Prisega se mora ponoviti

 

prisegaPrisega novoga predsjednika RH mora se ponoviti prvenstveno zato jer nije izgovorena u cijelosti kako je trebala biti, te zato što I. Josipović nije nosio predsjedničku lentu.

Objašnjenja predsjednice Ustavnog suda Jasne Omejec u najmanju su ruku upitna, a dijelom i suprotna činjenicama i logici. Po njezinu tumačenju nije važno što je Josipović umjesto «Republika Hrvatska» rekao samo Republika jer – kaže uvažena sutkinja – to je Republika s velikim «r» .Ta izjava gospođe Omejec vjerojatno će ostati u antologiji mudrih misli, u svakom slučaju kao znanstveni prilog fonetici, fonologiji i sličnim disciplinama. Ja sam nazvao SUVAG i pitao stručnjake može li se izgovoriti veliko «R», pa su rekli da može. Onda sam ih pitao a kako se izgovara malo «r» . Nakon toga pitanja postali su nervozni i počeli rabiti neke folklorne izraze.

Iz toga sam zaključio da se veliko i malo «r» vjerojatno izgovaraju na isti način i da je tumačenje gđe. J.O. infantilno. Nego, Josipović je na nekom drugom mjestu prisege ispustio riječ «država» i na to mjesto inaugurirao Republiku, doduše opet s velikim «R».

Nisam psihoanalitičar i ne želim ulaziti ni u čiju podsvijest, ali se ne mogu oteti dojmu da tu nešto čuči. Nešto iz tame.

Razjašnjenja gđe J.O. da nije htjela «mrcvariti» Josipovića jer se njegove pogreške ne mogu mjeriti s Obaminim koji je «ispustio supstancijalno važne riječi» pa morao ponoviti prisegu – novi su ukras u spomenutoj antologiji. Pozivam gđu Omejec da Ustavni sud donese presudu (mišljenje, ili slično) u kojoj će stajati da riječi «Hrvatska» i «država» u hrvatskoj državi nisu supstancijalne, te se mogu i ne rabiti, posebno ne u svečanim prilikama. A glede mrcvarenja – oni koji su gledali tu svečanu priliku na Trgu sv. Marka, potužili su mi se da su izmrcvareni. Pa zašto onda ne bi bio mrcvaren i Josipović, koji ionako tako svakodnevno izgleda.

Glede lente stvari su još razvidnije jer nema velikog i malog «r». Ima zakon. Čitam upravo Ukaz o proglašenju Zakona o grbu, zastavi, himni RH te zastavi i lenti predsjednika RH., iz 1990. (21. prosinca, potpisao Ž. Domljan). «Predsjednik RH u posebnim svečanim prilikama, a) na Dan državnosti, b) pri predaji priznanja, c) kod akreditiranja diplomatskih predstavnika i c) u drugim svečanim prilikama.

Sad, ako prisega nije svečana prilika, neka se to kaže i obrazloži. Ako jest, a morala bi biti, onda važi navedeni Zakon.

Mogao bih sve do sada rečeno sažeti u jednu rečenicu: predsjednik I.J. je u govoru naglasio da će poštovati Ustav i zakone, a već je prilikom prisege prekršio zakon, uz asistenciju predsjednice Ustavnoga suda.

Prisegu, znači, treba ponoviti na nekom drugom mjestu. Novi predsjednik tom prilikom mora imati preko grudi predsjedničku lentu, te mora biti sposoban ponoviti desetak riječ u komadu. Ako se prisega ne ponovi na rečeni način, ja ću podići ustavnu tužbu. Jedino što me ponešto smeta jest da će tužbu razmatrati Ustavni sud pod predsjedanjem gospođe Omejec, te će tužba biti ignorirana kao i ona moja tužba koju sam (premda osobno, ali u stvari u ime Hrvatskoga kulturnog vijeća) prije nekoliko godina uredno dostavio – a radilo se ( i radi se ) o važnijim pitanjima od prisežnog šlamperaja, štoviše o budućnosti hrvatske države, odnosno budućnosti Republike kako bi rekao Josipović.

