Izjava s kojom se obmanjuje hrvatsku javnost

 

Prošle nedjelje u Bosni i Hercegovini su održani izbori. U našim medijima naravno nisu bili popraćeni koliko su trebali biti, budući da se radi o susjednoj državi u kojoj su Hrvati, bolje reći u kojoj bi trebali biti, konstitutivan narod. Hrvatski su političari gotovo u potpunosti ignorirali taj događaj, kao što i već cijelo desetljeće zanemaruju sve gori položaj Hrvata u Bosni i Hercegovini. Rezultate izbora ukratko je prokomentirao tek predsjednik Ivo Josipović. Bilo bi daleko bolje da nije.

Kako su glasovali Hrvati?

Ivo_Josipovic_03Naime, Ivo Josipović je u kratkoj izjavi rekao “da je po rezultatima koje je on vidio sinoć najveći dobitnik izbora SDP.” Dodao je: “To pokazuje promjenu raspoloženja u BiH kao i da nije točna dosadašnja tvrdnja kako u BiH Hrvati ne glasuju za SDP-ove kandidate. Željko Komšić je dobio toliko glasova da je jasno da su za njega glasovali i Hrvati:”

Pogledajmo, međutim, kakvi su stvarni rezultati izbora za hrvatskog člana Predsjedništva BiH, i na kakve oni zaključke vode. Dakle, najviše je glasova dobio kandidat SDP-a Željko Komšić, oko 317.000 (na temelju 94% obrađenih glasova). Svi ostali hrvatski kandidati zajedno dobili su 203.000, što govori da bi Komšić pobijedio i da su osim njega Hrvati imali i još samo jednoga zajedničkog kandidata.

Na izborima 2006. godine, Komšić, koji je i tada pobijedio, dobio je 116.000 glasova, a svi ostali kandidati hrvatskog naroda 177.000 glasova. Dakle, iz usporedbe ovogodišnjih izbora s onima prije četiri godine slijedi da su svi hrvatski kandidati, osim Komšića, dobili ove godine 26.000 glasova više nego 2006. U postocima to iznosi gotovo 15% više glasova, s tim da je na ovogodišnje izbore izašlo oko 13% više glasača nego 2006. Znači, hrvatski kandidati, osim Komšića, dobili su na ovim izborima više glasova, i apsolutno i relativno, nego prije četiri godine!

Željko KomšićS druge strane, na ovim izborima Željko Komšić je dobio 200.000 glasova više nego 2006. godine. Potpuno je jasno da su ti glasovi došli od muslimana (tj. službeno Bošnjaka). Ne tvrdimo da nije bilo Hrvata koji su glasovali za Željka Komšića, ali je njihov broj u svakoj ozbiljnoj raščlambi posve zanemariv. Tvrdnja predsjednika Josipovića da su «za Komšića glasovali i Hrvati» je dakle potpuno pogrješna. Ona ne služi ničemu osim obmane Hrvata u Republici Hrvatskoj.

Između 1 i 2 posto

Pogledajmo koliko je glasova dobio Komšić u krajevima gdje Hrvati predstavljaju veliku većinu pučanstva. U Širokom Brijegu, primjerice, Komšić je dobio 105 glasova od 13.027 vrijedećih, dakle, znatno manje od 1%, u Čitluku 97 od 5.291, u Ljubuškom 207 od 9.331, u Grudama 124 od 5172, u Posušju 99 od 6489, itd. Slično je i u izbornim jedinicama s većim postotkom muslimana, pa je tako u Livnu Komšić dobio 991 od 11.828, u Tomislavgradu 474 od 6.957, u izbornim jedinicama Mostara s pretežito hrvatskim pučanstvom 3.027 od 22.629, Orašju 918 od 7994, Kreševu 268 od 2500. Dakle, u svakoj od tih izbornih jedinica postotak glasova koje je dobio Komšić približno se poklapa s postotkom muslimanskog stanovništva u tim jedinicama.

Zaključak koji slijedi iz navedenih brojki (kao i onih nenavedenih ovdje) je taj da su Hrvati izašli na izbore u većem broju nego 2006., da su poduprli hrvatske kandidate za člana Predsjedništva BiH uz iznimku Željka Komšića, a da su Željka Komšića za predstavnika Hrvata u tom Predsjedništvu izabrali Bošnjaci tj. muslimani-Bošnjaci. Tako da je Komšić dobio najviše glasova od svih kandidata u Federaciji BiH, tek nekih 100.000 manje od svih bošnjačkih kandidata zajedno, odnosno dvostruko više glasova od Bakira Izetbegovića, novoizabranog predstavnika muslimana-Bošnjaka!

Komšićeva i Josipovićeva partija

Čovjek bi pomislio da predsjednik Josipović i svita njegovih savjetnika nisu pogledali detaljnije rezultate izbora. Međutim, nismo naivni. Naravno da su ih detaljno proučili. A izjava Josipovića o glasovanju Hrvata u BiH za kandidata SDP-a Željka Komšića čista je manipulacija javnim mnijenjem. Možemo doduše i pomisliti da je predsjednik Josipović svoju izjavu dao kao dobar vojnik partije, oprostite SDP-a, u kontekstu pobjede kandidata SDP-a. No, i u tom slučaju je tužno i tragično da predsjedniku države njegova partija (ili bilo što drugo) bude ispred vlastitog naroda.

