Novi iskorak na području povijesnih znanosti

 

Kako izvještava Hina, 19. svibnja 2010. održana je u Zagrebu u Matici hrvatskoj rasprava na temu "Franjo Tuđman 1922. do 1999. - deset godina poslije". Među ostalima govorili su prof. dr. Miroslav Tuđman, književnik Ante Stamać, predsjednik Matice hrvatske Igor Zidić te povjesničari Ivo Banac i Ivica Lučić. Već i iz Hininog izvještaja može se zaključiti kako je raspon izlaganja bio od onih zanimljivih pa sve do onih, kako bi se to reklo, vrlo originalnih.

Franjo TuđmanTako se mora čestitati povjesničaru Ivi Bancu. On je, 15 godina od političkih intervencija vezanih uz zaustavljanje prodora Hrvatske vojske prema Banja Luci, uspio doći do potpuno novih zaključaka koje prije još nismo imali prilike čuti. Uspjeh je odista vrijedan pažnje, uzme li se u obzir čega smo se kroz sve ove godine imali priliku naslušali u raznoraznim Latinicama, Otvorenima, Nedjeljama u 2, odnosno pročitati u mnogobrojnim napisima našeg nadasve istraživačkog tiska, a vezano za Domovinski rat.

Do "američkog diktata" za prekid akcija kojima bi se ulaskom u Banja Luku "potpuno porazilo Radovana Karadžića" došlo je, naime, po najnovijem objašnjenju i tumačenju Ive Banca, zbog mnogih zločina počinjenih u vojno-redarstvenim akcijama "Bljesak" i "Oluja". Ovakav iskorak na području povijesne znanosti odista nismo očekivali ni od prof. dr. Banca, pa nam se zato iz vijesti Hine učinio vrijednim posebnog isticanja.

U svakom slučaju, u Banja Luku Hrvatska vojska 1995. godine nije ušla na američku prijetnju NATO-ovim zračnim snagama, i tu neosporno prof. dr. Ivo Banac ima pravo. Bit će da je srpska vojska u gradove u Hrvatskoj i Bosni i Hercegovine, kao primjerice u Vukovar i Srebrenicu ulazila bez i jednog ratnog zločina, jer ako se prihvate novoizvedene Bančeve premise još će netko pomisliti kako su zapadni čimbenici u ratovima na području bivše Jugoslavije imali dvostruke standarde. Pa bi ispalo da se hrvatskim snagama prijetilo zračnim udarima kada je trebalo dokinuti san o Velikoj Srbiji i potpuno promijeniti politički odnos snaga u širem području, a da se srpskim snagama nije prijetilo i kada su šireći Veliku Srbiju činile najgnusnije ratne zločine zabilježene u Europi od 1945. godine.

No, teorija o dvostrukim standardima sigurno ne može biti točna. Ipak je prof. dr. Ivo Banac predavao niz godina povijest na prestižnom američkom sveučilištu Yale i on bi se da je bilo što sličnoga uočio zasigurno, kao jedna od najistaknutijih hrvatskih moralnih vertikala, prvi pobunio i nešto poduzeo.

M. M.

 

 

 

Rasprava o Franji Tuđmanu u Matici hrvatskoj

 

Zagreb, 19. svibnja 2010. - Franjo Tuđman jedini je hrvatski političar koji je uspio dobiti rat i stvoriti državu, rečeno je na današnjoj raspravi "Franjo Tuđman 1922. do 1999. - deset godina poslije" u Matici hrvatskoj u kojoj su znanstvenici i povjesničari govorili o povijesnoj ulozi prvoga hrvatskog predsjednika.

O Franji Tuđmanu među ostalim su govorili Miroslav Tuđman, književnik Ante Stamać, predsjednik Matice hrvatske Igor Zidić, povjesničar Ivo Banac, Ivica Lučić i dr.

Miroslav Tuđman rekao je da je nastanak novih država na europskom tlu od 1990. rezultat demokratizacije međunarodnog poretka, a ne podivljalih nacionalizama.

Istaknuo je da je Franjo Tuđman, kao povjesničar, znao da Jugoslavija kao država onog trenutka kad se u njoj uspostavi višestranačje više ne može opstati jer će svaki narod tražiti svoju slobodu.

Tuđman je negirao da je Franjo Tuđman bio opsjednut Banovinom Hrvatskom kao pitanjem teritorijalnog razgraničenja, nego Banovinom Hrvatskom kao načelom konstitutivnosti hrvatskoga naroda u BiH. Istaknuo je kako je Franjo Tuđman bio svjestan da Hrvatska "neće odlučivati kakva će biti BiH, nego će to odlučiti međunarodna zajednica, a zadaća Hrvatske je da poziciju Hrvata učini što povoljnijom u pregovorima".

Govoreći o naciji i nacionalnom suverenitetu, Tuđman je rekao da je načelo povjesničara i državnika Franje Tuđmana bilo da međunarodni poredak treba biti uređen na načelu suvereniteta te da Europa treba biti savez suverenih država, zbog čega je došao na udar kritike međunarodne zajednice.

Govoreći o plusevima i minusima Franje Tuđmana, povjesničar Ivo Banac rekao je da "nije njegova zasluga, nego njegova velika sreća" što je predsjedao Hrvatskom u trenutku njezina osamostaljenja, čemu je pridonio i odmogao. Pridonio je jer je promicao program nezavisnosti, a odmogao jer je u početku bio sklon oklijevanju i dogovaranju s Slobodanom Miloševićem i JNA, rekao je. Smatra da se Tuđman nije proslavio s modelom privatizacije, da je sigurnije vodio zemlju u završnici ratnog razdoblja, ali, rekao je, to je bilo lakše uz stratešku pomoć SAD-a i drugih zapadnih sila.

Pozitivnim je ocijenio činjenicu da se nije dao zavesti planom Z-4, a negativnim što su u vojno-redarstvenim akcijama "Bljesak" i "Oluja" učinjeni mnogi zločini, "što je dovelo do američkog diktata za prekid akcija, onemogućilo pad Banje Luke te totalni poraz Radovana Karadžića".

Temeljnim prijeporom u Tuđmanovu razdoblju smatra to što je Hrvatsku "uvukao u velikosrpsku mrežu prekrajanja našega i susjednog prostora, posebice u BiH".

Predsjednik Matice hrvatske Igor Zidić podsjetio je da je Matica hrvatska Tuđmanu od 1967. do 1971. bila prijateljsko pribježište i mjesto iz kojega je počeo njegov politički rad. Istaknuo je važnost Tuđmanovih ideja o pravu svakog naroda na samoodređenje i stvaranje vlastite nacionalne države te na ideju pomirbe.

Hina

KOMENTARI ČITATELJA 

#1 Banac?Guest 2010-05-21 18:31
Do "američkog diktata" za prekid akcija kojima bi se ulaskom u Banja Luku "potpuno porazilo Radovana Karadžića" došlo je, naime, po najnovijem objašnjenju i tumačenju Ive Banca, zbog mnogih zločina počinjenih u vojno-redarstve nim akcijama "Bljesak" i "Oluja". Ovakav iskorak na području povijesne znanosti odista nismo očekivali ni od prof. dr. Banca, pa nam se zato iz vijesti Hine učinio vrijednim posebnog isticanja.
****************************************
Opet me đava tjera da se javljam....

