Vojnik Partije ponovno odmrznuo svoje članstvo u SDP-u

Više manje svi smo svjesni stanja u Hrvatskoj. Problema koliko želiš, a naznaka rješenja nema. Jedna od stvari koje u Hrvatskoj ima i na pretek su „afere“ ili „slučajevi“. Mnogi od njih su stvarni, za mnoge od njih se, bar u javnosti, još i ne zna, a ima i onih koji su umjetno stvoreni, naravno iz nekog političkog razloga. Posljednja takva je afera u svezi imenovanja, odnosno u nekim slučajevima ponovnog imenovanja, petnaest hrvatskih veleposlanika.

Postupak imenovanja veleposlanika Hrvatske u svijetu prestao je biti postupkom, jasno definiranim zakonima, i postao aferom onog trenutka kad se josipovicjavio predsjednik Republike prof. dr. Ivo Josipović, sa zahtjevom da predsjednica Vlade Jadranka Kosor smijeni ministra vanjskih poslova Gorana Jandrokovića. Prema Josipoviću, navodimo, „Bilo bi normalno da [predsjednica Vlade] sankcionira ministra koji napadaStručnost prije svegaPredsjednik SDP-a Zoran Milanović je nedavno izjavio kako će vođen političkim kriterijima imenovati jedan dio veleposlanika Predsjednika Republike, ne poznaje proceduru imenovanja veleposlanika, te iznosi stvari koje nisu točne“. Predsjednica Vlade je argumentirano odbila zahtjev predsjednika Josipovića.

Protiv vlastitoga priopćenja

Ministar Jandroković je u Dnevniku HTV-a 16. kolovoza rekao: „Potez Predsjednika Republike Ive Josipovića kojim odugovlači s imenovanjem veleposlanika je neobičan jer time ide na ruku SDP-u, u slučaju da ta stranka dođe na vlast“, te dodao kako je: „Predsjednik SDP-a Zoran Milanović je nedavno izjavio kako će vođen političkim kriterijima imenovati jedan dio veleposlanika“. Jandroković je još istaknuo da kao ministar vanjskih poslova mora inzistirati na profesionalizmu u imenovanju veleposlanika, a kao primjer je naveo 14 veleposlanika imenovanih prošle godine, kada je to postignuto u dogovoru premijerke Jadranke Kosor i predsjednika Josipovića, bez ikakvih prijepora.

Presjednik Josipović je jučer, 18. kolovoza, naglasio da ministar nije ovlašten predlagati veleposlanike, već je to Vlada, te da će „vratiti ministru taj kvazi-prijedlog veleposlanika, jer on nije ovlašteni predlagatelj“. Jandoković pak tvrdi da je prijedlog uputila Vlada. Tko sad govori istinu? Objektivni promatrač može sa sigurnošću reći samo tko u ovom slučaju sigurno ne govori istinu, a to je predsjednik Republike Hrvatske Ivo Josipović. Naime, na internetskim stranicama Ureda predsjednika stoji priopćenje Ureda Predsjednika od 7. srpnja 2011. koje prenosimo u cijelosti:

Predsjednik Josipović primio prijedlog Vlade s imenima kandidata za veleposlanička mjesta

Predsjednik Republike Hrvatske Ivo Josipović primio je prijedlog Vlade s imenima kandidata za veleposlanička mjesta koja trebaju biti popunjena u sklopu redovite rotacije.

Predsjednik Republike pažljivo će proučiti prijedlog Vlade, a zatim će započeti postupak konzultacija s Vladom okojosipovic milanovic odabira kandidata.

Dakle, očito je da je Predsjednik Republike dobio prijedlog Vlade o kandidatima za veleposlanike, a ne prijedlog ministra vanjskih poslova. Sudeći prema priopćenju iz Ureda Činjenice ne lažuSudeći prema priopćenju iz Ureda Predsjednika nije bilo nikakvih proceduralnih grješaka, budući da bi ih takav pravni stručnjak kao što je prof. dr. Ivo Josipović, koji se toliko često hvali poznavanjem Ustava i prava, zasigurno zamijetio. Jasno je da Predsjednik Republike, da se blago izrazimo, svjesno negira činjenicePredsjednika nije bilo nikakvih proceduralnih grješaka, budući da bi ih takav pravni stručnjak kao što je prof. dr. Ivo Josipović, koji se toliko često hvali poznavanjem Ustava i prava, zasigurno zamijetio. Jasno je da Predsjednik Republike, da se blago izrazimo, svjesno negira činjenice.

Aferom prikriti Kukuriku probleme

Postavlja se, naravno, pitanje zbog čega to čini. Čini se da se po tko zna koji put postavlja u poziciju promicatelja/spasitelja predizborne kampanje SDP-a i Kukurikuu koalicije. Ovog puta je uzbunu u kokošinjcu izazvao svojim istupom jedan od doajena SDP-a Slavko Linić izjavom da bi Zoran Milanović trebao nakon pobjede na izborima napustiti mjesto šefa SDP-a (zašto to čini Linić najbolje zna on sam, a mi možemo, u svjetlu mnogih financijskih afera u svezi koji se spominje njegovo ime, samo s velikom sigurnosti nagađati). Budući da se radi o „sukobu na levici“ tj. unutar nje, jedini način da se politička šteta za SDP sanira u tišini je proizvesti novu aferu koja će kod „nezavisnih“ medija zasjeniti onu unutarpartijsku, a za to je idealan napad na glavne konkurente SDP-a.

Vjerujemo da je prof. dr. Ivo Josipović, postavši predsjednikom „svih hrvatskih građana“, zamrznuo svoje članstvo u Partiji. No, očito da ga nije dovoljno duboko zamrznuo, jer se, sudeći po njegovim postupcima, svako malo to članstvo odmrzne. Rekli bismo: "Što ćete, ljeto je, vruće", kad se to ne bi događalo i zimi.

D.J.L.

KOMENTARI ČITATELJA 

#1 Vojnik PartijeJedino Hrvatska 2011-08-19 18:29
Yusipović nikad nije "zamrznuo" svoje članstvo u Partiji. Svi njegovi potezi, od prvog dana obnašanja predsjedničke funkcije do danas, su na partijskoj liniji, dekonstruiranja hrvatske države u svrhu projektiranog novog yugosferskog zajedništva.
Prijavi Administratoru
#2 Oktroirani II. Lignjazmijicamala 2011-08-19 18:46
Nakon Oktroiranog I. Srolje (ili Krivokletnika) dobili smo Oktroiranog II. Lignju.

