Svi smo mi na nekom popisu

Država jest ogrtač jedne kulture, suverenost nad zemljom i štit naroda. Posljednje podrazumijeva da država štiti svoje građane.

Tihomir PurdaHrvatska država u sadašnjem stanju političkoga rastrojstva – ne pruža zaštitu svojim građanima, dakle ne obavlja jednu od svojih bitnih dužnosti. Slučaj s famoznim srbijanskim popisom u dvadeset i četiri je sata razgolitio hrvatsku politiku više nego mnogi naizgled važniji događaji do sada.

Ako ste, dakle, na nekom popisu države koja je izvršila agresiju na Hrvatsku, a vaša, hrvatska policija vam taji tu činjenicu, ako je ista činjenica poznata Ministarstvu pravosuđa i DORH-u i ako vas ta ista državna tijela puštaju da tako neobaviješteni lutate svijetom i bivate u opasnosti da vas negdje uhite i izruče Srbiji – onda je bjelodano da se država svjesno igra glavom (sudbinom) svojih državljana i svjesno ih dovodi u opasnost.

Srbija igra svoju igru smanjivanja štete. Razlozi su poznati – što više takvih "popisa", to više "argumenata" protiv hrvatske tužbe za genocid u vrijeme srbijanske (srpske) agresije, to više argumenata u korist srbijanske protutužbe. Cilj je kao i uvijek – izvrtanje povijesti, izvlačenje Srbije iz dubokoga gliba izgubljenih ratova i repozicioniranje na međunarodnoj sceni kako bi opet zadobila izgubljene simpatije i dobila staru ulogu balkanskoga žandara.

No, ti općeniti zaključci ništa ne znače branitelju Purdi koji čami negdje u Zenici i čeka izručenje Srbiji. On je branio Vukovar i zato je na popisu, i zato je u zatvoru.

Zašto sada Vukovar?

Naime, u prekrajanju povijesti koje se odvija u mnogim radionicama u Srbiji, Hrvatskoj, Engleskoj, Nizozemskoj itd. krojači su se cijelo ovo vrijeme spoticali o tragediju Vukovara. Ondje su parasrpske postrojbe i srbizirana jugoslavenska armija poubijale nekoliko tisuća ljudi – ubijale su ih mjesecima pred očima cijeloga svijeta. Štoviše, nakon pada grada poubijani su ranjenici, a preživjeli mučeni (i ubijani) u srbijanskim logorima.

VukovarKako "prevazići" tu činjenicu, umanjiti srpsku i srbijansku krivnju? Kako Vukovar opet sravniti sa zemljom i dočepati se hrvatskih branitelja?

S tom domaćom zadaćom razbijali su si glavu krojači izmišljene povijesti, sve dok nisu opazili da se klima u Hrvatskoj mijenja, da su ondje došli na vlast ili priglupi mazohisti ili jugoslavenski integralisti koji će im pomoći u svladavanju teškoća. Uz pomoć Zagreba načinjen je plan koji je trebalo realizirati u nekoliko etapa.

Prvo: riješiti Ovčaru na način da ju se izdvoji iz opće vukovarske tragedije. Fokusirati se na Ovčaru jer je ondje pobijeno nekoliko stotina ljudi, a u cijeloj vukovarskoj tragediji nekoliko tisuća. Zato predsjednik Srbije treba otići na Ovčaru i ondje se ispričati. To je učinjeno. O Vukovaru u cijelosti nije bilo riječi, Srbi nisu priznali agresiju, niti su priznali odvođenje Hrvata u srbijanske logore. No Vukovar (u cijelosti) nije zaboravljen, pa se srbijanski predsjednik sastao s vukovarskim Srbima. Scenarij je odigran po dogovoru: Stanimirović je dao "neumjesnu" izjavu da su Hrvati počeli rat u Vukovaru. Ta je izjava bila početak puta do branitelja Purde, do oživljavanja popisa iz 1992. na kojemu su oba Jastreba, Vesna Bosanac itd. Ta je dogovorena izjava, uz Josipovićevu asistenciju, bila signal za uhićenje teško bolesnoga Tomislava Merčepa.

