Dok se mi zabavljamo, Ashdown radi

Naime, dok smo mi zabavljeni predsjedničkim izborima i zabavljamo se raznolikim političkim samoubojstvima, dokazani krivotvoritelj i ekshibicionist Paddy Ashdown ima ozbiljne planove. Nakon što je svojedobno odigrao sramotnu ulogu u engleskoj blasfemiji oko Tuđmanove «salvete» (ubrusa), nakon što je poslije obnašao dužnost gubernatora Bosne i Hercegovine, nastojeći sačuvati «Republiku Srpsku» i istodobno oslabiti položaj Hrvata unutar Federacije BiH, Ashdown sprema novu psinu koja može imati dalekosežne posljedice.

Paddy AshdownMožda je mnogima promaknuo napis, u skraćenom obliku prenesen iz «Financial Timesa», da se Ashdown nudi ne više za povjerenika EU u Bosni i Hercegovini, nego za povjerenika jugoistočne Europe.. Njegovo objašnjenje potrebe za tim položajem je jednostavno i zlokobno. On kaže doslovce da nije samo BiH nestabilna, nego je nestabilan cijeli prostor «zapadnoga Balkana», te ga treba staviti pod nadzor (diktat) zapadne Europe, a posebno Engleske, pri čemu bi Paddyja zapalo mjesto povjerenika civiliziranoga svijeta u kaotičnom i primitivnom prostoru, koji uključuje i Hrvatsku.

Na ovu zamisao nikako ne treba odmahnuti rukom, jer je upravo u najčešće protuhrvatskom «Financial Timesu» u bližoj prošlosti nagovještavano ono što se potom i dogodilo. Ukoliko se počne događati, bit će to prilika da se tzv. velika koalicija (koja ne može i ne smije funkcionirati kao vlast, zbog demokracije same) okupi na jednom projektu i dokaže kako u velikoj opasnosti ipak možemo biti složni – da se okupi u odlučnom otporu spomenutoj ideji koja je zamišljena kao doduše prozirna, ali smrtonosna klopka postavljena hrvatskoj državi.

Stavljajući u isti koš Hrvatsku i susjedne zemlje od kojih su neke doista disfunkcionalne, britanska politika pokazuje novu bezočnu arogantnost u ideji da se nametne kao tutor Hrvatskoj i da pod izlikom sprječavanja kaosa na prostoru Balkana oduzme Hrvatskoj sve prerogative suverene, samostalne države, koja usprkos svim svojim teškoćama ima upravo iznenađujuću stabilnost.

Ne znam pretjerujem li, niti želim spekulirati, ali moram reći da u tom svjetlu gledam i pokušaj destabilizacije Hrvatske početkom ove godine . Da je pokušaj uspio, Paddy A. bi imao i te kakve dobre adute u guranju svoga projekta. Toga , kako rekoh, smrtonosnog projekta koji ne smije proći, a ne bi bio ni rođen da hrvatska politička «elita» nije toliko puta pokazala svu svoju slugansku bijedu, te ne iznenađuje ni ova agresija vođena iskustvima britanskih kolonijalista . Ta njihova iskustva naime, kažu da će Hrvati prihvatiti svako, pa i idiotsku i opasnu zamisao.

U napisu «Financial Timesa» P. Ashdown posebno spominje Hrvate u Herceg Bosni. Kaže doslovce (čudi se) da čak i Hrvati žele svoj teritorij, što mu je krunski dokaz za opću zapadnobalkansku rastrestitost , to jest nestabilnost, a između redaka želi reći da takvomu stanju u BiH kumuje i Hrvatska.

Ni taj ispad nije slučajan jer Paddy pozorno prati prilike (i) u Hrvatskoj, te zapaža da su u prvom krugu izbora ne samo kandidati poput dr. Miroslava Tuđmana, nego i neki (neke) od kojih to nije očekivao, počeli javno govoriti o trećoj, hrvatskoj federalnoj (konfederalnoj) jedinici.

U zaključku: engleska komponenta u EU plus sateliti poput Nizozemske i nekih skandinavskih zemalja, šalje jasnu poruku Hrvatskoj da ne sanja o individualnom pristupu, a zatimi cijeloj «regiji» da se nalazi u stanju mračnoga barbarstva (zajedno s Hrvatskom) koje mogu svladati i obasjati svjetlom civilizacije samo misionari i vojnici sjeverozapadne Europe pod vodstvom ocvalog ali iskusnog britanskog imperija.

