Država koja nema tajne

 

O objavljivanju registra branitelja na teksaškom uslužnom prozoru u međumrežje već je u zadnjih četrdeset i osam sati gotovo sve rečeno, a nabrojeni su i argumenti za i protiv te diverzije.

Kako god okrenuli, putovi vode do Pantovčaka.

Otkako je, i prije nego što je, Josipović postao predsjednikom, bilo je jasno da je fiksiran na nekoliko tema, a među njima je registar branitelja bio na prvom mjestu, te na drugom paraobavještajne službe koje su javnosti u kampanji otkrile ne baš krupne ali silno antipatične pogrebničke i slične kregarovske muteži, na isto tako sitan način što znači da se radilo o zanemarivim i ne baš najbolje informiranim paraobavještajcima.

Josipović IvoOna prava paraobavještajna zajednica bila je, međutim, na Pantovčaku, gdje se i sada nalazi. Instalirao ju je Mesić i za vrijeme njegova mandata funkcionirala je vrlo dobro, na besmrtnim iskustvima jugoslavenske Udbe i na registru sumnjivaca koji je obuhvaćao sve "hrvatske nacionaliste" posebno od Hrvatskoga proljeća, pa preko devedesetih do dana današnjeg. Puštajući po strani mnoštvo onih "nacionalista" koji su po mišljenju paraobavještajne centrale na Pantovčaku bili bezopasni, Mesić i njegova Nova Udba (NU) usredotočili su se na "vojno krilo nacionalista", to jest na zapovjednike Hrvatske vojske koji su izrasli u Domovinskom ratu. Posao je olakšan postojanjem Haaškog suda, na kojemu je Mesićevo svjedočenje u više navrata poganim lažima otvorilo put prema propasti hrvatskih generala, što je popraćeno nizom ilegalnih (nelegalnih, protuzakonitih) dostavljanja dokumenata s oznakom državne tajne.

Tako je, paraobavještajnim putem, začeta kalvarija hrvatskih zapovjednika. Nižerangirani u hijerarhiji "vojnoga krila hrvatskih nacionalista" prepušteni su hrvatskim sudovima koji su sudili po haaškoj formuli i uz nadzor političkoga krila Haaškoga suda, odnosno sponzora (Velika Britanija – to jest Engleska, da ne uvrijedim Škote i sjeverne Irce – plus protestantski sjever Europe). Svakomu je nađeno ponešto, uz svjedočenje pripadnika srpskih agresora, a preostalima utjeran strah u kosti, recimo nasilnom presudom (pravosudnim zločinom) karlovačkom, to jest hrvatskom junaku Hrastovu.

No, većina branitelja ostala je na slobodi i u ključnom nekom, odsudnom trenutku, mogu biti i te kakva snaga , svakako opasna po paraobavještajnu zajednicu s Pantovčaka. Taj posao Mesić nije dovršio, pa ga je predao u amanet Josipoviću (gdje ja stadoh, ti ćeš poći) s jednostavnom preporukom da branitelje treba definitivno i zauvijek skinuti s grbače, a to će najbolje uspjeti starom politikom podjela.

Što bi netko kao Josipović, fiksiran na registar, učinio a da bude donekle pametno i da se osobno ne izloži?

Prvo bi još nekoliko puta javno rekao da jedinstveni registar branitelja treba javno objaviti, što znači sa svim podatcima, pa i onima o ratnom putu , jer su i oni dio registra. Zatim bi isti tako javno pozvao Vladu da to učini i pričekao reakcije. Kada bi vidio da Vlada baš nije oduševljena i da tim putem ne može dalje, pozvao bi Sašu Perkovića ili koga drugog iz pantovčačke paraobavještajne službe, koji bi mu rekao da je stvar izvodljiva ali se ne smije povezati s Uredom, što je logično. Treba angažirati, dakle, nekoga koji je blizak Uredu ili je čak trebao ondje raditi kao savjetnik ili slično, ali je imao neke financijske mrlje pa nije upao.

Idealna osoba.

No prije realizacije ideje treba razraditi cjeloviti spin. Razraditi strategiju. Ta razrada daje ovu sliku:

1. Oni znači ne žele objaviti jedinstveni registar branitelja, makar ja to hoću, sram ih bilo.

2. Mi ćemo naći načina da se registar objavi.

3. Čim bude objavljen, mi ćemo reći : "Nismo za to da se objavi na takav način. Osim toga to i nije pravi registar, nije cjelovit, nije uopće za upotrebu."

4. Tada ćemo poentirati na sljedeći način: "E, sada kada je objavljeno to što je objavljeno, treba smanjiti štetu. A to se može učiniti samo ako se objavi službeno i legalno pravi i cjeloviti registar branitelja."

5. Na taj će način biti ispunjen zahtjev za objavom registra – Vlada i Sabor će popustiti, prva će reći "kad je već tako, jebi ga, idemo objaviti", a drugi će promijeniti nekoliko zakona da se to i omogući.

6. Zaključno, puni trijumf Pantovčaka.

7. Usporedo: iskoristiti mizernu socijalnu i gospodarsku situaciju u Hrvatskoj, pa preko odanih medija uzbuniti narod tvrdnjama o braniteljskim beneficijama kojih doduše nema, ali treba tvrditi da ih ima. Potaknuti među sami braniteljima stare rasprave o borbenom i neborbenom sastavu, te naći nekoliko primjera (najbolje aktualnih političara) koji su vrlo malo pridonijeli, kako bi sjena pala na sve branitelje. Angažirati satre novinske provokatore, a na HTV-u u Dnevniku diskretno poručiti općinstvu da se stvar može tumačiti kao "građanska hrabrost" Dati vrlo malen ili nikakav prostor činjenicama da većina branitelja nema ama baš nikakve koristi od svoga statusa, da mnogi nisu iskoristili ni (jednokratnu) carinsku olakšicu za uvoz automobila, da je novac koji - ne svi - dobivaju iz investicijskih ili kakvih već fondova, nije ni za jedan bicikl, i tako dalje.

Zašto je Domovinski rat bio domovinski?

Bio je domovinski upravo zato što je domovina imala toliko branitelja. Ja, koji sam u najgorim mjesecima od jeseni 1991. do proljeća 1992. bio gotovo doslovce svugdje, od Nuštra do Dubrovnika, mogu posvjedočiti što se sve zbivalo na prvim crtama i na drugim crtama i u pozadini, pa i u Zagrebu. Točno je i nikada ne smije biti zaboravljeno: onima koji su jurišali, onima koji su bili u rovovima i na izbočenim položajima – njima pripada slava  No samo onaj koji ne razumije rat i nije ga doživio, može tvrditi da ti hrabri ljudi mogu biti bez logistike, da mogu biti bez liječnika, bez kuhara, bez mehaničara, bez vozača, da se o njima brine mnoštvo ljudi koji su isto tako tu, na prvoj crti ili odmah iza nje, u svakom slučaju uvijek s glavom u torbi, pod minobacačkom vatrom ili na dometu snajpera. A ima vojska i svoj administrativni dio, ima pravnike, kao što ima i oružare, imaju gradovi u ugroženim područjima svoju upravu koja mora funkcionirati i to u nemogućim uvjetima kada se slijevaju kolone prognanika čija su područja zaposjednuta u srpskoj agresiji, i, na kraju krajeva, država mora funkcionirati, proizvodnja se mora održavati da sve ne stane i sve ne nestane, oružje treba kupovati na crno jer je vrli UN udario sankcije prvenstveno Hrvatima, treba stvoriti obavještajnu službu i treba utrostručiti diplomatske napore.

A zašto su svi to radili? Pa da bi obranili domovinu. Oni jesu hrvatski branitelji, svi koje sam nabrojao. Zato je domovina i spašena i zato sada nemamo srbijansku Vladu u Zagrebu ili barem u Zadru. (To što je SDSS sada u koaliciji s HDZ-om jednostavno je povijesne besmislica.)

A što je sa civilima, što je s građanima koji su ostali u Vukovaru, u Dubrovniku, u Zadru, u Novskoj i Novoj Gradiški, jesu li oni branitelji? Samo onaj tko zna što je rat reći će: jesu, jer jedno je braniti grad u kojemu su ljudi ostali, i žene i djeca, a drugo je braniti prazan grad jer se nakon nekoga vremena pitaš koga tu braniš i što to braniš, baš kao u besmrtnim pjesmama Dubravka Horvatića.

Hrvatska je pobijedila zato što su ju branili njezini građani, ne samo tih pet stotina tisuća registriranih, nego i svi oni koji su bili dio odlučne narodne volje da Hrvatska opstane. I jest, upravo će maturirati. Zato je, eto, Domovinski rat bio domovinski, premda se s tim nazivom nisam nikada iskreno srodio, ne zato što ne bi bio domovinski, nego zato što licemjerima dobro dođe da se ne pravim imenom ne nazove srpska i crnogorska agresija na Hrvatsku, a zatim i osloboditeljski napor Hrvatske vojske.

I na kraju, premda je tema velika i moglo bi se ispisati stotine stranica, isti oni koji bizantiski opravdavaju protuzakonitu diverziju objavljivanja registra, pozivaju se na Lederera i Glavaševića. S tim su dotaknuli udio novinara u ratu, koji je bio i te kako ogroman i kojima pripada (i te kako) čast branitelja. No, po istim tim paraobavještajnim mudracima, ni Lederer ni Glavašević ne bi bili branitelji – jer su imali drugo oružje, a ne kalašnjikov.

Na ovomu zadnjem primjeru vidi se sva bijeda i stupidnost podmetanja s objavljivanjem registra branitelja.

I da zaokružim priču, jer kažu da tako rade dobri pisci. Da ju zaokružim pitanjem – gdje je bio Ivo Josipović u ratu? Zašto nije barem svirao u nekom hotelu punom prognanika, tuđe ili svoje skladbe? Glede sviranja svojih skladba – vjerujem da bi prognanici iste večeri tražili da ih se vrati u ugrožena područja.

