Josipović iznad Ustava, zakona i povijesti
Brže nego se očekivalo, Ivo Josipović je pokazao tko ga je i zašto lansirao na položaj predsjednika RH. Govorom pred parlamentom BiH optužio je Hrvatsku da je (i ona) zaslužna za stradanja ljudi u Bosni i Hercegovini, da je Hrvatska znači "požela rat, smrt i sakaćenja stotina tisuća, milijuna raseljenih, itd..." Da se radi o krivotvorenju povijesti, posve je jasno, i zadnjih su dana o tomu izneseni brojni i točni dokazi iz kojih je zaboravnima vidljivo sljedeće: da je Hrvatska pozvala Hrvate u BiH da glasuju na referendumu o nezavisnosti BiH, da je Hrvatska prva priznala nezavisnu BiH, da ne postoje ama baš nikakvi dokazi o fantomskom dogovoru Tuđman- Milošević oko podjele BiH, da su podjelu BiH predlagali iz EU (EZ), da su Srbi u BiH uz pomoć Srbije u okviru plana stvaranja velike Srbije etnički očistili (masakrirali, poubijali) velik dio BiH, da je Hrvatska prihvatila stotine tisuća izbjeglica iz BiH, muslimana i Hrvata, da je muslimane (Bošnjake zatim) hranila i oblačila i za vrijeme kratkotrajnog i nesretnog sukoba Hrvata i muslimana, da je Hrvatska vojska boravila (djelovala) na području BiH isključivo u dogovoru sa Sarajevom i na temelju obostrano potpisanih dokumenata...
Poradi svega toga je Hrvatsko kulturno vijeće u svom priopćenju stavilo krivotvorenje povijesti na visoko mjesto u Josipovićevu istupu (ispadu).
Nadalje smo ustanovili da je Josipović prekršio Ustav RH, što je sljedećega dana nakon našega priopćenja ustanovilo i predsjedništvo HDZ-a, koje je nakon dugo vremena pokazalo nešto brige za hrvatske interese. Zatim smo u tekstu priopćenja naveli da je Josipovićev ispad protivan Deklaraciji o Domovinskom ratu, te da taj lik omalovažava Hrvatski sabor. Isto je to zaključilo i predsjedništvo HDZ-a.
Predsjedništvo HDZ-a i Vlada RH nisu, međutim, zatražili ni ostavku ni smjenjivanje Josipovića, što se pokazalo kao pogrješno. Pijanist je to shvatio kao slabost i savjetom svojih ljudi (od zla oca i gore matere) sam predložio ono što je zahtijevao i HKV, da se pokrene procedura oko njegova smjenjivanja, s dodatkom da ako to ne prođe - ostavku treba dati predsjednica Vlade.
Kako proceduralno stoje stvari?
Josipović zna da postupak za utvrđivanje posebne odgovornosti predsjednika RH može pokrenuti samo Hrvatski sabor i to dvotrećinskom većinom.
Zna također da HDZ i sve tanji sateliti ne mogu skupiti dvotrećinsku većinu, posebno i zato što se već stvaraju nove koalicije za parlamentarne izbore.
Kada bi se čudo i dogodilo, obzirni hrvatski Ustav je u članku 104. odredio i da poslije čuda ima instanca u obliku Ustavnog suda koji i opet dvotrećinskom većinom svih sudaca odlučuje hoće li dotični ostati ili otići po sili Ustava.
S te strane je Josipović dakle miran, a kada traži ostavku Jadranke Kosor ako ona ne uspije (a ne može nikako uspjeti) - i opet je u dobroj poziciji. Naime, po članku 115. na prijedlog jedne petine zastupnika u Hrvatskom saboru može se pokrenuti pitanje povjerenja predsjedniku Vlade, pojedinom njezinom članu ili Vladi u cjelini.
Petinu zastupnika nije teško skupiti oko projekta a budući da je stanje pozicije u Saboru rastresito, moglo bi doći do neočekivanog obrata.
Što će se dogoditi?
Ne će se dogoditi ništa. Kao što je Sanader svojedobno ušao u srdačnu kohabitaciju s Mesićem umjesto da ga marginalizira, tako će i J. Kosor ući u nešto manje srdačnu ali realpolitičku kohabitaciju s Josipovićem. Iz poznatih središta moći dobit će upute da to učini i tako će se tragedija nastaviti. Tragedija demokracije u Hrvatskoj. Već je sada više nego očito da se Josipović drsko i bezočno stavlja iznad Ustava i zakona, iznad Hrvatskoga sabora i hrvatske Vlade, da je programiran za ostvarenje scenarija koji ne mogu pročitati još samo potpune političke neznalice. Pod firmom mirotvorca i "civiliziranoga političara s vizijom" on će i nadalje isto tako drsko i bezočno raditi na ostvarenju "zapadnoga Balkana", koje ostvarenje nije moguće ako se ne krivotvore činjenice iz bliske povijesti, ako se na napiše nova povijest na temelju laži i haaške simetrije u kojoj se izjednačavaju agresor i žrtva.
Odgojen u jugokomunističkoj avliji, u sredini koja školovana za progon hrvatskih nacionalista, u miljeu koji se grozio samostalne hrvatske države, Josipović je finim dizajnom zadnjih predsjedničkih izbora uspio doći na Pantovčak i namjerava iskoristiti taj položaj ne osvrćući se na Ustav, zakone, deklaracije i rezolucije, pa naravno ni na one (već dvije) rezolucije EU o komunističkih ratnim zločinima.
Sinovi Orjune i sinovi Memoranduma
Bez Srbije to ne ide. I bez Srba. Na kraju krajeva radi se o novoj državnoj zajednici u kojoj će svi Srbi biti skupa, pa ne će valjda Srbi opstruirati tu plemenitu viziju. Kada svi ciljevi nisu ispunjeni u ratu, postoje i drugi načini, a Hrvati su dementni i imaju uz to, eto, novog predsjednika koji kao da je ispao iz memorandumske vreće u kojoj je velika tikva bio i Tadićev roditelj.Tako dva simpatična dečka, sinovi Orjune i Memoranduma SANU idu prema zajedničkoj budućnosti.
Josipović trči za Tadićem, hvata ga za skute, samo što ga ne moli.
"Ti si dao onu izjavu da Hrvatska ne bi smjela slaviti svoj Dan pobjede i domovinske zahvalnosti", kaže Josipović Tadić, ali ja ti ne zamjeram. Ti barem možeš reći što hoćeš, ali ja još ne smijem baš sve. Na kraju ćemo doći i do toga. Nego, je li bi mogli ti i ja, Tadiću, posjetiti zajedno logore u Srbiji u kojima ste mučili i ubijali... no, no, hoću reći gdje su bili na hrani i brizi hrvatski zarobljenici, takozvani branitelji?"
"Šta je tebi, pa nikakvih logora nije bilo. Ne ćeš valjda reći da ih je bilo, pa to bi značilo da je Srbija bila umiješana u rat u Hrvatskoj, čak da je bila agresor, koješta. Ti znaš dobro da nije tako, inače ne bi davao izjave u Zagrebu da ćeš se ti sa mnom dogovoriti oko one glupe tužbe za genocid."
"Krivo si me shvatio", ljigavo se nasmiiješi Josipović, "budi pametan ko tvoj otac, nas dvojica moramo malo paradirati okolo prije nego povučem ja hrvatsku, a ti srbijansku tužbu" (i tako dalje ).
(Gornji razgovor sam naravno konstruirao, ali naravno da nisam daleko od istine.)
Zašto Josipović nije išao u Krakov?
Dok ovo pišem, a subota je navečer, televizije javljaju da Josipović ne će otputovati u Krakov na pogreb Lecha Kaczynskog – zbog vulkanskog dima. Zrakoplovi ne lete (odnosno avioni kako piše HTV – urednik Drobac ). A što će jedan Josipović na pogrebu jednom domoljubu, antikomunistu i štoviše "desničaru" koji je osim toga poginuo kada je letio s pratnjom na obilježavanje obljetnice komunističkog zločina. Što je, ko đavla išao u Katyn, što se nije ugledao na Josipovića koji ne će na Bleiburško polje.
Osim toga, imam jednu vijest iz povijesti koja će Josipovića u prvi mah zgroziti, a onda mu dati za pravo: naime, ondje negdje gdje je Krakov bilo je središte Velike ili Bijele Hrvatske i koga će vraga on raditi u središtu te makar i davne fašističke tvorevine!
I tako, dok se vulkanski dim nadvija nad Hrvatskom, Josipović pušta dimnu zavjesu kroz koju ne vide, velim, samo politički ignoranti.
Što učiniti?
Sve što je potrebno. (Vidi izvješće s tribine HKV-a "Što je ostalo od hrvatskih stranaka") Uz vrlo nesigurnu napomenu da još postoji i šansa za reanimaciju Hrvatske demokratske zajednice, koja je u slučaju Josipovićeva ispada u BiH pokazala ponešto nacionalne odgovornosti.
Hrvoje Hitrec
Budući da je trenutačno dopušteno komentiranje samo registriranim korisnicima, molimo sve one koji žele komentirati da se, ako već nisu, najprije registriraju na Portalu kako bi dobili svoje korisničko ime zaštićeno lozinkom. Tri jednostavna koraka za registraciju objašnjena su ovdje, a u slučaju poteškoća dovoljno je javiti se Administratoru.
Prijava/odjava s Portala Hrvatskoga kulturnog vijeća
Zadnje vijesti
- "Povelja mira i prijateljstva" Slobodanu Langu .................(22. svibnja 2012.)
- U Zadru je danas održana svečana primopredaja 65 stanova hrvatskim ratnim vojnim invalidima i članovima obitelji poginulih branitelja u Domovinskom ratu. .................(22. svibnja 2012.)
- Vrhovni sud će u "slučaju Hrastov" video-vezom ispitati svjedoka iz Srbije .................(22. svibnja 2012.)
- Ministar Jovanović najavio "zakonodavnu oluju" .................(22. svibnja 2012.)
- Karamarko: imperativ je jedinstvo stranke .................(22. svibnja 2012.)
- Pravaška posla: Ruži Tomašić prešlo 70 HSP-ovaca .................(21. svibnja 2012.)
Zadnji komentari
- Karamarko 971: Kujundžić 860
Moram dodati nekoliko komentar...
23.05., 00:12, preporod - Argentina i Indija - stravični...
Nijedan političar, koliko znam...
22.05., 23:25, Željanaa - O novom vodstvu HDZ-a - prve r...
