HKV čvrsto uz HRAST
I poslije priopćenja Stalnoga odbora Hrasta o događajima koji su zabrinuli sve podržavatelje toga političkog pokreta, Hrvatskome kulturnom vijeću i meni osobno obraćaju se dobronamjerni ljudi koji traže dodatna razjašnjenja.
Svima njima mogu odgovoriti prvenstveno ono što ih, s pravom, najviše zanima. Naime, kakva je pozicija HKV-a u (sada već prevladanim) podjelama u HRAST-u. HKV je dosljedno poštovao dogovore i dokumente o strukturi pokreta, načinu njegova širenja i ulozi tijela HRAST-a (Hrvatskoga rasta).
Odluke legitimneU kratkoj povijesti pokreta Veliko vijeće Hrasta dosljedno je poštovalo dogovore i dokumente o strukturi pokreta i sve odluke donosilo jednoglasno ili većinom glasova, a svoj Stalni odbor biralo tajnim glasovanjem. U tome smislu sve su odluke Velikoga vijeća, koje jedino i može odlučivati u ime pokreta - potpuno legitimneOdnosi se to i na Veliko vijeće Hrasta koje je u kratkoj povijesti pokreta sve odluke donosilo jednoglasno ili većinom glasova, a svoj Stalni odbor biralo tajnim glasovanjem. U tome smislu sve su odluke Velikoga vijeća, koje jedino i može odlučivati u ime pokreta - potpuno legitimne.
Objašnjenje nastanka sukoba - stranka i pokret
U trenutku krize početkom ljeta, nekoliko je nezadovoljnika koji su se našli u manjini, pokušalo izvesti (ne)očekivani manevar – preuzeti predsjedništvo stranke koja nosi isto ime kao i pokret Hrvatski rast (Hrast) i okrenuti stranku protiv pokreta.
Svjesno su zanemarili činjenicu da je stranka samo jedno od tijela pokreta HRAST, koje podliježe odlukama Velikoga vijeća. Smisao stranke je u zadovoljavanju zakonske forme koja ne predviđa pojavljivanje pokreta na izborima za Hrvatski sabor.Konvencija 17. rujnaStranka Hrast imat će svoju skupštinu istoga dana kada se bude održala konvencija pokreta HRAST (17. rujna), i tada će stvari doći na svoje mjesto, a u međuvremenu će postati i razvidnije s koje strane je puhao vjetar u početku nerazumljivoga razdora, koji se nije pretvorio u raskol unatoč željama poticatelja i preranom naslađivanju protuhrvatskih medija Stranka ima pravnu osobnost, za razliku od pokreta koji ju nema i ne može imati jer zahvaća širok spektar društvenih i političkih organizama koji imaju svoj identitet i žele ga sačuvati, a u pokret su se uključili svjesni da samo tako "konfederativno" sjedinjena domoljubna opcija može polučiti rezultat na izborima.
Utemeljitelji pokreta bili su svjesni da može doći do situacije u kojoj bi se istoimena stranka mogla "otrgnuti" od pokreta. Zato su u stranku usmjerili pouzdane ljude, a da su im potpuno vjerovali svjedoči i činjenica da mnogi od utemeljitelja pokreta Hrast nisu uopće članovi stranke Hrast. Dogodio se, međutim, paradoksalni obrat – gubeći "pozicije" u Velikom vijeću pokreta Hrast, upravo su neki nezadovoljnici koji su ujedno i utemeljitelji pokreta, pokušali preuzeti predsjedništvo stranke na potpuno nelegitiman način, te učiniti sljedeće: predstaviti se javnosti kao "Hrast", uspostaviti klasičnu stranačku hijerarhiju (vjerojatno s "velikim vođom") i pokupiti plodove dosadašnjega rada pokreta.
Taj pokušaj nije uspio. Stranka Hrast imat će, uostalom, svoju skupštinu istoga dana kada se bude održala konvencija pokreta HRAST (17. rujna), i tada će stvari doći na svoje mjesto, a u međuvremenu će postati i razvidnije s koje strane je puhao vjetar u početku nerazumljivoga razdora,
koji se nije pretvorio u raskol unatoč željama poticatelja i preranom naslađivanju protuhrvatskih medija.
Pokušaj, kažem, nije uspio, ali je uspio zbuniti javnost sklonu HRAST-u, koja je počela očajavati što se, eto, jedna izgledna opcija za koju bi rado glasovali – urušila nekoliko mjeseci prije izbora. U zbilji se nije dogodilo ništa slično. Relković, JurčevićŽao mi je što je predsjednik Obiteljske stranke prije tih događaja zamrznuo svoje članstvo u svim tijelima pokreta Hrast i nadam se da će i sebe i stranku čije je mišljenje namjeravao zatražiti - odmrznuti kada prestanu ove nesnosne kolovoške vrućine. No nije mi žao uglednoga znanstvenika i jednoga od utemeljitelja Hrasta, koji se - bez znanja pokreta - odjednom pojavio kao jedna od "ključnih figura" stanovitoga fantomskog pokreta kojemu je dana važnost u medijima, premda u zbilji ne postojiOtpalo je nekoliko ljudi, i to je sve. Pokret je s lakoćom ostao na nogama i nastavio djelovati, privlačeći nove skupine koje žele na izbore pod zajedničkim nazivnikom HRAST-a, te ujedno tražeći (i nalazeći) partnere s kojima će stvoriti zajedničke liste u svim izbornim jedinicama.
Treba imati dovoljno političke pameti
A sada nešto više-manje osobno: naravno da mi je vrlo žao što su neki ljudi otpali, naravno da mi je žao što je na nepripremljenom sastanku predsjedništva stranke Hrast došlo do incidenta koji ni izdaleka nije imao dimenzije opisane u dijelovima tiska (nisam bio nazočan, a član predsjedništva stranke Hrast u ime HKV-a umro je početkom godine), Ništa dramatičnogNišta veliko ne rađa se na jednostavan i lagodan način, pa ni Hrast nije mogao izbjeći lomove i muke koje su prolazili svi značajni politički organizmi ne samo u svojim začetcima, nego i u cijeloj svojoj povijestižao mi je što je predsjednik Obiteljske stranke prije tih događaja zamrznuo svoje članstvo u svim tijelima pokreta Hrast i nadam se da će i sebe i stranku čije je mišljenje namjeravao zatražiti - odmrznuti kada prestanu ove nesnosne kolovoške vrućine. No nije mi žao uglednoga znanstvenika i jednoga od utemeljitelja Hrasta, koji se - bez znanja pokreta - odjednom pojavio kao jedna od "ključnih figura" stanovitoga fantomskog pokreta kojemu je dana važnost u medijima, premda u zbilji ne postoji.
Ništa veliko ne rađa se na jednostavan i lagodan način, pa ni Hrast nije mogao izbjeći lomove i muke koje su prolazili svi značajni politički organizmi ne samo u svojim začetcima, nego i u cijeloj svojoj povijesti. Osobno imam u najmanju ruku solidno iskustvo, pa me se događaji koje su poneki shvatili kao vrlo dramatične i čak katastrofične – nisu ni najmanje dojmili. Ljudi imaju pravo na svoje mišljenje, imaju pravo biti smušeni i biti zbunjeni ili povodljivi, imaju pravo biti tašti i ambiciozni. No racionalne snage jednoga pokreta trebaju imati dovoljno političke pameti da uza sve uvažavanje nabrojanih vrlina, u trenutcima krize razbistre stanje i hladne glave nastave ostvarivati plemenitu ideju povratka hrvatske politike hrvatskome narodu, njegovim težnjama i interesima.