Reći da se od Banca ne očekuju takove stvari (demonizacija Hrvatske) je posvemašnji nehaj i glupost.

Histerični dubrovački katolički srbin nikada nije drugačije ni govorio, ili da je rekao ikada bilošto pozitivno o Hrvatskoj ili Hrvatima.

Taj goso se predstavlja kao "ugledni profesor na yaleeskom Sveučilištu"?

Pa zar če ugledni profesor s Yalea doći u jednu ovakovu terorističku i kaotičnu, nedemokratsku, zemlju, i vući šolde iz nekakovih mračnih nevladinih udruga?

Ili je možda došao po zadatku?

Tko je tu lud, a tko zbunjen.
Prijavi Administratoru
#2 Poslije Vesne Pusić....MIJO F 2010-05-21 23:34
...Ivo Banac je najbolje plaćeni špijun i kontraobavješta jac,pa onda Miljenko Jergović,Predra g Matvejević...it d!F.Tuđman kad je pričao O nekima koji bi htjeli drugačiju Hrvatsku..prvenstveno je mislio na Banca i onog kraljevskog savjetnika Krstu Cvijića,jer SAMOSTALNU I SLOBODNU DRŽAVU HRVATSKU...ne može ugroziti "kumica" sa pijaca nego PRODANA HRVATSKA INTELIGENCIJA !MFP!
Prijavi Administratoru
#3 Pilsel, Küzmič...Jardo 2010-05-21 23:43
...Cviijic i ostala bratija dolaze iz istog sostonskog miljea.A kud češ većeg zanosa od saznanja da se jedan od njih nalazi na vrhu Pantovčaka,pa čak i,od tzv hrvatskih vlada ,ali ne od naroda, abolirani četnici,Đakulin i teroristi, mogu nesmetano, bez ikakovih komentara tzv.hrvatskih medija,širiti svoju zločinačku propagandu o " genocidnim " Hrvatima ,niti više niti manje nego tzv.hateveom i ostalim švapskim glasilima u Hrvatskoj.Ovo zaista više ne liči na suverenu državu,a pogotovo Hrvatsku.Već dugo,predugo.Sl ušam o tome na ulici !
Prijavi Administratoru
#4 BEZ OBZIRA NA SKOLONOST,OVIM ILI ONIMA "SAVEZNICIMA" HRVATSKI INTERESI MORAJU UVIJEK BITI GLAVNA "ZVIJEZDA VODILJ"Guest 2010-05-22 01:51
posvemašnji nehaj i glupost.

Histerični dubrovački katolički srbin nikada nije drugačije ni govorio, ili da je rekao ikada bilošto pozitivno o Hrvatskoj ili Hrvatima.

Taj goso se predstavlja kao "ugledni profesor na yaleeskom Sveučilištu"?

Da zalosno je da tipovi kao BANAC mogu nesmetano bez ikakih ogranicenja
VODITI NECIJU TUDJU POLITIKU
na ocigled SVIJU
(Vec se dugo o njemu suska kao
da je na "ZADATKU"
ali "UGLADJENOM GOSPODINU",(Skl on je
besprekornom odijevanju)
nitko nista ne moze,on se cak s time i DICI
TIPICNO HRVATSKI SINDROM SLUZENJA STRANCIMA
(Neznam dali je Banac Hrvat,100% ali sindrom SLUGANSTVA je IZVORNO NAS)
Zasto je to tako?
To je zato sto ne postoji jedna zdrava
STRUKTURA VLASTI na SAMOM VRHU DRZAVE
Pod otkriljem "DEMOKRACIJE" prolaze kojekakovi tipovi, na tko zna cijem PLATNOM SPISKU,
i rade
za tko zna cije "Babe zdravlje" i Judine Skude..

SVIMA je dozvoljeno samo ne tzv "Fasistima" -kako u ovoj zemlji krste Domoljube)
Problem je da su NJIMA (Tipovima kao Banac,Jergovic, Tomic,i slicnima sirom OTVORENA VRATA
"MEDIJA"
A nas se "UBIJA SUTNJOM" ili IGNORIRA
-_Hvala BOGU za "DEMOKRATSKI INTERNET'-
Gdje se ipak moze PISATI i raspravljati
na PORTALIMA kao "HAKAVE"
(Makar i sa manjom Audencijom)
-Inace se za RODOLJUBNE HRVATE NEBI NI CULO..
Ovako UGLADJENI GOSPODIN
Prodaje nam neku
SUPER AMERICKU (Kaubojsku) DEMOKRACIJU
kao da smo
BANANA REPUBLIKA..
Nagledao sam se takovih AMERIKANOFILA,
DEMOKRATIFILA,
Puno u ISELJENISTVU i DOMOVINI
Gdje takovi
POVRATNICI
" Sole pamet"
Siromasnom HRVATSKOM PUKU o
nekom
ZAPADNOM RAJU koji nikada nece doci
(iako "ZAPAD"se smatra "UZDANICOM" DESNICARA, ali treba biti REALISTA)
U politici su uvjek INTERESI NAJVAZNIJI
-Tu nema "LJUBAVI"
Ti "NASI" ZAPADNI MESTRI rade za DOLLARE
i za DOLLARE ce sve prodati..
NEMA U NJIMA IDEALIZMA
bez kojega nema
PRAVOG HRVATSTVA
Koje je FRANJO TUDJMAN uspio
(uz sve imperfekcije)
UTJELOVITI
u DOMOVINSKOM RATU
Koji NEPRIJATELJI HRVATSKE
(I ona domaca i strana varijanta)
hoce UMANJITI,OMALOV AZITI,
MARGINALIZIRATI ,
i ako bude moguce
IZBRISATI IZ KOLEKTIVNE
SVIJESTI HRVATSKOG NARODA
Nesmijemo to dozvoliti,(Apel iram na
ISTINSKE DOMOLJUBE koji su "OCI , "USI"
i SAVJEST NACIJE
ma sa koje STRANE da nam STRANCI
"DONOSE DAROVE"
NE!
HRVATSKA IDEJA,
HRVATSKA DOMOVINA ,
NIJE NA PRODAJU!
Prijavi Administratoru
#5 jova banacGuest 2010-05-22 02:16
Tko još sluša majmune kao što je taj Banac, žali bože drveta koje se posjeklo da bi se napravio papir kojeg je on uništio svojim žvrljotinama i lažima.
Prijavi Administratoru
#6 ??Guest 2010-05-22 05:06
o " genocidnim " Hrvatima ,niti više niti manje nego tzv.hateveom i ostalim švapskim glasilima u Hrvatskoj.Ovo zaista više ne liči na suverenu državu,a pogotovo Hrvatsku.
+++++++++++++++++++++++++++++++
Da, ali to ne bi išlo bez pristanka naroda. Nije istina da je narod zaveden, zbunjen; svi se slažu s ovakvim stanjem.

