„Urbi et orbi" Kukuriku koalicije

PapaU jučerašnjem trećem Dnevniku objavljena je vijest da će Zoran Milanović, Radimir Čačić, Vesna Pusić i Damir Kajin, dakle sam politički vrh Kukuriku koalicije, bojkotiati susret s papom Benediktom XVI. u Hrvatskom narodnom kazalištu u Zagrebu, u subotu 4. lipnja ove godine. Rečeno je da će Radimir Čačić, kao predsjednik Hrvatskog teniskog saveza ići u Pariz na finale teniskog turnira, da će Vesna Pusić preko vikenda biti na službenom putu u Italiji i Sloveniji, da je Zoran Milanović odbio poziv, a jedino je Damir Kajin osobno objasnio da ne će doći budući da je stekao dojam da se radi o skupu reformiranih kumrovečkih đaka u HNK, pa da on kao iskreni vjernik sebe ne vidi tamo.

Milanovićev partijski demanti: Svi lažu, ja govorim istinu

Vijest je odjeknula kao senzacija, ne sjećamo se da se tako što dogodilo bilo kada i bilo gdje u svijetu. Ignorirati posjet čelnika bilo koje države na svijetu u najmanju je ruku nepristojno. A kad se, kao u ovom slučaju, radi se o vjerskom i državničkom posjetu Svetog Oca državi u kojoj se više od četiri petine pučanstva izjašnjava katolicima, onda je to jasna politička poruka i državljanima Hrvatske i cijelom svijetu.

Vjerojatno su to uspjeli objasniti i Zoranu Milanoviću, pa se danas oglasio na portalu Jutarnjeg lista, tvrdećiZoran Milanović kako mu se takve pogrešne informacije namjerno podmeću. „Vjerujem da Crkva s time nema nikakve veze, a ono drugo - zna se" - kazao je i potvrdio je kako je prije nekoliko tjedana primio cirkularni poziv za prijem u HNK. Istina je, međutim, drugačija. Kako se moglo čuti u jučerašnjem trećem Dnevniku, poziv Hrvatske biskupske konferencije bio je prije nekoliko dana upućen osobno Zoranu Milanoviću na njegovu saborsku adresu, a ne kako to sada neistinito govori Milanović, prije nekoliko tjedana, cirkularnim pozivom. Jučer se još moglo čuti, što su u Dnevniku potvrdili i novinar Večernjeg lista Darko Pavičić i Zvonimir Ančić iz Hrvatske biskupske konferencije, da je dva dana po primitku poziva na saborsku adresu, Milanovićeva tajnica javila u HBK da Milanović ne će doći. Darko Pavičić je još naveo da je razgovarajući s nekolicinom članova SDP-a, koji su i sami bili iznenađeni Milanovićevom odlukom, čuo kako oni smatraju da se radi o „političkom egu" Zorana Milanovića koji nije mogao podnijeti da ga nitko iz HBK nije osobno nazvao i pozvao. Usput je vrijedno primijetiti da je „spašavanje partizana Milanovića" očito u tijeku, budući da Jutarnji list uopće nije donio nikakvu vijest o tome do nevještog i neistinitog demantija samog Milanovića.

Bolje sreće, što se istine tiče, nije ni Čačić. On, naime, mora ići na finale Roland Garrosa u Pariz, kao predsjednik Hrvatskog teniskog saveza. Na stranu to što su na tom turniru ispali svi hrvatski tenisači, ali, kako su izvijestili mediji, Radimir Čačić više nije predsjednik HTS-a, budući da je morao dati ostavku na to mjesto zbog podignute optužnice u Mađarskoj. Vjerojatno je to Čačić zaboravio, pa prošla su od tada čak puna tri dana. Samo se nadamo da ne će sam voziti do Pariza. Vesna Pusić se nije oglasila, vjerojatno se bavi organizacijom svog službenog puta u Italiju i Sloveniju.

„Urbi et orbi" Kukuriku koalicije

HNKBilo kako bilo, pojavili se navedeni drugovi i drugarice u HNK-u u isto vrijeme kada i Sveti Otac ili ne, očito je da se radi o organiziranoj političkoj akciji Kukuriku koalicije, s jasnim političkim porukama. Jedna je od njih ona upućena „Urbi", u ovom slučaju hrvatskom narodu i svim državljanima Hrvatske: „Kad dođemo na vlast, znate što vas čeka, i nemojte onda govoriti da niste znali! Vi vjernici, vas više od 80% hrvatskih državljana, vi za nas ne postojite. Naravno da se ne možete nadati nikakvoj političkoj ili javnoj dužnosti, vi ste moralno-politički nepodobni. Naš svijet sagradit ćemo (ponovno) sami, tko bješe ništa, bit će sve"!

