Nije problem u antifašizmu već u masovnim zločinima hrvatskih komunista činjenima u ime antifašizma

komunizamU subotu, 29. siječnja 2011. sastali su se preživjeli hrvatski partizani i njihovi današnji sljedbenici, te zajedno s aktualnim predsjednikom Države, predsjednikom Sabora i gradonačelnikom Zagreba, lamentirali u skladu sa svojom ideologijom, moralom i osjećajem za povijesnu i ljudsku odgovornost. Pada u oči kako su komunisti, bivši i sadašnji, prisvojili antifašizam, kao nešto što samo njima pripada. Oni su jedini antifašisti, baštinici njegove istine, a svi ostali su, ili fašisti, ili kontrarevolucija. Za takvo prisvajanje ne postoji povijesno opravdanje. Antifašizam pripada svim demokratski opredijeljenim građanima Hrvatske, koji su tijekom Drugog svjetskog rata, ne zbog staljinizma kao naši komunisti, već zbog slobode, demokracije i potpune nacionalne suverenosti, ustali protiv ustaškog režima i Centralnih sila, za jednu novu i drugačiju Hrvatsku.

Antifašizam u Istri čak i nema puno veze s komunistima. Početkom Drugog svjetskog rata naši su komunisti bili staljinisti i Staljin je za njih bio više od Boga. U njega su se zaklinjali, u njega vjerovali, njegove direktive slušali. Njegove zločine prikrivali. Stoga za svakoga razumnog čovjeka staljinizam i antifašizam ne mogu biti istoznačnice. Prisvajanjem antifašizma naši subnorci nastavljaju falsificiranje povijesti ozakonjeno za vrijem Titove Jugoslavije.

Da tome skupu nije nazočio Predsjednik, on bi prošao onako kako i zaslužuje. Budući se Predsjednik složio s komunističkom nostalgijom pa ju čak i ojačao svojim osobnim idejama, to postaje problem za sve demokratski opredijeljene građane RH. Kako je izvijestio naš tisak, Predsjednik je na tome sastanku u Starogradskoj vijećnici zanosno uskliknuo: «Vratio bih Zagrebu ulicu 8. maj!»

Novinar Stjepan Marković je 30. siječnja 2011. izvijestio o pobjedničkom nastupu druga Predsjednika:

«Josipović je kazao kako su antifašisti svrstali Hrvatsku na stranu pobjednika u Drugom svjetskom ratu i time opstanak Hrvata».

Ova bi tvrdnja bila točna, kada se antifašistima ne smatrali isključivo komunisti.

Novinar nastavlja:

Ivo Josipović«Josipović je govorio na svečanoj akademiji povodom 70. obljetnica ustanka, antifašističke borbe i pobjede nad fašizmom, 67. obljetnica osnivanja 10. zagrebačkog korpusa i 66. godina oslobođenja Zagreba.

Kad bih kao predsjednik imao izvršnih ovlasti, kojih nemam, na svakoj bi razini bilo prepoznato da je antifašizam otac našeg Domovinskog rata. Obnovio bih porušene spomenike, od kojih su neki iznimno važna umjetnička djela, a u Zagreb bih ponovno vratio Ulicu 8. maja, jer je to važan datum za hrvatsku povijest, dan kada je Zagreb definitivno raskrstio s pronacističkom vlašću koja je tada vladala u dijelu Hrvatske – kazao je predsjednik Ivo Josipović.

Josipović je izrazio žalost što se umanjuje važnost antifašizma dodavši kako su antifašisti svrstali Hrvatsku na stranu pobjednika čime je omogućen opstanak Hrvata i stvaranje Hrvatske države.

Okupljenima se obratio i Luka Bebić, predsjednik Sabora, koji je kazao kako su antifašisti osvijetlili obraz hrvatskom narodu. Bebić je podsjetio da je prvi vojni odred u okupiranoj Europi bio osnovan 22. lipnja 1941. u šumi Brezovica pokraj Siska. On je taj ustanak povezao s Domovinskim ratom za kojeg je kazao da je bio svojevrsni nastavka protiv sofisticiranog fašizma.

Potpredsjednik Saveza antifašističkih boraca Hrvatske Josip Skupnjak rekao je kako je Zagreb već uoči rata bio mjesto velikih priprema zemlje za borbu protiv fašizma. Svaki peti građanin Zagreba sudjelovao je toj borbi, dodao je.

Zagrebački gradonačelnik Milan Bandić, u ime suorganizatora, rekao je kako su se i hrvatski antifašisti i hrvatski branitelji svrstali na pravu stranu te se žrtvovali za naše zajedničke ciljeve.

Akademiju koja se održava po peti put organizirao je Savez antifašističkih boraca u Starogradskoj vijećnici».

Ovakve izjave političara koji bi nakon izbora trebao zatomiti svoja uzavrela ideološka uvjerenja i reagirati hladno i odgovorno kao Predsjednik svih građana RH, s tog su moralnog i demokratskog aspekta skandalozne. One produbljuju podjele na starim crtama: ustaše-partizani. Josipović ne nastupa kao demokrat već kao komunist, dakle kao lider oporbe. Pri tome prešućuje povijesnu istinu da su Komunisti i SUBNOR-ci koje on naziva antifašistima, u ime antifašizma učinili slijedeća nasilja i zlodjela:

Zabranili su višestranačje kao temelj demokracije,

Uspostavili su jednopartijski sistem s apsolutnom i bespogovornom dominacijom KPJ, kao ateističke, nasilničke i povijesno gledajući, zločinačke udruge.

