Tko je izabrao kolonijalnu Hrvatsku i Ivu Josipovića?

 

Ivo JosipovićOvih danas često se čuju rasprave o tome koliko je tko dobio, a koliko je tko izgubio na posljednjim izborima. U traženju odgovora na ovo pitanje možda je najbolje krenuti od onih koji se smatraju pobjednicima i zbog toga vesele. Možemo tako krenuti od Zorana Šprajca i Zorana Milanovića i njihovog desetominutnog prijateljskog "ćaskanja" u jednoj od prošlotjednih središnjih informativnih emisija Nacionalne televizijske kuće. Ili, možemo krenuti od novinara Drage Pilsela i Danice Juričić kojima se smiješe visoke pozicije u novom predsjednikovom Uredu, po obimu trostuko većem u odnosu na 2000. godinu. Međutim, čemu se spomenuti imaju stvarno veseliti nama i nije baš potpuno jasno. Pobijedili su u jednoj medijski dirigiranoj utakmici, pa to teško može biti neki poseban užitak. Isto tako, teško da može veseliti činjenica da je jedino za što će im ta pobjeda poslužiti nastavak politike gdje su Mesić, Račan i Sanader stali. Takvu politiku može voditi, oprostit će mi dragi čitatelji, svaka budala.

Ivo Josipović može zadovoljno govoriti kako su za njega glasovali vjernici, što naravno mora biti istina na predsjedničkim izborima u zemlji u kojoj se više od 90% građana izjašnjava katolicima. Ali nama kojima mozak nije još potpuno ispran nameće se pitanje o kojim se to vjernicima radi?

Pri tome nas nimalo ne impresioniraju Josipović i njegovi medijski promotori u uvjeravanjima kako su između "predsjednika Gospodina" i Katoličke Crkve vjernici izabrali ovo prvo. Naime, već prvi pogled na izborne rezultate pokazuje da između jednog bivšeg i jednog sadašnjeg SDP-ova kandidata u drugom krugu, odnosno šest medijski eksponiranih kandidata u prvom krugu, približno polovica građana nije htjela birati nikoga čak ni po kriteriju "manjeg zla". Na kraju je u drugom krugu Ivo Josipović dobio glasove manje od trećine hrvatski građana i to je jedina relevantna činjenica za raspravu o tome koje je biračko tijelo izabralo Ivu Josipovića za trećega hrvatskoga predsjednika. Zato se svi pokušaji naknadnoga stjecanja političkog legimiteta nekakvog svehrvatskog predsjednika koji je dobio glasove i vjerničke Hrvatske uzaludni.

Ivu Josipovića su u prvom redu izabrali SDP-ovi, HNS-ovi, IDS-ovi i SDSS-ovi glasači, a da ostali ostanu kod kuće pobrinuli su se masovni mediji i opće političko stanje. I zato, kada budući predsjednik Republike primjerice govori kako ne želi u Bleiburg jer je tamo u prvom planu politički marketing on teško vrijeđa hrvatski narod i njegove žrtve. Ali to ne čini u ime svih hrvatskih građana. On to čini u ime manjine koja ga je birala. On je njihov, a ne naš izbor.

M. M.

KOMENTARI ČITATELJA 

#1 Kredit s visokim kamatamaCetina 2010-01-17 19:47
Josipovića nije izabrao hrvatski narod.
Njega su postavili centri moći uz pomoć medijskog terora i prodanih duša.

Sa svakim novim intervjuom on pada sve niže i pokazuje da ga uopće nije briga za hrvatskim narodom. Iz njegovih se izjava lako iščitava odrađivanje domaće zadaće za one koji su ga i postavili.

Teško je vjerovati da sveučilišni profesor, k tomu još i pravnik, može biti tako bahat i neuk.