Hrvoje Hitrec
Budući da je trenutačno dopušteno komentiranje samo registriranim korisnicima, molimo sve one koji žele komentirati da se, ako već nisu, najprije registriraju na Portalu kako bi dobili svoje korisničko ime zaštićeno lozinkom. Tri jednostavna koraka za registraciju objašnjena su ovdje, a u slučaju poteškoća dovoljno je javiti se Administratoru.
Prijava/odjava s Portala Hrvatskoga kulturnog vijeća
Zadnje vijesti
- Karamarko: Sve taštine i pobjednika i poraženih moraju biti anulirane .................(23. svibnja 2012.)
- Osječki HSP obilježio obljetnicu rođenja Ante Starčevića .................(23. svibnja 2012.)
- "Povelja mira i prijateljstva" Slobodanu Langu .................(22. svibnja 2012.)
- U Zadru je danas održana svečana primopredaja 65 stanova hrvatskim ratnim vojnim invalidima i članovima obitelji poginulih branitelja u Domovinskom ratu. .................(22. svibnja 2012.)
- Vrhovni sud će u "slučaju Hrastov" video-vezom ispitati svjedoka iz Srbije .................(22. svibnja 2012.)
- Ministar Jovanović najavio "zakonodavnu oluju" .................(22. svibnja 2012.)
Zadnji komentari
- Karamarko 971: Kujundžić 860
Zanimljivo razmišljanje iako n...
23.05., 13:49, zmijicamala - Argentina i Indija - stravični...
..tu je profesor dr i francusk...
23.05., 13:43, MIJO F - Karamarko 971: Kujundžić 860
Kujundžić je na putu da se paš...
23.05., 13:34, Kolduš - Vrhovni sud će u slučaju Hras...
Umjesto da je junački karlovač...
23.05., 13:11, Mirogoj - Argentina i Indija - stravični...
Postaviti se u ulogu Boga i mi...
23.05., 12:49, horvatbaor - Pomognimo branitelju kojem su ...
Ovo su zaštičeni računi,za kun...
23.05., 12:31, srobnik - K. Marušić: Karamarko se treba...
ili kad srestvo opravdava cilj...
23.05., 12:19, Delić - Pomognimo branitelju kojem su ...
Što se tiče navedenog računa, ...
23.05., 12:03, kbunjevac - K. Marušić: Karamarko se treba...
Karamarko je čovijek kontinuit...
23.05., 11:49, Fantom47 - K. Marušić: Karamarko se treba...
..a da Vi malo odete k' liječ...
23.05., 11:45, MIJO F - Pomognimo branitelju kojem su ...
Neznam više kuda,moja Ana osta...
23.05., 10:32, srobnik - K. Marušić: Karamarko se treba...
Što ćemo sa služenjem Mesiću? ...
23.05., 10:25, Cetina - O novom vodstvu HDZ-a - prve r...
Ne mogu opet a ne komentirati....
23.05., 10:23, Lovro - O knjižici «Sve tajne HDZ-a» i...
..u METROPOLU..haha :P a6.spho...
23.05., 10:16, MIJO F - O knjižici «Sve tajne HDZ-a» i...
Braćo i dragi prijatelju Damir...
23.05., 10:01, MIJO F - Srbija pokazala što i kako mis...
Iz Njemačkih novina. Ove nedje...
23.05., 09:52, Mislav098 - Karamarko 971: Kujundžić 860
U prvom krugu glasovanja Krama...
23.05., 08:43, Boljunac - K. Marušić: Karamarko se treba...
DUHOVNI PROFIL KRITIČARA MASON...
23.05., 08:22, Ivan Budimir - Karamarko 971: Kujundžić 860
Politika je uvijek tajna, pore...
23.05., 08:17, Boljunac - Srbija pokazala što i kako mis...
Roman E.M.Remarquea čiji naslo...
23.05., 08:07, dtuckar - O knjižici «Sve tajne HDZ-a» i...
...da se javi DARUVAR sa svoji...
23.05., 07:59, dtuckar - K. Marušić: Karamarko se treba...
U svakoj političkoj stranci is...
23.05., 05:00, preporod - O novom vodstvu HDZ-a - prve r...
Postoji barem 111 dobrih razlo...
23.05., 02:28, Domovine sin - K. Marušić: Karamarko se treba...
Bravo!
23.05., 02:16, Domovine sin
Najave
- 1
- 2
Tko je na vezi?
- H7
- Jardo
- Kolduš
- MIJO F
- zmijicamala
- 5 korisnika
- 82 gostiju
KOMENTARI ČITATELJA
Znao je g. Hitrec imati i puuuuno nadahnutijih (?!iskrenijih) tekstova.
Na Hrast ne treba trošiti previše energije, bio je odlična ideja, nova nada,bio je pomalo idiličan, ali od toga više ništa nije, neki su ga nažalost srozali u političku kaljužu sa ostalih 150+ strančica u RH.
p.s. kako neetko tko je utemeljitelj,os nivač,idejni začetnik može biti pučist?
Želimo li doći na vlast i promijeniti Hrvatsku, ovi procesi trebaju biti usporedno vođeni i međusobno usklađeni:
1.Kapilarno širenje i umrežavanje udruga vjerničko-protu liberalne orijentacije i istaknutih pojedinaca na Hrastovoj platformi.
2.Okupljanje političkih stranaka stvarne domoljubne opcije, pod koordinacijom osobe koja bi za takošto imala zeleno svjetlo Hrasta.
3.Demokratizacija i tuđmanizacija HDZ-a, pod unutarnjim pritiskom članstva i vanjskim pritiskom Hrasta.
Jugoslavenska desnica inficirala je čitavo hrvatsko društvo, sve političke stranke i sve institucije države, a što je najvažnije, ona je to učinila u omjeru potpuno nesrazmjernom udjelu iste u strukturi stanovništva RH. Upavo je zbog toga važno djelovati usporedno i usklađeno, jer i oni na takav način djeluju.
Međutim, po komentarima koji su protiv sadašnjeg rukovodstva vidim da se predbacuju neke stvari Hrastu ali ponovno se ne konkretizira, ne argumentira.
Što se tiče profesora Jurčevića čiji znanstveni rad cijenim ne mogu na žalost isto reći i za njegove javne istupe. Upozoravao sam ovoga proljeća na njegovu izjavu kako su "političke strukture u RH početkom 90-ih bile izdajničke". Tražio sam i dodatno objašnjenje od samog autora, ali on se hrabro oglušio i nije se odlučio pojasniti tu svoju podvalu.
Ipak, najvažnije je da Hrast i HKV idu dalje i nastave s principijelnim koalicijima. To nam je svima jedina nada.
Sve odluke Velikog vijeća Hrasta su legitimne jer se donose izglasavanjem odnosno o svemu odlučuje većina!
Pitanje je zašto,kako i kada se dogodilo da se upotrijebi "Demokracija" da bi se nadglasali "nepodobni" a kasnije ih se nazvalo i pučisti iako su oni bili i utemeljitelji!
Slažem se, samo tko su pučisti?
Vidim da ste plačimačka prof. Tuđmana, koji furt kukumavči za HDZ-om, napokon maknuli sa stranica stranke. Na kraju, možda vam sve ovo ispadne pozitivno i bude vam lakše raditi.
Pred kraj, spomenut ću riječi hrvatskog velikana:
"Uz samostalnost i neodvisnost naroda, u rešavanju domaćih i izvanjskih pitanjah, može biti različnih mnenjah, stranakah; nu kad se radi o souverenstvu naroda, tu ne može biti nego braniteljah i izdajicah naroda."
Dr. Ante Starčević, Otac domovine
Ne pada mi na pamet postavljati se iznad Starčevića. Znam da to što je on rekao i napisao nije Sveto Pismo, ali je nedvosmislena uputa za temelje državne politike.
Uzprkos svemu, HKV odrađuje dobar posao za Hrvate i Hrvatsku, tu nema spora. Zato i pratim ovaj portal.