Što se tiče poruke „orbi", odnosno poruke svijetu, i ona je jasna: „Hrvatska nije civilizirana zemlja, naš horizont je – regija. Naši prijatelji među vama su jedino oni po čijim željama smo radili kad smo bili na vlasti, od 2000. do 2003., a što su tako uspješno nastavili oni nakon 2003."

Vanjskopolitički aspekti

U vanjskopolitičkom aspektu bojkota posebno treba istaći Vesnu Pusić. Ona se gotovo već proglasilaVesna Pusić budućom ministricom vanjskih poslova Hrvatske. Zamislite kad se takva osoba usudi bojkotirati posjet čelnika jedne države, i to one čiji je utjecaj u svijetu nemjerljiv i ne može se kvatificirati, kako je to pokušao veliki uzor svih revolucionara i kozmopolita Staljin postavivši pitanje koliko papa ima divizija.

Sjetimo se samo nedavnog posjeta pape Benedikta XVI. Velikoj Britaniji, državi u kojoj katolici čine jedva petinu stanovništva. Primili su ga doslovno svi, kraljica, premijer, parlament, dakle i vladajući i oporba, od tog je posjeta Velika Britanija napravila (i) medijski spektakl, pravilno prosuđujući da to može samo koristiti Velikoj Britaniji i njenim interesima.

Hrvatski će narod dočekati Benedikta XVI. onako kako dolikuje jednom civiliziranom narodu, kako je dočekivao i njegovog blaženog prethodnika, s ljubavlju, nadom i vjerom. I s pažnjom će poslušati pravi Urbi et orbi, onaj Svetoga Oca iz Hrvatskog narodnog kazališta.

Za nadati se i da hrvatski narod isto tako ne će zaboraviti ni poruke Kukuriku koalicije ujesen, na parlamentarnim izborima. Jer poslije toga zaista ne ćemo moći tvrditi da nismo znali što nam se sprema, ako kukuriku boljševici dođu na vlast. 2000. su se vješto prikrili prije izbora pod skute Budiše i HSS-a, a ovaj put su šest mjeseci prije izbora jasno i nedvosmisleno iznijeli svoju političku platformu.

D. J. L.

KOMENTARI ČITATELJA 

#1 Sramočenje domovinehitman 2011-06-01 19:14
Ovo je nakon ne odlaska predsjednika agnostika na pogreb tragično preminulom poljskom predsjedniku još jedan u nizu skandala bez presedana.
Da li je to ta PravDA ili su to ti "pristojni" ljudi kako sebe i svoje voli nazivati prvak oporbe?
Svakom čovjeku kojega su roditelji naučili izgovoriti riječi "molim i hvala" ovakvo ponašanje ne bi palo niti u alkoholnom niti bilo kojem ludilu na pamet.
Jasno kako se ovdje ne radi niti o relacijama vjernik-nevjern ik,agnostik,ate ist,hrvat-antih rvat,ljevičar-d esničar ili bilo kojoj drugoj oprečnoj relaciji.
Ovdje se radi o bezobrazluku,ne pristojnosti,ne dostatku kulture,manjku bontona tj.jednostavno o pomanjkanju osnovnog kućnog odgoja.
Ako Hrvati drže kako su ovi ljudi alternativa trenutnoj kleptomanskoj stranki na vlasti onda svaki iskreni domoljub može "pakirati cekere".
Alternativa mora biti treća opcija.
Nakon što smo shvatili kako udružene zločinačke antihrvatske snage rade na obnovi svojevrsne "jugoslavije" sada je jasno kako ju žele urediti i na komunističkim osnovama.Kako drugačije protumačiti ovaj stav prema Svetom ocu?
Prijavi Administratoru
#2 .Domovine sin 2011-06-01 19:20
Svojim dolaskom u Hrvatsko narodno kazalište, tu utvrdu hrvatske kulture tako tužno zatočenu na vlastitome trgu, prisilno nazvanom u inat Hrvatima još uvijek nepromjenjenim zločinačkim imenom bleiburškog krvnika i mučitelja blaženoga Alojzija Stepinca, Sveti Otac šalje snažnu i ljekovitu poruku, ali i utjehu iscrpljenom hrvatskom narodu.