Andrija HebrangProgonili su svaki oporbeni nastup, koristeći se sustavom represije i sudstva, poglavito se oslanjajući na specijalnu zločinačku tajnu policiju UDB-u, u kojoj su djelovali plaćeni ubojice, beskrupulozni tipovi, nacionalno odnarođeni, bez vjere, morala i ljudskosti, jednostavno dresirane mašine za ubijanje po naređenju KPJ,

Okrutno su kažnjavali neistomišljenike, što je uključivalo i mučenje,

Izvršili su genocid nad hrvatskim građanskim staležom,

Izvršili su genocid na cijelom njemačkom nacionalnom manjinom,

Uveli su kažnjavanje djece, čak maloljetne, i obitelji političkih neistomišljenika,

Izvršili su klerocid nas staležom svećenika, redovnika i redovnica,

Progonili su slobodnomisleće umjetnike, književnike, sportaše, a poglavito novinare, posebno hrvatske,

Provodili su ideološki monizam, veličajući Marksizam kao ideologiju, kroz tzv. «diktaturu proletarijata», «radničku klasu», etc,

Uništili su privatnu svojinu, a vlasnike progonili i ubijali kao narodne neprijatelje, nametali kolektivizaciju seoskih imanja i tzv. «eksproprijaciju eksproprijatora», čineći pri tome zlodjela.

Nisu poštivali ljudsko pravo na slobodno mišljenje i udruživanje,

Uništili su slobodu sudske vlasti, podređujući tu vlast politici KPJ,

Uništili su slobodu tiska i medijskog govora,

Borili su se protiv hrvatske suverenosti, a za Jugoslaviju, a na nacionalnoj razini gušili su pravo na slobodu narodnosnog identiteta, u korist nasilne asimilacije u novi nad-etnos: Jugoslaveni

Zabranili su Hrvatima da svoj materinski jezik nazivaju njegovim narodnim imenom, a oni koji su to činili bili su hapšeni i bacani u logore, pod optužbom da su «hrvatski nacionalisti», «neprijatelji radničke klase», «neprijatelji socijalističke revolucije», etc,

Vršili su nasilje nad poviješću, lažnim prikazivanjem povijesnoga razvitka prema nametnutoj ideologiji tzv. dijalektičkog materijalizma,

Potencirali su jugoslavenski šovinizam u svim sferama života,

Vršili su etničko nasilje u odgojno-obrazovnim ustanovama i vojsci,

Gušili su društvene znanosti, ukoliko je u njima bilo riječi o Hrvatima, njihovoj povijesti, etnicitetu, narodnim pravicama, Državi, jeziku, kulturi, etc.

Borili su s protiv Crkve, a vjeru su proglasili «opijumom za narod»,

Borili su se za Jugoslaviju, a protiv suverene Republike Hrvatske. Vjerovali su da je ta nasilnička i velikosrpska zbilja idealno mjesto za Hrvate, uključujući sve logore i zatvore, sve Jazovke i Hude jame.

Naredili su ubijanje Hrvata u dijaspori.

Nakon sloma Hrvatskog proljeća svi su vodeći studenti i demokratski opredijeljeni ljudi bili bačeni u zatvore, a oko 30000 ljudi izbačeno s posla, izbjeglo u inozemstvo i na druge načine onemogućeno u socijalnoj promociji.

Da ne nabrajamo dalje, a moglo bi se, nažalost!

Dakle, u ime antifašizma uspostavljen je društveni poredak koji se temeljio na zločinu, totalitarizmu i uništavanju antifašističkih demokratskih stečevina Zapada. Mogu li se svi učinjeni zločini nazivati antifašizmom? Ne mogu, jer bi se tada antifašizam poistovjetio sa zločinima i totalitarizmom.

Treba poštivati antifašizam kao povijesnu činjenicu, ali svaki razuman i dobronamjeran čovjek mora razlikovati antifašizam kao dio antihitlerovske koalicije, od onoga što su jugo-komunisti učinili u ime tog antifašizma. Oni bi danas željeli da im se priznaju zasluge, a da se zaborave zločini. A već 1944. u zauzetom Dubrovniku poubijali su bez suda sve vodeće intelektualce i svećenike i zakopali ih na otočiću Daksi, a potom zabranili rodbini posjet grobovima i uopće njihovo spominjanje u javnosti. Godine 1945.-1948. u na kolonama smrti, tzv. Križnim putovima, poubijali su na stotine tisuća zatočenih vojnika, civila, žena, staraca i djece, bez suđenja, i ako je rat završio! Što je to, ako ne zločin?

Podsjećam na riječi književnika i slikara Mire Glavurtića (Hrvata iz Boke kotorske koji je živio u Beogradu, a onda morao odande pobjeći 1991. u Zagreb), objavljene u jednome zagrebačkom list, u srijedu, 17. studenoga 2010. godine.

«(...)

Čega se sjećate iz djetinjstva; rata, poraća, Informbiroa?

Sjećam se svega, a najviše se sjećam leševa koje su proizvodili komunisti. Prvo što sam vidio kada su komunisti došli na vlast bilo je klanje.

Komunisti su klali? Učili smo da su to radili samo ustaše i četnici.

Komunisti su bili najveći koljači u povijesti. I nisu samo klali nego su i nabijali na kolac i pekli žive ljude. O tome su knjige napisane.

Treba li govoriti o takvoj prošlosti?

Da se ne govori o toj prošlosti žele oni koji su stvarali tu zločinačku prošlost. Zbog žrtava nužno je o njoj govoriti, to je dužnost svih onih koji ne žele da se ponovi takva prošlost.

Jeste li tada čuli za Bleiburg?