U zagrebu komunistički krvavi jurišnici nose "kufere" za Bandića (odlučila je partija da ga se "likvidira" a nisu daleki dani kada će odsjecati glave), uskoro će kufere zamijeniti s kamionima za Jazovku.
Prijavi Administratoru
#7 +VoC 2010-05-22 08:21
Vi Jusufe, kao neki hadezeovac, uvjeravate nas da je Josipovic izbor "demokratske volje" hrvatskog naroda, kad je u pitanju samo najveca/najteza torba love (ili kako Mesic voli reci, "mrlja u karijeri").
Prijavi Administratoru
#8 novi iskorak na podrućju ...marginalac 2010-05-22 08:38
Jusufe - ma daj - opet pretjeruješ. Kakovi kamioni za Jazovku, Pa ne misliš valjda ( koliko god loše mislio o njima) da će Hrvati to ponovo dozvoliti?? Pa nisu kukavice. Sjeti se ove posljednje njihove bitke - Domovinskog rata!!

No, da pokušamo biti malo konkretniji i učinkovitiji.
Bilo bi pametno skupiti glave zajedno i
oformiti jednu izvještajnu agenciju u suradnji sa HKV , a vodjenu od Jurčevića, Tuđmana i još nekih - koji bi po potrebi izdavali priopćenja za javnost, pa i predstavke Saboru., uz podršku korisnika ovog i drugih portala.
Fali nam organizacije, gospodo!!!
Prijavi Administratoru
#9 Šoldibosanac 2010-05-22 13:32
Nedostaju šoldi moj Marginalče, mi nemao pristup u državni proračun niti pod razno, ali ima novca za tiskanje zbornika srpskih pjesnika u Zagrebu u ministrastvu pregojenog i konformističkog Bože Biškupića. Odavna je rudo mašio kapiju, plovimo na brodu sa kormilarima tipa Mesića i Sanadera.
Prijavi Administratoru
#10 novi iskorak na području zna..marginalac 2010-05-22 16:03
Bosanac -" Nije u šoldima sve!"" "pjevaju
Dalmatinci!!
jer ako ima dobre volje, dobre organizacije i lidera - tada se povuku za sobom ljudi i - donatori.
Nadam se da će uskoro sazrijeti vrijeme za tako nešto - nadam se - ne prekasno.???
Prijavi Administratoru
#11 G.Preporodgracena 2010-05-22 16:40
"Koje je FRANJO TUDJMAN uspio
(uz sve imperfekcije)
UTJELOVITI
u DOMOVINSKOM RATU
Koji NEPRIJATELJI HRVATSKE
(I ona domaca i strana varijanta)
hoce UMANJITI,OMALOVAZITI,
MARGINALIZIRATI ,
i ako bude moguce
IZBRISATI IZ KOLEKTIVNE
SVIJESTI HRVATSKOG NARODA

Nesmijemo to dozvoliti,(Apel iram na
ISTINSKE DOMOLJUBE koji su "OCI , "USI"
i SAVJEST NACIJE
ma sa koje STRANE da nam STRANCI
"DONOSE DAROVE"
NE!

HRVATSKA IDEJA,
HRVATSKA DOMOVINA ,
NIJE NA PRODAJU! "

..............


G.Preporod, s osobitim zadovoljstvom pratim Vaše upise.

Nažalost, svakim danom svjedočimo , da mogu izbrisati sve što požele,jer, ključ vlasti im je u rukama.

No, unatoč , raduje me da nikada nisu i neće uspjeti ubiti DUŠU Hrvatske.
Prijavi Administratoru
#12 Marginalcu!Guest 2010-05-22 17:30
Marginalče, dao Bog da pretjerujem! Bojim se da nije tako; možda ja drugačije vidim; možda me strah od kaosa i pokolja; možda NJIH bolje poznajem... Tko će znati!
Prijavi Administratoru
#13 Ivani!Guest 2010-05-22 17:32
Vi Jusufe, kao neki hadezeovac, uvjeravate
*********************************
E, Ivana, ovako me nitko još nije politički uvrijedio, da me nazove "hadezenjarom".

Ali, oprostit ću vam (ovaj put) zbog Bosne.
Prijavi Administratoru
#14 Jusufe - ma daj - opet pretjeruješ.Guest 2010-05-22 22:09
Dakle, u Kumrovcu Jedanaest hiljda četnika i ubojica, crvenih aždaha na čelu s T.Badovincem.

I 200 pravaša na čelu s Miljkom

Milicije nikada više.
Primitivci i teroristi (a Pusići ih plaćaju četiri hiljade kuna mesečno!!!), krvnici, dobili kamere u ruke i snimaju "ustaše" (tako je rekao terorist Badovinac), za nove "dosjee", za nove nepoćudne.

Mrzim Hrvatsku!
Prijavi Administratoru
#15 +VoC 2010-05-22 22:55
Drago mi je ako Vam je to uvrjeda. Antifasistima nije. Danas su dopustili i da se 150 autobusa 'diljem Jugoslavije' dopela u Kumrovec. Kao da nijednog sveca nisu mogli tu naci slaviti, i sprijeciti uznemiravanje od dokazanih mrzitelja i progonitelja hrvatskih vjernika.

U svezi same ove teme, zar do jucer nisu trubili da je ulaz u Banjaluku bio zaustavljen zato sto je Milosevic pristao na americke uvjete 'mira'.
Prijavi Administratoru
#16 Hrvatska tolerira petokrake i titovkeGuest 2010-05-22 22:57
U Hrvatskoj se i danas toleriraju simboli ZLOČINAČKOG KOMUNIZMA: PETOKRAKA I TITOVKA.
Ali čim se pojavi netko sa slovom U, na noge se dižu svi, od raznih Helsinških odbora, vlade i oporbe, predsjednika države, i olinjalog starog i novog. Kakva je to jednakost? Zar nije petokraka na glavi komunista i partizana prolila krv NEVINIH HRVATA, mnogo više krvi nego ustaški režim? I to NAKON ZAVRŠETKA RATA.

Evo pjesme moje majke, mlade djevojke, tada stare 22 godine:

Pjesma moje majke, A.O., 1946.:

TITO, TKO SI?


Zar se stidiš svojeg pravog lica
te se kriješ pod lažnim imenom?
znamo da ti savjest nije čista...
Tko si, Tito?
Ti aždajo kleta.

Pitamo te svi, mi radnici, omladina, seljaci.
Pitaju se majke, oplakujući djecu svoju..
Pitaju se djeca našeg naroda, ne znajuć' za sudbu svojih očeva.
Tko si, Tito?
Dal' si stranac?
Il' si izrod hrvatskoga roda?

Ne! Ti Hrvat nisi!

Ne može majka hrvatska
Roditi takvog izroda,
koji kriv je pokolju
našega naroda.

Ne! Ti Hrvat nisi!

Ti crvena si neman s istoka!
Al' znaj, ti crveni vraže
Da Hrvatska zemlja je sveta,
A ti si proklet .
Proklela te krv prolivena,
Prolivena krv našeg naroda.
Krik te krvi vapi u nebesa


Titovi partizani ubili su joj brata, 19 godina starog, 4.6.1945. Rat je službeno završio.
Prijavi Administratoru
#17 Imamo Hrvatsku! Zar??Guest 2010-05-22 23:06
Imamo Hrvatsku!