O povijesti velike Srbije

Tako je u mjesec i nešto dana "povijesni" posjet Tadića Ovčari pokazao pravu svrhu, koju i nije bilo teško predvidjeti. "Hrvatski mit o Vukovaru" načet je na najbolji način (iz srbijanskoga kuta). Ovčara je nestala kao problem jer je "ispričana", a Vukovar u cjelini dobiva posve nove dimenzije. Razgaljeni Josipović čija orjunaška duša u tom trenutku trijumfira, pobožno sluša Tadićeve izjave o budućem zajedničkom udžbeniku povijesti. Nitko ne postavlja pitanje o srbijanskom popisu "hrvatskih zločinaca", Vukovaraca, a zna se da postoji. Nitko ne pita kako to Srbija misli kažnjavati (izmišljene) zločine koji su se dogodili na tlu Hrvatske? Nitko ne kaže: Čekajte, pa vi se znači niste odrekli ideje o velikoj Srbiji, vi smatrate da je Vukovar srpski, to jest srbijanski?

Odmah nakon Tadićeva posjeta Vukovaru, odnosno nakon njegova potonjega posjeta Zagrebu, u idiličnom ozračju u Beogradu su "ažurirali" popise. Manira je poznata iz "zajedničkog udžbenika povijesti": laži, dodaj koliko treba, nije važno tko je i što je samo da ima i da je što deblje i masnije. Stavi nešto Osječana, ali da težište bude na Vukovaru. U Hrvatskoj će se iznenaditi, ali ko ih jebe, imamo mi tamo svoje pa će se to izgladiti. A dotle sve ove na Interpol, da se zna. Idemo opet na Vukovar, sada bez tenkova i zastavica u Beogradu, tiho i polako.

Tko sve kreira popise?

Vesna TeršeličPopisi se ne rade samo u Beogradu, nego i u Zagrebu, odnosno u cijeloj Hrvatskoj. Kao što smo pisali na ovim stranicama, Documenta Vesne Teršelič obavlja razgovore (za sada) u Lici i sjevernoj Dalmaciji, u kojima prikuplja podatke o hrvatskim braniteljima – zna se u koje svrhe. Sličan posao želi se obaviti na visokoj državnoj razini, objavljivanjem registra hrvatskih branitelja. Tako se zajedničkim srbijansko-hrvatskim naporima zagorčava život našim braniteljima. Oni su omogućili Hrvatskoj da bude država, a sada ih ta država izručuje (Haag), sudi im pred hrvatskim sudovima na temelju iskaza onih kojih su bili na neprijateljskoj strani, te ih, eto, i ne obavještava da su na srbijanskim popisima kako bi bili lakše dostupni Srbiji u kojoj su na tim poslovima i dalje ljudi Slobodana Miloševića.

Doista je vrijeme za veliko pospremanje u Hrvatskoj jer ako se ovako nastavi država će se istopiti u slini retardiranih političara.

Branitelji znaju tko ih cijeni

Hrvatsko kulturno vijeće nije odaslalo posebno priopćenje u svezi s novim napadom na Vukovar jer je, za ime Božje, posve jasno da smo oduvijek bili i bit ćemo na strani hrvatskih branitelja i da ih razumijemo i podržavamo i u ovom trenutku. No, HKV više nije ni tako osamljen kao nekad, dio je HRAST-a koji svakim danom sve više dobiva dimenzije općeg narodnog pokreta. A taj se pokret prema braniteljima odnosi kao i Hrvatsko kulturno vijeće, kao i hrvatski narod u cjelini.

Hrvoje Hitrec

KOMENTARI ČITATELJA 

#1 Za OVE spremni!dduvnjak 2011-01-11 19:19
Nu i mi bi pomalo trebali kreirati POPIS .


