Što poslije prvoga kruga?

 

upitnikRezultate prvoga kruga izbora za predsjednika države vidjeli ste i čuli. Niste ih čuli odmah, jer je predsjednik Državnog izbornog povjerenstva napravio skandalozan gaf, te je pročitao samo rezultate dvojice kandidata koji ulaze u drugi krug i još dvojice ili trojice iza njih. Novinare (koji predstavljaju javnost) uputio je na ekran u dvorani, gdje su oni mogli pročitati rezultate ostalih, ali ne i televizijski gledatelji, kojima munjevito «švenkanje» nije dopuštalo da pročitaju što piše.

Na taj je način Branko H. pokazao krajnji prijezir prema javnosti, prema mnogim kandidatima, prema onim biračima kojima nije bilo svejedno je li njihov favorit osvojio pet ili 0,5 posto glasova. Potonjima bi se Branko H. (pišem kraticu jer je za sada samo osumnjičen za ignorantstvo) trebao javno ispričati. Ne sjećam se da se nešto slično dogodilo u zadnjih dvadeset godina.

No, kako točno reče dr. Miroslav Tuđman , to je samo nastavak onoga političko-medijskoga nasilja koje je obilježilo ove izbore i njihovu regularnost učinilo upitnima. Za cijelo vrijeme vrlo duge kampanje, mediji su unisono podržavali, favorizirali, otvoreno navijali za svoje miljenike lijeve provencijencije i razmjerno skromnog ali simptomatičnog udjela u komunističkoj prošlosti, što se odnosi i na Ivu Josipovića i na Milana Bandića, bez obzira što je potonji pronašao način da se prikaže čovjekom «trećega puta» koji ima stanovit okus predkomunističke socijaldemokracije – u Hrvatskoj bez prave tradicije, osim ako se ne veže na nauk braće Radić.

Lijeva opcija (mesićevska, opasna po hrvatske interese, vjerojatno projugoslavenska) i u liku I. Josipovića, a ponešto prigušena u M. Bandića, odnijela je pobjedu nad desnicom. Mediji sada nastoje prokazati kako je desnica sama sebi kriva jer se «raspršila», a kao zmija noge skrivaju analize koje bi pokazale tko je to zabio klinove u desnicu, u obliku Vidoševića i Primorca prije sviju. Politička forenzika pokazala bi iz kojih su središta moći u Hrvatskoj i izvan nje zabijani klinovi, a jedan od načina dokazivanja točnosti te teze mogao bi biti (čak jedini) da se tokovi novca slijede do izvora jer su potrošene doista ogromne količine.Sve to nije nikakva isprika Hrvatskoj demokratskoj zajednici, koja klinove nije znala blokirati, preduhitriti i uzvratiti, tješeći se valjda da je i na ljevici slično rasulo i nedisciplina, pa da će ta «ravnoteža» biti zalog ulaska njezina kandidata u drugi krug, što se nije dogodilo. Kao što su pale u vodu i teze onih, podosta inteligentnih analitičara, da u drugi krug «moraju» po jedan kandidat ljevice i jedan desnice, navodno zbog stabilnosti društva u cjelini. To društvo, usput rečeno, o tome ne zna ništa, više od polovice toga društva jednostavno nije glasovalo, što je sramotno i neodgovorno, te dokazuje političku nezrelost.

Tko je komu kriv?

Andrija Hebrang točno kaže (o slučajevima Vidošević i Primorac) da su mu zabili nož u leđa, ali netočno uz njihova imena spominje dr. Miroslava Tuđmana i dr. Jurčevića. Naime, dr. Miroslav Tuđman nije bio član HDZ-a, nije iskočio iz tračnica HDZ-a kao Primorac i Vidošević, ali se dr. Tuđman prema Hrvatskoj demokratskoj zajednici ponio korektnije od rečene dvojice – posredstvom Ivana Aralice nudio je suradnju HDZ-u, tražio potporu HDZ-a, ali je odbijen. Bilo je to u vrijeme još vladajućeg Ive Sanadera , koji je upravo bio dovršio detuđmanizaciju u HDZ-u, pa bi mu novi Tuđman bio smetnjom i prijetnjom. Štoviše, koliko mi je poznato, i u vrijeme neposredno prije početka kampanje, Tuđman se želio sastati s Hebrangom i razgovarati o mogućim opcijama, ali je kratko i odsječno odbijen. Zato je krajnje nepravedno optuživati dr. Tuđmana da se natjecao premda je znao da ne će pobijediti, ali da će napakosititi Hebrangu (!). Miroslav Tuđman je čovjek koji osjeća osobnu odgivornost za nacionalnu sudbinu, a ne za sudbinu Andrije Hebranga mlađeg, niti za sudbinu HDZ-a. Tuđman je izložio svoj jasan program, jedini koji vodi Hrvatsku u dobrom smjeru, program Hrvatske koja se oslanja na sebe, koja odlučuje o sebi i koja drži do sebe. Zašto takav program (osim možda na papiru) ne provodio u praksi HDZ, stranka kojoj je potpisnik ovoga napisa bio jedan od utemeljitelja, to je problem onih koji danas tu stranku vode. I zato Hebrang nije u pravu kada kaže da mu je Tuđman nešto uzeo. Nije mu uzeo ništa jer je Hebrang zadnjih godina, možda i protiv svoje volje, sudjelovao u jednoj politici «hrvatske desnice» koju ja ne podržavam, a ne podržava ju naravno ni dr. Miroslav Tuđman.

Kad Lončar čestita

Sada i oni koji su bili neodgovorni u prvom krugu, dotično birači, zajedno s onima koji su izašli na birališta i rekli svoje, u pravom ili hinjenom očaju pitau : «Za koga ćemo, zaboga, glasovati?» Doista je teško biti savjetodavac kada čovjek može samo rezignirano reći : Od dva zla birajte manje zlo. Veće zlo je svakako Josipović koji me podsjeća na ona teško prepoznatljiva stvorenja koje čovjek ugleda kada podigne oveći kamen koji je godinama bio na istome, vlažnom mjestu. Komunist iz osamdesetih ,iz doba zadnje i okrutne represije nad Hrvatima, prijatelj Ivice Račana kojemu je navodno pomagao u «transformaciji» Partije, koja je transformacija trajala sve do osvetničkih godina početkom dvadesetog stoljeća, kada je Račan , i opet izgleda uz savjete Josipovića,započeo proces tranformacije samostalne hrvatske države u pravcu treće Jugoslavije, čišćenjem svega hrvatskog, a posebno naravno hrvatskih branitelja, čije je zapovjednike progonio za račun Haaga, što je poslije nastavio i Sanader, a proces se i danas nastavlja . Kakvu je ulogu odigrao kao predstavnik u Haagu, još će biti razjašnjeno, ali da je Josipović jedan od sukreatora (točno reče Jurčević) suradnje hrvatske Vlade i hrvatskog pravosuđa isključivo s haaškim tužiteljstvom – nema nikakve dvojbe, ili barem nije suvislo demantirano.

Pa zar dati glas Josipoviću, Mesićevom klonu u glazbenom celofanu ? Nikako. Stvari su opasnije nego što prosječni birač znade i osjeća, a da jest tako bezočno je i brutalno posvjedočio Mesić šaljući Jospoviću kao čestitara zlokobnog Budimira Lončara, udbaša koji je dobar dio života progonio Hrvate, a kao jugoslavenski ministar vanjskih poslova odigrao bitnu ulogu u uvođenju sankcija Hrvatskoj (i Srbiji kojoj se fućkalo jer je imala na raspolaganju već srbiziranu JNA) na uvoz oružja, što je rezultiralo tisućama i tisućama žrtava među hrvatskim braniteljima jer su bili u tehnički podređenom položaju.

Može li se što očekivati od Bandića

Drugo, manje zlo je Milan Bandić, premda je i ta tvrdnja krajnje riskantna ne samo zato što je njegov politički program ponekad nerazumljiva mješavina svega i svačega, nego i zato što je glede vanjske politike podosta neproziran. Upozoravaju me da prije nego što išta napišem, provjerim s kim se sve Bandić sastajao u Moskvi prije nekoliko tjedana – ne s Rusima nego ondje živećim istočnim nam susjedima – i što bi sve to moglo značiti. Također treba uzeti u obzir način upravljanja Zagrebom i afere, profil suradnika u Zagrebu itd. ali u dobro i «zemljački» odnos prema Hrvatima u Herceg Bosni, stanovito nacionalno nagnuće i (predobro) izmaljanu sliku praktičnog vjernika.

U svakom slučaju, Hrvatska opet jednom ulazi u razdoblje neizvjesnosti i rezignacije koja može biti prekinuta samo (kako to hrvatska povijest poučava) doista dramatičnim zbivanjima.

Mesićeva sapunica na HTV-u

Ako je u svim ovim godinama bilo neupućenima zagonetno tko upravlja Imformativnim (političkim) programom Hrvatske televizije, onda su im ovi zadnji dani potpuno otvorili oči. Skoro da i nema večeri u kojoj se nakon Dnevnika (u kojemu je naravno bio i Mesić) ne pojavljuje Mesić u dodatku, u vrlo sadržajnim intervjuima gdje se uvija i glumata na očigled gledališta, nastojeći svoje nebrojene protuhrvatske poteze prikazati kao vrline. Na taj način i Mesić (naravno) i HTV gotovo izravno priopćavaju gledateljima da ih drže imbecilima.

Usput, premda mu je jasno rečeno da nema što govoriti o nasljedniku, Mesić otvoreno podupire Josipovića jer je taj, veli Mesić, bio vrlo jasan u izjavi da će poštovati hrvatski Ustav. A nego što će izjaviti kandidat, da ne će poštovati Ustav? A eto, HTV sve to uredno prenosi, bez poštovanja prema gledateljima, prenosi odlazeće zlo kao sapunicu koja je začeta početkom stoljeća prvom epizodom nikada razjašnjenoga izvora financiranja Mesićeve kampanje, o čemu je progovorio Bandić kada ga je odlazeći povukao za jezik. Tako sada imamo dvije izjave koje mogu biti polazne točke za istragu: Sanaderovu o spoznajama na temelju kojih bi USKOK trebao zakucati na Mesićeva vrata, i Bandićevu o financiranju Mesićevih kampanja.

Hrvoje Hitrec

KOMENTARI ČITATELJA 

#1 ODG: Što poslije prvoga kruga?Guest 2009-12-29 20:19
Svoje mišljenje sam već dao uz članak Akademika Barišića. Ovdje bi samo nadodao da su svi oni koji budu bojkotirali izbore u stvari sluge ideologije totalitarizma. Ovdje smo gdej jesmo, sada imamo samo izbor između dva zla. Bandić je manje zlo, barem za sada, a oni koji budu dali glas za Josipovića, sigurno su protiv hrvatske državnosti. Svejedno je da li to napravili iz ne znanja ili iz pakosti. Sama činjenica da su Hebrang (sin Staljiniste)i Jaca (kćerka četnika) podržali Josipovića je razlog da se glasuje za Bandića.
Pa kud puklo da puklo!
Prijavi Administratoru
#2 ODG: Što poslije prvoga kruga?Guest 2009-12-29 21:21
Slažem se sa g Marićem . Moramo podržati Bandića jer ostalo je siguran pad u provaliju.
Određeno suzdržavanje Bandića u kampanji glede ključnih tema objašnjavam širokim spektrom njegovih birača koje bi te teme moguće odbile.
Prijavi Administratoru
#3 Što poslije prvoga kruga?Guest 2009-12-30 00:03
Vi ste ovako pametni i učeni ljudi pa mi probajte skloniti sumnju da je sve to ipak namještaljka, da oni i dalje neće svirati u istu rupu.Sve mi ovo liči na jedu politiku a dvije stranke i da se desno orijentirani još više razvodne kao tobože u jednu novu stranku.Što poslije prvog kruga, ja sigurno neću ni za koga glasati,mislio sam ali neću pa neka se nezadovoljstvo i dalje skuplja u narodu a to su si i onako sami zakuhali.Eto čitam i Primorac podržava Josipovića kao i neke struje HDZ, ovo je strašno što se sve radi.Ovaj naš vladajući sustav je trul do same srži a koju treba u korijenu sasjeći i nadati se kao što neki ovdje govore u neku novu stranku koja neće koalirati sa srbima. BOG I HRVATI
Prijavi Administratoru
#4 Samo Bandic za sada!Guest 2009-12-30 01:03
Pogledajte, tko samo podrzava Josipovica, orjunas do orjunasa, svi neprijatelji hrvatske drzave.Predcetn ik Mesic, Pusicka, Kajin, Buda Loncar a evo sada se je izdao Dragan Primorac bivsi clam KPJ, ali ne znam dali mu je Ante Primorac bivsi glavni UDBA-s za BIH u rodu, ili mu je to otac. Tko zna neka javi.

Primorac je bio i ostao Senaderov kadar, tko njemu moze vjerovati. Eto kako vidite sada su udruzene sve anti hrvatske snage protiv Bandica, i zbog toga svi hrvatski Domoljubi u ovom momentu jedina opcija je Milan Bandic.