Zvonimire, sretno povratku u H...
22.05., 23:15, Jedino Hrvatska - O novom vodstvu HDZ-a - prve r...
Proteklih par dana sam razgova...
22.05., 22:46, Zvonimir Milas - O knjižici «Sve tajne HDZ-a» i...
..nu, u cijelom gotovo svijetu...
22.05., 22:45, MIJO F - Vrhovni sud će u slučaju Hras...
nisu oni samo bili članovi SKJ...
22.05., 22:44, gojmir - K. Marušić: Karamarko se treba...
Karamarku je nacionalizam pred...
22.05., 22:38, Jedino Hrvatska - O knjižici «Sve tajne HDZ-a» i...
Četnik neću ti ispričati priču...
22.05., 22:36, gojmir - O knjižici «Sve tajne HDZ-a» i...
..to su veći komunisti SUSED n...
22.05., 22:36, MIJO F - K. Marušić: Karamarko se treba...
Glas za hrvatsku Hrvatsku! 21....
22.05., 22:29, triarios - O knjižici «Sve tajne HDZ-a» i...
istine Hrvoja Hitreca. novine....
22.05., 22:20, MIJO F - O knjižici «Sve tajne HDZ-a» i...
Hrvoje Hitrec, Cetina i slični...
22.05., 22:00, Daruvar - Argentina i Indija - stravični...
A i iza ovoga stoji Njeno Viso...
22.05., 21:52, Jedino Hrvatska - Argentina i Indija - stravični...
I još nešto, to sam zaboravio ...
22.05., 21:11, Jedino Hrvatska - K. Marušić: Karamarko se treba...
Clap-clap-clap verusblog.voice...
22.05., 21:11, mirna v - O novom vodstvu HDZ-a - prve r...
Drago Prgomet je prije svega ...
22.05., 21:08, Lovro - Argentina i Indija - stravični...
Koliko znam, to vrijedi samo ...
22.05., 20:59, Jedino Hrvatska - Argentina i Indija - stravični...
Koliko znam, to vrijedi samo ...
22.05., 20:46, kbunjevac - K. Marušić: Karamarko se treba...
www.hrsvijet.net/.../ (http:/...
22.05., 20:27, Jedino Hrvatska - K. Marušić: Karamarko se treba...
Da smo kojim slučajem mi komen...
22.05., 20:10, Jedino Hrvatska - K. Marušić: Karamarko se treba...
www.hrsvijet.net/.../ (http:/...
22.05., 20:03, Cetina - Zastava sv. Vlaha
Kad je Sv. Blaž postao Sv. Vla...
22.05., 20:01, Miros - K. Marušić: Karamarko se treba...
Pa naravno, zato se i jest Ka...
22.05., 19:48, Jedino Hrvatska - K. Marušić: Karamarko se treba...
Ono što me žalosti, neovisno o...
22.05., 19:44, Lovro
Najave
Tko je na vezi?
- Fiery
- preporod
- 2 korisnika
- 48 gostiju
KOMENTARI ČITATELJA
ovo sto Vi pisete uz najbolju volju, niti ce tko citati niti moze razumjeti pristup temi, jer ste u namjeri da napisete nesto o spornom "materijalu" u govoru predsjednika Josipovica pred parlamentom u Sarajevu-Bih-, napravili konglomerat od razlicitih tema i ideja, sto je previse "dobra" na jednom mjestu.
Iskljucivo ste se trebali osvrnuti na Presjednikov govor i ono sto je u njemu sporno i time biste dali veci doprinos ovoj temi i njezinom razrijesavanju, koja je kako vidim vrlo aktualna u Hrvatskoj, jer ja se ne javljam iz Hrvatske.
Da li ste u stanju iz sjecanja reci, koliko je bilo UNO-rezolucija, glede zrtava u Dafouru?
Odlucujuci aspekt gledanja na tu tragediju u Sudanu je donjelo UNO-poslanstvo, koje je toboze isztrazilo cijelu stvar i utvrdilo da tamo nije bilo nikakvog genocida, iako je ono sto se u Sudanu dogodilo, odgovaralo definiciji genocida po statutima UNO-a.
Tek se kasnije pokusalo revidirati taj stav!
Da je ta medjunarodna organizacija bila na djelu 1941; zacjelo bi poslije vise savjetovanja dosla do zakljucka, da u pokorenoj Europi nigdje nije mogla ustanoviti, kako nacionalsocijal isti vrse, u pokorenoj Europi, genocid nad nekim narodima, kao niti bilo sto na prvim crtama bojisnice, sto bi bilo protivno medjunarodnom pravu, odnosno ljudskim pravima.
Asocirajte tu vrstu agiranja sa onim koje je ta ista zajednica prakticirala u agresiji na Hrvatsku i BiH. Dobra analiza tih akcija dovest ce Vas do zakljucka gore slicnom.
Medjunarodna zajednica i EU- su misljenja, da je u Hrvatskoj bio vodjen gradjanski rat, a na BiH su i Hrvatska i Srbija izvrsile agresiju, pa shodno tome BiH je trebalo podijeliti, na stetu Hrvata, jer Srbi su bili toliko pametni, da nisu dozvolili da im se unisti ono sto su osvojili, jer su imali predodzbu o radu UNO-a, i zbrinuli ono sto su smatrali da im pripada...
Primjetili ste vrlo dobro, da je Josipovic "strani igrac" na predsjednickom mjestu u Hrvatskoj, ali ste zaboravili napomenuti, da on onda nikako niti moze niti smije zastupati interese hrvatskog naroda, jer ako bi to ucinio, onda bi ga vrlo brzo maknuli, i za tu vrstu "grijeha" vrlo brzo nasli dvotrecinsku vecinu u Saboru. Zato je ona trecina Hrvata, koja je u konacnici izabrala Josipovica za Predsjednika Hrvatske i odgovorna za ovo sto se Hrvatskoj dogadja. Oni, koji nisu izisli na izbore, snose suodgovornost za ovu politiku. Kratko, jasno i precizno, dobili ste ono sto ste i zasluzili! Imate Predsjednika, kojeg i zasluzujete!
Gospodine Hitrec, Vi nasmijavate hrvatsku javnost svojim komentarom, jer niste shvatili ono bitno, a to je: Ako se kaze "A" onda se mora kazati i "B".
Ako hrvatska Vlada smatra da je Predsjednik prekrsio ustav, onda nije nista drugo moguce doli po tome istome ustavu pokrenuti postupak o nepovjerenju Predsjedniku drzave!
Tu Vam ne pomazu nikakve isprike, niti amorfna pateticna masa teksta, koji ne pogdja srz stvari!
Bas sam radoznao kako ce se stvari razrijesiti! Ima li pravde za Hrvatsku i Hrvate?
Ja sam misljenja da ima, ali ne po strani, nego u Hrvatskoj. Rijesite stvar kao dostojanstveni ljudi, jer UNO- i EU- nisu na vasoj strani, kao sto nisu bili niti na strani zrtava u Sudanu, Kongu, Ruandi, Kambodzi, ili drugim kriticnim podrucjima u svijetu, nego su se uvijek iskradali iz odgovornosti, podesavajuci situaciju globalnom interesu...
Prijateljski pozdrav!
www.dnevnik.ba/.../
Sve ovo bi itekako trebao da zna i tovariš Josi, a ne da svjesno laže i iznosi teške povijesne neistine optuživši vlastitu državu za agresiju na BiH-a, što je jedinstven primjer veleizdaje, koji do sada nije zabilježen nikad u povijesti bilo kojeg naroda. Stoga tovariš Josi, ako imaš imalo morala i stida ispričaj se cjelokupnom hrvatskom narodu, a posebice Hrvatima u BiH-a, koji su u postotku najveća žrtva proteklog rata, i nakon toga podnesi ostavku, jer ne zaslužuješ se zvati hrvatskim predsjednikom.
Citat:HKV je prvi skočio i tražio opoziv Josipovića ali zasad smo politički marginalni i u medijskoj karanteni pa su dometi toga koliki jesu.
HDZovci pojedinačno (Hebrang, Šeks,..)jesu optužili Josipovića za protuustavnu rabotu ali je Vlada podvila rep i nije pokrenula ništa! Niti HDZ nije učinio ništa.
Problem svih problema je Deformirani HDZ jer glumi nacionalnu stranku a isto je kao i SDP i Josipović dio Balkan expressa. Na najboljem su putu da zasluže epitet ZLOČINAČKA ORGANIZACIJA i to zbog IZDAJE!
Moguće je pokrenuti postupak za opoziv Josipovića bez ikakve privatne pogodbe s premijerkom da ona dadne ostavku, ako ne uspije dokazati da je on kršio Ustav. Ali, znajući da bi pokušaj smjenjivanja Josipovića bio unaprijed osuđen na neuspjeh, bilo bi od premijerke krajnje bedasto kad bi s tako tijesnom (i to koalicijskom ) većinom u Saboru prihvatila se vući mačka za rep.
Premijerka pak toliko bedasta nije koliko priželjkuje ova "otrovna lignja" koja nas je počela maltretirati s otrovnim izjavama više od svoga bedastog prethodnika.
Sad zbog njezinog mogućeg "pada" HDZ priznaje etikete koje im je priljepio Josipović? Koja šteta!!!Pa ljudi ako nam baš treba taj tip premjerke širok je svijet nađimo drugu. Čuo sam da se u Amsterdamu neke žene interesiraju.
"Važna tema sastanka [Josipović, Tadić, Solyom] bilo je i pitanje manjina, a Solyom je rekao da se razgovaralo o stvaranju "kulturnih nacija", zajednica etničkih skupina koje dijele isti jezik, istu kulturu, povijest i identitet, iako njezini pripadnici imaju različita državljanstva. "To bi mogao biti temelj za rješavanje pitanja manjina među europskim zemljama", rekao je mađarski predsjednik, naglasivši da "kulturne nacije" ne bi imale nikakve teritorijalne pretenzije.
Solyom je zahvalio Tadiću i Josipoviću na njihovom osobnom i doprinosu njihovih zemalja pomirenju u regiji, rekavši kako je jako dobro da su takve geste i potezi povučeni razmjerno brzo nakon završetka rata.
Tadić je posebno istaknuo nove standarde u politici pomirenja u regiji, koje njeguje zajedno s hrvatskim predsjednikom Ivom Josipovićem, izrazivši ponos zbog odluke srbijanskog parlamenta da usvoji Deklaraciju o Srebrenici, kojom se ogradila od strašnih zločina tamo počinjenih i ustvrdivši kako takva politika zaslužuje pohvalu."