Naravno da sam čuo. Samo u Crnoj Gori mi to nismo zvali Bleiburg nego Zidani Most.

Vi ste dakle znali više nego što se znalo u Hrvatskoj?

U Hrvatskoj su o tome šutjeli mnogi koji su to znali.

Je li strah bio razlog?

Da. Jedan od efekata logora je šutnja, strah. Hrvati se boje svoje sjene, oni su kukavice (...).

Naša i svjetska javnost mora znati da su Hrvati sudjelovali u antifašističkoj borbe, ne kao komunisti-staljinisti i crveni teroristi koji su čekali Staljinove direktive iz Moskve, već kao demokratski odgojeni građani u duhu učenja Stjepana Radića. Dio hrvatskoga naroda nije prihvatio ustaški režim, ne zbog toga što je mrzio svoju Državu, već zbog toga što nije prihvaćao ovisnost o Hitleru, jer je nacizam bio protu-kršćanska i neljudska ideologija. Na to je višekratno upozoravao najviši moralni autoritet toga vremena, Nadbiskup Zagrebački, dr. Alojzije Stepinac. Ovakva se ideologija nije mogla prihvatiti, pa makar se mahalo nacionalnim zastavama. Taj dio naroda izabrao je partizane, vjerujući da se oni bore za nacionalnu slobodu, pravdu, vjeru i demokraciju, a ne za novo porobljavanje, teror i masivne zločine.

Vlatko MačekTragedija hrvatskoga naroda bila je u tome što tadašnji neosporni narodni lider, Vladko Maček, nije bio dalekovidan političar i odvažan muž koji bi postao vođa antifašističkog pokreta. Ako je ostarjeli Nazor mogao u šumu, mogao je i Maček. Umjesto toga on je mudrovao: «Kad se kojni ričeju i ždrebići dobiju po glavi», odnosno «Dok se veliki tuku, malima je mjesto pod stolom!» Ljudi su se pridružili onima koji su poveli borbu, misleći da je riječ o iskrenim i časnim političarima. Ogromna većina hrvatskih partizana nisu bili komunisti, već rimokatolici, HSS-ovci, seljaci, slobodoljubivi ljudi. KPH je bila patuljasta stranka, s lukavim vodstvom, ekspozitura Staljinove Internacionale. To što su se daleko brojnijim ne-komunistima, komunisti nametnuli kao komesari, a potom i kao vlast, te narodnu borbu za demokraciju pretvorili u komunističku revoluciju, znači da su ih prevarili, zloporabili, a zatim odbacili.

Umjesto demokracije dobili su komunizam i državni teror. Zar nije sudbina Andrije Hebranga dovoljno transparentna za takav zaključak. Hrvatski se narod kroz antifašističku borbu doista našao na strani sila pobjednica. Zasluženo. No, što je dobio kao priznanje? Čime je taj narod nagrađen zbog svoje antifašističke borbe? Jazovke, križne putove, Hude jame, teror! Je li to pravedna nagrada? Tito i njegova klika svojom su diplomatskom promidžbom učinili da svijet ne sazna istinu. Hrvatski su mu komunisti u tome pomagali. Europski ljevičari s ushićenjem su prihvaćali Tita i sve što je tumačila njegova propagandna mašinerija. Oni to čine i danas. Koji, čak i danas, od političara u EU uopće znade koliko je Hrvata bilo u NOB-u? Mnogi niti ne znaju da su Hrvati sudjelovali u antifašizmu, već, zahvaljujući titoističkoj propagandi vjeruju kako su svi, en mass, bili fašisti. I prema nama se odnose kao prema fašistima, u najmanju ruku, kao da su se kod nas rodili Quisling i Adolf Hitler! Čitajte polemiku Franje Tuđmana i Ernsta Blocha!

Mesić u ime antifašizma tretira zločine komunista kao opravdanu osvetu. Čak napada ministra Karamarka što je izašao s idejom da se sudi i za zločine učinjene nakon Drugog svjetskog rata. Po njemu komunisti su anđeli i nadljudi, a ustaše i domobrani su bijesne životinje koje je trebalo istrijebiti, zajedno s njihovim obiteljima. Komunistički su zločini opravdani, a ustaški neopravdani. Komunističke grobove treba pretvarati u mjesta slave, a ustaške treba preoravati. Što je to, ako ne staljinizam? Josipović veliča partizansku crvenu petokraku! Pa gdje ti ljudi žive? U Sjevernoj Koreji ili Hrvatskoj koja želi ući u zajednicu sa zapadnoeuropskim ne-komunističkim državama? Zašto u Berlinu nije zapjevao gospođi Merkel čuveni partizansku pjesmu: «Nosim kapu sa tri roga i borim se protiv Boga»! s titovkom na glavi? Ondje je glumio europolitičara i demokratu, a kod kuće slavi komunističku revoluciju! Ljudi moji, Berlinski zid u nečijim glavama još nije srušen! Srušen je, crveni naši Drugovi, srušen, i nema povratka na staro. Vaša je komunistička ideologija izazvala krvave ratove i stoga prestanite brusiti mačeve za nova krvoprolića! Inače će netko imati snage i pozvati vas na odgovornost. Kao pobornici zla pred poviješću ste već osuđeni!

Bože moj, što je ostalo od plemenite ideju pomirbe koju je tako snažno zagovarao pokojni Predsjednik Tuđman? (Imam pravo na ovakvu spoznaju i na osnovu obiteljskog kurikula).

Dakle, antifašizam da, komunistički zločini ne!

