Hrvatska sredinom prosinca

To jest, prosinac je bliži svršetku, vrijeme došašća odmiče i Božić je pred vratima. Još se zove Božić, premda HTV preferira neutralni naziv – blagdani, kao što je već zapaženo. Ondje doista treba napraviti reda ili MilanovićHrvatsku televiziju preimenovati neutralnim nazivom, bez pridjeva koji joj više u mnogočemu ne odgovara.

Nova Vlada – već viđeno

Skupina ljudi za koju je glasovalo onih 25 posto građana Hrvatske koji Hrvatsku nikada nisu podnosili, upravo formira Vladu koja će zasjesti 3. siječnja, u znakHrastov rezultatHrast je dobio više od trideset tisuća glasova, u nekim je gradovima ispred starih stranaka koje su bile parlamentarne ili ostale na jednom parlamentarcu itd. Da nije bilo doista razornoga udara svršetkom proljeća, izvana i iznutra, kada je Hrast bio nalik Hrvatskoj početkom devedesetih kada je napadnuta isto tako izvana i iznutra – bilo bi čuda velikoga. No i ovako nije loše, Hrast se pozicionirao, predstavio se, postao je prepoznatljiv i čeka ga lijepa budućnost prijezira prema Hrvatima koji se slične Vlade od 3. siječnja 2000. sjećaju također s prijezirom – ne samo zato što je bila anacionalna, nego i potpuno nesposobna. Da koalicijske Vlade teško i nikako funkcioniraju, poznato je. U ovoj Vladi postavljena je eksplozivna mina u samome početku, u obliku arogantnoga i primitivnog Čačića, a posljedice će biti brzo vidljive. Ništa manje razulareni Jovanović, koji navodno preuzima Ministarstvo prosvjete ili kako se već zove – druga je naočigled nestabilna karika, bez dara samokontrole. Osim toga, čak i u komunizmu se znalo koji resori trebaju, prešutno, pripasti pripadniku hrvatskoga naroda. To što su baš ti najviše naudili hrvatskome školstvu, druga je priča.

Hrast je solidan

Kako se sliježu dojmovi sa izbora, tako sve više ljudi priznaje da je Hrast pri prvoj pojavi na sceni polučio posve solidan uspjeh i da mu se dobro piše na lokalnim izborima, koji će se možda poklopiti s izvanrednim parlamentarnim izborima. Hrast je dobio više od trideset tisuća glasova, u nekim je gradovima ispred starih stranaka koje su bile parlamentarne ili ostale na jednom parlamentarcu itd. Da nije bilo doista razornoga udara svršetkom proljeća, izvana i iznutra, kada je Hrast bio nalik Hrvatskoj početkom devedesetih kada je napadnuta isto tako izvana i iznutra – bilo bi čuda velikoga. No i ovako nije loše, Hrast se pozicionirao, predstavio se, postao je prepoznatljiv i čeka ga lijepa budućnost.

Povijest hrvatskoga jezika

Ne odlazim često na promocije, otvaranja izložaba i slično, ali ako se predstavlja knjiga naslovljena "Povijest hrvatskoga jezika" (2. knjiga, 16 stoljeće) onda sam nazočan, posebno ako su autori poglavlja akademik Radoslav Katičić, prof. dr. Josip Lisac, dr. Amir Kapetanović, doc.dr. Sanja Vulić, prof.. dr. Diana Stolac, akademik Josip Bratulić, akademik Stjepan HrastDamjanović, d. Boris Kuzmić, dr. Anđela Frančić, prof.dr. Marko Samardžija i prof. dr. Ranko Matasović. Knjigu je objavilo Društvo za promicanje hrvatske kulture i znanosti Croatica, a predstavili su je akademik Milan Moguš, prof. dr. Ivo Pranjković, prof. dr. Mira Menac – Mihalić (recenzenti) te Katičić i Lisac (urednici). U drugom dijelu knjige objavljena je i antologija hrvatskih pisaca iz 16. stoljeća.

Kao i obično u takvim prilikama, zvijezda večeri (dana) bio je Katičić, neumoran i vitalan. Predočio je važnost toga projekta jer "mi o hrvatskome jeziku vrlo malo znamo, i to zato jer nam najvažnije stvari uopće ne govore". Štoviše, tvrdi on, svrha je školstva da se ne sazna o hrvatskome jeziku kao cjelini, čemu pridonose nastavnici bez dovoljne naobrazbe. Po Katičiću, s kojim se slažu i ostali, hrptenica u razvoju hrvatske pismenosti je crkvenoslavenski pisani jezik hrvatske redakcije, jezik Baščanske ploče. Pritom su neobično važni neliturgijski glagoljaški tekstovi uopće, jer po njima narodni jezik ulazi u uporabu i u crkvenosti. Sam naziv "slovinski", kaže Katičić, povijesni je naziv jezika solunske braće – jezik koji se potom stilizirao premda dijalekatskoj okolici. Glede 16. stoljeća kaže da su se svi protivnici hrvatskoga jezika oduvijek hvatali upravo za to stoljeće, težeći dokazati istost dijalekta i jezika, što je nonsens, pogotovo ako se čita korespondencija Dubrovčana i Hvarana, Hvarana i Splićana itd. Knjiga koju je predstavio Katičić (uz ostale) jest, veli on, i spomenik Daliboru Brozoviću koji je "pokazao kako stvari stoje". Slažem se, naravno. Urednik Lisac govorio je o tekstološkim problemima u priređivanju antologije, jer je nađeno da ni jedna od osamnaset verzija " Jur ni jedna na svit vila..." nije ista. Razlike nisu dramatične, ali postoje.