1. Stipe Mesić
2. Ivo Sanader
3. Vesna Pusić
4. Vojo Stanimirović
5............
.................
............
Prijavi Administratoru
#2 HRAST već na udaru antihrvatskih snagadj 2011-01-11 19:27
Pokret HRAST već je prepoznat u srcima hrvatskog čovjeka. Zbog te činjenice postao općom obradom antihrvatskih snaga u našoj Domovini, koje nisu tako male i bezazlene. Stoga dragi prijatelji iz HRASTA molim vas da ne zanemarite ovu činjenicu koja se dade iščitati iz antihrvatskih elektronskih i tiskanih medija. Nadam se da ste ovo uzeli u obzir.
Želim vam svaku sreću i nadam se uspjehu jer imate potporu mene i moje obitelji a to je 9 glasova.
Bog i Hrvati - Hrvatska Hrvatima i onima koji je vole.
Prijavi Administratoru
#3 Zašto sada Vukovar!?Jedino Hrvatska 2011-01-11 20:05
Da, uistinu zašto je sada Vukovar na udaru kao zadnji simbol Domovinskog rata koji je do sada ostao pošteđen od povijesne inverzije, kao simbol veličanstvenog otpora hrvatskog naroda srpskom agresoru, koji je za vrijeme tromjesečne opsade Vukovara angažirao oko 100.000 četo-partizana! ?

Vrlo je bitno primijetiti da su optužnice protiv hrvatskih časnika i branitelja podignute ili su u fazi podizanja, baš za ona područja koja su bila najviše na udaru srbočetničkog agresora, i čijim bi padom Hrvatska bila prepolovljena, a obrana Domovine dovedena pod golem znak pitanja, poput generala Norca za obranu Gospića, generala Glavaša za obranu Osijeka, Đure Brodarca za obranu Siska, i sada protiv vukovarskih branitelja gdje nije izuzeto ni jedno značajnije ime obrane Vukovara.

Ovo je normalan slijed događaja kojih smo svjedoci zadnjih 10 godina, počevši od davanja nadležnosti Haaškom tribunalu nad vojno-redarstve nom operacijom Oluja od strane šestojanuarske koalicije predvođene Račanom, pristajanja HDZ-ovih vlada od 2003. godine do danas da lociraju, identificiraju, uhićuju i transferiraju na osnovu optužnica kojima se cjelokupno hrvatsko vojno i političko vodstvo na čelu sa predsjednikom Tuđmanom i Šuškom, hrvatskim braniteljima, znanima i neznanima, živima i mrtvima, optužuje za udruženi zločinački pothvat.

Može se reći da u pozadini ovih optužnica leži nakana srpske politike koja želi iznuditi povlačenje hrvatske tužbe protiv Srbije za genocid, što je uostalom i politika Eu-ropske unije, no nekako mi se čini da je ovo ponajviše priprema za ono što nas očekuje za dva-tri mjeseca, testiranje reakcije hrvatskog naroda na možebitnu negativnu presudu za hrvatske generale u Haagu.
Prijavi Administratoru
#4 djDomovine sin 2011-01-11 21:28
Citat dj:
...postao općom obradom antihrvatskih snaga u našoj Domovini, koje nisu tako male i bezazlene. Stoga dragi prijatelji iz HRASTA molim vas da ne zanemarite ovu činjenicu koja se dade iščitati iz antihrvatskih elektronskih i tiskanih medija. Nadam se da ste ovo uzeli u obzir.



Meni ovo izgleda kao dobar obrazac za nekakav letak, koji bi imao za cilj uplašiti i obeshrabriti sadašnje i sve potencijalne članove Hrasta.

Ovakve stvari se ne pišu, naročito ne u znak podrške nečemu što nastaje.