(Na margini ovog napisa poručio bih Pupovcu da se tijelo u kojemu je zastupnik zove Hrvatski sabor, a ne Sabor Republike Hrvatske, kako je izjavio odmah nakon inauguracije, najavljujući skori posjet delegacije Skupštine Srbije, koja bi trebala smanjiti štetu Tadićeva nedolaska. A medijima još jednom: «na Trgu svetoga Marka….» itd. potražiti u školskim čitankama.)

 

Hrvoje Hitrec

KOMENTARI ČITATELJA 

#1 ODG: Prisega se mora ponovitiCetina 2010-02-19 21:27
Objašnjenje se nalazi u današnjem članku gospodina Borovčaka i u literaturi povezanoj s tim člankom.
Prijavi Administratoru
#2 Ako je točna izjava...Jarda 2010-02-19 23:49
...da I.Josipoviću govor/e piše Veliki Analitičar,onda čuđenju nema mjesta,vidjelo se na probi kako zajedno prolaze tekst za inauguraciju.
Izbor Carlosa,alias Grkovića ili možda Pilsela,tko će to znati,I.J. si je natovario samu nevolju na vrat.Taj tip se ,jednostavno,ne može kontrolirati.Za nima me hoće li drug Duka i tzv.HND reagirati na prijetnje Velikog Analitičara prema novinarki,koja I.J. postavila neugodno pitanje u vezi DP-a,ustaškog pokajnika,antis emite i borca za ljudska prava,histeričn og čileanskog Che Guevare.
E, baš svakakovih naplavina imamo ovdje u Hrvatskoj.
Prijavi Administratoru
#3 3 ili 5Guest 2010-02-20 10:41
Prvi predsjednik RH Franjo Tuđman
Drugi predsjednik RH Franjo Tuđman
Treći predsjednik RH Stipe Mesić
Četvrti predsjednik RH Stipe Mesić
Peti predsjednik RH Ivo Josipović

Da li je moja brojalica točna?

IJ je možda treća osoba koja se nalazi na funkciji predsjednika Republike Hrvatske ali definitivno nije treći predsjednik Republike Hrvastske.

Ili jsam ja nekaj totalno pobrkao????
Prijavi Administratoru
#4 Prisega koja to nijeBoljunac 2010-02-20 15:11
Slažem se da bi I.J. morao ponoviti prisegu.

Jer, uvjerem sam da nije na djelu njegov šlamperaj, nego da je svjesno opstruirao iskaz poštovanja prema državi kojoj je postao poglavar.