NE U EU!
Ja vjerujem Hitrecu!
Pozdrav vaš zmijicamala
Poslusajte njegov govor sa skupa 18.04.11. na Tgu bana Jelacica!
Najupecatljiviji govor toga dana. Snaga, htijenje, zar, domoljublje, realno i zdravo, vjerujem i znanje vodstva i ostvarenja ideala.
U mjesto da ga stave u prvi plan, ovi ga kalkulatori gurnu u frizider...
Treba molit grobove za oprost!
Vi gospodo "nadljudi" nemate pravo zbunjivati te iste ljude svojim promjenama,nedo sljednostima i licemjerstvom .Stanje u HRAST-u oslikava i web stranica na kojoj je potpuna cenzura . Ako slučajno imate svoje mišljenje ,a različito je od jednopartijskog komentar neće proći .
„No nije mi žao uglednoga znanstvenika i jednoga od utemeljitelja Hrasta,..“ Meni također, osobno nisam hrastov aktivista, ali moj glas biti će za HRAST. Također se ugledni znanstvenik iskazao po blistavoj političkoj intuiciji na zadnjim predsjedničkim izborima, kada su osobni interesi nadvladali hrvatske osjećaje i opće dobro. (Istina Bog, ja u humanističkim znanostima ne znam što to znači biti ugledni znanstvenik. Znanstveno napreduju prema broju objavljenih slova. Teška je to matematika i za prof. Pečarića.)
Logika (komentar# 14) prošetaj se na stranice SDP-a i HDZ-a, tamo možete sigurno pisati što kod želite!
A zašto je HKV ostao u takvom "demokratskom" sastavu VVH, e to ne znam.
Odgovor na ovo pitanje i još mnoga može se naći u intervjuu s prof. Jurčevićem:
www.abh.com.hr/.../
Moj prvi komentar: nemreš bilivit..
Domovine sin, koliko znam, vi podupirete sadašnje vodstvo Hrasta. Pišete da je potrebna tuđmanizacija HDZ-a, pod vanjskim pritiskom Hrasta. Ako je istina ono što kaže prof. Jurčević, Ilčić i Markićka su bili protiv vezivanja Hrasta uz lik i djelo predsjednika Tuđmana, odlazak na njegov grob itd. Kako zamišljate da bi oni mogli pomoći u tuđmanizaciji HDZ-a?
Međutim trebalo je uzeti u obzir jaki egoizam vodećih ljudi u tom pokretu i oprečne vizije za budućnost Hrvatske ulazak u E.U. odnos prema emigraciji,Tuđm anovoj ostavštini,ekon omskim rješenjima i odnosima prema "STRANOM FAKTORU",
Sve to je dovelo do ovoga diskorda i krize u pokretu.
netreba HRAST još otpisivati.Tama n je puštio korjenje postao prepoznatljiv na Političkom polju .
Ipak je bio spojnica (donekle) bar za neke razjedinjene stranke "desnice".
Ovako "LJEVIČARI" koji su oduvijek (to im se mora priznati) imali jaku tzv,"PARTIJSKU DISCIPLINU",lik uju nad
neslogom među desnim strankama koje su
nažalost "blagoslovljene " sa "KOLOSALNIM EGO" INFLATIRANIM"vođama"
kojima je nemoguće priznati ZAJEDNIČKI PROGRAM i VRHOVNI AUTORITET JEDNE STRANKE
I JEDNOG VOĐE.
Žalosno ali istinito.
Opet,u politici se nikada nemože reći "DEFINITIVNO NE".
Zato netreba olako otpisiovati HRAST...
H.H. je povrsno dobro opisao sto je pojedinacnim Hrvatima u Hrastu i izvan
vazno sve do raskidanja svake medjusobne sveze i medjusobnog optuzivanja za potajni grabez vlasti, koju jos -jadni bili (!) - jo[ niti nemate.
Potsjecate me na onu cigansku, kad su gladni sjedili u satoru okolo prazne ponjave: Jedno ce Cigance, "Uh, babo, da imamo brasna k'o sto nemamo masti, zamijesili bismo si veeeliku pitu! Ja bi' je ovako lomio i jeo i jeo ..." Oni drugi Cigancici skoce na nj i pocnu vikati: "Vrag te odnio! ti bi sve sam pojeo, a nama ne bi nista ostavio!"
Eto kakvi ste vi Hrvati, braco moja! i vi hocete imati svoju drzavu - i to, modernu??? Mislim da vam nema spasa jer vi niste vise NAROD ili NACIJA kao sto ste bili za kraljeva domace krvi. Vi ste obican puk,pa natrag u Europu! U ropstvo, kamo ste i zasluzili!
S jedne su strane utemeljitelji Hrasta (u zagradi je skupina koju predstavljaju):
- Dražen Dujmović (građanske udruge),
- Josip Jurčević (ima svoju skupinu),
- Ivo Markulin (Hrvatski pleter),
- Ivan Marohnić (Društvo hrvatskih političkih zatvorenika),
- Alojzije Prosoli (vjerničke udruge),
- Ivica Relković (Obiteljska stranka),
- Ivan Tomljenović (udruge mladih),
- Željko Tomašević (žrtvoslovne udruge).
S druge su strane utemeljitelji Hrasta:
- Mirjana Granić (udruge za život),
- Hrvoje Hitrec (HKV),
- Ladislav Ilčić (GROZD),
- Krešimir Miletić (obiteljske udruge),
- Mario Ostojić (Hrvatska republikanska zajednica)
To je 8+5=13 skupina koje su utemeljile Hrast. Miroslav Tuđman i Ante Ledić koji su također utemeljitelji, ali samo kao pojedinci i nemaju svoju skupinu, još se nisu jasno opredjelili na kojoj su strani, ako na ijednoj.
Predsjeništvu stranke Hrast formalno je i registrirano tijelo i kao takvo služi za zaštitu imena Hrast i legalnosti cijelog projekta. Iz formalnih razloga, svaka odluka mora proći kroz Predsjedništvo, po Statutu. U Predsjedništvu su predstavnici svih skupina po jedan, dakle njih 13. Jedan menševik je umro, dok se jedan boljševik odmetnuo od svoje skupine, pa je tamo pozicija 7:5 u korist boljševika.
Predsjednica stranke formalna je pozicija za zastupanje stranke i sazivanje tijela stranke, ali nema ovlasti odlučivanja. Predsjednica je Željka Markić iz GROZD-a, menševik. Ona, znajući da je Predsjedništvo boljševičko, odbija sazvati isto iako je po Statutu to dužna činiti jednom mjesečno. Time je dovela Hrast u nelegalno djelovanje, jer po Statutu sve odluke donosi Predsjedništvo. Sada predsjednica vodi stranku (zapošljava ljude, vodi novčane transakcije...) bez odluke tijela koje je za to ovlašteno, čime zloupotrebljava položaj i ovlasti.
Veliko vijeće glavno je tijelo pokreta koje donosi sve političke odluke. Ipak, odluke koje involviraju stranku kao pravnu osobu formalno treba donijeti Predsjedništvo nakon toga. Kako je struktura Velikog vijeća fleksibilna, menševici su uspjeli ubaciti u njega 15-ak svojih ljudi. Od tada Veliko vijeće samo je glasačka mašinerija menševika bez mogućnosti promjena strukture.
Boljševici su pokušali organizirati sjednicu Predsjedništva da spriječe obrat u Velikom vijeću. Menševici su, da to spriječe, pozvali desetak ljudi na sjednicu koji su je prekinuli fizičkim napadom na boljševike.
Uvidjevši da je bilo kakvav dolazak na Veliko vijeće uzaludan, a posebno nakon fizičkog obračuna na Predsjedništvu, boljševici više ne dolaze na sjednice Velikog vijeća.
sermoncro.com/en
sermoncro.com/.../...