Varaju se svi oni koji misle da Josipović ne može biti gori od Mesića – on svakim danim pokazuje da će biti daleko gori.
Prijavi Administratoru
#2 ODG: Tko je izabrao kolonijalnu Hrvatsku i Ivu Josipovića?Guest 2010-01-17 23:32
Ishod predsjedničkih izbora,u prvom je redu potvrda kontinuiteta političkog ozračja u hrvatskom društvu,što konačno i najviše odgovara određenim najmoćnijim političkim snagama,te se objektivno ne može govoriti o novom demokratskom iskoraku.Razuml jivo je da je izabrani predsjednik uz toliku potporu političkoga javnog i skrivenog establišmenta,i u hrvatskim okolnostima nepostojanja medijske ravnoteže moćno nadmašio protukanditata. Bilo bi čudo da se dogodilo drugačije.
Prijavi Administratoru
#3 Izabrao ga jejim_morrison 2010-01-18 00:25
Ne slažem se niti sa člankom niti sa komentarom Cetine. Ipak ova šutljiva većina je prešutno dopustila izbor te kuhane noge za predsednika druge sile u regionu. Napisat će neki kako je narod izmnipuliran. E pa kako je moja baba znala da treba za M.Tuđmana glasati, a ima isto samo HRT od medija(a ima završenu malu osnovnu školu)? NEMA ONA HKV NITI HRVATKO SLOVO!

Nije poanta što nije pobijedio M.Tuđman nego što je 2/3 glasača šutilo (govorim o prvom krugu. drugi je ionako bio farsa).

Ipak ga je izabrao narod.
Prijavi Administratoru
#4 ODG: Tko je izabrao kolonijalnu Hrvatsku i Ivu Josipovića?Guest 2010-01-18 00:30
:-* Zar i ovi sada jos sutljivi gosti i korisnici ?
Prijavi Administratoru
#5 HKV neGuest 2010-01-18 01:13
;-) Pomocu ovog portala, ce mo se u buducnosti znat pametnije odlucit i vladat.
Prijavi Administratoru
#6 Kontrola nad HrvatskomGuest 2010-01-18 06:42
Ceka nas pet dugih godina.Nadam se da ce se "Desne" i Demokratske snage oporaviti od ovoga poraza i vratiti Hrvatsku na Nacionalni kolosjek.Ne zaboravite da predsdoji jos bitka za Sabor...snage koje su instalirale Josipovica nece se zadovoljiti,dje lomicnom nego totalnom kontrolom, Hrvatske Nacije -ekonomskom,pol itickom i duhovnom
Prijavi Administratoru
#7 Tzv. RS i JosipovićZagi 2010-01-18 13:11
Kao što je bilo za očekivati još jedna u nizu skandalozna izjava I.J. ali razumljiva s obzirom na njegov politički credo.
nezavisne.com/.../...

NN: Kako vidite odnose sa RS? Da li je ona za Vas sporna, pošto dolazite kao kandidat SDP-a, koji podržava više unitarno uređenje BiH, tačnije, stav blizak onome koji ima SDP BiH?

JOSIPOVIĆ: U prvom redu moram vam reći, meni, kao predsjedniku Republike Hrvatske, unutrašnje uređenje koje jest formalno, koje postoji, ono koje je takvo, dakle, predstavlja službenu organizaciju BiH i nije na meni da je mijenjam. Prema tome, onako kako je sada organizacija postavljena, ona je legalna i legitimna. A, kada bude drugačije, kada se o tome bude razgovaralo, onda ćemo promijeniti stav. Kada vi promijenite svoju organizaciju, to će za mene biti relevantno.

NN: Vi ste na istom fonu kao i Boris Tadić, predsjednik Srbije, odnosno službeni Zagreb, kao i Beograd, želi da podrži dogovor tri naroda u BiH?

JOSIPOVIĆ: Apsolutno.[/i]

Apsolutno! Dobro reče Josifović.