Posteni HDZ ne slusajte Suzanu Vlaisavljevic Kosor, trebate znate nju je postavio velelopov i veleizdajnik Senader, glasajte za Hrvatsku, a ne za Josipovica. Morate znati Suzana je bila borbena clanica pokreta za Jugoslaviju skupa sa Puhovskim prije Domovinskog rata.

Izidjite masovno na izbore i pokazite ovoj izdajnickoj bandi okupljenoj oko Josipovic, da nam je dosta stranih sluga i njihovih Janjicara. Naprid Milane uz tebe ce biti sve , sto hrvatski dise.

Andriji Hebrangu pozovi svoje HDZ ovce, koji su glasali za tebe, ako hrvatski dises, neka glasaju za Bandica. Nemoj biti vjerni pasic Suzani.
Prijavi Administratoru
#5 Bandić manje zlo ...Tyson 2009-12-30 09:43
Ne mogu vam opisati u kakvom stanju se nalazimo zadnja dva-tri dana ... Kada
kažem MI, mislim na hrvatske branitelje i mlade domoljbe okupljene oko
našeg portala i udruge UHD91. Takvo razočaranje sveukupnom situacijom još
nikada nisam vidio.. Vjerujte mi, istinski hrvatski branitelji se
zatvaraju u wc-e da ih obitelj nebi vidjela kako plaču
... Duboko smo
razočarani i hrvatskim narodom, toliko da neki od nas pomišljaju na
potpuno povlačenje iz svega za što se borimo...

Gledamo sada nagli preokret u samo dva dana, Bandić postaje nacionalni
heroj. Slažemo se da je Josipović smrt za Hrvatsku, barem za onu za kakvu
smo se mi borili, ali dizati Bandića u nebesa je malo previše... Ili je
očaj toliki da je i Bandić postao heroj...

Svi su objeručke prihvatili Bandića za kandidata desnice... Strašno.
Svijesni smo potrebe da se glasa, ali u drugom krugu se nećemo
opredijeliti za nikoga. Osobno ću izaći na izbore i poništiti svoj listić
jer ne znam kalkulirati.PA ČAK I PO CIJENU da nas netko ovako olako proglasi slugama ideologije totalitarizma! Nemoguće je očekivati da podržim Miroslava Tuđmana za Predsjednika Hrvatske a onda se u dva dana pretvorim u
bandićevca. Žao mi je, ali ja to ne mogu bez obzira na sve... Čak se nadam
da će na drugi krug izaći toliko mali broj građana da će izbori biti
poništeni ... Ipak, svijestan sam da se to neće dogoditi.

Iskreno vjerujem u ove riječi M. Tuđmana : "Ovaj program ostaje trajna zadaća i moralna obveza svih nas koji želimo Hrvatsku u kojoj će se dobro i dostojanstveno živjeti. Zato ostanimo na okupu i nastavimo putem kojim smo
krenuli.
"

Žao mi je što sa Miroslavom nismo ranije uspostavili bolji i prisniji
kontakt jer vjerujem da smo svi skupa mogli puno više... Ono što nas
najviše pogađa je to što su se određeni braniteljski krugovi prodali
Bandiću još davno, pa su ga i od početka podržavali u kampanji. Njih smo
kritizirali a sada bi se trebali ipak pridružiti njima... Ja to ne mogu.
Ne želim da itko pomisli kako drugima sugeriram što da napravi.
Svatko ima svoje kriterije po kojima se ravna. Ja po svojim kriterijama ne
mogu raditi takve ideološke zaokrete, bez obzira na cijenu. Radije ću se
još godinama boriti protiv zmaja ... I makar me netko nazivao slugom totalitarizma ili kakvim drugim imenima. Ja imam svoj ponos, isti onaj iz '91. kojima je mnogima čak i ovdje nepoznat, i preko njega ne mogu i ne znam, sve i da hoću...
Blago onima koji to to tako lako mogu ...
Prijavi Administratoru
#6 SAMO HRVATSKA!Guest 2009-12-30 10:58
pokušajmo gledati stvar obrnuto - od danas imamo 5 godina za temeljitu pripremu za sljedeće izbore!
ako se to ozbiljno shvati ništa nije propalo!
ljudi probudite nadu u sebi!
tražite istomišljenike svakodnevno i borite se!
zbijte redove i naprijed!
Hrvatska vas traži i čeka!
Ima nas više nego što mislite!
Prijavi Administratoru
#7 SAMO HRVATSKA 2!Guest 2009-12-30 10:59
nemojte samo kukati!
nikad nije gotovo(dok nije gotovo)!
bez nade nema borbe!
pozdrav
Prijavi Administratoru
#8 ODG: Što poslije prvoga kruga?Guest 2009-12-30 11:04
MILAN BANDIĆ ILI SAVO ŠTRBAC
Jesmo li glupani!
____________________________________
Herceg&Hrvatska je napisao/la:
Nas Hrvat Duvnjak Drago kaze mi da biram Bandica..jer postoji velika mogucnost da pobjedi Mesicev covjek,Josipovi c .Ima pravo !!!
Sada moram birat izmedu kuge i mafije.???
Moj glas KUGI ne dam!
Za mafiju ???Nisam vise pametan!!!!
___________________________________
Nije mi lako doživjeti saznanje da je tvornica mržnje koja je koncentrirana u Josipovićevom taboru proizvela tako razoran učinak . Ta tvornica mržnje učinila je od nas umobolnu naciju koja sad vjeruje da je Tuđman lopov i zločinac, a ne samo on to su SVI koji su stvarali Hrvatsku državu. Kad se spomene na javnom mjestu bilo koje ime GLUPI HRVAT će vas sa mržnjom bijesno pogledati i reći "sve su to lopovi ne spominji ih!." Taj duševni bolesnik naravno nije suvisla kategorija za odlučivanje .
I sad ponavljate isto Bandić je mafijaš! Ne upitate se da ste to čuli u istim medijima u kojima je i naš Tuđman lopov. Uglavnom uspjeli su da Hrvat zamrzi svoju državu i kao magare čeka spreman tko će ga zajašiti.
Ostavite gluposti tu tvornicu mržnje treba zapaliti i četnike zaustaviti i izabrati Milana Bandića. Kakav je on čovjek vidjet ćemo kad dođe na vlast
On je Hrvat ljudi!!!!!!!!
Prijavi Administratoru
#9 pančićdtuckar 2009-12-30 11:58
Da, zbunjeni smo i dezorganizirani .... govori većina birača i ne zna KOME u durgom krugu dati glas ili ga možda poništiti ili uopće ne izaći na izbore !

G.Duvnjak je u pravu : Bandić, ma koliko ga vezali uz "hobotnicu", jedini je izbor za PREDSJEDNIKA HRVATSKE!

Sada nije važno zašto M.Tuđman nije dobio izbore, sada treba biti pragmatičan u dosizanju DUGOROČNOG cilja. A taj cilj, biti će puno bliži uz Bandića kao Predsjednika.

Svi mi se trebamo sada zbiti i koncentrirati na izbore za Sabor. HKV opet ima doista povjesni zadatak, da kaže svijetu kako "HRVATSKA ne šuti"!
Prijavi Administratoru
#10 Podvala Jovice VukovarcaGuest 2009-12-30 12:13
Degenerik i komunistički provokator, vukovarski dezerter, Jovica Pančić, u dogovoru sa svojim šefom Milančetom i čvrstom četokomunističk om jezgrom tzv. SDP-a oko Milančeta, kaoti osniva novu «socijaldemokra tsku» stranku koja će podržati Milana Bandića!!!!!
NU!
Kada su komunjari shvatili i osjetili da bi njihov gekon i haaški kandidat za kapo-a novog sabirnog logora za mnoge Hrvate, nazoviprofesor tamo nekog njihovog prava, bljedoliki Jovica, i to unatoč potpori njihove bratske stranke i pričuvnih četokomunista, hadezenjara (još im ne priznaju četokomunističk i status – nalaze se na «čekanju-, jer ih još uvijek osuđuju da su stvorili «hrvatsku državu»; zapravo, stvorili su nakazu koja jest njihov – mesić-pusić-mil anče-josipoviće v – privremeni entitet), počinju igrati prvalju igru udbaških provokatora.
To što se nikako ne mogu udaljiti od tehnike provokacija UDB-e (SDB-a), dokaz je njihove plitke inteligencije i intelektualne tuposti. Osim toga, ne samo što podcjenjuju većinu hrvatskog stanovništva i prave od njih piz..., rugaju se i od svojeg čakijaškog članstva i fanova, koji nisu u stanju shvatiti taj udbaški kalambur Jovice Vukovarskog.

Poruka je jasna: vidite ljudi, esdepenjarski otpadnici podržavaju hercegovačkog mafijaša (i novootkrivenog ustašu, koji kažiprstom, bogme ponekad i malim prstom, kopa nos, ne zna engleski i iseknjuje nos bez maramice, voli pečenu janjetinu i ustaške gange, a o Thompsonu da i ne govorimo) i našu pobegulju.

Zato, stoko ruralna, glasujte za našeg urbanog, uljuđenog uglednog profesora i muzičara (koji svira klavir kao Tito, svilenim maramicama briše svoj partizannski nos, ima uljuđenu suprugo, koja će «i dalje biti profesorica kada Ivo bud e izabran za precjednika i govori engleski i njemački) J. Josipovića, modernog europskog levičara.

Najsmješnije i vrlo opasno je što se drug Jovica uhvatio citirati židovsku bibliju (Berešit, I, 3.- «Vajomer /'Elohim/ jehi 'or vajehi 'or»: I rekao je (Gospod) neka bude svjetlo, i svjetlo bi) i pritom sebe prikazao kao Svjetlo, a oni DRUG I DRUGAČIJI (dakle mi, većina) su/smo Mrak, Tama, Pakao, Ustaše (koje treba eliminirati, zaklatio, ubiti, uništiti... onako kako su radili njegovi).
Gospodo, TO JE PORUKA ULJUĐENOG PROFESORA JOSIPOVIĆA: PAKAO TO SU DRUGI (I MI ĆEMO IH UNIŠTITI).
Gospodo, to je prijetnja dostojna njegovog mentora Josifa Visarionoviča-Čeličnog!
Stanje je vrlo opasno, vrlo opasno. Stanje je daleko daleko teže nego 1989. kada je njihov Milošević najavio nastavak četničkog pokolja Hrvata iz Drugog svjetskog rata.

Zato, glasujmo za Bandića, onoga koga oni demoniziraju. Ne želim suditi je li Bandić «manje» ili «veće» zlo, ne, ali JOSIPOVIĆ JE APSOLUTNO ZLO.
Prijavi Administratoru
#11 Hrvoje HitrecGuest 2009-12-30 12:15
Postovani,gosp. Hitrec hvala na lijepom izlaganju,nedav no smo bili skupa na Udbini i ukratko smo razgovarali o vrlo teskoj politickoj situaciji u Hrvatskoj.Svim domoljubima nam je jasno sto se dogadja,ali nije mi jasno zasto hrvatski domoljub brzo zaboravlja,ili nepoznaju anglosaksonsku politiku demokratskog sustva a to je izaci na izbore..meni je zao sto nisam bio u mogucnosti biti u domovini Hrvatskoj za koju sam sve dao,ali ipak sam obavio svoju duznost i izisao na glasovanje,jer znam, svaki glas je metak.
Slijedece se godine vracam na duzi period i zelim posvetiti i prenijeti svoje paglosaksonsko politicko iskustvo na sve Hrvate i Hrvatice te kako odgajati mladi domoljubni narastaj,.Komun isti i neprijatelji Hrvatske to dobro znaju iskoristiti jer potjecu iz drustva zlocinackog komunizma koji je pobio preko 100 miliuna zivlja..a tko je stvorio taj komunizam i tko snjime vlada otvorite oci i prosljedite sami.Gosp.Bandi ca poznajem iz studenskih dana,moje vrsnjnak i ako nije bio moj prvi izbor jer sam glas dao covjeku koji je od prvog dana stupio u odbranu Hrvatske,a to je Dr Andrija Hebrang.Ovom prigodom uvjeren sam samo sa Milanom Bandicem Hrvatska moze donekle ici naprijed,samo stime da mora uzeti u obzir vandomovinsku Hrvatsku koja je starala domovinu skupa s Vama. moj glas ide Milanu Bandicu,a ne onome koji stvarao optuznicu protiv mojih suboraca i Hrvatske.
P.S.Dok god se ne osudi zlocinacku Titinu komunisticku partiju koja je izvela pokolj nad Hrvatskim narodom,a krije se pod imenom antifasista ,Hrvatska nemoze krenuti u blagostanje niti gospodarski napredak,a niti moze imeti buducnosti.Stog a zlocinci snjima na sud netrazimo osvetu,ali trazimo pravicu,a to zahtjevaju kosti nevinog Hrvatskog naroda koje izviru iz zemlje od Slovenije preko Hrvatske i BiH.
Prijavi Administratoru
#12 Hrvatski ?????Guest 2009-12-30 12:44
Postovani,nadam se da ste sproveli ove bozicne blagdane u miru i veselju.Zelim dati na znanje da nije dovoljno kritizirati ili oplakivati nasu trenutnu politicku stvarnost koja je u vrlo nezgodnom polozaju,u povijesti nije zabiljezeno da pobjednnici idu se usporedjivati sa agresorom to bi bila ista stvar kao Hitler i Cherchil.Ne slazem se samo sa oplakivanjem,ak o nista ne ucinite prakticno,sto znaci morate izaci na teren i sa svojim politickim demokratskim uvjerenjem dokazite drugima sto znaci domovina za koju su ginule generacije Hrvatske..Svi Vi iznesite svoje stavove o krenute u obnovu domovine Hrvatske i odbranite nas casni ponos,ja to cinim znam da to cine mnogi drugi,ali nezmam je li Vi to cinite.
Sve za Hrvatsku Hrvatsku nizasto.