Firma dejstvuje u vascelom regionu:
CROATIA
BOSNA AND
HERCEGOVINA
MACEDONIA
MONTENEGRO
SERBIA
SLOVENIA
ko nas bre zavadi?
Je li gđa Markić iz ovih razloga odpočetka za bezuvjetni ulazak u EU, mislim, radi biznisa?
"Naime, u dugim raspravama na početku nastajanja političkog pokreta Hrast, utemeljitelji su predvidjeli i veliku vjerojatnost da će, prije ili kasnije, protuhrvatski interesi izvršiti pokušaj infiltracije i pučističkog preuzimanja pokreta Hrast. Stoga je u statut stranke Hrast ugrađen mehanizam da se zaštite ideje, vrijednosti i politički ciljevi pokreta Hrast.
Radi se o statutarnim odredbama po kojima sve važnije odluke u stranci donosi predsjedništvo stranke, kojeg su činili predstavnici utemeljitelja. Na temelju toga je za početak srpnja 2011. sazvana sjednica predsjedništva stranke Hrast. U međuvremenu je umro jedan član predsjedništva (M. Mikuljan). No svejedno, odnos snaga u predsjedništvu stranke bio je 7:5 u korist prevarenih utemeljitelja. Prije sjednice predsjedništva pučisti su pokušali preobratiti dio članova predsjedništva, no nisu uspjeli.
Stoga, kad se na početku sjednice pokazalo da su pučisti u manjini, Markićka daje signal Granićki i Rubiću da u prostorije sastanka pozovu skupinu uglavnom nepoznatih nasilnika s kojima je izravno izvan prostorija čekao i upravljao Ostojić. Po upadu nasilnika u prostorije s njima su – osim Ostojića - upravljali još Markićka i Rubić (koji su članovi predsjedništva stranke) te Ilčić i Miletić. Zanimljivo je da Ilčić, Ostojić i Miletić (kao i većina utemeljitelja) nisu osobno članovi stranke, te nisu imali što tražiti na sjednici predsjedništva.
O drskosti Ilčića i Miletića svjedoči i činjenica da su nepozvani došli na sjednicu predsjedništva, te su odbili zahtjev članova predsjedništva da napuste sjednicu. Tako su njih dvojica unutra čekali upad nasilnika.
Nasilnici su počeli fizički zlostavljati najmlađeg člana predsjedništva Živkovića te prijetiti ostalima. Stoga je član predsjedništva Tomašević telefonom pozvao policiju, pa je i on prije dolaska policije fizički napadnut. Zanimljivo je da je policija bila krajnje suzdržana, te su nakon odlaska policije u prostorijama ostali svi, uključujući i nasilnike. U toj situaciji Tomašević i Živković su nazvali nekolicinu utemeljitelja i obavijestili nas o svemu te da neizvjesnost i dalje traje. Nakon 40-ak minuta u prostorije smo došli Tomljenović i ja a potom i još neki utemeljitelji.
Budući su prostorije bile u posjedu udruge DIS, koja je te prostorije ustupila na korištenje Hrastu i još nekim udrugama i inicijativma, obavijestio sam sve nazočne da – zbog opće sramote i blamaže – Hrast više tu ne može održavati sastanke bez nazočnosti zaštitara.
Na to su pučisti dali znak nasilnicima te su zajedno u hordi s njima počeli iz prostorija otuđivati sve što im je došlo pod ruku: fotokopirku, računala i drugu informatičku opremu, dokumente, majice, letke itd. Zamolio sam Ilčića, Miletića i Markićku da se urazume te da barem naprave zapisnik toga što iznose, kako moja udruga DIS ne bi bila odgovorna za otuđenje stvari. No, sve troje me ignoriralo i slavodobitno se smješkalo, a Ostojić (kojeg inače dosta dobro poznajem) s pjenom na ustima je siktao prema meni: „Raskrinkat ću ja tebe! Saznat će se za koga radiš!“ Rekao sam mu da se sabere, te da promisli za koga on radi uvodeći latinoameričke „tupamaros“ metode u politički život u Hrvatskoj.
U toj suludosti nije mi preostalo drugo nego pozvati policiju radi otuđivanja imovine. Policija je brzo došla. No, znakovito je – osim konstatacije da sam ih pozvao i mojih podataka – policija nije ništa praktički poduzela, iako su nasilnici još uvijek otuđivali imovinu.
Dakle, ovo fizičko nasilje je temeljna demokratska granica koja predstavlja potpunu kompromitaciju i rušenje političkog pokreta Hrast, bez obzira kako će cijela stvar završiti u formalnopravnom smislu, a taj formalnopravni dio još traje.
Osim tih kratkoročnih negativnih učinaka, ta blamaža i sramota će sigurno poslužiti i za kompromitaciju budućih političkih pokušaja u koje će se uključivati domoljubi i vjernici, jer pučisti su se uporno predstavljali kao zastupnici kršćanskih i domoljubnih vrijednosti i interesa, a nalaze se ina čelu takvih udruga. Stoga treba očekivati da će se većina čestitih vjernika i domoljuba iz toga kruga ograditi od sramotnog i kompromitirajuć eg postupanja Ilčića, Markićke, Miletića, Ostojića i Rubića."
Hvala za ovu javno objavljenu istinu, profesore Jurčević!
"...Na taj način je očigledno da vladajuće državne institucije stoje iza cijele „nasilne operacije u Hrastu“, tj. puča, fizičkog nasilja i uništavanja političkog pokreta Hrast, te pokazuju što su vladajuće političke strukture u stanju poduzimati za onemogućavanje konstituiranja hrvatske politike u Hrvatskoj."
"Gotovo cijeli politički prostor u Hrvatskoj i BiH (stranke, mediji, novac itd.), kao i većina hrvatskih interesa i vrijednosti su okupirani, a okupatori dobro znaju da je za trajanje njihove okupacije najvažnije u ranoj fazi locirati, identificirati i razbijati hrvatsku politiku."
Baš je u Jurčevićevom interviewu sve razvidno, zato vas pozivam da ga pročitate. Tada će te vidjet da nema mjesta za "sve skupa".
Važno je samo da nekoliko pojedinaca nije sposobna preći preko vlastitih sitnih partikularnih interesa i ega da bi očuvali ovo malo suvereniteta što je ostalo.
Mladi moderni desničari pod hitno će se morati involvirati u politiku,uzor trebaju biti stranke poput norveške stranke progresa,joobik a,fidesa,britan skog BNP-a i sličnih kojima su ekonomska pitanja ,pitanja zaštite gospodarskog suvereniteta,ku lturne,rasne i vjerske posebnosti,poli teizam vrijednosti i viđenje svijeta kao etnopluralog a ne globalnog sela vrijednosti su kojima treba izlaziti u javnost,plus još malo PR-a,odijevanje i slično i možda nešto i bude....
„Nakon nekoliko sati prekida, većina članova predsjedništva su nastavili svoju sjednicu i donijeli su legitimne odluke, između ostalih i odluku o brisanju iz članstva predsjednice stranke Markić i Rubića. Sve to je upućeno na verifikacijsku proceduru u nadležno Ministarstvo uprave.“
dr J. Jurčević
„…naravno da mi je vrlo žao što su neki ljudi otpali, (…) žao mi je što je predsjednik Obiteljske stranke prije tih događaja zamrznuo svoje članstvo u svim tijelima pokreta Hrast (…) No nije mi žao uglednoga znanstvenika i jednoga od utemeljitelja Hrasta, koji se - bez znanja pokreta - odjednom pojavio kao jedna od "ključnih figura" stanovitoga fantomskog pokreta kojemu je dana važnost u medijima, premda u zbilji ne postoji.“
H. Hitrec ( 25.08.2011.)
Očito se još nešto ( tajnovito ) zbilo u međuvremenu između ove dvije izjave…
Nepobitna činjenica je ta kako se mi volimo hvastati kako mi nismo Balkan ali realnost je okrutna, tvrditi da nakom 60 i kusur godina udisanja klica Balkana nismo zaraženi je samo negiranje nepobitnoga, okrenite se oko sebe i ako ne osjećate miris balkana osjetila su Vam otupila.Vjekovi ma smo pod nekim i kada se pojavilo svijetlo na kraju dugog i mračnog tunela gdje smo nakon njega mogli pronaći mir i spokoj mi smo nakon izlaska svojom taštinom uletili u crnu rupu koja nas nemilice mrvi u atome.