Tko je u ime antifašizma činio zločine i nasilja, taj nije antifašist, već zločinac i nasilnik! Ne može se kazati: on je činio zločine zbog osvete, a osveta je prihvatljiva i opravdana i njoj ne treba pravna država. To je srpska narodna lozina: «Tko se ne osveti – taj se ne posveti»!

Onaj tko takve slavi, isti je kao i oni.

Ako to predsjednik Josipović ne shvaća, a očito, na žalost, ne shvaća, onda on još uvijek živi u jugo-komunističkim maglama. Stoga ne čudi što je izjavio kako želi učiniti Hrvatsku crvenom. Sada želi prijeći s riječi na djela. Pitanje je koliko je takva petrificirana politička svijest komparabilna sa suvremenim demokratskim ustrojem Europe? Ako ta njegova želja eskalira, to će značiti povratak ideološkog monizma, a tada se tome zlosilju treba na odgovarajući način suprotstaviti.

Đuro Vidmarović

KOMENTARI ČITATELJA 

#1 antifašizam=N.W .O.henok 2011-02-09 19:21
antifašizam, bilo zapadni, bilo komunistički,
je borba protiv nacionalnih država,
a za uspostavu novog svjetskog poretka

zar to još nije jasno kad vidimo
kakvu politiku promoviraju pobjednici ww2 i danas?

zar je Engleska nacionalna država Engleza?
ili Francuska - država Francuza?
(kad je tamo najčešće ime novorođenog djeteta Muhamed)
države su danas samo zemljopisni pojmovi,
te tvorevine nemaju veze s narodima
koji su te države nekad stvorili

čim je antifašizam pobijedio,
i još uvijek drže sve konce u svojim rukama,
znači da ne će niti RH biti nacionalna država Hrvata,
čemu dakle zavaravanje da bi nama bilo bolje
da je jugoslaven V.Maček poveo antifašističku borbu protiv hrvatske države
umjesto jugoslavenskih komunista?
Prijavi Administratoru
#2 slika antifašizmahenok 2011-02-09 20:07
evo zanimljivog članka koji se osvrće
na stanje u Britaniji,
zemlji koja više ne pripada Britancima:
takimag.com/article/muscular_liberalism
Prijavi Administratoru
#3 DA LI SU USTAŠE PREDSTAVNICI HRVATSKOG NARODA?tonča 2011-02-09 20:10
Ako se netko spominje u nekom kontekstu hrvatskog otpora prema komunizmu, odmah se spominju ustaše!? Istina jest, da su ti "opasni" ljudi, koji su bili Hrvati, bili velika prepreka protiv komunizma i kasnije staljinizma! No, nitko ne spominje, ili rijetko, da su npr. oni, koji su ratovali u II svj. ratu u Bosni, i to ustaše pod vodstvom Francetića spasili velik broj kako hrvatskog, tako i muslimanskog življa u istočnoj Bosni!
Sada dobivamo stalno neki "bumerang", pa i ovo vrijeme, gdje se u BiH zadržava naš hrvatski branitelj Purda, zbog dogovora, da li da ga se preda Srbiji ili ne, iako je njegov status branitelja Vukovara riješen već u Osijeku!? Dokle tako?
Prijavi Administratoru
#4 ustašehenok 2011-02-09 20:34
Citat tonča:
Istina jest, da su ti "opasni" ljudi, koji su bili Hrvati, bili velika prepreka protiv komunizma i kasnije staljinizma!


cijelog svog života, a živio sam i u bivšoj SFRJ,
nisam čuo niti pročitao,
da je itko javno izjavio bilo kakvu
pohvalnu izjavu o ustaškom pokretu

evo i na HKV, pišu ljudi koji žele braniti
čast i slobodu hrvatskog naroda,
ne sumnjam u to,
ali i oni se moraju distancirati,
ako već ne i osuditi borbu hrvatskog naroda
za slobodom u prvoj polovini 20.st.

onda možemo očekivati,
da će za desetak godina, ako još bude Hrvata,
netko afirmativno pisati o hrvatskoj slobodi,
ali će se morati ograditi od 'zločinačkog pokreta' koji je utemeljio i oslobodio RH

i drugi narodi su bile žrtve antifašizma,
ali koliko znam, oni se ne odriču svojih domoljuba kao što to čine 'lukavi' Hrvati
Prijavi Administratoru
#5 Maček i Nazorhenok 2011-02-09 22:53
Đ.Vidmarović piše:
"Tragedija hrvatskoga naroda bila je u tome što tadašnji neosporni narodni lider, Vladko Maček, nije bio dalekovidan političar i odvažan muž koji bi postao vođa antifašističkog pokreta. Ako je ostarjeli Nazor mogao u šumu, mogao je i Maček."

besmisleno je tvrditi da su se hrvatski nacionalisti trebali boriti protiv hrvatske države

drugo, V.Maček nije bio hrvatski, nego jugoslavenski nacionalist,
predstavnici njegovog HSS su bili u izbjegličkoj vladi u Londonu,
čiji je vođa 'vojske u otadžbini' bio D.Mihajlović,
te da je V.Maček imao 'muda' da ide u šumu,
onda bi se pridružio četnicima,
kao i neki drugi hrvatski izdajnici

treće, V.Nazor nije otišao u šumu radi antifašizma,
nego radi njegovog homoseksualizma,
jer su mu komunisti podmetnuli ljubavnika/cu
I.G.Kovačića,
kao sirenu koja će ga odvući u 'trošnom čamčiću' preko Kupe, među srpska sela
gdje će 'uživati u ljubavi'
Prijavi Administratoru
#6 Maček i Nazor i dadakanjehenok 2011-02-09 23:05
Citat henok:

te da je V.Maček imao 'muda' da ide u šumu,


pobjegao mi srbizam, odnosno dadakanje
trebalo je napisati:
"te da je V.Maček imao 'muda' ići u šumu"
Prijavi Administratoru
#7 MačekCetina 2011-02-09 23:14
ZAŠTO V. MAČEK NIJE I NE MOŽE BITI HRVATSKI VELIKAN ?