Doista, tko ima Hrvatsku? Hrvati ju, po svemu sudeći, nemaju; pri tomu mislim na «ovu Hrvatsku» koja je sada i ovdje, a koju su - kažu – Hrvati sanjali devetsto godina! Nu, bit će da ipak nisu sanjali baš ovu, mesićsanaderovs ku, nego – vjerojatno – neku drugu. Ali, to već zalazi u podsvjesno i u san, ili u stilu tragedije Calderona de la Barce, La vida es sueno (Život je san), Hrvatska može biti samo u snu. Neka! To je valjda Bog poslao Hrvatima kao Kušnju.

Hrvatsku su, iako neželjenu, dobili kojekakve komunističke spodobe, udbaši operativci i provokatori, kojekakvi «neopredijeljen i», komunistički novinari, čak i pederi itd., a nadasve Srbi. Pogotovo krajinski Srbi, zločinci i koljači veći ili manji, borci protiv svake Hrvatske, pa makar bila nakazna kao bakarićevskotit ovska «Socijalistička », ili tuđmanmesićsana derovska, «Demokratska». Jer Srbi nikada nisu imali veća prava. Molim lijepo, kada je tako dobro bilo raznim mesićima, pusićima, kramarićima, đapićima, sanaderima, radošima... ima... ima... ima, Bogme ih ima mnogo!

Nakon čitavog niza tajnih ili skrovitih suđenja, i «suđenja i nagodba», Srbima se isplaćuju ogromne odštete na ime «stradanja u Domovinskom ratu», u ratu kojeg su ti Srbi htjeli i poveli i učinili čitav niz zločina prema nesrbima. Dvadesetak tisuća ljudi su ubili-poklali, kao pripadnici JNA su razorili pola države, protjerali pola milijuna građana, sve hrvatsko su opljčakli i spalili. Nakon privremenog poraza povukli su se u Srbiju i sada se kao žrtve vraćaju. Baš lijepo! A plaća im se kao «žrtvama» za koje je (navodno) odgovorna «Republika Hrvatska»! A tko će, gornjogradska bagro, odgovarati i platiti za žrtve nedužnih Hrvata i ostalih Nesrba, koji nisu htjeli rat – ponavljam: Srbi su ga htjeli – tko će obeštetiti hrvatske žrtve??

A sada ću izložiti najeklatantniji primjer hrvatskog kukavstva i podrivačke djelatnosti «hrvatskog pravosuđa», zapravo srpskojugoslove nskog sudstva, u jednom procesu koji se tajno vodi u Šibeniku.

Ovih dana privodi se kraju tajna parnica na šibenskom sudu gdje će tuženi, Hrvatska Država, morati nadoknaditi štetu za miniranu vilu u Primoštenu nasljednicima srpskog ratnog zločinca Jovana Raškovića, bivšeg šibenskog psihijatra. Vikendica je minirana u kasnu jesen 1991. godine sa strane nepoznatih počinitelja i nije jasno tko je to učinio, moguće da su to uradili agenti dvojca Manolić-Perkovi ć. U ovoj Državi sve je moguće.

Zanimljivo da nitko više u Hrvatskoj ne spominje jednog od najvećih ratnih zločinaca ovoga rata u Hrvatskoj i Bosni, izaslanika Miloševića i Ćosića, Jovana D. Raškovića, koji je sustavno huškao i pripravljao Srbe na čitav niz zločina, i koji je izravno odgovoran za dvadesetak tisuća mrtvih Hrvata, a o ranjenim da se ne govori.

Kao vođa «krajinskih» Srba Rašković se pojavio odmah na početku zaoštrene krize u Jugoslaviji, nedugo poslije dolaska na vlast Slobodana Miloševića. Posebno je bio aktivan 89. i 90. godine kada je putovao čitavom Hrvatskom i Bosnom, okupljao oko sebe srpski narod i psihološki ih pripremao na rat. Vječito im je evocirao navodne ustaške zločine i izmišljene pokolje, sve u svrhu psihološke priprave i opravdanja za buduće zločine. Rašković je osnivač i duhovni vođa terorističke organizacije Srpske Demokratske Stranke u Hrvatskoj (nota bene: ta organizacija nije proglašena zločinačkom!) i mentor zločinca Radovana Karadžuića, također psihijatra, i jedan od suosnivača SDS-a u Bosni. Onu zlokobnu sintagmu o HDZ-u kao «stranki opasnih namjera» Ivica Račan je izrekao upravo u nazočnosti svojega prirodnog saveznika Jovana Raškovića, valjda da mu se dodvori i da dobije kakvu sinekuru u budućoj Velikoj Srbiji.

Odmah poslije izbora 90. partizani Franjo Tuđman i J. Boljkovac su odmah naredili da se Jovanu Raškoviću policijski osigurava vikendica. Ostali nadzor mu nije bio potreban jer su ga njegovi srpski specijalci čuvali dan i noć. Dakle, hrvatska policija i srpski teroristi na istom zadatku. Treba li spomenuti da je Rašković na sve te mitinge išao sa službenim vozilom Šibenske opće bolnice.
Jovan Rašković se polovinom siječnja 91. (otišli su mu supruga, kći i unuka, unuk je ostao) taktički povukao u Beograd i sobom odnio svu vrijedniju imovinu. U ljetu 1992. umro je u Beogradu nakon operacije srca. Od nekretnina obitelj Rašković je imala u Šibeniku društveni stan i luksuznu vilu u Primoštenu. Sve vrijednije stvari je u studenom 91. odnijela JNA za vrijeme evakuacije. Dakle, nitko nije pljačko Jovana Raškovića. Vikendica je minirana nakon što je JNA iznijela stvari.

Upravo u toj vili se stvarao Memorandum SANU-u i tu su se razrađivale psihološke predradnje budućih ratnih zločina, etničkog čišćenjam, preseljenja stanovništva, pljačke i sl. Upravo u toj vikendici se izmijenila čitava krema duhovnih otaca rata iz SANU-u i Udruženja Srbijanskih Književnika iz zloglasne Francuske 7: Moma Kapor, Dobrica Ćosić (njegov «pulen» je sada premijer Srbijanske vlade, Koštunica), Tanasije Mladenović, Matija Bećković, Ljubomir Tadić (otac sadašnjeg srbijanskog predsjednika), Svetozar Stojanović i mnogi drugi.

U Zagrebu je Rašković imao dva privatna stana. U jednom stanu stanovao je unuk, sa svojim ocem, bivšim zetom Jovana Raškovića, i tako mu je zet sačuvao stan. Stan su udovica i kćer krajem devedestih prodale. U drugi stan se uselio neki djelatnik MORH-a koji je još za Tuđmanovog života vraćen obitelji. Na društveni stan u Šibeniku izgubili su po zakonu stanarsko pravo još 91.; ali još se ništa ne zna, u Hravtskoj je sve moguće i možda im vrate i taj stan. Deviznu ušteđevinu im je Jadranska banka isplatila već početkom 1992. dok su ostali građani morali godinama čekati i na kapaljku dobivati svoju deviznu ušteđevinu. I sada će obitelj ratnog zločinca Jovana Raškovića dobiti nadoknadu za miniranu vikendicu.