Dočekujući (ili možda ne dočekujući) Svetoga Oca na trgu, koji kao što već rekoh baš u inat Hrvatima nosi JBT-ovo zločinačko ime, naši društveno politički radnici također žele poslati jasnu poruku, kako nama Hrvatima, tako i samoj Crkvi.

Odgovorimo im primjereno na predstojećim parlamentarnim izborima, a Svetome Ocu zaželimo dobrodošlicu svojim dolaskom na predviđena mjesta susreta s vjernicima, a naročito na svečanom misnom slavlju zakazanom u nedjelju 5. lipnja na zagrebačkom Hipodromu.
Prijavi Administratoru
#3 Kukurikavci se jedino klanjaju majci kraljiciJedino Hrvatska 2011-06-01 19:30
Čak ni onaj megazločinac Tito nije izbjegavao susret sa papom, već je tražio sve moguće načine kako bi došlo do njihovog međusobnog susreta. Tako je 29. ožujka 1971. godine u sklopu Titovog posjeta Italiji došlo do poznatog susreta sa papom Ivanom Pavlom VI., naravno sa različitim motivima. Tito iz pragmatičnih razloga „dobivanja“ legitimacije bar nekakve demokratičnosti njegove diktatorske vlasti, a papa iz razloga poboljšanja teškog položaja katolika na području tadašnje Jugoslavije.

Stoga mi nije jasno od koga su to „deca komunizma“ i ideološki nasljednici jednog od najvećih zločinaca 20. vijeka, Josipa Broza Tita, „učila politiku“ kad na tako nemušt način, nalazeći smiješne izgovore, bojkotiraju susret sa papom Benediktom XVI. u Hrvatskom narodnom kazalištu u Zagrebu 4. lipnja ove godine!?

Svakako kako je jedan od većih razloga izbjegavanja susreta čelnih ljudi Kukuriku koalicije sa papom Benediktom XVI. ne davanje vjetra u leđa proeuropskoj politici HDZ-a, koji papin posjet želi iskoristiti kao podršku ulasku Hrvatske u EU, a što naravno kukurikavci ne mogu podnijeti jer san svih briselskih slugu iz Saveza za Eu-ropsku unije je da baš oni budu ti koji će Hrvatsku predati novim gospodarima.

Međutim, ima još jedan razlog, možda ponajveći, njihovog bojkotiranja susreta sa papom, a to je otvoreni prezir i mržnja prema onome što papa predstavlja kao Kristov namjesnik na zemlji

Mogu samo zamisliti kakva bi bila „borba“ za mjesto u Hrvatskom narodnom kazalištu da kojim slučajem umjesto pape u Hrvatsku stiže majka kraljica, naravno sada iz potpuno drugih razloga, onoga što britanska kraljica predstavlja kao sotonin sluga na zemlji i predvodnik svih onih koji se otvoreno bore protiv Božjih vječnih moralnih zakona.

Tada bi naravno Zoran Milanović, Vesna Pusić, Radimir Čačić, Damir Kajin, i svi njima slični, bili u prvom redu kako bi bili što bliže svom „božanstvu“ kojemu se jedino klanjaju.
Prijavi Administratoru
#4 HRVATI PROBLEM ?!:.,fran106 2011-06-01 19:35
hrvati kao narod kojem i ja pripadam, nedjeljom u 10h odu na misu u crkvu, a već u 11.30h nakon mise glasaju za predsjednika agnostika. pa ko je tu lud ? moj hrvatski narod očito ima velik problem. tako će isto dočekat papu i molit se , a glasat za SDP I HNS I HDZ. a za HRAST;HSP;HSP AS: nema teorije da daju svoj glas. pa ko je tu lud? HRVATI OČIGLEDNO IMAJU VELIK PROBLEM ! BOG I HRVATI.
Prijavi Administratoru
#5 Trebalo je pozvati i Mesića na zajednički susret sa papom. Ha, ha, ha.Jedino Hrvatska 2011-06-01 20:13
Stvarno nije u redu što na susret sa papom nije pozvan i bivši predsjednik Republike Hrvatske Stjepan Mesić, pa ako ništa, da bar upita papu zašto Vatikan nikada nije odgovorio na njegova stalna traženja za smjenom vojnog ordinarija biskupa Juraja Jezerinca, kojemu je Mesić dok je sramotno obnašao časnu dužnost hrvatskog predsjednika, nebrojeno puta prijetio kako će mu zabraniti ulazak u vojne objekte zbog „miješanja“ u politiku.