Hrvoje Hitrec

KOMENTARI ČITATELJA 

#1 DUDA-VARALICA IVE JOSIPOVIĆA!kalafatić 2010-04-09 19:13
-BRAVO HRVOJE!
-dodao bih: objava 'registra' s pantovčaka nije nikakvo čudo jer je i josipovićev prethodnik bio glavni dispečer haaške pošte s otpremljenih 666 transkripata označenih državnom tajnom a on ide utrtim stopama bivšeg predsjednika! Josipović smatra da unutar Vlade ilegalno djeluju para-obavještaj ne službe a objavu Registra naziva (Vladinom!?)dud om-varalicom jer popis nije cjelovit, a takav popis unosi nemir među branitelje i i građane; kakvog li samo licemjerja! On će se i dalje 'zalagati za objavu pravog popisa pa makar mu to bila zadnja stvar na odlasku s Pantovčaka'. A evo kako izgleda to njegovo 'zalaganje' odnosno koga bi on odmah brisao s popisa branitelja: Iako je imao službenu pozivnicu za svečani prijem, Tomislav Merčep nije imao prilike, velike li štete, upoznati predsjednika Josipovića, jer su ga odveli u posebni sobičak, u karantenu. Dakle Predsjednik jedne značajne Udruge dragovoljaca iz Domovinskog rata Tomislav Merčep pozvan je, kao i ostali čelnici jačih braniteljskih udruga, na domjenak u Ured predsjednika Josipovića na Pantovčaku, kako bi se barem upoznao sa novim predsjednikom. A Merčep je prošao svoj ratni put od krvavog Vukovara do Zapadne Slavonije, s puškom u ruci i 'glavom u torbi', i nije poput nekih 'foteljaša i tamburaša' u ratnoj zavjetrini cuclao dudu-varalicu! No, za razliku od ostalih, Merčep je umjesto u svečanoj dvorani, cijeli prijem prosjedio u posebnom sobičku kamo su ga odveli djelatnici Ureda predsjednika, piše Večernjak…kao da je zaražen od svinjske gripe!? Naime, profesor kaznenog prava, pravdoljubivi Ivo Josipović nije želio primiti hrvatskog branitelja jer ga (on)sumnjiči za ratni zločin iako Merčep 'službeno' nije ni osumnjičen niti je protiv njega pokrenut kazneni progon. Da, da, njega su sumnjičili opskurni tipovi poput one prosrpske vještice iz Haaga, 'istinoljubivog ' Veritas-ovca Save Štrpca ili domaći konfidenti poput aboliranih četnika tipa Veljka Džakule ili Vojislava Stanimirovića i razni drugi pripadnici brojne protuhrvatske klateži!
Prijavi Administratoru
#2 Sumrak pametiGuest 2010-04-09 20:50
Priča je cjelovita i smislena , jedino nisam siguran da ne postoji dogovor između Jadranke Kosor i Ive Josipovića da se sve ovo tako izvede na zadovoljstvo njihovog gazde. Branitelji se posvađaju ,što je još gore ovi se odvajaju se od ostalog dijela pučanstva koje navodno plaća njihove marifetluke , a Jadranka Kosor kao braniteljica branitelja dobiva domoljubne političke poene. A da ne zaboravimo HDZ u ovako deformiranom obliku je najveći politički kapital stranih tutora u Hrvatskoj. DEF.HDZ isporučio Antu Gotovinu ,predao ZERP, predao Savudrijsku valu ,nepokolebljivo hita u EU ,carskim rezom odbacuje Hercegovce kao dio nacinalnog korpusa ,gradi spomenik u Srbu i istovremeno stameno figurira kao DESNA ,NACIONALNA STRANKA .
Prijavi Administratoru
#3 Automobil bez kotača i s pijanim vozačimaCetina 2010-04-09 22:27
Objava Registra dokaz je sloma pravne države!

Ne treba smetnuti s uma i da su haaški istražitelji imali pristup svim dokumentima.
Prijavi Administratoru
#4 rečenicaGuest 2010-04-09 23:31
Hrvoje, valja ti posljednja rečenica!
Prijavi Administratoru
#5 Pa vidite,Mirando Mrsić...MIJO F 2010-04-10 06:54
..neki novi savjetnik i "štabnik" Moše Pijade,nekog novog Broza Ive Josipovića veli da pismo "sada" umirovljenih generala ima svoj "pučistički" karakter!?A objava registra to je zadnji udarac čekićem u "letvenjak" glede hrvatskih branitelja,jer tako se to radi ..najprije su "hamatice" umirovljavali koga treba i koga ne treba,napr.pože ški psihijatar i psihulog Savo Treskanica je imao posebnu metodologiju(ja sam to shvatio,da on kao Srbin doslovce nudi "svim" sa statusom branitelja način kako da odu u mirovinu) jer tako potkopava "stup" financijske stabilnosti države Hrvatske,jer miljenica mu je bila Srboslavija!Zat im "milijardu" braniteljskih udruga,a bez jedinstvenog stava "nema nas nigdje"!Kao što rekoh ovo je posljedni udarac u dezintegraciji ljudi koji su stvorili hrvatsku državu i kao istinski dragovoljac tako mi je svejedno jesam li ili nisam na tom jebenom registru!Josipo viću kao istinskom komunističkom dogmatičaru i "naftaliniku"(g dje su ga ti komunisti samo tako dobro očuvali?) Mirandu Mrsiću "svaka čast" na odličnom staljinističkom uradku!(kad ti jebivjetri sve rasprodaju),NAS će "napucikati" na veliko zlo,a oni će već negdje u svijetu naći smještaj,jer ionako im je svejedno kako im se domovina zove! MFP!
Prijavi Administratoru
#6 Z pothvatGuest 2010-04-10 09:01
Po meni poanta ovog sjajnog članka g. Hitreca je na akcentu da je Hrvatsku državu stvorio narod. Separiranje naroda na one koji su je stvorili i one koji nisu je pogubna politika vodstva DEF. HDZa da unutar kuće napravi podjelu u narodu na elementu koji u pravilu primjenjuju samo neprijatelji ove države.
Tehnički gledano državu i općenito svaki povijesni pomak osmišljava ,pokreće i vodi manjina ali sve se to radi u sklopu podrške većine u bilo kojem obliku i naravno u korist i dobrobit te većine.
Pitamo se zašto je danas toliko privrženika Tita i onih indiferentnih na stvaranje vlastite države i to onih koji Tita i Jugu pravo nisu ni doživjeli?
Veliki obol tome dalo je vodstvo def. HDZa koje kiteći svoju domoljubnu ulogu radi svojih političkih potreba kaže ostalom narodu TO SMO NAPRAVILI MI A NE VI.
Obrnuto stvaranje Hrvatske države treba nas okupljati ,da svaki dobronamjerni građanin osjeti dio ponosa da je sudjelovao u stvaranju svoje Domovine , a ne grubo ga gurnuti na drugu stranu.
Djeca tih građana su također time frustrirana i priklanjaju se neprirodnim alternativama.
U odbrani Osijeka pošto je pao Vukovar ostao je manji broj ljudi ,a razumljivo je da ima milion razloga zašto je to tako , ali pretpostavljam da ni Osječanima u Opatiji nije bilo lako jer od savjesti ne možeš pobjeći a i djeca zapitkuju.
Kad se većina vratila i naletila na zid omalovažavanja i podsmjeha od strane heroja isti su reagirali na izborima i odbacili Glavaša i izabrali liberala Kramarića.
I objava ovog popisa je uvertira parlamentarnim izborima odnosno ponovna metaformoza def. HDZ koji je nakon svega predao Savudrijsku valu i otpušio Hercegovce , u domoljubnu nacionalnu i desnu stranku ! Naravno da ova gnjusna politika tzv Sanaderova škola proizvodi isto toliko oponenata i ciklus vozanja budala se nastavlja.
Povijesna je svakako izreka g. Čačića Šeksu u emisiji OTVORENO "Vi trebate nas ,a mi trebamo vas!" Dakle ovo je zajednički Z pothvat!
Prijavi Administratoru
#7 TRAGIKOMIČAN REGISTAR!tonča 2010-04-10 12:04
Pa kada je već moguć pregled registra, odlučio sam, da i ja vidim, tko se tu sve nalazi, jasno od onih, koji su bili zajedno samnom!
A da je to pravi registar, ne! Iz manje grupe nas, koji smo bili u Domovinskom ratu, kao da nismo bili zajedno!? Jedi u ovoj, drugi u drugoj, treći opet u nekoj drugoj grupaciji!
Ono, što sam zaključio jest, da je registar dobro kazalo o nekima, koji nisu bili branitelji! Drugo, što je upitno, jest, da su neki i ne slučajno zapisani u nekoj drugoj grupaciji, na osnovu čega se može zaključiti, da se moglo "mešetariti" u korist onih, koji nisu bili niti blizu ratnih djelovanja!
Prijavi Administratoru
#8 ivkošićGuest 2010-04-10 13:15
Citat kalafatić:
-BRAVO HRVOJE!
-dodao bih: objava 'registra' s pantovčaka nije nikakvo čudo jer je i josipovićev prethodnik bio glavni dispečer haaške pošte s otpremljenih 666 transkripata označenih državnom tajnom a on ide utrtim stopama bivšeg predsjednika! Josipović smatra da unutar Vlade ilegalno djeluju para-obavještajne službe a objavu Registra naziva (Vladinom!?)dudom-varalicom jer popis nije cjelovit, a takav popis unosi nemir među branitelje i i građane; kakvog li samo licemjerja! On će se i dalje 'zalagati za objavu pravog popisa pa makar mu to bila zadnja stvar na odlasku s Pantovčaka'. A evo kako izgleda to njegovo 'zalaganje' odnosno koga bi on odmah brisao s popisa branitelja: Iako je imao službenu pozivnicu za svečani prijem, Tomislav Merčep nije imao prilike, velike li štete, upoznati predsjednika Josipovića, jer su ga odveli u posebni sobičak, u karantenu. Dakle Predsjednik jedne značajne Udruge dragovoljaca iz Domovinskog rata Tomislav Merčep pozvan je, kao i ostali čelnici jačih braniteljskih udruga, na domjenak u Ured predsjednika Josipovića na Pantovčaku, kako bi se barem upoznao sa novim predsjednikom. A Merčep je prošao svoj ratni put od krvavog Vukovara do Zapadne Slavonije, s puškom u ruci i 'glavom u torbi', i nije poput nekih 'foteljaša i tamburaša' u ratnoj zavjetrini cuclao dudu-varalicu! No, za razliku od ostalih, Merčep je umjesto u svečanoj dvorani, cijeli prijem prosjedio u posebnom sobičku kamo su ga odveli djelatnici Ureda predsjednika, piše Večernjak…kao da je zaražen od svinjske gripe!? Naime, profesor kaznenog prava, pravdoljubivi Ivo Josipović nije želio primiti hrvatskog branitelja jer ga (on)sumnjiči za ratni zločin iako Merčep 'službeno' nije ni osumnjičen niti je protiv njega pokrenut kazneni progon. Da, da, njega su sumnjičili opskurni tipovi poput one prosrpske vještice iz Haaga, 'istinoljubivog' Veritas-ovca Save Štrpca ili domaći konfidenti poput aboliranih četnika tipa Veljka Džakule ili Vojislava Stanimirovića i razni drugi pripadnici brojne protuhrvatske klateži!