Tek toliko. Nego, gledam ja drugi dan novine, gledam treći dan novine, a jur ni jedna novina nije objavila ni riječi o toj promociji. Razlozi? Kao što reče Katičić – malo znamo jer nam najvažnije ne govore, ne samo u školstvu nego i u medijima.

A što ima u medijima

Ništa važno, preživljavaju na imponderabilijama. Eto, "Jutarnji" na cijelim stranicama najavljuje i isto tako velikim fotografijama promovira knjige svojih kolumnista. U tekstu najava kaže se da su najtraženiji. I doista, te fizionomije bi medijibile prikladne za one 'Wanted' plakate u šerifovskim uredima. S druge strane, nema se što zamjeriti listu koji toliko drži do svojih da im radi barnumsku reklamu.Neprikrivena mržnja prema svemu hrvatskom u nekih od njih je doista strasna i strašna, razorna ali i samorazorna. Nikako ne bih htio biti u njihovoj koži.

U Baranji tako ide

Nedavno u vrijeme posjetaHrvatski jezikJesam li obuzet hrvatskim jezikom? Jesam, na kraju krajeva meni je taj jezik materijal, kao slikarima boja. Zato primjećujem sitnice koje to nisu. U vrijeme bahatoga Peveca na njegovim je kamionima, ali i u reklamama na televiziji, pisalo – kupujte s osmjehom. Jednom sam tražio knjigu žalbe u Pevecovoj prodavaonici, te napisao da se riječ "osmijeh" piše upravo tako, a ne "osmjeh". No, tko bi se na to osvrtao pretežito slovačkom Jelisavcu kraj Našica, susrećem se i s Baranjcima. Kažu mi da nestaju baranjske šume, da iz svojih mjesta vide daleka obzorja koja je prije prekrivalo drveće, da pate vodotokovi i da će uskoro biti ugrožen i Kopački rit. Uzrok je Todorićevo Belje, tvrde, isušuje se da bi dobio zemlju za uzgoj kultura koje pašu svinjama. Potvrđuju da je dobro što zapošljava ljude, ali nije dobro za Baranju u ekološkom smislu, nikako. Moram otići tamo i vidjeti.

Proklete kratice

Da imam averziju prema kraticama, točno je. Eto sada se u novinama često pojavljuje kratica HNS, pa čovjek tek iz teksta shvati radi li se o Hrvatskom nogometnom savezu, o Hrvatskom narodnom saboru u BiH ili o stranci koja se , ne znam zašto, naziva Hrvatskom narodnom strankom. Molim vas da pišete pune nazive, barem u prvoj rečenici.

Crkva na Plitvičkim jezerima

Zamisao o crkvi na Plitvicama vrlo me raduje. Sjećam se tribine HKV-a na kojoj je nastupio mladi profesor, slijednik onih Hrvata koji su istjerani iz Priboja (Prijeboja kako se poslije govorilo) kod Plitvica – nešto od talijanskih fašista, nešto od srpskih "komunista" odnosno četnika. A bilo ih je, to jest Hrvata, prije Drugoga svjetskog rata toliko da su gotovo brojali do tisuću. Sada ondje nikoga nema, ni prave, veće crkve nema. Ni uopće u blizini znamenitih jezera ne vidim crkveni zvonik. No, vrijeme je i za taj projekt.

Nikada ništa slučajno

Jesam li obuzet hrvatskim jezikom? Jesam, na kraju krajeva meni je taj jezik materijal, kao slikarima boja. Zato jezikprimjećujem sitnice koje to nisu. U vrijeme bahatoga Peveca na njegovim je kamionima, ali i u reklamama na televiziji, pisalo – kupujte s osmjehom. Jednom sam tražio knjigu žalbe u Pevecovoj prodavaonici, te napisao da se riječ "osmijeh" piše upravo tako, a ne "osmjeh". No, tko bi se na to osvrtao. Kadli, nakon Pevecove katastrofe i zatim oporavka, vidim (barem na reklamama) da sada piše "osmijeh", kakao i treba. Očito je netko doživio katarzu.

Da hrvatski ne ide ni HSS-u vidjelo se po plakatima u vrijeme izbora. Valjda zbog partnera, hrvatsku riječ "mirovina" zamijenili su "penzijom", a uz to svaku imenicu pisali velikim slovima, što je nedopustivo (u hrvatskom jeziku ). Moj stalni primjer, riječ "klizavo" na semaforima upozorenja Hrvatskih autocesta – i dalje stoji umjesto "sklisko" kako je pravilno, taj Boban se već godinu dana i više pravi blesavim, premda mu je savjete dao i Institut za jezik i jezikoslovlje. No, svemu dođe kraj.

Havelu u spomen

Umro je Vaclav Havel, neka mu je laka češka zemlja. Imao je dobrih strana, i onih drugih. Svakako je najbolja što se nije uzjogunio kada su se rastajale Češka i Slovačka, nekad umjetno sjedinjene. Hrvatsku nije simpatizirao, kao ni većina čeških političara. Mi smo izvodili njegove drame i kada je bio disident. Štoviše, u mojoj drami (u suradnji s D. Ruljančić) Šprajc"Pustolovine dobroga pisca Hašeka" Havel je uzet u zaštitu kada su ga posljednji put uhitili, 1989. Bilo je to doista brzometno – na dan premijere u varaždinskom kazalištu, s dopuštenjem redatelja Tomislava Durbešića i glumaca, ubacio sam u tekst prosvjed protiv Havelova hapšenja. Publika je dobro primila, naravno. Osim toga, i u Hrvatskoj se već dobrano ljuljalo, a i ja sam ljuljao.