Takvog predsjednika ne moramo poštivati. On nije pravi predsjednik. Jer ako on ne poštuje državu kojoj je na čelu, zašto bismo mi drugi trebali njega poštivati.
Prijavi Administratoru
#5 Normalno..MIJO F 2010-02-20 15:22
..da će se to ponoviti 2015.kad Hrvati konačno izaberu "drugog" predsjednika!?M FP!
Prijavi Administratoru
#6 koja to Republika?kalafatić 2010-02-20 17:18
Dovoljno je pročitati izjavu Dejana Jovića, glavnog analitičara iz kabineta predsjednika Ive Josipovića:
«Ja sam pristaša regionalnog pristupa, upravo zato što mislim da Hrvatskoj nije u interesu da neke zemlje u regiji uđu u EU prije od drugih. Naime, granica između zemalja članica i onih koje to nisu bit će tvrđa nego što je danas granica između EU-a i njezinih susjeda.
Prema tome, najbolje bi bilo da svi uđu u EU odjednom. To bi recimo iznimno pomoglo hrvatskom turizmu, koji bi procvjetao tek kad bi Dubrovnik ponovno postao dostupan i Srbima, i Makedoncima, i Bosancima, i Crnogorcima, a ne da bude pretvoren u vojnu krajinu Europske unije.
Jugoslavija je — a posebno socijalistička — bila vrlo dobro rješenje za male narode u njoj, uključujući i za Hrvate. Ne vidim da su Hrvati izgubili svoj nacionalni identitet u Jugoslaviji, niti mislim da su bili podređeni drugima, posebno ne u socijalističkoj Jugoslaviji.
Za mene je raspad Jugoslavije bio rezultat nasilnog nacionalizma, a ne nikakva prirodna pojava. Raspad Jugoslavije bio je umjetna tvorevina. To, međutim, ne znači da bi obnova Jugoslavije u ovom trenutku bila dobro rješenje.»
Nakon ovoga 'ništa nas više ne smije iznenaditi'!
Kuda to ide naša Hrvatska?
Prijavi Administratoru
#7 Jel' to oživio pop Đujić..?MIJO F 2010-02-20 20:05
..ili vojvoda Dražo Mihajlović ili je to sin Borisava Jovića?Što zboriš Dejane Joviću?,a da se ti nisi i prezivao Đujić pa promjenio prezime?Da predložiš "novoizabranom" i himnu kabineta!Moj prijedlog:sprem te se spremte, braćo četnici,sada će veliki boj započeti..ili Slobo pošalji nam salate bit će mesa klat'će mo Hrvate..ili "marseljezu" prepisanu na ćirilicu i prevedenu na srpski jezik da Vas "ceo" Svet razume,a tekstualno..ide Tito preko Romanije i sa sobom vodi četničke divizije..mož'b it'svašt',dok se Zagreb ne oslobodi kao 10.travnja..nek e godine! MFP!
Prijavi Administratoru
#8 ODG: Prisega se mora ponovitiCetina 2010-02-20 22:15
Najbolje i najpoštenije bi bilo ponoviti izbore.
Prijavi Administratoru
#9 " To su dječije bolesti "...Jarda 2010-02-20 23:51
... reče drugarica V.Pusić na gafove novog predsjednika i ostade živa.Niti je on dijete,koje je po prirodi stvari sklono tome,niti je I.J. trebao tako nepripremljen prihvatiti taj položaj. Znao je puno prije da će upravo on biti taj,samo se glumilo sa nekakovim kandidatima i izborima.
No,sada ćemo imati kao i kod prethodnika,bav ljenje samim sobom i nekompetentnim savjetnicima. Igre u stilu, ti mani-ja tebi vračam uslugu, nikako nije dobar početak neke " nove pravednosti ".Ovo je sve skupa smiješno tj.poprilično neozbiljno,ali sa vrlo ozbiljnim posljadicama po Državu. Po informacijama sa raznih portala,ima tamo još individua kojima, niti teoretski, nema mjesta na Pantovčaku ,od Vrabec-Mojzeš preko D.Pilsela do nekakovog D.Jovića,koji ,kako ga citiraju,ima sasvim neprihvatljive jugounitaristič ke svjetonazore i takav čovjek je glavni analitičar-savj etnik.Pitam se, što onda tu radi Pilsel ,jedan od zaslužnih "analitičara", dokazani antihrvatski provokator,kako opisuju njegovo djelovanje po medijima i na terenu za vrijeme i poslije završetka nekih hrvatskih akcija na okupiranom ,pa oslobođenom teritoriju Hrvatskih krajeva.
Perković je posebna priča iz udbaških dana starog Perkovića,osumn jičenika sa potražnih policijskih lista EU-a,koje je on donio kao sljednik udbaških metoda.
Još se nije oglasio niti tzv.HND, povodom prijetnji D.Pilsela prema jednoj novinarki ,sa predstavljanja savjetničkog društva. Dakle,ponovo imamo zataškavanje,ig noriranje,omalo važavanja vlastite struke,a onda se žale raznim eu institucijama kako su diskriminirani, napadani i ometani u svom poslu. Kada ne bi toliko virili iz stražnjih dijelova zaštićene crvene političke kaste,još bi se moglo i razumjeti.Ali,s voju vjerodostojnost su već davno kod većine naroda proigrali.Da im nema vanjskih sponzora i gazda,već bi davno objesili gaće o štap i pobjegli u Srbiju ili gdje već.
Novom predsjedniku ne bi pala kruna sa glave kada bi ostavio na popisu savjetnika samo one koji nisu problematični i za neko vrijeme doveo nove,ali provjerene.Jedn ostavno tako.
Ako predsjednička prisega nije provedena po zakonu,treba ju javno zanoviti i svima se ispričati, ako je bila nenamjerna. U protivnom ,novi predsjednik je već na startu učinio nešto što se zove prijevara, a " Nova pravednost" ili " PravDa" ostaju kao predložak za WC papir.
Prijavi Administratoru
#10 Pantovčak!?Guest 2010-02-21 01:32
"...ima tamo još individua kojima, niti teoretski, nema mjesta na Pantovčaku..."