"Sklanjanjem Merčepa ponosni je ratnik Fred postao sluga politike

Kao čelnik jedne od ratničkih udruga Tomislav Merčep je, zajedno s drugim kolegama, pozvan kod predsjednika Josipovića, i najnormalnije ušao u Predsjedničke dvore. Tamo ga je dočekao Predrag Matić Fred, zagrlio ga i odveo u svoju sobu, gdje mu je otprilike rekao – predsjednik me je zamolio da te zadržim te da se ne pojavljuješ na službenom primanju. U Matićevoj sobi su ostali cijelo vrijeme trajanja primanja. Možemo zamisliti kome je trebala laž da Merčep nije pušten kroz portu Dvora, a također možemo zamisliti kako je političar ponizio dvojicu ratnika – Merčepa, jer ga je pozvao i onda odbio primiti, i Freda, kojemu je dao tako nečastan zadatak da Merčepa skloni. Predrag je Matić poznat i po knjizi ratnih uspomena “Ništa lažno”, jednoj od najboljih koje su napisali hrvatski branitelji. Resi je upravo iskrenost i istinitost u kojoj su donekle demistificirani neki slavni heroji iz obrane Vukovara. Hoće li jednoga dana demistificirati sebe i napisati uspomene iz Predsjedničkih dvora gdje je Josipovićev savjetnik? Hoće li opisati kako se od ponosnog ratnika pretvorio u sitnog slugu politike te pustio da, za razliku od knjige “Ništa lažno”, u službenoj verziji o Merčepu u Predsjedničkim dvorima ne ostane – ništa istinito!?" (ivkošić, večernji, vecernji.hr/.../...)
Je li ovo točno?
Prijavi Administratoru
#9 Eduard MiloslavićGuest 2010-04-10 17:24
Lijepo je što je hrvatski forenzičar Eduard Miloslavić bio jedan od onih koji su utvrdili pravu istinu o počiniteljima pokolja u Katynskoj šumi za što ga je Jugoslavija nagradila izgonom u stilu prave demokratske države socijalističkog tipa. Nešto slično je uradila i četnička Jugoslavija sa Svetozarom Boroevićem koji, iako vlaškog podrijetla, nikada nije želio postati politički Srbin samo zbog svoga pravoslavlja.
Prijavi Administratoru
#10 FredGuest 2010-04-10 18:27
Citat:
....Mažar je naime izjavio kako Matić nije nikakav dragovoljac, obzirom da ga je na položaj obrane Vukovara dovela vojna policija.....
Na portalu Lijepa naša Domovina dosta je toga rečeno .
Prijavi Administratoru
#11 Registar braniteljavnzg 2010-04-10 18:52
Ne mogu vjerovati da su ipak uspjeli u svom naumu podjele hrvatskih građana.

Kakva smo to mi država gdje i ljudi koji nas vode, ili misle voditi, krše zakone.
Da li igdje u svijetu postoji toliko natjecateljskog blaćenja i ismijavanja vlastite države i to od institucija koje bi trebale čuvati dignitet iste ?

Očito treba obrisati Domovinski rat i vratiti sve na za nekome potrebite fašiste i antifašiste.
Imat ćemo uz stare i mlade fašiste i mlade antifašiste koji prokazuju i prijavljuju skupove fašista.

Kako uopće izaći iz krize uz ovakve podjele bez pravog vodstva, rada, dostojanstva i morala.

To si sami radimo ili dopuštamo da nam to rade.
Da, za pobjedu zla nad dobrim, dovoljno je da dobro ne čini ništa.

Zato treba nastaviti s podjelama te čekati, čekati i čekati, možda nam netko drugi ostvari ono što nam treba.
Prijavi Administratoru
#12 ehGuest 2010-04-10 21:33
Hercegovci su ''odrađeni'', odrada branitelja upravo se primiče kraju, tko je sljedeći? Dalmatinci,selj aci,Hrvati uopće, heteroseksualci ?
Prijavi Administratoru
#13 "prvacici" u NATO-u i u UREDU PREDSJEDNIKAVoC 2010-04-10 22:27
Kakva je to "slucajnost" da predsjednik Josipovic govori o "paraobavjestaj nom podzemlju" koje je objavilo registar, i to u listu koji je najvise zalagao se za objavu, proglasavao "herojem" Rakara ili tko god je to ucinio, a sustavno kriminalizirao Domovinski rat? Nije li tu u Jutarnjem listu to njegovo "paraobovjestaj no podzemlje" ukljucujuci Babica iz indexa.hr i slicno drustvo koje se nametnulo Hrvatskoj upravo blacenjem vrijednosti a sireci najgnusnije, najnakaradnije i najneprimjereni je vijesti za jednu dnevnu novinu, poput ogrezlih kriminalaca, od pornografije do laziranja vijesti u senzacionalisti cke svrhe...

Upravo se to "parabavjestajn o podzemlje" pokazalo na djelu u Jutarnjem listu preko nesuvislih, davno dokazanih laznih optuzbi protiv generala Gotovine tek stoga sto je naslikao portret blazenog Mertza. Inoslav Besker, poznatiji po cestitkama Mesicu sto je razoruzao vojsku (pa nek pisu...) je tom prigodom obnovio sve sulude lazi koje je to "paraobavjestaj no podzemlje" sirilo.

Predsjednik istovremeno brani Rakara (tja, stao je iza njega!), opravdava objavu, i umanjuje tezinu cina, kojeg bi on najradije sada legalizirao, da izvuce krivce...

Bitno da je unistio kredibilitet RH, koliko je od njega ostalo, ponizio branitelje, da oni koji doslovce pljuju po njima istjeravaju im "pravdu" preko neke americke "privatne" firme!

Predsjednik pravo kaze, tko je pikiran, pikiran je sto se tice sudjenja: tja, nije tajna sto se dogadja s hrvatskim tajnim dokumentima u Haagu.... Dakle, to samim braniteljima ne donosi nikakvu stetu ni korist, ne istjerava nikakvu pravdu, ne pise tu ni tko je lazan ni tko nije, i sam predsjednik tvrdi da popis nije cjelovit, a cijela hrvatska ratna struktura je dostupna, po postrojbama i drugim ustrojbenim cjelinama HV-a, dostupna je bilo komu preko "drop-down" menija.... To je cisto ponizenje braniteljima, i raspad kredibiliteta. A i priznanje da predsjednik nije u stanju rijesiti problem nacionalne sigurnosti da je sam ne ugrozi.

Ako to radi kako kaze zbog javnosti (on tvrdi vecine, a vecina niti nije glasovala za nikoga!), cemu onda on sluzi, sto ce RH-oj "vrhovni zapovjednik oruzanih snaga"????

Naime, predsjednik izgleda dobro upoznat s detaljima, pa tvrdi da je to nepotpuni popis iz 2006 kad su nastale najvece izmjene. Uistinu, od tad se dice statusom branitelja kojekavi kriminalci iz tog podzemlja, sto su sve ove godine lobirali za danas dokazane kriminalce koji su stjecali "kredibilitet" progonom generala HV, napose u SAD-u, gdje je registar i objavljen.

Zasticeni od vlasti, s hrpom drzavnog novca kojim su korupirali sve oko sebe, i odlicnim vezama s vlastodrscima, trebali su prevagnuti protiv istine, novim "brojnim stanjem" da bi "bezuvjetna suradnja" s Haagom nastavila, a kriminalci poput njih rasipali se privilegijama. Danas se oni dice da su u tom registru, premda su "ratovali" po sklonistima i uporabili politicke veze da izbjegnu svaku vojnu duznost tamo gdje je grmjelo, a odoru sto prije zamijenili politickom foteljom. Dakle, cemu onda registar? Njima, naravno. Da su se htjeli necega zasramiti, ne bi godinama radili sve sto svako normalno drustvo prezire i kaznjava.

Konacno, to je poruka svim hrvatskim partnerima u bilo kojoj domeni: nema tajne, i nikakve zastite, kad je i takvo sto dopusteno, a predsjednik sluzi da umanji tezinu kriminalnog, protuustavnog cina. Kredibilitet... ..

Treba podsjetiti da je predsjednik Josipovic nedavno rekao da je Hrvatska "u prvom razredu osnovne skole" u NATO-u! Eto kako su oni "razvili" oruzane snage, koje su 90-tih mogle pobijediti i 4. vojnu silu u Europi, JNA i cetnike.

Njegovo ponasanje u predsjednickom uredu takodjer je na razini 1. razreda osnovne skole, medjutim, kako mu je dopusteno onda igrati se s ozbiljnim stvarima.


Ako su to vodje koje treba slijediti, na toj razini, onda je doista zalosno sto je tako upropasten neospran potencijal hrvatskog naroda za velika djela.