Hrvoje Hitrec

 

 

KOMENTARI ČITATELJA 

#1 Antanta rides againZagi 2010-01-07 19:37
Dakle, opet zbog naših mlađih čitatelja i hrvatske javnosti, podsjetimo se uloge Velike Britanije u ne tako davnim povijesnim događanjima.

Stoga će nam odmah biti jasno za koga i u čije ime radi taj nekakav Paddy Ashdown zv. salveta ili salfeta.

Antanta je savez koji su stvorile Rusija, Francuska i Velika Britanija.

Godine 1904. Francuska i Velika Britanija sklopile su ugovor poznat pod imenom Entente cordiale što znači
Srdačni sporazum; odatle i dolazi naziv -Antanta.

Londonski ugovor je bio tajni dokument kojeg je Antanta ponudila na potpis Kraljevini Srbiji 26. travnja 1915. godine.

Ugovor se odnosio na stvaranje Velike Srbije.

Saveznici su nudili Srbiji Bosnu i Hercegovinu, Slavoniju, Srijem, Bačku, južnu Dalmaciju i sjevernu Albaniju, ali bez Makedonije i dijela Banata.

Za ulazak u rat i izdaju Središnjih sila, Saveznici su Italiji ponudili Istru i veći dio Dalmacije, (što je
realizirano 1920. god. „Ugovorom u Rapallu“ i 1941. „Rimskim Ugovorom“), Rumuniji Banat, a Bugarskoj Makedoniju.

Kako se Srbija nije željela odreći Makedonije odbacila je ugovor.

/Vječito gladna srpska usta... op.zagi//

Ali, evo danas, sto godina poslije, salvete Paddya da popravi stanje na Balkanu.

Što da mu čovjek kaže? Ništa pametno ni kulturno - jedino pokazati srednji prst!!

@Boljunac
Točno! A što ja govorim stalno - treba nam ČOVJEK, treba nam VOĐA.
A onda mi spočitavaju da tražim Deus ex machina!!

Ili ćemo ga dočekati da se vrati iz Haaga?
Prijavi Administratoru
#2 Hoće li se Hrvati osvjestiti ?Boljunac 2010-01-07 19:39
Zaista bi Hrvatskoj trebao državnik formata jednog Tuđmana.

Analiza je, nažalost, veoma uvjerljiva i zlokobna za Hrvatsku, Dobro je da znamo što nam se sprema. Možda nas to trgne iz drijemeža.
Prijavi Administratoru
#3 Na zapadu nista novoGuest 2010-01-07 20:59
Erich Maria Remarque sjajni njemacki autor bi rekao: Na zapadu nista novo... nije toliko zastrasujuce a jos manje je to neka novost sto Englezi forsiraju taj Zapadni Balkan ili tu Jugosferu puno vise brine cinjenica da su Hrvatski politicari ogluhili na sve te prijetnje. Ali sta i ocekivati od ljudi koji svjesno prodavaju dio Hrvatskog teritorija. Medjutim i u ovom slucaju se vidi koliko je Hrvatskoj potreban jedan kvalitetan i pro Hrvatksi orijentiran dnevni list koji bi o svemu ovom sto se dogadja na svijetskoj politickoj sceni informirao siru javnost.
Zato ovim putem nemogu a da ne promoviram Glas Koncila, Hrvatsko Slovo i Hrvatski List koji su po mome misljenju neka vrsta svijetolsti u ovom medijskom mraku. I dok Josipovic poziva svoje istomisljenike da biraju izmedju svjetlosti i tame, premda misleci na svjetlost valjda misli na crvenu boju, ja molim sve vas da citate ove gore navedene tjednike i tako se odlucite za zaista svijetlu stranu Hrvatskog novinarstva.
A sto se tice Sanaderovog pokusaja da destabilizira Hrvatsku vladu, moze se samo konstatirati da karavana svijetskih hrvatofoba prolazi dok anacionalni politicki cukovi laju. U Hrvatskoj nista novo...