amac.hrvati-amac.com/.../
Prijavi Administratoru
#8 Glavurtićhenok 2011-02-09 23:14
evo citata iz teksta uvaženog M.Glavurtića:
"Da. Jedan od efekata logora je šutnja, strah. Hrvati se boje svoje sjene, oni su kukavice"

ako je utjeha, nisu samo Hrvati,
skoro svi europski narodi u sadašnjem vremenu su takvi

dovoljan je dokaz (za Hrvate) što nakon Bleiburga,
nakon što je svima jasno da nakon 90-te
zapadni antifašisti ulažu silne napore
kako bi uništili hrvatsku državu,
Hrvati, čak i oni koji se smatraju domoljubima,
žele biti miljenici tih antifašista
veličajući te iste antifašiste

mazohizam, kukavičluk ili kretenizam?
Prijavi Administratoru
#9 henokCetina 2011-02-09 23:15
Možda:
"te da je V. Maček imao 'muda' otići u šumu"
Prijavi Administratoru
#10 dadakanju je kraj :)henok 2011-02-09 23:35
Citat Cetina:
Možda:
"te da je V. Maček imao 'muda' otići u šumu"


vjerojatno je to ispravnije

drago mi je da si dao poveznicu na onaj članak iz "amac-a",
čitao sam i sjećanje V.Luburića o Mačeku,
ista je ocjena tog 'hrvatskog nacionaliste'
koji nije nikad vjerovao da se hrvatski narod može oduprijeti velesrbima
Prijavi Administratoru
#11 antifašizamhenok 2011-02-10 00:11
Đ.Vidmarović:
"Dio hrvatskoga naroda nije prihvatio ustaški režim, ne zbog toga što je mrzio svoju Državu, već zbog toga što nije prihvaćao ovisnost o Hitleru, jer je nacizam bio protu-kršćanska i neljudska ideologija."

recimo zbog eutanazije i eugenike,
ali koja je provođena i promovirana
najprije u SAD-u, a u mnogim europskim državama sve do pred nekoliko desetljeća,
a sad se 'vraća na mala vrata' preko EU

znači to nije mogao biti razlog

možda logori za političke zatvorenike?
sve antifašističke države su imale isto logore, SAD-e je zatvorio svoje državljane
japanskog podrijetla u logore,
a prve logore učinili su Britanci u JAR-u
kad su zatvorili Bure u njima još u 19.st.

znači niti to nije mogao biti razlog

borba protiv nacionalne države, liberalizma,
dekadentne umjetnosti, pornografije?

to bi mogao biti razlogom
do 1933. Njemačka je bila raj za prostituciju, perverzije, homoseksualizam , financijske špekulacije,
ako ste gledali američki film "Cabaret, cabaret" onda ste to mogli primijetiti,
i kako se je ta 'idila' raspršila s dolaskom
nacional-socijalista

radnička prava, odnosno socijalistička država?
koja je od antifašističkih država imala tada 40-satni radni tjedan, radničko zakonodavstvo
koje je stvarno štitilo radnike tako da su tvorničari morali graditi dvorane za radnike, radnička odmarališta,
čak su postojali kruzeri za radnike,
da ne pitam koja je to antifašistička država
postavila zadatak da se napravi automobil
kojeg će moć kupiti svaka prosječna obitelj?
ergo, to bi mogao biti razlog

uništavanje špekulativnog kapitala,
nacionaliziranje banaka u nenjemačkom vlasništvu, nezapamćen rast gospodarstva i znanosti u rekordnom roku i to bez vanjskih kredita i uz međunarodni židovski bojkot odmah 1933?
to može biti razlog, i smatram ga najvažnijim,
trebalo je uništiti državu koja je u roku nekoliko godina, od države na granici gladi,
postala nejprosperitetn ija,
i to bez veza s međunarodnim bankarima

to mi zvući kao dobar razlog zašto je takvu državu pod svaku cijenu trebalo uništiti,
i nikad ne prihvatiti njemačke ponude za mirom, čak i kad su velikodušno pustili iz obruča 330.000 engleskih i francuskih vojnika kod Dunkirka, kad su predlagali povlačanje iz Francuske, Belgije ...,
čak i kad je Hess odletio u Britaniju s mirovnim prijedlogom

da se vratim na početak,
kad je Vatikan protestirao u Njemačkoj zbog eutanazije,
Njemačka je to prihvatila

koja je to antifašistička država bila spremna prihvatiti neki prijedlog iz Vatikana?
zar je antifašistički liberalizam koji prihvaća protukršćanstvo kao legalno pravo na izražavanje, koji prihvaća i širi homoseksualizam , sotonizam ...,
kršćanskije društveno uređenje?
Prijavi Administratoru
#12 Kao u Jugoslaviji!Jusuf 2011-02-10 04:46
Svaki srbin može ubiti bilo kojeg Hrvata bez kazne. Dokle tako? Čitavo vrijeme suđenja četnik Šepić i njegov odvjetnik četnik su govorili kako ga je "ubijeni izazivao na nacionalnoj osnovi".
Prvo je dobio 30 godina, zatim 15 zatim je pušten. Još će dobiti i odštetu.
Strašno!
A ovo je tek početak.
E Jure i Ante...
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++