Ali sve je islo u tom smjeru... vec 10-ak godina.

Ocito je da ti prvacici pojma nemaju o nacionalnoj sigurnosti i praksi na Zapadu, ali na tim funkcijama to ih ne smije opravdati.

Molim da RH preuzme netko barem sa srednjom skolom, pogotovo u NATO-u, da Josipovicevo i dojucer Mesicevo i Sanaderovo "paraobavjestaj no podzemlje" prestane unistaviti Hrvatsku, i njezin ugled u svijetu.

Ocito ti "prvacici" odgovaraju nekima, jer ih niti ne treba biti, inace NATO bi to smatrao ugrozom svoje sigurnosti: da u njemu sluze prvacici.

Ali iz nekih cudnih razloga, prvacicu iz predsjednickog ureda, sve je dopusteno?

Vrijeme je raskrinkati njihovo "paraobavjestaj no podzemlje".

Jedan mali prilog ovdje:
verusblog.voiceofcroatia.net/. ../
Prijavi Administratoru
#14 Bezkarakterne lutke na vlastiCetina 2010-04-10 23:01
Sve antihrvatske političare u zadnjem desetljeću na vlast su postavili «veliki zapadni demokrati».
O tome uvijek valja voditi računa.
Nikada te lutke na koncu nisu napravile ni jedan korak bez miga svojih masonskih gospodara.
Prijavi Administratoru
#15 "slucajnost"VoC 2010-04-10 23:38
Vjerujem je to odavno dostupno kojekakvim stranim "lobbyijima" - a ocito im je sad trebalo i u dostupnoj formi, da ne "krse zakon". Vidjela sam na net-u da je taj vlasnik firme neki lobbyist za Israel, koji brani nekog profesora sto je uvrijedio muslimane na nekom americkom sveucilistu, i kritizira sveuciliste, zar je samo dopusteno optuzivati Israel da je nacisticki (tako nesto....) -- ako se ne radi o njegovom imenjaku. Tko je uistinu iza toga: ovo je zanimljiva informacija za sve one sto za sve krive "MI6"... valjda ima onih kojih se vise boje.... ili im sluze....Usput ce predsjednik ocrniti RH, nema vise nikakva kredibiliteta, ima "paraobavjestaj ne sluzbe" (da, one kojima i on sluzi), etc etc.
Sto bismo mi sad trebali, pisati americkoj privatnoj firmi u Americi(gdje nikad nista nije "privatno" kad se radi o takvim stvarima) da isprave ovaj ili onaj netocan podatak, oduzmu ili dodaju ovu ili onu stvar..? Absurd nad absurdima..... i veliko ponizenje branitelja.
Prijavi Administratoru
#16 Tko je Al Capone?Guest 2010-04-11 14:33
Sad je zanimljiva situacija, pušten je popis koji nije pravi ,a hapšen je čovjek i prijete nekom podzemlju zato što su objavili pravi-nepravi popis! Ako popis nije pravi nikoga se ne može prozvati i kao takav služi za kolektivno onaniziranje svekolikog puka. U općoj galami oko ničega cijena benzina skočila na 8,5 kuna , boca plina na 95 kuna i nijedan medij nije skočio oko toga ,ni da zucne a prije su dizali medijske oluje i uragane kad se cijena približila 8 kuna.
Ovo me plaši jer sliči na Staljinizam bez Staljina ,Titoizam bez Tite ,na globalizam NEZNA SE ČIJI.
Prijavi Administratoru
#17 alibi...dr.ZG 2010-04-12 00:30
Ovaj tekst je čisto opravdavanje...
a po komentarima se vidi da se mnogi pronalaze u njemu, što bi se reklo ; sve humanitarci, športaši, glumci, umjetnici, pjevači, intelektualci.. .. a nitko puške vidio nije i o četnicima slušali od momaka s prve crte.
I sada se našli opravdavati time kako je netko morao i moral dizati...
Aj dobro, neka vam bude. Iako niste skupljali crijeva svoga prijatelja i nije po vama špricala tuđa krv, niti ste vidjeli pogled neprijatelja trenutak prije nego će te ga ubiti, svejedno ste doprinjeli stvaranju Hrvatske. Ali molim vas, budite pošteni pa recite da se nemate prava zvati HRVATSKIM BRANITELJIMA...!
I ne spominjite slavu jer nju zaslužuju samo oni koji su položili živote na oltar Domovine.

Uz potpuno razumjevanje političke pozadine objave ovog nepotpunog Registra, i unatoč svim razumnim razlozima zašto NE objaviti, ipak je upravo sada vrijeme da se objavi pravi Registar hrvatskih branitelja. Najvažniji razlog je taj što je nastao totalni kaos i riječi "hrvatski branitelj" su potpuno obezvrijeđene. Sada je vrijeme da vidimo po kojim kriterijima se završavalo u Registru. Zakon o pravima hr. branitelja je katastrofalan. Nije kriv g. Hitrec što je u Registru branitelja, nije platio nekome da ga tamo stavi. Kriv je loš zakon. Ali baš zato bi bio puno pametniji potez da je g. Hitrec ukazao na to i da je rekao moj doprinos je skroman i nemam obraza nazivati se hr. braniteljem kao i onaj bez nogu....

Baš zbog toga što se kojekakvi "antifašisti" i četnici naslađuju na ovom kaosu, vrijeme je da branitelji naprave reda među sobom. Nemoguće je pozivati na jedinstvo branitelja sve dok nas ima pola milijuna.
Oprostite, bez da omalovažavam bilo čiji doprinos, morate priznati da nije isto dizati moral sa Smogovcima i tući se četnicima svaki dan.

Kada bude reda među braniteljima, kada se podjele borbeni i neborbeni sektor, tada Vlada treba vidjeti kome treba dati kakve zasluge. NE povlastice nego ZASLUGE. Mirovina ratnog vojnog invalida ranjenog u borbi s četnicima, nikako ne može biti povlaštena mirovina nego samo jedan mali dio onoga što ovo društvo duguje tim ljudima.
Tada se treba zahvaliti svim domoljubima koji su doprinjeli na svoj način, podijeliti im Spomenice koje su ionako već dobili, i to je to. Odazvali su se kad je to Domovina trebala, nisu se borili ali su skrbili o ratnicima, i veliko im hvala. A onima koji su ranjeni i onima koji su se srećom izvukli živi i "zdravi", omogućiti SVE za prilagodbu u civilistvo ili omogućiti adekvatnu skrb, i egzistencijalno pitanje. Kada prestanu svi biti isti i prestanu svi koristiti ista prava onda će biti reda i onda će se moći krenuti dalje u borbu...

A svi vi domoljubi koji se borite protiv objave, shvatite da upravo vi unosite razdor jer svi ISTINSKI branitelji žele objavu i ne boje se nikoga i ničega. Ne podcjenjujte stalno branitelje i ne mislite da su branitelji neuki i zatucani...jer tako se ponašate. Ovakvim razdorom ćemo napraviti samo to da će ostati ovakvo stanje još godinama, a onda ionako više neće biti važno...

Možda ljevičari koriste Registar za politički rat, ali zašto ga i desnica ne koristi?? Pa upravo desnica bi trebala biti ponosna na sve one prave dragovoljce iz '91. Nema se čega bojati... Ali desnica govori protivno od onoga što dragovoljci žele.... I opet netko drugi govori i odlučuje u ime njih. A svim su ih puna usta...


Zamislite se malo....

I još nešto! Ne plašite branitelje s pričama o Haagu jer to su jako niske podvale. Svi prozivate SAMO Mesića a nitko se još uvijek ne usudi prozvati i Sanadera ali i ostatak te Vlade koja je to napravila. Krivi su obojica jer su skupa dogovarali. Tako se dogovara i ovo oko Registra.A vi ste reagirali očekivano - suprotno od onoga žele istinski branitelji i sada se koljemo međusobno dok se "oni" smješkaju....



Dakle, dragi moji, možete sad početi s minusima, što ih bude više to će više značiti da sam u pravu i da sam pogodio u nezgodno mjesto mnogih savjesti ovdje...

Laku i ugodnu noć vam želim ;)
Prijavi Administratoru
#18 drZGGuest 2010-04-12 09:10
Vi brkate pojam heroja i branitelja. Jasno je da nije isto onaj koji je namjerno polagao svoj život , pokazao nadnaravno junaštvo , i onaj koji je učestvovao u odbrani na drugi način. Dakle ako je ovo spisak heroja onda je dobro da se pročisti i takvom je nazovite i ti ljudi će biti vječno upisani zlatnim slovima u našu povijest . Ali Hrvatsku je branio i odbranio Hrvatski narod.
Prijavi Administratoru
#19 dr.ZGZagi 2010-04-12 11:25
Slažem se s vama.
Problem nastaje kad se ne definira pojam - hrvatski branitelj - na pravi način.

Po meni mora postojati gradacija branitelja

na dragovoljce,
na one koji su mobilizirani,
na one koji su proveli tjedan ili manje dana u vojsci a u biti nisu nigdje ni bili jer su prvi dan pobjegli kući ili se javili liječniku...
na one koji su bili miljama od bojišnice,
na one koji su 'ratovali' po uredima i čuvali Savski nasip...
na dezertere
na profitere...

Pa je sada u isti 'koš' dospio vukovarski heroj, vitez-dragovolj ac Blago Zadro i teta Bara koja je čistila urede na Krešimirovu trgu.
Oboje, kao hrvatski branitelji. Smiješno i glupo.

No sve se to da i može klasificirati i procesuirati- problem je jedino što to nekome čitaj: sadašnjoj vlasti i HDZ-u a i dielu oporbi- nije u interesu jer vode politiku grčevitog opstanka na vlasti zbog krivnje koju su počinili u post-ratnom razdoblju i sebičnih interesa.