Ode Dnevnik HTV-a

U nedjeljnom Dnevniku čuda i pokore. Više od pet minuta nacija je gledala Mamića pred istražiteljem Stankovićem, a zatim isto toliko minuta, ako ne i više nazočila Šprajcovom obračunu sa članovima Programskoga vijeća HRT-a koji su mu nepoćudni. Ukoliko nepoćudni izgube živce i ne shvate što se događa, da se naime radi o organiziranom pritisku koji treba rezultirati njihovim odlaskom – bit će nadomješteni podobnima koji će se pridružiti goldštajnovsko-tomićevskoj družbi, koja je prva prenijela interne programskovijećne sukobe u javnost ( u tiskovine). Sada je učinjen nov korak – urednik HTV-a obrušava se na članove Programskoga vijeća u emisiji HTV-a, što je presedan i klasičan primjer privatizacije javne televizije. Dijagonala odigrana prema Josipu Joviću nije presedan – riječ je o klasičnoj metodi iz olovnih vremena i čita se bez teškoća.

Hrvoje Hitrec

KOMENTARI ČITATELJA 

#1 Slijedi progonJedino Hrvatska 2011-12-19 20:36
Šprajcovima-crv enim kukurikavcima u Programskom vijeću HRT-a, predmnijevam najveća je smetnja Josip Jović, nekadašnji glavni urednik Slobodne Dalmacije iz vremena kad su u njoj glavna domoljubna pera bili, pored već spomenutog Josipa Jovića, Ivica Marijačić, Ante Gugo, Joško Čelan, Zoran Vukman, Tihomir Dujmović...,

Nakon trećejanuarskog prevrata 2000. godine, Slobodna Dalmacija je godinu i po dana „odolijevala“ atacima crvenih kmera, posebice kriptokomuniste Marina Jurjevića Baje, da bi nakon dolaska na vlast političkog i tvarnog kleptomana Ive Sanadera, Slobodna Dalmacija bila predana-prodana u ruke Ninoslava Pavića, što je označilo kraj bilo kakvog medijskog otpora komunističkim jurišnicima iz 2000. godine na sve što hrvatski diše i promišlja.

Iz svega gore navedenog može se zaključit: Josip Jović će po drugi put u zadnjih 10 godina doživjet medijsko-politi čki progon, od strane Račanovih partijskih slijednika.
Prijavi Administratoru
#2 Javna kuća na Prisavljuzmijicamala 2011-12-19 21:30
Neki dan iz druge sobe viču moji: "Izvanredne vijesti! Izvanredne vijesti!"
Ostavim sve i požurih tamo sjetivši se onog "Umro je drug..." Ne zadugo, direktni prijenos Sanaderovog izlaska iz pritvora!
Pomislih, jesu li oni na televiziji ludi ili misle da smo mi ludi?
Čovjeka prvo optužili za krive stvri, a onda ga mediji mjesecima prije izbora razvlačili na najgori boljševički način: što ćete prvo napraviti? "Poljubit ću ženu i kćer".
Ili je sve to dobro promišljeni plan? Stanković, Šprajc&Alfijer, ona kokoš u popodnevnom programu...
Ovo sa Šprajcovim Dnevnikom je prevršilo svaku mjeru, a GONG i mladoknojevci iz YIHR-a naravno šute.

Pozdrav vaš zmijicamala
Prijavi Administratoru
#3 OsmjehDaruvar 2011-12-19 21:49
Hrvoje opet o jeziku i opet u krivo! U Babićevu Hrvatskom pravopisu (str. 306) piše da su ispravni "osmjeh" i "osmijeh". Hrvoju kao da nije bilo dosta nakon bruke s "prestolonaslje dnikom" i "prevarom" koje je neznalački označio srbizmima!
Prijavi Administratoru
#4 Ovo nije Narodna Vlast!triarios 2011-12-19 21:56
1.0

Vlast koja se NE SRAMI, jer NIJE došla na vlast velikom većinom Hrvatskoga Naroda, odnosno građana, niti ne može biti NARODNA VLAST, jer ne mora biti tomu narodu odgovorna, već samo svojim biračima!

Vlast koja predstavlja samo DVADESETAK POSTO hrvatskih građana ne može predstavljati Hrvatski Narod niti kod kuće (u samostalnoj Hrvatskoj Državi), niti u inozemstvu!
Jer vlast koja ne predstavlja većinu građana, nego samo 1/5 građana i koja se, iako je svjestna te grozne činjenice, takve vlasti prima, znači da ju odobrava, ne može biti ništa drugo nego OKTROIRANA ili NAMETNUTA VLAST, bez obzira što joj to nepravični stari Izborni zakon omogućava.

Jedina PRAVIČNA MOGUĆNOST kojom bi ona ipak mogla biti AUTENTIČNA VLAST, makar i RELATIVNE VEĆINE GRAĐANA (a ne APSOLUTNE MANJINE) , je taj da MAKSIMALNO SURAĐUJE SA OPOZICIJOM u svim DRŽAVNIM PITANJIMA koji predstavljaju VITALNE HRVATSKE INTERESE.

Naravno pod tom suradnjom ne mislim na ANTIHRVATSKO SAVEZNIŠTVO sa bivšim predsjednikom detuđmanizirano ga HDZ-a Sanaderom,kako je to godinama činila tzv. kukuriku lijevica, već sa DEMOKRATIZIRANI M HDZ-om i sa UJEDINJENOM DEMOKRATSKOM HRVATSKOM DESNICOM, desnicom koja je u ostalom danas autentični predstavnik većine europskih naroda u čak 27 zemalja!