Jedno je reći "Svi smo mi na nekom popisu", kako to kaže Hitrec, misleći pritom na sve one koji su stvarali i stvaraju Hrvatsku, što motivira ljude na bunt, a nešto potpuno drugo, ovo što vi govorite, obeshrabrujući i plašeći time one koji trebaju pristupiti Hrastu.
Prijavi Administratoru
#5 Tako je Vedrane..sam'im aš..MIJO F 2011-01-11 21:28
..gaf...koji nije gaf.."šestojanu rska diktatura" i "trećejanuarska kolicija"..ko' sijamski blizanci..bravo prijatelju..MFP!
P.S.-idem vidjeti da mi Georg Soroš ne spava sa ženom!
Prijavi Administratoru
#6 Hm..Domovine sin...MIJO F 2011-01-11 21:46
Citat:
Jedno je reći "Svi smo mi na nekom popisu", što kaže Hitrec, jer to motivira ljude na bunt, a potpuno je drugo ovo što vi govorite obeshrabrujući i plašeći one koji trebaju pristupiti Hrastu.
..sjećam se strganih plakata 90-ih HDZ-ea.."trgači ma" je to napravilo kontraefekt..F. Tuđman je postao "OPASAN" i skrenio pozornost i djeci i srednjoj dobi i starijim osobama..-te potukao ortodoxne komuniste(SKH-S DP) i koaliciju narodnog??? sporazuma u kojoj je bila stranka ORTODOXNO-ortod ox-komunistička HNS...NE DO NOGU,NEGO DO ČLINAKA..Svi mi ovdje(osim pete kolone koja nas prati) bit ćemo uz HRAST-jer ovo drugo je definitivno dobilo "novčano kravlje ludilo"..ali politika,je politika..i ništa osim Krista nije SVETO..tako da treba malo i sumnjati i prigovarati..ka ko bi neodlučni birački korpus približili programu HRAST-a ili zasad tribini u Crkvi Svete MATI SLOBODE!MFP!
Prijavi Administratoru
#7 MijoJedino Hrvatska 2011-01-11 21:48
Prijatelju Mijo, znam da se šališ, ti dobro znaš da ja uvijek u svojim komentarima namjerno pišem umjesto trećesiječanjsk a koalicija, šestojanuarska koalicija, htjevši staviti naglasak na ovo što si i sam napisao, "šestojanuarska diktatura", jer uistinu ona Račanova trećesiječanjsk a koalicija je bila pola puta do "šestojanuarske diktature.

Bojim se da bi mogli „drugu polovicu“ diktature crvenih kmera, ako ne budemo imali pameti i sloge doživjeti, ne daj Bože i Majko Božja, dolaskom kukurikavaca na vlast.

Stoga svi domoljubi pod istu krošnju!
Prijavi Administratoru
#8 Pa da..MIJO F 2011-01-11 21:52
..izgleda da sam pogriješio,a dobro sam ti komentar shvatio...OPROS TI! MFP!
Prijavi Administratoru
#9 Spisak Zvijeri!!!Jedino Hrvatska 2011-01-11 22:17
Oni rijetki među nama braniteljima i domoljubima koji izbjegnu spisku raznih teršelički, štrbaca, bajića, pajića, amnesty inetrenationala , vjerorajtno će teško izbjeći spisku Velikog brata.

Da je tome tako pročitajte sljedeći tekst, koji objašnjava mnogo toga što sam se sprema u bliskoj budućnosti, ne samo nama već i ostalim "nacionalistima " širom svijeta.

Nema nikakve sumnje da će se kompjuterska baza podataka Velikog brata puniti "nacionalistima ", tradicionalisti ma, onima koji ispovijedaju vjeru u jednoga Boga, a naročito onima koji ispovijedaju vjeru u Sina Božjega, Isusa Krista!

Evo teksta:

Predstavnici Bijele kuće potvrdili su da Barack Obama planira američkom Ministarstvu trgovine dati ovlasti za stvaranje jedinstvenog internet ID-a za svakog Amerikanca, javio je Fox News.

Koordinator za cyber sigurnost Howard Schmidt rekao je kako je to ministarstvo savršeno mjesto za centralizaciju napora oko stvaranja "ekosistema s identifikacijam a" na internetu.

Za nekoliko mjeseci o tome bi trebala biti objavljena i nacionalna strategija.

