2003. godine, izbrisavši iz svoga članstva obitelj Tuđman i Šušak, kao i čitav niz pravih domoljuba, Branimir Lukšić, Drago Krpina, Benjamin Tolić, Milovan Šibl, Ivan Aralica, Ivić Pašalić, Davor Aras, itd., koji su naprosto bili prisiljeni napustiti HDZ-ov brod, jer je geslo odbjeglog premijera bilo „nema te stvari koji nismo spremni žrtvovati za ulazak u Eu-ropsku uniju, a Jaca je otišla čak korak i dalje, njeno je geslo nema te stvari koju nisam spremna učiniti da zadovoljim (Boruta Pahora ) i slovenske interese.
Prijavi Administratoru
#9 I TAKO SU SVE PRAVAŠKE STRANKE POD PATRONATOM HDZ PA ZAŠTO NE BI I dr.TUĐMAN PONOVNO U HDZGuest 2010-08-09 21:16
VALJDA NEMA ALTERNATIVE OSIM NESRETNOG HDZ ŠTO SE MOŽEMO KADA PRAVAŠI GRICKAJU MRVICE S NJIHOVA STOLA UMJESTO DA SE OKUPE ONI SU JOŠ VIŠE RAZIJEDINJENI.
PS. ČUVAJ SE MIROSLAVE DA TE ŠEKS NE LOCIRA,INDIFICI RA, UHITI I TRANSVERIRA.
Prijavi Administratoru
#10 Vedrane ali..Guest 2010-08-09 21:22
..profesor M.T. nikad nije bio član HDZ-e i to ne zna niti naš Župnik J.K.koji dost'dobro prati politiku..nu,tu je još jedan problem?..ako sam uđe u stranku ništa neće napraviti u očuvanju nacionalne svijesti u puku(a svoju može razvodniti ili rasosoliti na milijun kapi ili komadića-mrvica soli ??..samo ako to učini sa "hrvatskim intelektualcima koji su ga javno i potajno podržali na predsjedničkim izborima...i to bi bio politički "bum",a kod profesora "nema laži i ovlaš politikanstva". ..TAJ ČOVJEK PRIČA SAMO ISTINU!!! MFP!
Prijavi Administratoru
#11 Mirno more!Guest 2010-08-09 21:38
Gosp. Mirno more, geslo današnjeg HDZ-a kao uostalom i svih briselskih stranaka okupljenih u Savez za Eu-ropsku uniju je, "Eu-ropska unija nema alternative", što je protivno zdravorazumskom , kršćanskom razmišljanju.

Geslo svakog Hrvata koji je vjernik i domoljub bi trebalo biti, "vjera u Isusa Krista i njegov božanski nauk nema alternative", a to možemo ostvariti samo u samostalnoj Hrvatskoj koja neće biti dio Antikristove Eu-ropske unije, odnosno Jugosfere!!
Prijavi Administratoru
#12 ništa od togaGuest 2010-08-09 22:19
Miro, okani se ćorava posla!
Prijavi Administratoru
#13 HDZ-ov obraz debel kao srpski (SDSS-ov) opanak!Guest 2010-08-10 00:22
Nekoliko posljednjih dana od završetka veličanstvene proslave Dana pobjede i domovinske zahvalnosti i Dana hrvatskih branitelja u Čavoglavama bili smo naprosto bombardirani vijestima i pozivima da se identificiraju, lociraju, uhite i transferiraju u najbližu policijsku stanicu osobe koje su nosile u Čavoglavama obilježja vojske Nezavisne Države Hrvatske.

Stvorena je svojevrsna medijska histerija koju je predvodio Yutel, koji je non-stop u svim udarnim vijestima pozivao građane da pomognu policijskim organima da identificiraju navodne napadače na novinare Yutela i pojedince koji su nosili ustaško znakovlje.

Ubrzo je uslijedila munjevita akcija uhićenja od strane Karamarkove policije, na veliko zadovoljstvo Jacinih koalicijskih partnera, Pupovca, Stanimirovića i Uzelca, kao i raznih nevladinih organizacija, pri čemu se je osobito isticao HND-e.

Samo tjedan dana prije Čavoglava imali smo četo-partizansk u orgiju u Srbu, gdje je veliki broj prisutnih nosio partizanske troroge kape, i to koliko sam primijetio sa šivanom zvijezdom petokrakom, što nije samo uvreda i smijanje u lice hrvatskom narodu, nego uvreda i zdravom razumu, da se ne samo dozvoljava nošenje partizanskih obilježja pod kojima je izvršen genocid nad hrvatskim narodom, nego se čak i potiče njihovo nošenje od strane Ive Josipovića.

Da bi izdaja i licemjerje bilo potpuno, a tragikomedija dosegnula svoj vrhunac, Jacina vlada financira obnovu jednog takvog četo-partizansk og spomenika u Srbu, a istovremeno poziva desne stranke da zajedno sa HDZ-om naprave koaliciju desnih stranaka za naredne parlamentarne izbore.

Za ovako licemjerje od strane HDZ-a treba imati debel obraz kao srpski (SDSS-ov) opanak, pa stoga valjda i jesu sa SDSS-om u koaliciji!?