Mene niti smeta niti me interesira objava Registra.
Toga su se dohvatili najviše oni koji rata nisu ni čuli ni vidjeli a sada glume vlast ili koriste neke povlastice koje ih ne pripadaju- u ime tih heroja koji su prvi stali u obrani od srbske i komunističke agresije.
Prijavi Administratoru
#20 država koja nema tajnemarginalac 2010-04-12 11:38
Dr.ZG- potpuno ste u pravu. Plus 5 - za vaš
komentar. Osobno mi je žao da na ovom portalu imate tako malo istomišljenika. Čudan smo narod - ne prepoznajemo prijatelje.
Prijavi Administratoru
#21 država koja nema tajnemarginalac 2010-04-12 11:40
U mom komentaru se govorilo o etičkim a ne etničkim vrijednostima. Možda je to vaš lapsus, ali niti ostatak teksta mi nije jasan. Oprostite - ja sam ipak - marginalac
Prijavi Administratoru
#22 Duvnjakdr.ZG 2010-04-12 14:24
Citat DUVNJAK DRAGO:
Vi brkate pojam heroja i branitelja. Jasno je da nije isto onaj koji je namjerno polagao svoj život , pokazao nadnaravno junaštvo , i onaj koji je učestvovao u odbrani na drugi način. Dakle ako je ovo spisak heroja onda je dobro da se pročisti i takvom je nazovite i ti ljudi će biti vječno upisani zlatnim slovima u našu povijest . Ali Hrvatsku je branio i odbranio Hrvatski narod.


Mislim da ipak vi brkate ili uopće niste shvatili ovaj Hitrecov tekst. Pročitajte ga još jednom, molim lijepo....

Ne mogu se u isti koš trpati, kako Zagi reče, vukovarski heroji i čistačice. Ne mogu se u isti koš trpati vukovarski heroji niti bilo kakve športske, umjetničke i ostale satnije! A još manje mogu imati ista prava. Dakle, kao što su branitelji komunjarama, ratnim profiterima i dezerterima nečista savjest, očito je da su to i nekim domoljubnim snagama, ili onima koji se barem tako predstavljaju. Komunjare, četnici itd. govore u ime branitelja i idu u jednu krajnost ali ne vidim razliku ni između ovih komentara ovdje. I ovdje si svi daju za pravo da govore u ime branitelja i da braniteljima govore što je bolje za njih. Nitko ništa ne pita ne branitelje!

Zašto HKV nije napravio skup na koji bi pozvao desetak ili više predstavnika udruga, ali ne onih koje svaki gledamo na tv-u, i onda njih pitao što misle o tome??? Ne, nikoga na zanima što branitelji misle ali svi si daju za pravo da govore u njihovo ime, i lijevi i desni.

Duvnjak, uopće nisam govorio o herojima. Heroji su mrtvi a mi ostali smo samo obični domoljubi koji su uzeli pušku u ruke i borili se. A sada bi svi vi rado bili hrvatski branitelji...

Da li i svojoj djeci svi pričate kako ste branili Hrvatsku s KUHAČOM u ruci, ili kako ste ju branili snimajući Smogovce, ili ste ju branili čitanjem vaših pjesama, ili ste ju branili radom u Caritasu, ili ste ju branili pisanjem kolumni... Hvala vam na pomoći, ali potrebniji ste nam bili pred četničkim tenkovima!

I prestanite se već jednom svi ovdje koristiti komunističkim metodama i davati sebi za pravo da ste baš svi vi u pravu i da baš sve znate. Sjedite za stol sa braniteljima i pitajte ih za mišljenje a nemojte im nametati vaše! Tako ćete stvarno pokazati da vam je stalo do hrvatskih branitelja.

Možda bi trebalo pokrenuti inicijativu da se iz registra maknu svi oni koji su ratovali i da se za njih izmisli neki novi naziv a ovi logističari i kuharice neka se nazivaju braniteljima... i neka se hvale svojoj djeci.
Prijavi Administratoru
#23 Duvnjakdr.ZG 2010-04-12 14:28
I još nešto. Te priče o tome kako je Hrvatsku branio hrvatski narod okačite mačku o rep! ili pričajte djeci koja nemaju pojma što je bilo. Kada je hrvatski narod branio Hrvatsku kako kažete, zašto je do 12. mjeseca '91. bilo tako malo hrvatskih vojnika??? Gdje je bio taj narod onda?

Svidjelo se to vama ili ne, opravdavali vi sebe ili ne, imali vi nečistu savjest ili ne, istina je da je Hrvatsku branila šačica loše opremljeni i loše naoružanih dragovoljaca! Upravo ti ljudi su izdržali najjače udare i ispisali najslavnije trenutke Domovinskog rata a danas povijest pišu i "crveni" i "crni" i to jednako. Svi samo sebe izdižu u nebesa!

Nitko ne želi pričati koliko je vojnih obveznika pobjeglo iz Osijeka, Vinkovaca, Vukovara, Zadra, Šibenika.... Nije narod branio, nego mali dio tog naroda...

Nama u rovu nije trebao nikakav glumac, pisac ili športaš da bi nam dizao moral.... Nama je trebao suborac na kojeg ćemo se osloniti kada zagusti!
Prijavi Administratoru
#24 DOBRO JE PROŠLO!tonča 2010-04-12 14:44
Jesen 1991., dani neizvjesnosti! Idemo ususret neizvjesnosti, negdje u planini smo, nas oko dvadesetak sa jednim samokresom i automatom! Tek toliko da razbijemo monotoniju straha, koji se ipak uvukao u nama, dok ne dobijemo naoružanje!
Ti prvi dani mnoge su koštali živaca, neki su podnijeli a bilo je već tada onih koji nisu!
Prijavi Administratoru
#25 Svašta...dr.ZG 2010-04-12 14:53
Citat VoC:

.. a cijela hrvatska ratna struktura je dostupna, po postrojbama i drugim ustrojbenim cjelinama HV-a, dostupna je bilo komu preko "drop-down" menija....


To što ste ovdje naveli je totalna glupost! Kompletna, kako je vi nazivate, ratna struktura po postrojbama, poznata je odavno i to nije nikakva tajna. Popis ratnih postrojbi možete pronaći na bezbroj mjesta dostupnih javnosti. Isto tako, objavom ovog materijala koji se koristio za izradu Registra nije naškodilo BAŠ NIKOME osim muljatorima.

Ovdje ne piše ništa osim period proveden u vojsci....


Citat VoC:

To je cisto ponizenje braniteljima, i raspad kredibiliteta.


Opet se netko glasa u ime branitelja! Ako dobro pratim ovaj portal, vi čak i ne živite u Hrvatskoj, zar ne? Ali svejedno si dajete za pravo da BAŠ VI kažete nešto u ime branitelja. Ali niste jedini, ne brinite...


Citat VoC:

Naime, predsjednik izgleda dobro upoznat s detaljima, pa tvrdi da je to nepotpuni popis iz 2006 kad su nastale najvece izmjene. Uistinu, od tad se dice statusom branitelja kojekavi kriminalci iz tog podzemlja, sto su sve ove godine lobirali za danas dokazane kriminalce koji su stjecali "kredibilitet" progonom generala HV, napose u SAD-u, gdje je registar i objavljen.

Zasticeni od vlasti, s hrpom drzavnog novca kojim su korupirali sve oko sebe, i odlicnim vezama s vlastodrscima, trebali su prevagnuti protiv istine, novim "brojnim stanjem" da bi "bezuvjetna suradnja" s Haagom nastavila, a kriminalci poput njih rasipali se privilegijama. Danas se oni dice da su u tom registru, premda su "ratovali" po sklonistima i uporabili politicke veze da izbjegnu svaku vojnu duznost tamo gdje je grmjelo, a odoru sto prije zamijenili politickom foteljom. Dakle, cemu onda registar? Njima, naravno. Da su se htjeli necega zasramiti, ne bi godinama radili sve sto svako normalno drustvo prezire i kaznjava.


Jeste li se ovdje malo izgubili ? Da li vi pričate o Predsjedniku ili nekom drugom? Pa HDZ je najveći krivac za izručenja naših generala u Haag! Naši generali su nevini, iako bi Čermaku trebalo suditi u Hrvatskoj zbog ratnog profiterstva ...ali to je vć neka druga priča.

Malo napadate Predsjednika i neka, tako i treba, ali stalno zaboravljate spomenuti Ivu Sanadera i ostale kriminalce... Pa upravo je HDZ dozvolio da se u registar uvrste i kriminalci i tajkuni, četnici, glumci, pisci... vrlo šaroliko društvo. Od tih pola milijuna, manjina su oni koji su nosili pušku... I onda još Duvnjak kaže da je narod branio Hrvatsku...

Ljudi moji, vi ovdje svi brkate kruške i jabuke a nitko od vas ne smije ili ne želi reći pravu istinu.
Prijavi Administratoru
#26 Svašta...dr.ZG 2010-04-12 14:53
Citat tonča:
Jesen 1991., dani neizvjesnosti! Idemo ususret neizvjesnosti, negdje u planini smo, nas oko dvadesetak sa jednim samokresom i automatom! Tek toliko da razbijemo monotoniju straha, koji se ipak uvukao u nama, dok ne dobijemo naoružanje!
Ti prvi dani mnoge su koštali živaca, neki su podnijeli a bilo je već tada onih koji nisu!


I sva sreća da smo imali ove logističare, kuharice i pisce da nam dižu moral... :lol:
Prijavi Administratoru
#27 drZGGuest 2010-04-12 15:17
Ne znam zašto se pjenite .Ratnici su obavili svoj dio posla.
Dragovoljci su oni koji trebaju imati slavu jer su bili prvi išli su u neizvjesno a imali su veliko srce i vjeru a zato i jesu bili u velikoj manjini.
Ostali se svi mogu zvati branitelji ili kako već hoće, osim onih koji su svoju zakonsku i moralnu obvezu izbjegli.
Smisao ove buke nisu medalje i časti već materijalne zlorabe pojma branitelj .
Normalno je da se pročešlja primatelje korisnika materijalnih sredstava proizišlih iz pojma branitelj a ne vješati sve branitelje na liste.
Institucije koje daju mirovine ,nadoknade i dr na ime pojma branitelj dobro znaju kome plaćaju i to su platni spiskovi ,koji postoje.
Ovo, tko se kiti i hvali svojim doprinosom je neozbiljno.
Prijavi Administratoru
#28 hrvatski pukZagi 2010-04-12 15:47
Citat dr.ZG:
I još nešto. Te priče o tome kako je Hrvatsku branio hrvatski narod okačite mačku o rep! ili pričajte djeci koja nemaju pojma što je bilo. Kada je hrvatski narod branio Hrvatsku kako kažete, zašto je do 12. mjeseca '91. bilo tako malo hrvatskih vojnika???