Samo tako bi, u ovoj PRIVREMENOJ situaciji (dok se ne donese bolji i pravičniji Izborni zakon) država mogla normalno funkcionirati u interesu boljitka svih hrvatskih građana!

Međutim, to se, nakon sukobljavanja Sdp-a i HDZ-a neposredno nakon izborne pobjede Kukurikavaca u Hloverkinoj emisiji HRT-a, u osobama spremne ljupkolike podpredsjednice Oplačić i zatečenoga gl. tajnika HDZ-a Bačića, navlastito kada je 'ljupka' udarivši šakicom po stolu i uz dernjavu (Hloverka nije na to ni trepnula, iako je to bilo izrazito nekulturno i 'balkanski' naročito za jednu ženu) poručila Bačiću (HDZ-u) kako HDZ nije zaslužio niti te glasove (možda je mislila da ti glasovi birača ne vrijede jednako koliko i crveni glasovi-da su 'debilni'?) – da li ste to mislila 'komesarice' Oplačić?, jer je puno pljačkao! Nato joj je Bačić odvratio kako je , za razliku od Sdp-a koji u svojim redovima još nije niti započeo provoditi antikorupcijski program (u famoznomu Planu 21 taj se nalazi tek na nezahvalnom 18. mijestu!), HDZ-antikorupci jski program dosljedno provodio! Tu bi ja dodao da toliko DOSLJEDNO da je zahvaljujući u dobroj mjeri i tomu IZGUBIO IZBORE!

Naravno da je sve (vjerojatno od strane vlasti u sijeni-paraleln e vlasti) bilo točno s tim ciljem i TEMPIRANO (PROGRAMIRANO)!

2.0

Svi znamo da je sve čime se je Sdp ozbiljno bavio u zadnjih više od 11 godina bio progon HDZ-a (detuđmanizacij om) i raztrošnim zaduživanjem, jer je za bilo što drugo (osim za razprodaju hrvatskoga srebra i teritorija) niti je imao ozbiljne volje, a niti sposobnosti, navlastito nakon bjesomučne čistke od strane Račana nakon 3. jauara (siječnj) 2000., političke čistke koju još demokratski svijet nije vidio! Lako je poslije bilo blebetati kako su oni za stručnost, a ne političnu podobnost – u spomenutih zadnjih 11 godina ništa od toga nismo niti vidjeli, niti doživjeli …

Niti se išta od toga nazire niti nakon nedavnih izbora!

Jedino što smo vidjeli je opstrukcija i zloporaba hrvatskoga demokratskoga političkoga prostora, na unutarnjem i na vanjskom, međunarodnom planu. Navlastito, na vlast su došli, između ostaloga, blokadom medija za sve nekukurikajuće političke opcije, kao i sa zloporabom sudbene i izvršne vlasti – policija na vratima suparničke stranke HDZ-a neposredno u samoj predizbornoj kampanji, kao i tempiranjem sudskih procesa prema Sanaderu i Boljkovcu isto u predizbornoj kampanji!

Što je to nego uvođenje POLICIJSKE DRŽAVE, a iz spomenutog Oplačićinoga ponašanja i uvođenje jednostranačkog a Komesarijata!

JEDAN PRIMJER IZ MORALA:

Svaki čovjek, ako je imalo POŠTEN i MORALAN, ne će ulaziti u ničiji dom, ako ga većina domaćina ne želi.
A naša Hrvatska se, kao u ostalom i kod svih naroda svijeta, zato i zove Domovina. Na primjer kod Engleza je to: Homeland, a kod Njemaca je Vaterland – Otačbina. Na što nam to ukazuje? Da ovoj od velike većine naroda ili građana NEIZABRANE VLASTI, pojmovi MORAL i POŠTENJE ne predstavljaju apsolutno NIŠTA! Toj NAMETNUTOJ VLASTI doći na vlast zanči DOČEPATI SE VLASTI! Ali dočepati se ili domoći se nečega (u ovomu slučaju – vlasti), Hrvatskim Jezikom rečeno znači UKRASTI nešto ili još bolje rečeno OTETI nešto. Ali oteti komu? Pa valjda Hrvatskomu Narodu!

NAMIŠLJENI PRIKAZ:

Kada se recimo JEDAN DIO PUTA vozite u autu, pa vas na drumu zaustave drumski razbojnici (svaka sličnost sa bilo kime, bilo da je riječ o kukurikavcu ili lajavcu, je sasvim slučajna), uđu u vozilo i vas izguraju na pomoćno sjedalo i pri tome se na vas još i izderu i udare šakom po šasiji i kažu vam da niste zavrijedili niti ostati u autu kao suvozač (iako je vozilo vaše), već da bi vas trebalo IZBACITI VAN! Normalno da se u UKRADENOMU AUTU nalaze i pomoćnici KRADLJIVCA. Pomoćnici kradljivca su ne samo KRADLJIVCI, nego sada i OTMIČARI.

Ako vas ova priča kojim slučajem podsjeća na nedavne izbore, kako bi oni izgledali, ako bi tako izgledali, kako bi se onda zvali oni građani koji su takve KRADLJIVCE podržali? Pa zvali bi se SUUČESNICI U KRAĐI, odnosno OTMICI! Ako bi nas spomenuti automobil slučajno predstavljao državne institucije, kome bi vi onda mogli prijaviti OTMICU? LEGALNI PUT za to postoji, ali vi nemate više kontrolu nad vašim vozilom, pa vam ne preostaje drugo nego da idete pješke, moleći Boga da vas vaše vlastito vozilo ne pregazi, pogotovo kada ne bi bila nikava prepreka da se počinitelj usudi sjesti ne samo u auto (na zadnje sjedalo), nego i da UZME U RUKE VOLAN (UPRAVLJAČ) kad god mu se to prohtije!