Sa stranice Josipovića, 16.04.
I Vama i meni je potpuno jasno, da problem Hrvatske, po misljenju UNO-, a i EU- lezi u postizanju tzv. "status-a quo ante", cime izdajnici iz nutra i izdajnici iz vana imaju ustavnu iluziju o restauraciji propale "tamnice naroda", a ta bi iluzija mogla ubrzo postati hrvatska stvarnost, ako Hrvati ne zele postivati vlastiti Ustav. Riba smrdi od glave, kaze nas narod!
U svom Pledoyeu za Hrvatsku, zelio bih samo jedno istaknuti, a to je: Zasto bi Hrvatska trebala snositi odgovornost za pocinjene zlocine u BiH-? Na to pitanje uopce nije potreban odgovor, jer one lijevo orijentirane opcije hrvatske politike, ne nude samo odgovor, nego i jednoznacno rjesenje: svi se svima trebaju ispricati, jer su svi bili agresori i zlocinci, sto je porazno misljenje za Hrvatsku kao "novopecenu" drzavu, koja je trn u oku UNO-a i EU-, jer smatraju da je stvorena na zlocinu.
Odgovornost za taj vid stvari snose politicari i lijeve i desne opcije, poslije Tudjmana.
HDZ-i predsjednica Vlade, ako pokrenu odredjeni oblik kritike, u odnosu na Predsjednika Josipovica, kojeg su prakticki sami doveli na to mjesto, onda ga oni ne zele povrijediti, a najmanje "potjerati" sa vlasti, nego je to dio njihove dogovorene akcije, kako nebi doslo do vecih nereda medju stanovnistvom zemlje.
Lijepo ste primjetili, da ni Vlada ni presjednik ne vode pro hrvatsku politiku, a to je opasan presedan za povijest jednog malog naroda, jer onaj koji brzo zaboravlja povijest, ili je frizira i krivotvori, biti ce prisiljen, od te iste povijesti da je jos jednom prozivi. Ne dao Bog, ali to su povijesne cinjenice.
I na kraju bih zelio primjetiti: Kao i svaku drugu demokraciju svijeta, tako onda i Hrvatsku se moze kritizirati, ako joj opceljudski i demokratski standardi zaostanu za prosjekom, ali ta kritika mora ostati proporcionalna, relativna i sadrzajna, kao i kod kritike drugih naroda i drzava, bez maltretiranja povijesne vaznosti prvog predsjednika Tudjmana i njegova ucinka za Hrvatsku i Hrvate, povlaceci sve u blato sto je ucinio na putu ostvarivanja hrvatske drzavnosti...
Nekim krugovima u zemlji i vani, kao da je imperativ srusiti Tudjmanovo djelo i Hrvatsku, a nisu svijesni kod toga, da revizijom dogadjaja, upravo vracaju i rehabilitiraju proslost i ozivljavaju zle duhove.
Hrvatska ima danas probleme, jer je dopustila da joj predsjednik postane covjek, koji mozda nema bas najbolje namjere sa Hrvatskom, ali je zato "umjetnik"! A po iskustvu se moze samo potvrditi: Jao drzavi kojoj je "umjetnik" predsjednik! Tu onda nema ni drzave ni umjetnika!
Prijateljski pozdrav!
Mađarima je lako oni svoj jezik ne djele s nikim .
Ma nije problem u ljudima nego traumatskim političkim trendovima i rješenjima koja se reflektiraju na odnose.
Srpska manjina u Hrvatskoj ne će da bude manjina nego nacija i stalno se pumpa i od strane svojih a i uz podršku EU moćnika koji guraju regionalna rješenja.
Hrvati se u BIH guraju u manjinu i neda im se status kao srpskoj paradržavi u BIH.
U krajnjoj liniji svaka politika u smjeru REGIJE ima cilj disipaciju hrvatskog nacionalnog bića iliti dovođenja u status "pijeska na vjetru" kako bi rekao veliki MAO. To je jasno jer su Hrvati jedina prepreka regiji (ako to još jesu)
Stoga nažalost moram ponovo konstatirati, da nam je veći problem ovakva veleizdajnička politika HDZ-a, nego politika svih anacionalnih snaga u Hrvatskoj, predvođenih Josipovićem, Mesićem, Vesnom Pusić, Zoranom Milanovićem, Damirom Kajinom, Miloradom Pupovcem i inim protivnicima svega hrvatskog, jer da je HDZ-e onaj izvorni, Franjin, mi bi pomeli sa političke scene sve ove udružene antihrvatske snage.
P.S. Sa svojih 20 godina, na sam Božić 1989. godine učlanio sam se u HDZ-e, međutim ubrzo nakon smrti prvog hrvatskog predsjednika dr. Franje Tuđmana odlazim iz HDZ-a, jer nisam želio biti dio veleizdajničke politike koju je počeo provoditi HDZ-e.
Stoga bih se u potpunosti složio sa mojim neznanim prijateljem Mijom, koji je jednom napisao na ovom portalu, da nam je Ivo Sanader, a ja bih nadodao, danas i još više Jaca Vlaisavljević, ukrali naš, Franjin HDZ-e“. Evo, prvi ću se vratiti u HDZ-e da zajedno rušimo udružene antihrvatske snage ako mi neko na ovom portalu navede i jedan politički potez kojim je HDZ-e u ovih 11 godina od smrti dr. Franje Tuđmana stao u zaštitu bilo kojeg hrvatskog nacionalnog interesa!? Ali nažalost današnji HDZ-e je dio koalicije koja se zove "Savez za Eu-ropsku uniju", na čijem je čela Vesna Pusić, a zajedničko geslo svih stranka u toj koaliciji je da “nema te cijene koju nismo spremni platiti za ulazak u Eu-ropsku uniju“, a koliko vidimo ta cijena je sama hrvatska država, tako da je iluzorno očekivati da se može zaštititi bilo koji hrvatski nacionalni interes kroz ovakav HDZ-e.
Svi su oni isti.
Sad će poljski domoljubi pohrliti na naše obale.
Naš predsjednik ima 5 sati vožnje do Krakowa i nije se udostojio to učiniti.
Slovenski predsjednik je otišao...
Ne razumijem zbog cega uvijek pasivno promatrati i odlicno analizirati.
Zasto gospodin Tudjman, Jurcevic i jos nekoliko njih ne naprave stranku i ne pokrenu sve?
Aktiviranje svijesti u narodu za politicka akcije?
Postoji li u Hrvatskoj strucni neutralni gremium koji sustavno prati medijska izvjestavanja i pazi na ravnostezu?
Ne mogu prihvatiti da Josipovic gujski se smijulji i tjera po svome.
Ne zanima me iz kakve je familije.
Hocu da prestane njegovo glumatanje.
Josipoviću kad se misliš ispričati za te zločine, planiraš li pohoditi Blajburg kao Jasenovac i pokloniti se umorenoj hrvatskoj mladosti!?
O tome bi se uistinu morala probuditi svijest, sto je zadaca i izvanparlamenta rnih stranaka.
Iz ovog teksta gosp. Hitreca, mogu se dakle izvuci odlicne poruke za sljedece izbore. Zar ce narod i dalje glasovati za vise od jedne trecine ljudi koji ne postuju cak ni Ustav, kamoli ostale zakone.
Josipović se nije nimalo odmakao od svojega oca-ubojice i njihovih drugova, dapače on je i gori i samo čeka priliku za obračun. Iz svake riječi mu izvire prijetnja i mržnja.
Prema tomu, neka se on drži Jase.
A ono gdje leži opasnost je velik broj njegovih sljedbenika spremnih na sve. Osim toga, imaju komunisti u rukama cjelokupni državni aparat, pogotovu represivni i propagandni.
Tko je kriv Hrvatima da nisu uspjeli stvoriti svoju Državu, svoj establišment?
Očito je da nisu bili sposobni za to, a i nemala prepreka je bio F.Tuđman koji je stvarao neku svoju varijantu ublažene jugoslavije bez srba i s umjerenim komunistima.
Naravno, da to nije išlo i njegov projekt nije uspio. Vlast su u potpunosti preuzeli udbaši i partijaši koje je Franjo sačuvao. I nikada u svojoj Jugi taj ološ nije imao veće vlasti i ovlasti, novca i luksuza. Mogu samo da se smiju onim budalama koji su branili zemlju za NJIH.
Evo jednog primjera: da im je ostala ONA Juga, a ne da je nastala OVA, što bi bilo od Milanovića?
Ako bi uopšte završio ikakav fakultet, recimo da bi i da bi završio pravo, bio bi pravni savjetnik u nekom socijalističkom poduzeću, ili općinski sudac u Klanjcu, Kumrovcu ili Donjem Lapcu. Vozio bi polovni jugo, dobivao preko sindikata svinjske polovice, sindikalno letovao u Makarskoji a u Mađarsku išao kupovati smrdljive salame.
A danas? U njemu mrskoj rvatskoj? Kupio je stan od 2 milijuna kuna u središtu crvenog Agrama, lova do krova, tjelesna zaštita, mesečno primanja do 50 hiljada kuna, ne radi ništa, kurcu sviri (rekli bi Dalmatinci)...
A Milanče nije sam, ima ih na hiljade i hiljade... U svojioj Jugi takve sinekure nisu mogli ni sanjati...
I eto, tu smo gdje smo!
Bravo.
Imamo Hrvatsku!
I sada na kraju, NJIMA nije ni toga dosta, sada bi malo ratovali, ubijali "fašiste"...
Naravno, ako im mi dopustimo... a po svemu sudeći izgleda da hoćemo.
Što ono bijaše, "devet stotina sna, pa buđeje"! Nu!
Život je san! - reče onada onaj Pero.
************************************************************************************
Satyre, jeste li slušali što je radio Petrova gora (tzv. HRT) i njihovi novinari govorili nakon što je Kačinski poginuo? Priučeni i nepismeni četokomunističk i komesari-novina ri prvi i drugi dan nakon nereće su se sramno obrušili na pokojnog Kačinskog; te je bio desničar, te konzarvativac, te klerikalac, te ne voli pedere, da je protiv abortusa, te pripadnik i osnivač Solidarnosti; uglavnom sve najgore.
Uz zluradost što je poginuo idući na komemoraciju Katina, mjesta ubojstva koje je priča za malu djecu prema onim ubojstvima što su oni počinili 1945. nad hrvatskim civilima i razoružanom vojskom.