Tzv. RS nastala na teškom zločinu pače genocidu - za Josifovića je:
... ona je legalna i legitimna...
Prijavi Administratoru
#8 Pitajmo HDZ-e i Jacu!Guest 2010-01-18 18:01
Tko je izabrao Josipovića za predsjednika Hrvatske!? Pored podrške Josipoviću od strane predsjednika države Stipe Mesića, SDP-ovih, HNS-ovih, IDS-ovih, SDSS-ovih, HSLS-ovih,velik og broja Vidoševićevih glasača i inih lijevih anacionalnih snaga u Hrvatskoj, itd.,a pod ravnanjem britanskih tajnih služi koje su u Hrvatskoj nadređene hrvatskim obaviještajnim službama, nemalu potporu dao mu je i HDZ-e pod vodstvom Jadranke Kosor,ne davanjem podrške ni jednome od kandidata, discipliniranje m hdz-ovih gradonačelnika Zadra i Makarske da povuku svoje izjave o podršci Bandiću i time defaktno davanjem podrške Josipoviću, pa bi najbolje bilo postaviti pitanje zašto su lijevi u Hrvatskoj uvijek lijevi po pitanju nacionalnih interesa, a desni da bi se dokazali njihovim europskim mentorima još i lijeviji od lijevih. Odgovor je više nego očit,zato što i lijevi i desni imaju istu domaću zadaću,utapanje Hrvatske u zapadnobalkansk u uniju,a Josipović im je kao takav idealan, jer je potpuni Mesićev klon, koji nije nikada ni prestao biti predsjednikom Jugoslavije, jer je posjetio sve narode i narodnosti bivše Jugoslavije sem Hrvata iz BiH-a, koje nikad u ovih 10 godina svoga mandata nije posjetio, a samo iz jednog razloga što su oni bili najzaslužniji za rušenje njegove Jugoslavije!
Prijavi Administratoru
#9 Izabran ili odabran?Cetina 2010-01-18 18:04
Tko je «izabrao» Josipovića najbolje se vidi po njegovoj neviđenoj medijskoj promociji.
Prijavi Administratoru
#10 Ivo Josipović - IzjaveGuest 2010-01-18 18:08
S primjedbama g. o Ivi Josipoviću se u potpunosti slažem. I.J. se pnaša kao bezosjećajni pravnik te želi izazvatu u narodu osjećaj pravednosti. Pričekaj mo daljne korake i djela.

Zagi, Vi inače razborito komentirate, ali ste ovaj put o pitanju RS,BiH i promjene statusa u BiH,malo pretjerali. Ivo Josipović se ovaj put izjasnio vrlo dobro, jer on nije stvarao sadašnji ustroj BiH, nego su Dytonski sporazum ( ili ugovor) potpisali tadašnji predsjednici suverenih država Franjo Tuđman, Alija Izetbegović i Slobodan Milošević; pa nije na Josipoviću da to mijenja, a kad bi i htjeo ne bi to mogao mogao učiniti bes suglasja svih sudionika i tzv. međunarodne zajednice.
Prijavi Administratoru
#11 Veselje u BeograduGuest 2010-01-18 21:14
Ako je suditi po izjavama Puhovskoga i ostalih koji su dotrčali u Beograd dojaviti radosnu vijest, napokon je Hrvatska dobila predsjednika po njihovoj mjeri. Mi Hrvati iz Srijema samo nijemo promatramo što se događa. Niti nas je spominjao Mesić, niti Josipović, a za diplomatsku službu u Beogradu vlada prava pomama. To je, navodno, najbolje mjesto za hrvatske diplomate. Promatram i bilježim sve što se događa svih ovih godina u Beogradu, pa i posljednjih dana, samo se nadam kako će ipak jednoga dana ovo biti samo ružne uspomene na početke stvaranja jedine i prave Hrvatske. Pozdrav iz Zemuna svima u HKV-u i čitateljima.
Prijavi Administratoru
#12 Za administratora!Guest 2010-01-18 21:20
Ne treba okolišati: Josi je četnik i ološ. I ništa više.
Prijavi Administratoru
#13 ODG: Tko je izabrao kolonijalnu Hrvatsku i Ivu Josipovića?Cetina 2010-01-18 23:31 Prijavi Administratoru
#14 Ateisti,liberal i,agostici,fari zeji..MIJO F 2010-01-19 12:42
..ja nisam..majke mi!MFP!
Prijavi Administratoru
#15 Ateisti,liberal i,agnostici,far izeji..MIJO F 2010-01-19 12:43
.isp.
Prijavi Administratoru
#16 Eugen SrijemskiMIJO F 2010-01-19 12:47
Imaš "teme"..ja ti ISTOK ne gledam,a ići ću u Srbiju samo u TENKU..piši nam!MFP!
Prijavi Administratoru
#17 ODG: Tko je izabrao kolonijalnu Hrvatsku i Ivu Josipovića?Zagi 2010-01-19 12:54
Citat Frano, Zenzo:

Zagi, Vi inače razborito komentirate, ali ste ovaj put o pitanju RS,BiH i promjene statusa u BiH,malo pretjerali. Ivo Josipović se ovaj put izjasnio vrlo dobro, jer on nije stvarao sadašnji ustroj BiH, nego su Dytonski sporazum ( ili ugovor) potpisali tadašnji predsjednici suverenih država Franjo Tuđman, Alija Izetbegović i Slobodan Milošević; pa nije na Josipoviću da to mijenja, a kad bi i htjeo ne bi to mogao mogao učiniti bes suglasja svih sudionika i tzv. međunarodne zajednice.


Točno.
On ne može mijenjati ali isto tako ne može reći da je etnicitet tzv. RS za koju i ptice na grani znaju ali Josipović očito ne zna - da je dakle ta i takva tzv. RS nastala na:
- zločinu prema ne-srbima
- ubijanjem i protjerivanjem ne-srba
- etničkom čišćenju ne-srba
- teroru prema ne-srbima
- pljački kompletne imovine ne-srba
....
legalna i legitimna.

Niti je legalna niti legitimna već je produkt neuspjelog međunarodnog političkog abortusa neke nakazne državne zajednice nazvane danas BiH, primjera zajednice koje nema na planetu Zemlja, a i šire.

Za takvu nakazu reći da je legalna i legitimna treba biti slična moralna nakaza, što je Josipović uspio dokazati da jest -
već u ciglih tjedan dana /pogledaj Pilsel...i sve će vam biti jasno.../

Posljednja izjava iz Beograda:

Josipović je predsednik po meri Srba i Srbije.
Prijavi Administratoru
#18 jusufGuest 2010-01-19 12:58
apsolutno se slažem!
Hrvatska desnica nikako za svog kandidata nije mogla prihvatiti milana Bandića budući da je do jučer taj čovjek bi član partije,preko njega bi se učinila dugotrajna šteta hrvatskoj desnici budući da je neobrazovan i olako ga se stavlja u kontekst primitivca a svi dobro znamo da je desnica građanski pokret budući da je njen cilj oduvijek bila nacionalna država koja je produkt francuske revolucije a nju je iznjedrila građanska klasa.
Prijavi Administratoru
#19 Dyton i BiHGuest 2010-01-19 15:19
Zagi, sve što ste napisali u pravu ste. Vi tu nepravdu osjećate isto tako kao i ja. Ja sam one davne 1995. godine, kad sam čuo što je potpisano, skoro zaplakao nad sudbinom hrvatskoga naroda u Bosni i Hercegovini. Samo onaj tko je hrvatski nedovoljno osviješćen je mogao takv ugovor potpisati, ma kakovi pritisci na njega bili vršeni.Onaj koji se zaklinjao svojim životom za Hrvatsku trebao je taj život staviti i na rasolaganje za Hrvatsku, ali to ne potpisati. Ta savom iole pametnijem je bilo jasno da to s muslimanima ne će moći saživjeti na dobro Hrvata. Inače, čemu stvaranje 2 identiteta kad se već tada mogao i morao svoriti ustroj s 3 identiteta, pa ne bi bilo problema koji se danas pojavljuju.