- Riječ je o jačanju on-line sigurnosti te smanjenju, a možda i eliminiranju, potrebe da se pamte deseci lozinki. Treba stvoriti i koristiti sigurnije digitalne identitete - kazao je ministar trgovine Gary Locke na Stanfordskom institutu za istraživanja ekonomske politike.


Ova nova odluka će, bez sumnje, potaknuti nove rasprave o potrebi anonimnosti na internetu, odnosno mogućnostima zloupotrebe nadzora od strane američke vlade.

P.S. Eu-ropska unija kao jedna od karika u lancu Velikog brata već u Briselu ima centralni kompjuter sa ogromnom bazom podataka, kojega zaposlenici koji ga opslužuju podacima, od milja zovu Beast (Zvijer).

P.S. Ostatak priče o Zvijeri vam je poznat iz mojih prijašnjih komentara.
Prijavi Administratoru
#10 Svi smo na popisu nekom...Željanaa 2011-01-11 23:53
Cijeli svijet danas nema privatnosti osim možda nekih plemena u Africi.
Živimo u svijetu kada je opasnost od Velikog brata doista velika.

U tom svijetu kojem je, uz sve ostalo, tehnologija o kakvoj je Orwell fantazirao, sada je na raspolaganju, neizbježna, sve veća, sveprisutnija kontrola kretanja, djelovanja, pa i mišljenja svakog pojedinca ( Mijo, pazi što misliš - šala mala).

Većina ionako želi "kruha i igara",lunjajuć i u duhovnoj praznini prema raščovječenju i propasti.
Mene brinu Orwellova proročanstva koja su se već odavno ispunila.

O Brein kaže: " Više neće biti ljubavi, osim prema Velikom bratu...
Neće biti ni umjetnosti, ni književnosti, ni znanosti.
Kad budemo svemoćni, više ne će biti potrebe za znanošću.
Više se ne će razlikovati ljepota od ružnoće.
Ne će biti ni radoznalosti ni radosti zbog tijeka života"...
Prijavi Administratoru
#11 Domovine sinJedino Hrvatska 2011-01-12 00:01
Citat Domovine sin:
Citat dj:
...postao općom obradom antihrvatskih snaga u našoj Domovini, koje nisu tako male i bezazlene. Stoga dragi prijatelji iz HRASTA molim vas da ne zanemarite ovu činjenicu koja se dade iščitati iz antihrvatskih elektronskih i tiskanih medija. Nadam se da ste ovo uzeli u obzir.



Meni ovo izgleda kao dobar obrazac za nekakav letak, koji bi imao za cilj uplašiti i obeshrabriti sadašnje i sve potencijalne članove Hrasta.

Ovakve stvari se ne pišu, naročito ne u znak podrške nečemu što nastaje.

Jedno je reći "Svi smo mi na nekom popisu", kako to kaže Hitrec, misleći pritom na sve one koji su stvarali i stvaraju Hrvatsku, što motivira ljude na bunt, a nešto potpuno drugo, ovo što vi govorite, obeshrabrujući i plašeći time one koji trebaju pristupiti Hrastu.


Domovine sin, shvaćam u potpunosti na što ste htjeli ukazati svojim osvrtom na dio komentara gospodina dj., gdje on kaže misleći na svehrvatski pokret HRAST, "da je postao općom obradom antihrvatskih snaga u našoj Domovini".

Da, uistinu to bi moglo kako kažete uplašiti i obeshrabriti sadašnje i sve potencijalne članove HRAST-a.

No, za razliku od Vas, ja mislim, da bi daleko veći broj domoljuba želio, upravo iz tih razloga, (kao što je svojevremeno pok. Ivica Račan govorio za nekadašnji državotvorni HDZ-e, da je „stranka opasnih namjera“, naravno za njegovu ljubimicu Jugoslaviju i Partiju) stati pod krošnju HRAST-a.

Evo, recimo, prvi ja, naravno ukoliko HRAST uistinu bude stranka opasnih namjera za sve pobornike-zagov aratelje eurobalkanskih integracija, u što naravno ne sumnjam.