Pozdrav vaš zmijicamala
Prijavi Administratoru
#3 YusipovićJedino Hrvatska 2011-08-19 20:27
Yusipović je za hrvatske nacionalne interese opasniji već što je bio trostruki haaški krivokletnik i veleizdajnik, Stjepan Mesić, što je nehotice potvrdio i sam Milorad Pupovac, svojevremeno rekavši: „ Ivo Josipović je učinio više za Srbe u 100 dana nego Mesić u 10 godina“. Da je tome tako, potvrđuje i nedavna Yusipovićeve izjava kojom je agresiju na Dubrovnik nazvao nesretnim kontekstom rata, kao i najnovija izjava kojom je relativizirao srbijansku agresiju na Hrvatsku govoreći o nekakvim dijelovima JNA koji su se, eto po Yusipoviću izgleda "odmetnuli" od JNA i napali Hrvatsku. To je najbestidnija izjava jednog političara u Hrvatskoj u zadnjih 20 godina, kojom se želi utrti put novom velikosrpskom projektu, poznatijem pod nazivom Memorandum SANU II.
Prijavi Administratoru
#4 Slažem seStaro Crno Brinje 2011-08-19 20:32
Citat Jedino Hrvatska:
Yusipović je za hrvatske nacionalne interese opasniji već što je bio trostruki haaški krivokletnik i veleizdajnik, Stjepan Mesić, što je nehotice potvrdio i sam Milorad Pupovac, svojevremeno rekavši: „ Ivo Josipović je učinio više za Srbe u 100 dana nego Mesić u 10 godina“. Da je tome tako, potvrđuje i nedavna Yusipovićeve izjava kojom je agresiju na Dubrovnik nazvao nesretnim kontekstom rata, kao i najnovija izjava kojom je relativizirao srbijansku agresiju na Hrvatsku govoreći o nekakvim dijelovima JNA koji su se, eto po Yusipoviću izgleda odmetnuli od JNA i napali Hrvatsku. To je najbestidnija izjava jednog političara u Hrvatskoj u zadnjih 20 godina, kojom se želi utrti put novom velikosrpskom projektu, poznatijem pod nazivom Memorandum SANU II.


Slažem se da i to sam odmah govorio čim sam prvi put čuo za Josipovića, a nitko mi nije vjerovao, svi su mislili da će biti bolji od Bradonje, da je on ipak mlađi, ovo, ono ...

Burduš je bio jedna obična seljačina i primtivac, lopovčina koja je da mazne 1000 dolara od emigracije mogao pjevati bez problema Evo zore, evo dana, a drugi dan se kleti u Tita ... ali ovo zlo,u, ovo je profinjeni agent, baš kako ste rekli, Vojnik Partije, istrenirani, školovani antihrvat ...
Prijavi Administratoru
#5 " Timeo Danaos et dona ferentes "Jardo 2011-08-19 21:36
" Bojim se Danajaca i kada darove nose ",tako bi opet, po tko zna koji puta, mogla glasiti dnevna poruka hrv.Danajaca,ko ji su nakon nekoliko donacija / iz naših đepova,ne tzv.hrv.Vlade / hrv.braniteljima
ponovo pokazali svoje prave namjere i pokvareni karakter i uhapsili trojicu pripadnika 3.gard.brigade / Pume/.
Zadnji poklon Danajaca iz hrv.institucija ,je bilo nešto u vezi sa vraćanjem oduzetih dijelova mirovina za djecu palih i nestalih branitelja.
Doslovno svaki puta, kada se Danajci jave i nešto braniteljima " poklanjaju " znači da će biti hapšenja i zatvaranja onih koji su oslobađali domovinu.

Karakteristično za takove Veritasove konstrukcije su i obrazloženja koja preuzimaju i progonitelji u Hrvatskoj o stradalim " srpskim civilima " ,koje su gardisti navodno ubili,da im je identitet nepoznat ,ali se zna , gdje,kada i kako se dogodio zločin,ali imena...?!

U istu tikvu puše i crveni predsjednik pod kodnim imenom Josipović,zalju bljenik u jugosferu i srbijanske nadri/političar e tj.velikosrpske hegemoniste.
Primjere nije potrebno posebno navoditi,ali se može početi o njegovom obećanju sa nadstranačkim predsjedničkim dejstvovanjem. On je ustvari predsjednik samo nekih Hrvatica i Hrvata koji još žive u talionici naroda.
Prijavi Administratoru
#6 HRVATSKO SLIJEPILOnostrodamus 2011-08-19 21:58
Je li moguće da još uvijek ne shvaćate da Predsjednik- Maestro Lutak (kao pod hipnozom) izvršava "viša naređenja" koja mu diktiraju njegovi savjetnici: naročito iskusni Oznaš Bude Lončar i engleski obavještajac Dean Jović!?
Prijavi Administratoru
#7 Yusipović, Jolie i Rade brijunskiJedino Hrvatska 2011-08-19 22:13
Kakav je to jad od predsjednika, Ivo Josipović, kad za jednu holivudsku razvratnicu, Angelinu Jolie, izjavljuje kako je imao čast susresti se s njom!? Koje poniženje za obnašatelja najviše državne funkcije, predsjednika jedne države.

P.S. Izgleda kako Yusipovićeva opčinjenost anoreksičarkom Angelinom Jolie još uvijek traje pa ju je večeras osobno dočekao na Malom Brijunu kako bi zajedno odgledali kazališnu predstavu „Kralj Lear“ u izvedbi njihovog zajedničkog prijatelja Rade brijunskog.
Prijavi Administratoru
#8 Yusipović sve čini da Hrvatsku zacrveniJedino Hrvatska 2011-08-20 00:46
Citat Staro Crno Brinje:
Citat Jedino Hrvatska:
Yusipović je za hrvatske nacionalne interese opasniji već što je bio trostruki haaški krivokletnik i veleizdajnik, Stjepan Mesić, što je nehotice potvrdio i sam Milorad Pupovac, svojevremeno rekavši: „ Ivo Josipović je učinio više za Srbe u 100 dana nego Mesić u 10 godina“. Da je tome tako, potvrđuje i nedavna Yusipovićeve izjava kojom je agresiju na Dubrovnik nazvao nesretnim kontekstom rata, kao i najnovija izjava kojom je relativizirao srbijansku agresiju na Hrvatsku govoreći o nekakvim dijelovima JNA koji su se, eto po Yusipoviću izgleda odmetnuli od JNA i napali Hrvatsku. To je najbestidnija izjava jednog političara u Hrvatskoj u zadnjih 20 godina, kojom se želi utrti put novom velikosrpskom projektu, poznatijem pod nazivom Memorandum SANU II.


Slažem se da i to sam odmah govorio čim sam prvi put čuo za Josipovića, a nitko mi nije vjerovao, svi su mislili da će biti bolji od Bradonje, da je on ipak mlađi, ovo, ono ...

Burduš je bio jedna obična seljačina i primtivac, lopovčina koja je da mazne 1000 dolara od emigracije mogao pjevati bez problema Evo zore, evo dana, a drugi dan se kleti u Tita ... ali ovo zlo,u, ovo je profinjeni agent, baš kako ste rekli, Vojnik Partije, istrenirani, školovani antihrvat ...


Da, Staro Crno Brinje, nije trebalo biti nešto posebno politički mudar kako bi se shvatilo ovo što ste i Vi i ja shvatili, takoreći i prije nego što je Yusipović zasjeo na Pantovčaku. U tu svrhu prilažem jedan svoj komentar od 27.02.2010. godine, gdje se vidi moje promišljanje i o Jadranki Kosor koja je u nekim elementima čak prevazišla i Ivu remetinačkog.

Evo komentara.