Upravo su ti likovi slika i prilika "Pantovčaka", "države", "naroda" itd.

Ima jedna glupava izrjeka. "Ne može biti gore!"
Ja se uvijek usprotivim: "Može, može, i te kako".

Šteta što u Europi nema radnih mjesta kao 70. godina, pa da im svi odu iz te njihove države, nega onda lepo sede s antifašistima i po ceo dan menjaju ustav.

Nada nam ostaje u Srbiji, samo ih ona može "urediti".
Prijavi Administratoru
#11 NEPRIJATELJI HRVATSKE USPJELI SU DOCI DO GLAVNIH STUPOVA VLASTIGuest 2010-02-21 04:36
Tesko je razumjeti postenim "Normalnim" Hrvatima mrznju koju Neprijatelji Hrvatske ,Srbi,Precani,C etnici,Orjunasi ,I nazalost i neki Hrvati osjecaju prema Hrvatskoj i svemu Hrvatskom.Imao sam prilike suociti e sa takvim spodobama.Za Srbe mi nije cudno,zna se da su kontra svega Hrvatskog od pamtivjeka,tu nema dvojbe Mozemo reci najmanje 90% su KONTRA,.Ponekad se kriju iza Svjetskog komunizma,Vjere ili Internacionaliz ma, ali ih pogled na Hrvatsku sahovnicu ili Zvuk Hrvatske himne goni u ludilo.
Mrze i samu pomisao da bi Hrvati ikada imali svoju Drzavu,Povjest nam ismijavaju,hero je proglasavaju zlocincima,mrze nas izgovor,pismo,m rze i.
grad Zagreb .
Ukratko sve ono sto Hrvatsko misli i dise na bilo koji nacin.
U posljednje dvije Jugoslavije je Hrvatski narod imao tesko iskustvo sa tim VelikoSrbskim fanaticima,koji su imali u rukama gotovo apsolutnu vlast...
Sjecanja ponekad blijede,ali tko moze zaboraviti aroganciju Srbskog milicajca i Srbskog oficira koji su nas tjerali da govorimo ekavski u "bivsoj " Jugo armiji ..i gdje su uvijek spominjali svoje junastvo.Sve dok ih Hrvati najzad nisu razuvjerili od tih iluzija u Herojskom Domovinskom ratu...
Za njih su Hrvati bili tako reci neki"Povjesni nadnevak" neki prekrsteni Srbi, Austrijski konjusari,fasit i itd...
I uvijek im je na umu bio revans,osveta za Stvaranje Hrvatske Drzave ,i Prve u nesretnim okolnostima II Svjetskog rata i sada Druge,Tudjmanov e od 1991.Za njih su Tudjman i Pavelic bili jedno te isto...
Jedna stvar je jasna:Oni niti jedne Hrvatske Drzave nisu niti ce ikada priznati.
Nazalost i izdajnickih Hrvata ima,uglavnom iz mjesanih brakova,djece partizana,Bezbo zci,odrasli medju Srbima,Orjunask og porjekla,Agnost ika,verziranih od stranih sluzbi ,,od Novovjeraca od Svjetske Masonerije itd..itd...
Takvim "Hrvatima" se neprijatelji Hrvatske Naacije sluze da nas opet podjarme,da vrate tocak povjesti ,ako ne Revolucijom ,Kriznim putevima i ubojstvima i progonima a onda Tzv."Legitimnim " "Izborima" i ekonomskim podjarmljivanji ma koji ce uciniti istu prljavu Radnju :ELIMINACIJU HRVATSKE DRZAVE,,stopu po stopu korak po korak.Pet godina je dugo vremena...i to poslije Mesiceve Desetogodisnje "Razgradnje"
Tako je meni izgledala ta Inguaracija na Markovu Trgu...Hrvatska je presla svoj "Rubikon"...Ust oliceni su Ljudi( Sa Hrvatskom Lentom na prsima ili bez nje,svejedno),l judi koji drze kljuceve vlasti u DOMOVINI HRVATSKOJ..Suds tvo , Ekonomiju Zakone i Tajne Sluzbe.- oni ce tu vlast pojacati,ta ce PRAVDA visjeti nama nad glavom i nitko nece biti siguran,mnoge ce tzv"Slobode " biti ukinute,postepe no dakako!:Sudjenj a Hrvatskim Generalima i Domovinskom Ratu moze biti samo pocetak VELIKE CISTKE!CISTE SVEGA IZVORNO HRVATSKOG!
Nedaj Boze! Volio bih da sam u krivu!
Prijavi Administratoru
#12 ODG: Prisega se mora ponovitiVoC 2010-02-21 09:59
RH nije bila sve ono za sto se optuzuje, nipocemu, ali ovih zadnjih 10 godina, Republika je to postala. Kada bih prepisala haaske i ine optuznice na sve sto nam se dogadjalo ovih 10 godina, imale bi mjesta... Eto kako je "Republika" otisla "naprijed". Naravno, te haaske fanatike nitko nece poslati u Haag, osim u business classi...
Prijavi Administratoru
#13 Što je ostalo sa velikim H /rvatsko...Jarda 2010-02-21 10:51
...u Zagrebu ? Je li to većina tiskovina,elekt ronski,internet ski mediji,jesu li to javni djelatnici,veći na nevladinih udruga,političa ra,pa čak i oni koji nisu Zagrepčani ? Jesu li to banke,predsjedn ici Hrvatske države,koji teško mogu preko usta prevaliti riječ ,Hrvatska, jesu li to " prosvjednici koji se bore za Varšavsku ulicu ",a grad im gubi identitet "metropole svih Hrvata",jesu li to prosvjednici, koji ne daju hrvatskim građanima za/raditi i prehraniti svoje obitelji ? Jesu li to filmski i kazališni autori,koji od " hrvatskih zločina u domovinskom ratu " sasvim dobro žive u tom istom Zagrebu,jesu li to pretplatnici na bolju prošlost,kao Puhovski,Pusići ,Pupovci,Makovi ći,Matvejevići, Jergovići i ostali dotepenci, koji su agramersku građansku i domoljubnu elitu obezvrijedili za generacije.Mnog i od njih su svojim palanačkim primitivizmom i prostaklukom,Za grebu udarili pečat provincijalizma ,od kojega se Zagreb još dugo neće oporaviti ?
Izbor nekih "savjetnika " u kabinetu predsjednika je stvarna slika duhovnog stanja današnjeg Zagreba i prvog čovjeka među njima.Jedan, bez velikog / i malog / H je otišao, a došao je drugi,samo je pakovanje drugačije.
Prijavi Administratoru
#14 I daljeGuest 2010-02-21 13:08
Slusam ono Balkansko nase.