ŠTO ZA MEĐUNARODNE ODNOSE ZNAČI POBJEDA KUKURIKAVACA:

Pobjeda kukurikavaca u današnjoj međunarodnoj političkoj konstelaciji NA ZAPADU zahvaljujući dosadašnjim stavovima Vesne Pušić znači kratki spoj sa odnosima sa Amerikom, sa Njemačkom i sa Vatikanom, uz jačanje svestrane suradnje sa BEOGRADOM i LONDONOM.

Ono sa Vatikanom itekako raduje hrvatsku biračku manjinu na vlasti, jer su svi redom nevjernici, osim fingiranoga agnosticizma ili uvjetnoga vjernika. Agnostike je netko lijepo opisao kao one čiji brod je stalno na pučini (čak i blizu luke) i nikada ne uplovi u luku – od takvog anti-predsjedni ka smo to u živo mogli dosad vidjeti po njegovim postupcima! Već vidim kako će 'narod' izabrati predsjednika i za slijedeći (anti)predsedni čki mandat – kao u ostalom izabrali i Mešića …

Neka nam svima dragi Bog da dovoljno MUDROSTI, pa i lukavosti poput Franje Tuđmana, ZNANJA i HRABROSTI da jednom za svagda porazimo toga CRVENOGA ZMAJA!

Taj zmaj ima TRI GLAVE: jedna je u LONDONU, druga je djelomice (srbski lobi) u WASHINGTONU, a treća je u BEOGRADU!

Bez njegovoga poraza ne ćemo u Hrvatskoj imati niti 'D' od Demokracije!

PS.
Nakon završenoga procesa detuđmanizacije HDZ-a koji je skoro potpuno uspio, slijedi faza DEHADEZACIJE, odnosno nastavak nepoštedne borbe (RAT BEZ RATA) za pretvaranje Hrvatske ponovno u britansku (srpsku) koloniju!

Prijavi Administratoru
#5 Hrast je tu!triarios 2011-12-19 22:29
Apsolutno se slažem sa gospodinom Hitrecom - Hrast je tu i njegov korijen je sve dublji, a Hrast sve čvršći!

Zato, jer Hrast je - Narod!
Prijavi Administratoru
#6 Šprajc novovjeki - deus ex machina?!stameni 2011-12-20 00:30
Ono što napada ako je s prohrvatske strane, to opravdava kad je s projugosferske strane, te tako kad svi vele što misle onda on kao bog iz grčkih drama sve objasni hrvatskom puku s hrvatske javne dalekovidnice, i to držeći nas za zombijima slične klimoglave. Kaj ga nije sram? Dosta toga više, jer od Uskrsa do Vukovara toliko toga protiv hrvatskog i pravednog, a sve za pijetlove i opasne sfere?! Umjesto njega – dajte nam na primjer nogometa s kojeg više nemremo videti ni golove te drugog športa i sl., a tome podklinjenom, koji se ponaša kao svemogući na TVu već jednom zabranite rad! Kaj mu ni došel novi šef ili i on mora slušati tog nemogućeg Šprajca. Je li mi to u gore doba, nego kaj je bila bivša srbojuga? To nitko ne osporava?
Vrijeme je za definitivno prestati plaćati TV i posvetiti se uzgoju cvijeća?! Čao Vam - stameni!
Prijavi Administratoru
#7 Dvostruka mjerila u crvenoj HrvatskojJedino Hrvatska 2011-12-20 01:12
Zanimljivo, policija je ekspresno reagirala u slučaju policijskih zapisnika o BBB-ojsima koje je Zdravko Mamić pokazao gostujući u Stankovićevoj emisiji Nedjeljom u dva, dok primjerice apsolutno nikoga nije zanimalo kako tjednima i mjesecima "cure" zapisnici, pa čak i video zapisi iz USKOK-a i DORH-a u slučaju Sanader!?