"Mislim da se varaju svi oni koji su tijekom predsjedničke predizborne kampanje, kao i neposredno nakon nje, percipirali Josipovića smrznutom lignjom ili smrznutom nogicom, jer već nekoliko prvih dana od njegove inauguracije je pokazalo da je Josipović itekako pomno odabran od vladara iz sjene kao politička marioneta kojom će se poslužiti u ostvarenju svojih jugosferskih planova.

Yusipović je softicirani Mesić, ništa manje poguban, nego štoviše, još pogubniji za hrvatske nacionalne interese od Mesića (najava povlačenja tužbe protiv Srbije, izjava da ne će na križeve, kao što je izjavio doslovce sjekirom, nego će tražiti ozbiljnu raspravu o uklanjanju križeva iz javnih ustanova, jer kao što kaže agnostik „ako može križ zašto ne bi mogao polumjesec ili židovska zvijezda“, zatim izbor savjetnika koji su birani svi odreda kao patološki mrzitelji svega hrvatskoga, nadalje, da su partizani u Drugom svjetskom ratu činili pojedinačne zločine, a ne nikakve planirane i masovne zločine, ali je zato spremno izjavio kako je Oluja između ostalog bila i etničko čišćenje, izjava da neće na Bleiburg, jer tobože tamo se pojavljuju neki sa crnim odorama, ali hoće u Jasenovac).

Tako da osobno mislim, uostalom kao i za Jadranku Kosor (Arbitražni sporazum sa Slovenijom, prešutna podrška Yusipoviću da dođe na predsjedničku funkciju, hapšenje Željka Sačića i njegovih suboraca pred sam Božić, bjesomučna potraga za nepostojećim topničkim dnevnicima, zadavanje smrtnog udaraca Hrvatima iz BiH-a ukidanjem dvojnog prebivališta i boravišta, a ostavljanjem tog prava talijanskoj iredenti i aboliranim četnicima), kako ovaj dvojac Yusipović -Jaca, je pokazao spremnost otići i korak dalje u izdaji nacionalnih interesa od dvojca Mesić- Sanader, koliko se god to nama činilo nemogućim. Naime, kod Hrvata je izdaja najunosniji posao".
Prijavi Administratoru
#9 Kosorica i JosipovićNova Hrvatska 2011-08-20 01:08
Citat Jedino Hrvatska:
Citat Staro Crno Brinje:
Citat Jedino Hrvatska:
Yusipović je za hrvatske nacionalne interese opasniji već što je bio trostruki haaški krivokletnik i veleizdajnik, Stjepan Mesić, što je nehotice potvrdio i sam Milorad Pupovac, svojevremeno rekavši: „ Ivo Josipović je učinio više za Srbe u 100 dana nego Mesić u 10 godina“. Da je tome tako, potvrđuje i nedavna Yusipovićeve izjava kojom je agresiju na Dubrovnik nazvao nesretnim kontekstom rata, kao i najnovija izjava kojom je relativizirao srbijansku agresiju na Hrvatsku govoreći o nekakvim dijelovima JNA koji su se, eto po Yusipoviću izgleda odmetnuli od JNA i napali Hrvatsku. To je najbestidnija izjava jednog političara u Hrvatskoj u zadnjih 20 godina, kojom se želi utrti put novom velikosrpskom projektu, poznatijem pod nazivom Memorandum SANU II.


Slažem se da i to sam odmah govorio čim sam prvi put čuo za Josipovića, a nitko mi nije vjerovao, svi su mislili da će biti bolji od Bradonje, da je on ipak mlađi, ovo, ono ...

Burduš je bio jedna obična seljačina i primtivac, lopovčina koja je da mazne 1000 dolara od emigracije mogao pjevati bez problema Evo zore, evo dana, a drugi dan se kleti u Tita ... ali ovo zlo,u, ovo je profinjeni agent, baš kako ste rekli, Vojnik Partije, istrenirani, školovani antihrvat ...


Da, Staro Crno Brinje, nije trebalo biti nešto posebno politički mudar kako bi se shvatilo ovo što ste i Vi i ja shvatili, takoreći i prije nego što je Yusipović zasjeo na Pantovčaku. U tu svrhu prilažem jedan svoj komentar od 27.02.2010. godine, gdje se vidi moje promišljanje i o Jadranki Kosor koja je u nekim elementima čak prevazišla i Ivu remetinačkog.

Evo komentara.

"Mislim da se varaju svi oni koji su tijekom predsjedničke predizborne kampanje, kao i neposredno nakon nje, percipirali Josipovića smrznutom lignjom ili smrznutom nogicom, jer već nekoliko prvih dana od njegove inauguracije je pokazalo da je Josipović itekako pomno odabran od vladara iz sjene kao politička marioneta kojom će se poslužiti u ostvarenju svojih jugosferskih planova.

Yusipović je softicirani Mesić, ništa manje poguban, nego štoviše, još pogubniji za hrvatske nacionalne interese od Mesića (najava povlačenja tužbe protiv Srbije, izjava da ne će na križeve, kao što je izjavio doslovce sjekirom, nego će tražiti ozbiljnu raspravu o uklanjanju križeva iz javnih ustanova, jer kao što kaže agnostik „ako može križ zašto ne bi mogao polumjesec ili židovska zvijezda“, zatim izbor savjetnika koji su birani svi odreda kao patološki mrzitelji svega hrvatskoga, nadalje, da su partizani u Drugom svjetskom ratu radili pojedinačne zločine, a ne nikakve planirane i masovne zločine, ali je zato spremno izjavio kako je Oluja između ostalog bila i etničko čišćenje, izjava da neće na Bleiburg, jer tobože tamo se pojavljuju neki sa crnim odorama, ali hoće u Jasenovac.

Tako da osobno mislim, uostalom kao i za Jadranku Kosor (Arbitražni sporazum sa Slovenijom, prešutna podrška Yusipoviću da dođe na predsjedničku funkciju, hapšenje Željka Sačića i njegovih suboraca pred sam Božić, bjesomučna potraga za nepostojećim topničkim dnevnicima, zadavanje smrtnog udaraca Hrvatima iz BiH-a ukidanjem dvojnog prebivaišta i boravišta za bosanskohercegovačke Hrvate, a ostavljanjem tog prava talijanskoj iredenti i aboliranim četnicima), kako ovaj dvojac Yusipović -Jaca, je pokazao spremnost otići i korak dalje u izdaji nacionalnih interesa od dvojca Mesić- Sanader, koliko se god to nama činilo nemogućim, jer je kod Hrvata izdaja najunosniji posao".

Bravo g.Jedino Hrvatska! Odlično ste secirali Kosoricu! Za Josipovića podrobna raščlamba nije niti potrebna jer on za razliku od Kosorice nije nikad niti glumio da je Hrvat. U tom pogledu je možda čak pošteniji od nje jer manje glumi!
Prijavi Administratoru
#10 Nova HrvatskaJedino Hrvatska 2011-08-20 01:38
Citat:
Bravo g. Jedino Hrvatska! Odlično ste secirali Kosoricu! Za Josipovića podrobna raščlamba nije niti potrebna jer on za razliku od Kosorice nije nikad niti glumio da je Hrvat. U tom pogledu je možda čak pošteniji od nje jer manje glumi!
Slažem se. Yusipović se nikad nije predstavljao za ono što nije, hrvatskim domoljubom. On je bio i ostao vojnik Partije.