Lijepi pozdrav iz Svicarske

Martin Paurevic
Prijavi Administratoru
#4 Drugo političko samoubojstvo Ive SanaderaGuest 2010-01-07 22:16
Zašto? Da bi stabilizirao ili destabilizirao još ne-vladajući ilegalni pkret za Jugoslaviju u novoj fazi koja nastupa?
Zašto se čovječe ubi dva puta?
Prijavi Administratoru
#5 ODG: Dok se mi zabavljamo, Ashdown radiVoC 2010-01-07 23:36
Ne znam kako je gosp. Hitrec imao strpljenja napisati ovako dobar tekst na poznatu temu: kad sam se ja ozbiljno bavila ovakvim temama od '97 do kraja tog desetljeća, i upozoravala što znače sve te inicijative, svi su se dizali na noge, "protiv vlade," "protiv diplomacije" etc. Sad su dobili i "vladu" i "diplomaciju." Više mi se ne bi dalo pisati iste stvari, ali kud je dovela neodređena politika (premda nas je Tuđman podržavao u analizama..., zar ne).
Prijavi Administratoru
#6 Onoj kojoj je ime suvišno upisati,jer je zauvijek urezano u srcu...Guest 2010-01-08 02:07
Smatram da je najveći problem u ovim događanjima,taj da je Ashdown izmanipuliran povijesnim lažima u koje i sam vjeruje,lažnu povijest koje su stvorile neprijateljske obavještajne mreže,s ciljem da zagospodare udruženim snagama nad ovim prostorima tzv.regija koja je ujedno i strateška vrijednost,prot iv ovakvih djelovanja se treba boriti istinom i povijesnim dokumentima koji će nam donijeti sigurnu pobjedu !
Prijavi Administratoru
#7 Povijesna istina je naše oružje !Guest 2010-01-08 02:29
Toj gospodi treba dati lekciju iz povijesti,objas nit da je Herceg-Bosna bila starohrvatski posjed,kraljevs ki,do god.1441,kad se dogodila prva pljačkaška provala Turaka koju je Isak-beg doveo u Bosnu na poziv hercega Hrvoja Vukčića,koji je proglašen.u lipnju 1413.veleizdajn ikom zbog suradnje s Turcima i samostalne politike,te da su se usprkos raznim stranim stijegovima,koj i su se lomili na tim prostorima,do dana današnjeg na tom prostoru održao Hrvatski rod.Istina nas štiti i ne mogu nam ništa !
Prijavi Administratoru
#8 Plan postoji i on se provodiGuest 2010-01-08 02:47
Plan postoji i on se provodi
U svom komentaru 'Sanader i Kosorka trče počasni krug' na Vas tekst 'Arogantna neodgovornost Ive Sanadera' u kojem sam kroz prizmu predsjedničkih izbora pokušao analizirati društveno-polit ička pitanja u Hrvatskoj iz raznih uglova, događanja sam podijelio u nekoliko faza. Pri tome sam za neke najvjerojatnije bio i preopširan. Upravo iz tog razloga sam se usmjerio samo na unutrašnje 'silnice' koje modeliraju društveno-polit ičku klimu u Hrvatskoj, a ona je poražavajuća.
Inicijativa Paddya Ashdowna objavljena u Financial Timesu, gdje se on više ne nudi za povjerenika EU u BiH, nego za povjerenika jugoistočne Europe nije od jučer. Vremenski se ona uklapa u razdoblje između 'I. i III. faze' (vidi komentar 'Sanader i Kosorka trče počasni krug'). Zašto?
Pred američkom Komisijom za sigurnost i suradnju u Europi (poznatoj i kao Američka helsinška komisija), početkom travnja prošle godine, održana je rasprava o trenutnim političkim prilikama u području zapadnog Balkana.
Tema rasprave bila je BiH kao glavni problem u regiji, te nužnost provođenja ustavnih promjena u toj zemlji, kako bi ista bolje funkcionirala. Tom prigodom je zaključeno kako je nužna nova diplomatska inicijativa SAD u regiji koja bi jače trebala utjecati na EU kako bi posvetila više pozornosti situaciji u BiH.