Pa naravno! Koliko ih je bilo koji su s 'gađenjem' vratili puške u prosincu 1990.! A svi bili 'vatreni' hadezeovci.

Ostao je onaj jadan puk koji je branio hrvatsku slobodu i svoju zemlju... s patikama i trapericama... i tu nema razlike... i slavonci i bosanci i hercegovci i zagorci i istrani i dalmatinci i... da ne nabrajam dalje...

Ali je bio običan puk... to su za mene bili hrvatski branitelji.

Oni koje nitko nije trebao zvati...
Prijavi Administratoru
#29 ?Zagi 2010-04-12 15:52
Citat DUVNJAK DRAGO:

Ovo, tko se kiti i hvali svojim doprinosom je neozbiljno.


Zašto bi bilo neozbiljno??

Jer smo stavili glave na panj kad su drugi 'fićukali' po inozemstvu ili još gore, poput aktualne premijerke zagovarali Pokret za Jugoslaviju?

Dajte molim vas, uozbiljite se!!
Prijavi Administratoru
#30 Pravo na mišljenjeCetina 2010-04-12 16:04
Citat:
A svi vi domoljubi koji se borite protiv objave, shvatite da upravo vi unosite razdor jer svi ISTINSKI branitelji žele objavu i ne boje se nikoga i ničega. Ne podcjenjujte stalno branitelje i ne mislite da su branitelji neuki i zatucani...jer tako se ponašate. Ovakvim razdorom ćemo napraviti samo to da će ostati ovakvo stanje još godinama, a onda ionako više neće biti važno...
A tko je taj koji određuje koji su branitelji ISTINSKI, a koji neistinski?

Ono za što se tako uporno zalažu Mesić, Pusići, Čačić, Pilsel i ostala orjunaška bratija ne može biti dobro ni za Hrvate ni za Hrvatsku.

Smije li itko napisati rečenicu koja se ne slaže s mišljenjem «istinskih branitelja» a da mu se ne prigovori kako branitelje drži «neukima i zatucanima»?

Hrvatski će narod snositi sve posljedice protuzakonitog i izdajničkog akta objave Registra, kao što je i do sada snosio posljedice svih poteza protunarodne vlasti i raznih kriminalnih skupina.
Prijavi Administratoru
#31 ZagiGuest 2010-04-12 16:05
Ma dobro je Zagi dok se hvale da su branili Hrvatsku , loše će biti kad počmu govoriti "Nisam ja taj".
A bogme dok se vi uhvatiste u chech as can sa ostalim hvalisavim braniteljima postrojit će Jaca i vas sa dragovoljcima SAO Krajine . Europa branitelje nacionalnog tipa davno već ne poznaje i može se nazrijeti da je ovo tek početak za skončanje te populacije. Kad su mogli Gotovinu ....
Prijavi Administratoru
#32 Zašto izdajnički??Zagi 2010-04-12 16:07
Citat Cetina:

Hrvatski će narod snositi sve posljedice protuzakonitog i izdajničkog akta objave Registra, kao što je i do sada snosio posljedice svih poteza protunarodne vlasti i raznih kriminalnih skupina.


Zašto je objava imena hrvatskih branitelja - izdjanički čin?

U kome smislu i prema kome je izdajnički?
Prijavi Administratoru
#33 Zašto izdajnički??Zagi 2010-04-12 16:08
Citat DUVNJAK DRAGO:
Ma dobro je Zagi dok se hvale da su branili Hrvatsku , loše će biti kad počmu govoriti "Nisam ja taj".
A bogme dok se vi uhvatiste u chech as can sa ostalim hvalisavim braniteljima postrojit će Jaca i vas sa dragovoljcima SAO Krajine . Europa branitelje nacionalnog tipa davno već ne poznaje i može se nazrijeti da je ovo tek početak za skončanje te populacije. Kad su mogli Gotovinu ....


Da, ima i toga. Slažem se.
Samo to je scenarij u kome će opet nekome biti 'krvave gaće'...
Ne možete dekretom potirati neke prirodne zakone ili ušutkati ljudske osjećaje.
Pokušao je to komunizam, fašizam ali sve jednom dođe na naplatu.
Prijavi Administratoru
#34 ZagiCetina 2010-04-12 16:11
Ako to do sada niste shvatili onda vam ni ja ne mogu objasniti.
Prijavi Administratoru
#35 Ne shvaćam!Zagi 2010-04-12 16:12
Citat Cetina:
Ako to do sada niste shvatili onda vam ni ja ne mogu objasniti.


Priznajem da sam glup i da ne shvaćam!

Prvi puta u životu da sam imao hrvatski grb na kapi, hrvatsku pušku o ramenu i - sad kao - ja bih se trebao toga stidjeti!?

Ili sam stvarno bio 'glup do bola' pa pomislio da idem stvarati novu hrvatsku državu kad ono - opet SRH?
Prijavi Administratoru
#36 ZagiCetina 2010-04-12 16:21
Podmetanje nije vrlina.
Prijavi Administratoru
#37 Branitelji na TRGGuest 2010-04-12 16:25
Dragi Zagi , još se jedino uzdam u gosp Stokingera i njegovu ekipu koja uporno drma tablu JBTa a nikako da je uzdrma. A zamislite 500000 branitelja svih vrsta pravih i laznih da se skupe na trgu JBT i sruše ljevičarsko božanstvo JBT. Pa da nam se pridruže studemti sa fakulteta na tom trgu ,to bi bio početak za pamćenje . Samo otkopavanjem stratišta JBTa u Zagrebačkom podzemlju ,Zagreb bi mogao sagraditi podzemnu željeznicu. Ali tko će skupiti sve te heroje kad im Đakić ne da. Svaka čast jedino braniteljskoj heroini gđi Hruškar . A tu se rješava naša budućnost i tu se brani Hrvatska.
Prijavi Administratoru
#38 Duvnjakdr.ZG 2010-04-12 17:08
Tko se kiti? Pa kiti se Hitrec koji opravdava svoju veliku ulogu u stvaranju Hrvatske, opravdava svoje mjesto u registru i opravdava zašto mora biti pola milijuna branitelja... A jeste svi jako 2010. , da ste bar bili tako jaki 1991. nebi Srbi ni pomislili započeti rat ...

Citat DUVNJAK DRAGO:


Smisao ove buke nisu medalje i časti već materijalne zlorabe pojma branitelj .
Normalno je da se pročešlja primatelje korisnika materijalnih sredstava proizišlih iz pojma branitelj a ne vješati sve branitelje na liste.
Institucije koje daju mirovine ,nadoknade i dr na ime pojma branitelj dobro znaju kome plaćaju i to su platni spiskovi ,koji postoje.
Ovo, tko se kiti i hvali svojim doprinosom je neozbiljno.



Ne mogu se načuditi ... Od kuda službenik u Mirovinskom može znati da li je netko zaslužio mirovinu ili nije??? Pa Mirovisnko isplaćuje na osnovu dokumentacije koja im se stavi na stol...

Očito je da ne poznajete prava hr. branitelja pa onda izgovorite hrpu gluposti. Zar mislite da su lažnjaci u registru radi zdravstvene skrbi? Pa pitajte Keruma koliko je oštetio državni proračun kupivši Ferrarija na braniteljsku povlasticu rođaka koji je također lažni branitelj. Ili zapitajte se za koliko se ošteti državni proračun kada tajkun na braniteljsku povlasticu uveze bez carine i poreza strojeve vrijedne nekoliko stotina tisuća eura ... A hr. branitelji nemaju što jesti, i ako ne plate tlefon za struju slijedi isključenje, ako ga ne plate još koji mjesec slijedi ovrha! Naravno, svi smo mi hrvatski branitelji...

Kao što sam gore već rekao, tek kada se sredi stanje među nama braniteljima onda se može krenuti u obračun sa komunjarama i ostalima jer sve dok imamo među sobom profitere, lažnjake, muljatorepa i komunjare, uvijek će netko sabotirati..

Registar se mora objaviti, a pod kojim uvjetima o tome se može razgovarati. Kao što rekoh, da je ovo država u kojoj se ima povjerenja u institucije onda nebi ni došlo do svega ovoga...
Prijavi Administratoru
#39 Duvnjakdr.ZG 2010-04-12 17:10
Citat dr.ZG:
Tko se kiti? Pa kiti se Hitrec koji opravdava svoju veliku ulogu u stvaranju Hrvatske, opravdava svoje mjesto u registru i opravdava zašto mora biti pola milijuna branitelja... A jeste svi jaki 2010. , da ste bar bili tako jaki 1991. nebi Srbi ni pomislili započeti rat ...

Citat DUVNJAK DRAGO:


Smisao ove buke nisu medalje i časti već materijalne zlorabe pojma branitelj .
Normalno je da se pročešlja primatelje korisnika materijalnih sredstava proizišlih iz pojma branitelj a ne vješati sve branitelje na liste.
Institucije koje daju mirovine ,nadoknade i dr na ime pojma branitelj dobro znaju kome plaćaju i to su platni spiskovi ,koji postoje.
Ovo, tko se kiti i hvali svojim doprinosom je neozbiljno.



Ne mogu se načuditi ... Od kuda službenik u Mirovinskom može znati da li je netko zaslužio mirovinu ili nije??? Pa Mirovisnko isplaćuje na osnovu dokumentacije koja im se stavi na stol...