dvadesettrogodišnjak je nepravomoćno osuđen na 15 godina, a na slobodi će čekati pravomoćnost presude
Otac ubijenog taksista: Sramim se države u kojoj nema pravde
Ubojica Elvis Šopić izjavio je kako nije monstrum, a puštanje na slobodu mu je kao san
Elvis Šopić (23), koji je u siječnju 2008. godine brutalno ubio taksista Igora Ćustića (30) iz Murvice pokraj Zadra, danas popodne pušten je na slobodu iako je nepravomoćno osuđen na 15 godina zatvora, informaciju je za Večernji list potvrdio v.d. predsjednika Županijskog suda u Zadru Marijan Bitanga.
Naime, nakon što mu je na ponovljenom suđenju kazna smanjena sa 30 na 15 godina zatvora, sudsko vijeće mu je produljilo pritvor. Na tu se odluku žalio njegov branitelj Smiljan Bakočević budući da je maksimalno zadržavanje u pritvoru tri godine. Vrhovni sud je žalbu uvažio i naložio Šopićevo puštanje iz zadarskog pritvora. Tako će 23-godišnji Šopić na slobodi čekati pravomoćnost presude, o kojoj Vrhovni sud još nije odlučio.
Dva hica iz lovačke puške
Podsjetimo, Ćustić je ubijen 29. siječnja 2008. oko 22.30 u BMW-u, a Šopić ga je ubio iz skraćene lovačke puške na cesti nadomak selu Korlatu pokraj Benkovca. Šopić je u obrani rekao da je taksista ubio slučajno u naguravanju koje je počelo jer ga je, kako je tvrdio, taksist vrijeđao na nacionalnoj osnovi.
Prijavi Administratoru
#13 Antifašizam, antifašizam...Marcus 2011-02-10 04:52
Visoko cijenim gospodina Đ. Vidmarovića zbog svega što čini za današnju Hrvatsku državu, hvala mu na tome bez obzira na zamjerke koje ću ovdje iznijeti.

U gornjem članku gospodin Vidmarović isnosi jednu tezu koja glasi otprilike: u Hrvatskoj je u vrijeme drugog svjetskog djelovao jedan spontan, domoljubni, antifašistički oružani otpor naspram okupatorske vojne sile, to jest fašizma – nacizma (fašizam- nacizam mora postojati u toj kombinaciji da bi mogao postojati anti- fašizam s druge strane) i taj otpor da nije povezan sa komunističkim djelovanjem u to isto vrijeme. I još se dodaje da su se ti ustanici prilijepili na partizansku pobunu iz tih i takvih pobuda, pa se spomene i Domobrane tek toliko da se potkrijepi teza.

Ja ne vjerujem u to, naprosto ne vjerujem!

Kad je riječ o Domobranima, molim lijepo, kakve učinke su oni polučili na bojnom polju protiv Njemačko/Talija nskog okupatora? Gdje su te velike bitke u kojima su nanijeli gubitke okupatoru?
S druge strane, jesu li polučili kakav vojni učinak protiv tadašnje Hrvatske vojske? Možda su baš tu nešto polučili, nije mi poznato, ali ako je tako onda su ratovali protiv svoje braće, znači upustili su se u jedan klasični građanski rat bez da je Hrvatska vlast, ili Hrvatska vojska prva krenula protiv njih.

Kad su u pitanju partizani i komunisti sve nam je poznato. Imali su vodstvo, imali su organizaciju, imali su administrativnu piramidu sve do J. V. Staljina i komunikacije su im išle sve od vrha do dna piramide i obrnuto.
Znači imali su poluge za prisilu, za teror nad pučanstvom a oni koji im se nisu pridružili bili su nemilosrdno ubijani kao i njihova rodbina pa i čitava sela.
Protiv okupatora nisu polučili nikakav, ponavljam, nikakav vojni učinak, samo su bježali i skrivali se ('po šumama i gorama') kako ih Nijemci nebi našli.
Ali su, s druge strane, svim snagama nasrnuli na Hrvatsku državu i sve što je bilo na strani te države- sve što nije bilo na njihovoj strani bilo je 'narodni neprijatelj' pa je pod tom krilaticom počinjen najveći masakr nad Hrvatskim narodom u cijeloj njegovoj povijesti.

O četnicima da i ne govorimo, odmah su, bez oklijevanja krenuli u rat protiv Hrvatske uz pomoć Srba komunista dok su Hrvatski i ostali komunisti dobili nalog iz Moskve tek negdje u srpnju 1941 da krenu u rat protiv okupatora.

Optužbe na račun NDH i 'Ustaškog režima' su, nažalost i u ovom članku iznesene na uobičajeni način. Molim da se to više ne čini jer je to čista demonizacija a posljedice takve demonizacije kroz tolika desetlječa su katastrofalne za sadašnju Hrvatsku državu.
Prijavi Administratoru
#14 "HENOK"-DA ,POVJEST TREBA PROUCAVATI U SVIJETLU ISTINE A NE U SLUZBAMA BILO KAKVE POLITICKE PROPAGANDEpreporod 2011-02-10 05:56
Slazem se uglavnom sa zakljucima "HENOKA" Cinjenica je da tzv,"Sile pobjednice" namecu svoj svjetonazor i "pisu" Povjest koja je UVIJEK u sluzbi politickog establismenta.
Neprijatelj se demonizira.
NAJBOLJE JE AKO MU SE ODUZME BILO KAKVA HUMANOST tako da bi ga se moglo ubiti bez milosti.