Mislim da bi mu papa Benedikt XVI. održao „lijepu besjedu“, i malo ga podučio o onome što su Mesića trebali davno podučiti njegovi bivši savjetnici, na primjer Ivica Maštruko, kako je vojni biskup kao i svaki drugi biskup i nema ništa sa državnom vlašću već odgovara za svoj rad samo papi.
Prijavi Administratoru
#6 Usluga HrvatimaCetina 2011-06-01 20:15
Sotonska je koalicija svojim postupkom napravila nemjerljivu uslugu hrvatskom narodu i svim hrvatskim domoljubima.
Nema tih medija koji bi nam toliko pomogli.
Pokazali su se u pravom svjetlu: neodgojeni, bahati, neodgovorni, neznalice, lažljivci, antihrvati.

Kako je HDZ dokazano veleizdajnička i kleptomanska skupina, što krasi i kukurikavce, preostaje samo treća opcija – HRAST!
Valja se pripremiti za brojenje glasova, sotonisti su u prijevarama nenadmašni.

P. S.
Komentatori koji vrijeđaju hrvatski narod rade za kukurikavce i HDZ.
Prijavi Administratoru
#7 Vrag bježi od tamjana...H7 2011-06-01 20:32
Milanović, Pusić, Čačić... ne dolaze izraziti dobrodošlicu Papi.

(To je dobro za slijepe birače u Hrvatskoj koji "pasu travu", a takvih je mnogo. Možda dignu glavu i progledaju.)


Što je veći skandal?
...što se gore spomenuti ne pridržavaju kurtoazije?
...što takvi ljudi imaju ikakve pozicije u Hrvatskoj?
...što pretendiraju na vlast i pred izbore najavljuju način svoje eventualne vladavine?
...što su po opredjeljenju jugoslavenski komunisti "zatočeni" u državi Hrvatskoj koju je praktički prvi priznao Vatikan i čijem predstavniku trebaju izraziti dobrodošlicu?
Prijavi Administratoru
#8 Prohrvatska opcijaJedino Hrvatska 2011-06-01 20:43
Citat Cetina:
Sotonska je koalicija svojim postupkom napravila nemjerljivu uslugu hrvatskom narodu i svim hrvatskim domoljubima.
Nema tih medija koji bi nam toliko pomogli.
Pokazali su se u pravom svjetlu: neodgojeni, bahati, neodgovorni, neznalice, lažljivci, antihrvati.

Kako je HDZ dokazano veleizdajnička i kleptomanska skupina, što krasi i kukurikavce, preostaje samo treća opcija – HRAST!
Valja se pripremiti za brojenje glasova, sotonisti su u prijevarama nenadmašni.

P. S.
Komentatori koji vrijeđaju hrvatski narod rade za kukurikavce i HDZ.


Hrast ili bilo koja druga prohrvatska opcija, npr. Jedino Hrvatska, Volim Hrvatsku, itd., kakva je za vrijeme dr. Franje Tuđmana bio i sam HDZ-a, može biti samo prva i jedina hrvatska opcija, a nikako treća. A druge opcije i ne računam jer su otvoreno protuhrvatske
Prijavi Administratoru
#9 Boje seMarko54 2011-06-01 21:07
Da ih netko od susjeda ne vidi. Kao i u bivsoj drzavi.
Prijavi Administratoru
#10 HA;HA:HAfran106 2011-06-01 21:29
marko54 sad si me i nasmijao, ajde frende laka ti noć. BOG I HRVATI.
Prijavi Administratoru
#11 Narod nije krivMarcus 2011-06-01 22:10
Tako je Cetina. Zašto napadati i vrijeđati narod, Hrvatski narod?