P.S. Sapienti sat!
Prijavi Administratoru
#14 Bobo ima nešto od toga!Guest 2010-08-10 00:26
Na velikoj fešti u čast branitelja u Čavoglavama šetao sam s suprugom i ugledao jednog velikog stratega iz Domovinskog rata kojeg izuzetno cjenim. Pošto sam čitao u Hrvatskom Listu da postoji incijativa da se ujedini desnica s HDZ-eom, ali sam pročitao izjave presjednika svih stranaka desnog centra i malo ostao razočaran njihovim izjavama da nema šanse da se ujedine s HDZ-eom, mada mislim da su upravu. Međutim ja gledam na to drugim očima i smatram da je se potrebno ujediniti , jer će biti velika šteta ako na vlast dođe koalicija "kukuriku", jer tek onda smo u velikim problemima.
Kada sam vidio tog gospodina koji je upućen u politička zbivanja više nego nas ovde većina odmah sam mu prišao i pitao sam ga dali mu mogu postaviti dva(2) kratka pitanja i on mi je odgovorio: vrlo rado ću ti odgovoriti.

1.Dali postoji mogućnost da se ujedini desnica s HDZ-eom i da na idućim izborima nastupe zajedno kao protuteža ljevoj opciji tj kukuriku koaliciji?

2.Dali postoji mogućnost da se naprave dnevne novine koje bi bile za čitatelje desnog opredjeljenja?

Odgovori:

1.Dali će se to dogoditi s ujedinjenjem to ti nemogu reći 100%, ali se na tome radi punom parom i velika vjerojatnos da se to dogodi i također veća je vjerojatnos nego prije nekoliko godina, jer popuštaju neke usijane glave.

2. Što se tiče novina i na tome se radi, ali to je velika investicija koja košta 5 000 000 eu samo da se novine pokrenu, plus veliki troškovi za reklamirati te novine i gubitci dok se to ne uhoda. Ja ga nakon toga upitah, dali postoje domoljubi koji imaju novac i koji bi htjeli uložiti u taj projekt, on mi je odgovorio da su ljudi izvarani i da na samu pomisao da trebaju dati novce pada domoljublje.

Ja mislim da bi to bila velika stvar za Hrvatsku, ako bi se HDZ vratio svojim korijenima tj F Tuđmana načelima i da se ujedini s desnim opcijom.
Prijavi Administratoru
#15 Triput mjeri, a jednom reži!H7 2010-08-10 00:55
HDZ-ova "ponuda" oprez mi nalaže!
Ne jednostruki...
Ne dvostruki...
Već trostruki oprez!!!

Jadranka Kosor i njezin krug ljudi su evidentno osjetili što se sprema kompromitiranom HDZ-u. Došlo je, što bi narod rekao, "iz guzice u glavu". Propast na idućim izborima - to je ono što predstoji. Deset godina popuštanja i sjedenja na dvije, a sad i na tri stolice odjednom, sve da se ostane na vlasti, nije bitno kolika je cijena, sve će platiti hrvatski izmučeni narod, svaku cijenu. I cijenu ponosa jer mu na kraju samo to preostaje, platit će i time samo da vlastodržci ostanu na vlasti. A nekoliko zadnjih godina zatiranje hrvatstva u zemlji hrvata uzelo je zamah.
Ovdje treba imati mudrosti i pameti pa znati i vidjeti.
Što ovakav isprostituirani HDZ uopće može ponuditi onima koji ga preziru, a to su birači koji mu nakon Franje Tuđmana uskraćuju glas. Što taj i takav HDZ uopće nudi Miroslavu Tuđmanu? Koliko Tuđman može imati ovlasti i utjecaja u HDZ-ovoj mreži spletki i beskičmenjaštva ? Zar će HDZ-ovci samo tako predati vlast iz ruku? Sumnjam.
Zar misle Miroslava Tuđmana i njegove suradnike/partn ere vrbovati na prevaru da dobiju priliv glasova za pobjedu na novim izborima? Čini se realan manevar. Oprez je potreban u ovoj "igri" u kojoj glavnu riječ vode vladajuće figure oportunista spremnih na sve.
Tko danas uopće vrijedi u HDZ-u? Ima li itko da nešto vrijedi i da je ostao u visokoj politici? Ili su ostali sami poslušnici, karijeristi, materijalisti, licemjeri, srbroljupci, častohlepnici, izdajnici, prevaranti... i mogao bih nabrajati gotovo u nedogled...
Može li bilo što u tako satkanom obruču napraviti Miroslav Tuđman?
Da, primamljiva je pomisao imati čovjeka u vlasti koji zastupa naše interese. No, tko garantira da će to tako doista i biti? Zar ne bi nakon izbornih rezultata brzo obračunali sa Tuđmanom i svima koji su smetnja? Tko uopće vjeruje u čast HDZ-a i njihovo poštenje? Ja odavno ne. Dovoljno mi je samo vidjeti oči tih ljudi. Oni su forme bez sadržaja, odnarođena garnitura koja je sama sebe dovela da padne na dno.
Prijavi Administratoru
#16 Duško ima nešto od toga!Guest 2010-08-10 01:13
Duško ima nešto od toga, ali samo pod jednim malim uvjetom, da cijelo rukovodstvo HDZ-a na čelu sa Jadrankom Kosor odstupi, a prepusti mjesto ljudima poput našeg Mije, koji je izvorni tuđmanovac i pravi domoljub, i koji je kako je jednom napisao na ovom portalu, dok je još bio aktivan u HDZ-u žrtvovao svoj subjektivitet za račun HDZ-ovog kolektiviteta!