To je pojam "Fasista" ili "Nacista" koji je izjednacen u tzv."popularnoj percepciji" sa Paklom.
Svijet a i(Religije) su pune ZLOCINA i KAZNI -ANDJELA i SOTONA.
Istina se manipulira,isti na se iskrivljuje.
I u danasnje tzv, "HUMANO DOBA tzv."DEMOKRACIJ E" unistavaju se bombarduju i izgladnjuju "Neposlusne Nacije".
Manipuliranjem MASAMA i uz pomoc propagande moguce je "izdresirati" populaciju za bilo sto.
Zato ove tvrdnje o "Fasizmu" i "Antifasizmu" treba gledati malo pozornije.
Koji je svjetonazor napravio najvece
GENOCIDE u IME IDEOLOGIJE?
Tu daleko ,daleko prednjaci tzv,Komunizam-B oljsevizam...
Prve konc.logore su stvorili Englezi jos u Borskom ratu u Juznoj Africi 1903 godine...Najvec e GULAGE i Kazamate imali su tzv SOVJETI u Sibiru..
Najveca diktatura i Glad kao oruzje korisceno je isto u Boljsevistickoj Rusiji.
Najveca silovanja,moral na i duhovna pljacka i nepostivanja ljudske osobe...
Prvi a i Drugi svjetski rat su pomno pripreman od Van Evropskih sila u cilju
rusenje Evrope i preuzimanja Ekonomskih i financijskih resorsa..
I tako dalje,i tako dalje..
Povjest treba citati izmedju redaka,sluziti se logikom a ne "gutati" propagandu i da, postaviti staro pitanje:
Tko ima koristi od toga da "ocrnjuje" SAMO DRUGU STRANU a sebe predstavlja andjelom?
Svijet i dalje srlja u Ekonomsko i kulturalosko robstvo,dominir ano MASS medijskom propagandom..
I sam bi se ORWELL zacudio koliko daleko je doguralo "Ministarstvo istine"
i "ostri pogled "VELIKOG BRATA".
Znaci ,gledajuci sa Hrvatske tocke gledista i realno, doba NDH je bilo tragicno i u doba teskih svjetskih lomova,ali opet gledajuci posteno i empirijski bilo je Herojsko doba POKUSAJA HRVATSKOG NARODA DA OSNUJE SVOJU NACIONALNU DRZAVU...-makar u teskim prilikama.
"DRUGA STRANA" tzv,"ANTIFASIST ICKA.PARTIZANSK A" profitirajuci pobjedom tzv,"SAVEZNIKA" i Van evropskih sila (USA ,RUSIJA) nametnula je u tom okruzenju nevidjeni duhovni i politicki teror, i Politiku REVANSA koja nazalost traje jos i danas,
-Da sjedi i danas u HRVATSKOM SABORU i na PANTOVCAKU-
i u biti je duboko ANTIHRVATSKA.
Prijavi Administratoru
#15 Sažeta i objektivna analizaCrni Jahač 2011-02-10 09:11
Citat:
antifašizam — henok 2011-02-09 23:11 Đ.Vidmarović: "Dio hrvatskoga naroda nije prihvatio ustaški režim, ne zbog toga što je mrzio svoju Državu, već zbog toga što nije prihvaćao ovisnost o Hitleru, jer je nacizam bio protu-kršćanska i neljudska ideologija." recimo zbog eutanazije i eugenike, ali koja je provođena i promovirana najprije u SAD-u, a u mnogim europskim državama sve do pred nekoliko desetljeća, a sad se 'vraća na mala vrata' preko EU znači to nije mogao biti razlog možda logori za političke zatvorenike? sve antifašističke države su imale isto logore, SAD-e je zatvorio svoje državljane japanskog podrijetla u logore, a prve logore učinili su Britanci u JAR-u kad su zatvorili Bure u njima još u 19.st. znači niti to nije mogao biti razlog borba protiv nacionalne države, liberalizma, dekadentne umjetnosti, pornografije? to bi mogao biti razlogom do 1933. Njemačka je bila raj za prostituciju, perverzije, homoseksualizam , financijske špekulacije, ako ste gledali američki film "Cabaret, cabaret" onda ste to mogli primijetiti, i kako se je ta 'idila' raspršila s dolaskom nacional-socijalista radnička prava, odnosno socijalistička država? koja je od antifašističkih država imala tada 40-satni radni tjedan, radničko zakonodavstvo koje je stvarno štitilo radnike tako da su tvorničari morali graditi dvorane za radnike, radnička odmarališta, čak su postojali kruzeri za radnike, da ne pitam koja je to antifašistička država postavila zadatak da se napravi automobil kojeg će moć kupiti svaka prosječna obitelj? ergo, to bi mogao biti razlog uništavanje špekulativnog kapitala, nacionaliziranj e banaka u nenjemačkom vlasništvu, nezapamćen rast gospodarstva i znanosti u rekordnom roku i to bez vanjskih kredita i uz međunarodni židovski bojkot odmah 1933? to može biti razlog, i smatram ga najvažnijim, trebalo je uništiti državu koja je u roku nekoliko godina, od države na granici gladi, postala nejprosperitetn ija, i to bez veza s međunarodnim bankarima to mi zvući kao dobar razlog zašto je takvu državu pod svaku cijenu trebalo uništiti, i nikad ne prihvatiti njemačke ponude za mirom, čak i kad su velikodušno pustili iz obruča 330.000 engleskih i francuskih vojnika kod Dunkirka, kad su predlagali povlačanje iz Francuske, Belgije ..., čak i kad je Hess odletio u Britaniju s mirovnim prijedlogom da se vratim na početak, kad je Vatikan protestirao u Njemačkoj zbog eutanazije, Njemačka je to prihvatila koja je to antifašistička država bila spremna prihvatiti neki prijedlog iz Vatikana? zar je antifašistički liberalizam koji prihvaća protukršćanstvo kao legalno pravo na izražavanje, koji prihvaća i širi homoseksualizam , sotonizam ..., kršćanskije društveno uređenje?
Jezgrovito i argumentirano, no bojim se da kod ignoranta to ne će proći.
Prijavi Administratoru
#16 Dragi MarcusBoljunac 2011-02-10 10:06
Citat Marcus:
Visoko cijenim gospodina Đ. Vidmarovića zbog svega što čini za današnju Hrvatsku državu, hvala mu na tome bez obzira na zamjerke koje ću ovdje iznijeti.