Većina puka u narodu se ne bavi političkim, društvenim, filozofskim, međunarodnim, pravosudnim, povjesnim, kulturnim, medijskim i kojim sve već ne teorijama i istraživanjima.
Tim pitanjima se bavi manji broj individualaca u društvu bilo po zanimanju ili iz radoznalosti i želje za neki doprinos općem dobru. Ovdje na portalu, na primjer, su uglavnom ovi potonji.
Većina ljudskih bića usredotočena je na vlastiti život i pitanja svakodnevnice a u prvom planu im je pitanje sredstava za egzistenciju i unapređivanje situacije za sebe i svoje najbliže.
Kad se radi o izborima tu je stvar uglavnom o političkim pitanjima. Birači biraju onako kako im se čini dobro i najbolje za njih. Te odluke donose na osnovi saznanja o svemu što im se čini relevantnim za glasovanje i za izbor kandidata.
Kako birači dolaze do tih saznanja? To je ono pravo pitanje.
To je prvenstveno uloga medija i onoga (informacija) i onih (ljudi) što se u njima pojavljuju. Također tu je i osobno ''mišljenje'' koje je netko izgradio, na primjer u jugokomunističk om razdoblju i nije voljan mjenjati.
Kad gledamo izbore i medije u Hrvatskoj i djelovanje političkih i medijskih elita i informacije na taj način date narodu, a naročito poslije 2000-te godine, možemo donekle objasniti pogubna politička kretanja kojima smo svjedoci i koja ugrožavaju stanje naroda i države.
Znači: nije narod kriv.
Krive su one 'elite' koje obmanjuju i varaju narod bilo iz neznanja, ili gluposti, ili zlobe i mržnje prema Hrvatskom narodu i Hrvatskoj državi.
Krivi su UDBA-ši i jugokomunjare, filozofski praksisovci i povjesničari, politikanti i pravnici, velikosrbi i četnici, koji sačinjavaju tu 'elitu' i vladajuće strukture i svi oni koji narodu i biračima sve to turaju i koji su se nametnuli na prevaru.
Prijavi Administratoru
#12 HRVATSKI NAROD,I POTREBA ZA DUHOVNIM VODSTVOM NACIJEpreporod 2011-06-02 04:34
PAPA U POSJETI HRVATSKOJ .
Mada je to prije svega vjerski događaj,ipak ima i Političke tonove,jer i Vatikan je država na koncu konca.Mala prostorno, ali DUHOVNO utjecajna sa silnim Globalnim renomeom,Entiti koji interaktivno dijeli tisuću tristogodišnju povjest sa Hrvatima:
Narodom "PREDZIĐA KRŠĆANSTVA."
Usprkos strašnih presuda Hrvatskim Herojima u Hagu i degradiranja Hrvatske države tim činom Papin posjet će HRVATIMA povratiti donekle samopouzdanje...
Ipak..barem "SVETI OTAC BRINE ZA NAS"u ovome moru nesigurnosti i tegoba.
Pa makar skup bio i na "TRGU MARŠALA TITA",nažalost...
Inače narod kao "MASA" je uvijek inertan sam po sebi.Narod se nikada "SAM NE VODI"
Za to je potreban VOĐA-LIDER,I POKRET da pokrene "MASU"
DA,"NAROD"uvijek netko mora voditi.
NAROD uvijek mora imati taj toliko potrebni osjećaj "VLASTI" i "DRŽAVE"- iz ureda ,pročelništava, ministarstava negdje u Zagrebu ,u Agramu koja mu daje samopouzdanje sigurnost i smisao postojanja.
Pošto se NAROD ipak ,ipak usprkos svemu smatra HRVATSKIM NARODOM,treba ga voditi HRVATSKA POLITIČKA ELITA.
Nažalost,to danas nije slučaj.
Prijavi Administratoru
#13 gori gora, gori kukurovinajojojo 2011-06-02 10:22
ne smiju doći jer se boje da će izgoriti za vrijeme papinog blagoslova! nečastivi se lako zapali;)
Prijavi Administratoru
#14 strah od križacompassion 2011-06-02 13:00
Citat jojojo:
ne smiju doći jer se boje da će izgoriti za vrijeme papinog blagoslova! nečastivi se lako zapali;)