Dakle, ratni zločinac Jovan Rašković, nakon što je sve pripremio za rat, zločine i etnička čišćenja, mirno i čiste savjesti se povukao u Beograd, njemu Hrvatska Država sve oprašta, i drugim svojim neprijateljima, baš kršćanski!
A tko će nadoknaditi štetu žrtvama toga Jovan Raškovića? Mrtvim, ranjenim, sluđenim, uništenim fizički i psihički? To se fućka onima u visinama zagrebačkog Gornjeg grada. Ili, recimo, četnik Dušan Rašković, otac Jovanov, 45. se kao pobjednik doselio u Zagreb (do smrti je taj kninski četnik i seoski fiškal, bio sudac Vrhovnog Suda Socijalističke Republike Hrvatske) i nasilno se uselio u jedan stan u Palmotićevoj 55 (u kojem još i danas živi njegova kćer Vera). Vlasnik je imao sreće da ga nisu ubili, i ja se pitam tko će njemu nadoknaditi štetu?

Takvih primjera ima i previše. Zašto Hrvati na sve to šute? Ili možda i nema Hrvata? I sve je to pričin i san? Hrvati su skupni Sigismundo u Calderonovoj tragediji. Nu, Sigismundo se na koncu «probudio» iz Sna. A Hrvati? Kada će se oni probuditi?

Pitanje je hoće li se ikada Hrvati probuditi?
Prijavi Administratoru
#18 "JUSUF" MORAL MORA BITI NA VISINI USPRKOS SVEMU,ALI,I JA SE PITAM: GDJE SU "PRAVI HRVATI?"Guest 2010-05-23 04:36
[quote name="Jusuf"]Im amo Hrvatsku!

Doista, tko ima Hrvatsku? Hrvati ju, po svemu sudeći, nemaju; pri tomu mislim na «ovu Hrvatsku» koja je sada i ovdje, a koju su - kažu – Hrvati sanjali devetsto godina! Nu, bit će da ipak nisu sanjali baš ovu, mesićsanaderovs ku, nego – vjerojatno – neku drugu. Ali, to već zalazi u podsvjesno i u san, ili u stilu tragedije Calderona de la Barce, La vida es sueno (Život je san), Hrvatska može biti samo u snu. Neka! To je valjda Bog poslao Hrvatima kao Kušnju.

Hrvatsku su, iako neželjenu, dobili kojekakve komunističke spodobe, udbaši operativci i provokatori, kojekakvi «neopredijeljen i», komunistički novinari, čak i pederi itd., a nadasve Srbi. Pogotovo krajinski Srbi, zločinci i koljači veći ili manji, borci protiv svake Hrvatske, pa makar bila nakazna kao bakarićevskotit ovska «Socijalistička », ili tuđmanmesićsana derovska, «Demokratska». Jer Srbi nikada nisu imali veća prava. Molim lijepo, kada je tako dobro bilo raznim mesićima, pusićima, kramarićima, đapićima, sanaderima, radošima... ima... ima... ima, Bogme ih ima mnogo!

---------------------------------------------
Citat "Jusufa".
Da,to je KLJUCNO PITANJE.:
Dali ima HRVATA?
DALI IMA DOVOLJNO HRVATA,
kako je moguce da "AKO IH IMA"
Izbore dobija JUGOSLAVENSKO-O RJUNASKA,
_PARTIZANSKO-CE TNICKA SPREGA (Koalicija)?
I to ne JEDANPUT
Nego 3 PUTA ZAREDOM (Slovima,tri puta)
Mislim na tzv,PREDSJEDNIC KE IZBORE,
a i SABOR je MALO BOLJI,
Poslije HDZ SOKOVA-STRESOVA ,
Tako da ustvari HRVATSKA
SADA,OVOGA TRENUTKA
-NEMA DOMOVINSKO -DOMOLJUBNE STRANKE
VRIJEDNE SPOMENA
Kako je moguca ta PARADOKSALNA
SUREALNA SITUACIJA
U narodu koji je bio poznat
stotinanama godina po
"VELIKOM NACIONALIZMU"
Kako je to moguce?
Ili" NJIH" (Ovih gore vec spomenutih RUSITELJA HRVATSKE ima tako veliki
nesluceni broj,pa sada samo
izlaze poput guja ispod kamena,
Ili smo MI HRVATI INFATILNI,
POBIJENI i ISTREBLJENI u GENOCIDIMA
i bezbrojnim BITKAMA,
Od KRBAVSKE BITKE pa i dalje..
Dali se medju nas polako,
NEPRIMJETNO,
ZENIDBAMA,OSVAJANJIMA,NAGODBAMA.SEOBAMA itd
UMJESALO i SMJESALO 'STRANOG ELEMENTA"
i (Nezamjerite mi ovu malo RASISTICKU NOTU)
Da se ta KRV,ta HRVATSKA KRV,
(Mislim onu mitsku rodovsku,povjes nu
tanku CRVENU LINIJU upisanu u GENIMA PRAHRVATA..
Ili je to STVARNO SAN..
I Ti HRVATI VISE NE POSTOJE
kako razumjeti da mnogi danasnji "HRVATI"
(Hvala Bogu ne bas svi ali mnogi)
Psuju ,grde,odricu se svojih VELIKANA
STVARAOCA
HRVATSKE DRZAVE,,
ANTU PAVELICA se nesmije niti spominjati vise u JAVNIM GLASILIMA,
(Iako je mrtav vec preko pedeset Godina,
i STVORIO JE HRVATSKU DRZAVU
u TESKiM ,NEMOGUCIM VREMENIMA
i da Gospodo ANTIFASISTI-
Bila je to DRZAVA,
HRVATSKA DRZAVA NAKON DEVET STOTINA GODINA..
Opet kazem u
NEMOGUCIM STRASNIM VREMENIMA,(odma h iskacu sa JASENOVCEM,i FASIZMOM
a i mala djeca znaju da se SVAKA DRZAVA
uvijek u POVJESTI
BRANILA SVIM RASPOLOZIVIM SREDSTVIMA
pa i ona ANTINA nista po tome nije
drugacija...
Frugi AUTENTICNI HRVATSKI PREDSJEDNIK
FRANJO TUDJMAN,nas suvremenik
Stvorio je DRUGU Hrvatsku DRZAVU
u Dvadesetom stoljecu, i on je
DEMOKRATSKI VLADAO i bio DEMOKRATSKI IZABRAN od HRVATSKOG NARODA,
( Ako "Demokracija" dovraga ima ikakvog smisla)
Jos za zivota RUSITELJI HRVATSKE
Zvali su ga DIKTATOROM
Iako nitko nije "POLITICKI SUDJEN"
i "POSTEDIO" je "STARE BOLJSEVISTICKE KADROVE od PROSEKUCIJE
Sto nazalost sada mi TESKO PLACAMO
U svakom slucaju,kao sto sam rekao
Imao je LIBERALNU VLADAVINU ,Bilo je KORUPCIJE i Malverzacija,je st
Ali u kojoj "ISTOCNIJ ZEMLJI"
nakon "PADA BERLINSKOG ZIDA" nije bilo?
i zivilo se DOBRO..
Nacionalno svjesni,
Jaka Pobjednicka Vojska,HRVATSKI SABOR,
HRVATSKO SUDSTVO
BOLJE NEGO SADA
Ali MESIC i BRATIJA
ZABILI SU MU NOZ U LEDJA
Jos i prije Njegove smrti rovarili su
a pogotovo kad je (Nazalost) prerano umro..
U svakom slucaju imamo sada situaciju
da je TUDJMANOVO DJELO OMALOVAZENO,
SVE SU NJEGOVE KADROVE MAKNULI
sa REVELANTNIH FUNKCIJA
po tradiciji pravih "CISTKI",Boljse vizma
I HRVATI GLASAJU za
MESICA,(Dva puta)
Za JOSIPOVICA (Za sada jednom)
Pa to je RASPON OD PETNAEST PUNIH GODINA!
Da ,Hrvatsku vode
ANACIONALNE SNAGE,ustvari ANTI HRVATSKE SNAGE
u krajnjoj ANALIZI
Kad se to sve SAGLEDA,TREZVEN O i OTVORENIH OCI(JU
( Bez da "RUSIM "ikome moral na ovome PORTALU,nedaj Boze!)
Ali to su JEDNOSTAVNO NEZAOBILAZNI FAKTI.
Znaci ,da zakljucimo:
ILI NEMA VISE "ONIH PRAVIH HRVATA"
ILI: Hrvati su "ZALUDJENI" Dugogodisnjom propagandom
pa vise neznaju DOBRO TKO SU,
Ili su tako OGORCENI na HDZ i PRIJASNJU VLAST
ILI: su MAJSTORSKI IZMANIPULIRANI" od
UNUTRASNJIH i VANJSKIH NEPRIJATELJA (Izveden je de facto mozda,DRZAVNI UDAR)
da HRVATI ne vide vise
"NI PRST PRED NOSOM",
ILI: samo misle na PUN TRBUH i NOVCE
Neka citaoci sami donesu svoj
POROTNICKI SUD
Pitanje koje postavlja "JUSUF "
je LEGITIMNO i na MJESTU i moramo TRAZITI LIJEKA za te ANOMALIJE;
Trebamo se SUOCITI SA TIM CINJENICAMA
DIREKTNO i TREZVENO:Zasto pomazemo svoje "DUSMANE"
a rusimo NAJBOLJE MEDJU NAMA?
ZASTO JE TO?
"STO SE TO DOGADJA SA HRVATSKOM NACIJOM?"
-HRVATSKOM NACIJOM
ILI
ONOGA STO JE OSTALO OD NJE.
Prijavi Administratoru
#19 "GRACENA" HVALA NA PODRSCI...ZAJED NO SVI ZA BOLJE HRVATSKO SUTRAGuest 2010-05-23 04:54
GRACENA!
Hvala na PODRSCI,
Ne samo JA (Moja malenkost)
nego svi MI moramu dati SVOJ DIO
vec kako tko umije i ZNA
za boljitak i PREPOROD
NASE HRVATSKE DOMOVINE..
Nijedna zrtva ne smije biti
preteska,
STO SE MENE TICE
za mene
BORBA ZA BOLJE HRVATSKO SUTRA
i ISTINSKU HRVATSKU
za koju su podnijete TOLIKE ZRTVE,
i KRV, i ZNOJ i SUZE,
-Ta BORBA za mene NIKADA NECE PRESTATI..
Dok mi BOG daje snage i RAZUMA
da ZASTUPAM HRVATSKU ideju
MISLI,RJECJU i DJELOM
Prijavi Administratoru
#20 samo misle na PUN TRBUH i NOVCEkostresh 2010-05-23 06:02
[quote name="marginala c"]Jusufe - ma daj - opet pretjeruješ. Kakovi kamioni za Jazovku, Pa ne misliš valjda ( koliko god loše mislio o njima) da će Hrvati to ponovo dozvoliti?? Pa nisu kukavice.
nisu ni prije bili kukavice pa nam se desilo.
mali gledaju sta veliki(uceni) rade...
ubij stadu bika predvodnika ...
uvjek tako u Hrvata...
hrvat hrvatu SRBIN... itd...it..i.
moze jos?!
Prijavi Administratoru
#21 GDJE SU "PRAVI HRVATI?"kostresh 2010-05-23 06:12
Citat preoporod:
GRACENA!
Hvala na PODRSCI,
-Ta BORBA za mene NIKADA NECE PRESTATI..
Dok mi BOG daje snage i RAZUMA
da ZASTUPAM HRVATSKU ideju
MISLI,RJECJU i DJELOM