Sretna nam Nova 2010,bez izdajnika.
Prijavi Administratoru
#13 ODG: Što poslije prvoga kruga?Guest 2009-12-30 14:20
GLAS ZA JOSIPOVIĆA =GLAS ZA ŠTRBCA

_________________________________
Cijeneći činjenicu da Josipović zagovara uspostavljanje pravde, koja je ovdje jako potrebna, a vezana za imovinska i razna druga prava. Ako bi idućih dana izjavio da želi bolju suradnju sa Srbijom, to bi nam bio dovoljan znak da ga podržimo - kaže Stanimirović, a Savo Štrbac iz Veritasa kaže da bi "ako bi ga netko puškom natjerao da glasuje, svoj glas dao Josipoviću" iako misli da će novi hrvatski predsjednik biti Bandić.
____________________________________
Josipoviću Laka Srpska konjica stiže u pomoć.
Mobiliziraju svoje.
Ostali sjeku šumu.
Prijavi Administratoru
#14 što poslije prvog krugadtuckar 2009-12-30 15:48
na facebooku je pokrenuta GRUPA : "hoću da Miroslav Tuđman osnuje stranku"
To dovoljno govori o biračima koji se osjećaju i opet izigranim, rezigniranim, o putu gdje vide mogući izlaz !

Sada bi se i M.Tuđman trebao oglasiti, glede glasovanja u drugom krugu, ali i najaviti osobne planove glede daljnjeg političkog angažmana !
Prijavi Administratoru
#15 g. TysonGuest 2009-12-30 15:54
dobar, los, zao.
Teško da ovo možemo nazvati borbom svjetla protiv tame, koliko god da okrećemo predznake. Sve se već davno svelo na tamu (eventualno, sivilo) i nitko u hrvatskoj visokoj politici već dugo nema pravo pozivati se na Krista, a kamoli da mi koga s Njim poistuvjećujemo . Imamo jednog kandidata koji je perfidni, umiveni, upgradeani klon dikobraza, koji će na suptilniji (što je opasnije) način nastavit njegovu politiku (Buda Lončar i ostale sive eminencije su već bile na razgovoru) i imamo Bandića koji neće provoditi ničiju politiku. Ni našu ni njihovu. Ni za narod ni protiv naroda. On će se, kao i do sada, populistički dodvoravati svim mogućim društvenim skupinama ne bi li oko sebe koncentrirao što više sljedbenika (moći), a isključivo za svoj džep. Međutim, njegov modus operandi pretpostavlja da mora dijeliti šakom i kapom ne bi li se održao, jer nema jasno ideološko obilježje. HDZ i SDP su nas podijelili na ustaše i partizane i to je njihovo pogonsko gorivo, dok je Bandić stvorio filijalu kumova i poduzetnika koji to jesu, ne zbog svoje sposobnosti, nego jer im g. Bandić razdjeli iz javne kase. Budući da je to sve što je preostalo za izbor, Bandić je, unatoč lopovluku, ako ne za javnu kasu (na koju ovom funkcijom, srećom i nema utjecaj), puno manje zlo za mentalnu higijenu naroda. No zar nikom nije pala na pemet jedna obrnuta psihologija osim možda g. Tysonu? Kada je Bandić bio kandidat desnice? Nikada. No sada ka se takvim prikazuje. A jednako je desničar kao i ona mizerija od HDZ-a. I pazite sad ovo: Mi desničari ne izađemo na izbore i pobjedi Josipović. Loše! A mi desničari izađemo na izbore i proguramo Bandića, po čemu je to dobro? Po ničemu. Taj će opet po svom i za svoju guzicu će rođenu majku prodat. Što mi imamo od toga? Ako će nas Josipović izručit svojima, razlika je u tome što će Bandić licitirat tko više plati i njima će nas izdat. Što je tu dobro? ništa. A gdje je obrnuta psihologija? Pa opet će bit krivi desničari koji su ga izabrali. Tako nam komunjare već desetljeće i pol dijele narod. Zar ste svi slijepi? Ovakvi jalovi kompromisi su nas doveli tu gdje jesmo. Ne može pošten Hrvat glasat za Bandića. Gdje su garancije da je manje zlo? Koliko je puta do sada potvrdio da jedno priča drugo radi? Koja budala može njemu vjerovat? A kad upropasti ovo malo što nam je ostalo tko će bit kriv? MI gospodo! Tako se ne vodi politika. Eto im Josipović, a narod će progledat jednog dana, a onda mi možemo uprijeti prstom u pravom smjeru. Na poštenoj desnici je da afirmira novu stranku i priprema se za parlamentarne izbore. Ali bez kompromisa.
Prijavi Administratoru
#16 skole plTyson 2009-12-30 16:07
Odličan komentar. Radije bih da nas Josipovićeva pobjeda opet ujedini u borbi za Hrvatsku nego da gledam kako narednih 5 godina svi hodaju spuštene glave zbog Bandića...
Prijavi Administratoru
#17 Tyson!Guest 2009-12-30 17:14
Ako bi, Tysone, Josipović bio lijek za "ozdravljenje" hrvatstva (iako trenutno ne znam što bi to bilo hrvatstvo?), onda bi možda kao terapije bilo bolje da uzmemo jaču, snažniju dozu lijeka, radi bržeg ozdravljenje.

Recimo, Tadića, Draškovića ili Tomu Nikolića ili da molimo Haag da nam puste Voju, da vratimo Srbiju tamo gdje je bila 1990. i sve tako, radi bržeg ozdravljenja.

Ma jasno je da je Bandić bandit, ali gledajte Josipovića toga gekonolikog koljača, on je opsaniji i od Mesića.
Nije li obećao stati na vrat svojim protivnicima. I takav terorist ima podršku od 20% pučanstva; to je ozbiljno bolestan narod.
Prijavi Administratoru
#18 Bravo zagreb!Zagi 2009-12-30 17:30
Ponovo je 'glavni grad svih Hrvata' pokazao svoje pravo lice.
Da se u Zagreb naselilo sve i svašta znamo od prije ali svakim izborima se potvrđuje da je Zagreb - palanka.

Da glasujem za Bandića, koji kopa nos kad nema što raditi i kojem je šef kampanje onaj Dule što govori hrvatski s niškim naglaskom?

NIKADA.

A Josipović je novi Svetozar Pribićević, neka vam on vodi hrvatsku državu.
Dakle poslije jednog komedijaša dolazi na čelo države haaški miljenik koji će
nastaviti progone hrvatskih branitelja i na koncu zbližiti Hrvatsku i Srbiju kao 'zenice oka svoga'.

Svaka vam čast hrvati! S malim 'h'.

Nemamo Hrvatsku! Lijeva naša otadžbino!

Od danas Hrvatska čeka novog vođu.
Prijavi Administratoru
#19 ODG: Što poslije prvoga kruga?Boljunac 2009-12-30 17:46
Citat dtuckar:
Da, zbunjeni smo i dezorganizirani.... govori većina birača i ne zna KOME u durgom krugu dati glas ili ga možda poništiti ili uopće ne izaći na izbore !

G.Duvnjak je u pravu : Bandić, ma koliko ga vezali uz "hobotnicu", jedini je izbor za PREDSJEDNIKA HRVATSKE!

Sada nije važno zašto M.Tuđman nije dobio izbore, sada treba biti pragmatičan u dosizanju DUGOROČNOG cilja. A taj cilj, biti će puno bliži uz Bandića kao Predsjednika.

Svi mi se trebamo sada zbiti i koncentrirati na izbore za Sabor. HKV opet ima doista povjesni zadatak, da kaže svijetu kako "HRVATSKA ne šuti"!


Vjerojatno imaš pravo glede Bandića. Meni nije on poznat osim iz medija i iz njegovih istupa u javnosti. Nažalost, imamo na izbor dva zla, pa tko će ga znati koje je veće zlo.

Na članak "Vidoviti mediji " odgovorio sam opširnije o tomu što nam je činiti. Svakako treba već sada misliti na izbore za Sabor.
Prijavi Administratoru
#20 ODG: Što poslije prvoga kruga?Zagi 2009-12-30 18:04
Sad se ne može ništa više osim krenuti izpočetka.

Kreirati istinsku, hrvatsku državotvornu platformu i čekati da dođe čovjek kojem će državotvorna Hrvatska vjerovati.

I s njim pomesti s poda boljševičko smeće, za sva vremena.

P.S.
Inače se baš ovih dana opet osjećam kao pravi Hrvat u titovoj jugi.
Ponižen, sjeban, stjeran u mišju rupu, sa stigmom nacionaliste opasnih namjera.
Prijavi Administratoru
#21 ODG: Što poslije prvoga kruga?Guest 2009-12-30 19:29
MILAN BANDIĆ!

LJUDI SVE JE JASNO OVO JE PROJEKT IZVANA!
Hrvatskoj je naređeno da postavi Josipovića radi sprovođenja BALKANSKE UNIJE!
Projekt obuhvaća i ovaj završni čin montiranja Josipovića.
Dakle priprema terena preko medija, montiranje stranačkih vođa , poduhvaćanje braniteljskih udruga ,....te režiranje izbora metodom ubacivanja razbijačkih kandidata i medijskom marginalizacijo m i linčem nepoželjnih!
Glavni akteri projekta su POZNATI!
Oni moraju pred SUD NARODA!

TREBA SAD DIGNUTI SVE DOMOLJUBNO ŠTO MOŽE HODATI I NA IZBORE ZA MILANA BANDIĆA! OVO JE BITI ILI NEBITI!
OSTAVITE PRIČE ,ZOVITE PRIJATELJE , ANIMIRAJTE I ONE KOJI NE MOGU HODATI JER ĆE I ONI MORATI DO KUTIJA , SVE ŽIVO I NEKA ZNAJU ŠTO IH ČEKA!
IMAJTE NA UMU DA JE GLAS ZA JOSIPOVIĆA GLAS ZA SAVU ŠTRBCA I NJEGOVU "ISTINU", A NEIZLAZAK NA IZBORE JE GLAS ZA JOSIPOVIĆA! ZAPAMTITE ONI ĆE SVI DOĆI!
I Vojvodinatrans će ih dovoziti i Čačaktrans i ostali. ONI su u TRANSU jer vide šansu!
U BOJ ,ZA DOM SVOJ!
Prijavi Administratoru
#22 Šizofrenija je zaraznaJarda 2009-12-30 20:03
" Ma, jeli to moguće,ljudi moji ? ", kultni uzvik oteo mi se kada sam vidio rezultate glasovanja / i / u mom Osijeku. Nakon svih zala i zuluma koje su komunisti provodili desetljećima po Osijeku, Slavoniji i Baranji, dati glasove zagovorniku haških optužbi protiv Hrvatske i Mesićevom klonu,izazvao je u meni pravi revolt.Nakon svih uhićenja,osuda, zatvaranja i progona hrvatskih branitelja ,nisam vjerovao da su današnji osječani toliko politički glupi,a osobito nakon jasne poruke ove Vlade, da za njih Slavonija i Baranja nema nikakove važnosti.Do sada sam živio u oblacima,kao,mo j Osijek-europski grad !
Šipak, postao je obićna palanka sa mladima koji obožavaju turbofolk i trubačima iz Dragačeva,koji će za Novu godinu gostovati u, nekad elitnom, osječkom hotelu Royal. To je slika današnjeg Osijeka i njegovih novokomponirani h "građana ".Alal vera !
Prijavi Administratoru
#23 JosipovićGolub 2009-12-30 23:10
Na novinarsko pitanje o ubojstvu stotina tisuća iračkih civila slijedom američke invazije na dotičnu zemlju, Ivo Josipović odgovara da je to bila ispravna akcija, da je to bio preventivni rat protiv terorizma. Josipović je, dakle, "ispravan", pro-globalistič ki pro-američki klon (neblago)pokojn og Ivice Račana. Uostalom, Račan je po instrukcije za zlo koje je napravio 2000. išao u Ameriku i čvrsto je Hrvatsku vezao za perspektivu NATO-a. Krvavi apologet masovnih pokolja. Što ne čudi kad znamo da se radi o nekom tko nekritički veliča i jugoslavenski "antifašizam". Ovo pokazuje da je istog mentalnog sklopa kao g. Tučkar s ovoga portala, koji isto tako veliča masovna ubojstva kad su počinjena od Amerikanaca. Josipović je doista Tučkarev kandidat (i njemu sličnih).
Prijavi Administratoru
#24 što poslije 1.krugamarginalac 2009-12-30 23:23
Tyson je u pravu! Bojkotirati izbore!
Josipović sada ima podršku čitave lijevice
i pobjeda mu je na vidiku.I zašto da u tome sudjelujemo??? Mali odaziv će biti pljuska pobjedniku izbora.
Prijavi Administratoru
#25 ODG: Što poslije prvoga kruga?Guest 2009-12-31 00:16
marginalac_Citat:
Mali odaziv će biti pljuska pobjedniku izbora.
Kome stalo tko je kome dao pljusku, jedino je važan pobjednik.
Nemojmo ostaviti neispucane metke ! Oni na nama ne će štediti!
Prijavi Administratoru
#26 Tko zeli bojkotiranje?Guest 2009-12-31 00:32
Svi oni , koji zagovaraju bojkotiranje izbora, u dusi zele pobjedu Haaskog ljubimca Josipovica. Pogledajmo svi, koji podrzavaju Josipovica : Predcetnik Mesic, Budimir Loncar, Pupovac, Savo Strbac i ostala cetnicka bratija i Srbi.