Očito je da ne poznajete prava hr. branitelja pa onda izgovorite hrpu gluposti. Zar mislite da su lažnjaci u registru radi zdravstvene skrbi? Pa pitajte Keruma koliko je oštetio državni proračun kupivši Ferrarija na braniteljsku povlasticu rođaka koji je također lažni branitelj. Ili zapitajte se za koliko se ošteti državni proračun kada tajkun na braniteljsku povlasticu uveze bez carine i poreza strojeve vrijedne nekoliko stotina tisuća eura ... A hr. branitelji nemaju što jesti, i ako ne plate račun za struju slijedi isključenje, ako ga ne plate još koji mjesec slijedi ovrha! Naravno, svi smo mi hrvatski branitelji...

Kao što sam gore već rekao, tek kada se sredi stanje među nama braniteljima onda se može krenuti u obračun sa komunjarama i ostalima jer sve dok imamo među sobom profitere, lažnjake, muljatore pa i komunjare, uvijek će netko sabotirati..

Registar se mora objaviti, a pod kojim uvjetima o tome se može razgovarati. Kao što rekoh, da je ovo država u kojoj se ima povjerenja u institucije onda nebi ni došlo do svega ovoga...
Prijavi Administratoru
#40 drZGGuest 2010-04-12 17:52
Citat:
Ne mogu se načuditi ... Od kuda službenik u Mirovinskom može znati da li je netko zaslužio mirovinu ili nije??? Pa Mirovisnko isplaćuje na osnovu dokumentacije koja im se stavi na stol... Očito je da ne poznajete prava hr. branitelja pa onda izgovorite hrpu gluposti. Zar mislite da su lažnjaci u registru radi zdravstvene skrbi?
Ma nemojte, u centralnom kompjuteru točno je naveden osnov sticanja materijalna i inih prava pa i onih braniteljskih.T i dokazni papiri su prihvačeni kao istiniti dok netko ne dokaže suprotno (vojni raspored staž, liječničke potvrde itd) Dakle ako netko prima nešto kao branitelj ,a vi znate da je laž to možete i sad prijaviti.
Ako se netko hvali a nema ništa od toga što vas to smeta?
Vas strašno muči Kerum ,a Kerum je sigurno platio svom netjaku-branite lju to pravo a drugo je sad da li taj netjak misli da mu je mogao platiti i više.
Ostavite državni protačun u njemu prvenstvo imaju Srbi partizani i nevladine udruge.
Prijavi Administratoru
#41 Psihološki ratCetina 2010-04-12 19:06
Citat:
Udruga Nezavisni dragovoljci pozvala je predsjednika Ivu Josipovića da naloži hitnu istragu u MORH-u.
Zbog otkrivanja tko je na internetu objavio podatke tog ministarstva koji su poslužili za izradu Registra branitelja, jer će ga u suprotnom smatrati odgovornim za možebitne tragedije među braniteljskom populacijom do kojih, upozorava, može dovesti objava tog popisa.

Predsjednica Udruge Slavica Hruškar kazala je na konferenciji za novinare da objava MORH-ove baze podataka unosi nemir među branitelje, posebno nakon što je postalo očito da su na tom popisu i osobe koje nisu bile na ratištu, poput, rekla je, članova udruge Bedem ljubavi.
Zagi, je li malo jasnije?
Prijavi Administratoru
#42 Cetinadr.ZG 2010-04-12 19:19
a znate li vi uopće koja je to udruga i tko ju vodi? Mediji kao i Vlada imaju svojih 3-4 udruge i onda pridodaju jednu koja ima 3 člana da bi izgledalo kao da se radi o raznovrsnim udrugama ...

Duvnjak, uhvatio sam se Keruma? Spomenuo sam ga samo jednom...

Ok, ajmo stvari postaviti ovako: Da nije u sve to upetljan Josipović, da li bi ste i onda svi vi isto ovako bili protiv objave? Nemojte nam puniti glavu s haaškim sudom jer podaci iz registra nemaju veze s tim sudom i samo sudjelovanje u ratu i pripadnost nekoj postrojbi ne znači da je netko automatski osumnjičenik... Dakle, manje prodavanje magle.

Dalje, ako niste branitelji i ako niste u registru, zašto se protivite objavi Registra ako velika većina branitelja (oni koji su se tukli s četnicima) želi da se Registar objavi!?

Zašto zanemarujete i ignorirate želju većine!? HDZ-ovi poltroni su se opet okupili kod svoje šefice neki dan i izjavili da se protive objavi. Branitelji zbog toga bijesne i ljute se. Tko je ovlastio Đakića i Dečaka da govore u nečije ime!? Jedino Jaca koja im je tutnula još koji milijunček u džep...

Uopće niste svijesni da se sve više udaljavate od branitelja ovakvim stavovima...
Prijavi Administratoru
#43 btwdr.ZG 2010-04-12 19:23
uopće ne treba objavljivati ratne puteve, već je dovoljno i ovo što je objavljeno jer ovako možete provjeriti svog susjeda koji je bio u Njemačkoj cijeli rat i vidjeti da je na kraju ipak bio više od vas u ratu. Nije samo on krivac već i onaj tko mu je dao potvrdu... Dakle, ovakvom objavom se to vrlo lako može provjeriti.

Eno i Škoro je bio u 3.gbr. za vrijeme najžešćeg rata a mi naivci mislili da je on bio u Americi svirao tamburice...
Prijavi Administratoru
#44 dr.ZGCetina 2010-04-12 19:40
Citat:
Petak, 16. veljače 2007.