No evo kao da sam "pročitao" Vaše misli refereiravši se na maloprijašnji Vaš odgovor (na drugoj temi) Domovine sinu, napisavši kako HDZ-u sada ne treba desenaderizacij a već dekosorizacija, jer se Jadranka Kosor pokazala većim Sanaderom od samog Sanadera, i to s osmjehom "nevinašca", ili što bi se reklo glumi nekakvu hrvatsku princezu koja brine o hrvatskim interesima. No jedino ono o čemu Jaca brine jest njen osobni interes, koji se ogleda u nezaježljivom porivu za vlašću zbog koje je spremna gaziti sve.

Kad se to ima na umu onda je i lakše shvatiti lakoću kojom Jaca na haaški i briselski oltar prinosi hrvatsku žrtvu (generale, branitelje, bosanskohercego vačke Hrvate, kopneni i morski teritorij, strateške nacionalne tvrtke...,)
Prijavi Administratoru
#11 PozdravBranimir 888 2011-08-20 09:02
Evo moj prvi komentar na ovom portalu kojeg pratim već neko vrijeme.

Moram priznati(možda i griješim) da sam stekao dojam da je ovdje mnogo simpatizera HDZ-a kojeg vide kao jedinu opciju u borbi protiv jugonostalgičar a,HDZ-a kao jedine stranke koja može ujediniti i voditi ljude koji hrvatski promišljaju,ist odobno zaboravljajuć da je taj isti HDZ udobno smjestio i koristio usluge bivših udbaša od Manolića,Perkov ića,da gotovo svi njegovi članovi su potekli kao i članovi SDP-a iz komunističke partije.
Ne bih otvarao nove teme,ali je svima jasno tko stoji iza ubojstava Paradžika i Kraljevića,uniš tenja i cjepkanja Budišinog HSLS-a a posebno Paragina HSP-a,ostaju pod sumnjom i čudne "pogibije" istaknutih emigranata povratnika i političkih uznika Mira Barešića i Ludviga Pavlovića.
Svi oni koji su im mogli stati na put,koji su ih mogli prokazati,koji su živili,borili i patili zbog Hrvatske dok su oni udobno sjedili na visokim i istaknutim položajim u KPJ,su odmah u startu likvidirani,mar ginalizirani,a počesto u dobrim starim manirama UDBA-e čak i prikizavani kao suradnici UDBA-e,pa ti taj teret skidaj i čisti svoj obraz,dok su stvarni suradnici UDBA-e sjedli s njima i upravljali ovom državom.

Taj HDZ je pristao na trgovinu s Haagom,pristao je na tezu o Oluji kao zločinačkom pothvatu,al su dobro trgovali,pa je tako u zatvoru Gotovina i Markač sa sektora Jug,a Stiptić i ostali bivši JNA kadar iz sektora Sjever nisu ni optuženi,dobra trgovina,o oslobođenom čermaku i njegovom bogačenju u ratu neću sada.
Taj isti HDZ je srbima dao veća prava nego li Račan i Josipović što bi se usudili za tri života,pa samo razumon Ustavnog suda danas jedan glas srba ne vrijedi za dva glasa Hrvata,no zato Pupovac javno može govoriti o Oluji kao zločinačkom pothvatu,može slaviti,pod sponzorstvom Hrvatske države i HDZ-ove vlasti četničke pokolje u Srbu,tražiti prava na imovinu za srbe koji su napustili Hrvatsku ne obazirući se na prava protjeranih i obespravljenih Hrvata iz Posavine,Srijema.

Da ne bi pomislli da ovime branim SDP ili Jospovića,dapac e,samo želim ukazati da su nihove pozicije i stavovi poznati i da se protiv njih možemo i trebamo boriti,no HDZ je gori od njih,jer pod krinkom hrvatskog zajedništva radi veću štetu Hrvatskoj,nameč ući sebe kao jedinu nacionalnu stranku što je daleko od istine.

Zakon o lustraciji,mada oni isti koji su ga propustili donijeti,danas tvrde da je kasno,time opet zavaravajući narod,jer nikada nije kasno za riješiti se ljudi koji nikada nisu ni željeli Hrvatsku samostalnost.
Ljudi neopterećeni prošlošču,evo pada mi na pamet onaj naš znanstvenik Pavuna,čovjek s užitkom i ponosom priča o Domovini,razuma n u stavovima,a opet čvrst i odrešit kada netko priča loše o Hrvatskoj ili Bogu.

Postoje ljudi spodobni i pametni,a k tome još i vole svoju Domovinu,no mi vrijeme i energiju gubimo na rasprave o ustašama i partizanima,Jos ipoviću i Kosor,SDp-u i HDZ-u,njihove domete i mogucnosti smo vidjeli i treba prestati raditi podjele među narodom zbog istog komunističko-ud baškog kadra,okrenuti se ljudima koji se posljednjih 20 g. nisu valjali po blatu i kaljuži i krenuti u neku novu i bolju budućnost,s novim ljudima,sve ostalo nam donosi nove godine patnje,varanja, sitnih prepirka oko gluposti vladajučih i bogatih elita i velikog razdora među malim i običnim,siromaš nim,hrvatskim građanima.

Cilj svih nas treba biti država koju će voljeti,braniti ,ponosno promicati i djeca hrvatskih emigranata i djeca članova partije,a posebno hrvati pravoslavne vjere,jer je sramota svih nas da se ti ljudi čije obitelji ovdje žive po 400-500 godina,koji su izgubili sve veze sa Srbijom i dalje osječaju Srbima,tu greška ne može biti samo njihova nego i naša jer očito smo propustili ih prihvatiti i dozvoliti njima da prihvate Hrvatsku kao svoju državu.


Oprostite na malo podužem prvom postu,al izbacio sam podosta toga iz sebe.

Srdačan pozdrav.
Prijavi Administratoru
#12 Kreketanje se nastavlja dok bara smrzava...Ecce Homo 2011-08-20 12:47
„Kad shvatite da jašete mrtvog konja, najbolja strategija je sjahati“.
(mudrost naroda Sioux
)