Tada su shvatili, ili im je netko iz Komiteta došapnuo, da na pokop doalzi Opaljeni, iz njihove centrale (Vašington), odmah su prekinuli s napadom, ali nisu niti govorili ništa pozitivno o pokojnikom.
Tvrdim da ovakvog zla nema nigdje na svijetu. Opasni su, mnogo su bre opasni.
Je li se jučer netko sjetio tih, Titovih, komunističkih, "antifašistički h" žrtava ? Nije. Takve komemoracije koje se zasnivaju na lažima i nepotpunim istinama su najobičnija lakrdija koju se provodi nad Hrvatima.
Kad se k tome sjetimo velike poljske tragedije iz Katynske šume i usporedimo s našim tragedijama koje su ukupno uzevši desetak puta brojnjije od Katinske - uviđamo svu tragiku laži u kojima još uvijek živimo - nakon 20 godina od uspostave samostalne Hrvatske.
Kome možemo za to zahvaliti ? Našemu narodu koji ima kratku pamet i totalnu nezainteresiran ost za svoju prošlost, sadašnjost pa i budućnost.
Nego "nasa vlada".
Točno, Smučilo mi se. Ali Kosorovu moramo razumjeti. Kao stršljeni su se okomili na nju sa svih strana. A znama kakvu mršđavu potporu ima u Saboru. Jedino su ona, HDZ i neki bivši dužnosnici ustali protiv sramtne Josipovićeve izjave. Znamo da je ovaj nesmjenjiv i neogovoran. I dok je ovo stanje stvari može lupetati do mile volje i nitko mu ništa ne može.
Hrvatska ima neodgovornog predsjenika ! To je barem postalo svima jasno.
Umjesto drugog komentara dio moga odgovora više:
"Znamo da je ovaj (Josipović) nesmjenjiv i neogovoran. I dok je ovo stanje stvari može lupetati do mile volje i nitko mu ništa ne može.
Hrvatska ima neodgovornog predsjenika ! To je barem postalo svima jasno."
O tomu sam puno pisao na ovom portalu, ali to nikoga ovdje ne zanima. Svi ste se oglušili na moje tekstove. G- Miroslav Tuđman je opisao stabnje stvari i naznačio moguće scenarije. Opis stanja je u redu, ali je opis scenarija nedostatan.
Nažalst, ta temeljna pitanja nikoga ne zanimaju.
Je, točno je što velite, ali narod ima kratku pamet. Igra se šaha i misli samo na jedan potez unaprijed: o izboru knadidata za ovo i ono, a ne i o tomu što će ti budući izabranici raditi u njegovo ime.
Glavni razlog nedolaska hrvatskog državnog vrha na pogreb poljskog predsjednika Lecha Kaczynskog leži u tome što je pokojni Lech Kaczynski bio prvenstveno državnik koji je branio interese svoga naroda, a što našim politikantima, ne političarima, jer političar je zanimanje, a politikant je karakterna osobina, nikako ne odgovara, jer za razliku od Kaczynskog oni su sve nacionalne interese hrvatskog naroda podredili svojim vlastitim sebičnim interesima.
Da se radilo o predsjedniku koji je ljevičar ili liberal, odnosno jedan iz njihovih redova, a ne o desničaru, konzervativcu, praktičnom katoliku i poljskom domoljubu tada bi se zasigurno našlo načina da se dođe na pogreb, pa taman i sjekire padale s neba, a ne nekakva vulkanska prašina.
Josipović je nedolaskom na pogreb poljskog predsjednika Lecha Kaczynskog, a koji je da napomenem, prije svega par mjeseci bio na njegovoj predsjedničkoj inauguraciji, pokazao da osim toga što je hrvatski veleizdajnik, da je i moralno dvojbena osoba, koja nije pokazala nimalo poštovanja prema poginulom poljskom predsjedniku, barem da mu se oduži dolaskom na pogreb.
P.S. Vulkanska prašina nad Europom je učinila barem dvije dobre stvari, prva, da je pokazala moralnost Ive Josipovića, i druga, da je umjesto kardinala Angela Sodana, misu za pokojnog poljskog predsjednika održao krakovski nadbiskup Stanislaw Dziwisz, osobni prijatelj velikog pape Ivana Pavla Drugog, a što je zasigurno i najpravednije, kao da se je i sama božja providnost pobrinula da to tako i bude.
Grješka u koracima. Josipović nije čovjek s kojim se može razgovarati, uputiti mu apel i sl. On je odvojen od 80 % Hrvata, rezonantan je samo na šumove koji dolaze s krajnje lijeve strane ideološke i kroatofobske ljestvice.
Treba govoriti o Josipoviću , a ne s Josipovićem !
Jer, prije neke iz Amstardama, na njezino bi mjesto zasio netko drugi, ne vjerujem da bi to bilo na Vašu radost.
Valjda i RH ceka da je netko bombardira, eto sad ima zasto, "agresor" je i u Bosni, pa da "baby face" Josipovic shvati sto mu vrijedi boriti uz Britance, u ovom zadnjem ratu...
To "baby face" Arkan je ipak bilo u stanju uciniti dosta zla.
Hrvatska ne moze izdrzati jos jednog "Arkana" -- ali sto je s Bosnom, zasto ga je primila?
www.youtube.com/.../
www.youtube.com/.../
Hrvati nemaju sto ocekivati od Amerikanaca, jer se oni moraju iskupiti za izgubljene srpske ratove, na stetu Hrvata; a ni od Europe dokle rade za Haag.
U Vašem komentaru ima jedna temeljna metodološke pogrješka. Ako ste pročitali intervju koji je dao Dragutin Dimitrović VL za subotnji Obzor mogli ste zapaziti jednu važnu misao. Pogrješno poimanje političkih stranaka kao monolitnih organizacija. On je govorio o tadašnjem (1990.) SKH, ali to vrijedi univerzalno za sve stranke. Nema mnolitnosti. Monolitnost se postiže jedino silom i likvidacijama, izbacivanjem i sl. metodama. Tako to treba tretirati ustaše, naciste, fašiste, komuniste i sve propadnike društvenih organixzacija i organizacije kao cjeline.
Drugo, zaboravljate na okolnosti u kojima djeluje HDZ od povratka na vlast 2003. do danas. HDZ ima veoma mršavu relativnu većinu u Saboru (moram li podsjetiti da je to tako zahvaljujući i brojnim "desnim" strankama ?) i da je HDZ (Sanader i Kosorova) morao nastaviti na onom što su prije toga zabrljavili oni koje Vi predpostavljate HDZ-u.
Treće, Vaša logika se zasniva na načelu : što gore - to bolje.
To načelo je meni neprihvatljivo. Podsjeća me na komuniste. Uvijek se može bolje pa i pod komunistima ili u ovom slučaju s HDZ-om.
Blijedoliki je MOĆAN i opasan !
zoki Milanović već pakira stvari i priprema se za ulazak u Banske dvore, kao budući premijer.
Zato nam je Jaca zamišljena i više joj nije "guza" (spotovska - ne njena) glavni životni problem !
A Hebrang (sinonim HDZovske kapitulantsko-o sobniinteresne udruge!)je "razočaran i povlači se iz politike" !
HRVATSKA nema alternativu političkog izbora ?!
Da li je baš tako ?
Mesić i Josipović povukli su "mačka za rep" i potenciraju uporno PODJELU HRVATSKE, a što je kulminiraloupra vo sada, bezobrazlukom i bahatošću "blijedolikog" koji je zacrvenio HRVATSKU, kako je i najavljivao! Neke je zacrvenio razgalivši ih od radosti, neke zbog osjećaja BIJESA I STIDA !
No, to mu je i bio cilj - da se istaknu njegovi protivnici, kako bi ih lakše "locirao, identificirao, možda i transferirao" na neke nove "GOLE OTOKE" _ sve u svoje vrijeme !
HKV i simpatizeri ideja portalski promoviranih, odavno su na "crnoj listi" ili "BELOJ KNJIZI" paraobavještajn og miljea !
Komentatori ove satire g.Hitreca, pisane iz očaja i nemoći da se stvari izmjene,očito iskazuju vapaj za organiziranjem političke opcije, "svijetla na kraju tunela" ovog BALKANSKOG mraka nad Hrvatskom.
Uloga i rezultati djelovanja HKVa nisu nikako za podcjenjivanje, jer je djelovanje u okviru samoorganiziraj uće udruge, ignorirane, uz bacanja "mnogobrojnih klipova pod noge" od aktualne politike, ipak održalo svijest o hrvatstvu (ma kako mi tu svijest ili sjećanje naroda, kolektiviteta definirali)živom.
Upravo je ta svijest ono što smeta "antifašistima" , pa će se uskoro, svom žestinom i okomiti na glavne protagoniste, vjerojatno, ne samo verbalno, kao do sada!
Upravo je zato i te kako bitno, da ne kažem presudno, oformiti političku alternativu današnjoj "garnituri", sluga vanjskih zagovornika balkanske krčme, sa glavnim konobarom "ŽIKOM" sa Dedinja!
Stranku "Svi smo mi Ivo Sanader ili ti Jadranka kosor " budno njeguju i održavaju Srbi,EU tutori i zbog toga i Josipovićevi. Kad bi samo lijevi urušavali Hrvatsku bilo bi prenapadno i moglo bi se omaknuti ,ovako je rušenje kontrolirano jer je radna akcija zajednička.
Zajednička istorija se piše dok Jaca svoju briše!
U politici možeš imati mnogo ideala, dobrih želja i odličnih programa, ali prije svega smisao za realnost. Odnos snaga je momentalno takav da HDZ ( uz sve svoje greške) MORA balansirati i titrati svima po malo - ako želi ostati na vlasti.
U protivnom ćemo imati Pusićeve u svom njihovom antihrvatskom djelovanju, Milanoviće i Josipoviće - bez ikakovih ogranićenja.
Ovi dogadjaji zadnjih nekoliko dana, još više će bipolarizirati javno mijenje, te je mogućnost osnivanja novih stranaka i njihov uspjeh - upitna. Iako su nove domoljubne stranke sada itekako nužne - one se moraju prezentirati javnosti na pozitivan način - a ne kritikom svega i svačega.Naime, gradjani će i nadalje HDZ smatrati jedinom zasada strankom koja koliko toliko bije bitku protiv "crvenih".
Desnica svoju nemoć mora prvenstveno riješiti sama medju sobom.