Stoga ne tražite krivce u drugima, nisu oni krivi, krivi smo mi jer tek kada shvatimo da je moć u nama svima a ne u pojedincima biti ćemo spašeni.
Baš je u Jurčevićevom interviewu sve razvidno, zato vas pozivam da ga pročitate. Tada će te vidjet da nema mjesta za "sve skupa".
Što je tu razvidno? Ma daj Branko ne blebetaj gluposti. U šibenskom kraju Bralići su iz Kraljica, a siguran sam da strina Stana iz Kraljica ne bi takvima povjerila ni koze čuvati. Kad-tad, takvi sve upropaste, a oni bi u politiku?
Vaši kako ih nazivate „pučisti“ sebe nazivaju vjernicima i domoljubima. Oni to jesu. Plodovi njihova rada to svjedoče. Zar treba trošiti riječi što je sve napravila udruga GROZD tijekom pet godina rada. I gle, sada bi dr. Jurčević, njihovih 50 000 umreženih volontera na „pijat“, a Iličiću i Markićki sutra nugu u stražnjicu. Ne gospodo, budimo iskreni to je njihov miraz koji nose u HRAST.
Ako se ti ljudi i pitaju je li Jurčević vjernik, imaju na to pravo, jer zastupaju u pokretu i interese svoje udruge. Jurčeviću sakrament ženidbe nije bitan ni u njegovom prvom ni u drugom braku (prema razgovoru za Gloriju). Znači, agnostik je kao i Josipović? Uredu, poznajem mnogo agnostika i pravih ateista, koji su izvrsni ljudi i svi mi vjernici (barem ja), pred njima mogu(žemo) samo glavu nakloniti. Ali u timskom radu u tavom političkom pokretu, potrebno je znati i te stvari.
Je li se dr. Jurčević principjelno ponašao u radu HRASTA? Ja koji gledam sa strane i nije. Koketirati s Plamenom i ABH, koji su samo kopirali HRAST, nije pošteno ni politički konstruktivno. Imali su Sačić, pa i Jurčević i drugi dovoljno vremena da utemelje prvi domoljubni pokret ili stranku i budu lideri. Ne, nisu oni zato sposobni, nego biti destruktivan i razoriti sve, a okriviti druge, to mogu. Jednostavno, neki ljudi su takvi i gotovo.
Hrastovci radite i dalje, pregovarajte za koalicije, i rezultati će biti izvrsni. A, zalutale ovce neka i dalje bleje.
Mene zanima čemu tolika frka oko nečeg što u zbilji ne postoji ?!?
Čak su ovi koji se nisu usudili "talasati" više krivi od pučista. Kako možete "ne talasati" u ovakvim vremenima??? Kako vam može odgovarati status quo??? Ma nesposobni ste svi zajedno i niste zaslužili 1 promil glasova. Sram vas može biti.
To je samo djelomično istina.
Smatram kako je veći problem što bi svatko htio biti šef, direktor, predsjednik stranke/udruge/ zadruge/kaljuže ... To nam je u nasljeđe ostavio balkanski i komunistički režim kojeg se nećemo riješiti još barem dvije generacije. Mi smo mentalno jako podložni raslojavanjima, svi misle kako su najpametniji i svatko ima mišljenje o svemu - od izbora nogometaša u reprezentaciju do taktike bojovanja, a sve iz udobne fotelje ili omiljenog birca. Tu je naš problem, a ne raznorazni "vragovi". Sami smo si najveći vragovi...
Što se tiče tog politički smišljenog "Balkana" (Turska Europa nakon mira u Srijemskim Karlovcima 1699.), nikada nisam bio dio istog, ni mentalno ni zemljopisno, niti prihvaćam da mi netko stalno pere mozak da sam dio tog mentaliteta. Hrvatska je dio Srednje Europe i Mediterana, a stalnim spominjanjem Hrvatske u bilo kojem kontekstu "Balkana" zapravo pomažeš onu izdajničku politiku Račana i Mesića iz 2000. i Hrvatskoj nesklonih međunarodnih oligarha. Guraš nam "Balkan" u potsvijest. Poslušaj malo ove jugomedije, čak ni u komunizmu nismo toliko bili izloženi svrstavanju Hrvatske na "Balkan".
Inače, slažem se da postoji dosta "ljudi koji sve znaju" i ti su redovito vrlo glasni.
Pozdrav vaš zmijicamala
BRANKO BRALIĆU vidim da opet počinjete izmišljati bolje bi vam bilo da šutite i da se više,ama baš više nigdje ne oglašavate jer kad ja počnem pisati o svim vašim potezima...svi ovdje bi se mogli nači šokirani zato bi vas zamolio da šutite...a što se tiče Jurčevića i ABH evo vam jedan citat sa facebooka gdje Mari Maks Slaviček odgovara meni...
da nisu pristali na Hrastove uvijete predizbora ovim riječima kojima sam ga očito uvrijedio
Mario Maks Slaviček Eto sad se i vrijeđamo...mi razgovgovaramo sa svim domoljubnim opcijama i pojedincima,raz govarali smo i s Vama, ali vi ste prihvatili prijedlog HRasta i idete u izbore prije izbora, a nama ste na sastanku, nakon što nismo dopustili da nas Ćorić I HRast izmanipuliraju jer ih je došlo 15 na sastanak na kojem se trebalo glasovati, (nas je došlo trojica). dakle nakon našeg ne slaganje bez rasprave i uvjetovano je Ćorić rekao "Ako nećete kako je HRast predložio, jer mi to prihvaćamo, možete napustiti prostorije" Mi smo sretni to i učinili jer smo vidjeli tko i kamo to vodi. postoji zapisnik, postoji audio zapis tog događaja prijatelju. Dakle HRast koji je Jurčević i osnivao nameće i nametnuo je pravila vama, iz čega slijedi da oni vode igru kod Vas. Nama je to neprihvatljivo, nedemokratski ali et raščistilo je namjere i sad znamo na čemu smo. A što tebi jamči prika da taj HRast ne radi i dalje sa Jurčevićem i drugima? Ipak oni u vodstvu imaju stare obavještajne lisice.
-i sad ja vas pitam dali je ABH domoljubna stranka čime je otišao sa sastanka i odbio predizbore....i to nazivaju nedemokratski.. ...a boje se prvo izači pred birače....dajte nemojte nasmijavati puk Branko Braliću....a Jurčevića i karamarka si stavite u špajzu te im dajte kavicu neka piju i razgovaraju o budućnosti ABH i ucjenjenog Sačića sa HDZ-om...
-eto pozivm sve koji vjeruju vama da odu na službene stranice HRasta i da si utvrde da ste se izvalil toliku glupost da se čudim da vjerojatno u svojo laži i živite....ali eto vam i istine
www.h-rast.hr/.../
-a za izrečene laži se sramite!
Za koga biste glasovali da su danas izbori?