Pa eto, gospodo vladajući HDZ-ovci, podredite i vi poput našeg Mije za opće nacionalno dobro svoj subjektivitet, i učinite barem jednom u životu neku časnu stvar, odstupite kolektivno sa svih vodećih stranačkih funkcija na sljedećem izbornom saboru HDZ-a i prepustite mjesta izvornim HDZ-ovcima, koji su se zadnjih godina udaljili od HDZ-a, jer nisu htjeli biti sudionici vaše izdaje i prodaje nacionalnih interesa!
Prijavi Administratoru
#17 Trostruki oprez!!!Guest 2010-08-10 01:32
Slažem se u potpunosti sa komentarom gospodina H7, a osobito s prvim dijelom komentara, gdje kaže;

HDZ-ova "ponuda" oprez mi nalaže!
Ne jednostruki...
Ne dvostruki...
Već trostruki oprez
!!!

P.S. Da, točno trostruki oprez, onoliko koliko je slova S u nazivu Pupovčevog SDSS-a!!!
Prijavi Administratoru
#18 Ovo se zove dobra vijest !Guest 2010-08-10 03:29
Ovime se napokon, nakon desetljeća destruktivne politike, HDZ-u kao stranci, ali i Hrvatskoj u cijelosti, otvaraju vrata koja vode u pravome smijeru.
Hvala ti Bože što uvijek nađeš neko rješenje, da opstanemo na ovoj grudi, usprkos svih zakona fizike.







putem prema našem opstanku0
Prijavi Administratoru
#19 sramota....VoC 2010-08-10 04:29
Nije to nikakva 'dobra vijest' ili bilo kakva novost, to je stara prica: svi koketiraju s izdajom i prijevarom...

Istinska demokracija bi bila osuditi Mesica i Manolica kao zlocince nad hrvatskim narodom, a ne nuditi im "legalnu frakciju". Ali sve to tamo ide uz 'kavu'....

Ali nista novo od hadezeovsko-udb aske-masonske RH etc.
Prijavi Administratoru
#20 Tudjman i HDZGuest 2010-08-10 07:42
Prof. dr. Miroslav Tudjman nije spasio Hrvatsku kada je mogao. Danas se nudi kao spasioc HDZ, stranke koja je Drzavu Hrvatsku dovela do stanja u kojem se danas nalazimo.Bog da covjeku jednu priliku, Jednom kada se Boga iznevjeri do druge prilke je veoma tesko doci.Sve najbolje zelimo prof.dr. Miroslavu Tudjmanu.On moj glas ima ali HDZ nema.
Prijavi Administratoru
#21 IskrenostMislav 2010-08-10 08:07
Kljucno je pitanje koliko je HDZ iskren. I iz gornjih komentara se vidi da nitko nije naivan. Netko je spominjao novine. Ima Vjesnik, u problemima je. Ne treba se krenuti ispocetka. Novi urednici, nesto novih novinara i to je puno manje od 5 miliona eura.
Prijavi Administratoru
#22 lustracija prije svegadtuckar 2010-08-10 09:41
ključni problem HRVATSKE je obaviti lustraciju, kako u stranci, tako i u državnom aparatu ((lustracija = micanje sa čelnih pozicija, svih sa PARTIJSKIM stažom !)
Kako tu stoji stvar u HDZu, njihovoj internoj strukturi ?

Krupna je stvar u igri, izborni kukuriku se već čuje i razumijem reakciju g.Tuđmana koji postupa ZBOG Hrvatske !

Ovdje je ipak temeljna prosudba, može li "desna koalicija" biti LUSTRIRANA ili nema šanse, pa se bolje treba opredijeliti za "bilo koji oblik" desne koalicije ! g.Tuđman je procjenio ovo drugo, a kako izgleda i ostali, što u politici nešto znače, koji misle "desnO" !

Dakako, ključ su birači, tj svi mi, pa sada izgleda imamo alternativu : LIJEVO, "umjereno HDZ desno" i "DESNO" !

Pod DESNO su dakako svi mali i rascjepkani, ali mogući koalicijski partneri (na ovaj ili onaj način LUSTRIRANI) sa potencijalno, značajnijom političkom snagom !

O Kosoričinom "umjereno DESNOM HDZu" ne treba trošiti riječi, a tko su LIJEVI i što zastupaju, dobro je poznato !

Prema nekima, zapravi i nema izbora....
"Treći put" (ne Mesićeva definicija "trećeg" puta), ili "DESNA alternativa", zapravo danas organizacijski (koaliranje ili pokret, ne postoji ! Ima li istinske ŠANSE da se stvori taj BLOK u ovom kratkom vremenu?