www.youtube.com/.../
Prijavi Administratoru
#15 Nix Gut !?Guest 2010-02-21 13:33 Prijavi Administratoru
#16 Hm...MIJO F 2010-02-21 14:08
Bio je Zagabrija,pa puno,puno godina Agram(391g.)..n ajprikladnije mu je ime "danas" New Beograd..ima čak instaliranu od ČETNIKA S.Mesića novu "antifašističku mladež" koja tamo daje dojavu USKOKU i SOA-ji da "neonacisti" zamislite "neonacisti" u Križevcima organiziraju neki koncert..i odmah se "hapsi"..Dragi moji HRVATI s "kulturom" nećemo,a i hrvatski narode(tkzv.gra đani),daleko dogurati..ja sam "ustaša" KAD MI MESIĆ 10G. NE DOZVOLI DA BUDEM Hrvat,A IMAM POTOMKA I TO PRVOG POSLIJE "KRIŽNG PUTA" I ON ĆE PREUZETI "LENTU" MLADEŽI "NEONACISTA","N ACONALSOSIJALE" I "NEOFAŠISTA"..k ad evidentno drug Mesić sin komunističkog zločinca i majke Ciganke(jer u Orahovici i hrv.Lici ne bi "Hrvatice" da se uda za SINA? egzekutora neving hrv.puka)..Zagr ebe zapravo New Beograd s ovom judeomasonerijo m koja vas vodi "ljepše ćeš goriti" od Rima u Neronovo doba..pošteno umrijeti je bolje,nego kao "izmet" živjeti!Živio dr F.TUĐMAN i dragi Bog koji VAM je obećao "duše prodane" i OGNJEM I MAČEM!
Prijavi Administratoru
#17 JadrankaGuest 2010-02-21 14:52 Prijavi Administratoru
#18 ODG: Prisega se mora ponovitiGuest 2010-02-21 16:55
Citat MaDaj:
Prvi predsjednik RH Franjo Tuđman
Drugi predsjednik RH Franjo Tuđman
Treći predsjednik RH Stipe Mesić
Četvrti predsjednik RH Stipe Mesić
Peti predsjednik RH Ivo Josipović