"Zajednička istorija se piše dok Jaca svoju briše!"
Uistinu, politika HDZ-a se svodi na cuvanje fotelja. Malo to ublazava gosp. Boljunac ciji politicki komentari i nisu bez utjecaja kako on misli; ostavljaju snazan dojam. Premda mi je Jadranka Kosor simpaticnija kao premijerka nego prirepak Sanaderu, sve se svodi kako rekoh na cuvanje njihovih fotelja. Tako uskoro nece imati ni fotelje. Licit ce na onu karikaturu iz 90-tih, na Srbe koji rezu granu po granu i uvide da im je otislo stablo...
Dotle baby-face Josipovic djeluje umilnije od Arkana.
www.youtube.com/.../
P.S. A što se tiče rušenja Josipovića pomoću Jacinog HDZ-a, od toga nema ništa, jer su i Josi i Jaca sluge istog gazde, Velikog brata iz Brisela, pa Vas stoga podsjećam na onu Isusovu „ne može Sotona izgoniti Sotonu“, stoga ni ovakav veleizdajnički Jacin HDZ-e ne može istjerati Zlog duha iz Josija i njegovih udbaša sa Pantovčaka, jer i jedni i drugi tom istom Zlom duhu služe!
"Sapienti sat"!
Ako je tako onda loša istorija nam se piše.
Zar je sve u politici?
Sto je s neovisnim sudstvom, kad se prekrsi Ustav i zakoni, dakle ipak ovisi o politici.
Zasto politika odlucuje o svemu?
Upravo suprotno, otpadali su udbasi, kosovci, pa je i pritisak na Tudjmana rastao. Nije im smio popustati, jer danas vidimo koliko to pomaze i kamo to vodi. Inace Vas je komentar vrlo vrijedan.
Josipovićeva povijest-Uklonj ena cenzurirana iz V.lista zbog pritiska sa pantovcaka
18 April 2010
vecernji.hr/.../...
pise:Zvonimir Despot
Nema ništa od nove pravednosti. Uostalom, to je ionako bila floskula za široke narodne mase
Ivo Josipović svoju je kampanju temeljio na novoj pravednosti. Od nje, međutim, nema ništa, a ionako je to bila najobičnija floskula za široke narodne mase. No na tome je osvojio dobar dio glasova. Ali glasove nije dobio za nešto drugo što kampanjski sad nameće, a to je neka nova povijest po njegovoj mjeri. Dosad je tjerao svoju povijest o Bleiburgu, Drugom svjetskom ratu, Titu i komunizmu, pri čemu je posve autističan na povijesne činjenice, koje ne treba možda poštovati Josipović građanin, ali na njih bi trebao biti osjetljiv Josipović predsjednik. On je to objasnio kao neku svoju političku povijest, kao da ona može biti drukčija od stvarne povijesti. I nije trebalo dugo da s tom svojom političkom poviješću zaore i po Domovinskom ratu. Duhovi su se u zemlji uzbunili na njegov govor u parlamentu BiH koji uvelike treba odobriti, kao što valja odobriti poklon svim žrtvama, ali je sporan detalj oko uloge hrvatskih politika 90-ih prema BiH, što je on uopćio i uzrokovao tešku političku krizu.
No nekako je iz vidokruga gotovo svima u žučnim raspravama izmaknulo ono što je on izjavio malo poslije u Pečuhu, u društvu sa srbijanskim predsjednikom Borisom Tadićem. Ondje je, na novinarsko pitanje da prokomentira to što mu HDZ zamjera što nije osudio onodobni srbijanski režim, nego hrvatski, Josipović izrazio uvjerenje da dolazi vrijeme u kojem će politički predstavnici svih naroda priznati pogreške koje su se dogodile te je ustvrdio da pogreške nije činio samo jedan narod ili država, nego je to bio “konglomerat loših politika koje su zemlje s područja bivše Jugoslavije uvele u krvavi rat”. I baš u isti tren, u američkom “The Wall Street Journalu”, Tadić objavljuje svoj članak u kojemu, uz ostalo, piše kako je Srbija “pokazala hrabrost da bude prva koja će se ispričati za gnusne zločine koje su počinile sve strane u jugoslavenskim građanskim ratovima”. Je li Josipović svjestan da iznosi tezu koju stalno propagira srbijanska politička elita, ali i neki naši domaći krugovi, parapolitičke udruge i pojedinci, među njima i neki glasni povjesničari, koji su za to da političari ne smiju ostaviti povijest povjesničarima, da nema govora o agresiji, nego da su svi krivi i da je to bio građanski rat? Čemu onda Hrvatski memorijalno-dok umentacijski centar Domovinskog rata i metri knjiga dokumenata koji nipošto ne mogu potkrijepiti Josipovićeve teze, a još manje Tadićeve? To više nije samo politička nekorektnost nego i licemjerje jer je posve u suprotnosti s onim što je Josipović trubio u svojoj kampanji. Je li Josipović zaključio da kod kuće nema karizmu kako bi utjecao na društvene promjene pa se prebacio na „region“, kako to stalno tepa vječni Budo Lončar? Josipović se hvali kako mu plješću EU i SAD, i naravno da će pljeskati njemu i Tadiću, jer je svima njima cilj užaren krumpir BiH i „regiona“, u kojem su svih ovih 20-ak godina pokazali totalnu nesposobnost, prebaciti na same države. I sad su njih dvojica mirotvorci, samo što mirotvorstvo počinju zidati na krivim temeljima, na povijesnoj neistini. Tadiću to treba jer Srbija nikad neće priznati da je bila agresor, a ispada da se Josipović više savjetuje s Tadićem nego s Jadrankom Kosor, s kojom ga na to obvezuje i Ustav. K tome, otkazao je odlazak avionom na pokop poljskoga predsjednika a da se nije konzultirao s Vladom, pa će Hrvatska biti ondje bez svojih najviših političkih dužnosnika iako su njegovi kolege iz susjedstva sjeli u automobile. To je prava nacionalna sramota! Kad se svemu tome doda i nastavak njegove kampanje oko registra branitelja i povlačenja tužbe za genocid, Josipović ne generira zajedništvo, okupljanje, nego svađu i razdore! Tko više spominje krizu, jasno gospodarsku?
Hrvati se oko nicega ne mogu sloziti Onda se cudimo sto smo lagan plijen za ptice grbljivice.
Doslo vrijeme za ujedinjenje. Jadikovanje i plakanje ne riješava probleme Treba zasukati rukave raditi a ne gubiti energiju kritikovanjem onih koji intenzivno rade dok mi spavamo. Bog i pravda su na nasoj strani mi pobjeđujemo
Ne mogu reci da mi je drago sto sam vec nakon slusanja prvog govora Josipovica u Bosni, napisala odakle vjetar puse (Tadic). "Znam te ptico kad si jaje bila" - sto se u nas rece
To su prsti jedne te iste lijeve, boljševičko-uni tarističke ruke koja nikad, a ni tada, ne može prihvatiti samostalnu hrvatsku državu - taj 'istočni grijeh' Hrvata.
Sve su to mućci, najgori smrdljivi mućci.
ionako se Josipovic zalaze za umjetnu oplodnju
Svejedno, zalosna prica!
Da - neki nisu svjesni da nemaju dovoljno snage i da su prisiljeni tražiti saveznike
medju mladima., medju neopredjeljenim a i pasivnim, medju braniteljima, medju nezapo9slenima. To ne znači odustajanje od vlastitih principa nego prihvaćanje realnosti.
Što se tiče Jasenovca, zanimljivo je primijetiti da nitko ne govori da je Jasenovac još pune 3 godine nakon završetka Drugog svjetskog rata nastavio punom parom da radi, gdje je pogubljeno na tisuće hrvatskih vojnika i civila koje su Titovi satrapi doveli sa Blajburga i Križnog puta.
Jesu li se i tim žrtvama poklonili u Jasenovcu hrvatski veleizdajnici, tovariš Josa, tovariš Mesić i drugarica Jaca!?
Ja ne branim niti napadam HDZ. Pokušavam shvatiti u kakvim je okolnostima djelovao HDZ nakon Tuđmana. Najprije je bio poražen i bačen u oporbu. Unutar sebe se rascijepio na dva dijela i izbacio iz stranke Pašalićevce. I na strani Pašalića i na strani Sanadera je bilo ljudi različitog moralnog i intelektualnog kredibiliteta. Nisu jedni bili čisto zlo niti drugi čisto dobro. 2003. Sanader je s realativnom većinom muku mučio pri fororanju vlade. Ulizivao se na sve strane. Isto mu se dogodilo i u idućem mandatu. A naslijedio je što se posve gubi iz vida:
- izmijenjeni Ustav s galantnom pozicijompredsj ednika koji mođe do mile volje blebetati, zanovjetati i ni za što ne teba odgovarati. Premijeru ne preostaje nego mu se umiljavati i svaki sukob polizati kako bi odobrovoljio predsjednika
- posve izmijenjen sastav diplomacije i za svako mjesto pri popunjavanju boriti se za svoje ljude udiplomaciji
- posve izmjenjen sastva zapovjedništvau HV-u
- posve izmijenjen sastva obaviještajnih služba
- potpuno očišćena HRT od osoblja koje je bilo sklono HDZ-u
- Imijenjen Ustavni zakon o suradnji s Haškim sudom s odustankom od prigovora nenadležnosti toga suda za Bljesak i Oluju
- kompletno izmijenjen sastav NO i uprava u trgovačkim društvima u kojima je RH imala dionice odnosno udjele.
Pa sada pri takvom stanju stvari, kad te pritišću iz Haškog tužiteljstva i iz velikog svijeta budi neovisan, a gaće ti se tresu pri pomosli na koaliciju koja, (gle našega ustavnog skandala !) se mora oslanjati i na manjinske stranke.
Vaše optužbe na HDZ idu u istu ravanb s onima Josipovićevim optužbama Hrvatske za pogrješnu politiku u BiH s obrazloženjem da je prepolovljeni broj Hrvata u BiH dokaz te pogrješne politike. Da se Hrvtati u BiH nisu branili koliko bi ih bilo ostalo u BiH ? To pitanje josipović nije postavio.
Niti Vi ne postavljate pitanje čime bi nas to usrećili Josipovići, Mesići, Pusići, Kajini, Fumići, Pupovci i toliki drugi, kad biste maknuli Kosorovu.
Mislite na revoluciju ? A što biste učinili ako bi revolucija izostala ? Krenuli stopama islamskih fundamentalista ?