Defetizam je, očito, zavladao portalom i izazvao uobičajenu domoljubnu reakciju: guranje glave u pijesak i povratak besmislenim, prastarim temama. Povratak španjolskih dragovoljaca, Hrvati u staljingradskoj bitci, je li šahovnica hrvatski grb i obrnuto... stvarno aktualno da poludiš. Odlična platforma za predstojeće izbore, posebno u svjetlu posvemašnjeg raspada svih domoljubno-desn ičarskih uporišta u zemlji; crkva u Hrvata podijeljena kao nikad oko terena za golf (što je popraćeno odgovarajućom podjelom među vjernicima), Hrast ostao bez lišća, korijena i grana, samo ogoljeli i unakaženi panj viri iz zemlje (uz to, koalira s HČSP-om, što je vjerojatno najdublje dno i najizrazitiji znak očaja do kojeg neki pokret ili stranka može pasti); Karamarko, bezlični birokrat i karijerni činovnik za svaku vlast i svakog gospodara, ali i potencijalna uzdanica desnice, definitivno na izbore ide s HDZ-om, s kojim koketira još jedna domoljubna ikona, dr MT. „Pismo akademika Pečarića“ u znak potpore zatvorenim hrvatskim generalima skupilo impresivnih 1400 potpisa, otprilike koliko bi inicijativa za zaštitu kanadskih tuljana skupila u nekom podravskom selu za manje utrošenog vremena. Još kad bi se bar oko na početku spomenutih bezvezarija mogli složiti – evo, primjerice, šahovnica: autor članka sve temelji na tezi da je taj naziv posprdna izmišljotina komunjara i jugonostalgičar a, da bi ga već prvi komentator upozorio da tu sintagmu koristi i nesporni intelektualni autoritet u svojim pjesmama, uz pridjev 'sveta'. Zbilja zanimljivo, Thompson sigurno ima svojih mana više nego zubi, ali komunjara i mrzitelj svega hrvatskog sasvim sigurno nije. Ili, pitanja španjolskog građanskog rata i bitke na obali Volge prije skoro 70 godina, to su svakako problemi o kojima HČ&K (Hrvatski Čovjek i Katolik) intenzivno razmišlja između 'ora' i 'labora' svaki dan.

Stanje oko Hrasta je toliko znakovito da bi trebalo svakom mislećem čovjeku koji naginje 'državotvornoj, domoljubnoj, katoličkoj, desnoj opciji' bar malo otvoriti oči, ali, pobogu, pa radi se o portalu gdje se čak i žalosne copy-paste tirade teletrona povremeno smatraju „obrazovanim i vičnim“ komentarima (dobro, znam, reći ćete – to je napisao preporod, ne možemo to smatrati relevantnim, ali nažalost, nije on izuzetak, nego obrazac desne bezidejnosti). Oči su ostale širom zatvorene, iako je i idiotu jasno da sada sve one konstrukcije o medijskoj blokadi domoljuba, o tajnovitim silama koje rade na razaranju desne opcije i milijun drugih gluposti jednostavno ne drže vodu. Činjenicu o spektakularnom raspadu „najvažnijeg“ pokreta na domoljubnoj desnici zataškavali su upravo sudionici tog raspada, što je žalostan pokazatelj koliko drže do svojih simpatizera: ostaviti mjesec dana stado u blaženom neznanju zaista predstavlja rijetko viđen primjer pljuvanja na razum vlastitog naroda, odnosno, onog dijela tog naroda kojeg tako licemjerno smatramo 'svojim' i većinskim. Pa i kad je priča izašla u javnost (i dobila primjeren tretman, otprilike kao pijana tučnjava ispred nekog narodnjačkog kluba, što valjda dovoljno govori o 'važnosti' pokreta), sami članovi Hrasta su se pobrinuli da isplivaju tolike prljavštine o funkcioniranju pokreta kakve ne bi mogli konstruirati ni najveći neprijatelji. Uglavnom, diskusija na hakave portalu je izdahnula isto kako je i počela: izmjenjale su se krupne riječi, uvrede, prijetnje; svi su ostali na početnim pozicijama, ali zatrpani gomilom nekontrolirano izbačenih fekalija. I dalje HČ&K nema pojma što je i tko je Hrast, a pokazani krajnji amaterizam u vođenju pokreta i stranke vjerojatno je i posljednje potencijalne birače gurnuo prema HDZ-u ili u apstinenciju, što mu ga dođe otprilike na isto... Uostalom, što reći o registriranoj, političkoj pravnoj osobi koja nije vlasnik svog logotipa, ne zna tko joj je vlasnik službene web stranice i uredske opreme, koju jedan od utemeljitelja, onako, u prolazu, na biciklu, izbacuje iz prostorija... pokreta kojem u poglavljima 'gospodarstvo', 'pravosuđe', 'obrazovanje', 'zdravstvo', 'Europska Unija' piše „Poštovani posjetitelji ovaj dio je još uvijek u izradi...“ (?! – nekoliko mjeseci prije izbora)?
Još zanimljivija teza, koja bolno jasno ukazuje na političku nepismenost komentatora hakave portala javila se poslije Thompsonovog koncerta u Čavoglavama. Uz neizbježno licitiranje o broju posjetitelja (60, 80, 100, 140 tisuća,... milijun... kao da je to uopće bitno), neki genijalac se javio s oduševljenjem „evo, vidite koliko nas ima, i svi ćemo mi dati glas domoljubnoj opciji!“ Uffff... Razmišlja li netko o profilu tih posjetitelja? Polovica njih uopće nema pravo glasa, prosjek ostalih je čisti white trash: lumpenproletari jat niskog obrazovanja, sklon nacionalnoj mitologiji i duboko ukorijenjenim predrasudama, bez ikakvog glazbenog ukusa i kulturnog backgrounda... no, dobro, sve to nije problem, nego činjenica da najveći dio njih neće ni izaći na izbore, a oni ostali će svoje glasove rasuti između HDZ-a i onih, valjda stotinjak, desnih strančica. Sve vi to, vrli hakaveovci, znate jednako dobro kao i ja (osim, možda, dorothy; ona će vjerojatno opet biti začuđena i zahvaljivati na informacijama), ali, suočavanje s istinom zna biti jako bolno, pa – naprijed, glavu u pijesak i navalite s minusima.

Na kraju, sada kad je debakl na predstojećim izborima vidljiv i najvećem optimistu do ušiju potonulom u iluzije i mitove, što preostaje? Pa, dakako, tu su vječne, evergreen teme: Mesić i Josipović. Posebno ovaj prvi – da nema Stipe, desnica bi ga morala izmisliti. Dok je bio predsjednik, svi ste mu proricali suđenja po svim zamislivim osnovama – od gospodarskog kriminala do veleizdaje, i dugogodišnjeu robiju poslije isteka mandata. Naravno, to se nije dogodilo, starčić je i dalje začuđujuće aktivan i neobjašnjivo popularan u ovom odnarođenom puku. Patološki ga mrzi ona šačica koja i onako mrzi sve oko sebe, većina je, obzirom da je riječ o umirovljeniku i prošlosti, prilično ravnodušna, ali, malo je tu negativnih emocija u narodu. Iako se ovdje stalno ponavljaju riječi 'oktroirani', 'nametnuti' i sl., ostaje činjenica da je Mesić čak dva puta ubjedljivom većinom izabran za predsjednika na demokratskim, regularnim izborima, i bio bi izabran i treći put da je postojala ustavna mogućnost. Ne kažem da je to dobro ili loše, samo iznosim činjenice. Slično je sa sadašnjim predsjednikom, sve ankete pokazuju da je najpopularniji političar u Hrvatskoj, što, priznajem, i nije neko postignuće obzirom na konkurenciju, ali eto... Ah, da, zaboravio sam da su ankete namještene. Samo, bilo bi dobro da netko objasni kako se takve stvari dešavaju na predsjedničkim izborima – tu su, među kandidatima, koliko se sjećam, bili i domoljubi, katolici, čisti HČ&K primjerci; medijski tretman je bio perverzno ujednačen, do te mjere da su čak i očiti egzibicionisti i čudaci dobili prostor kao i ozbiljni ljudi, a budući da se radi o direktnom biranju osobe, bez manjkavosti D'Hondtove metode koje dolaze do izražaja kod parlamentarnih izbora, rezultat pomalo iznenađuje. Doduše, iznenađuje, izgleda, samo posjetitelje ovakvih portala koji uporno žive u zabludi da većina građana Hrvatske dijeli njihov nakaradni sustav vrijednosti.