Sa bojkotiranjem izbora dajemo predsjednistvo Hrvatske Mesicevom i Milanovicem klonu Josipovicu.

Ne treba masovno izici na izbore i u ovom momentu Milan Bandic je jedina opcija. Dokazimo da nam je dosta izdajnicke hrvatske politicke Udbaske garniture. Milan Bandic nije nikada napadao pok. Franju Tudjmana, a mnogim dragovoljcima je pomogao, nikad nije napadao Domovinski rat.

Svi, koji zagovaraju bojkot izbora pomazu Josipovicu. Sa Bandicem Hrvatska ce dobiti predah, veoma potreban u ovom momentu. Nigdje u svitu, takozvane dvije protivnicke stranke HDZ i SDP, a HDZ trazi od svojih clanova, da budu neutralni u ovoj predsjednickoj utrci, i to trazi Jaca[ Suzana] Vlaisavljevic Kosor, bivsa borbena clanica pokreta za Jugoslaviju, pa njoj je blizi SDP I Josipovic, nego HDZ ,pa me ne bi ni cudilo, da predje u SDP, jer HDZ je vec u rasulu.

Mesicu, Budimiru Loncaru, Milanovicu, Pupovcu bi najvise odgovaralo bojkotiranje izbora, tako bi njihov klon pobjedio. Zato moja draga hrvaska braco ne nasjedajte raznim, takozvanim velikim Hrvatima bojkotiranje izbora, onda se ne mozemo nikome zaliti, nego sami sebi.

Izbori bi trebali biti obezni, a to je znak da ce demokracija pobjediti. Ovdje u ovoj demokraskoj Australiji glasanje je obavezno, i to je duznost svakog Australca.
Prijavi Administratoru
#27 Zagi-juDocMaric 2009-12-31 01:47
"Kreirati istinsku, hrvatsku državotvornu platformu i čekati da dođe čovjek kojem će državotvorna Hrvatska vjerovati."

Ovo je citat iz priloga pod #20, gore.
Obzirom da neznam tko je osoba pod imenom Zagi, moram predpostaviti da se radi o učenoj osobi, vjerojatno s fakultetskom naobrazbom? Prvo što mi para oči je to očekivanje da će "doći čovjek kojem će državotvorna Hrvatska vjerovati". Drugim riječima: Deus ex machina! Kako naivno gledanje na evoluciju ljudskog roda. Dovoljno je prisjetiti se godine 1102, kada umrli Kralj Hrvata nije ostavio muškog naslijednika, pa je njegova udovica (uz odobrenje plemstva) pozvala svoga brata na Hrvatsko prijestolje. Od tada se promijenilo puno toga, da na časak samo spomenem Stjepana Tomaševića, Matiju Gupca, Antu Starčevića, Stjepana Radića, Josipa Broza, i svakako ne izostaviti Franju Tuđmana. Svaki na svoj način demantira takvu mogućnost, a da i ne spominjemo rastom niskog Napoleona Bonaparte!
Jasno je da jedan čovjek NE MOŽE biti absolutni vođa naroda. U grupu ljudi koji pretendiraju biti u vodstvu naroda i države moraju biti ugrađeni principi demokracije, osobne odgovornosti, i najvažnije: kaznene odgovornosti, za djela koje vođa ili vodstvo napravi protiv naroda, države i zakona, koji su bili na snazi kada su vođe i vodstva preuzeli uloge, ili koje su oni sami kreirali nakon preuzimanja vlasti. Sigurno je da ovaj prostor nije dovoljan za obradu ove teme, ali je naivno vjerovati da jedinka, bez obzira na snagu ličnih ambicija, može voditi narodne poslove bezgriješno. Lenjin je mislio da je pronašao načina kako će to postići, svojim kredom "Ubiti, ubiti i samo ubiti", pa ga je u tome nadvisio Staljin, a njih opet Adolf, koji je izabran voljom naroda i plaćom bogatih Židova u Njemačkoj. Sve je to postalo samo sjena u sjaju jednog Tita, Pol Pota, Sadama Huseina, i da ne nabrajam dalje.
Ako će mi uredništvo hakave-a omogućiti objavu na ovom portalu, spreman sam napisati i objelodaniti svoje viđenje što i kako je moguće pomoći Republici Hrvatskoj. Ovdje mislim decidirano napisati DEMOKRATSKI ustroj nove političke stranke. Sigurno je da su HDZ i SDP nastale po uzoru na KPJ, i zato imamo to što imamo. Za sve današnje probleme u Hrvatskoj (polu)državi mirne duše se može ppripisati KPJ i njenom vođi od ilegalnog uzurpiranja vlasti unutar CKKPJ protiv (ili uz odobrenje) Kominterne. Vrijeme je pomaknuti se za jedno cijelo stoljeće unaprijed.
Nema i nikada ne će se pojaviti "Deus ex machina"!
Prijavi Administratoru
#28 Docdtuckar 2009-12-31 10:04
potpuno se slažem Doc s Vašim stavom, glede naivnog isčekivanja nekih u Hrvatskoj, na pojavu "Deux ex machina" što će "spasiti" Hrvatsku!

Upravo zato, Vaša viđenje kako pomoći Hrvatskoj da ustroji istinski demokratski poredak i uspostavi "tržnu ravnopravnu utakmicu" za sve, treba što prije ugledati svjetlo dana i proći kritičku evaluaciju. Možda pomogne, u bliskom nam razdoblju, kao prilog, onima što se možda upuste u poduhvat ustroja nove DEMOKRATSKE stranke, bez "uzora i iskustava" iz KPJ vremena!
Ljudi poput Vas, posebno s "iskustvom iz domovine i prekomorskog života", u svakom pogledu neovisni, a opet predani ideji, bez osobnog interesa, istinska su rijetkost i vrijednost - stoga, vjerujem kako će Uredništvo HKVa takav prilog, bez zadrške, objaviti !
I slažemo se kako Bandić vjerojatno nije najidealniji Predsjednik RH, ali je jedini izbor za Hrvatsku danas! A istiska se bitka treba povesti za Sabor - gdje je operativa države. U izboru poslanika idućeg saziva, doista bi trebalo biti više stranačke odgovornosti, glede odabira ljudi "na listama" ! To nikako ne bi smjele biti "nagrade" za zaslužne, bez znanja ili moralnih-ljudsk ih kvaliteta ! A sve ove krinminalne afere današnjeg vremena Hrvatske, ukazuju kako su mnogi po stranačkoj postizbornoj dodjeli "nagrade", tj. "hvatanju dodjeljene im nagrade-funkcij e", na bilo kojoj političkoj razini,doslovno shvatili mobilizatorski poklič Dr.Franje Tuđmana: "Imamo Hrvatsku!".
Iako se u Hrvatskoj, kroz praksu uvriježilo drugačije poimanje javnosti o političarima i politici, sada ljude treba opet uvjeriti kako je POLITIČAR i POLITIKA, časno i odgovorno polje djelovanja, za koje je potreban i moral i znanje!
A Hrvatska je imala takovih političara, pri čemu, neovisno o ideološkoj opredjeljenosti , treba istaknuti na pr. Vladu Gotovca. Ne zbog oratorstva, već zbog morala i odgovornosti!

Svaki Vaš pisani prilog, Doc, u tom smjeru biti će veliki doprinos političkoj kulturi i demokratizaciji !
Prijavi Administratoru
#29 Razboriti ZanetićBoljunac 2009-12-31 10:05
Citat Zanetic:
Svi oni , koji zagovaraju bojkotiranje izbora, u dusi zele pobjedu Haaskog ljubimca Josipovica. Pogledajmo svi, koji podrzavaju Josipovica : Predcetnik Mesic, Budimir Loncar, Pupovac, Savo Strbac i ostala cetnicka bratija i Srbi.

Sa bojkotiranjem izbora dajemo predsjednistvo Hrvatske Mesicevom i Milanovicem klonu Josipovicu.

Ne treba masovno izici na izbore i u ovom momentu Milan Bandic je jedina opcija. Dokazimo da nam je dosta izdajnicke hrvatske politicke Udbaske garniture. Milan Bandic nije nikada napadao pok. Franju Tudjmana, a mnogim dragovoljcima je pomogao, nikad nije napadao Domovinski rat.

Svi, koji zagovaraju bojkot izbora pomazu Josipovicu. Sa Bandicem Hrvatska ce dobiti predah, veoma potreban u ovom momentu. Nigdje u svitu, takozvane dvije protivnicke stranke HDZ i SDP, a HDZ trazi od svojih clanova, da budu neutralni u ovoj predsjednickoj utrci, i to trazi Jaca[ Suzana] Vlaisavljevic Kosor, bivsa borbena clanica pokreta za Jugoslaviju, pa njoj je blizi SDP I Josipovic, nego HDZ ,pa me ne bi ni cudilo, da predje u SDP, jer HDZ je vec u rasulu.

Mesicu, Budimiru Loncaru, Milanovicu, Pupovcu bi najvise odgovaralo bojkotiranje izbora, tako bi njihov klon pobjedio. Zato moja draga hrvaska braco ne nasjedajte raznim, takozvanim velikim Hrvatima bojkotiranje izbora, onda se ne mozemo nikome zaliti, nego sami sebi.

Izbori bi trebali biti obezni, a to je znak da ce demokracija pobjediti. Ovdje u ovoj demokraskoj Australiji glasanje je obavezno, i to je duznost svakog Australca.


Iako ne znam koje je zlo veće Josipović ili Bandić, držim da Zanitic ima pravo glede učinka zbornog bojkota i prepuštanje predsjedničkog mjesta bez borbe dokazanom Mesićevu sljedbeniku.

Posebno sam usupnut uputama vodstva HDZ-a koje je tim uputama postupilo na vlas kao i Sanader kad je tijekom svoga predsjednikvanj a Vladom, održavao mir sa Mesićem pa i tako što mu je osigurao biti predsjednikom u sjeni i nakon njegova isteka mandata. Kako se Sanader ostavio vodstva Stranke i Vlade i dao upute Stranci kojima je osigurao kontinuitet njegove izdajničke politike, tako sada i Kosorova i vodstvo HDZ-a svojom neutralnošću (kad je ne bi smjelo biti) prepušta predsjedničko mjesto "ljigavom mekušcu" koji radi na daljinski upravljač.
Prijavi Administratoru
#30 ODG: Što poslije prvoga kruga?Zagi 2009-12-31 10:32
Citat DUVNJAK DRAGO:

LJUDI SVE JE JASNO OVO JE PROJEKT IZVANA!
Hrvatskoj je naređeno da postavi Josipovića radi sprovođenja BALKANSKE UNIJE!


Ne razumijem baš kako su glasači znali za tu 'naredbu'?

Ma nisam pristalica teorija zavjere pa tako ni ove. Jednostavno imamo takvo biračko tijelo, valjda posljednje u Europi koje pretežno zastupa komunistička stajališta.

I s time se moramo /trenutno/ pomiriti.
Prijavi Administratoru
#31 ODG: Što poslije prvoga kruga?Zagi 2009-12-31 10:34
Citat marginalac:
Tyson je u pravu! Bojkotirati izbore!
Josipović sada ima podršku čitave lijevice
i pobjeda mu je na vidiku.I zašto da u tome sudjelujemo??? Mali odaziv će biti pljuska pobjedniku izbora.



Ja ću osobno napraviti baš tako. Ne pada mi na pamet izići na glasovanje i birati manje ili veće zlo SDP-a.

Poruka apstinencije treba biti jasna - desna Hrvatska nema za koga glasovati. I kvit.
Prijavi Administratoru
#32 ODG: Što poslije prvoga kruga?Zagi 2009-12-31 10:42
Citat DocMaric:
"Kreirati istinsku, hrvatsku državotvornu platformu i čekati da dođe čovjek kojem će državotvorna Hrvatska vjerovati."