Mesiću više ni Vrdoljak nije po volji!
Kažu da je rigao vatru nakon one epizode kad je Vrdoljak prenio istinu o brozu i NKVD.
Peče ih istina!
Kosorici su zviždali jugo-boljševici jer im ona nije dovoljno lijevo - nije dovoljno jugonostalgična!
A Josipović i Mesić im se uvlače u šupak svakom prigodom!
'Drugarice i drugovi'... možeš misliti koja je to banda kriminalaca i zločinaca koja se ne boji nikoga na svijetu!!
Oni ne poštuju nikakve deklaracije, oni prkose svima...
Oni će do zadnjega braniti krvave zločine nad Hrvatima koje je počinila partizansko-čet nička ruka i uporni lagati kako je to bila 'antifašistička borba'!
I uporno lagati svima kako je 'meleon srbalja' pobio ustaški režim, ustaški koljači, kako je Pavelić držao pred sobom zdjelu punu dječjih očiju... i slične grozne laži.. koje je ista ta banda nastavila i 1990. kad je bezočno lagala da je u vukovarskoj bolnici pobijena 'srbska nejač i odojčad'...
Smrad, najobičniji.. ljudi bez imalo morala i poštenja koji i dan-danas drmaju državom.
A istinski hrvatski branitelji pod istragama i po zatvorima!!
Poslije se oni svi nađu na kavici kod predsjednika i ......
Mislim da imate prebujnu maštu: komunističko-če tnički žvizduci upućeni Kosorovoj da bi je podržali hrvatski domoljubi !!!
Budite ozbiljni !
Ako je Vlasisavljevićk a zaboravila - mi nismo zaboravili tko je i s kojim oznakama krenuo u agresiju na našu zemlju.
I sad podmetati iz samo njoj znanih razloga da se moramo klanjati toj bandi koja nas je klala na kućnom pragu - previše za pomisliti a kamoli za izreći!
To je ta lakrdija od Mesić-Račanovog povuci-potegni Ustava.
Ona se domoljubno natrčila ali ne zaporavite da u toj Sanaderovoj klasi vječno živi zao duh sa splitske rive.
Žvizduci su srpsko-komunist ičke, možda i muslimanske provenijencije a posljedica su Kosoričine kritike upućene Josipoviću u povodu njegovih izjava o umiješanosti Hrvatske u BiH ratu.
Kosorovoj nije lako. Okružena je sve samim hrvatskim neprijateljima. Ne znam njezine misli i kako se kani nositi s okruženjem. Činjenica je da je sve više napadaju s lijeva, a evo i s desna s ovoga Portala.
Da budem ironičan : veoma knstruktivno za hrvatsku stvar !
Točno. To sam i rekao, ona nije dovoljno 'levo orijentisana' za tu bagru.
Ali čekajte... a tko je vuče za jezik da ponavlja kao mantru 'antifašizam' 'antifašizam' 'antifašizam' 'antifašizam' ...
Kad bjelodano ZNA da je taj njihov antifašizam bio samo MASKA za srbski fašizam!?
Taj antifašizam NEMA VEZE s pravim i iskrenim antifašizmom na Zapadu.
Koji duboko cijenim i poštujem ali koji više nitko niti spominje niti se poziva na njega jer je povijesno pase .. !!
I da se još jednom jasno i glasno razumijemo - glede i ovog portala i izrečenih mišljenja - NACIZAM i FAŠIZAM je najgori oblik masovne ideologije koji je za sobom ostavio milijune nevinih žrtava. To nitko i ama baš nitko ne spori, tko ima imalo zrnca razuma!!
Mislim da su to preteške optužbe. Ako tako nastavite morat ćete i sami sebe prijaviti za veleizdaju. Izjdnačavati bez dovoljno razloga Kosorovu i HDZ s Josipšovićem, Mesićem, Milanovićem nije baš pametno činiti. Kad bi to bilo tako Hrvatska je već propala i ne vrijedi ništa raditi na njezinoj budućnosti. Neka ide sve ka vragu !
I Vas je obuzelo ogorčenje. A sve proizlazi iz krivih prosudba sadašnjeg stanja koje nije sjajno, ali ne i beznadno !!!
Mislim da su to preteške optužbe. Ako tako nastavite morat ćete i sami sebe prijaviti za veleizdaju. Izjdnačavati bez dovoljno razloga Kosorovu i HDZ s Josipšovićem, Mesićem, Milanovićem nije baš pametno činiti. Kad bi to bilo tako Hrvatska je već propala i ne vrijedi ništa raditi na njezinoj budućnosti. Neka ide sve ka vragu !
I Vas je obuzelo ogorčenje. A sve proizlazi iz krivih prosudba sadašnjeg stanja koje nije sjajno, ali ne i beznadno !!!
Dijelom ste u pravu!
Ali ovaj HDZ osim imena ima jako jako malo sveze s onim HDZ u kojem sam osobno bio član i nekakav dužnostnik, dugo godina!
I zato ne vidim razloga da im se sada kaže da nisu na liniji državotvornosti i da su iznevjerili načela 90.tih i samom utemeljitelja dr.Tuđmana.
I da svakim danom ruše temelje državnosti koju smo uistinu krvlju platili.
Zato se pitam - tko to smije napraviti i u čije ime?
I neka nam objasne - zašto to rade??
Slažem se s Vama glede tog "antifašizma" . Kosorova je uhvaćena u ljevičarsku zamku koja je nepstretnom formulacijom o ZAVNOH-u ušla u Božićni ustav i ni Tuđman (iz poznatrih razloga u ono vrijeme), ni Sanader, poslije pa niti Kosorova nisu se uspjeli iskobeljiti iz te zamke. O tomu sam više puta pisao kao hipotekama koje još pritišću Hrvatsku:
1. ustaška odnosno NDH-ška hipoteka
2. komunističko- antifašistička hipoteka (bratoubilački rat )
3. hipoteka tzv, srpske nacionalne manjine tj. srpske etničke manjine koja pretendira da bude konstitutivna nacija u Hrvatskoj.
Kad bismo imali predsjednika države kakvog nemamo , a kakvog bisnmo trebali imati, s odgovarajućom većinomu Saboru za čas posla izbrisao bi sve ovbe tri hipoteke i ustaše bi smjestili u povijest i fašiste i naciste i komuniste.
Slažem se s Vama glede tog "antifašizma" . Kosorova je uhvaćena u ljevičarsku zamku koja je nepstretnom formulacijom o ZAVNOH-u ušla u Božićni ustav i ni Tuđman (iz poznatrih razloga u ono vrijeme), ni Sanader, poslije pa niti Kosorova nisu se uspjeli iskobeljiti iz te zamke. O tomu sam više puta pisao kao hipotekama koje još pritišću Hrvatsku:
1. ustaška odnosno NDH-ška hipoteka
2. komunističko- antifašistička hipoteka (bratoubilački rat )
3. hipoteka tzv, srpske nacionalne manjine tj. srpske etničke manjine koja pretendira da bude konstitutivna nacija u Hrvatskoj.
Kad bismo imali predsjednika države kakvog nemamo , a kakvog bisnmo trebali imati, s odgovarajućom većinomu Saboru za čas posla izbrisao bi sve ovbe tri hipoteke i ustaše bi smjestili u povijest i fašiste i naciste i komuniste.
Slažem se s Vama glede tog "antifašizma" . Kosorova je uhvaćena u ljevičarsku zamku koja je nepstretnom formulacijom o ZAVNOH-u ušla u Božićni ustav i ni Tuđman (iz poznatrih razloga u ono vrijeme), ni Sanader, poslije pa niti Kosorova nisu se uspjeli iskobeljiti iz te zamke. O tomu sam više puta pisao kao hipotekama koje još pritišću Hrvatsku:
1. ustaška odnosno NDH-ška hipoteka
2. komunističko- antifašistička hipoteka (bratoubilački rat )
3. hipoteka tzv, srpske nacionalne manjine tj. srpske etničke manjine koja pretendira da bude konstitutivna nacija u Hrvatskoj.
Kad bismo imali predsjednika države kakvog nemamo , a kakvog bisnmo trebali imati, s odgovarajućom većinomu Saboru za čas posla izbrisao bi sve ovbe tri hipoteke i ustaše bi smjestili u povijest i fašiste i naciste i komuniste.
Slažem se s Vama glede tog "antifašizma" . Kosorova je uhvaćena u ljevičarsku zamku koja je nepstretnom formulacijom o ZAVNOH-u ušla u Božićni ustav i ni Tuđman (iz poznatrih razloga u ono vrijeme), ni Sanader, poslije pa niti Kosorova nisu se uspjeli iskobeljiti iz te zamke. O tomu sam više puta pisao kao hipotekama koje još pritišću Hrvatsku:
1. ustaška odnosno NDH-ška hipoteka
2. komunističko- antifašistička hipoteka (bratoubilački rat )
3. hipoteka tzv, srpske nacionalne manjine tj. srpske etničke manjine koja pretendira da bude konstitutivna nacija u Hrvatskoj.
Kad bismo imali predsjednika države kakvog nemamo , a kakvog bisnmo trebali imati, s odgovarajućom većinomu Saboru za čas posla izbrisao bi sve ovbe tri hipoteke i ustaše bi smjestili u povijest i fašiste i naciste i komuniste.
To je stanje neizdržljivo, ali moramo ipak izdržati. Naime, HDZ-u treba pomoći. Ne tako da se stavi u njegovu službu nego da se "desnica" organizira i da bude partner kojega se ne će moći mimoići. Sanader se oslanjao na HSP i nakon izbora se okrenuo drugima (manjincima i HSS-u ). Zato bi trebalo osmisliti nacionalni program i tražiti okupljanje oko njega svih kojima je stalo do Hrvatske. Sa snagom dolazi i do poštivanja protivnika.
Kod teme o predstavljanju SHZ-a pisao sam o tome opširno, ali nije bilo odjeka.
Eto, javit ću se administratoru i nastojat da mi objavi seriju koja se odnosi na Hrvatsku danas i sutra, pa se može ta pitanja temeljito raspraviti.
Zajednički udžbenici ? Pa kad ih budu imali zajedničke Englezi i Irci. Poljaci Rusi, Nijemci i Francuzi, Albanci i Srbi - moći ćemo i mi ići njihovim putem.
Najprije bi se Srbi (Srbijanci) moralo posuti s pola metra debelim slojem pepela. Pa bumo vidjeli. Uostalom, lomače nisu zaboravljene.