G. Tuđman i ponuda HDZ-Jadranki ?
Da, g.Tuđman može pomoći HDZu, sebe opet lansirati u politiku, pa možda nešto i istinski utjecati unutar HDZ poluga pri vlasti ! Možda !

Kao i uvijek, birači će procjeniti ! Samo krupni je ulog u igri, jer ako pjetao ZAKUKURIČE, jao si ga svima nama u Balkaniji....
Prijavi Administratoru
#23 dtuckarGuest 2010-08-10 10:00
Po Vama bi trebala lustracija za SDP i za HDZ, a šta je molim Vas sa "desnin" ?
Oni bi trebali isto proč neku lustraciju.
U zadnjin 10 god. nisu ni oni "izborili" neki znatan utjecaj u HR.
Prijavi Administratoru
#24 X7dtuckar 2010-08-10 10:17
Citat:
...Pod DESNO su dakako svi mali i rascjepkani, ali mogući koalicijski partneri (na ovaj ili onaj način LUSTRIRANI) sa potencijalno, značajnijom političkom snagom !...
da, slažemo se X7 !
Prijavi Administratoru
#25 Vjerovati ili nevjerovati HDZ-uGuest 2010-08-10 11:29
Slažem se svima koji su izgubili vjeru u HDZ-e, među kojima je moja malenkost.

Zar vi mislite da će se pro.Miroslav Tuđman prodati za neku fukciju u HDZ-eu, ja osobno mislim da od toga nema ništa.
Ako žele Tuđmana jr morati će pristati na njegove uvjete ili HDZ ide u oporbu sa totalnim porazom.
Znači ako Tuđman dolazi u HDZ, neki, a ima ih dosta iđu iz HDZ-ea. Suđenje partizanskim zločincima i LUSTRACIJA.
Ako se to dogodi HDZ ima glas moje familije i mene.
Prijavi Administratoru
#26 Miro Tuđman?Guest 2010-08-10 11:47
Zar jopet jednog Tuđmana? Socijaldemokrat u ili antifašistu?

Koliko se sjećam nedavnih vremena, sve do one cirkusarije oko izbora "precjednika ove zemlje" (ovo "ova zemlja" je © zloglasnog kukavelja Račana), kada bi ga god pozvali na zagrebačku četničku televiziju - Mira - svaki put je govorio kako su "hrvatski vojnici činili brojne ratne zločine prema 'srpskim civilima'" - to je govorio, a sada više ne, hoće li nastaviti?
Kao ona Kosovka Devojka, ili onaj prozirni bastard Jovo, kako su se u Oluji "dogodili zločini", ali "MI" smo ih "procesuirali".

Osim toga, M.Tuđman je surađivao - bio šef - Perkoviću, Manoliću, Reljiću, Mustaću i sličnim koljačima i zlikovcima.

Hoće li nam opet reciklirati svoje udbaše?
Prijavi Administratoru
#27 MirekGuest 2010-08-10 13:06
G. Mirek Dreck (Miroslav Tuđman) je razinu, domete i dubokoumnost svoje političke kulture i vizije pokazao nedavno svojom izjavom da je "spreman na suradnju s Kosoricom da se glasovi desnice ne bi rasipali". Dakle, njemu je stalo do nekakve apstraktne ideje "desnice", koja može značiti i sve i ništa, do nekakve isprazne formalne etikete (kojom se neke stranke obilježavaju kao "lijeve", a druge kao "desne"), a ne do konkretnih programa, konkretnih planova, konkretnih ideja itd. A to i ne čudi ako se uzmu u obzir njegove izjave koje svjedoče o nepostojanju nikakve ideje ni o čemu, ili ako ima nekakvih tobož svojih "ideja", to su obično neznatno modificirane postavke današnje vladajuće politike.