Ovo je citat iz priloga pod #20, gore.
Obzirom da neznam tko je osoba pod imenom Zagi, moram predpostaviti da se radi o učenoj osobi, vjerojatno s fakultetskom naobrazbom? Prvo što mi para oči je to očekivanje da će "doći čovjek kojem će državotvorna Hrvatska vjerovati". Jasno je da jedan čovjek NE MOŽE biti absolutni vođa naroda.


Zagi ima diplomu fakulteta Sveučilišta u Zgb, da. Tu nema ništa čudno.

Ukratko, ne slažem se s Vama. Mogao bih Vam nabrojiti niz primjera iz prošlosti u kojima je odlučujući utjecaj na svjetska ili naša lokalna, hrvatska gibanja imala osoba s karizmom i s vizijom.
To nije Deus nego čovjek s vizijom i sposobnošću percipiranja budućih događaja ali što je još važnije - donošenja bitnih i sudbonosnih odluka.

Takav je zadnji bio Dr.Franjo Tuđman, u hrvatskoj povijesti, da se zadržimo na tome. A prije njega Dr.Ante Pavelić.

Ne znam u čemu Vi vidite problem?
Vi bar živite u stoljetnim demokracijama gdje je prvi čovjek države i vlasti itekako važan i potrebno je da ima karizmu.

Naravno da to ne treba niti se može poistovjetiti s diktaturama i režimima koji su nedemokratski. O tome nisam ni govorio i potpuno je deplasirano shvaćati moj komentar u tom smislu.

Komentar za Jardu:

Potpuno se slažem s Vašim komentarom glede Osijeka i ishoda glasovanja.

Ili što reći da će Riječane u Novu godinu uvesti svirka srpskog Bajage?
Srećna vam nova Riječani.
Prijavi Administratoru
#33 BandicMislav 2009-12-31 10:48
Gledao sam jucer suceljavanje i vidim da je Bandic poceo citirati program Miroslava Tudmana. Europa je sredstvo a ne cilj, itd. Jedino sto u Zagrebu nema grijeha koji nije napravio.

Josipovic je tamo gdje orjuna moze biti. Izgladili su rijecnik, sada i Pusicka zna zvucati hrvatski. Ali kandidat kojeg podrzava Mesic, Kosorica i slovenske novine za mene ne moze biti nista dobroga.
Prijavi Administratoru
#34 ODG: Što poslije prvoga kruga?Guest 2009-12-31 10:59
Milan Bandić me je na sučeljavanju impresionirao jer se vrlo vješto snalazio u delikatnim političkim pitanjima imajući u obzir heterogenost njegovog biračkog tijela. Posebno kad je na kraju udario i u dosad nedodirljive privatne rabote Josipovića i njegove žene i razotkrio mračnu rupu njegovog života. Još jednom Bravo Bandiću!
Prijavi Administratoru
#35 ODG: Što poslije prvoga kruga?Zagi 2009-12-31 10:59
Citat Mislav:
Gledao sam jucer suceljavanje i vidim da je Bandic poceo citirati program Miroslava Tudmana.

Josipovic je tamo gdje orjuna moze biti. Izgladili su rjecnik, sada i Pusicka zna zvucati hrvatski. Ali kandidat kojeg podrzava Mesic, Kosorica i slovenske novine za mene ne moze biti nista dobroga.


Bilo je to jadno i dosadno sučeljavanje a u to se sasvim uklopio sa svojim glupim pitanjima i Branimir Bilić.

Antologijska pitanja, poput - hoćete li poštovati Ustav, cijenite li obitelj...svašta.

Kao da će netko odgovoriti suprotno... taman i da misli drugačije.

Nismo saznali ama baš ništa novo osim da Josipović i dalje ishod Domovinskogi rata smatra etničkim čišćenjem srba, da mu Domovina i hrvatska država nisu u rječniku, da će istrajati na progonu hrvatskih branitelja, uz pregršt frazetina bez značenja /pravednost, istina, svjetlo.../.
Prijavi Administratoru
#36 Malo jke vremena za pravu odluku....Pelitzer 2009-12-31 11:00
Niukada nije tako loše , da ne može biti gore! Recimo : prepustimo da Josipović zasjedne , tek tako, bez borbe, bojkotiranjem izbora s naše strane ; što slijedi? Oni će , sotonski manipulatori , kakvi jesu, uz pomoć "međunarodnih snaga" osigurati sebi još najmanje jedan mandat od pet godina , a da ne govorim da će , u trom slučaju "dobiti" i parlamentarne izbore! Dakle, čekati 10-15, ili više godina, da se pojavi novi karizmatski čovjek na valu opće frustracije i homogenizacije naroda , je izgubljeno vrijeme, nepovratno izgubljeno !
Prijavi Administratoru
#37 Staviti loptu na zemljuBoljunac 2009-12-31 11:02
DocMaric :

"U grupu ljudi koji pretendiraju biti u vodstvu naroda i države moraju biti ugrađeni principi demokracije, osobne odgovornosti, i najvažnije: kaznene odgovornosti, za djela koje vođa ili vodstvo napravi protiv naroda, države i zakona, koji su bili na snazi kada su vođe i vodstva preuzeli uloge, ili koje su oni sami kreirali nakon preuzimanja vlasti. Sigurno je da ovaj prostor nije dovoljan za obradu ove teme, ali je naivno vjerovati da jedinka, bez obzira na snagu ličnih ambicija, može voditi narodne poslove bezgriješno. "

I još DocMaric:

"Ako će mi uredništvo hakave-a omogućiti objavu na ovom portalu, spreman sam napisati i objelodaniti svoje viđenje što i kako je moguće pomoći Republici Hrvatskoj. Ovdje mislim decidirano napisati DEMOKRATSKI ustroj nove političke stranke. Sigurno je da su HDZ i SDP nastale po uzoru na KPJ, i zato imamo to što imamo. Za sve današnje probleme u Hrvatskoj (polu)državi mirne duše se može pripisati KPJ i njenom vođi od ilegalnog uzurpiranja vlasti unutar CK KPJ protiv (ili uz odobrenje) Kominterne. Vrijeme je pomaknuti se za jedno cijelo stoljeće unaprijed. "

Gospodin DocNaric je dobro istaknuo što bi trebalo učiniti u Hrvatskoj glede ugradnje demokracije, osobne odgovornosti i organizacije nasuprot neke karizmatske jedinke. I istaknuo je svoju spremnost objelodaniti "svoje viđenje što i kako je moguće pomoći Republici Hrvatskoj" .

Osbno se već više godina, za svoju dušu, bavim tim pitanjima. O tome sam bio objavio seriju članaka u tjedniku "Fokus" koji se u međuvremenu ugasio. Niti jedne jedine reakcije nije bilo na moje viđenje stvari.

To me nije obeshrabrilo, jer misliti o Hrvatskoj jučer, danas i sutra je nešto što je u meni i ne može biti drugačije.

Dakle, o hrvatskom jučer ovdje ne ćemo sada pisati, Treba dijagnosticirat i današnju bolest Hrvatske i utvrditi kako je ozdraviti.

Temeljna "bolest"današnj e Hrvatske sastoji se u odvojenosti političke "elite" koja je raspređena u političkim strankama i u dominantnim medijima od narodam biračkog tijela. Imamo u doslovnom smislu riječi partitikraciju, vlast političkih stranaka koje su neodgovorne prema biračkom tijelu,

Je, to je nasljeđe komunizma, ali ono se održava ne samo zbog zaostale, nedemokratske svijesti ljudi i stranačke "elite" nego i zbog nedemokratskog političkog sustava zabetoniranog postojećim Ustavom i zakonima prvenstveno izbornim zakonodavstvom.

Rekao bih da je u tijeku proces preslagivanja političkih stranaka u Hrvatskoj.

Možda su to tek naznake tog procesa, ali vidimo da je HDZ u rastakanju.

SDP se, također, raspada s istupanjem iz stranke Bandića i najavljenog Pančićeva istupanja.

Ostale su stranke po svojoj naravi ili po podrškama koje uživaju u biračkom tijelu - reginalne stranke.

I imamo manjinske stranke koje, slabljenjem dviju spomenutih općenacionalnih stranaka. sve više postaju ključne pri forniranju hrvatske vlade. Postali smo taoci tzv. nacionalnih manjina. Takozvanih velim zato jer je pojam nacinalnih manjina u sebi proturječan. Postoje jezične, etničke ili narodnosne, religijske i sl. manjine, ali nacija u jednoj državi je samo jedna i nju čine svi državljani dotične države: etnički većinski narod i etničke manjine. Nacija je drugo ime za ono što se podrazumjeva pod pojmom politički narod i obuhvaća sve državljane određene države.

Kad se to ima na umu tada postaje bjelodano da nam je i naš Ustav u sebi proturječan. To se ponajbolje vidi pri određenju hrvatske države u Izvorišnim osnovama.

Prije nego se išta učini treba odrediti neka polazišta.

1. Nužno je iz temelja izmijeniti političku scenu u Hrvatskoj: u političkim strankama treba uspostaviti njihovo unutarnje demokratsko ustrojstvo i transparentno finaciranje;

2. Izborni zakon za Sabor treba izmijeniti tako da se uspostavi ravnoteža moći između političkih stranka i biračkog tijela. Kako ? Tako da se 50 % sabornika bira neposredno u malim izbornim jedinicama po većinskom načelu, a drugih 50 % uz posredstvo kandidatskih lista političkih stranaka, s time da obvezatno cijela Hrvatska bude jedna izborna jedinica, a izbor bi se obavljao po proporcionalnom načelu.

3. Treba riješiti pitanje tko će biti taj tko će biti spiritus movens cijeloga procesa. Tko će biti pokretač "revolucije" ? I na koga će se pokretač osloniti, koje društvene slojeve se može okupiti, aktivirati i na njih računati kao na svoju izbornu osnovu.

Na pitanje koji je uzrok neuspjeha na netom provedenim izborima "desnih" predsjedničkih kandidata, odgovor treba potražiti u nesposobnosti glavnih aktera na desnici da se slože oko jednog kandidata.

Kad sam jednome od njih predložio da odustane od svoje kandidature u korist Tuđmana, odbio je uz obrazloženje: " Stoga ne želim ni sebe niti osobe koje mi vjeruju iznova stavljati u položaj žrtve vlastitih zabluda." Eto, i nehotice je postao i on sam kao i osobe koje su mu vjerovale - žrtva vlastite zablude.

Eto, i ja sam spreman uključiti se u razmatranje pitanja koja se nameću glede hrvatskog sutra.
Prijavi Administratoru
#38 Staviti loptu na zemljuBoljunac 2009-12-31 11:08
Citat Zagi:
Citat DocMaric:
"Kreirati istinsku, hrvatsku državotvornu platformu i čekati da dođe čovjek kojem će državotvorna Hrvatska vjerovati."

Ovo je citat iz priloga pod #20, gore.
Obzirom da neznam tko je osoba pod imenom Zagi, moram predpostaviti da se radi o učenoj osobi, vjerojatno s fakultetskom naobrazbom? Prvo što mi para oči je to očekivanje da će "doći čovjek kojem će državotvorna Hrvatska vjerovati". Jasno je da jedan čovjek NE MOŽE biti absolutni vođa naroda.


Zagi ima diplomu fakulteta Sveučilišta u Zgb, da. Tu nema ništa čudno.

Ukratko, ne slažem se s Vama. Mogao bih Vam nabrojiti niz primjera iz prošlosti u kojima je odlučujući utjecaj na svjetska ili naša lokalna, hrvatska gibanja imala osoba s karizmom i s vizijom.
To nije Deus nego čovjek s vizijom i sposobnošću percipiranja budućih događaja ali što je još važnije - donošenja bitnih i sudbonosnih odluka.

Takav je zadnji bio Dr.Franjo Tuđman, u hrvatskoj povijesti, da se zadržimo na tome. A prije njega Dr.Ante Pavelić.

Ne znam u čemu Vi vidite problem?
Vi bar živite u stoljetnim demokracijama gdje je prvi čovjek države i vlasti itekako važan i potrebno je da ima karizmu.

Naravno da to ne treba niti se može poistovjetiti s diktaturama i režimima koji su nedemokratski. O tome nisam ni govorio i potpuno je deplasirano shvaćati moj komentar u tom smislu.

Komentar za Jardu:

Potpuno se slažem s Vašim komentarom glede Osijeka i ishoda glasovanja.

Ili što reći da će Riječane u Novu godinu uvesti svirka srpskog Bajage?
Srećna vam nova Riječani.


U načelu imaš pravo, ali velike se ličnost rađaju jednom u stoljeću. U malom narodu još i rijeđe. Švicarci, Finci, Norvežani, Šveđani, Danci i toliki drugi nisu imai genijalce, karizmatike kao npr. Hrvati u osobama koje spominješ, a imali su i jednog, nespomenutog najvećeg genijalca - zločina - JB Tita. Pa su tu gdje jesu.