da svoj narod hrvat ljubi
dok mu njive sunce grije
dok mu hrasce bura vije
dok mu mrtve grobak krije
dok mu zivo srce bije
i to je to... NEK JE SVETO!
Prijavi Administratoru
#22 +VoC 2010-05-23 06:59
Preprod, ne rusite vi moral, ali znamo mi dobro tko smo. Moral su srusili kolaboracionist i koji su drzali izdajnike na vlasti i ometali svaku akciju da se zaustavi izdaja. Dok Kosorica prica o "mjesenju pizze", gibanicama, pranju sudja i kako ne voli perilicu za sudje koja joj "nikad nece uci u kucu" -- u kucu su usli najekstremniji komunisti. 10,000, toliko ni HDZ, uz sve potplacivanje, korupciju, ne moze skupiti na svom skupu, pa eto im ih....
Branit ce ih ih "Nato" :-)

ps. ovaj imidz domacice je lijep, ali nisu to drzavnicka posla, dok se po RH mijese jugoslavenske teroristicke zastave i titine kapice i marame!
Prijavi Administratoru
#23 moralVoC 2010-05-23 07:09
Nesto o moralu kazu i krokodilske suze Butkovica za HV-om:

"Međutim, stanje u Hrvatskoj vojsci toliko je atrofiralo da prošle godine niti jedan čovjek nije upisao Akademiju za borbene pilote."

A sto ce, kad je HDZ obecao da ce NAto sve braniti, a i Bush, glavom i bradom.
Prijavi Administratoru
#24 G.Jusufgracena 2010-05-23 08:49
citat:

"Mrzim Hrvatsku!"

G.Jusuf, lijepo vas molim , da ovaj dio iz vašeg upisa obrišete.

Kada ovako što pročitam, vrlo sam tužna.
Pregrubo i prestrašno za oči i dušu moje malenkosti.Netk o nekog ili nešto , podnosi ili ne podnosi.

Ne zadirem u ničije pravo na vlastiti odabir riječi koje će javnosti podastrijeti na uvid.

SVETO TLO HRVATSKO !

Stoljeća su prošla mnoga,
slobodno sad zboriš ti,
u Hrvatskoj zemlji živiš,
i sa tim se ponosiš.

DOMOVINA, za koju tisuće i tisuće hrvatskih rodoljuba podniješe stravičnu patnju ,a mnogi među njima položiše najdragocjenije što su posjedovali(vla stite živote) je za moju malenkost SVETINJA.

Nadam se da ćete pravilno razumjeti riječi zamolbe upućene vama, te se nećete naći osobno povrijeđenim riječima koje vam je moja malenkost u vidu MOLBE uputila. Rado sam na jednoj od Net stranica podastirala riječi

SVETO TLO HRVATSKA.....

Ispljuvali su me poradi ovih riječi , no, osobno se nisam osjetila povrjeđenom niti jednog trenutka .