JEDINO HRVATSKA 2 %
HRVATSKI PLAMEN 4 %
HČSP 1 %
HSP dr. Ante Starčević 3 %
HRAST 2 %
Volim Hrvatsku, NE U EU 1 %
ABH 2 %
KOALICIJA SVIH GORE NAVEDENIH 55 %
druge opcije 30 %
Nije ukinuta mogućnost lajkanja nego ne možete glasati za svoj vlastiti komentar.
Inače, ovo su članovi Stalnog odbora Velikog Vijeća pokreta Hrast:
Hrvoje Hitrec
Željka Markić
Dražen Bušić
Ladislav Ilčić
Mario Marcos Ostojić
Krešimir Miletić
Ante Šimić
Ostali (M. Tuđman, M. Granić, gen. Glasnović i drugi) se mogu vidjeti na slikama koje se vrte na Hrastovom webu. Što se tiče stranke Hrast i njenog članstva, tu stvar nije skroz jasna. Ali s obzirom da su stranku smatrali samo formalnošću koja je podložna odlukama VV-a, mislim da je i stranka sad u rukama Ilčićeve struje.
Ja na primjer vidim opciju glasanja za komentar 43. A ne vidim za svoje komentare. Mislim da se stvarno radi samo o tome.
Citat javornov:
Samo naivac može vjerovati kako su slučajno hrvatski branitelji razjedinjeni u stotinu udruga, kako su slučajno hrvatski seljaci razjedinjeni u desetke udruga, kako je slučajno rascijepljen HSLS, kako su slučajno podijeljeni i pravaši... I sad je valjda paranoično tvrditi da se slično događa i s Hrastom??
"To je samo djelomično istina.
Smatram kako je veći problem što bi svatko htio biti šef, direktor, predsjednik stranke/udruge/ zadruge/kaljuže ... To nam je u nasljeđe ostavio balkanski i komunistički režim kojeg se nećemo riješiti još barem dvije generacije. Mi smo mentalno jako podložni raslojavanjima, svi misle kako su najpametniji i svatko ima mišljenje o svemu - od izbora nogometaša u reprezentaciju do taktike bojovanja, a sve iz udobne fotelje ili omiljenog birca. Tu je naš problem, a ne raznorazni "vragovi". Sami smo si najveći vragovi..."
---------------------
Vi pišete o mentalitetu, koji je nedvojbeno prisutan i perzistentan. A ja pišem o moćnom političkom i financijskom utjecaju - višedesetljetni m destrukcijama svega hrvatskoga. Moj je stav kako je mentalitet u toj borbi daleko slabiji uzročnik od političko mafijaške destrukcije.
1- Što sam ja u ovom komentaru ismislio? Samo sam prenio link.
2- O kojim ti predizborima pričaš? kad će i kako bit provedeni - odgovori na ovo pitanje.
3- Reci od kojeg si ti datuma član Hrasta.
4-iznesi sve moje poteze! Možda misliš na moj mukotrpan i dugotrajan volonterski rad? A šta si ti napravio osim šta radiš medvjeđu uslugu sadašnjem Hrastu? Ne želim više raspravljat s tobom, to sam ti već jedanput rekao. Dakle, pusti me u miru!
tportal.hr/.../...
DALI JE TO BILA SLUČAJNOST ?! …NE NIJE ZA ČIJU KORIST JE JURČEVIĆ POKUŠAO RUŠITI HRAST.....SVAKO M PAMETNOM BIO JE I OSTAO HDZ-ov POSLUŠNIK !
Branko Bralić Tomislave, ja sam navikao ta tvoja lupetanja, ali ovo je bezobrazluk. Da vi, koji ste izdajnici za to optužujete druge i to kroz medijski linč. Sranm vas bilo.
Prije 46 minuta/e
Tomislav Martek Branko o vama sve govori vaši komentari uvaženom Akademiku Josipu Pečariću....i zato vas može biti sram....ali to govori o vama da se sakrivate iza domoljublja.....
Prije 45 minuta/e
Branko Bralić Mene sram? Vas će vaši potomci proklinjat. Ušli ste u povjest kao oni koji su onemogućili da sa Hrvatska vrati Hrvatima, zadnji put u povjesti. ovu priliku više nikad nećemo imat,a vi ste izdaajnici hrvatskih nacionalnih interesa, i bit će vam suđeno, ne brini.
Prije 42 minuta/e
Branko Bralić Nećete se zvuć od ove odgovornosti, ja ti jamčim!
Prije 41 minuta/e
Tomislav Martek ako ćemo govoriti koga će potomci proklinjati.... ..to si možete pogledati u svoje ogledalo.....a zašto se istine bojite....????
Prije 40 minuta/e
Tomislav Martek a što se tiće prijetnji upućenih prema meni ....samo slobodno udbaši su uvjek ležećki izlazili iz moje kuće......ali neka ljudi vide tko ste i što ste ....
Prije 38 minuta/e
Branko Bralić Slušaj smrade ikzdajnički, dočarat ću ja tebi kako izgleda vaša demokracija šakama.
Prije 38 minuta/e
Branko Bralić ko je Marcos Mario Ostojić - ti reci.- Izvoli.
Prije 37 minuta/e
Branko Bralić je li on djelatnik MVPa?
Prije 37 minuta/e
Branko Bralić Ko radi i koje su preporuke potrebne da bi se radilo u MVPu?
Prije 37 minuta/e
Branko Bralić ajde, odgovori sadd, šta se sramiš?
Prije 36 minuta/e
Branko Bralić Ko jje Mario Marcos Ostojić? Odakle mu uvijek pri ruci desetak "ćelavaca"?
Prije 36 minuta/e
Branko Bralić Je li Mario Marcos Ostojić, djjelatnik MVPa i špijunčić za HDZ vukao i sadd vuče konnce?
Prije 34 minuta/e
Tomislav Martek Mario Marco Ostojić je HRVAT I DOMOLJUB....a tko je ŽELJKO TOMAŠEVIĆ koji radi u Ministarstvu obrane i ko ga je zaposlio....
Prije 34 minuta/e
Branko Bralić Ko je stajao iza preuzimanja Hrasta od strane Trojke? ko je bio četvrti u sjeni? je li to bio Ostojić? Hajde, reci slobodno.
Prije 33 minuta/e
Branko Bralić Druga stvar, mogla bi vaša eekipa spoznat dobro šta su šake! Jel vi mislite dda sammo vi znate šakama rješavat stvari? ha?
Prije 32 minuta/e
Tomislav Martek BRaliću ,BRaliću zar vas je tako majka odgojila da drugome vičete smrade.....pa neka ljudi vide tko ste i što ste....bravo samo naprijed....rea girate ko da vas je pčela u rit upiknula....:)))
Prije 32 minuta/e
Branko Bralić Svaki izdajnik je SMRAD ! Tisi smrad i tvoja klika su smradovi!
Prije 31 minuta/e
Tomislav Martek Braliću ne valja vam se samnom bosti,nastradat ćete...:))
Prije 31 minuta/e
Branko Bralić Spoznat će te i vi šta su šakee, he he he...
Prije 31 minuta/e
Branko Bralić od tebe nastradat? vidi vidi....;-) Postali smo opasni...
Prije 30 minuta/e
Branko Bralić hooćeš li pozvat Ostiojića i jegove šakače???
Prije 30 minuta/e
Tomislav Martek Braliću znaš gdje živim....dođi pa da vidim te tvoje šaketine....ili ću morati ja doći tebi.....izaber i....ili samo laješ bez reda ....
Prije 30 minuta/e
Branko Bralić Ti diijeliš šake, djelit ću ih i ja! Točka.
Prije 29 minuta/e
Branko Bralić znači ti si jedan od Ostojićevih Ćelavaca?