Dakle, okrenimo se sebi danas ne čekajući nekog tko možda ne će niti doći.
Prijavi Administratoru
#39 ODG: Što poslije prvoga kruga?Guest 2009-12-31 11:16
Citat:
Zagi_Ne razumijem baš kako su glasači znali za tu 'naredbu'? Ma nisam pristalica teorija zavjere pa tako ni ove. Jednostavno imamo takvo biračko tijelo, valjda posljednje u Europi koje pretežno zastupa komunistička stajališta.
Naravno da birači nisu znali jer se po ploči kreću piuni a poteze vuku šahisti.
Stratezi su napravili shemu a dalje se sve događalo po pravilima igre.
Ovo nema veze sa komunizmom. Nitko nije vikao tvornice radnicima iliti živio drug TITO ,ali ima veze sa bratstvom i jedinstvom. Mislite li da su se na desnici pojavili slučajno toliki kandidati da bi utrošili silne novce . Tko im je dao te novce?
TREBA GLASOVATI ZA MILANA BANDIĆA JER NEMAMO ŠTO IZGUBITI.
A malo se zamislite da su isti mediji godinama proglašavali Bandića mafijašem i našeg Franju Tuđmana zločincem i lopovom.
Samo ne znam kad Bandić ide na Havaje kad stalno trčkara i muči po Zagrebu i mislim da živi Zagreb! Gdje je tu lagodan život jednog mafijaša?
Zato ću izići na izbore jer neizići je glas Josipoviću.
Prijavi Administratoru
#40 ODG: Što poslije prvoga kruga?Zagi 2009-12-31 11:27
Citat:

U načelu imaš pravo, ali velike se ličnost rađaju jednom u stoljeću. U malom narodu još i rijeđe. Švicarci, Finci, Norvežani, Šveđani, Danci i toliki drugi nisu imai genijalce, karizmatike kao npr. Hrvati u osobama koje spominješ, a imali su i jednog, nespomenutog najvećeg genijalca - zločina - JB Tita. Pa su tu gdje jesu.
Dakle, okrenimo se sebi danas ne čekajući nekog tko možda ne će niti doći.
Degutantno je reći da je broz Hrvat.

Točno, veliki ljudi rađaju se jednom ili nijednom ali baš to svjedoči o njihovoj veličini i utjecaju.

Pa niti jednu nogometnu momčad ne možeš napraviti kako treba ako nema karizmatičnog trenera!

A mi bi gradili državu s lignjama poput Josipovića??
Prijavi Administratoru
#41 ODG: Što poslije prvoga kruga?Zagi 2009-12-31 11:30
Citat:

TREBA GLASOVATI ZA MILANA BANDIĆA JER NEMAMO ŠTO IZGUBITI.
A malo se zamislite da su isti mediji godinama proglašavali Bandića mafijašem i našeg Franju Tuđmana zločincem i lopovom.
Samo ne znam kad Bandić ide na Havaje kad stalno trčkara i muči po Zagrebu i mislim da živi Zagreb! Gdje je tu lagodan život jednog mafijaša?
Zato ću izići na izbore jer ne izići je glas Josipoviću.
Izišao ili ne -imat ćemo sramotu na čelu države. Svejedno mi je.

Bandić? Da je htio mogao je odavno promijeniti Trg JB Tita u Kazališni trg, da je htio Dr.Franjo Tuđman je odavno mogao imati velebni spomenik u Zagrebu, da je htio...

ALI NIJE HTIO!

Toliko o njegovom 'bogoljublju, čovjekoljublju i domoljublju'.
Jer ako utemeljitelj nove hrvatske države nije zaslužio dostojan spomenik i dostojan trg u gradu 'svih Hrvata' - onda ne znam tko jest?
Po njemu broz - jest zaslužio.

Sapienti sat.
Prijavi Administratoru
#42 Tko je Ivo Josipović?Zagi 2009-12-31 11:46
Evo malo priloga za lik i djelo budućeg hrvatskog pravednika, pardon, predsjednika:

Otac Ive Josipovića Ante Josipović bio je rigidni komunistički aparatčik i najbliži suradnik Vladimira Bakarića i Milke Planinc u slamanju tzv ‘Maspoka'.

Jednome sudioniku tih događaja ostala je u sjećanju rečenica Ante Josipovića izgovorena sedamdesetih godina prošlog stoljeća u uskom krugu istomišljenika koja je glasila ovako: ‘Hrvatski nacionalizam ponovno diže glavu; sve to treba preorati i zatrti mu sjeme'. Uz ovakve informacije, simpatije prema Vesni Pusić postaju mnogo jasnije.

Nakon što je proglasivši antifašizam neisključivim odnosno sveuključivim, domenom onih koji nemaju ništa protiv onog drugog (koji misli različito!), istovremeno proglasivši fašistima svakog tko misli drugačije od njih (ova zbrkanost na žalost postaje jasna tek nakon pomnijeg iščitavanja njegova programa) Josipović postaje samo urbana verzija Stipe Mesića. Tamo gdje je Mesić primitivni kafandžija Josipović je uglađeni profesor.

Oni koji bez naprezanja razumiju Mesića s jednakom će lakoćom asimilirati Josipovićevu političku platformu uspavani njegovom uglađenom vanjštinom i umjerenošću izričaja.


Ivo Josipović voli se hvaliti svojom pravničkom karijerom, posebno onim njezinim dijelom vezanim za ustanovljavanje haškog tribunala.

On je neko vrijeme pokušavao postati sucem u Haagu no to mu nije uspjelo budući sile koje su iznjedrile tribunal nisu imale povjerenja u suca iz države zbog koje je sam sud i osnovan.

Josipović je jednim dijelom bio uključen u razvoj optužnice protiv hrvatskih generala koji su danas u Haagu te u razvoj koncepcije zločinačkog pothvata iako on to danas vrlo žustro negira, barem u onim rijetkim trenucima kad se tema spominje u javnosti.

Kakvu je poziciju pri tom zauzimao jasno je po tome da se npr u haškim procesima od strane tužiteljstva rabe podaci iz njegove knjige (450 Srba civila ubijenih u Oluji u čemu je pretekao i Savu Štrpca).

Josipović posve otvoreno u televizijskim emisijama brani jednu od najbezočnijih laži tužiteljstva, onu o prekomjernom granatiranju Knina.

Josipović je za savjetnika u kampanji uzeo Dragu Pilsela, potpuno neuravnoteženog (zapravo poremećenog) novinarčića o kojem je na ovome portalu rečeno gotovo sve što je trebalo reći.

Ili, što reći na Josipovićevo otvoreno zagovaranje statusa quo u BiH, dakle potpore unitarnoj državi, dominantno muslimanskoj, pri čemu on posve otvoreno kaže da će nastaviti Mesićevu politiku?

A što onda reći na njegovu tvrdnju da je poslije njega najbolji kandidat Vesna Pusić koja se ovih dana zaputila u Hercegovinu nudeći BiH Hrvatima zasebnu federalnu jedinicu - dakle potpuni zaokret u odnosu na Josipovićev program?

Josipović govori o pravednosti.
Jeste li ikad čuli da Josipović spominje istinu o Domovinskom ratu?
Josipović ne govori o pravdi i pravu Hrvatske i generala.
Ne spominje generale u Hagu? Zašto? Zato što je i sam pisao optužnice za generale.

Josipović je obećao sve i svašta. I moguće i nemoguće. I crvenu Hrvatsku i heroje Domovinskog rata i hapšenja i pune zatvore i blagostanje i pravednost...

Josipovićeva Hrvatska je veliko Potemkinovo selo.
PRIVID I OPSJENA.
Prijavi Administratoru
#43 ODG: Što poslije prvoga kruga?Guest 2009-12-31 11:59
Citat:
Zagi_Izišao ili ne -imat ćemo sramotu na čelu države. Svejedno mi je. Bandić? Da je htio mogao je odavno promijeniti Trg JB Tita u Kazališni trg, da je htio Dr.Franjo Tuđman je odavno mogao imati velebni spomenik u Zagrebu, da je htio...
Zagi ako ste zagrebčanin onda znate koliki broj sugrađana želi se odreći TITA i koliko želi trg Franje Tuđmana.
Bandić bi učinio i jedno i drugo da su to njegovi sugrađani htjeli!
Svojedobno je HDZ skupljao potpise za trg Franje Tuđmana u Zagrebu i rezultati nisu nikad objavljeni.
Zato Zagi sa velikim rječima i neporecivim "istinama" budite malo skromniji.
Prijavi Administratoru
#44 Oni koji ne žele izaći na ozboreCetina 2009-12-31 12:15
I Pilat je oprao ruke.

Pristalice Luciferova lučonoše (sotonskog svjetla) sigurno će izaći i glasovati – za svoga.
Pogledajte snimku sučeljavanja na HTV-ovu portalu i poslušajte što „svjetlo“ misli o Oluji.
Haaški kandidat sigurno ne će raditi za dobro Hrvata.

Bandić jest zlo, ali vjerojatno manje od lučonoše.
Prijavi Administratoru
#45 josipovićdtuckar 2009-12-31 12:16
Zagi, oko Josipovića svi se slažemo: ljigav kao čovijek, u duši, javno i neskriveno, politički anacionalni proleter ! Njegov slogan "Za pravdu" je osuvremenjeni slogan: "Za domovinu s Titom naprijed !"

Zato i Mesiću "zacakle" okice kada ga ugleda !

Bandić ? Tu nema dileme - svi na izbore i glas za Bandića !
O njegovima manama, repovima... biti će vremena !
Sada je važno da na Pantovčak dođe netko tko može izgovoriti riječ: HRVAT !

Josipović to NE MOŽE !
Prijavi Administratoru
#46 BoljunacBoljunac 2009-12-31 16:12
Naravno da u svim društvenim procesima, pokretima dolaze do izražaja ljudi koji imaju onaj naravnu sposobnost za vođenje ljudi. Ali, ako za velike društvene promjene u društvu ne postoje uvjeti - ništa ne postaje od čovjeka velikog potencijala. O tomu , o ulozi velikih ljudi u povijesti napisao je studiju Plehanov.


Broz, ako je Tito onaj Jožek iz Kumrovca. je po podrijetlu Hrvat po ocu i Slovenac po majci, a anacionalni boljševik, bonvivan, hohštapler, pokvarenjak i nadasve veliki zločinac po svom životnom izboru i djelovanju. Jugoslavestvo mi je bilo samo pomagalao za njegovu demagogiju. Znao je kao što je znao i Kardelj da se Juga ne će održati nakon njihova odlaska s ovoga svijeta.

Ali, ovdje nije riječ o tomu. Usredotiočimo se na glavno pitanje.

1. Izići na izbore u 2. krugu ili ne ?

Odgovor ja "DA", jer u protivnom prepuštamo da drugi donesu odluku bez našeg sudjelovanja.

2. Kome dat svoj galas tj. koje je zlo manje, Josipović ili Bnadić ? Iako mi se u prvi mah činilo da su obojica nikakvi kandidati , kandidati bez programa, brzo sam postao svjestam da to i nije baš tako . Za Bandića ne znamo kakav će biti. Ali vjerujem da ne može biti gori od Josipovića. Za Josipovića pak i bez programa koji bi predli Mesić, Račan i Sanader kao glavni protagonisti.

Odgovr se, dakle, sam nameće : treba svoj glas dati Bandiću.

I, neka nam Bog pomogne !
Prijavi Administratoru
#47 Osnivanje nove strankeBoljunac 2009-12-31 16:29
Danas kad se dvije najveće stranke raspadaju stvaraju se prilike za osnivanje nove stranke. Hrvati su zbunjeni s postojećim političkim strankama koje nisu dosljedne sebi i koje sustavno iznevjeruju predizborna obećanja.

Da nam je sada jedan novi Franjo Tuđman ! Čovjek koji bi osjetio ovaj trenutak i kao prvu mjeru okupio sve čelnike postojećih razmrvljenih desnih stranaka i pokušao s njima (jer s kime će ?) pokrenuti nove procese.