Želio bih još jednom u životu pripadati „stranci-pokretu opasnih namjera“, vjerujem kao i moj prijatelj Mijo F.

Lijep pozdrav!
Prijavi Administratoru
#12 Jedino HrvatskaDomovine sin 2011-01-12 04:28
Naravno, i ja, ali ne treba ovako nepotrebno zastrašivati ljude, jer u pokretu treba što više "običnih", obiteljskih ljudi, a ne samo super heroja poput Batmana.
Prijavi Administratoru
#13 Nastavak spiskabosanac 2011-01-12 09:19
Citat dduvnjak:
Nu i mi bi pomalo trebali kreirati POPIS .


1. Stipe Mesić
2. Ivo Sanader
3. Vesna Pusić
4. Vojo Stanimirović
5............
.................
............

6. Vladimir Šeks
7. Mladen Bajić
8. Drago Hedl,
9. Božo Biškupić (spomenik u Srbcu),
10.Tomislav Karamarko

i tako redom. Spisak je skoro pa beskonačan

Trebalo bi razdvojiti izdajnike od otvorenih neprijatelja.
Prijavi Administratoru
#14 Veliki bratdtuckar 2011-01-12 09:27
G.Hitrec piše:
Citat:
"...sve dok nisu opazili da se klima u Hrvatskoj mijenja, da su ondje došli na vlast ili priglupi mazohisti ili jugoslavenski integralisti koji će im pomoći u svladavanju teškoća..."
Ova je premisa na žalost pogrešna ! Naime, "ONI" nisu "opazili da se klima mijenja", već su UTJECALI da se klima promijeni.

Kao dokaz ovoj tvrdnji, molim Vas g.Hitrec, objavite popis sudionika "USKRŠNJEG molitvenog doručka" u Bijeloj kući iz Hrvatske, koji je održan PRIJE inaguracije g.Josipovića za Predsjednika RH ! Bilo je tamo vrlo zanimljivih osoba, a meni je potpuno "nejasan" kriterij KAKO i TKO ih je, makar formalno, delegirao u ime RH !
------
Drugi je problem "vladajuće elite" RH danas, problem g.Bajića i Strasburga, bolje reći "papira" koje je dostavio g.Margetić, o kojem je govorila i zadnja gošća Ace Stankovića, dakle, špapira od kojeg g.Bajić strepi, jer je za vrijeme "zločina u Lori" bio vojni tužitelj !
Sada je na djelu scenarij, da se ti "papiri" prikažu kao falsifikat, kako bi g.Bajić dobio kredibilitet za današnji "prljavi posao" antikorupcionaš ke "borbe" !

A u stvari, Hu RH "stvari treba razgolititi DO KRAJA. A "dno" svih afera i poveznica sa LIKOVIMA "političkih elita" danas, jest GODINA 1941 !

Bojim se, temeljem iskustva, da te afere iz svih tih desetljeća neće NITKO razgolititi, nitko neće imati konzekvence, i da će ipak prevladati parola: "Što je bilo-bilo je, okrenimo se budućnosti!"

HRAST, koliko god mu želim uspjeh, u konceptu nastajanja baziranom na "organiziranoj spontanosti" (naroda glasačkog), neće imati šansu u sudaru s organiziranim snagama uz instrukcije interesnih skupin, kontrolirano i vodjeno od "velikog brata" !
Prijavi Administratoru
#15 ???Jusuf 2011-01-12 11:07
... "papira" koje je dostavio g.Margetić, o kojem je govorila i zadnja gošća Ace Stankovića...
+++++++++++++++++++++
Molim vas, Damire, objasnite mi što bi to bilo "g.Margetić", a u toj sintagmi što znači ono "g"?
Hvala.
Prijavi Administratoru
#16 ImamoJusuf 2011-01-12 11:28
Vukovarac uhićen na granici s BiH mogao bi uskoro kući
Ako će se Purdi suditi doma, Srbija će poslati sve dokaze optužbe
+++++++++++++++++++++++++++++++++

Dakle, žrtvi srpskog nacizma i četništva, koljaštva i morbidnosti, Purdi, sudi "hrvatska država", a dokaze donosi srbija?