U gornjem članku gospodin Vidmarović isnosi jednu tezu koja glasi otprilike: u Hrvatskoj je u vrijeme drugog svjetskog djelovao jedan spontan, domoljubni, antifašistički oružani otpor naspram okupatorske vojne sile, to jest fašizma – nacizma (fašizam- nacizam mora postojati u toj kombinaciji da bi mogao postojati anti- fašizam s druge strane) i taj otpor da nije povezan sa komunističkim djelovanjem u to isto vrijeme. I još se dodaje da su se ti ustanici prilijepili na partizansku pobunu iz tih i takvih pobuda, pa se spomene i Domobrane tek toliko da se potkrijepi teza.

Ja ne vjerujem u to, naprosto ne vjerujem!

Kad je riječ o Domobranima, molim lijepo, kakve učinke su oni polučili na bojnom polju protiv Njemačko/Talijanskog okupatora? Gdje su te velike bitke u kojima su nanijeli gubitke okupatoru?
S druge strane, jesu li polučili kakav vojni učinak protiv tadašnje Hrvatske vojske? Možda su baš tu nešto polučili, nije mi poznato, ali ako je tako onda su ratovali protiv svoje braće, znači upustili su se u jedan klasični građanski rat bez da je Hrvatska vlast, ili Hrvatska vojska prva krenula protiv njih.

Kad su u pitanju partizani i komunisti sve nam je poznato. Imali su vodstvo, imali su organizaciju, imali su administrativnu piramidu sve do J. V. Staljina i komunikacije su im išle sve od vrha do dna piramide i obrnuto.
Znači imali su poluge za prisilu, za teror nad pučanstvom a oni koji im se nisu pridružili bili su nemilosrdno ubijani kao i njihova rodbina pa i čitava sela.
Protiv okupatora nisu polučili nikakav, ponavljam, nikakav vojni učinak, samo su bježali i skrivali se ('po šumama i gorama') kako ih Nijemci nebi našli.
Ali su, s druge strane, svim snagama nasrnuli na Hrvatsku državu i sve što je bilo na strani te države- sve što nije bilo na njihovoj strani bilo je 'narodni neprijatelj' pa je pod tom krilaticom počinjen najveći masakr nad Hrvatskim narodom u cijeloj njegovoj povijesti.

O četnicima da i ne govorimo, odmah su, bez oklijevanja krenuli u rat protiv Hrvatske uz pomoć Srba komunista dok su Hrvatski i ostali komunisti dobili nalog iz Moskve tek negdje u srpnju 1941 da krenu u rat protiv okupatora.

Optužbe na račun NDH i 'Ustaškog režima' su, nažalost i u ovom članku iznesene na uobičajeni način. Molim da se to više ne čini jer je to čista demonizacija a posljedice takve demonizacije kroz tolika desetlječa su katastrofalne za sadašnju Hrvatsku državu.


Potpisujem, potpisujem, potpisujem !

To je to !

Kratko i jasno. Istina se ne može sakriti.
Prijavi Administratoru

Budući da je trenutačno dopušteno komentiranje samo registriranim korisnicima, molimo sve one koji žele komentirati da se, ako već nisu, najprije registriraju na Portalu kako bi dobili svoje korisničko ime zaštićeno lozinkom. Tri jednostavna koraka za registraciju objašnjena su ovdje, a u slučaju poteškoća dovoljno je javiti se Administratoru.

Zadnji komentari

Najave

30. svibnja - Misa za poginule branitelje na Medvedgradu 30. svibnja - Misa za poginule branitelje na Medvedgradu Povodom ustanovljenja prvog višestranački izabranog Hrvatskog Državnog Sabora i nekadašnjeg Dana Hrvatske Državnosti te dana branitelja grada Zagreba, u srijedu... Više...

Tko je na vezi?

  • Jedino Hrvatska
  • MIJO F
  • SJENA
  • dantun
  • gojmir
  • triarios
  • 6 korisnika
  • 105 gostiju

Uvjeti korištenja

Portal HKV-a

Izvorni prilozi objavljeni na ovom portalu mogu se slobodno preuzeti uz navođenje imena autora, odnosno izvora.

Licenca GNU

Naša udruga

Hrvatsko kulturno vijeće

HKV djeluje od 2006. i nezavisna je udruga građana s više od 1300 članova, mahom hrvatskih intelektualaca.

Kontakti

Stranice članova

Učlani se i predstavi

Članovi naše udruge ugledni su intelektualci, umjetnici, književnici, političari, novinari, poslovni ljudi i studenti. Predstavite se i vi!

Članovi

Izbor publikacija

Izaberi, pročitaj, preporuči

U pripremi imamo cijeli niz zanimljivih publikacija koje će se moći naručiti preko Portala. Rado ćemo poslušati i vaše preporuke.

Trenutna ponuda

Prijava na Portal