Ili još gore, nikoga u policijsko-prav osudnom aparatu nije zanimalo Mesićevo protuzakonito i protuustavno dilanje dokumenata predsjedničkih transkripata sa oznakom državna i vojna tajna, koje je trostruki haaški krivokletnik i veleizdajnik, bivši stanovnik Pantovčaka, Burduš, svojevremeno dijelio šakom i kapom Haagu, Pukanićevom Nacionalu, a čak neki transkripti su mogli se kupit i na baščaršijskoj uličnoj pijaci u Sarajevu!? Prodavali su ih Mesićevi sunarodnjaci Romi.
Prijavi Administratoru
#8 SUSED..MIJO F 2011-12-20 01:17
..vama se je stanje malo pogoršalo..nu ili mislite da je O.K. takovim tonom razgovarati s jednim hrvatskim književnikom?.. ono znadete..Ranko Marinković,Euge n Kumičić,Ivan Raos,Ivan Aralica,Pajo Kanižaj,Hrvoje Hitrec...itd..o prostite to nije kompatibilno..i li vi mislite da je H.Hitrec spao s vašara taštine il'prodaje janjadi il' praščića..održa nog recimo u Siraču ili Barici..ne nije,uvjeravam vas..Smogovci..i TV-serija bijahu..milijun e mališana gledalo i uveseljavalo i to ne samo malih Hrvatića,nego i građanskih mališana,a i nas odraslih ohoho podosta..proizv od književno-liter alni i ekraniziran..fi lm ..TV-e..kino(ne bioskop)dakle radi se o velikanu hrvatskom u polju filologije,knji ževnosti,pa i lingvistike i napose čuvaru jezika 'horvatskog'.. nu..zatim nije to samo dok je živ,nego to vam ostaje kontinuitet i poslje njegovog ovozemaljskog života..nemojte 'sused' tako..ili ste možda zamjenili ga?..sa Svetozarom Livadom,Branom Crnčevićem,Bran islavom Nušićem,Ilijom Garašaninom..Cv ijić Jovanom..i sl?..nije taj..nu,oni vam 'delaju' tamo dalekooo iza...najdaljee e..ili vam je kako rekoh terapija pri isteku?..hm,hm. .opet ste zločesti..da i vi niste kak'se ono danas popularno kaže i nazivlja UNDBA..ili tako sl.?..te nikako da vi prozovete nekog Hrvata pametnog..nego, tko su vam Jusipović,Mesić ,Milovanović,Ga rašanin..Vuk Perišić ili Walt Disney?..'ajd sad!! MFP!
Prijavi Administratoru
#9 I Mile BudakJedino Hrvatska 2011-12-20 01:21
Citat:
Sused vama se je stanje malo pogoršalo..nu ili mislite da je O.K. takovim tonom razgovarati s jednim hrvatskim književnikom?..ono znadete..Ranko Marinković, Eugen Kumičić, Ivan Raos, Ivan Aralica, Pajo Kanižaj, Hrvoje Hitrec...itd..oprostite to nije kompatibilno..ili vi mislite da je H.Hitrec spao s vašara taštine il'prodaje janjadi praščića..održanog recimo u Siraču ili Barici..ne nije,uvjeravam vas..Smogovci..i TV-serija bijahu..milijune mališana gledalo i to ne samo malih Hrvatića,nego i građanski mališana,a i nas odraslih ohoho podosta..proizvod književno-literalni i ekraniziran..film
Strikane, zaboravio si "susedu" navest, primjerice jednog Milu Budaka. ;-)
Prijavi Administratoru
#10 Orjunaši iz YutarnjegJedino Hrvatska 2011-12-20 01:33
Citat:
Ništa važno, preživljavaju na imponderabilijama. Eto, "Jutarnji" na cijelim stranicama najavljuje i isto tako velikim fotografijama promovira knjige svojih kolumnista.
Jedan od njih je i Ecce Homo. ;-)
Prijavi Administratoru
#11 ...MIJO F 2011-12-20 01:34
Citat Jedino Hrvatska:
Citat:
Sused vama se je stanje malo pogoršalo..nu ili mislite da je O.K. takovim tonom razgovarati s jednim hrvatskim književnikom?..ono znadete..Ranko Marinković, Eugen Kumičić, Ivan Raos, Ivan Aralica, Pajo Kanižaj, Hrvoje Hitrec...itd..oprostite to nije kompatibilno..ili vi mislite da je H.Hitrec spao s vašara taštine il'prodaje janjadi praščića..održanog recimo u Siraču ili Barici..ne nije,uvjeravam vas..Smogovci..i TV-serija bijahu..milijune mališana gledalo i to ne samo malih Hrvatića,nego i građanski mališana,a i nas odraslih ohoho podosta..proizvod književno-literalni i ekraniziran..film


Strikane, zaboravio si "susedu" navest, primjerice jednog Milu Budaka. ;-)
..ujjuju..ma i veći od Ognjštara..meni recimo 'egalite'..veli ki je Mile Budak..a tek od Tite raskomadan u Maximiru..i grobka mu se ne znade..nu Budak mi je više onako ak.Aralica ili Mijo Perica...ha,ha. .pučki književnik i pučki 'zajebant'...ne tjak hvala na ispravci..lapsu s calami..ZDS-MFP !
Prijavi Administratoru
#12 Mamiću ne daj se crvenim kmerima!Jedino Hrvatska 2011-12-20 01:44
Nisam Mamićev fan, drukam za Ajduka, ali kad vidim ovih dana napade crvenih kmera na Mamića, osobito onog staljiniste Jovanovića, kažem: "Mamiću ne daj se". Ne smetaš im ti kao Zdravko Mamić, čovjek sa stotine mana i pokojom vrlinom, već im smeta Dinamo, odnosno Tuđmanova i naša Croatia, na čije ime kukurikavcima se diže kosa na glavi.
Prijavi Administratoru
#13 Nevjerojatno što se proglašava uspjehom Hrastajavornov 2011-12-20 12:23
30.000 glasova nije niti pola Trga bana Josipa Jelačića i to je na razini RH uspjeh?? Pa to je tragikomično zavaravanje, a ne predstojeća lijepa budućnost Hrasta. Da podsjetimao: ambicije su bile 5 do 7 saborskih zastupnika... a sada je uspjeh ni jedan zastupnik?! I nitko moralan ne treba podnijeti ostavku?

"Kako se sliježu dojmovi sa izbora, tako sve više ljudi priznaje da je Hrast pri prvoj pojavi na sceni polučio posve solidan uspjeh i da mu se dobro piše na lokalnim izborima, koji će se možda poklopiti s izvanrednim parlamentarnim izborima. Hrast je dobio više od trideset tisuća glasova, u nekim je gradovima ispred starih stranaka koje su bile parlamentarne ili ostale na jednom parlamentarcu itd. Da nije bilo doista razornoga udara svršetkom proljeća, izvana i iznutra, kada je Hrast bio nalik Hrvatskoj početkom devedesetih kada je napadnuta isto tako izvana i iznutra – bilo bi čuda velikoga. No i ovako nije loše, Hrast se pozicionirao, predstavio se, postao je prepoznatljiv i čeka ga lijepa budućnost."
Prijavi Administratoru
#14 MamićDoctor Umbraticus 2011-12-20 16:08
Citat Jedino Hrvatska:
Nisam Mamićev fan, drukam za Ajduka, ali kad vidim ovih dana napade crvenih kmera na Mamića, osobito onog staljiniste Jovanovića, kažem: "Mamiću ne daj se". Ne smetaš im ti kao Zdravko Mamić, čovjek sa stotine mana i pokojom vrlinom, već im smeta Dinamo, odnosno Tuđmanova i naša Croatia, na čije ime kukurikavcima se diže kosa na glavi.