U sklopu te rasprave u američkom Kongresu govorili su - bivši Visoki predstavnik međunarodne zajednice u BiH, Lord Paddy Ashdown, predsjednik Hrvatskog helsinškog odbora, profesor Ivo Banac, zatim Ivana Howard iz nevladine organizacije, Nacionalna zaklada za demokraciju te James Lyon, koji je bio stručnjak za Balkan pri Međunarodnoj skupini za krize.
Ovom prigodom samo ću istaknuti neka razmišljanja koja su se čula tijekom te rasprave.
Predsjednik Hrvatskog helsinškog odbora, Ivo Banac, ustvrdio je da je proces stabilizacije Jugoistoka Europe u zastoju i to iz nekoliko razloga.
"Jedan od njih je da se politika europeizacija politike Zapada prema zapadnom Balkanu pokazala neuspješnom i ne može se održati bez vodstva Sjedinjenih Država. U izvjesnoj mjeri ovo je poziv za znatniji angažman Sjedinjenih Država," rekao je Banac.
Bivši Visoki predstavnik međunarodne zajednice u BiH Paddy Ashdown je u svom izlaganju rekao da se nakon, kako je rekao, izvanrednog poslijeratnog napretka situacija u BiH preokrenula.
Nadalje, bivši Visoki predstavnik za BiH kritizirao je EU zbog trenutne situacije, a Sjedinjenim Državama je preporučio da budu intenzivnije uključene: "Želim da Sjedinjene Države iskoriste svoj utjecaj, da podrže i ojačaju EU, gdje to treba biti učinjeno. Ne vjerujem da bez toga, trenutna negativna dinamika može biti preokrenuta. Trebamo Sjedinjene Države uključene u ova zbivanja."
I ključno razmišljanje u Ashdownovu izlaganju je njegovo zalaganje za širi regionalni pristup i u tom smislu je preporučio da, ukoliko međunarodna zajednica bude imenovala posebnog predstavnika, to treba biti predstavnik ne za Bosnu i Hercegovinu već čitavo područje zapadnog Balkana.
Nedugo poslije toga uslijediti će posjeta američkog dopredsjednika Bidena jugoistoku Europe (BiH, Srbiji i Kosovu). Vidljivo je da je tijekom te posjeti regiji američki potpredsjednik Biden zaobišao Hrvatsku što je kod nekih izazvalo razočarenje. Kako bi ih smirio, jedan od američkih dužnosnika je izjavio kako bi Hrvatska trebala biti sretna, jer je to znak kako je u Hrvatskoj (za razliku od druge tri države) sve u redu.
Da je sve u redu, to je samo tako izgledalo. U stvarnosti, Hrvatska je u stalnom kriznom stanju još od brutalnog, skandaloznog i također misteriozna ubojstva Ivane Hodak i Ive Pukanića. Ta dva tragična događaja nacionalnog, a i šire, regionalnog predznaka automatizmom su pokrenula niz ostalih kriznih događanja koja su zemlju počela vući u sve dublji ponor. Zbog težine krizne situacije, često se iz nužnosti dolazi u priliku da se narušavaju demokratske procedure. Najnoviji krizni događaj svakako je pučistički istup bivšeg premijera Ive Sanadera, koji da je uspio sigurno bi imao nesagledive posljedice. O njegovim slijedećim potezima se i dalje nagađa. Sanaderov povratak u aktivnu politiku i aktiviranje poslaničkog mandata može generirati novi val nestabilnosti u državi.
Prema tome, svaki pokušaj stvaranja kaosa je izuzetna prilika za potvrdu ispravnosti Paddyeve inicijative kako je nužno pokrenuti širi regionalni pristup te imenovati posebnog predstavnika za čitavo područje zapadnog Balkana, kako bi se očuvala stabilnost istoga.
Prema svemu rečenom, ne pretjerujete gospodine Hitrec. Plan postoji i sustavno se provodi. Mi smo ti koji mu se jedino možemo suprotstaviti. Prije svega, ne stvarajući prilike za ovu i slične inicijative. I drugo, nužnosti situacijske svijesti kod političkih elita o opasnostima koje nam prijete. Problem jedino može biti u tome, u kojoj su mjeri to za njih opasnosti.
Prijavi Administratoru
#9 Dok se mi zabavljamo, Ashdown radiBranitelj 2010-01-08 08:57
Ili odgovor na pitanje.