Nažalost HDZ, sa svojom pasivnošću drži SDP-ovu stranu i postaje mi razumljiv naivni prijedlog notornog naivca Dražena Budiše koji zagocara koaliciju HDZ- i SDP-a.
Pa da nas HDZ i SDP udruženo pokore i ne daju nam disati najmanje u desetak idućih godina.
Prijavi Administratoru
#48 Što je najbolje za Domaju - sada?Pelitzer 2009-12-31 18:34
Sve je to već viđeno; to je dio hrvatske tradicije, da ne kažem usuda - zadnjih 40-tak godina sve dolazi s lijeve strane: 71. smo od komunističkih partizanskih glavešina Savke i Tripala , stvorili nacionalne idole; onda su koncem 80.-tih hrvatske kamiondžije lijepili na svoje kabine krupne postere staljiniste Šuvara( dragi Bože!) kao protutežu staljinistu Miloševiću ; onda 91. s Tuđmanom postižemo nezavisnost; slijedi tiha crvena kontrarevolucij a Račana; sada opet iz lijevog sokaka trebamo birati jednog Bandića! Glasovati za Bandića , ne znači izabrati Bandića , nego osujetiti sve one koji su zlo i izdaja Hrvatske: SDP, HNS, IDS, Milanović, Pusić, Josipović, Kajin .....
Prijavi Administratoru
#49 Gotovac & IranGuest 2009-12-31 19:32
1. Vlado Gotovac?
Ne razumijem koji je to «moral i odgovornost» imao taj Vlado Gotovac? Izdigli su ga kao žrtvu komunističkog progona (Goldšatjn mu nije pomogao dok su ga progonili,a poticao ga je na mržnju prema Hrvatskoj kada je Goldšatjnu trebalo), što je i bio, ali uvijek je bio i ostao jugosloven. Od malog komunističkog novinračeka i mrčikarte, postao je veliki političar, «orator». A zapravo je bio histerik, a histerija je posebno pogubna kada ju imaju muškarci koji nemaju maternice (hystera). Svi oni govori, posebno u saboru, su bili samo dijareja histeričnih nesklaponosti, posebno onaj pod prozorm Rašete. Kada je Rašo ćeo pucat, Vlado je pobjegao ko zec. Od poznatijih djela mu je bilo uništenje Matice hrvatske, a danas, kao i onoga drugog slinavog histetrika, Ivana Supeka, nitko se više ne sjeća. Jedino još u Agramu postoji Institut Vlado Gotovac, kojeg vodi SIMEONA SANDRIĆ, bivša časna sestra ŠIMA ŠANDRIĆ (to je tak prostački), i udovica velikog oratora.

2. USA je izabrala Josipovića i USA ne će prihvatii nikakav «tuđi» izbor. U zadnjih pola stoljeća srušili su ili ubili čitavu gomilu izabranih državnika, koji im nisu bili po ćudi. Kao što je Amerika dala Miloševiću «zeleno svjetlo» da sačuva Jugoslaviju, Veliku Srbiju, tako je i izabrala onu mračnu snjeguljicu, račana, i onih pet zlih patuljaka da razruši Hrvatsku. Hrvatska je od račanista doživjela teži poraz nego 45. Onda je još bilo nekakvog duha, danas nema ničega.
Što se tiče Tamnog Vilajeta (Bosna) tu se već jedno stoljeće ništa ne rješava i mnogima odgovara takvo stanje.

3. Ne znam po čemu sam ja isključiv ako kažem koju riječ da su USA teroristička i imperijalističk a sila koja je okupirala čitav svijet, i u zadnjih 50 godina ubila na desetke milijuna ljudi. Ne razumijem što bi to bila «Hrvatska od Aljaske do Hawaia», koliko ja znam Hrvatske nema ni u Zagrebu. «A upravo ta Hrvatska treba preuzeti glavnu ulogu u preoblikovanju "naše Hrvatske"... », znači, opet netko drugi treba preoblikovati «našu» Hrvatsku?

3. «Glede Afganistana i Irana, nije valjda kako mislite da je Saadam bio blagodat, da su talibani samo "vjerski fanatici" bez i te kako politizirane-kr iminalno-profit ne interesne pozadine, a da po "odlasku" šaha Reze Pahlavija i dolaskom Homeinija u Iranu cvatu ruže. Posebno zbog desetljetnog rata sa Irakom i milijuna poginulih!» Toliko zloće i gluposti nisam čuo još od vremena dok je bio živ orator Gotovac.

Ne zanm zašto mi poddmećete Sadama. Sadam mi je u svakom slučaju bio bliži i draži i od Mesića i Pusića i takovih, još ste zaboravili da je bio legitiman predsjednik, kojega je, osim toga, podržavala Amerika u ratu protiv Irana. Ni riječi ne kažete koliko je ljudi ubila Savak, tajna šahova policija. Toga hohštaplera brozovskog tipa i sina kaplara, uzdigla je teroristička Amerika do titula šaha. na kraju je od naroda dobio MAT. Računa se da je taj američki vazal pobio preko milijun Iranaca. Nije mu zaludu 1975. u Persopolisu gostovao zagorski šah s ličkom bukvom. Znači Iran optužujte zbog toga što ih je napao Irak? To isto govore srbi, da su hrvati krivi za ovaj posljenji rat.

A glede Irana reći ću vam ovo.
Iran ima neprekidnu civilizaciju u trajanju od 7000 godina. Oni, za razliku od Hrvata, imaju svoj jezik, imaju nekoliko povijest i kraljevstava, imaju književnost, osnivači su jedne od najvećih religija, zoroastrizam, izumili su dva kalendara, udarili su najveći pečat islamu, najvećoj civilizaciji koja je ikada postojala. Islamsku civilizaciju su srušili dlakavi, neoprani, smrdljivi i pinai europljani. Zašto nikada ne kažete što su vaši katolički križari radili po Bliskom istoku? Takove zločine povijest još nije i ne će zabilježiti. Križari su u Edessi (danas Urfa u Turskoj) naprost SKUHALI I PROŽDRLI SVE STANOVNIKE I to je vama katolička civilizacija.
Dalje, vama, hrvatima, jezik negiraju srpski čobani, oduzimaju vam tlo, ubijaju vas a vi vrtite krunice? Nisu križari vrtjeli krunice, oni su klal sred. Dalje, u parlamentu vam stoluju neprijatelji-če tnici, vlastita štampa vam se ruga i proglašava vas fašistima. Serete u gaće od pijanih slovenaca, svaki njonjo se izruguje od vas.
Dalje, u muzeju Jad vašem i Muzeju Holokausta u Vašingtonu nema Irana ni Iranaca, ali Hrvata ima: piše da ste pobili SAMO U JEDNOM LOGORU 700.000 SRBA I 40.000 ŽIDOVA. To je vaša stvarnost. I vi, Tučkaru, uzimate si pravo da podcjenjujete Iran i Irance, islam samo zato jer je to «trend»? I onda niste kao Josipović?
Tko vam daje pravo da bilo koga podcjenjujete. To u Bosni, ponašanje Bošnjaka prema Hrvatima, nema nikakve veze s islamom, oni su četnici. Hrvati su slabi i ti izgubljeni Bošnjaci, i u vremenu i u prostoru, ne usude se nikoga, osim Hrvata, napadati. A da politika u Agramu stisne Bošnjake, da im zatvori luku Ploče i pošalje ih u Srbiju, priča bi bila drugačija.
Znadete me pravo naljutiti?

Ova vam pjeva vaš veliki pjesnik Ivan Kovačić

Ivan Goran Kovačić

“Mrzimo vas”
(Objavljeno u Građi za kulturno-ujetni čki rad iz 1943. godine)


Mrzimo vas, hulje,
Mrzimo, krvnici,
Vi, pljačkaške rulje!
U majčinoj klici
Kunu vašu djecu
utrobe svih žena.

Naše ljute guje
Kroz kost će vam gmizat,
Pobješnjele kuje
Crijeva će vam lizat
Muhe zukavice i smrdljivi crvi
Osvetu će množit
u crnoj vam krvi.

Srcem bismo jeli
Pogano vam meso,
na lešine sjeli
I kliktali bijesno,
Smrdežima vašim punili bi pluća
Za pobjede nove, nova nadahnuća.


Evo što piše P. Bayle, Dictionnaire historique et critique, I-IV, Basel 1741, III, p. 265.

I Maomettani, secondo i principi della loro fede, sono obbligati ad impiegare la violenza per abbattere le altre religioni; e ciò nonostante essi le tollerano da svariati secoli. I cristiani non hanno ricevuto altro ordine che quello di predicare ed istruire; e ciò nonostante da tempo immemore essi sterminano col ferro e col fuoco quelli che non appartengono alla loro religione.
Prijevod: «Muhamedanci, prema pravilima svoje vjere, su obvezani uporabiti silu da sruše tuđe religije; i UNATOČ TOMU (povećana slova su moja), oni ih (različite religije, nap. moja) toleriraju stoljećima. Kršćani su primili samo odredbu da propovijedaju i podučavaju; i UNATOČ TOMU (povećana slova su moja) od najstarijih vremena ognjem i mačem uništavaju one koji ne pripadaju njihovoj religiji».
Prijavi Administratoru
#50 Koji je pravi smjer ?Boljunac 2010-01-01 20:17
Citat Boljunac:
DocMaric :

"U grupu ljudi koji pretendiraju biti u vodstvu naroda i države moraju biti ugrađeni principi demokracije, osobne odgovornosti, i najvažnije: kaznene odgovornosti, za djela koje vođa ili vodstvo napravi protiv naroda, države i zakona, koji su bili na snazi kada su vođe i vodstva preuzeli uloge, ili koje su oni sami kreirali nakon preuzimanja vlasti. Sigurno je da ovaj prostor nije dovoljan za obradu ove teme, ali je naivno vjerovati da jedinka, bez obzira na snagu ličnih ambicija, može voditi narodne poslove bezgriješno. "

I još DocMaric:

"Ako će mi uredništvo hakave-a omogućiti objavu na ovom portalu, spreman sam napisati i objelodaniti svoje viđenje što i kako je moguće pomoći Republici Hrvatskoj. Ovdje mislim decidirano napisati DEMOKRATSKI ustroj nove političke stranke. Sigurno je da su HDZ i SDP nastale po uzoru na KPJ, i zato imamo to što imamo. Za sve današnje probleme u Hrvatskoj (polu)državi mirne duše se može pripisati KPJ i njenom vođi od ilegalnog uzurpiranja vlasti unutar CK KPJ protiv (ili uz odobrenje) Kominterne. Vrijeme je pomaknuti se za jedno cijelo stoljeće unaprijed. "

Gospodin DocNaric je dobro istaknuo što bi trebalo učiniti u Hrvatskoj glede ugradnje demokracije, osobne odgovornosti i organizacije nasuprot neke karizmatske jedinke. I istaknuo je svoju spremnost objelodaniti "svoje viđenje što i kako je moguće pomoći Republici Hrvatskoj" .

Osbno se već više godina, za svoju dušu, bavim tim pitanjima. O tome sam bio objavio seriju članaka u tjedniku "Fokus" koji se u međuvremenu ugasio. Niti jedne jedine reakcije nije bilo na moje viđenje stvari.

To me nije obeshrabrilo, jer misliti o Hrvatskoj jučer, danas i sutra je nešto što je u meni i ne može biti drugačije.

Dakle, o hrvatskom jučer ovdje ne ćemo sada pisati, Treba dijagnosticirati današnju bolest Hrvatske i utvrditi kako je ozdraviti.

Temeljna "bolest"današnje Hrvatske sastoji se u odvojenosti političke "elite" koja je raspređena u političkim strankama i u dominantnim medijima od narodam biračkog tijela. Imamo u doslovnom smislu riječi partitikraciju, vlast političkih stranaka koje su neodgovorne prema biračkom tijelu,

Je, to je nasljeđe komunizma, ali ono se održava ne samo zbog zaostale, nedemokratske svijesti ljudi i stranačke "elite" nego i zbog nedemokratskog političkog sustava zabetoniranog postojećim Ustavom i zakonima prvenstveno izbornim zakonodavstvom.

Rekao bih da je u tijeku proces preslagivanja političkih stranaka u Hrvatskoj.

Možda su to tek naznake tog procesa, ali vidimo da je HDZ u rastakanju.

SDP se, također, raspada s istupanjem iz stranke Bandića i najavljenog Pančićeva istupanja.

Ostale su stranke po svojoj naravi ili po podrškama koje uživaju u biračkom tijelu - reginalne stranke.

I imamo manjinske stranke koje, slabljenjem dviju spomenutih općenacionalnih stranaka. sve više postaju ključne pri forniranju hrvatske vlade. Postali smo taoci tzv. nacionalnih manjina. Takozvanih velim zato jer je pojam nacinalnih manjina u sebi proturječan. Postoje jezične, etničke ili narodnosne, religijske i sl. manjine, ali nacija u jednoj državi je samo jedna i nju čine svi državljani dotične države: etnički većinski narod i etničke manjine. Nacija je drugo ime za ono što se podrazumjeva pod pojmom politički narod i obuhvaća sve državljane određene države.

Kad se to ima na umu tada postaje bjelodano da nam je i naš Ustav u sebi proturječan. To se ponajbolje vidi pri određenju hrvatske države u Izvorišnim osnovama.

Prije nego se išta učini treba odrediti neka polazišta.

1. Nužno je iz temelja izmijeniti političku scenu u Hrvatskoj: u političkim strankama treba uspostaviti njihovo unutarnje demokratsko ustrojstvo i transparentno finaciranje;

2. Izborni zakon za Sabor treba izmijeniti tako da se uspostavi ravnoteža moći između političkih stranka i biračkog tijela. Kako ? Tako da se 50 % sabornika bira neposredno u malim izbornim jedinicama po većinskom načelu, a drugih 50 % uz posredstvo kandidatskih lista političkih stranaka, s time da obvezatno cijela Hrvatska bude jedna izborna jedinica, a izbor bi se obavljao po proporcionalnom načelu.