Ali, s pravničke strane gledano, RS je legitimna i legalna tvorevina, ma kako i na čemu je zasnovana, koju su uz međunarodnu zajednicu stvorili S.Milošević, A. Izetbegović i F.Tuđman, ma kolioko se to nam nesviđalo; što Ivo Josipović ima pravo. Pogledaj te istini u oči i krivite onaoga tko je stvarno za to kriv. Recite otvoreno da su u Dytonu pokleknuli dr. Franjo Tuđman i dr. Mate Granić i za taj čin snose svu moralnu odgovornost.
Prijavi Administratoru
#20 ODG: Tko je izabrao kolonijalnu Hrvatsku i Ivu Josipovića?Zagi 2010-01-19 15:22
Citat Frano, Zenzo:

Ali, s pravničke strane gledano, RS je legitimna i legalna tvorevina, ma kako i na čemu je zasnovana, koju su uz međunarodnu zajednicu stvorili S.Milošević, A. Izetbegović i F.Tuđman, ma kolioko se to nam nesviđalo;


Što znači s pravne strane - legalno i legitimno?
Koje je značenje tih izričaja - možete mi dati primjer?
Prijavi Administratoru
#21 ZagiMIJO F 2010-01-19 15:35
..ma s kakve pravne strane..pravo pišu "dioti" poput Josipovića kojem se "kita" već dugo ne diže..legalno je sve dok nije u koliziji s "legitimitetom" ,,a ti i ja dajemo legitimitet..sa borom,odlukama, vijećanjem..rev olucijom..itd.. MFP!
Prijavi Administratoru
#22 ODG: Tko je izabrao kolonijalnu Hrvatsku i Ivu Josipovića?Zagi 2010-01-19 15:45
Citat MIJO F:
..ma s kakve pravne strane..pravo pišu "idioti" poput Josipovića kojem se "kita" već dugo ne diže..legalno je sve dok nije u koliziji s "legitimitetom",,a ti i ja dajemo legitimitet..saborom,odlukama,vijećanjem..revolucijom..itd..MFP!


Legalno - po meni to je ono što je u suglasju sa zakonom.
Legitimno - to je ono što ima stvarnu podršku, što je opravdano.
U antici se za legitimnost koristio pojam pravednosti.(sic!)

Dakle, da uzmem najgori primjer.

Nacistički Treći Reich je bio LEGALAN, utemeljen na nacističkim zakonima.
Ali, Treći Reich nije bio opravdan, NIJE BIO LEGITIMAN, nije bio PRAVEDAN ni s jednog stanovišta ljudske uljudbe.


Tako i tzv. RS.
Legalna jest jer joj legalnost daje Dayton.
LEGITIMNA ili PRAVEDNA nije po svim normama ljudske uljudbe jer je nastala i opstaje na zločinu.


Možda griješim? Ispravite me...
----------------------------------------

To Josifović, kao crijevna glista, u predahu i žaru svog stvaralačkog glazbenog opusa, ne želi prihvatiti.
Jer je on pravi izbor Srbije i Srba - kako aklamacijom rekoše u Beogradu.

On, kao crijevna glista, tvrdi da je tzv. RS - PRAVEDNA ZEMLJA jer po njemu legitimnost te nakazne tvorevine tzv. RS proizlazi iz volje (srpskog) naroda, odn. državna vlast vrši volju naroda (jer je narod suveren) i takav oblik vladavine je najbolji jer mu je svrha opća dobrobit... /Jean-Jacques Rousseau/.

Jedino na što je Josifović mogao misliti, kao sveuč.profesor prava je Max Weberova definicija legitimnosti, kao tri vrste legitimnosti vlasti.
Ona vrsta koja se zove Karizmatična vlast /ostale su dvije vlasti tradicionalna i racionalno-legalna/.

Ali... karakteristično za karizmatičnu vlast jest da se ne može dugo održati na vlasti tj. nestabilna je jer često proizlazi iz kolektivne histerije.

Laku noć pameti... :P
Prijavi Administratoru
#23 Legalno i legitimnoGuest 2010-01-19 18:55
Zagi, po riječniku stranih riječi može biti ivako i onako. Ja osjećam "legalno" kao javno i imati pravo na nešto. No pustimo daljnje filozoforanje o tome.