Da li je moja brojalica točna?
Nije točna!

IJ je možda treća osoba koja se nalazi na funkciji predsjednika Republike Hrvatske ali definitivno nije treći predsjednik Republike Hrvastske.

Ili jsam ja nekaj totalno pobrkao????
Pobrkali ste.

Zašto se moramo stiditi neše nedavne prošlosti. Prva nezavisna država Hrvatska ustoličena i priznata od svih europskih i azijskih država 10.04.194 nakon 939 godina s prvi predsjednikom Antom Pavlićem.

Prema ovome Ivo Josipović je 6. predsjednik Hrvatske nakom 1008 godine "ropstva".
Prijavi Administratoru
#19 raspopGuest 2010-02-22 17:46
Raspop
Sve naprijed navedeno na mjestu je i ne treba ponavljat. Samo ću dodati scenu prisege i njene pozadine a odnosi se na Dragu Pilsla kojega uspoređujem sa novinarom
Curcom Malaparte.
Carlos je završio teologiju i trebao je postati pop ili fratar, ali je pred promociju ili zaređenjem
Odustao. Nema goreg apologete od raspopa. Zar nitko nije primijetio njegov izgled, koji je za čitavo vrijeme bio iza predsjednika u drugom planu. Njegova faca odavala je gorčinu i mržnju.
To nije bio čovjek, koji u tom svečanom činu zrači dobrotom i ljubavlju. Njegova mi je glava i lice ličila na njušku jednog opasnog psa.
Prijavi Administratoru
#20 ODG: Prisega se mora ponovitiVoC 2010-02-23 18:45
"Dobro" je prisegnuo Josipovic, Republici Haaskoj. Barem je iskren bio, u takvoj se zivi, za takvu se glasuje, vec od konca 90-tih/pocetka 2000.
Slazem se da se MORA inzistirati na ponavljanju prisege, da se izjasni jesmo li u medjuvremenu dobili i Haaski Ustav u toj "regiji". Koliko znam, jesmo...
Prijavi Administratoru
#21 ODG: Prisega se mora ponovitiVoC 2010-02-25 11:43
A vidim da je i za "savjetnike" odabrao "libertarijance " -- koji su okupljali kadrove iz bivsih komunistickih zemalja koji nisu nigdje pripadali (dakle anacionalne, prije svega), koliko sam ja svojovremeno pregledala javno dostupne izvore u Americi. Polazeci od osobnog iskustva, mogu reci da su to uglavnom Sorosevci -- jos jedna potvrda o kreatoru javne politike u RH. 2000, po povratku iz RH, bilo mi je ponudjeno mjesto na jednom ekonomskom institutu, pod uvjetom da kod njih prodjem tecaj u SAD-u i kontaktiram sa Sorosevim organizacijama za sredstva, te samovoljno izaberem balkanske teme (ocito to bi to moralo biti po kriterijima sponzora)... To je odredilo moj konacni razlaz -- prekinulo onu zadnju sponu ako je jos bila ostala s ranijim studijem -- s ekonomskom strukom. Eto kako nasi "politicari" i "savjetnici" "uspijevaju"...
Prijavi Administratoru
#22 ODG: Prisega se mora ponovitiVoC 2010-02-25 12:02
Ps. A uglavnom zbog sorosevaca (zuzula, granica, i ostalih u diplomaciji ili u vezi s nj, kojima je Soros, kao i Sanaderu kasnije, "puno pomagao") vec sam bila napustila RH...
Prijavi Administratoru
#23 ODG: Prisega se mora ponovitiZagi 2010-02-25 12:11
Citat Frano Zenzo:


Zašto se moramo stiditi neše nedavne prošlosti. Prva nezavisna država Hrvatska ustoličena i priznata od svih europskih i azijskih država 10.04.1941 nakon 939 godina s prvi predsjednikom Antom Pavelićem.
Prema ovome Ivo Josipović je 6. predsjednik Hrvatske nakom 1008 godine "ropstva".


Točno.
A znate li koji je državni poglavar jedini rekao:

"Nisam došao vladati, došao sam raditi!"
---------------------------------------
Što se tiče JoCe - narodu je već sada jasno koga je izabrao, jednu ništicu od karaktera i morala a lažljivca i konvertita od nazovi-političara.
Njegov jadni izbor savjetnika je samo slika njegovog 'ugleda' i brojnih časnih ljudi koji su ga instantno odbili kad ih je zvao za savjetnike.

Tako da je ostao talog taloga ... čemu se čudimo?

To je 'ugled' ovog stanovitog muzičara koji se kiti titulom predsjednika.

Ali nije ni to najgore... najgore tek dolazi... zemlja je u rasulu, gospodarskom poglavito, pa onda moralnom i političkom... pogodno tlo za nerede.
Prijavi Administratoru
#24 zakletvu treba ponovitiGuest 2010-02-26 15:38
Zakletvu treba ponoviti ?
Zakletvu se neće ponoviti !!
Zašto ?
MESIĆ je na prvoj inauguraciji prošao pored počasne straže- zdruga, satnije –
lijevom rukom odbacio hrvatski stijeg, kao neku krpu za pranje podova i nitko nije reagirao.
Zar smo svi bili slijepi. Zar nam to nije govorilo kuda će zaploviti naš brod.
ZAŠTO ?
Zato jer je lebdio predizborni proglas Hrvatskom, kao u doba komunističkog antifašizma
« Vi ste oprostili komunistima 1990. a mi vama nećemo.»
To je značilo - Tko nije s nama je protiv nas i osjetiti će našu pest. –
A tu leži osveta, a u nama starijima postoji stalno saznanje progona proteklih 45 godina.
Nešto mlađima poznata je čistka iz 1968. – 1971. Hrvatskog Proljeća i političkih djelatnika i ako su pripadali partijskom miljeu, ali hrvatskih osjećaja. Nije pošteđena ni široka populacija
100.000 tisuća tz. Mas pokreta bilo je pod istragom. Počistili su sve od vrha do dna.
Repriza !
Drama iz 1971. ponovila se 2000. tisućite, kad je neokomunističko m metlom pometena hrvatska vojska, od vrhovnog stožera do aktivnog sastava, policija, branitelji, invalidi, stradalnici, prognanici, rodilje, privredne strukture, pa sve do čistačice. HDZ je izdisao, u saboru i optužen za agresiju u BH, ukinut je Županijski dom i predani generali Hagu.
Sve proslave ukinute su i nove proglašene po «Vječnom planinaru« Saborskom zastupniku.
Promijenjena je sintagma naslova « KAKO SAM RUŠIO JUGOSLAVIJU» u novo ruho
«KAKO SU RUŠILI JUGOSLAVIJU».
Hrvatska je srušena i restaurirana je u ne principijelnu koaliciju neokomunista i grobno mjesto pokojnog predsjednika došlo je u pitanje, kao i optužba za ratne zločine.
Šutnja !
Hrvatska šutnja se ponovila i novo položena zakletva nije slučajna, jer sveučilišni profesor nije polu pismen da mu promakne riječ HRVATSKA . Ima to svoj smisao. Faust
I prisega se neće ponoviti na Markovom trgu ni nigdje. Predsjednik neće na popravni ispit.
Kad bi uvažio lapsus i imao dušu, ponovio bi zakletvu u crkvi SV. Marka, a kako je ateista- agnostik, a još nad njim lebdi sjena Pilsla i Zrinke, to ne dolazi u obzir.
Konačno završne riječi prisege nemaju Božji smisao a glase: »Tako mi Bog pomogao.»
A odgovor bi trebao glasiti. «Bog te posrao.»
Poenta :
Što nam preostaje. Zakletva je lažna. Slijedi: « Cambia bandiera»
Prijavi Administratoru
#25 Prisega se mora ponovitiGuest 2010-03-08 01:41
Nažalost od dobrih želja koje su gosp. Josipoviću uputili razni građani (od Letice i Miroslava Tuđmana na dalje) kojim su željama naglasili svoje očekivanje da će Josipović ostaviti prostora svima koji su voljni smatrati ga svojim predsjednikom, ostvarilo se vrlo malo.