Mislim da ću neko vrijeme smnjiti aktivnosti na ovom portalu, osim ako se pojavi neki ozbiljan komentar na ovo – što je, obzirom na pokazani intelektualni profil komentatora, malo vjerojatno. Ono, igra je igra i može biti zanimljivo, ali – život je ngdje drugdje. I, gospodo, dok je glava u pijesku, čvrsto zatvorite oči, zrnca mogu oštetiti osjetljivo tkivo. Konja možete mamuzati i dalje, odavno je mrtav.
Prijavi Administratoru
#13 Odgovor provokatoruNova Hrvatska 2011-08-20 16:39
G.(ili "druže") Ecce homo, mene ne zanima koji sustav vrijednosti dijeli većina građana Hrvatske nego hrvatski narod, a ako hrvatski narod dijeli Vaš jugo-boljševičk i sustav vrijednosti ili jugo-liberalni (sasvim svejedno) onda bolje da takav narod i nestane! U svakom slučaju opstanak hrvatskoga naroda ne ovisi o ljudima koji razmišljaju poput Vas nego o ljudima desne i kršćanske orijentacije! Vidim da ste skriboman pa bih Vam preporučio da zaista smanjite djelatnost na ovom portalu da Vas ne zaboli ruka! Bog i Hrvati!
Prijavi Administratoru
#14 Nakon svegadorothy 2011-08-20 18:53
Ne znam kako drugi ali ja se nakon cijele ove afere s Hrastom osjećam dosta loše, pomalo defetistički, kako je rekao Ecce Homo. Boli me to što se u Hrastu nisu mogli dogovoriti, što nije bilo međusobnog povjerenja, što neki možda nisu bili svim srcem uz Hrast nego su imali i neke alternative, što su neki radili za svoj račun a ne za dobrobit svih skupina u Hrastu, i na koncu, što je stvar eskalirala do neukusne mjere, gdje je došlo do fizičkog obračuna i pozivanja policije. Čini se kao niz krivih postupaka, koji su kulminirali tom eskapadom. Ispravite me ako griješim, to je ono što kao outsajder mogu zaključiti nakon svega.

Možda je jedan od ključnih problema i to, kako reče preporod, što nisu imali vođe. Silno su se bojali nekakvih idola i dolaženja na izborne liste po babu i stričevima, ali su zaboravili da su oni ti koji kreiraju novi pokret, i da među njima nema (ili bar ne bi trebalo biti) kompromitiranih političara. Nisu se trebali štititi sami od sebe nego su se lijepo trebali organizirati i izabrati najkompetentnij u osobu, koja je i moralna i ima liderske sposobnosti. Nema ništa loše u tome, dapače.

Ovako je sustav "svi smo mi jednaki, a narod će izabrati koga hoće" u biti radio protiv njih jer se dogodilo da viđeniji među njima i s većim političkim stažom i iskustvom - koji su trebali nositi pokret i privući birače - nisu bili motivirani da se potpuno posvete Hrastu, a onda su ih mladi i nadobudni izgurali. Ali imam osjećaj da su si time mladi zabili autogol jer pitanje je tko će sad glasati za njih nakon ove afere. Osim toga, vidi se i da su poprilični amateri jer unatoč brojnim upitima, njihove web stranice o gospodarskom i socijalnom programu i dalje ostaju prazne. Dečki, tako se ne vodi politika.

Ne znam što reći na kraju nego dao Bog da im se svima prosvijetli pamet i da se izmire, organiziraju, izaberu si prave lidere, i onda možda nešto bude. Ovako, njihova parola da Hrast više ništa ne može srušiti stoji na klimavim nogama.
Prijavi Administratoru
#15 Ecce HomoBoljunac 2011-08-20 23:54
Dobro je opisao sadašnju situaciju u društvu, politici i na ovom portalu. Nikakve etikete ne mogu opovrgnuti njegove tvrdnje.

Popularnost Mesićeva i Josipovićeva je pak umjetno stvorena. Za ništa ne odgovaraju, stalno pričaju i ništa ne rade.

Naša nezrela javnost im u anketama daje pluseve kao što ovdje na portalu nezreli čitatelji daju nekim komentatorima - minuse.