Što se tiče primjera s Trećim Reihom, to je stvar sile - on je bio i lgalan i legitiman tako dugo dok nije izgubio slu,t.j rat. Tada je najcrnji sustav kojega je čovječanstvo doživjelo. Opet sve je relativno.
Isti je primjer Komunizam u SSSR-u.Preko 70 godina je bio legalan i legitiman. Sad to više nije i svi se srame što su aktivno pripadalu tom sustavu.

Tako je to s legalnim i legitimnim prema uzrečici: "Tko jači, taj tlači", pa taj i oderđuje što je legalno i legitimno. Tako je s RS. Ni mi niti Josipović to stanje ne možemo promjeniti bez mnogih drugih čimbenika.
Prijavi Administratoru
#24 TAKO je ZagiMIJO F 2010-01-19 21:08
Jaca je "legalna" predsjednica i stranke i Vlade unutarstranački m statutom ali nema legitimitet,a onda je upitan i legalitet, jer ga nije imao ni Sanader koji je stranku "ukrao" na OPĆEM SABORU lažiranjem glasovanja..kap iš..primjera se može nabrojiti 1000 ali nema potrebe!MFP!Pra vDa pripada BOGU,a pravo pišu"agnostici" koji ne znaju distinkciju između ta dva pojma i svako "pravo" koje se kosi s načelnim stavom Sv.Pisma kad-tad mora propasti i zato u svijetu ima 57 ratnih žarišta jer takvo pravo pišu definitivno "bezveznjaci i usudio bi se reći idioti" poput našeg budućeg preds.Josipović a!MFP!
Prijavi Administratoru

Budući da je trenutačno dopušteno komentiranje samo registriranim korisnicima, molimo sve one koji žele komentirati da se, ako već nisu, najprije registriraju na Portalu kako bi dobili svoje korisničko ime zaštićeno lozinkom. Tri jednostavna koraka za registraciju objašnjena su ovdje, a u slučaju poteškoća dovoljno je javiti se Administratoru.

Prijava/odjava s Portala Hrvatskoga kulturnog vijeća

Zadnje vijesti

Zadnji komentari

Najave

  • 1
  • 2
30. svibnja - Misa za poginule branitelje na Medvedgradu 30. svibnja - Misa za poginule branitelje na Medvedgradu Povodom ustanovljenja prvog višestranački izabranog Hrvatskog Državnog Sabora i nekadašnjeg Dana Hrvatske Državnosti te dana branitelja grada Zagreba, u srijedu... Više...
28. svibnja - Predstavljanje knjige Damira Borovčaka u Zadru 28. svibnja - Predstavljanje knjige Damira Borovčaka u Zadru U ponedjeljak, 28. svibnja u Nadbiskupskom sjemeništu Zmajević u Zadru s početkom u 19,00 sati održat će se predstavljanje knjige Damira Borovčaka «Gvozdansko –... Više...

Tko je na vezi?

  • Jardo
  • Otto84
  • Paganini
  • dantun
  • 4 korisnika
  • 77 gostiju

Uvjeti korištenja

Portal HKV-a

Izvorni prilozi objavljeni na ovom portalu mogu se slobodno preuzeti uz navođenje imena autora, odnosno izvora.

Licenca GNU

Naša udruga

Hrvatsko kulturno vijeće

HKV djeluje od 2006. i nezavisna je udruga građana s više od 1300 članova, mahom hrvatskih intelektualaca.

Kontakti

Stranice članova

Učlani se i predstavi

Članovi naše udruge ugledni su intelektualci, umjetnici, književnici, političari, novinari, poslovni ljudi i studenti. Predstavite se i vi!

Članovi

Izbor publikacija

Izaberi, pročitaj, preporuči

U pripremi imamo cijeli niz zanimljivih publikacija koje će se moći naručiti preko Portala. Rado ćemo poslušati i vaše preporuke.

Trenutna ponuda

Prijava na Portal