Ovom pozeru ne bi trebalo pridavati nikakve pozornost. Hvala Bogu da je na predsjedničkim izborima polučio takav rezultat kakav je.
Prijavi Administratoru
#28 HDZ ne jošGuest 2010-08-10 13:21
Možda će zvučati čudno, glupo, nerazumljivo, ali jedina nada za Hrvatsku i hrvatsku politiku je da na nadolazećim izborima HDZ doživi poraz, a vlast preuzme tzv. kukuriku koalicija. Zašto ?? Zato što je ovo što bi sada HDZ htio naprosto prebrzo, brzopleto i potpuno neiskreno, narod bi to shvatio kao očajnički pokušaj da se ostane na vlasti i nopet zaigra na kartu nacionalizma. Na slijedećim izborima HDZ mora izgubiti i to teško, crveni doć na vlast, a desnica ostvarit vrlo dobar rezultat (bez obzira bio to Pravaški blok, HSP AS, Stranka hrvatskog zajedništva ili bilo koja druga opcija ili koalicija) i biti kvalitetna opozicija u Saboru te svojim neumornim radom i aktivnostima kako na političkom, tako i na gospodarskom i socijalnom planu, zalaganjem za malog čovjeka zadobiti simpatije birača. Kroz slijedeće četiri godine bi HDZ imao vremena za korjenite refgorme gdje bi stranku trebali napustiti svi koji su ju okaljali, od bivših komunista tj. trebalo bi potpuno lustrirati stranku preko oportunista iz privatizacije, lopova, tajkuna, svih korumpiranmih i svih koji su pokrali ovu državu, a s njima i većina sadašnje vladajuće garniture na čelu s Kosor, tada bi HDZ mogao zadobiti povjerenje birača, ovim načinom sada će se birači samo okrenuti od HDZ-a još više i postić će se kontraefekt. Također treba se shvatiti da se narod ne pali na nacionalna pitanja, ljude, kolko god to žalosno bilo, ne zanimaju ni Srb ni Jazovka ni Bleiburg već gospodarstvo i ponajviše pretvorbeni kriminal, socijalna pitanja i kažnjavanje gospodarskih kriminalaca i tajkuna i to je to na što bi se reformirani HDZ trebao osvrnuti. Kroz te četiri godine HDZ bi trebao izrasti u nešto poput mađarskog Fidesza, a desnica bi imala vremena oformiti kvalitetnu hrvatsku verziju Jobbik-a. Na izborima za četiri godine bi trebao reformirani HDZ izići kao pobjednik, Pravaški blok (ili bilo koja desna opcija) kao druga stranka moderne i jake desne orijentacije, a crveni kao minorna oporba. Ja mislim da je to tek tako i ostvarivo. Sadašnjim srljanjem Tuđmana u HDZ će se samo postići kontraefekt, ljudi to kuže i samo će zamrziti još više i Tuđmana i cijeli HDZ.
Prijavi Administratoru
#29 Pijetao HDZ-ove veleizdaje je već odavno zakukurikao!Guest 2010-08-10 13:34
Cijenjeni gosp. Tučkar, kažete ako pijetao ZAKUKURIČE, jao si ga svima nama u Balkaniji, dobro kazano, slažem se sa vama, ali zar vam se ne čini da je pijetao HDZ-ove veleizdaje već zakukurikao, od 2003. godine do sada ne triput, nego daleko više puta!?
Prijavi Administratoru
#30 KukurikuGuest 2010-08-10 13:40
To je koalicija kao ovaj mix.

Prijavi Administratoru
#31 Hrvatski JobbikGuest 2010-08-10 13:44
U taj, ajmo reć hrvatski Jobbik bi svakako trebalo uključiti ljude poput Tomislava Sunića i Tomislava Jonjića, ne znam zašto se njih nigdje ne spominje, a oni su možda najveći potencijali hrvatske desnice ??
Prijavi Administratoru
#32 Spašavanje Hrvatske, a ne HDZ-a (1)Antun 2010-08-10 15:53
Prvu lekciju demokracije smo naučili,da svatko u svojoj državi ima pravo reči svoje mišljenje, i dok jedan govori, da ostali slušaju.

Drugu lekciju tek sada učimo, a to je, da u vođenju politike postoji samo korist, kojoj je sve ostalo podređeno.

Zato će nam biti lakše razunjeti najnovije pomake iz vrha HDZ-a poslije deset godišnje proeuropske samosvijesti i pod svaku cijenu priključenja, što je stvorio osječaj gubljenja tla pod nogama, jer za iduče saborske izbore, redovite ili prijevremene i sa mandatom nacionalnih manjina, koje ih sve više ucijenjuju ( Spomenik u Srbu,Srbsko narodno vijeće) biti sa tim mandatima prekratki ostati na vlasti.
Prijavi Administratoru
#33 BezvezeGuest 2010-08-10 15:56
Miroslav Tuđman je pozer i niš'koristi.
Prijavi Administratoru
#34 Spašavanje Hrvatske, a ne HDZ-a (2)Antun 2010-08-10 16:17
Sve koje je HDZ-a prije 20 godina imao na listi za politički odstrjel, eliminaciju sa političke pozornice i kategorički čistio prostor desno od centra (Hrvatsku demokratsku stranku sa braćom Veselica, demokrščane) i koje je godinama vukao za nos po potrebi (HSP) sve koji su se odvojili od HDZ-a u međuvremenu (DC, HDSSB i njihovo vlastito desno krilo sa Ivićem Pašalićem) i njihove brojne glasače, da bi ostali na vlasti, sada ih trebaju.

Dali je skupljanje Ujedinjene Desnice izvorni poticaj HDZ-a ili je iskreni spontani dogođaj kao pred zadnje predsjedničke izbore u prosincu 2009. pokazat će vrijeme.
Prijavi Administratoru
#35 Spašavanje Hrvatske, a ne HDZ-a (3)Antun 2010-08-10 16:42
Svakako,nastup i djelovanje UD mora biti ujedinjen, jer u suprotnom ponavljaju poraz zadnjih predsjedničkih izbora, školski primjer netaktičnosti.

Program Ujedinjene Desnice je iskreni program spasa Hrvatske, a ne program spašavanja odumirajuče HDZ-e.