Zašto je otišao pa se vratio?

U članku je odgovor.
Prijavi Administratoru
#10 ODG: Dok se mi zabavljamo, Ashdown radipuljanin 2010-01-08 10:50
Standard: Was ändert sich in Kroatiens Außenpolitik, wenn Sie Präsident werden?

Bandić: Es wird ein neuer Stil herrschen. Ich werde weniger in exotische Länder reisen, stattdessen die offenen Fragen mit den Nachbarländer zu lösen versuchen.

Standard: Sie sagen, nach dem internationalen Schiedsspruch über den Grenzstreit mit Slowenien muss das kroatische Volk noch über das Ergebnis abstimmen ...

Bandić: Genau. Wie die Slowenen auch. Gleiche demokratische Standards!

Standard: Aber wozu denn ein Schiedsspruch, wenn er doch nur ein Vorschlag ist, den man annehmen kann oder nicht?

Bandić: Wenn der Schiedsspruch gerecht ist, woran ich nicht zweifle, dann ist eine Volksabstimmung nur eine Formsache.

Standard: Viele Kroaten in Bosnien wollen einen eigenen Teilstaat. Unterstützen Sie das?

Bandić: Ich bin selbst ein Kind Bosnien-Herzego winas. Als Präsident Kroatiens muss ich mich nicht nur um die Interessen der Kroaten, sondern auch um die in ganz Bosnien-Herzego wina kümmern. Dieses Land löst seine Probleme als unabhängiger Staat mit drei konstituierende n Völkern. Wenn allerdings in einem der beiden Teilstaaten ein Volk ständig überstimmt wird, muss sich die internationale Gemeinschaft etwas einfallen lassen.
Bandić se iz popravio glede nekih temeljnih pitanja! Nadam se na vrijeme!
No, u svakom slučaju, odlučio sam već u srijedu, dobit će moj glas!
Prijavi Administratoru
#11 ODG: Dok se mi zabavljamo, Ashdown radipuljanin 2010-01-08 11:01
Kondstanta britanske politike posljednjih 150 godina jest smanjiti, poništiti i spriječiti ponovni utjecaj Rusije i Njemačke na području JI Europe. Zato zagovaraju multinacionalnu državu tipa bivše Juge sa od njih kontroliranom elitom! Zato i čine sve da se onemogući suvereniste u Hrvatskoj. Englezi su najveći protivnici i neprijatelji suverene i uspješne Hrvatske! Osim toga njihov odnos prema nama je i dio konceptualnog sukoba sa Katoličkom crkvom na razini Svijeta!
Prijavi Administratoru
#12 Bandićev interviewBranko 2010-01-08 11:34
www.index.hr/.../468979.aspx

Po meni je pogrešno koristiti izraz "ekstremna" desnica. Bolje bi bilo "moderna" desnica. One voditelje koji nameću izraz "ekstremna", trebalo bi u tom smislu ispraviti.
Prijavi Administratoru
#13 ODG: Dok se mi zabavljamo, Ashdown radiVoC 2010-01-08 12:08
Citat duxCRUATORUM:
Toj gospodi treba dati lekciju iz povijesti,objasnit da je Herceg-Bosna bila starohrvatski posjed,kraljevski,do god.1441,kad se dogodila prva pljačkaška provala Turaka koju je Isak-beg doveo u Bosnu na poziv hercega Hrvoja Vukčića,koji je proglašen.u lipnju 1413.veleizdajnikom zbog suradnje s Turcima i samostalne politike,te da su se usprkos raznim stranim stijegovima,koji su se lomili na tim prostorima,do dana današnjeg na tom prostoru održao Hrvatski rod.Istina nas štiti i ne mogu nam ništa !


Opstali smo zato što je "Srednji vijek" držao puno više do riječi i časti nego ovo naše današnje doba. I Frederik II je dobio Jeruzalem, Betlehem, Nazaret i Sidon, bez borbe zahvaljujući dogovoru sa sultanom Malik el-Kamil-om u Jaffi koji mu je bio prijatelj.

Ako su neki hrvatski vladari diplomacijom pokušali riješiti pitanje opstanka na našim prostorima, skoro 200 godina poslije, Srednji vijek i nije bio crn kao što se vjeruje, vladari su puno toga znali dogovoriti bez rata.

Hrvatski problem je što danas -- uzmimo primjer Bosne pune dogovora, pregovora, posrednika, da bi sve to upravo zbog njih rezultiralo najstrašnijim krvoprolicima -- Hrvatska nema orijentaciju s kim surađuje, kamo ide i na kojoj je strani. Današnji vladari iz udobnih fotelja potrošačkih svjetonazora ne znaju što je čast, riječ a kamoli rat i dogovaraju situacije koje potiču nasilje i kaos, a ne sprječavaju kako kažu... Jer danas je riječ samo fasada. Vidimo kako farbaju « demokraciju » u najhumanije priče dok siju smrt i nasilje. Zato im i smetaju svi istinski časni i sposobni lideri kako u BiH tako i u RH.
Prijavi Administratoru
#14 ODG: Dok se mi zabavljamo, Ashdown radiZagi 2010-01-08 12:25
Citat Branko:

Po meni je pogrešno koristiti izraz "ekstremna" desnica. Bolje bi bilo "moderna" desnica. One voditelje koji nameću izraz "ekstremna", trebalo bi u tom smislu ispraviti.