hahahaha, baš si me nasmijao jojojo, fakat se možda boje znaka križa, i neugode kad bi počeli arlaukati, znaju da će tamo biti Linić, bau bau, ali ne Slavko nego Zvjezdan....hah ahaha
Prijavi Administratoru
#15 1Nikica 2011-06-02 13:57
Ovaj Kajin je samo pokazao da baš i ne vjeruje, a niti ne shvaća smisao vjere, crkve i pape! A i kako bi!?
Nedjeljom na misu odem sebe radi, sjednem, stanem ili kleknem u posljednjim redovima i nije me briga što su prve klupe zauzeli neki novokomponirani (Ma neka ih, dica će in virovat, kako kaže moja baba!) vjernici.
Prijavi Administratoru
#16 2Nikica 2011-06-02 14:03
Čudim se UVREĐENOM Mesiću: partizan, još od Bilanđićevih ramena, komunist, otvoreni protivnik crkve, križeva, vjere...
Nije mi jasno kako je i zašto očekivao poziv i da li bi mu možda bilo neugodno na tom skupu?
Meni bi, na komunističkim orgijama, štafetama, mitinzima, a i samo pozivanje na njih bih doživio i kao provokaciju i kao uvredu!
Prijavi Administratoru
#17 3Nikica 2011-06-02 14:06
Čačiću i nije mjesto uz papu, jer se radi o čovjeku, nažalost Hrvatu, skromnih, da ne kažem minornih ljudskih kvaliteta, a Vesna Pusić mora biti NA VALU svoga vođe! Osim ako se i ona ne predomisli, na sugestiju nekih EU miritelja, diplomata.
Prijavi Administratoru
#18 4Nikica 2011-06-02 14:09
I ovaj događaj, koji za Hrvatsku i Hrvate predstavlja puno i u europskim i u svjetskim relacijama, što samo budale ne razumiju i ne shvaćaju, još jednom pokazuje da vodećim hrvatskim političarima, ili barem jednom dijelu njih, uopće nije stalo do Hrvata i Hrvatske, nego do svoje guzice!
Svaka sličnost sa većinom hrvatskih današnjih vodećih (pr. Sabor) političara nije slučajna
Prijavi Administratoru
#19 Nikice..nemoj se čuditi...MIJO F 2011-06-02 14:57
Citat Nikica:
Čudim se UVREĐENOM Mesiću: partizan, još od Bilanđićevih ramena, komunist, otvoreni protivnik crkve, križeva, vjere...
Nije mi jasno kako je i zašto očekivao poziv i da li bi mu možda bilo neugodno na tom skupu?
Meni bi, na komunističkim orgijama, štafetama, mitinzima, a i samo pozivanje na njih bih doživio i kao provokaciju i kao uvredu!

Stjepan Mesić nema sveze sa evolucijom ljudskog roda..taj se nije RODIO..nego je produkt ĐAVLA..Titin sin..i za koji dan kad bude umirao..neće uspjeti umrijeti..kao čovjek..nego kao sluga SOTONE..muke Kristove! MFP!
Prijavi Administratoru
#20 Niti jedan narod na SVIJETU nema to..MIJO F 2011-06-02 15:06
..što imadu HRVATI..Stjepan a Mesića,Ivicu Račana(pok.),Iv u Sanadera,Ivu Josipovića..i ovu neudavaču "zle kobi i misli" Jadranku Kosor-Četnikušu ..Fidel Castro i Hugo Chavez..to su Božji sinovi!!..naspr am ove naturene nameti..."TO JE ZLO"=SOTONISTIČ KI produkt..i za njih trebamo pitati Gospodina?..zaš to si ih STVORIO??...MFP !
Prijavi Administratoru
#21 Koji je hrvatski politički problem ?Boljunac 2011-06-02 20:14
Citat fran106:
hrvati kao narod kojem i ja pripadam, nedjeljom u 10h odu na misu u crkvu, a već u 11.30h nakon mise glasaju za predsjednika agnostika. pa ko je tu lud ? moj hrvatski narod očito ima velik problem. tako će isto dočekat papu i molit se , a glasat za SDP I HNS I HDZ. a za HRAST;HSP;HSP AS: nema teorije da daju svoj glas. pa ko je tu lud? HRVATI OČIGLEDNO IMAJU VELIK PROBLEM ! BOG I HRVATI.


Nemaju političku osvještenost. Hrvati kao narod koji je tek u novije vrijeme stekao svoju neovisnu drtžavu, nije stekao i sijest o vrijednostima vlastite države.

Već u školama bi trebalo učiti djecu o temeljima političke kulture i o političkim vrjednotama. Neovisna država je najviša politička vrjednota jednoga naroda.

Ne smijemo se zavaravati da stupanjem u EU prestaju postojati neovisne države. Države će potrajati malo duže od vremena koje su im dosudili klasici marksizma.
Prijavi Administratoru
#22 BOJKOTIRANJE HRVATSKE!verbum 2011-06-03 16:01
# BOJKOTIRANJE HRVATSKE! — feniks (Hrast) 2011-06-03 10:44
U jednoj od gledanijih emisija Hrvatske Televizije 'Tko želi biti milijunaš' Tarika Filipovića, u četvrtak 02. lipnja 2011, bili smo svjedoci bezočne medijske političke propagande usmjerene na NEGIRANJE SADAŠNJE HRVATSKE DRŽAVE, kao i nekih drugih država nastalih nakon pada Berlinskog Zida, odnosno propasti dviju NAJJAČIH TVRĐAVA KOMUNIZMA: SSSR-a (i Varšavskog Bloka) i SFRJ-a.Pod Titovom komunističkom diktaturom nije se smjelo znati što se stvarno događalo 'IZA'! Tek danas to postupno dolazi u javnost i za to svim silama nastoje spriječiti oni koji još uvijek sanjaju onu državu u kojoj su imali nad narodom bezgraničnu vlast!