Bravo Pelitzer !
O predsjedniku odlučuje Sabor 3/3 i nakon toga ako Sabor pokrene postupak - Ustavni sud. Politku se ne može izbjeći.
Nisam čuo nikakvu deklaraciju SHS glede Josipovićevih izjava! Hrvatska stranka ,hm?
A ja se pak sjećam talijanskog (Prego pošušire = prego posso uscire) hrvackog, pa hrvatsko-srpsko g, itd. itd. i vremena kad smo raspravljali o jeziku u sklopu ustavnih promjena 70-tih godina i zalagali se da u tadašnji ustav SRH uđe da je službeni jezik u Hrvtaskoj "hrvatski književni jezik".
Ne galamim nego internet sporo reagira, pa ponavljam komandu i više puta imam istu poruku.
To što pišem sazrijevalo je u meni već godinama. Zato sam nepopravljiv.
Procon je sjajan. Veoma duhovit.
Još ću neko vrijeme biti ovdje i zamoliti adminstratore da objave moju najavljenu seriju članaka. Iza toga vidjet ću što mi je činiti.
Sve se pitam je li riječ o neznanju ili o zloj nakani. Vidjet ću. Provokatore veoma dobro prepoznajem. Ima ih i na ovom portalu.
ŽUPANIJSKO IZBORNO POVJERENSTVO
POŽEŠKO-SLAVONS KE ŽUPANIJE
Na osnovu članka 20. Zakona o izboru članova predstavničkih tijela jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave („Narodne novine“ br. 44/05 – pročišćeni tekst), Županijsko izborno povjerenstvo Požeško-slavons ke županije dana 19. ožujka 2006.godine, donosi slijedeću
O D L U K U
O PRIHVAĆANJU I OBJAVLJIVANJU LISTE KANDIDATA ZA IZBOR ČLANOVA ŽUPANIJSKE SKUPŠTINE POŽEŠKO-SLAVONS KE ŽUPANIJE ZA IZBORE KOJI ĆE SE ODRŽATI DANA 9. TRAVNJA 2006.GODINE
SOCIJALDEMOKRATSKA PARTIJA HRVATSKE - SDP
NOSITELJ LISTE: ZDRAVKO RONKO
IME I PREZIME NACIONALNOST ADRESA
1. ZDRAVKO RONKO Hrvat Z. Marković 5, Požega
2. mr.sc. RASTISLAV NAVRATIL Hrvat F. Thauzya 11, Požega
3. LJERKA ANDRIĆ Hrvat ica T. Ujevića 30, Požega
4. mr.sc. MARIJAN CESARIK Hrvat Sv. Josipa 11, Požega
5. MARINA MIHELČIĆ Hrva tica V. Babukića 23, Požega
6. MARIO JAKOBOVIĆ Hrv at Ramanovci 14
7. IRENKA MILOBARA Hrva tica H.dragovo ljaca 19, Novo selo
8. IVAN BEGIĆ Hrvat Primorska 33, Požega
9. DAVOR VRANIĆ Hrvat P.Preradović a 35, Požega
10. ANITA KRAMBERGER Hrv atica Vučjak 18, Požega
11. MILAN MIRIĆ Srbin Vučjak 52, Požega
12. MARIJA JAKOBOVIĆ ADŽAGA Hrvatica Šubićeva 1, Velika
13. JOSIP PRANJIĆ Hrva t Malca 68, Kaptol
14. KREŠIMIR BUDISELIĆ Hrv at Bankovci 40
15. STJEPAN MINAŽEK Hrvat B. Hanžekovića 13, Požega
16. VELJKO MANDIĆ Srbin K. Tomislava 8A, Pakrac
17. ZORAN KREJČI Hrvat J.J.Štrosmaj era 45, Pakrac
18. VESNA FLAJSIG Hrvat ica A.pl.Alago vića 4, Požega
19. MILAN ŽIVKOVIĆ Hrva t K. Zvonimira 79, Pleternica
20. VENETA PEŠIĆ Hrvati ca Sv. Vida 1A, Požega
21. ZVONKO ŠTAJDUHAR Hrva t Sv. Ilije 26, Požega
22. mr.sc. IVAN ČOLAK Hrvat V. Lisinskog 15, Požega
23. ZLATKO JAKOBOVIĆ Hrv at A. G. Matoša 28, Požega
- 2 -
SDP
24. IVAN ČURČIĆ Hrvat P. Radića 21, Požega
25. DRAGO DUVNJAK Hrvat Frankopanska 52, Požega
26. ZDENKA BRKIĆ Hrvatic a Vukovarska av. 2/18b, Lipik
27. VLADIMIR SOLAR Hrvat J. Kozarca 3, Lipik
28. DRAGUTIN DUKIĆ Hrvat Bučje 142
29. FRANJO ODOBAŠIĆ Hrva t Kadanovci 47
30. ZLATKO BRADIĆ Hrvat Ugarci 50
31. STJEPAN GRÜNWALD Nije mac Češljakovc i 20
32. ANKICA PEČUR Hrvatic a Kolodvorska 61, Jakšić
33. VICKO NJAVRO Hrvat I. Matkovića 4, Požega
34. GORDANA MATAJIĆ Hrvat ica Frankopans ka 30A, Velika
35. ŽELJKO ČERTI Hrvat B.E.Derenčina 14, Požega
36. IVICA PODGORNJAK Hr vat V. Lisinskog 13, Požega
37. BRANKO ŠTIVIĆ Hrvat J.E.Tomića 3, Velika
38. mr.sc. TOMISLAV CRNJAC Hrvat A. Starčevića 7, Kutjevo
39. IVAN PEIĆ Hrvat Z. Turkovića 5, Požega
40. MIRA KRIGLOVIĆ Srp kinja Vukovars ka 104, Eminovci
41. JOSIP GARILOVIĆ Hrv at S. Kolara 14, Požega
PREDSJEDNIK:
Branimir Miljević
Ja sam Drago Duvnjak dipl ing iz Osijeka J.Huttlera 27. U tel. imeniku možete naći i moj broj.
Demanti gdje je?Možda istina to je?
Ispričavam se na sumnju glede Vaše stranačke pripadnosti. Kako vidite nisam ništa ustvrdio. Samo sam postavio - promašeno pitanje.
Ispričavam se na sumnju glede Vaše stranačke pripadnosti. Kako vidite nisam ništa ustvrdio. Samo sam postavio - promašeno pitanje.
Citat logika:
Moje upise doživjavate kao negativne. Veselio bih se kad biste mi obrazložili zašto su upisi negativno ocjenjeni. Jer kako bih se nogao popraviti ako ne znam što sam pogriješio ?
Spegelj? Mesic? Manolic? Boljkovac? Greguric, Perkovic i niz drugih.
Niz drugih napose nakon Oluje, kad su poceli prevagnuti domoljubi.
Ali vec '98, ponovno im je popustao.
Ne volim ni podsjecati kako se prema njemu odnosio agentski podmladak tih ljudi, jer bi to opet znacilo "podjele" (cak i medju onima koji su ovih dana stali uz Kosor). Cak "klinicka smrt", hitni prijevozi zrakomlatom u takvom stanju...
Dok je Tudjman bio ziv i zdrav (kao i Susak), nekako smo ipak mislili da ce doci bolje, da im nece toliko popustati, ali nakon '98, samo su prevladavali ovi drugi, svagdje... 2000. se nije dogodila samo tako.
To i je problem sto sve ovisi o dnevnoj politici, Josipovic ne ostavlja nista struci.
Hhaa i od mene ste dobili jedan minus kad ste strpali ustase u isti kos s komunistima etc. Pa nisu oni pobili toliko ljudi koliko komunisti.
Mozda i to treba Kosorici da slavi godisnjicu Izraela, u vrijeme kad "njezina" vlastita drzava propada -- od tolikih hrvatskih stratista, ona na Jasenovac u najkriticnijem trenutku... neka toliko puta posjeti masovna stradalista Hrvata.... Neka su je izvizdali.
Sve da je netko "sdp-ovac" na ovom portalu, i sami ste utvrdili da nema neke bitne razlike izmedju HDZ-a i SDP-a u vasim serijalima
Ali ne vidim nista lose sto ste to i iznijeli za g. DD, jer ste mogli nastaviti pogresno misliti.
Morali biste se vise zalagati za otklanjanje hipoteke Sanaderove politike u HDZ-u, jer i on je pod izlikom "protiv komunista" uspio u izdaji: vjerujem da je Kosor neusporedivo bolja, ali ne pokazuje hrabrost prekinuti taj "kontinuitet" izdaje i prijevare. Tako svatko moze sjediti u fotelji...
Nije nas nicim uvjerila da ima nesto bitnije.
To je potvrda da ipak politika nece rijesiti probleme, i da se ne trebamo njome zamarati.
Treba se rijesiti dobrog broja politicara s ledja naroda, i bit ce dobro.
Eto to joj je dobar potez koji moze napraviti, da rijesi i politicku i ekonomsku krizu.
Oprostite ali vama nešto fali u civilizacijskom smislu.
"Ali ne vidim nista lose sto ste to i iznijeli za g. DD, jer ste mogli nastaviti pogresno misliti."
Ocito netko tko se bavi analizom hrvatske politicke scene radi i s takvim listama na kojoj se nasao odredjeni g.DD. Gosp. Boljunac je posve logicno mogao misliti da ste to vi, i da nije pitao tko je to, valjda bi i dalje tako mislio....
U tome ne vidim nista lose sto je postavio pitanje.
Svi mi mozemo imati neka pogresna uvjerenja: lijepo je kad ih netko ispravi.
Premda nije nikakav veci grijeh biti u SDP-u nego u HDZ-u 2006, ni za tog nekog drugog DD: zna se sto je Sanader, Zuzul, ili Jurica radio tih godina...
Prije je danas grijeh biti clan bilo koje politicke stranke u Saboru...
Nastavite "pogresno misliti"
opet tražiš vraga?
Smatram poetskom segom bez premca
Umislja si da cu ja ko bedak slep
Ovde vragu mecat soli na rep
Ajde ge-ge kolega uci tajno
Svoj stih nastimat sjajno
Pa nam se nesudjeni vrtirepce javi
Ako izrastes pjesnik pravi
ge-ge, go-go, ga-ga
samnom ne trazi vraga
Ustaše nisam prosuđivao nego konstatirao da Hrvatska ima još na sebi njihovu hipoteku koju su nam zatefterili komunisti. Zar ne vidite da se i danas održava komemoracija ne radi pijeteta prema žrtvama nego radi podsjećanja na "zločinalki ustaški režim" i za veličanje komunizma pod znakom antifašizma. Zar to ne vidite, gospođo Ivana ?