Zato nit vodilja Ujedinjene Desnice je samostalni nastup, ponašat se kao da HDZ-a ne postoji, jednako kao da je 1990. godina, zdravi, novi početak na čvrstim temeljima domoljublja, rodoljublja i braniteljske zahvalnosti, formiranja Vlasti nacionalnog spasa.
Prijavi Administratoru
#36 Neka mrtvi pokapaju mrtve!Guest 2010-08-10 16:42
Za sve one optimiste koji smatraju da je moguća koalicija desnih stranaka sa detuđmanizirani m HDZ-om toplo preporučam da pročitaju današnji osvrt Marka Franciškovića na portalu HR Svijet, pod naslovom: "Neka mrtvi pokapaju mrtve".
Prijavi Administratoru
#37 Spašavanje Hrvatske, a ne HDZ-e (4)Antun 2010-08-10 16:55
Iztrošene političke ličnosti u prvom planu nastupa Ujedinjene Desnice osiguravaju ponovljeni politički poraz.

Pojedini istureni nastupi političkih iztrošenika UD od samog početka, dovodi u pitanje uspjeh cijelog projekta.

Morat ćemo za korist prljave politike preboliti naše sentimentalne osječaje, čestitost,pošte nje, odanost i povjerenje, jer smo i sami ustanovili, da u lukavom,sebično m i licemjernom svijetu postoji samo vlastita korist i borba za vlast.
Prijavi Administratoru
#38 Spašavanje Hrvatske, a ne HDZ-e (5)Antun 2010-08-10 17:05
Članak novinara Večernjeg Lista Zvonimira Despota je tek prva lasta, što ne znači i početak proljeća, premda do izbora nema previše vremena.

Na kraju, ovdje u srednjoj Europi vrijedi jedno nepisano pravilo na koje se moramo privikavati :

"Političari prije izbora, i lovci poslije lova ne govore istinu".
Prijavi Administratoru
#39 Novi svehrvatski državotvorni pokretGuest 2010-08-10 17:28
Držim da je za veliko državotvorno okupljanje oko HDZ-a prekasno. Posljednja prigoda za to su bili predsjednički izbori, kada je (H)DZ bahato odbio podržati jedinog izglednog državotvornog kandidata dr. Miroslava Tuđmana, i time nepovratno umanjio šanse samostalnoj Hrvatskoj.
Praksom daljnjeg rastakanja nacionalnog suvereniteta, odustajanjem od ZERP-a, politikom prodaje teritorija pristankom na arbitražu, nebranjenjem političke optužnice hrvatskih branitelja u Haagu, a kojim je uistinu optužena cijela Hrvatska, pristajanjem na sve neopravdane zahtjeve i ucjene inozemnih središta moći, ali i koalicijskog partnera SSDS-a poput manjinskog glasovanja, gradnje četničkog spomenika i rad na ozakonjenju tzv "SAO Krajine", pristajanjem na provedbu plana "jugosfere", brojnim drugim nenacionalnim potezima provodeći politiku pristupa EU "bez alternative i spuštenih gaća", te stranačkim ustrojem interesno-organ izacijskog tipa, sakupljajući društveno-polit ičke radnike i pumpanjem članstva raznim karijeristima i moralno upitnim veličinama, umjesto ideološki uvjerenih i sposobnih domoljuba, vladajući HDZ, učinilo je drastični odmak od većinskog državotvornog i demokršćanskog biračkog tijela.
U svjetlu svih tih činjenica, najnoviji poziv na okupljanje svih državotvornih snaga i povratak "retuđmanizacij i", u potpunosti je neiskren, te u diskrepanci sa dosadašnjom metodologijom vladanja i krajnje nelogičan potez u tom nedržavnom kontinuitetu. Ipak, sa pozicija pukog političkog preživljavanja HDZ-a, izvrstan taktični potez i još jedna prijevara u nizu, "duda varalica" i krajnje podcjenjivanje zdravog razuma šutljive, i nacionalno osviještene, domoljubne većine, koja je spremnija nego ikada, za novi svehrvatski državotvorni pokret, u kojem više nema mjesta za izdajnički (H)DZ.
Prijavi Administratoru
#40 HDZloGuest 2010-08-10 17:52
Mislio sam da je tekst "treba prihvatiti prijedlog J. Kosor" u Hrvatskom Listu bio izvučen iz konteksta ali sam se prevario.

Ipak ona narodna da "jabuka ne pada daleko od stabla" ne vrijedi u slučaju gospodina Mire Tuđmana.