Pa krenimo redom i pogledajmo što je to bilo spornoga u jednom pitanju koje je bilo postavljeno ništa ne slutećemu kandidatu te večeri u Tarikovom kvizu?

Pitanje: Na teritoriji koje države su se vodili Batonski ratovi od 6. do 9. godine našeg doba protiv Rimljana za vrijeme cara Augusta?
A) SFRJ, B) ČSSR, C) DDR
Odgovor:
A) SFRJ, Batonski ratovi su se vodili … na prostoru između Drave i Save.

Dakle, već u samom pitanju su kao moguće države navedene države koje poslije pada Berlinskog Zida više ne postoje. Drugo, za pitanje su izabrane države koje su bile isključivo iz propalog Komunističkog Sustava. Jedna od propalih komunističkih država je i bivša SFRJ. Nije slučajno da je SFRJ stavljena za prvi izbor 'A'. Tu je riječ o sugestivnom pristupu; izbor 'A' iznači 'PRVI IZBOR' ili 'PRAVI IZBOR'. Takva poruka je sugestivna i mogla bi još značiti i opredjeljenje, izbor ili glasovanje. Dalje se iz toga može izvasti i pitanje 'Koga birati na izborima?' Odgovor koji se nameće sam od sebe mogao bi biti: ' Birajte one koji se svojim postupcima javno opredjeljuju za Jugoslaviju (Zapadni Balkan, 'Jugosferu' i sl.), a što opet može upućivati na Milanovićev SDP!

No što je tu još važno, ako ne i najvažnije, spomenuti? Pa svakako treba spomenuti i to da je spomenuti kviz na Hrvatskoj Radio Televiziji (nije kviz na Televiziji Zagreb), da je i voditelj kviza, kandidat kviza, kao i publika (na kvizu i ona kraj televizora) svi redom Hrvatski Građani, kao i da su svi zajedno u međunarodno priznatoj (dakle postojećoj) državi Republici Hrvatskoj (ne samo Republici - prema Jusipoviću)!

Sada se postavlja logično pitanje kako to da sporno pitanje nije glasilo na primjer ovako:
Pitanje: Na teritoriji koje države ….. protiv Rimljana A) Hrvatske B) Češke (ili Slovačke) C) Njemačke
Odgovor: A) Hrvatske, Batonski ratovi su se vodili … na ozemlju današnje Hrvatske na prostoru između Drave i Save.

Očigledno je da danas one snage koje su zahvaljujući demokratskim izborima, kao i apsolutnom kontrolom medija (čak i TV emisija poput spomenutog kviza), uspjele se instalirati u sam vrh hrvatske vlasti, u svojoj ne skrivenoj mržnji prema svemu onomu što je hrvatsko, pa koriste svaku prigodu kako bi tu državu poništile. Tako je predsjednik (hrvatski) Jusipović na inauguraciji 'zaboravio' reči Hrvatska, pa je umjesto 'Republika Hrvatska' rekao samo 'Republika'. Tko zna možda je tada (i sada) mislio na bivšu SR Hrvatsku (SR=socijalisti čka republika) u sklopu spomenutog izbora A) SFRJ?

To je uostalom samo nastavak SUSTAVNE MEDIJSKE PROPAGANDE koja traje najmanje još od 3. siječnja 2000. godine SFRJ je mogla egzistirati jedino pod uvjetom DA HRVATSKE NEMA!

No, s obzirom na nespornu činjenicu da je Hrvatska tu, da postoji, onda je nekima potrebno, makar i virtualno, stvarati privid da je umjesto nje SFRJ ona država koja je u nečijim glavama još uvijek tu prisutna! A još najvažnije je da se Hrvatsku niti ne spominje kad god se za to ukaže zgoda, odnosno ako se je i mora spominjati, onda ju se prikazuje u što ružnijem svijetlu!