Radost što konačno imam priliku živjeti
SVOJ NA SVOME, nadjača sve moguće upućene mi poruge osobne naravi.
Prijavi Administratoru
#25 G.Kostreshgracena 2010-05-23 08:59
Citat kostresh:
Citat preoporod:
GRACENA!
Hvala na PODRSCI,
-Ta BORBA za mene NIKADA NECE PRESTATI..
Dok mi BOG daje snage i RAZUMA
da ZASTUPAM HRVATSKU ideju
MISLI,RJECJU i DJELOM

da svoj narod hrvat ljubi
dok mu njive sunce grije
dok mu hrasce bura vije
dok mu mrtve grobak krije
dok mu zivo srce bije
i to je to... NEK JE SVETO!


Hvala lijepa. Uljepšali ste mi jutro.

Božji blagoslov bdjeo nad Vama, ma gdje bili ovog trena!
Prijavi Administratoru
#26 +VoC 2010-05-23 09:13
Zapad je prihvatio Hrvatsku i priznao kao "mladu hrvatsku demokraciju", ne znam zasto je trebalo temeljiti na staroj, propaloj ideologiji komunizma ili titoizma, ili kako vole reci "antifasizma"?
Zbog toga naravno ne treba mrziti Hrvatsku (sto neprijatelji upravo zele), nego to zlo i one koji su ga omogucili.
Danas je ovo "mlada hrvatska demokracija" uz 10,000 tako nabrusenih? - da nije tragicno bilo bi komicno:




Kad slikaju stare i djecu kao znak nemoci, da 'razoruzaju' i razoruzaju hrvatski narod, sigurno to ne staje na tome. A Policija pazi samo sto prosvjednici protiv Tita rade, na njih motri na takvim slikama....
To je kao u okupiranoj zemlji.
Prijavi Administratoru
#27 Lustracija u vrijeme Tuđmana ? (1)Antun 2010-05-23 09:19
Prava je šteta, što je i ova korisna politička tribina, jedna od mnogih, prema sastavu učesnika, održana i prošla, a da se o mogučoj propuštenoj lustraciji za onesposobljavan je političkog djelovanja jugo-komunistič kih kadrova iz propale tvorevine nije reklo niti riječi

Kako je to bilo prektički uopče i moguče,jer svi znamo, a za što netreba imati naročite hrabrosti i reči, da je i preko 75% politički aktivnih 1991. godine bilo i vuklo repove iz toga sustava.
Prijavi Administratoru
#28 Kumrovec, ishodište zla!Guest 2010-05-23 09:31
Mrzim Hrvatsku!

Da, mrzim ovu, ovakovu, postojeću Hrvatsku jer DRUGA i ne postoji.
Mrzim Hrvatsku u kojoj vladaju puhovski, pusići, milanovići, mesići, josipovići, ćaćići, marinovićke i slični takvi. O tomu ja Gracena!

Ovo nije Hrvatska, ovo je srpsko-jugoslov enski klon: jeste li sinoć vidjeli one teroriste i ubojice, mupovce, kako u Kumrovcu snimaju onih dvjestotinjak prosvjednika protiv Tita. Snimaju da bi ih zabilježili i obilježili.
Možda je među njima bio i onaj koji je ubio Ivanu Hodak.

Vi ste, zacijelo, slušali i gledali ona dva psihopata i degenerika, A.Stankovića i K.Fehira, gdje Fehir priznaje da je ubio dva srbina. Sporedno je je li on ubio ili nije (ma, jamačno nije), ali on je priznao i on mora ići na sud. ON NIJE IŠAO NA SUD ON I DALJE RADI U HRVATSKOJ POLICIJI.

Gracena, gledate li vi suđenja i montirane procese zagrebačkih, osječkih, riječkih i splitskih komunističkih sudova, trenutno je oko 4000 Hrvata pod istragom za navodne ratne zločine protiv “srpskih civila”, a sudovi i tzv. DORH surađuju sa Srbijom, i hapsi se na zahtjev srbijanskog tužilaštva (slučaj Vukušić u Šibeniku).
Dalje, u Šibeniku bez suđenja leže u logioru (po uzoru na Izrael) nekoliko branitelja već tri godine. I nikomu ništa.

Onaj Milan Španović, koji je komadao Hrvate i pio krv, oslobođen je u Sisku. Jeste li vidjeli lice “sudkinje” Snježane Mrkoci koja je oslobodila Špoanovića? Čija je ovo Hrvatska?

Dalje, zločinac Račan je osnovao paralelnu i paradržavnu agenciju USKOK, koja je postala nova UDBA. Koja je moćnija od bivše UDBE. Još je opasnija od UDBE jer ima svoje uskočke zatvore, uskočke sudove, uskočke sudce. Paralelni sustav. Uopće se ne zna tko radi u Uskoku, i za koga radi.
To je nedopustivo u jednoj suvremenoj državai.

Itd. itd. itd. itd. itd. itd. itd. itd. itd. itd. itd.

Užas, zlo, mrak, propast!

A blesavi Hrvati kleče u crkavama i mole se Bogu.

O tomu ja Gracena, a vi očito ne možete shvatiti. Idite se pomoliti Bogu.
Prijavi Administratoru
#29 Lustracija u vrijeme Tuđmana ? (2)Antun 2010-05-23 09:32
Danas, sutra,prije ili kasnije to će pitanje postaviti naša djeca ili unuci, jer naknadno uvođenje i ozakonjenje lustracije u Rumunjskoj daje nam za misliti, da ni kod nas još nije prekasno.

Svakako, svih kojih se to tiče, a ima ih još ljepi broj i danas 2010. godine, neće rezati granu na kojoj ugodno i udobno sjede već 20 godina.

I od mnogobrojnih komentara ovoga članka, makar vrlo iscrpnih i podugačkih, na aktualno pitanje lustracije u Hrvatskoj 1991. učesnici se nisu niti očešali.
Prijavi Administratoru
#30 G.Jusufgracena 2010-05-23 11:02
Užas, zlo, mrak, propast!

..............

Slažem se, ali, i nadalje smatram da
onaj dio upisa nije prikladan, unatoč , svem zlu koje se nadvilo i nadalje nadvija nad Domovinom.

Usput, shvaćam ja , kakvo se stravično zlo iza brda valja, i više neg' bi vi mogli zamisliti si ,g.Jusufe.

.............

A blesavi Hrvati kleče u crkavama i mole se Bogu.

O tomu ja Gracena, a vi očito ne možete shvatiti. Idite se pomoliti Bogu.

.......
Hvala lijepa na savjetu.

No, uz pomoć Božju su hrvatski rodoljubi i do sada uspjevali sačuvati sve što bi svakom od Hrvata, ne, jedino, mojoj malenkosti, trebalo biti SVETINJA.

Svatko od nas u granicama vlastitih mogućnosti nastoji doprinijeti radosnijem sutra.

Savjest, moje malenkosti u miru spava.

Jer, pored ekrana u DOMU i na radnom mjestu stoji sličica ISUSA s probodenim srcem.

Ne protiče dan , a da ne uputim zamolbu , osim za vlastitu obitelj, RASPETOM ISUSU , i za spas DOMA od svakog mogućeg zla, SLOGU i MIR među Hrvatima , spokoj duši svim palim hrvatskim rodoljubima do dana današnjeg, i toliko potrebiti mir u duši živućim hrvatskim rodoljubima-bra niteljima.
Prijavi Administratoru
#31 G.Antungracena 2010-05-23 11:12
Citat Antun:
Prava je šteta, što je i ova korisna politička tribina, jedna od mnogih, prema sastavu učesnika, održana i prošla, a da se o mogučoj propuštenoj lustraciji za onesposobljavanje političkog djelovanja jugo-komunističkih kadrova iz propale tvorevine nije reklo niti riječi

Kako je to bilo prektički uopče i moguče,jer svi znamo, a za što netreba imati naročite hrabrosti i reči, da je i preko 75% politički aktivnih 1991. godine bilo i vuklo repove iz toga sustava.