Posipam se pepelom i dajem za pravo onima koji su dali glas gospodinu Jurčeviću, ipak je to bio ispravan odabir.
Prijavi Administratoru
#41 .VoC 2010-08-11 06:46
Vi ste nevjerojatno "kreativni" kako HDZ najavi prije par godina. Moram ipak upoznati svijet sto je to "istinska demokracija" i "istinski antifasizam" - da nam se ne dogodi neka nova boljsevicka internacionala...
verusblog.voiceofcroatia.net/. ../
Prijavi Administratoru
#42 DALI HDZ ZAISTA HOCE UJEDINJENJE SVIH HRVATSKIH SNAGA TZV>"DESNE OPCIJE" ILI JE SVE OVO SAMO PREDIZBORNA TAKTIKA?Guest 2010-08-11 06:52
Bilo bi SUPER da MIROSLAV TUDJMAN
uspije dobiti izbore IDUCEG PUTA!
i bilo bi dobro da se SVA
desnica koliko toliko UJEDINI,
jer radi se o
OCUVANJU KONTINUITETA HRVATSKE
DRZAVNOSTI
u
PUNOM SMISLU
problem je sto se za PREZ ,IZBORE
mora cekati JOS DUGIH PET GODINA
a HDZ osjecajuci da SDP radi
na DETRONIRANJU i "NJIH" i svih
tzv,"DESNIH STRANAKA"
INSTIKTOM SAMOODRZANJA pokusava
(poput svih politicara u svijetu)
Spasiti svoje POZICIJE i VLAST
kao uvijek u DEMOKRACIJAMA
(valjda se Hrvatska jos uvijek nalazi
u "DEMOKRACIJI")?
VODECA TEMA DANA JE
EKONOMIJA
a sada u vremenima ovik "KRIZA"
(Stvarnih i "doktoriranih"),
EKONOMIJA je TAJ CAROBNI STAP
koji moze SRUSITI ili STVORITI NOVU VLAST
koja ce nahraniti "MASE"
i dati im KAKVU TAKOVU SIGURNOST,
ili
OSIGURATI EGZISTENCIJU poslove,penzije ,place,itd...
U ovome trenutku HDZ i JADRANKA KOSOR
osjecaju
(pogotovo nakon relativno "lakog" dolaska
BLEDUNJAVOG JOSIPOVICA na vlast,
da bi se SLICAN SCENARIO
mogao
(nedaj Boze) dogoditi ove jeseni
ili zime na
PARLAMENTARNIM, SABORSKIM IZBORIMA
otuda dolazi taj
ALARM,i odjednom potraga
za
"SAVEZNICIMA"
na citavom SPEKTRU tzv,"Desne opcije"
dali "ONI" zaista zele ISKRENO
UJEDINJENJE HRVATSKE DOMOLJUBNE OPCIJE
ili ce i dalje koristiti OPORTUNISTICKI
trenutnu slabost da produze
"SVOJU" labavu POZICIJU u SABORU?
i nastave "STARU" politiku
KOKETIRANJA sa STRANIM LIHVARIMA,
LJEVICARIMA pa i JUGO ELEMENTIMA?
To je pitanje?
i
dali "ONI" namjeravaju
MIROSLAVU TUDJMANU dati VODECU
POZICIJU u HDZ
(koju on po mome misljenju zasluzuje)
ili ce se samo koristiti
njegovim IMENOM,
Njegovim
ISKUSTVOM
i
INTELEKTOM
za "TRENUTNE POLITICKE,SMICA LICE i OSOBNE
PROBITKE?
Prijavi Administratoru
#43 .VoC 2010-08-11 07:09
kakve "pozicije", zato se samo i borite, a ne vidite da vise nemate ni drzavu.
Uostalom, to i ne mijenja u vas nista, dok se mozete gurati za pozicije, kao ni u hdz-u, ni u "istinskoj demokraciji" kod "istinskih antifasista" (a to su, vidjeli smo, oni sto su nosili crvenu zvijezdu, ili barem udbasi poput Manolica).
nemojte nas vise zatupljivati vasim "domoljubljem" s crvenom zvijezdom.
Prijavi Administratoru
#44 hdz=sdp istoGuest 2010-08-11 14:15
ja ne znam dali mi se gadi više hdz ili sdp....

to su svi redom izdajnici...hrv atskoj treba nova snaga,,a ne one iste odvratne face opet gledati u drugim ulogama..

jedino spašavati hrvatsku a ne tkz.desnicu što su prodali naše generale,terito rij itd..

jednostavno trebaju novi ljudi,,a ne oni očajnici,,samo politikanstvo,, uff šta to prezirem..imali ste šansu..sad se maknite..

a za crvene neću glasati..jer sam domoljubno i nacionalno nastrojena...