Je li to "sinergija", zajednički zločinački poduhvat ili samo hrvatsko ludilo.

***Admin

A, inače, u svemu tomu, oko izdajničke politike adezenjara, ne može se optuživati samo Sanadera, a eskulpirati Franju. Ipak je Franjo svemu tomu kum i začetnik.
Prijavi Administratoru
#17 PONOVITI, PONAVLJATI, STALNO!tonča 2011-01-12 12:09
Neki ne vide, neki ne čuju, neki i vide i ne čuju, ali "razumeju" dobro!
Vidi se, čuje se, tko je bio agresor na Hrvatsku, tko je činio zločine, tko je odvodio branitelje i obične ljude na srpski teritorij, u logore, tada Jugoslaviju!
A sada, "naši" državnici žele neki kompromis!? Zajedno će i dogovorno riješavati takve probleme? Ma kako ih nije stid? "Naši" državnici!?
Prijavi Administratoru
#18 svi smo mi na nekom popisumarginalac 2011-01-12 13:07
Situacija sa Purdom još nije razjašnjena.
Danas ministar Bošnjaković demantira očekivanja da će Purdi suditi Hrvatsska - jer će to odlučiti zajednička komisija koja se danas sasataje u Zagrebu.
Dakle, Tadić još nije dao odobrenje, još razmišlja da li će Hrvatima dopustiti da sude svog branitelja na temelju lažnih dokaza.
Kosorica je molila i molila- ali eto ništa od toga.
Našto smo spali????
Prijavi Administratoru
#19 Domovine sinJedino Hrvatska 2011-01-12 13:36
Domovine sin, ti mali, „obični“, obiteljski ljudi, do jučerašnji "radnici i seljaci", stvorili su Hrvatsku u Domovinskom ratu, a za to je trebala hrabrost i odlučnost.

U tome im nije pomogao nikakav filmski super heroj, već su svi oni koji su početkom 90.-ih stali na branik Domovine bili sami istinski heroji.

Sada stvorenu Hrvatsku treba obraniti od dekonstruktora, i vjerujte mi obraniti će je isti oni koji su ju i stvorili.

Lijep pozdrav!
Prijavi Administratoru
#20 Vedrane ,a gdje je..MIJO F 2011-01-12 14:50
SVETI...ko' i Hrvatski DRŽAVNI Sabor..ha,ha,.. šala mala...kak'zbor i Hrvatica Željana...MFP!
Prijavi Administratoru
#21 Domovine sin - Ovo nije vrijeme za strašljivcedj 2011-01-12 16:28
Poštovani, nije mi namjera bila nikoga plašiti niti obeshrabriti već naprotiv htio sam ukazati na ono što nas sve skupa očekuje kroz nadolazeće vrijeme. Na vaš komentar mogu samo odgovoriti da je ovo vrijeme odlučnih, hrabrih ljudi koji neće kalkulirati, ljudi koji su se spremni žrtvovati za svoj narod kao što smo to činili 1991 godine.
Pozdrav,
Prijavi Administratoru
#22 Jedino Hrvatska, djDomovine sin 2011-01-12 17:43
Da, dobro.
Prijavi Administratoru
#23 Šuplje ministarsko opravdanjeBoljunac 2011-01-14 10:02
Bošnjaković je izjavio sljedeće.

"
Na pitanje zašto ranije Purdu nisu pozvali, ispitali i obavijestili kada su vidjeli da se nalazi na međunarodnoj tjeralici, Bošnjaković je kazao da se 'to naprosto ne smije'. "Ako postoji međunarodna tjeralica, niti jedno državno tijelo ne smije nikoga obavijestiti da protiv njega postoji tjeralica i na taj ga način ga na neki način skrivati od eventualnih postupaka"."