Prije 29 minuta/e
Tomislav Martek prijatelju ako sam ti ja ćelavac...onda ti jako brzo moraš kod ookuliste
Prije 28 minuta/
BRANIMIR GLAVAŠ gnjevno je reagirao na optužbe koje je protiv njega u intervjuu danom za jedan dnevni list iznio nekadašnji zapovjednik Specijalne policije na području Velebita i svjedok u slučaju "Medački džep" Željko Sačić.
U svom je intervjuu Sačić, govoreći o suđenjima za ratne zločine između ostalog prozvao i Branimira Glavaša. "Još dok je bio rat, trebalo je vidjeti da li je država spremna, da pet, deset ili dvadeset ljudi, iz borbenih postrojbi izvede pred sud. Pogledajte kakvo je danas suđenje Glavašu, a te 1993. ili 1995. godine zamislite si pedeset takvih Glavaša", između ostalog rekao je Sačić, stoji u Glavaševom priopćenju.
"Sramotno je da Sačić koji se naziva profesionalcem tako paušalno ocjenjuje druge koji mu ne mogu odgovoriti", smatra Glavaš te se pita otkud Sačiću pravo da se precjenjuje u svom znanju i saznanju o svim dijelovima hrvatskih bojišta, najavljujući tužbu zbog klevete ukoliko mu Sačić ne uputi službenu ispriku.
"Za razliku od vas ja nisam bio u zapovjednom lancu, ako su se eventualno i događala ubojstva, koja se nisu smjela događati, kao u "Medačkom džepu", "Bljesku" i "Oluji". Nisam bio u zapovjednom lancu ni kad su se događala ubojstva zbog kojih sam uvučen u ovaj proces u Osijeku. A vi ste Sačiću bili i sudite o sebi i svojim postupcima", piše Glavaš u svom reagiranju na Sačićeve izjave, optužujući ga da je ubojstva, ukoliko su se događala, i sam skrivao kao visoki djelatnik MUP-a.
Glavaš dalje navodi kako je on još 1992. godine u ulozi predsjednika Izvršnog vijeća pismom upućenim tadašnjem ministru Jarnjaku tražio da se zločini istraže, ali to se nikad nije dogodilo zbog zapovjedi nekoga iz Sačićeve blizine, a možda i Sačića samog.
"Sad ste kao heroj i onda ste kao željeli reći što se događa, ali niste mogli jer je bila takva politika. Zašto niste dali ostavku, jer dobro ste znali što se događa?!", upućuje Glavaš ljutito pitanje prema nekadašnjem zapovjedniku Specijalne policije.
"S pravom hrvatski branitelji ovih dana postavljaju pitanja kakvi ste vi (generali) i vi (Sačiću) ljudi, kada na takav način optužujete jedni druge. Sramno je što ste se okitili odličjima i sramotite sve branitelje", poručuje Glavaš i svoje priopćenje zaključuje jasnom porukom: "Sramite se, Sačiću!"
www.index.hr/.../354454.aspx
datum ovoga teksta je -nedjelja, 29.7.2007 20:43
Branko.
Za događaje tada u HDZ-u i sada u HRASTA Vaša odgovornost je izrazita, izravna i velika!
Tada u HDZ-u i sada u Hrastu prevrati su se dogodili uz Vaš blagoslov i podršku, zato snosite potpunu odgovornost čak i više od ovih mlađahnih
„ Sanaderića“ željnih vlasti i moći, koji su kao i Sanader osjetili draž krvi i moći!
Što ste kasnije uvidjeli pogriješku sa Sanaderom već je bilo kasno.
Naivnost ( ako ) Vas ne oslobađa odgovornosti, u slučaju HDZ-a i sada u slučaju Hrasta posebno.
Ovo što se dogodilo u Hrastu tipičan je plagijat događanja kada je Ivo Sanader i uz Vašu suglasnost napravio prijevaru i krađu u HDZ-u kada je preuzeo čelno mjesto.
Posljedice su poznate i na našu žalost teške po Hrvatsku, hrvatski narod.
Radilo se o različitim politikama, na jednoj strani izrazito hedonističkom, liberalnom, protiv Hrvatska i s druge strane Domoljubnoj.
Ista stvar dogodila se u Hrastu i prevareni su ljudi koji su se izrazito izjašnjavali kao „Domoljubi“ i povjerovali ovim malim Sanaderićima.
Nadam se i uvjeren sam kako su njihove i vaše sposobnosti imajući iskustva iz HDZ-a providne i ne ćete nanijeti na našu sreću zla koje je nanio Ivo Sanader.
Bez obzira na sve, Vaša odgovornost je velika a i ovih ostalih podupiratelja tog stanja.
Ponavljam niti Vas niti ove „ Domoljube“ naivnost ne oslobađa odgovornosti.
Prijevara u HDZ-u izašla je na vidjelo kada su posljedice po Hrvatsku, hrvatski narod i branitelje bile porazne i danas teško ispravljive, a nadam se naprosto sam uvjeren kako vi ne ćete imati prilike još jednom napraviti zlo, hrvatskim braniteljima, narodu i dragoj nam Domovini! Toliko uvoda.
Moram se sada osvrnuti na činjenično stanje u Hrastu koje je bilo kronološki ovako.
Vidljiva borba za vođu odnosno za „Sanadera“ u Hrastu pokazala se odmah na početku. Budući je Hrast drugačije uspostavljen organizacijski nismo imali „vođu“ naprosto zato što ključni ljudi Jurčević, Ilčić, Hitrec a niti Tuđman nisu imali karakteristike vođe. To se osjetilo u organizaciji jer su svi koordinirali i tako se događalo da imamo u istom mjestu nekoliko tih koordinatora a da jedan za drugog nisu znali a najmanje su znali lokalni koordinatori.
Nesmiljena borba za vođu vodila se svim mogućim sredstvima upakirana u „dobre“ namjere širenja ideje Hrasta!
Takve stvari su se događale redovito jer „ veliki“ koordinatori su htjeli biti vođe i to su pokazivali na taj način što je štetilo radu Hrasta, a nisu imali osnovne pretpostavke za preuzimanje čelnog čovjeka u Hrastu.
To je bilo vidljivo, na to sam upozoravao već u siječnju, a kako nismo imali nikakva programa, ( nema ga niti danas ) a napustili smo načela koja su vladala u VVH među utemeljiteljima bilo je samo pitanje trenutka kada će se nešto ovako dogoditi u Hrastu.
Kada su se ispunili uvjeti nastao je prevrat u Hrastu.
Objektivni promatrač, a uz to član Hrasta gledajući ovu smušenu organizaciju bez NACIONALNOG programa, nekoliko njih zapitalo se „ Jesmo li mi zalutali u ovu grupu ljudi“ Puno njih izrazito kvalitetnih ljudi povukli su se iz rada zbog takvog stanja, a važne osobe nisu se priključile upravo zbog tog stanja niti do današnjeg dana.
Situacija se posebno zakomplicirala kada je poslije prosvjeda branitelja 16. travnja 2011. godine na Trgu JBJ novinar Dubravko Pavličić analizirao vođe na desnoj strani i nije našao odgovarajuću osobu. Tada je konstatirao da se pojavio jedan govornik koji pokazuje karakteristike vođe. Radilo se o Ivici Relkoviću koji je jedini u tom društvu u Hrast imao viziju, i pokazao organizacijske i govorničke sposobnosti koje treba imati jedan vođa.
Tada su proradile u njima Sanaderove strasti i učinili su sve i potpuno i to na jedan grubi način isključili Ivicu Reljkovića iz daljnjeg rada. Kada su to osigurali obračunali su se i sa vašim ( ja bi rekao naivnim) znanstvenikom.