jedino hrvatska..za dom spremni...
Prijavi Administratoru
#45 Oprostite "preporod"...MIJO F 2010-08-11 21:13
..već sam Vam skrenio pozornost..odli čnik STE..ali pisanje vam nije u skladu s formom čitanja?..pa se nadam da ćete to protivu svoje volje ispraviti tj. svi čitatelji Vaših komentara će se u potpunosti složiti sa mnom?..MFP!
Prijavi Administratoru
#46 "MIJO F" SLAZEM SE SA VASIM SUGESTIJAMA POKUSACU MALO "OMEKSATI" STIL ALI IDEJE CE NARAVNO OSTATI ISTEGuest 2010-08-12 04:58
Slazem se da je stil moga pisanja malo
neobican.
prihvacam vasu kritiku kao dobronamjernu,
pa susrecemo se na ovome Portalu vec dugo vremena.
Namjera mi je bila da malo "ozivim" text,jer vecina publike nevoli puno citati dugacke dosadne tekstove.
Htio sam se malo pribliziti "internetskom' nacinu
pisanja koji je po samoj prirodi WEB-a
brz i skracen.
Opet ,ako hocemo pisati cisto,lijepo i u
knjizevnom duhu Hrvatskog jezika
nista nemoze nadomjestiti ljepotu,
cistog i razgovjetnog izrazavanja..
takovi se tekstovi lakse citiraju i citaju...
Nastojati cu biti vise tradicionalan
i u "duhu" citaoca i pisaca na ovome
Domoljubnom Hrvatskom Portalu,mada cu i dalje nastojati pisati kracim,sazetim
recenicama..
Istina je da moramo mi prvenstveno
Domoljubi cuvati izvornost i ljepotu Hrvatskog jezika.
a sto se tice tema i tekstova,
nepresusno je vrelo Hrvatstva,to je
je ono "Sto nam snage daje da NIKADA
NE POSUSTANEMO u nasoj pravednoj i
plemenitoj borbi,sada kad je sama
buducnost Domovine "na vagi"
Dakle nastavimo rad ,izgradjujemo skupa domoljubni
svjetonazor i nacionalnu svijest
Hrvatske nacije.
Sto moze biti ljepse i bolje od toga?
Hvala na dobronamjernim sugestijama,
cujemo se i vidimo opet svakodnevno
na stranicama
HRVATSKOG KULTURNOG VIJECA.
Prijavi Administratoru
#47 ProšlostGuest 2010-08-13 20:23
Na prošlim predjedničkim izborima dr Miroslav Tuđman trebao je kao kandidat dokazati snagu drzavotvorne- suverenitičke opcije u Hrvatkoj koja je neraskidivo vezana za prezime Tuđman. U fazi kad je na djelu bio konačni obračun a Tuđmanom kao najvećoj kočnici regionalizacije Hrvatke to je bilo ključno. Sa 4% glasova u uvjetima kad je bio od praktično svih medija marginaliziran , prešućivan ,u uvjetima kad vladajući politički konzorcij SDP-HDZ intezivno djeluje na detuđmanizaciji , u uvjetima kad mu je i instaliran domoljubni sufler sa domoljubnim pedigreom da mu oduzme glasove i uvažavajući činjenicu da mu nije išla u prilog ni vlastita osobnost koja nije prezentirala ni snagu ni odlučnost ni moć bez kojih je nezamisliva Tuđmanova poruka samosvojnosti pa do činjenice da su mu neki udarni čelnici (Tomac,Blažević ..) istovremeno participirali u stožerima konkurentkih kandidata .....rezultat bi mogao biti adekvatan i cca 20%.
Nu mislim da je time njegova povijesna uloga u politici i završila.
Ovo hofiranje sa HDZom sigurno nema značaja za unutrašnji raspored u samom HDZ a Jaci dobro dođe da provodi dvoličnu politiku retorične retuđmanizacije za biračke mae a stvarne detuđmanizacije sa pokrićem i samim prezimenom Tuđman koje joj Miroslav olako nudi.
Prijavi Administratoru

Budući da je trenutačno dopušteno komentiranje samo registriranim korisnicima, molimo sve one koji žele komentirati da se, ako već nisu, najprije registriraju na Portalu kako bi dobili svoje korisničko ime zaštićeno lozinkom. Tri jednostavna koraka za registraciju objašnjena su ovdje, a u slučaju poteškoća dovoljno je javiti se Administratoru.

Prijava/odjava s Portala Hrvatskoga kulturnog vijeća

Zadnje vijesti

Zadnji komentari

Najave

  • 1
  • 2
30. svibnja - Misa za poginule branitelje na Medvedgradu 30. svibnja - Misa za poginule branitelje na Medvedgradu Povodom ustanovljenja prvog višestranački izabranog Hrvatskog Državnog Sabora i nekadašnjeg Dana Hrvatske Državnosti te dana branitelja grada Zagreba, u srijedu... Više...
28. svibnja - Predstavljanje knjige Damira Borovčaka u Zadru 28. svibnja - Predstavljanje knjige Damira Borovčaka u Zadru U ponedjeljak, 28. svibnja u Nadbiskupskom sjemeništu Zmajević u Zadru s početkom u 19,00 sati održat će se predstavljanje knjige Damira Borovčaka «Gvozdansko –... Više...

Tko je na vezi?

  • Boljunac
  • MIJO F
  • Otto84
  • SJENA
  • 4 korisnika
  • 69 gostiju

Uvjeti korištenja

Portal HKV-a

Izvorni prilozi objavljeni na ovom portalu mogu se slobodno preuzeti uz navođenje imena autora, odnosno izvora.

Licenca GNU

Naša udruga

Hrvatsko kulturno vijeće

HKV djeluje od 2006. i nezavisna je udruga građana s više od 1300 članova, mahom hrvatskih intelektualaca.

Kontakti

Stranice članova

Učlani se i predstavi

Članovi naše udruge ugledni su intelektualci, umjetnici, književnici, političari, novinari, poslovni ljudi i studenti. Predstavite se i vi!

Članovi

Izbor publikacija

Izaberi, pročitaj, preporuči

U pripremi imamo cijeli niz zanimljivih publikacija koje će se moći naručiti preko Portala. Rado ćemo poslušati i vaše preporuke.

Trenutna ponuda

Prijava na Portal