Josipović kao čovjek s diplomom, magisterijem i doktoratom najštreberskije g fakulteta u Zemlji nije mogao pročitati prisegu bez pogrješki? To je svima jasno da je namjerno griješio i da se nije ničim iskupio.

Nije nosio ni svoje odlikovanje Reda Danice hrvatske s likom Marka Marulića, što je također uvreda Državi.

Nitko na HRT-u, nije spomenuo činjenice da je Obama DVAPUT morao ponoviti svoju prisegu, prvi puta tijekom Obamine inauguracije je predsjednik Vrhovnoga suda SAD-a zahtijevao da ponovi dio gdje je pogriješio i to odmah nakon što je pogriješio.

Drugi puta je zatim isti predsjednik Vrhovnoga suda tražio da Obama ponovi cjelokupnu prisegu još jednom (od početka do kraja) u nazočnosti izaslanstva Vrhovnoga suda, jer tu grjeđke ne smije biti.

Gledao sam Obaminu inauguraciju nekoliko puta na HBO-u i isječke po različitim medijima, bio je prijenos i na "našoj" javnoj televiziji i potpuno sam siguran u ono što sam gore napisao.
Prijavi Administratoru
#26 Mali IvekBoljunac 2010-03-08 09:47
100 % imaš pravo. Dok je ponovi prisegu kako valja on i nije hrvatski predsjednik nego prevarant. Hrvatske simboli mu se ne mile. Hrvatsko mu ime nemre preko usana proći tada kad je to na simboličnoj razini - najvažnije, na polaganju prisege.
Prijavi Administratoru

Budući da je trenutačno dopušteno komentiranje samo registriranim korisnicima, molimo sve one koji žele komentirati da se, ako već nisu, najprije registriraju na Portalu kako bi dobili svoje korisničko ime zaštićeno lozinkom. Tri jednostavna koraka za registraciju objašnjena su ovdje, a u slučaju poteškoća dovoljno je javiti se Administratoru.

Zadnji komentari

Najave

30. svibnja - Misa za poginule branitelje na Medvedgradu 30. svibnja - Misa za poginule branitelje na Medvedgradu Povodom ustanovljenja prvog višestranački izabranog Hrvatskog Državnog Sabora i nekadašnjeg Dana Hrvatske Državnosti te dana branitelja grada Zagreba, u srijedu... Više...

Tko je na vezi?

  • Fiery
  • preporod
  • 2 korisnika
  • 73 gostiju

Uvjeti korištenja

Portal HKV-a

Izvorni prilozi objavljeni na ovom portalu mogu se slobodno preuzeti uz navođenje imena autora, odnosno izvora.

Licenca GNU

Naša udruga

Hrvatsko kulturno vijeće

HKV djeluje od 2006. i nezavisna je udruga građana s više od 1300 članova, mahom hrvatskih intelektualaca.

Kontakti

Stranice članova

Učlani se i predstavi

Članovi naše udruge ugledni su intelektualci, umjetnici, književnici, političari, novinari, poslovni ljudi i studenti. Predstavite se i vi!

Članovi

Izbor publikacija

Izaberi, pročitaj, preporuči

U pripremi imamo cijeli niz zanimljivih publikacija koje će se moći naručiti preko Portala. Rado ćemo poslušati i vaše preporuke.

Trenutna ponuda

Prijava na Portal