Izraz 'ekstremna' je bio naročito omiljen kod tužiteljstva i novinara-partij aca propale SFRJ.

Recimo 'neprijateljska ekstremna ustaška emigracija', 'ustaški ekstremist'...

Milina od epiteta a sve u cilju stvaranja, širenja i razvijanja fame o Hrvatima kao genocidnom narodu, optužujući cijeli hrvatski narod za zločine u 2.svj.ratu i pokušavajući mu nametnuti kompleks povijesne krivnje i tako ga blokirati u suprotstavljanj u velikosrpstvu.
Prijavi Administratoru
#15 Engeska i BalkanGuest 2010-01-08 12:40
Bravo puljanine, oteli ste mi riječi iz usta. Upravo sam se spremao to isto napisati što i Vi. To ja pravi razlog nastojanja Velike Britanije pod svaku cijenu imati Balkan pod svojim utjecajem

Branko ima pravo o pitanju naziva
"ekstremna desnica". Ovim se izrazom želi prikazati desnicu kao onaj pokret koji šteti općim interesima ljudi i reći da samo "ljevica" radi za dobrobit naroda. Stara socijalističko- komunistička taktika ! Čuvaj mo se toga.
Prijavi Administratoru
#16 Engeska i BalkanGuest 2010-01-08 12:40
Bravo puljanine, oteli ste mi riječi iz usta. Upravo sam se spremao to isto napisati što i Vi. To ja pravi razlog nastojanja Velike Britanije pod svaku cijenu imati Balkan pod svojim utjecajem

Branko ima pravo o pitanju naziva
"ekstremna desnica". Ovim se izrazom želi prikazati desnicu kao onaj pokret koji šteti općim interesima ljudi i reći da samo "ljevica" radi za dobrobit naroda. Stara socijalističko- komunistička taktika ! Čuvaj mo se toga.
Prijavi Administratoru
#17 Podjelajim_morrison 2010-01-08 13:27
Evo čitam danas članak od H.Hitreca o destabilizaciji "ovih naših prostora, regiona i sl.". Sada me baš zaintrigiralo zašto je V.Pusić izričito rekla da je za Treći? Ona koja nas hrvate iz BiH prezire u svakom pogledu je za Treći! Ne znam jeli to samo predizborna kampanja ili ta izjava ima neku pozadinsku priču. :-? Međutim, ukoliko dođe do tog famoznog referenduma u RS tko zna šta će se događati. Onda nije niti moguće da se ovaj smrad Ashdown pojavi kao gubernator i RH. A međunarodna zajednica čini sve kako bi Srbima nadoknadila Kosovo.
Prijavi Administratoru
#18 ODG: Dok se mi zabavljamo, Ashdown radiBranko 2010-01-08 14:04
Citat Zagi:
Citat Branko:

Po meni je pogrešno koristiti izraz "ekstremna" desnica. Bolje bi bilo "moderna" desnica. One voditelje koji nameću izraz "ekstremna", trebalo bi u tom smislu ispraviti.


Izraz 'ekstremna' je bio naročito omiljen kod tužiteljstva i novinara-partijaca propale SFRJ.

Recimo 'neprijateljska ekstremna ustaška emigracija', 'ustaški ekstremist'...

Milina od epiteta a sve u cilju stvaranja, širenja i razvijanja fame o Hrvatima kao genocidnom narodu, optužujući cijeli hrvatski narod za zločine u 2.svj.ratu i pokušavajući mu nametnuti kompleks povijesne krivnje i tako ga blokirati u suprotstavljanju velikosrpstvu.

Slažem se, ali i čisto gramatički kad pogledamo stavove koje mi ovdje zastupamo, ne vidim šta je tu ekstremno. U odnosu na aktualnu politiku to je ekstremno zato što je vladajuća politika zapravo ekstremna. taj je izraz demagoški i pogodan za manipulaciju, po meni.
Prijavi Administratoru
#19 ODG: Dok se mi zabavljamo, Ashdown radiZagi 2010-01-08 14:14
Citat Branko:

Slažem se, ali i čisto gramatički kad pogledamo stavove koje mi ovdje zastupamo, ne vidim šta je tu ekstremno. U odnosu na aktualnu politiku to je ekstremno zato što je vladajuća politika zapravo ekstremna. taj je izraz demagoški i pogodan za manipulaciju, po meni.