Drugo, nećete valjda zajedno s Duvnjakom i jugosrba okupljenim u Jasenoivcu, žviždati Kosorovoj i danas u vrijeme kad je promovirala odlučne programe ozdravljenja hrvatskog gospodarstva i društva s osloncem na najuglednije hrvatske ekonomiste (Željko Lovrinčević, Škegro, Švaljek i još neki) ?
Sada kad se trebamo svi u Hrvatskoj okrenuti sebi i sebe mijenjati radi ukupnih promjena u Hrvatskoj - zar ćemo sabotirati te napore ?
Kad sam godinama pisao o gluposti projekta pelješkog mosta i osobno o tomu pisao Sanaderu (bez odjeka) sva hrvatska domoljubna javnost se zalagala za pelješki most.
Optuživao sam građevinski lobi za taj projekt, a nisam imao nikakva saznanja o mogućem kriminalu koji bi se naslanjao na taj projekt.
O mojim komentarima zalagao sam se i zalažem se za nacionalni program iza kojega će stati sva svjesna politička i društvena pamet u Hrvatskoj i neka se stranke natječu oko toga koja će bolje, uspješnije ostvarivati taj program.
U laži su kratke noge. A ja u ovom slučaju nisam lagao. S obzirom na njegovo blaćenje Kosorove (koju uspoređuje s damama iz Amsterdama) što mene osobno vrijeđa (!) posumnjao sam na njegovu političku pripadnost. Zar je zabranjeno sumnjati ? I kao to da Van ne smeta blaćenje Kosorove ? Jeste li prekorili dotičnoga i druge koji blate sve od reda s kojima se ne slažu ?
Mislim da olako (nelogično) zaključujete.
1. Kosorova nije mogla ne dopustiti više predsjedničkih kandidata. U drugom krugu smo mogli birati koje je zlo manje. I neizjašnjavanje o tomu ne držim nekim grijehom.
2. Nije mi poznato da se odrekla Hrvata u BiH. Ali ona to nije niti mgla učiniti, Ta nisu BH Hrvati njezini ili pak hrvatski da bi ih se mogla odreći.
3. Arbitraža je i po mojem mišljenju pogrješka jer se odlučuje o našem teritoriju, a ne o uređenju međa. Ali za taj sporazum snosi ona povijesnu odgovornost. Kakav će biti rezultat za sad još ne znamo.
4. Poljska : to je neodgovornost Josipovića. Umjesto da jariće krsti agnosticizmom ttrebao ja kao kulturni državni poglavar ići na pogreb. Sramoti nas u cijelome svijetu više nego Mesić.
Za razliku od njega Kosorova je upravo jučer stavila "svoju glavu na panj" za slučaj ako ne uspije s reformama, To je rizik neuspjeha. Nije bedasta pa da se dala navući na izazov koji joj je uputio bezposleni i neodgovorni predsjednik.
5. Josipović po ugledu na svog "slavnog" prethodnika blebeće o gospodarstvu i igra se kao da nešto radi, vodi i sl. On je kao dodsadna muha koja smeta i odmaže sve nadajući se da će u Banske dvore instalirati svoje lijeve obožavatelje tipa onih koji su se okupili u Jasenovcu.
6. Dokaz o njezinoj kompetentnosti nema mnogo ali jedan dokaz je sasvim dovoljan : okupila je oko sebe kompetentne kad je riječ o gospodarstvu. Ne znam kako je na drugim područjima. Ali vjerujem u nju. Jer, u koga bih mogap vjerovati ? U Zokija ? U onoga ekonomistu-filo zofa koji se boji javno suočiti sa Škegrom ?
7. Osovina Mesić-Kosorova -Josipović je misaona konstrukcija. Nema tu nikakve osovine. Postoji interesni krug lijevih snaga koji podržavaju Josipovića . Tu svakako spada i Mesić, ali i mnoštvo skrivenih koji štite svoje interese. Baš me zanima hoće li reforma zahvatiti i HRT.
Tako je! Bravo Pelitzer!
Ja se čudim, uistinu se čudim dr.Milinoviću što šuti... i pozivam ga da reagira na način kako je reagirao kao pravi Hrvat kad je vezao ruke lancima dajući do znanja da je tada Hrvatska bila u lancima i na koljenima!
Ali dr.Milinoviću ali što je ovo danas?Pročitajte bilo koji portal i vidjet ćete nepodijeljene osude Josipovića i politike koju on želi instalirati a koja Hrvate prokazuje kao agresore i zločince!?
Nije vrag da vam je vlast udarila u glavu i da ništa ne vidite, a što vidi i najobičniji čovjek.
Pa takve osude Hrvata u Bosni nije ni Sava Štrbac izrekao!!
E moj Josipoviću...
Tuđman je bio i ostao gigant.
Sve ostalo nije mu ni do koljena!
Gojko Šušak ima svoju hipoteku - udbaša Perkovića! A da ne potežem Blaža Kraljevića ... to mu ne služi na čast!
Krizni porez je uvela Kosorica a sad su joj rekli da ukine jer to onda nije onda transparentni porezni sustav.
Sad su joj rekli da je neprimjeren broj državnih činovnika pa će smanjiti.
Rekli su joj da branitelji u građanskom ratu ne postoje u EU pa će ih vremenom ukinuti.
Osim toga naša uloga u regiji je velika jer netko mora iznjeti gospodarski teret razvoja regije. Radili smo to dobro u Jugi i to oni dobro znaju.
A ako mi Hrvati u Bih nismo hrvatski, bas ste se uplasili, a tako nitko nece obraniti RH. Dobro, ima nas i kanadskih
Smijesno mi je vidjeti da RH podlijeze osudama zbog interesa u BiH, cijeli svijet ih smije imati samo ne Hrvati. Oni nehrvatski naravno, u RH. Vas drugi odgovor otkriva neko "pranje ruku" u RH, kao da se HDZ osjeca uistinu krivcem.
"2. Nije mi poznato da se odrekla Hrvata u BiH. Ali ona to nije niti mgla učiniti, Ta nisu BH Hrvati njezini ili pak hrvatski da bi ih se mogla odreći."
A sad vam je bila prilika, opozivom predsjednika, da dopre do svih svjetskih "mozgova" i medija svaki vas argument: puno teze ce to biti nakon haaskih presuda.
Ali nema u Vladi ljudi koji bi zasukali rukave, zar ne. Nek se sve prelomi preko onih u politickim sudnicama, kad su vec zrtvovani. Bojim se da cete tako morati se navikavati i vi u RH na sve vise odricanja....
Moj prioritet nije da Kosor ili HDZ sacuvaju fotelje, nego da se isprave nepravde. A vi nespretno tvrdite da BiH hrvati nisu "hrvatski". Mozda lapsus?
Ili novi "zaokret" ulijevo.
Ja brisem "nadesno"
Crtic od politike.
Osim ako nemate nesto bolje u rukavu, ali dosad nitko nista dobro nije izvukao, niti iz rukava niti iz sesira.
Ali zelim Vam srecu, ne mislim ovim reci da Kosorici ne treba dati priliku, jos nije dala ozbiljan povod da se okrenemo protiv nje.
ps. gosp. Duvnjak, ja nisam clan nijedne stranke, ponajmanje SDP-a.
Dragi Zagi, nemojte mene vuci za jezik da pocmem o udbasima i oko jednog i drugog.... Pocivali u miru, stat cu na tome. Pod "udbasima" tu smatram naslijedjeni mentalni sklop, udbasku praksu, gdje smo morali biti sretni da nam se dopusti raditi za opce dobro. Jos uvijek smo bili sretni da smo imali Hrvatske institucije.... To je tema koja treba dosta stranica, napisanih objektivno i u miru. Lako je zapaliti publiku, ali nije je lako ispravno informirati (i usmjeriti na dobro).
Ja vidim da su kamuflirani lijevi na vlasti a oni još ljeviji čekaju na vlast.
Ni u jednom slučaju nemamo dobitnu kombinaciju!
Što bi se reklo - državotvorni Hrvati su ostali - tropa u ovom cirkusu od miješanja karata!
Da je s istinom, i samo istinom, nastupila jasno i glasno, odlucno i ustrajno, pridobila bi i one najuspavanije.
Iako joj se puno toga ima za zamjeriti (sve negativno sto se o njenim politickim potezima nalazi u gornjim komentarima), narod bi i oprostio (vjerojatno, jer brzo zaboravlja /i to je sto puta prozvakano/, a i takav smo narod, lako oprastamo, "tko tebe kamenom, ti njega kruhom").
No, da bi bila (J.K.) sto posto prohrvatska, vjerojatno ipak smeta ono Vlaisavljevic u njenom imenu, ukoliko je istina!?
Ovako, parodija se nastavlja.
Da je s istinom, i samo istinom, nastupila jasno i glasno, odlucno i ustrajno, pridobila bi i one najuspavanije.
Iako joj se puno toga ima za zamjeriti (sve negativno sto se o njenim politickim potezima nalazi u gornjim komentarima), narod bi i oprostio (vjerojatno, jer brzo zaboravlja /i to je sto puta prozvakano/, a i takav smo narod, lako oprastamo, "tko tebe kamenom, ti njega kruhom"), jer bi to bila slamka spasa.
No, da bi bila (J.K.) sto posto prohrvatska, vjerojatno ipak smeta ono Vlaisavljevic u njenom imenu, ukoliko je istina!?
Ovako, parodija se nastavlja.
Ja bih Vas molio gospodine Boljunac za jednu iskrenu ispriku gospodinu Duvnjaku,jer nam ovakav vid svađe samo šteti. Griješiti je ljudski.
Ispričao sam se za svoju sumnju (da je član SDP-a). Što bi još trebalo ?
Bio sam član SK dugo godina. I ne sramim se toga.
Netko je spmenuo o mojoj neciviliziranos ti. Nemam vremena to potražiti i šire komentirati. Točno je da unosim nemir u ustajalu vodu. Čuvajte se mojih zubi !
Bio sam član SK dugo godina. I ne sramim se toga.
Netko je spmenuo moju neciviliziranos t. Nemam vremena to potražiti i šire komentirati. Točno je da unosim nemir u ustajalu vodu. Čuvajte se mojih zubi !