Čini mi se da imam i drugih mogućnosti za gubljenje vremena osim na ovom portalu. Vidjet ću.
Prijavi Administratoru
#16 "ECCE HOMMO": EVO ODGOVORApreporod 2011-08-22 04:56
"ECCE HOMO" opet likuje nad hrvatskim
problemima.
Pošto on osobno NIJE HRVAT (a ako jest
onda je onog anacionalnog,de generiranog tipa koji je nažalost naše prokletstvo i
sramota)
Pravo čudovište.Biće bez pripadnosti svojoj naciji,MONGREL, MJEŠANAC,SAMOJE D.
Može "ECCE HOMMO" biti i čisti SRBIN ČETNIČKE ORJENTACIJE tipa RADOVANA KARADŽIĆA,ili malo "prevejaniji" poput TADIĆA.
Može "ECCO HOMMO" biti i iz mješanog braka,ili iz "Boljševističko -partizanske"po rodice,neki TITIN stipendista,slj edbenik MESIĆA i JOSIPOVIĆA, KAJINA,MILANOVI ĆA,PUSIĆKE,GOLD STEINA i njima slične uljezničke nehrvatske (lažno internacionalne ) bratije...
Može "ECCE HOMMO" biti i bivši činovnik udbe,ili sin udbaša...Može biti i NOVINAR unitarističko-o rjunaško-udbašk e provijencijacij e )tipa "JUTARNJI LIST"
itd..itd..
Može biti bilo koja od tih SIVIH EMINENCIJA koje složno ,fanatičkom mrčnjom i žarom rade na destrukciji HRVATSKE NACIONALNE IDEJE,
HRVATSKE DRŽAVE I HRVATSKE NACIJE.
Sve to "ON" moče biti,ali NIKADA,ponavlja m NIKADA NEMOŽE BITI HRVAT
Znamo da je "tzv,Desnica" u krizi,znamo da IMA PROBLEME,znamo da ima i PROVOKATORA i "EGO MANIJAKA" i NESLOGE i
DEZORGANIZIRANO STI,i "LIDERSTVA" i SEBIČNOSTI u borbi za vlast koja dijeli
tzv "DOMOLJUBNU DESNICU"...
Ima u tome(u toj kritici)i "ZRNO ISTINE",nažalos t, kad se razmotri sav DILETINIZAM i RASCJEPKANOST i upravo komično ĆUDOREĐE i ČASTOHLEPLJE
kojekakvih pretendera ZA "VODSTVO" i "LIDERSHIP"na "DESNICI"
Ali to su samo "PROLAZNE TEGOBE"..to nije FINALNI ČAVAO U SANDUK HRVATSTVA...
Hrvatska će sabrati snagu svog GENIJA i
izbaciti istinskog tribuna na površinu kao toliko puta ranije u svojoj dugoj povjesti.To je ta mistična snaga iskonskog HRVATSKOG DUHA UTJELOVLJENA U UNIKATNOM HRVATSKOM GRBU..Nemože biti nikada izbrisana niti poražena usprkos ovim hudim,"vunenim" i "olovnim" vremenima sitnih duša.
Za vas je to "ECCE HOMMO" nešto što nemožete shvatiti...Vas vode "LIJEVE FLOSKULE MESIĆA I JOSIPOVIĆA (očito vašim idolima)...
Nikada "ONI" (izdajnici koji su predali stranim sudcima NAJVEĆE HRVATSKE HEROJE)neće ući u sveti"HRAM HRVATSKIH VELIKANA" -nikada...
Stvarnost je štura i jadna.Ali opet nipošto neznači da ako je neko uz kolosalnu pomoć MEDIJA,KAPITALA ,SOROSA i MASONERIJE uspio upravo sotonski zaluditi (izvarati) Hrvatski narod da "radi protiv sebe samoga" i "DOBITI" izbore ,neznači da je u pravu,dapače..I nemora značiti kako "VI" sugerirate da je ta "POBJEDA VJEČNA" i da će se moći VARATI I LAGATI UVIJEK (i nekažnjeno) Ne,sve to neznači da je BORBA ZA HRVATSKU IZGUBLJENA.Nezn ači to da su i nadolazeći izbori već "RIJEŠENA STVAR" i "SIGURNA POBJEDA SDP"-a...Josipo vića Mesića i ANTIHRVATA.
Borba za Hrvatsku NIJE ZAVRŠENA,i nikakve smicalice i demolariziranje ipak na kraju krajeva NEĆE I NEMOGU UGUŠITI
ONAJ HRVATSKI ŽAR i IDEJU HRVATSTVA ma kako trenutno situacija izgledala beznadna i makar se UDRUŽENI )I nečastivi)NEPRI JATELJI HRVATSKE RADOVALI.
Hrvatska će se probuditi.
Prijavi Administratoru
#17 Hrvati sa stavom!dorothy 2011-08-22 09:31
Citat preporod:

Hrvatska će sabrati snagu svog GENIJA i
izbaciti istinskog tribuna na površinu kao toliko puta ranije u svojoj dugoj povjesti.

Netko je rekao da narod ima onakvog vođu kakvog zaslužuje, i s time se uglavnom slažem. Ne možemo očekivati da nas jedan čovjek spasi, moramo se i mi sami mijenjati. Kako je bilo moguće da je Soroševa propaganda uspjela, kako je bilo moguće da smo dvaput birali Mesića, ili da smo morali birati Josipovića kao manje zlo od, kako su govorili, primitivca Bandića? Jedan od razloga što smo dobili Josipovića je razmrvljenost desnice (osobne taštine i želja pojedinaca za vlašću), a drugi jer naši ljudi očito lako padaju na vanjski sjaj, a ne vide ono bitno u čovjeku.

Možda cijelo ovo vrijeme nismo vidjeli ono bitno, npr. odnos dosadašnjih vlasti prema generalima i domovinskom ratu, nego su nas šarmirali (tobožnjom) sofisticiranošć u, naobrazbom, duhovitošću, pa čak i drskošću (Sanader). Izgleda na hrvatski narod pada na lažne veličine. I da nam se lako skrene pažnja na manje važne stvari, dok se one bitne, sudbinske za hrvatski narod, donose potiho, i tek nakon x godina shvatimo u što smo se uvalili.

Sad je totalni kaos jer ni sami ne znamo što hoćemo, ne sviđa nam se EU, a opet bojimo se što će biti ako ne uđemo. Ni meni se ne sviđa EU ali vidjeli smo da postoje države koje se znaju postaviti i ispregovarati si dobar aranžman. Problem je što se mi ne znamo postaviti. U biti čini se da je predsjednik Tuđman bio zadnji političar koji je znao zauzeti stav u ključnim pitanjima, donositi odluke i snositi posljedice za njih. Imao je viziju slobodne Hrvatske i to je i ostvario. Iza njega, ljudi bez vizije ili s oprečnom vizijom, radili su protiv Hrvatske. Nažalost, još u njegovo doba počela je tajkunizacija i privatizacijska pljačka. Znači, ni Tuđman nije bio idealan, i on je griješio. U tom smislu je istina da nam ne trebaju idoli, jer nitko nas neće spasiti osim nas samih i Isusa Krista.

Demonstracije koje su počele s Pernarom pokazale su da su se ljudi počeli buditi iz zimskog sna. Prosječni Hrvat više nije totalno nezainteresiran za sve osim subotnjeg šopinga (bar se nadam). Možda smo shvatili da ima i važnijih stvari u životu od vlastitog komfora, npr. haška nepravda i odnos prema onima koji su zaslužni za stvaranje Hrvatske. Ali ne samo to nego i brdo drugih pitanja.

Hrast je zamišljen kao pokret takvih probuđenih Hrvata, običnih ljudi koji žele preuzeti odgovornost za društvo u kojem žive, a ne da i dalje žive u neznanju, očekuju da netko drugi razmišlja i odlučuje za njih, i onda krive tog dotičnog za neuspjeh. Svatko od nas ima prilike sudjelovati u tom pokretu i dati svoj doprinos. Super je zamišljeno, samo je zaštekalo u izvedbi. Ali mislim da je ono bitno – vizija, namjera, ideja – prava i hvale vrijedna. Samo bi se trebali dogovoriti oko nekih ključnih pitanja, npr. stava oko EU. I onda zauzeti taj stav i preuzeti odgovornost za njega. Onako kako je rekao Franjo Tuđman – ovo je moj program, oni koji su za, neka mi se pridruže. Ne možete udovoljiti svima, uvijek će biti onih koji će se buniti.