Nisu smjeli obavijestiti Purdu ? Nisu, ali su gabtrebaki uhititi, ispitati i odlučiti što s njim. Tako bi bio saznao da je za njim rspisana tjeralica od strane agresora.

Resorno ministarstvo je zakazalo. Za to nema opravdanja.
Prijavi Administratoru
#24 Ministar Bošnjaković je ...Jardo 2011-01-14 10:20
...kontradiktor an u svojim izjavama / HR 14.1.8h /, toliko, da mi se čini kako, ne zna svoj posao,ili se boji,ili je obićna marioneta.
U svakom slučaju, ja nemam povjerenja da će on zaštititi dignitet branitelja i Hrvatske.

Posebno me razočarao M.Dedaković -Jastreb sa svojim ulizivanjem Josipoviću i njegovoj " politici ".
Prijavi Administratoru
#25 Bosansko pravosuđe odbija...Jardo 2011-01-14 14:02
...T.Purdu pustiti iz pritvora dok ne dobiju pristanak Srbije da se " slučaj " Purda prepušta hrvatskom pravosuđu ?!
Sada je i Bosna postala " nezaobilazni faktor " u postupanju prema građanima Hrvatske,zahval jujući nesposobnoj vladi hadezea.
Valjda im je krivo što i oni nisu pozvani u Zagreb, kada i srbijanski činovnici,jer zaboga i oni su nekakav " faktor" u međunarodnim odnosima,iako nisu sposobni niti sastaviti Vladu vlastite države.

Ali eto,sa Hrvatima se može sprdati
svatko,pa i oni.
Prijavi Administratoru
#26 Bošnjaković!Jusuf 2011-01-14 23:28
Bošnjaković zna što radi. Ali neka, i njemu će srbi doći glave, kako u Talmudu piše: "I najboljoj među zmijama skrhaj glavu!"
Prijavi Administratoru

Budući da je trenutačno dopušteno komentiranje samo registriranim korisnicima, molimo sve one koji žele komentirati da se, ako već nisu, najprije registriraju na Portalu kako bi dobili svoje korisničko ime zaštićeno lozinkom. Tri jednostavna koraka za registraciju objašnjena su ovdje, a u slučaju poteškoća dovoljno je javiti se Administratoru.

Zadnji komentari

Najave

  • 1
  • 2
30. svibnja - Misa za poginule branitelje na Medvedgradu 30. svibnja - Misa za poginule branitelje na Medvedgradu Povodom ustanovljenja prvog višestranački izabranog Hrvatskog Državnog Sabora i nekadašnjeg Dana Hrvatske Državnosti te dana branitelja grada Zagreba, u srijedu... Više...
28. svibnja - Predstavljanje knjige Damira Borovčaka u Zadru 28. svibnja - Predstavljanje knjige Damira Borovčaka u Zadru U ponedjeljak, 28. svibnja u Nadbiskupskom sjemeništu Zmajević u Zadru s početkom u 19,00 sati održat će se predstavljanje knjige Damira Borovčaka «Gvozdansko –... Više...

Tko je na vezi?

  • Mirogoj
  • 1 korisnik
  • 96 gostiju

Uvjeti korištenja

Portal HKV-a

Izvorni prilozi objavljeni na ovom portalu mogu se slobodno preuzeti uz navođenje imena autora, odnosno izvora.

Licenca GNU

Naša udruga

Hrvatsko kulturno vijeće

HKV djeluje od 2006. i nezavisna je udruga građana s više od 1300 članova, mahom hrvatskih intelektualaca.

Kontakti

Stranice članova

Učlani se i predstavi

Članovi naše udruge ugledni su intelektualci, umjetnici, književnici, političari, novinari, poslovni ljudi i studenti. Predstavite se i vi!

Članovi

Izbor publikacija

Izaberi, pročitaj, preporuči

U pripremi imamo cijeli niz zanimljivih publikacija koje će se moći naručiti preko Portala. Rado ćemo poslušati i vaše preporuke.

Trenutna ponuda

Prijava na Portal