Ali, uzalud vam trud svirači, jer tu je Narod koji neće dozvoliti da se ikada više takva robovska monstruozna tvorevina ponovi!
Prijavi Administratoru
#23 Komentator D.J.L.Boljunac 2011-06-06 16:18
Uvodni je komenrtar izvrstan. Tek sam ga sada pažljivo pročitao.

Čestitam komentatoru.
Prijavi Administratoru
#24 22 BOJKOTIRANJE HRVATSKE! — verbumMarcus 2011-06-06 17:19
Samo jedan krvavi rat kakav do sada nismo vidjeli i istrebljenje Hrvata dovodi do obnove Jugo tvorenine. No pobjeda pada onome tko se brani s svim srcem za svoj narod i Domovinu kao onda u Domovinskom ratu. Zato svi oni koji to sanjaju uzalud im trud ali najbitnije je to da im treba dati nogum u guzicu sa svih funkcija.
Prijavi Administratoru
#25 Nepobjedivi HrvatiBoljunac 2011-06-06 18:52
Citat Marcus:
Samo jedan krvavi rat kakav do sada nismo vidjeli i istrebljenje Hrvata dovodi do obnove Jugo tvorenine. No pobjeda pada onome tko se brani s svim srcem za svoj narod i Domovinu kao onda u Domovinskom ratu. Zato svi oni koji to sanjaju uzalud im trud ali najbitnije je to da im treba dati nogum u guzicu sa svih funkcija.


Jest, Hrvati su nepobjedivi, kad se i dok se bore svi zajedno za Hrvatsku. Hrvate mogu poraziti jedino Hrvati kad se ustane Hrvat protiv Hrvata. To su učinili komunisti kad su podijelili Hrvate na one koji su bili za njih i na one druge koje su proglasili narodnim neprijateljima. Bratoubilačk je rat hrvatskog naroda u režiji komunista pod prividom socijalističke revolucije bio poguban za Hrvate i prouzročio nejveću nacionalnu tragediju u njihovoj povijesti.
Prijavi Administratoru
#26 Opansnost - BoljunacMarcus 2011-06-06 19:27
Da, to je ta opasnost, ta podijeljenost ali s druge strane nisu ista vremena sada kao onda - za vrijeme NDH Onda je komunizam bio u usponu pa su se uspjeli nametnuti i to krvavim metodama. Danas je ipak neko drugo vrijeme i to ovo digitalno doba sa trenutnim prijenosom informacija i boljim stupnjem obrazovanja - unatoc makinacijama antihrvatskih medija.
Prijavi Administratoru
#27 MacusBoljunac 2011-06-06 20:49
Slažem se. Danas su druga vremena i Hrvati se više ne će dati navući na tragičnu podjelu na dvije suprotstavljene strane.
Prijavi Administratoru

Budući da je trenutačno dopušteno komentiranje samo registriranim korisnicima, molimo sve one koji žele komentirati da se, ako već nisu, najprije registriraju na Portalu kako bi dobili svoje korisničko ime zaštićeno lozinkom. Tri jednostavna koraka za registraciju objašnjena su ovdje, a u slučaju poteškoća dovoljno je javiti se Administratoru.

Zadnji komentari

Najave

30. svibnja - Misa za poginule branitelje na Medvedgradu 30. svibnja - Misa za poginule branitelje na Medvedgradu Povodom ustanovljenja prvog višestranački izabranog Hrvatskog Državnog Sabora i nekadašnjeg Dana Hrvatske Državnosti te dana branitelja grada Zagreba, u srijedu... Više...

Tko je na vezi?

  • Jedino Hrvatska
  • 1 korisnik
  • 95 gostiju

Uvjeti korištenja

Portal HKV-a

Izvorni prilozi objavljeni na ovom portalu mogu se slobodno preuzeti uz navođenje imena autora, odnosno izvora.

Licenca GNU

Naša udruga

Hrvatsko kulturno vijeće

HKV djeluje od 2006. i nezavisna je udruga građana s više od 1300 članova, mahom hrvatskih intelektualaca.

Kontakti

Stranice članova

Učlani se i predstavi

Članovi naše udruge ugledni su intelektualci, umjetnici, književnici, političari, novinari, poslovni ljudi i studenti. Predstavite se i vi!

Članovi

Izbor publikacija

Izaberi, pročitaj, preporuči

U pripremi imamo cijeli niz zanimljivih publikacija koje će se moći naručiti preko Portala. Rado ćemo poslušati i vaše preporuke.

Trenutna ponuda

Prijava na Portal