Zdravko Mamić: "Hrvatsku volim do neba, ali svi mi kažu da sam jugonostalgičar . Kad hoću ispričati nešto lijepo, pričam o vremenu bivše Jugoslavije. U bivšoj Jugoslaviji ljudi su bolje živjeli nego sad. Bili su veseli, nasmijani, pričali su se vicevi, a sada je na sceni primitivizam." (izjava srbijanskim novinarima)
Prijavi Administratoru
#15 ode šprajcovani dnevnikStipan 2011-12-20 16:19
Upravo čitam na portalima da je Jovanović suspendiran, a samim tim i šprajcovani dnevnik. Hvala dragom Bogu. Moguće da se gledanost javne dalekovidnice poveća bar na 25%.
Prijavi Administratoru
#16 Bordel s PrisavljaDoctor Umbraticus 2011-12-20 16:29
Citat Stipan:
Upravo čitam na portalima da je Jovanović suspendiran, a samim tim i šprajcovani dnevnik. Hvala dragom Bogu. Moguće da se gledanost javne dalekovidnice poveća bar na 25%.


To je onda loše. Gledanost te javne kuće bi se trebala svesti na 0%, a na istu tu brojku i pretplata. Jer nije jedino Šprajc problem. Dečko se malo zaigrao, pretjerao, pa su ga morali smijeniti. Ali javna kuća i dalje ostaje javna kuća.
Prijavi Administratoru
#17 javornovsenjska_ruka 2011-12-20 16:36
Slažem se! Hrast i pravaši su politički i nacionalno u potpunosti zakazali. To je najblaže rečeno neodgovorno i diletantski - ne biti u stanju se međusobno dogovoriti i danas u Saboru imati 10 - 15 zastupnika!
Onaj Iličić je mislio postati gradonačelnik Varaždina ali ne kao Hrastov kandidat već "nezavisni"! I taj sada nešto baljezga, da ga nije sram uopće više govoriti o politici. Nadam se samo da nije od nekoga teledirigiran!
Prijavi Administratoru
#18 javornovsenjska_ruka 2011-12-20 16:38
A sada mu se i iskusni Hitrec pridružuje u potpuno krivoj procjeni!
Prijavi Administratoru
#19 triariossenjska_ruka 2011-12-20 16:51
Ti poput Lenjina, pišeš toliko da te se treba u nastavcima čitati!?
Ni to ne bi bilo najgore kada ne bi ponavljao ono što je do nedavna pisao Domovine sin. Ovako nisi originalan i postaješ pomalo dosadan.
Tebi kao da je Hrast neki fetiš. Da nisi jedan od onih Jehovinih svjedoka?
Stvarno si dosadan do neba!
Prijavi Administratoru
#20 triariossenjska_ruka 2011-12-20 17:07
Hrast je Narod sa velikim N!? To valjda misliš na sebe kome se oslovljavaš vjerojatno sa Vi!
Dakle Narod je tih 30.000 glasaca!?
Oni su Hrast!? A šđto je sa ostalim milijunima, zar su oni bukve?
Meni se čini da ste vas 30.000 bukve, a ne obrnuto!
Prijavi Administratoru
#21 Diler Mesić i njegovi pomoćnicihorvatbaor 2011-12-20 17:13
Citat Jedino Hrvatska:

Ili još gore, nikoga u policijsko-pravosudnom aparatu nije zanimalo Mesićevo protuzakonito i protuustavno dilanje dokumenata predsjedničkih transkripata sa oznakom državna i vojna tajna, koje je trostruki haaški krivokletnik i veleizdajnik, bivši stanovnik Pantovčaka, Burduš, svojevremeno dijelio šakom i kapom Haagu, Pukanićevom Nacionalu, a čak neki transkripti su mogli se kupit i na baščaršijskoj uličnoj pijaci u Sarajevu!? Prodavali su ih Mesićevi sunarodnjaci Romi.



Nije samo Mesić dilao - imao je suradnike s kojima je to radio: Bajić, Račan... Jer da je sam to radio - brzo bi završio u Lepoglavi (možda prije u Remetincu)

______________________________________

Eto, opet o našim medijima, pa ne zaslužuju toliku pažnju, jer su nikakvi. Šprajc što je tražio to je i dobio. Jedino da ga ne spasi Goldstein - pošto u istu trubu sviraju.


Ceterum censeo Kukurikem esse delendam.
Prijavi Administratoru
#22 Previše gemištaCrni Jahač 2011-12-20 17:32
Prosim lepo, i ponizno, nek me netko podući i objasni zašto ste komentar br.16 (Bordel s Prisavlja) nagradili sa četiri minusa?!!!

Nisam ničiji odvjetnik, ali čini mi se da su ovdje neki komentatori pod utjecajem gemišta, ili bi morali posjetiti okulistu. Doista debilno!
Prijavi Administratoru
#23 Bordel s PrisavljaDoctor Umbraticus 2011-12-20 17:38
Citat Crni Jahač :
Prosim lepo, i ponizno, nek me netko podući i objasni zašto ste komentar br.16 (Bordel s Prisavlja) nagradili sa četiri minusa?!!!