Prva predsjednica pokreta majki za mir iz 1991. Bedem ljubavi Slavica Bilić danas je otvorenim pismom zatražila od predsjednika HHO-a Žarka Puhovskog da podnese ostavku zbog njegove nedavne izjave da su majke vadeći sinove iz jedne vojske slale ih u drugu i tako izravno radile protiv mira, nazvavši to monstruoznom laži.
Puhovski je u Zagrebu na prošlotjednoj dvodnevnoj međunarodnoj konferenciji o utvrđivanju istine o ratnim zločinima rekao da su "hrvatske majke najprije djecu izvlačile iz JNA, a zatim ih gurale u Hrvatsku vojsku".
HINA
Pročitajte još jednom zadnju rečenicu u mom navodu u 19 : 06.
Nadam se da shvaćate otkud vjetar puše!
Prijavi Administratoru
#45 drZGGuest 2010-04-12 20:07
Citat:
Ok, ajmo stvari postaviti ovako: Da nije u sve to upetljan Josipović, da li bi ste i onda svi vi isto ovako bili protiv objave? Nemojte nam puniti glavu s haaškim sudom jer podaci iz registra nemaju veze s tim sudom i samo sudjelovanje u ratu i pripadnost nekoj postrojbi ne znači da je netko automatski osumnjičenik...
Ako vama koji smatrate da ste najviše dali u ratu treba popis da se razlikujete od ostalih to je vaša stvar . Ali što ste time dobili ako niste sposobni kako vi rekoste lažnog branitelja Kerumovog netjaka prijavite?
Mene bi mogli zanimati samo oni koji temeljem grubih prijevara materijalno koriste materijalna sredstva namjenjena braniteljima. Nu nevidim načina da se to ostvari jer je to sve jedno uvezano klupko gdje pojedinci zadrti u istjerivanje pravde mogu samo slomiti zube. Uzdrmati se mora cijela politička scena a ovi popisi to neće učiniti .
Mi smo kolonija i ovo sve je režirano .Svirati će te malo protiv Primorca i sl.
onda nikom ništa.
Ovo o haškom Sudu sam mislio drukčije ,naime tamo je osuđen naš Domovinski rat sa optužbom da je genocidni ,a ako se to stvarno desi onda smo svi krivci pa ne vidim čime ćemo se moći javno ponositi.
A formalno se ne ćemo razlikovati od agresora a ni branitelji Domovinskog rata od branitelja SAO Krajine.
Prijavi Administratoru
#46 država koja nema tajnimarginalac 2010-04-12 22:44
Ako je u Registru Slavica Bilić - prva predsjednica Bedema ljubavi - onda je to veliki udarac humanitarcima i branieljima. Znači da su ljudi koji su nam bili uzor- ustvari iznevjerili naše povjerenje i da je iza svega bila jača - materijalna korist.
Slično je i sa Marijom Slišković, koja je 2005. osnovala udrugu Žena u Dom.rata, a rata izbliza nije niti vidjela.
Dapaće sakuplja dogadjaje i priče žena
koje su radile humanitarno ili bile sami na bojištu.
Sasvim smo izgubili , gospodo, kriterije.
Tisuće je žena radilo i mnogo više od njih, nosilo glavu u torbi, činilo čuda, pa nikada nebi pomislile da trebaju dobiti status branitelja, a time i sve materijalne privilegije koji idu s time,.
Ponizile su i obezvrijedile humanitarni rad.
Toliko smo željeli svoju državu. a neki su jedva dočekali da je potkradu.
Prijavi Administratoru
#47 odgovor zg.VoC 2010-04-12 22:56
Gosp. Dr.Zg, ja govorim samo u svoje ime.
Kao netko tko je sastavljao brojno stanje za sve godine postojanja drzave, sa svim detaljima, nije mi problem prepoznati da kako kazete nitko ne smije ili ne zeli reci istinu. Ne zelim se ni ja zavaditi bas sa svima... Ali mogu vam pouzdano reci da su neke cistacice vrijedile vise od nekih "visokih casnika".... Tja vidim i da je netko tu tko je vojna osoba postao nakon mene, a upisan 3 godine prije mene(a meni ni ono gdje jesam bila iako nisam vojni obveznik i kako kazete drzavljanin sam druge drzave), i danas predstavlja RH u NATO-u pa Josipovic kaze da ste "u prvom razredu osnovne skole".... Mogu vam naredati takvih "detalja" na tisuce, kao i vi sami.
Ali iskreno vam kazem, ovo je "opravdano" samo ako priznajete da nema vise nikakvog vojnog niti inog reda u drzavi -- vi znate bolje, mozda ste u pravu, i ja to cesto posumnjam nakon sto su te "tisuce" branitelje dopustile politicarima graditi "kredibilitet" na unistavanju istinskih vojnika i heroja tog rata, i njihovoj predaji nekom politickom sudu. Dakla ta objava, odnosno otimanje za status branitelja DANAS, podsjeca -- oprostite mi unaprijed -- na cisti kanibalizam, dok se dopustilo unistavanje hrvatske drzave, njezinih najvecih vrednota (ukljucujuci ljudske) u "mirno-dopsko doba", i ono jos traje.
Iz perspektive drzavljanina neke druge drzave, svatko ce vam reci da je to idiotizam, koji vi pravdate upravo dosadasnjim unistavanjem odnosno otkrivanjem vojnih tajni (i citavog ratnog ustroja), tako mogu i ja...
Ali da u nekoj drugoj drzavi tako se nesto dogodi, ne biste vise culi za te "heroje" koji su do toga doveli, itekako bi odgovarali. Vi imate jos i predsjednika koji takve brani.
Niste vi krivi sto ne znate kako funkcionira vojska i drzava, i sto je za javnost a sto ne: ali ti u vlastima jesu.
Usput, nemate sto meni prigovoriti za Sanadera i nekih iz HDZ, jer mi vjerojatno i na ovom portalu neki jos zamjere sto sam raskrinkala sto on radi: a prijatelji mi cesto napisu da sam najvise doprinijela njegovom padu, zbog cega i danas neki bjesne...
Ako ste branitelj -- dokazite to, svaki dan.
Meni je taj registar potvrdio sve ono sto godinama znam, pa i o najvecim zagovornicima i strankama koje zastupaju objavu, ali kako vi kazete ne moze se reci sva istina....
Ali sto to mijenja, zasto drzava nije rijesila taj problem. Zasto sluze institucije. Na tom pitanju se trebalo ujediniti.
A sto se tice vasih iskustava, to je prezivio veliki dio naroda: najgore je bilo onima koji su cekali kao janjci ne imajuci cime ili ne znajuci se obraniti...
Nemojte sad cmizdriti kao Josipovicev prvacic (ako ste vojnik, ovakav odgovor vas ne moze uvrijediti).
Prijavi Administratoru
#48 marginalacCetina 2010-04-12 23:22
Vaša je reakcija najbolji primjer upadanja u klopku tipa problem → reakcija → rješenje.
Ne zaboravite, i sada smo u ratu.
Prijavi Administratoru
#49 U Arenu i na Kazališni trg... za prave branitelje juče i danas....Pelitzer 2010-04-12 23:26
Broj branitelja je napuhan i to se nije smjelo dogoditi. Ali, kada većč tome tako, onda mi se čini da je još gore sada to objavljivati, jer ćemo imati "rat" idućih 20-tak godina -ovako međusobno ! rekoh već više puta : ne sve , ali gro toga napraviše onih 20-tak tisuća dragovoljaca 90/91!Evo , obećajem da ne ću postavljati pitanje braniteljstva nikada, ako moji dragi branitelji-500t isuća !- obiđemo Arenu u Puli i da pročešljamo tko to tamo sme, a tko ne sme da peva!
Prijavi Administratoru
#50 malo istineVoC 2010-04-12 23:35
Branitelje je najvise unistila (a neke i korumpirala, za neki privremeni interes) "bezuvjetna suradnja" s Haagom a i cijelu drzavu: sve se uvjetovalo time - i status, i beneficije, i politicki polozaj, i poduzetnicki uspjeh, i penjanje u hijerarhiji do samog politickog vrha, i mjesto u medijima... Mogli su se na otkazivanju iste i oslobadjanju haaskih nevinih zrtava, dokazati barem onih stotinjak tisuca iz Oluje. Nije jos kasno, za one koji se smatraju braniteljima.
Prijavi Administratoru
#51 registarGuest 2010-04-13 00:14
Nisam branitelj, nisam političar ni hrvatstvom se ne opijam ujutro, u podne i navečer, HDZ mi se čak pomalo i gadi, ali od gore upisanih jedino mi se Duvnjakobvo mišljenje čini razumnim, ostali se kao prave velike Hrvatine pjene oko koske koju su im dobacili krojači naše sudbine. Kad to vidim, bude mi jasnije zašto narod ti iberhrvatima ne daju glasove na izborima, nego stisnutih zubi opet glasa za HDZ. Objavom registra ništa se pozitivno neće dogoditi, osim što će branitelji biti još podijeljeniji, narod još izluđeniji, a Sava Štrbac će imati jedan koristan popis za usporedbu i dopunjavanje svojih popia. Haški sud će nastaviti djelovati kroz ''regionske'' ekspoziture. neki od onih koji danas puni pravedničkog bijesa traže objavu popisa, mogli bi sutra zažaliti ako su doista na njemu.
Prijavi Administratoru
#52 odgovornostVoC 2010-04-13 06:08
Citat dr.ZG:
Citat VoC:

.. a cijela hrvatska ratna struktura je dostupna, po postrojbama i drugim ustrojbenim cjelinama HV-a, dostupna je bilo komu preko "drop-down" menija....


To što ste ovdje naveli je totalna glupost! Kompletna, kako je vi nazivate, ratna struktura po postrojbama, poznata je odavno i to nije nikakva tajna. Popis ratnih postrojbi možete pronaći na bezbroj mjesta dostupnih javnosti.


Ako je to "glupost" - a ja se slazem s vama da jest - za nju bi u svakoj zemlji netko odgovarao: predsjednik koji je jamac nacionalne sigurnosti. Kako onaj prethodni tako i danasnji koji je otisao u jos vecu krajnost...
Prijavi Administratoru
#53 vocdr.ZG 2010-04-13 12:33
kako vama nije jasno da ti podaci o vojnoj strukturi nisu nikakva tajna i da se njima ne ugrožava nikakva nacionalna sigurnost...
Prijavi Administratoru
#54 Nacionalna sigurnostZagi 2010-04-13 13:02
Citat dr.ZG:
kako vama nije jasno da ti podaci o vojnoj strukturi nisu nikakva tajna i da se njima ne ugrožava nikakva nacionalna sigurnost...


Ma koja nacionalna sigurnost?

Pa Mesić je dao i posljednji Tuđmanov dokument u Haag!

I sad, kao Registar će biti objava podataka iz domena nacionalne sigurnosti!?

Zna li uopće itko što je strategija nacionalne sigurnosti i tko je provodi u ovoj državi? Ja mislim da ne zna.
Josipović? Pa taj nema blage veze...
Nemojte se šaliti..
Prijavi Administratoru
#55 okVoC 2010-04-13 14:12
Citat dr.ZG:
kako vama nije jasno da ti podaci o vojnoj strukturi nisu nikakva tajna i da se njima ne ugrožava nikakva nacionalna sigurnost...


Pa dobro ako je stvarno tako, dajte nam onda i popis postrojbi i drugih vojnih struktura i njihovih lokacija u inozemstvu u kojima sluze Hrvati, s tocnim datumima, imenima - nesto kao taj registar. Na to se trosi vise nego na branitelje, lazne i prave.
Pa cemo jos vidjeti sto tu treba i sluzi RH a sto ne...
Prijavi Administratoru
#56 ?VoC 2010-04-13 15:40
ili je Josipovic vec predlozio tako nesto?
Moze li ga netko pitati, molim....
Moze objaviti kod iste privatne firme u Americi.
Prijavi Administratoru
#57 Država koja nema tajneGuest 2010-06-09 11:29
dr.ZG!
Slažem se sa svakom Tvojom rečenicom!
Nije mi samo jasno kaj Drago Duvnjak uporno brani tezu ''narod je obranio RH''
Autor teksta H.Hitrec navodi da je kao branitelj ''od 1991.do proljeća 1992. bio doslovce svugdje od Nuštra do Dubrovnika''.To čno, bio je u satniji ''Hrvatski umjetnici'' i nikad nije obukao odoru hrvatskog vojnika.
Tuđman ga je za to nagradio i činom hrvatskog generala, a fronte nije ni primirisao. U braniteljskom fondu ima status od 28.kolovoza 1991.do 30.rujna 1992. sa svim prinadležnostima.
Sad nam prodaje maglu da su svi branitelji isti, te jednako pridonjeli u Domovinskom ratu.Za nas branitelje sramotno, isto kao što je visoki čin dodijeljen treneru NK Ćiri Blaževiću!Sramo ta!
Prijavi Administratoru

Budući da je trenutačno dopušteno komentiranje samo registriranim korisnicima, molimo sve one koji žele komentirati da se, ako već nisu, najprije registriraju na Portalu kako bi dobili svoje korisničko ime zaštićeno lozinkom. Tri jednostavna koraka za registraciju objašnjena su ovdje, a u slučaju poteškoća dovoljno je javiti se Administratoru.

Zadnji komentari

Najave

30. svibnja - Misa za poginule branitelje na Medvedgradu 30. svibnja - Misa za poginule branitelje na Medvedgradu Povodom ustanovljenja prvog višestranački izabranog Hrvatskog Državnog Sabora i nekadašnjeg Dana Hrvatske Državnosti te dana branitelja grada Zagreba, u srijedu... Više...

Tko je na vezi?

  • Fiery
  • preporod
  • 2 korisnika
  • 53 gostiju

Uvjeti korištenja

Portal HKV-a

Izvorni prilozi objavljeni na ovom portalu mogu se slobodno preuzeti uz navođenje imena autora, odnosno izvora.

Licenca GNU

Naša udruga

Hrvatsko kulturno vijeće

HKV djeluje od 2006. i nezavisna je udruga građana s više od 1300 članova, mahom hrvatskih intelektualaca.

Kontakti

Stranice članova

Učlani se i predstavi

Članovi naše udruge ugledni su intelektualci, umjetnici, književnici, političari, novinari, poslovni ljudi i studenti. Predstavite se i vi!

Članovi

Izbor publikacija

Izaberi, pročitaj, preporuči

U pripremi imamo cijeli niz zanimljivih publikacija koje će se moći naručiti preko Portala. Rado ćemo poslušati i vaše preporuke.

Trenutna ponuda

Prijava na Portal