3. Treba riješiti pitanje tko će biti taj tko će biti spiritus movens cijeloga procesa. Tko će biti pokretač "revolucije" ? I na koga će se pokretač osloniti, koje društvene slojeve se može okupiti, aktivirati i na njih računati kao na svoju izbornu osnovu.

Na pitanje koji je uzrok neuspjeha na netom provedenim izborima "desnih" predsjedničkih kandidata, odgovor treba potražiti u nesposobnosti glavnih aktera na desnici da se slože oko jednog kandidata.

Kad sam jednome od njih predložio da odustane od svoje kandidature u korist Tuđmana, odbio je uz obrazloženje: " Stoga ne želim ni sebe niti osobe koje mi vjeruju iznova stavljati u položaj žrtve vlastitih zabluda." Eto, i nehotice je postao i on sam kao i osobe koje su mu vjerovale - žrtva vlastite zablude.

Eto, i ja sam spreman uključiti se u razmatranje pitanja koja se nameću glede hrvatskog sutra.


Pišem, mišpljenju moje malenkosti, o bitnim stvarima hrvatske budućnosti i štogod napišem sve ostaje bez odjeka. Ili pišem gluparije ili je pak naša kulturna i politička javnost uškopljena ili u tolikoj mjeri začahurena da nije kadra niti reći da su te moje misli nesuvisle zbog toga i toga. Ništa, samo muk,

Pisao sam kao nitko o jednom od ponajvećih hrvatskih promašaja. O projektu pelješkog mosta. Taj su projekt kao zlatni rudnik progurali političko-građe vinski lobi. Zasoili ga obiljem domoljubnog prenemaganja i vrli domoljubi su glatko progutalki udicu. Pogotovo kulturnjaci.

Na moje argumentirani kritike toga projekta odgovr je bio gromoglasni - muk.

Napadamo političare s pravom. Ali, to su oni koje smo mi izabrali i koje mi biramo.
Prijavi Administratoru
#51 BoljunacDocMaric 2010-01-02 03:16
Prvo svega morate shvatiti da sam ja sest (6) sati vremenski poslije vas u centralnoj Europi. Dakle, kad bi stalno gledao u internet, kasnio bih najmanje 6 sati.
Vi imate dobrih obzervacija, koje su za diviti se. treba ih pretvoriti u ucinkoviti sadrzaj u politickom polju.
Imate moju privatnu e-mail adresu pa se javite. Vec dugoo sam je objavio: . Ja uvijek procitam privatnu postu, pa onda otvorim druge stvari, a hakave.org ne otvaram svakii dan. Ja se javljam i na amac-rb portalu.
Aakoo mognem, prenijeti cu zadnji napis na ovaj portal.

Javite se privatno, molim lijepo.
Prijavi Administratoru
#52 S portala amac-rbDocMaric 2010-01-02 03:46
-----Original Message-----
From:
To:
Sent: Fri, Jan 1, 2010 6:09 pm
Subject: Fwd: Bandić je bolji od Mesića!


Posmrtna pripomoc je Korupcijski plan po kome je Josipovic povecao svoje bogatstvo na pet stanova i jos kojesta.
Steta da je Nenad Piskac to propustio istaci. Naime, Nenad zna da je to Josipovica grijeh, ali sam uvjeren da ima citatelja ovoga portala koji to ne znadu. Bilo bi pozeljno da netko s detaljima ove Josipoviceve korupcije prikaze cijelu stvar i na ovom portalu.
U mojoj blizini zivi uspjesan hrvatski skladatelj i celista, gosp. Drago Kuharec, cije se kompozicije izvode po festivalima diljem Amerike. On je htio 1997. upisati se u Drustvo (ili savez) skladatelja Hrvatske, ciji ured je bio u Berislavicevoj u Zagrebu, i tamo je nasao Ivu Josipovica. Kada mu se predstavio i objasnio razloge svoga posjeta, Josipovic je bio toliko neugodan i hladan (nema smisla ovdje navoditi rijeci koje su upotrebljene) da je gosp. DK napustio ured i vise nije htio razgovarati s predsjednikom skladatelja Hrvatske. Dakle, taj "ugladjeni Europejac" bio je toliko odbojan prema jednom uspjesnom hrvatskom iseljeniku, da mu je prakticki onemogucio clanstvo u tom (vjerojatno) prestiznom klubu skladatelja. To nam pokazuje da je ta "europejska crta" kandidata Josipovica daleko ispod pozeljnog nivoa, i da on ne brine za suradnju raseljene i domovinske Hrvatske. S pravom se pitamo kakve ce nam sve neugodnosti donijeti njegova "ugladjena englestina"?
Kad ja vidim Josipovicevu sliku, ja se samo pitam tko mu je skinuo hitlerovsku kapu s te glave - nazi look alike!
U usporedbi s "Bandicevim kopanjem nosa", Josipovicevo ponasanje prema emigrantima je neoprostivo!
Kad zasjedne na Pantovcak, Bandic ce valjda imati pamucnu maramicu za brisanje nosa!





-----Original Message-----
From: damir borovcak
To: Hrvatskim prijateljima u domovini i svijetu
Sent: Fri, Jan 1, 2010 5:51 am
Subject: Bandić je bolji od Mesića!


Hrvatsko slovo, 1. siječnja 2010.

Nenad Piskač
Bandić je bolji od Mesića!

Josipovićev program je klonirani Mesićev program od prije deset godina

Višestranački i medijski negativizam prema Bandiću mogao bi proizvesti suprotan učinak od očekivanja laboratorijskih eksperimenata


Većina je odlučila dati manjini priliku da odluči o rezultatu prvog kruga predsjedničkih izbora. U toj kombinaciji lošije prolaze temeljne nacionalne teme. S većom apstinencijom biračkoga tijela uvećavaju se šanse hrvatske manjine, koja se drži logike – što slabija nacionalna država, to bolje. Statistika kaže kako je četrdeset i četiri posto birača raspoređeno na 12 kandidata. Pedeset i šest posto birača nije izašlo na birališta. Izrazito slab odziv birača zabilježen je u onim županijama koje su najviše stradale u velikosrpskoj agresiji. U njih je prevladao osjećaj nemoći da se na izborima može nešto promijeniti. Disciplinirana manjina morala je samo izaći na birališta i pokupiti ono što su im servirali mediji i stranačke kuhinje. Kampanja je u prvom krugu barem što se tiče medijske obrade bila nepravedna. Mediji su odigrali ključnu ulogu samim time što su potisnuli sadržajnu kampanju i isticali formu i favorizirali pet – šest kandidata i time onemogućili fer utakmicu. Stvorio se virtualni dojam o tome kako zapravo Mesićeva politika nema alternativu. Zato su nezavisni kandidati koji su nudili alternativu, a koju je najbolje artikulirao Miroslav Tuđman - po osvojenim glasovima prvi među šest diskriminiranih kandidata, potisnuti u drugi plan. S obzirom na te čimbenike u predizbornoj igri, izbori su bili na rubu regularnost budući da svi kandidati nisu jednako tretirani. S obzirom na očekivani rezultat, europromatrači izbora, kao ni famozni GONG, nisu imali gotovo nikakvih primjedaba na tijek izbora.
Favoriziranje poželjnih kandidata o kojima zapravo nismo ništa bitnoga saznali na temelju čega bismo mogli formirati svoj izbor ili neizbor, dovelo je do dezorijentacije i rasipanja glasova, koje je potaknuo i veliki broj predsjedničkih kandidata. Medijsko favoriziranje i dezorijentacija proizveli su i pedeset i šest posto apstinenata. Eliminacija većine biračkoga tijela pobjeda je politike kontinuiteta, također izabrane manjinom. Medijsko favoriziranje, proizvodnja dezorijentacije i apstinencija uvod su za novi val malodušja. Unatoč tome pedeset posto glasova prvoga kruga odnijeli su nezavisni kandidati.
Izborni rezultati prvog kruga rezultat su zbroja medijskog favoriziranja u kombinaciji s uloženim novcem. Od onih 44 posto birača, 32 posto glasovalo je za Josipovića. Drugi je Bandić, iako je puno toga učinjeno ne bi li se na drugoj poziciji pronašla Pusićka. Zato što se to nije dogodilo, Bandiću treba skinuti kapu. Dakle, moglo je biti i puno gore. Na eventualnim prijevremenim parlamentarnim izborima, o kojima se sve češće govori, oporba računa na pobjedu i formiranje vlade s Pusićkom na čelu i Josipovićem na Pantovčaku. Dodajmo tome i najavljene promjene Ustava i vidjet ćemo kako bi se u toj konstelaciji snaga otvorila sva vrata prema novoj jugotvorevini temeljenoj na komunističko-če tničkom antifašizmu i haaškoj pravdi.
Preostala su dva kandidata. Stranke su, izravno i neizravno, u drugom krugu odlučile poduprijeti Josipovića. Josipović je i u drugom krugu medijski mažen poput kućnoga ljubimca. Bandiću imputiraju korupciju, no kad je riječ o stranačkim kandidatima onda se korupcija ne spominje, a Posmrtna pripomoć zaboravlja. Bandiću kažu kako njegov program nema veze s predsjedničkim ovlastima. Josipovićev demagoški program "nove pravednosti" također je nespojiv s predsjedničkim ovlastima, no to nitko ne spominje. Bude li se i dalje provodilo medijsko favoriziranje Josipovića i proizvodio višestranački negativizam prema Bandiću, moglo bi se dogoditi da efekt bude suprotan očekivanjima laboratorijskih eksperimenata.
Bandić ne odustaje od slogana – idemo raditi. Josipović jaše na "pretvorbi i privatizaciji" na kojoj je prije deset godina demagoški jahao i Mesić. Ne čudi da i on podupire Josipovića. Budu li se, međutim, u drugom krugu otvorila prava pitanja, kao što su Haag, pokornost hrvatske politike, Zapadni Balkan, dužničko ropstvo ili opće stanje države i nacije, napuhani Josipovićev balon mogao bi puknuti prije negoli Bandićeva tvrdoglava upornost, uz pomoć koje može usavršiti engleski, kako bi zadovoljio enciklopedijsko znanje poliglota Mesića. Kad se već i on uključio u sotoniziranje jednoga kandidata, onda treba reći: Bandić bi bio za većinu hrvatskih građana bolji i pravedniji predsjednik od Mesića, a Josipovićev je program klonirana Mesićeva kampanja od prije deset godina. Obje su usklađene s ciljevima manjine, na koju je upozoravao prvi predsjednik, sklone zapadnobalkansk im integracijama i haaškoj interpretaciji novije hrvatske povijesti. Osobno, kad sam u dilemi, uvijek mi pomogne aktualni predsjednik – za ono za što se on zalaže, ja sam već godinama protiv.
Što više birača izađe na izbore Bandićeve šanse za pobjedu su veće.

Nenad Piskač
Hrvatsko slovo, 1. siječnja 2010.
Prijavi Administratoru
#53 Perfidija na djeluBoljunac 2010-01-03 10:01
T-portal ima dva naslova tema:

1. Ivo u noćni klub, a Bandić završio u bolnici

2. Bandić dva sata sastančio s Bozanićem.

Je li potrebno objašnjenje ?

Da "završiti u bolnici" ne znači posjetiti bolesnike ili rodilje nego biti bolestan ? Jedan je bolesnik, a drugi zdrav kao drijen i može si priuštiti noćni klub ?

Da "sastančenje" ne znači zdravu raspravu nego isprazni bubitak vremena ?
Prijavi Administratoru

Budući da je trenutačno dopušteno komentiranje samo registriranim korisnicima, molimo sve one koji žele komentirati da se, ako već nisu, najprije registriraju na Portalu kako bi dobili svoje korisničko ime zaštićeno lozinkom. Tri jednostavna koraka za registraciju objašnjena su ovdje, a u slučaju poteškoća dovoljno je javiti se Administratoru.

Zadnji komentari

Najave

30. svibnja - Misa za poginule branitelje na Medvedgradu 30. svibnja - Misa za poginule branitelje na Medvedgradu Povodom ustanovljenja prvog višestranački izabranog Hrvatskog Državnog Sabora i nekadašnjeg Dana Hrvatske Državnosti te dana branitelja grada Zagreba, u srijedu... Više...

Tko je na vezi?

  • Fiery
  • 1 korisnik
  • 87 gostiju

Uvjeti korištenja

Portal HKV-a

Izvorni prilozi objavljeni na ovom portalu mogu se slobodno preuzeti uz navođenje imena autora, odnosno izvora.

Licenca GNU

Naša udruga

Hrvatsko kulturno vijeće

HKV djeluje od 2006. i nezavisna je udruga građana s više od 1300 članova, mahom hrvatskih intelektualaca.

Kontakti

Stranice članova

Učlani se i predstavi

Članovi naše udruge ugledni su intelektualci, umjetnici, književnici, političari, novinari, poslovni ljudi i studenti. Predstavite se i vi!

Članovi

Izbor publikacija

Izaberi, pročitaj, preporuči

U pripremi imamo cijeli niz zanimljivih publikacija koje će se moći naručiti preko Portala. Rado ćemo poslušati i vaše preporuke.

Trenutna ponuda

Prijava na Portal