Slažem se. I uvijek je glavno pitanje-a tko to procjenjuje što je 'ekstremno' a što nije 'ekstremno'?

Ljevica sebi uvijek uzima za pravo da ona procjenjuje što je 'esktremno' a što nije.
Koješta, nadobudni i bahati kakvi već jesu oni misle da su mjera svih stvari.
Prijavi Administratoru
#20 BandaGuest 2010-01-08 15:00
Po mom sudu,izvor svih nevolja je okupirani teritorij Herceg-Bosne/Bi H tzv.rep.Srpska, taj teritorij je u biti taoc i mi imamo zapravo talačku krizu,koja je svi znamo-već duže vrijeme instrument stranih interesa koji se bore za prevlast nad ovim prostorima,poku šavajući stvorit neku cijelinu od različitosti,te k kad srbi vrate taj prostor koji nije uopće njihov nit je ikad bio,tek onda će doć do nekog pozitivnog pomaka i stabilizacije među državama u tzv.regiji
Prijavi Administratoru
#21 Isprika/mali dodatakGuest 2010-01-08 15:18
Takav stav što sam iznad napisao,treba zauzeti Hrvatska diplomacija,lup it šakom po toj šahovskoj ploči i rovovskoj bitci s raznim diplomacijama britanaca,španj olaca,francuza, srba i ostalih,mi smo ostali bez strateških partnera zbog sumnjivih poteza Računove diplomacije,mor amo ojačati svoju poziciju obnovit svoja partnerstva i krenuti odlučnije u riješavanje tog problema tzv.rep.srpske koja je zapravo smiješna jer u stvarnosti ona ne postoji !
Prijavi Administratoru
#22 ODG: Dok se mi zabavljamo, Ashdown radiBoljunac 2010-01-08 17:50
Citat Zagi:
Citat Branko:

Po meni je pogrešno koristiti izraz "ekstremna" desnica. Bolje bi bilo "moderna" desnica. One voditelje koji nameću izraz "ekstremna", trebalo bi u tom smislu ispraviti.


Izraz 'ekstremna' je bio naročito omiljen kod tužiteljstva i novinara-partijaca propale SFRJ.

Recimo 'neprijateljska ekstremna ustaška emigracija', 'ustaški ekstremist'...

Milina od epiteta a sve u cilju stvaranja, širenja i razvijanja fame o Hrvatima kao genocidnom narodu, optužujući cijeli hrvatski narod za zločine u 2.svj.ratu i pokušavajući mu nametnuti kompleks povijesne krivnje i tako ga blokirati u suprotstavljanju velikosrpstvu.


"Ekstremna desnica" postoji u za one koji desnicu mjere s tzv. nacimetrom. To je aparatić koji je ekstremno osjetljiv na hrvatski nacionalizam, a posve neosjetlji na srpski, engleski i dr. koji nisu usuglasju s hrvatskim. :lol:

Taj je aparatić otkrio u Srba naš akademik Ivan Aralica.
Rieč je o dvostrukim mjerilima.
Prijavi Administratoru
#23 ODG: Dok se mi zabavljamo, Ashdown radiBranko 2010-01-08 19:44
Nisam ni to znao ;-)
Prijavi Administratoru
#24 ODG: Dok se mi zabavljamo, Ashdown radiBranko 2010-01-08 20:11
Gospdin Hitrec ispravno navodi "moram reći da u tom svjetlu gledam i pokušaj destabilizacije Hrvatske početkom ove godine".Ja mislim da to nije pokušaj, već samo dio šire akcije. O tome koliko će naša zemja biti stabilna znat ćemo nakon drugog kruga izbora. Za Josipovića znamo da je gotov proizvod ortodoksne ljevice, te da neće biti predsjednik svih građana. Za Bandića još ne znamo, ali po onome između redaka ispada da je iskren u tome da želi pokriti težnje građana koji razmišljaju afirmativno u nacionalnom smislu. Sve u svemu, mi koji se okupljamo na ovom portalu, samo smo dio stanovništva koji nisu pokriveni niti jednim zastupnikom u saboru. Ako još budemo imali predsjednika bez sluha, da ne kažem Mesićevog klona, mi realno nećemo biti stabilna zemlja. Da li bi Engleska bila stabilna zemlja kada bi njena vlast provodila, na primjer, politiku Pariza, kada bi njeni mediji bili u rukama stranaca, kada bi engleske vlasti isporučivale svoje državljane nekim stranim sudovima. Mi smo pokušali stvari okrenuti na bolje demokratskim putem kod prvog kruga izbora, ali Paddy Salveta i njegova bratija su to sabotirali u našoj zemlji i na našim tv ekranima. Naravno da kada nam ne daju da sami razvijamo demokratske standarde, da se očekuju neke vaninstituciona lne akcije. Mi smo tu u pat poziciji. Najprije su nam napravili lakrdiju od izbora, a sada moramo prihvatit rezultate i sživjet se sa tim. To je frustrirajuće. I na kraju, kakva je to razina svjetske diplomacije da je njen istaknuti igrač čovjek koji je jednom mahao nekakvom salvetom kao službenim dokumentom? Da je umjesto dr. Franje Tuđmana bio neki drugi državnik, to bi bio međunarodniskan dal bez premca, na Paddyevu štetu. Šta bi na pr. bilo da je igrom slučaja umjesto salvete bio toalet papir? Tada bi gospodin dobio nadimak Paddy Toaletpapir.
Prijavi Administratoru
#25 BleiburgGuest 2010-01-09 17:48
Uvjek san se plasijo duplog "Bleiburga".
1. Sluganskih Hrvata koji pripremaju golgotu za hrvate i hrvatsku.
2. "Demokratski"Kr izni put EU za domovinu i hrvatsko pucanstvo.

Danas se savija demokracija na sve strane, da je prakticno i nema.
Prijavi Administratoru
#26 ODG: Dok se mi zabavljamo, Ashdown radiVoC 2010-01-09 19:06
Ah evo ga, jeste li vidjeli vijesti, "terorist" iz BiH, planirao novi "11. rujna" i to s koledza u New Yorku, odakle drugo.... Dobro bi dosao za afghanistanizac iju "regije", invaziju. Sve ide tome.
Prijavi Administratoru
#27 U čemu je razlika...Jarda 2010-01-09 19:29
...između P.Ashdown-a i " islamskih terorista ? "
Oni svi se bore za svoju "stvar" ,britanski terorist P.Ashdown koristi samo druge metode ,a islamisti su direktniji,ali ne efikasniji.
A Hrvati misle, da su pobjedom nad četnicima u ratu,završili posao u miru.Malo morgen.
Prijavi Administratoru

Budući da je trenutačno dopušteno komentiranje samo registriranim korisnicima, molimo sve one koji žele komentirati da se, ako već nisu, najprije registriraju na Portalu kako bi dobili svoje korisničko ime zaštićeno lozinkom. Tri jednostavna koraka za registraciju objašnjena su ovdje, a u slučaju poteškoća dovoljno je javiti se Administratoru.

Zadnji komentari

Najave

30. svibnja - Misa za poginule branitelje na Medvedgradu 30. svibnja - Misa za poginule branitelje na Medvedgradu Povodom ustanovljenja prvog višestranački izabranog Hrvatskog Državnog Sabora i nekadašnjeg Dana Hrvatske Državnosti te dana branitelja grada Zagreba, u srijedu... Više...

Tko je na vezi?

  • Fiery
  • 1 korisnik
  • 84 gostiju

Uvjeti korištenja

Portal HKV-a

Izvorni prilozi objavljeni na ovom portalu mogu se slobodno preuzeti uz navođenje imena autora, odnosno izvora.

Licenca GNU

Naša udruga

Hrvatsko kulturno vijeće

HKV djeluje od 2006. i nezavisna je udruga građana s više od 1300 članova, mahom hrvatskih intelektualaca.

Kontakti

Stranice članova

Učlani se i predstavi

Članovi naše udruge ugledni su intelektualci, umjetnici, književnici, političari, novinari, poslovni ljudi i studenti. Predstavite se i vi!

Članovi

Izbor publikacija

Izaberi, pročitaj, preporuči

U pripremi imamo cijeli niz zanimljivih publikacija koje će se moći naručiti preko Portala. Rado ćemo poslušati i vaše preporuke.

Trenutna ponuda

Prijava na Portal