Nisam ničiji odvjetnik, ali čini mi se da su ovdje neki komentatori pod utjecajem gemišta, ili bi morali posjetiti okulistu. Doista debilno!


Ili su pod utjecajem gemišta (ili pak kakve druge opojne supstancije), ili su, iz nekih meni nepoznatih razloga, obožavatelji rečenog bordela s Prisavlja!

Inače je uvođenje tih pluseva i minusa bila jedna od gorih odluka koju su donijeli tehnički voditelji i održavatelji ovog portala.
Prijavi Administratoru
#24 I ne samo Hrast i pravašijavornov 2011-12-21 09:39
javornov — senjska_ruka 2011-12-20 15:36
"Slažem se! Hrast i pravaši su politički i nacionalno u potpunosti zakazali. To je najblaže rečeno neodgovorno i diletantski - ne biti u stanju se međusobno dogovoriti i danas u Saboru imati 10 - 15 zastupnika!"

Kosorica je u politici od ranih devedesetih, godinama u vrhu stranke i ona čeka zadnjih dva tjedna pred izbore da započne stvarati koalicije! A Kukuriku je tada već bio koalicija stara godinu i pol!
Umjesto da je još pred ljeto stvorila svehrvatsku koaliciju koja bi sigurno pobijedila ona se zaigrala s Europom. Eto joj sad EU toplo se nadam da će biti 60 % NE u EU.
Prijavi Administratoru
#25 Slažem sejavornov 2011-12-21 13:22
Doktor Umbricus:
"Inače je uvođenje tih pluseva i minusa bila jedna od gorih odluka koju su donijeli tehnički voditelji i održavatelji ovog portala."

Tri puta bi bolje bilo kada bi uz svaki komentar stajao broj otvaranja, a tako bi se lako moglo zbrojiti i koliko je ljudi zainteresirao osnovni tekst, koliko svaki pojedini komentar. Ovi plusići i minusići su infantilni. Kad netko nema protuargument, a ne slaže se s komentarom onda udari minus!
Prijavi Administratoru
#26 javornovsenjska_ruka 2011-12-22 02:21
Ovdje je riječ o Hrastu i njegovim propustima.
O HDZ-u će biti sigurno još niz prilika u slijedeće vrijeme tako ne treba relativirati odgovornost Hrasta bez obzira na to što je HDZ mogao ili nije mogao!
Prijavi Administratoru
#27 Više puta sam pisao o Hrastu istojavornov 2011-12-22 10:52
Što vrijedi za HDZ vrijedi i za Hrast i za sve druge strančice. Ali u Hrastu baš kao i u HDZ-u nema ni trunke odgovornosti: izbore su izgubili i sada govore o solidnom rezultatu umjesto da pljušte ostavke.
Prijavi Administratoru
#28 Evo kako orjuna-'dela'.. .MIJO F 2011-12-23 00:48
www.youtube.com/.../
..i arhiva nije ništa u hrvatskom jeziku.. kaže se ARHIV..imenica muškog roda..Šprajc-Jo vanović je skriveni četnik..ništa manje od Pupovca ili obješenog kninskog zubara Milana Babića,a Hrvati ga za četništvo 10-ak godina plaćaju s 40-50 tisuća kuna mjesečno i to oni Hrvati ,najurednije platiše TV-pretplate,ko ji se i danas valjaju u blatu i u čizmama do koljena..SIROTI NJA nažalost HRVATSKA!! MFP!
Prijavi Administratoru

Budući da je trenutačno dopušteno komentiranje samo registriranim korisnicima, molimo sve one koji žele komentirati da se, ako već nisu, najprije registriraju na Portalu kako bi dobili svoje korisničko ime zaštićeno lozinkom. Tri jednostavna koraka za registraciju objašnjena su ovdje, a u slučaju poteškoća dovoljno je javiti se Administratoru.

Zadnji komentari

Najave

  • 1
  • 2
30. svibnja - Misa za poginule branitelje na Medvedgradu 30. svibnja - Misa za poginule branitelje na Medvedgradu Povodom ustanovljenja prvog višestranački izabranog Hrvatskog Državnog Sabora i nekadašnjeg Dana Hrvatske Državnosti te dana branitelja grada Zagreba, u srijedu... Više...
28. svibnja - Predstavljanje knjige Damira Borovčaka u Zadru 28. svibnja - Predstavljanje knjige Damira Borovčaka u Zadru U ponedjeljak, 28. svibnja u Nadbiskupskom sjemeništu Zmajević u Zadru s početkom u 19,00 sati održat će se predstavljanje knjige Damira Borovčaka «Gvozdansko –... Više...

Tko je na vezi?

  • Boljunac
  • MIJO F
  • SJENA
  • 3 korisnika
  • 88 gostiju

Uvjeti korištenja

Portal HKV-a

Izvorni prilozi objavljeni na ovom portalu mogu se slobodno preuzeti uz navođenje imena autora, odnosno izvora.

Licenca GNU

Naša udruga

Hrvatsko kulturno vijeće

HKV djeluje od 2006. i nezavisna je udruga građana s više od 1300 članova, mahom hrvatskih intelektualaca.

Kontakti

Stranice članova

Učlani se i predstavi

Članovi naše udruge ugledni su intelektualci, umjetnici, književnici, političari, novinari, poslovni ljudi i studenti. Predstavite se i vi!

Članovi

Izbor publikacija

Izaberi, pročitaj, preporuči

U pripremi imamo cijeli niz zanimljivih publikacija koje će se moći naručiti preko Portala. Rado ćemo poslušati i vaše preporuke.

Trenutna ponuda

Prijava na Portal