G.Antune, od kojeg predstavnika očekujete u Sabornici da podnese prijedlog da se konačno proglasi Zakon o lustraciji zakonski važećim i na tlu RH, nije mi jasno?
Prijavi Administratoru
#32 Čija i koja djeca i unuci...Jardo 2010-05-23 11:37
...će bilo komu "postavljati pitanja" ?
Kako će to djeca "moći razumjeti" ,kada na Bundeku hrle Josipoviću u zagrljaj,pružaj ući ruke ,kao prema nekakovom rock idolu. Ako je to i blo režirano,kao što neki tvrde,zg televizija je i to prenijela bez ikakovog
komentara iako se opet režira bolesna idolatrija komunističkim režiserima zla i opet je on "najpopularniji političar " kao i doživotni drugi ili treći. Ali, tko će to djeci objasniti i naučiti ih kad niti sami roditelji nisu ništa naučili. Mi njih aboliramo za počinjene zločine,a oni nas tuže zato što smo se od njih o/branili (?),oni nam napraviše nepopravljivu štetu od nekoliko milijardi eura,a mi njima poklanjamo software od nekoliko milijuna eura itd.itd. Oni imaju pravo glasa ma gde u rasejanju bili,naši ljudi na pragu domovine smiju samo na odabranim,ali udaljenim mjestima,a praktički su otpisani.
Imali mjere i granice do koje smo spremni trpjeti zulum gori od turskog ili teror gori od nacističkog ?
Prijavi Administratoru
#33 Najgori nasrtaji bandeZagi 2010-05-24 13:26
E da, trenutno smo u razdoblju najgorih nasrtaja bande - orjunaške, četničke, jugokomunističk e, velikosrbske, antihrvatske svih boja...

Od slavljenja četničkog ustanka Srba u Srbu 1941.,

od optuživanja svoje vlastite zemlje od strane aktualnog predsjednika za agresiju na drugu zemlju,

od poniženja i poruge Bleiburga,

od talambasanja po Kumrovcu i antiustavnog 'dejstvovanja' komunista i srbo-partizana,

od slavljenja komunističkih zločina i potpunom državnom zaštitom terorista i koljača iz redova partizana i četnika,

od hapšenja hrvatskih branitelja po zadatku i traženju srbskog agresora,
od definitivnog odbacivanja i poniženja dijaspore,

od totalne državne šutnje kod proglašenja četničkog vojvode Draže Mihailovića i njegovog zločinačkog četničkog pokreta - prvim antifašistima u Europi i nastavljanja suradnje s takvom četnički orijentiranom Srbijom,

od podnošenja kaznenih prijava terorista tzv. RSK protiv HV i legalnih hrvatskih vlasti,

od 'agitpropovskog dejstvovanja' boljševika Mesića i njegovih pomagača po školama,

od užasno sramotne šutnje tzv. braniteljskih udruga čiji 'vođe' zadovoljno podriguju u Saboru,

i na kraju od uvlačenja svih državnih tijela Srbima u guzicu...

Jel bilo dosta bando pokvarena?
Do kada ćete tako?

... vele Osječani 1990.... Sve ćemo vam prste slomit, a ne samo tri ...
Prijavi Administratoru
#34 Arija N.Š. Zrinskog - aktualna i danasGuest 2010-05-24 17:56
U boj, u boj!
Mač iz toka, braćo,
nek dušman zna kako mremo mi!

Grad naš već gori,
stiže do nas već žar:5
rik njihov ori,
bijesan je njihov jar!

K'o požar taj grudi naše plamte,
utiša rik mača naših zvek!

K'o bratac brata10
Zrinskog poljub'te svi!
Za njim na vrata,
vjerni junaci vi!

Sad, braćo!
Pun'mo puške, samokrese,15
naše grome, naše trijese,
neka ore, ruše more!
Brus'mo ljute naše mače,
neka sijeku jače, jače!

Sad zbogom bud',20
dome naš zauvijek,
oj, zbogom,
od svud i svud
na te dušman ide prijek.
I već u grob25
sveti trup sklada tvoj,
al' neće!
Za te sin svak u boj se kreće!
Dome naš, ti vijekom stoj!

Hajd' u boj, u boj!30
Za dom, za dom sad u boj!
Ma paklena množ
na nj diže svoj nož;
Hajd' u boj!
Nas mal, al' hrabar je broj!35
Tko, tko će ga strt'?
Smrt vragu, smrt!

Za domovinu mrijeti kolika slast!
Prot dušmaninu! Mora on mora past'!
Prijavi Administratoru

Budući da je trenutačno dopušteno komentiranje samo registriranim korisnicima, molimo sve one koji žele komentirati da se, ako već nisu, najprije registriraju na Portalu kako bi dobili svoje korisničko ime zaštićeno lozinkom. Tri jednostavna koraka za registraciju objašnjena su ovdje, a u slučaju poteškoća dovoljno je javiti se Administratoru.

Prijava/odjava s Portala Hrvatskoga kulturnog vijeća

Zadnje vijesti

Zadnji komentari

Najave

  • 1
  • 2
30. svibnja - Misa za poginule branitelje na Medvedgradu 30. svibnja - Misa za poginule branitelje na Medvedgradu Povodom ustanovljenja prvog višestranački izabranog Hrvatskog Državnog Sabora i nekadašnjeg Dana Hrvatske Državnosti te dana branitelja grada Zagreba, u srijedu... Više...
28. svibnja - Predstavljanje knjige Damira Borovčaka u Zadru 28. svibnja - Predstavljanje knjige Damira Borovčaka u Zadru U ponedjeljak, 28. svibnja u Nadbiskupskom sjemeništu Zmajević u Zadru s početkom u 19,00 sati održat će se predstavljanje knjige Damira Borovčaka «Gvozdansko –... Više...

Tko je na vezi?

  • Boljunac
  • MIJO F
  • Otto84
  • josko.celan
  • 4 korisnika
  • 80 gostiju

Uvjeti korištenja

Portal HKV-a

Izvorni prilozi objavljeni na ovom portalu mogu se slobodno preuzeti uz navođenje imena autora, odnosno izvora.

Licenca GNU

Naša udruga

Hrvatsko kulturno vijeće

HKV djeluje od 2006. i nezavisna je udruga građana s više od 1300 članova, mahom hrvatskih intelektualaca.

Kontakti

Stranice članova

Učlani se i predstavi

Članovi naše udruge ugledni su intelektualci, umjetnici, književnici, političari, novinari, poslovni ljudi i studenti. Predstavite se i vi!

Članovi

Izbor publikacija

Izaberi, pročitaj, preporuči

U pripremi imamo cijeli niz zanimljivih publikacija koje će se moći naručiti preko Portala. Rado ćemo poslušati i vaše preporuke.

Trenutna ponuda

Prijava na Portal