Ostao je trio: Ilčić, Markićka, i Miletić, podrškom sirotog Gorana Rubić i Vi, koji ste to sve skupa podržavao i kalkulirao. To se pokazalo tako što ste u istom glasovanju za nešto i dizali ruku odmah spustio i kada ste vidjeli da je na jednoj strani više tada digli ponovno ruku ili je ostavili u džepu. Moj dragi Hitrecu upravo tako kako sam napisao.
Ja bi mogao prave uzroke još nabrajati jer sam ih vidio a upozoravao sam među ostalima i Vas pogledajte mailove. Mislim kako je sada nepotrebno to ponavljati.
Zadržati ću se na Vašoj konstataciji o nezadovoljnicima.
Dana 17. lipnja na sastanku VVH napravljen je PUČ na čelu s Ladislavom Ilčićem, Željkom Markić, Krešimirom Miletićem, posebno Vašom podrškom
( kada ste dizali i spuštali ruku, jer niste bili sigurni što će se dogoditi) jadnoga Gorana Rubića i sirote Mirijane Granić, koja je odigrala još jednu grubu i ponižavajuću ulogu.
Ti pučisti bili su Iličić, Markić, Miletić, Podrška Hitrec, jadan Rubić i sirota gospođa Granić. Toliko o tom famoznom pučističkom sastanku VVH održanom 17. lipnja 2011. godine.
Posebno je važno naglasiti događanja na sastanku Predsijedništva stranke dana 04. srpnja 2011. godine kada je PUČ dobio završnu grubu glazuru.
Mora se konstatirati, da je sastanak sazvalo dovoljan broj članova Predsijedništva stranke prema statutu, kojeg je prihvatila Predsjednica stranke gđa Željka Markić, Ona je otvorila sastanak predložila Poslovnik i odlučila prekinuti ( zatvoriti) održavanje sastanka.
Članovi Predsijedništva stranke sa time, nisu se složili i glasovanjem odlučili nastaviti održavanje sastanka. Kako Željka nije htjela a morala je nastaviti sa sastankom, nastavak sastanka vodila je najstarija članica Predsjedništva, jer jadan Rubić bio je potpuno izgubljen.
Kako je Markićka vidjela da je izgubila kontrolu nad vođenjem sastanka, aktivirala je plan „B“ i pozvala planiranu unaprijed organiziranu i pripremljenu nasilničku grupu koju je pozvala iz dvorišta sirota gđa Granić po naredbi gđe Markić. Ispada da je gđa Granić organizirala tu grupu ( sirota ni kriva ni dužna samo proračunata ) a stvarni organizatori su Ilčić i Markićka. Članovi te batinaške grupe, fizičkim su napadom na članove Predsijedništva spriječili nastavak sastanka. Nikakvog druge tučnjave nije bilo? Pozvana je policija, koja nije, mislim niti napisala zapisnik, na što vam to sliči. Poslije kraćeg prekida i odlaska policije, članovi batinaške grupe po zapovijedi Ilčića odnose računala, kopirni aparat i druge predmete. Tom prilikom istrgnuli su i razbili telefonski kontakt u prostoriji. Jako uljudbeno?
Mi to zovemo dobrim i točnim nazivom krađom, a Ilčić, Sanaderovski: Oni su to poklonili i imamo pravo uzeti. Bravo gospodine HITREC.
Ukoliko Vi i ostali „Domoljubi“ to podržavaju mogu iskazati samo svoje
„ divljenje“? Bravo?
Policija je ponovno dolazila ali niti tada nije napravila valjani zapisnik. Bravo? Možda je sve to bilo slučajno?
Kako bi skratio upravo se dogodilo ovako kako sam napisao i ti nezadovoljnici,
Ilčić, Markić i Miletić uz podršku Vas, jadnog Rubića i sirote gđa. Granić te naivnih „domoljuba“ pučem su preuzeli u stilu Ive Sanadera i Vašom kratkovidnošću kontrolu u Hrastu. U Hrastu bez vizije, bez programa s globalističkim pristupom i smušenom nacionalnom politikom imamo to što imamo,
Budući ovakvo stanje u Hrastu i općenito u domoljubnoj opciji odgovara grupi oko HDZ-a i Kukuriku koaliciji oko SDP-e odluka Ministarstva uprave na koju se vi pozivate naprosto je čudna i na žalost vama ide u prilog. Nisu pobijene odluke Predsijedništva već je sam sastanak proglašen nelegalnim što je apsurd jer ga je započela Predsjednica stranke, htjela prekinuti a članovi Predsjedništva valjanom odlukom nastavili i onda se događa fizički napad i prekid ali kada se situacija smirila većinski dio članova Predsijedništva nastavili i donijeli pravovaljane odluke.
Kako Hdz-u ne odgovara ništa, odluka Ministra uprave upravo je takva da omalovaži i Predsjednuištvo stranke i Pučiste na čelu s Ilčićem.
Zato Vi sve drugo nazivate nestalim opcijama. gospodine Hitrec!
Gospodine Hitrec Vi i pučisti Ilčić, Markić i Miletić snosite odgovornost za neuspjeh okupljanja čitave DOMOLJUBNE opcije i eventualni neuspjeh Domoljubne opcije na sljedećim izborima.
Povijest Vam to ne će oprostiti!
Ivo Markulin
Član VVH, Utemeljitelj
Ovaj komentar mi se čini toliko razbijački i klevetnički da je za ne vjerovati. Ako je pisac ovoga komentara bio jedan od utemeljitelja Hrasta kako je to uspio?
Kako je mogao biti ''Član VVH, Utemeljitelj''.
Pozdrav vaš zmijicamala
Pogledajte štovani Marcus, ukoliko Vi odobravate ovakav nasilnički batinaški čin što su ga organizirali imenovana gospoda onda se čovjek mora zapitati o nešto ne štima!
Zamislite da ovako nedefinirani kojim slučaje dobiju vlast, kako bi se onda ponašali.
Zamislite ta gospoda koji nemaju nikakav gospodarski niti ini program, pogledajte na portalu Hrasta pa ćete vidjeti otvorite, Gospodarstvo ili bilo što drugo i potpuni muk.
Političkog programa nema a o nacionalnom polazištu niti riječi.
Imamo, ne želimo spominjati pok. predsijednika dr. Franju Tuđmana o Domovinsko ratu nešto mutno, Branitelje usputno. o BIH i Hrvatima u BIH ne smije se niti spomenuti, o Dijaspori kao da je nema. O Arbitražnom sporazum i ne znaju što je to, nakaradne promijene Ustava ne smiješ niti spomenuti, a tek o p Pristupnom pregovoru sa EU potpuni muk. O Referendumu niti riječi.
Gospodine Marcus što Vam ostane ako napustiš i kamen temeljac NAČELA VVH.
Ostaje vam ništa! Marcosu naivnost vas ne oslobađa odgovornosti a većina članova koji su pristupili u članstvo VVH 17. 06. kada je izvršen puč izjasnili su se „DOMOLJUBIMA“
Čudno zar ne?
Ja sam Utemeljitelj i to vrlo konstruktivan i potpisujem se punim imenom i prezimenom u potpisu što Vi ne radite i ostali.
Prema tome ja samo gradim a nikako ne razbijam.
Drugi Vaš komentar o gospodinu Hitrecu ja uopće ne dovodim u pitanje, ali to ne znači da je on mudar političar. Pametan i učen čovjek ne mora ujedno biti i mudar političar. Hitrec očito to nije!
Gospodine zmijicamala, je Ilčić je simfoničar ne sporimo, možda bi bilo bolje za Hrvatsku i njega da je tamo i ostao. Znate danas ne moraš biti ćelav i u crnoj kožnoj jakni. Možeš biti sinfoničar i član mense a da budeš loš i opasan što je opasnije. Toliko zmijicemala.
Naivnost nas ne oslobađa odgovornosti a u politici je to vrlo opasno dragi moji!
Ivo Markulin, član VVH Utemeljitelj