Ako je istina da je hrvatski narod sazrio, znat će prepoznati Hrast (ali Hrast sa stavom!) kao pravu stvar. Ako i dalje traži kruha i igara, onda nismo bolje ni zaslužili.
Prijavi Administratoru
#18 Nisam iznenađenNon draco sit mihi dux 2011-08-22 13:51
Boljunčevim oduševljenjem Ecce-ovim komentarom to je bilo za očekivati jer donedavno je isti nastup sa visoka na druge bez obzira bio u pravu ili ne imao dotični komentator,prem da moram priznati u zadnje vrijeme to ne čini.
Ne znam koja je svrha vašeg postojanja na ovom portalu, komentatori vam nisu intelektualno dorasli, njaču, krekeću, zar nije bizarno da osoba vašeg „kalibra" troši svoje vrijeme na zatucane desničare koji kao da su ispali iz razreda za osobe sa poteškoćama u razvoju ali vi se uporno vraćate u želji za dokazivanjem intelektualne superiornosti.K akav je osjećaj biti „odlikaš“ u takvom razredu?
Velika većina nas zna šta se događa u Hrvatskoj nisu nam potrebna nabadanja kako smo „mi“ birali ovu vlast i popularne predsjednike (po Bagi definitivno, uzorak ispitanika 400-500 osoba jako transparentno i dokazivo).U Hrvatskoj gdje je izopačenost društva dosegnula granicu epidemije koja se konstantno reklamira kroz „naše“ medije i gdje je transparentnost samih izbora i bilo kakvih važnih odluka su samo igrokaz za „priglupi“ narod koji ništa ne kuži.
Vidim dotakli ste se Čavoglava i Thompsona kao vječiti kamen spoticanja svih lijevih dušebrižnika (Ustaški dernek narodne muzike u Zagori) pa evo tek toliko da Vas informiram da je naš „popularni“ predsjednik izvršni producent na kazeti Marka Perkovića – Bojna Čavoglave, koje li ironije.
Upravo „Vi“ ste hodajuća antireklama za ljude sa „školom“ oni koji će nas „primate“ izvući iz provalije bezkurpuloznog kapitalizma i konzumerizma...
Sačuvaj me Bože takvih intelektualaca!
Prijavi Administratoru
#19 Non draco ...Boljunac 2011-08-22 14:07
Nisam oduševljen komentarima Ecce Homo-a. Tek ne mogu mu osporiti istinu o mnogim stvarima kojih se je dotakao. Naprotiv, žao mi je što u većem dijelu komentara, ima pravo.

Razočaran sam i zato sam izgubio volju dalje se ovdje zadržavati.

Možda je to zbog sezone odmora, te se najesen stvari poprave. Ali ovo sada nikako ne valja.

Jednoj sam kolegici izjavio kako nikada nisam bio na odmoru i da se nikada ne odmaram, a ona je to shvatila kao moju neukusnu šalu. To je istina. Hotelijerstvo i turizam bi nestali kao gospodarska grana kad bi se svi ljudi ponašali kao moja malenkost.

Intelektualac i ne zna kamo će ga odvesti njegova radoznalost. zato nije umjesno pitanje što neki intelektualac radi na ovom Portalu.
Prijavi Administratoru
#20 EU i financijedorothy 2011-08-22 14:11
Glede EU, upravo sam naišla na web stranicu o financijama, euru i zašto je s tog aspekta bolje ne u EU:

sites.google.com/.../...

Očito spadam u naivne koji vjeruju da ako nešto toliko hvale, onda u tome mora biti bar malo istine. Ali čini se da nije tako.. Ovo je glavna poruka web stranice:

Citat:
EU ne da nije alternativa nego bi ulazak u EU zabetonirao dužničku krizu i sa vremenom odveo državu putem kompletne rasprodaje svega.
Prijavi Administratoru
#21 Pozdrav "Preporodu"Nova Hrvatska 2011-08-22 18:46
G."Preporod" odlično ste opisali "Ecce homoa"! I sam sam se pitao tko je zapravo taj čovjek tj.da li je uopće Hrvat ali bojim se da je odgovor potvrdan. On je još jedan u nizu kako ste dobro opisali degeneriranih Hrvata a ja bih dodao nacional-mazohi stičkih Hrvata koji doživljavaju orgazmičko zadovoljstvo nad nevoljama svoga naroda! Takvih ljudi je puno i kod Nijemaca i po tome smo im slični. Njihovi nacional-mazohi sti pripadaju lijevom krilu SPD-a ili PDS-a a također i "Zelenima" (a ustvari "crvenima"). Moramo se naviknuti da su ti "likovi" oko nas i ne uzbuđivati se previše-jednost avno ih ignorirati!
Prijavi Administratoru
#22 Pozdrav DorothyNova Hrvatska 2011-08-22 18:50
Citat dorothy:
Glede EU, upravo sam naišla na web stranicu o financijama, euru i zašto je s tog aspekta bolje ne u EU:

sites.google.com/.../...

Očito spadam u naivne koji vjeruju da ako nešto toliko hvale, onda u tome mora biti bar malo istine. Ali čini se da nije tako.. Ovo je glavna poruka web stranice:

Citat:
EU ne da nije alternativa nego bi ulazak u EU zabetonirao dužničku krizu i sa vremenom odveo državu putem kompletne rasprodaje svega.
Hvala Dorothy na zanimljivim linkovima!
Prijavi Administratoru
#23 "POZDRAV,"NOVA HRVATSKA"!preporod 2011-08-23 04:12
Pozdrav "NOVA HRVATSKA"
Važno je provokatorima , zlonamjernicima i SADO-MAZOHISTIMA
tipa "ECCO HOME"pokazati da na ovome portalu HRVATSKOG KULTURNOG VIJEĆA
imaju posla s prekaljenim i nepokolebljivim DOMOLJUBNIM , HRVATIMA
koje je apsolutno nemoguće poljuljati u
čvrstim i pravednim stavovima za očuvanje HRVATSKIH NACIONALNIH VREDNOTA I ZA BOLJU I PRAVEDNIJU HRVATSKU ...ZA BOLJU HRVATSKU DANAŠNJICU I BUDUĆNOST. Još jednom, pozdrav.
"PREPOROD"!
Prijavi Administratoru

Budući da je trenutačno dopušteno komentiranje samo registriranim korisnicima, molimo sve one koji žele komentirati da se, ako već nisu, najprije registriraju na Portalu kako bi dobili svoje korisničko ime zaštićeno lozinkom. Tri jednostavna koraka za registraciju objašnjena su ovdje, a u slučaju poteškoća dovoljno je javiti se Administratoru.

Zadnji komentari

Najave

30. svibnja - Misa za poginule branitelje na Medvedgradu 30. svibnja - Misa za poginule branitelje na Medvedgradu Povodom ustanovljenja prvog višestranački izabranog Hrvatskog Državnog Sabora i nekadašnjeg Dana Hrvatske Državnosti te dana branitelja grada Zagreba, u srijedu... Više...

Tko je na vezi?

  • Jedino Hrvatska
  • SJENA
  • 2 korisnika
  • 86 gostiju

Uvjeti korištenja

Portal HKV-a

Izvorni prilozi objavljeni na ovom portalu mogu se slobodno preuzeti uz navođenje imena autora, odnosno izvora.

Licenca GNU

Naša udruga

Hrvatsko kulturno vijeće

HKV djeluje od 2006. i nezavisna je udruga građana s više od 1300 članova, mahom hrvatskih intelektualaca.

Kontakti

Stranice članova

Učlani se i predstavi

Članovi naše udruge ugledni su intelektualci, umjetnici, književnici, političari, novinari, poslovni ljudi i studenti. Predstavite se i vi!

Članovi

Izbor publikacija

Izaberi, pročitaj, preporuči

U pripremi imamo cijeli niz zanimljivih publikacija koje će se moći naručiti preko Portala. Rado ćemo poslušati i vaše preporuke.

Trenutna ponuda

Prijava na Portal