D. J. L.

KOMENTARI ČITATELJA 

#1 FujGuest 2010-10-06 19:03
Josipoviću, FUJ!
Prijavi Administratoru
#2 Josipović na zadatkuCetina 2010-10-06 19:28
Tko od Josipovića očekuje i jedan jedini potez u korist Hrvata u teškoj je zabludi.
Nisu njega postavili da bi radio u našu korist!
Prijavi Administratoru
#3 Umjetnost vladanjaGuest 2010-10-06 19:29
Bez izvan domovinske Hrvatske nema slobodne Hrvatske.To se pokazalo 1991.godine.
Kome to nije jasno,ništa mu nije jasno!
Prijavi Administratoru
#4 JUGOSLAVEN NA DJELUGuest 2010-10-06 19:50
DOK JUGOSLAVENI NEUMORNO RADE HRVATI SE SVAĐAJU KAKO U BiH TAKO I U RH, VALJA POĆETI RADIT DRAGA HRVATSKA BRAČO.
Prijavi Administratoru
#5 JosipovićGuest 2010-10-06 20:16
Nikada ništa od Hrvatske nisam tražio.Ni zahvalnost.Jer ona se meni i ne treba zahvaljivati.Ve ć ja njoj.Do kraja života.Zato što je imamo.I što postoji.Učesnik sam Domovinskog rata,nosilac Spomenice,učesn ik Ljeta,Oluje,Sko ka1 i Skoka2,Maestral a i Južnog poteza.I ponosan sam što sam mogao biti dio toga.Prije svega sam Hrvat pa Hercegovac u životu nikada ništa nisam stekao na neprimjeren način.I takvih kao ja vjerujte ima još.Poštenih "iako su Hercegovci".Ali vjerujte mi ni pomisliti nikada nisam mogao da bi se ovako nešto moglo 7ydogoditi nama Hrvatima u Bosni i Hercegovini.Da će predsjednik Hrvatske toliko poniziti sve te Hrvate u BIH podrškom onima koji sustavno rade na oduzimanju svih zajamčenih prava Hrvata kao konstitutivnog naroda u BIH.Podrškom i čestitkama SDP i Željku Komšiću -zlatnom ljiljanu.I zbog toga "zahvaljujem" tom istom Predsjedniku i njegovom stranačkom šefu Milanoviću na "podršci" koju su nam pružili.Hrvati iz BIH im to nikada neće zaboraviti.Hval a predsjedniče Hrvatske koja je i naša jer je volimo.A ne samo Vaša.Hvala gospodine Milanoviću.
A Hrvatima koji svoju Domovinu iskreno vole i koji ne misle da su Hrvati BIH samo uteg oko vrata Hrvatske pozdrav i ako treba za Lijepu našu samo pozovite ako ovoga naroda u BIH uopće ostane.
Prijavi Administratoru
#6 pod lošom zvijezdom rođeniGuest 2010-10-06 22:17
nije mi namjera pravdati čovjeka koji po nijednoj osnovi ne zaslužuje biti predsjednik hrvatske države agnostika josipovića, ni SDP hrvatske ali samo jedna konstruktivna primjedba na gornji tekst

hrvati BiH a napose Hercegovine su najveći krivci za ovakvo stanje mislim na one koji djeluju politički,
zar nije i previše stranaka koji žele zastupati interese hrvata očito nije jer je njima malo jedan HDZ pa su osnovali DVA HDZ-a , postavlja se pitanje za čiji interes je osnovan; interes hrvata BiH ili vlastite *bolesne* interese.
zar hrvatima BiH trebaju neprijatelji pored političara iz vlastiti redova.
Prijavi Administratoru
#7 razjedinjenjeMiros 2010-10-06 22:26
Dobro im je uspjelo. Na iseljenu Hrvatsku, i neiseljenu. Na Hrvate u RH i u BIH. Na antifašiste i ustaše. Na katolike, kojima je nacija prije vjere i muslimane, kojima je vjera prije nacije. Branitelje i lažne branitelje. Punkere i skinjare. BBB i Torcidu. Na pet HSP-ova. Jbt, ko će to sad sve sastavit? Branitelji? Bar nešto od toga spasit? Ako uspijemo ponovo ujedinit iseljeništvo i domovinu, opet smo na konju. Na posao.
Prijavi Administratoru
#8 naravnoGuest 2010-10-06 22:37
Citat Cetina:
Tko od Josipovića očekuje i jedan jedini potez u korist Hrvata u teškoj je zabludi.
Nisu njega postavili da bi radio u našu korist!


On je tu postavljen od "međunarodne zajednice" (Velika Britanija i SAD) da dovrši rastakanje hrvatske države do kraja i priključi je novoj Velikoj Srbiji = Jugosferi.Pa to je Tim Judah već davno napisao u britanskom "The Economist"-u, a bome je pred par mjeseci i američka državna tajnica Hillary Clinton potpisala tekst sličnog sadržaja. Ima bre da bude Jugosfera, jer "njegovo veličanstvo" iz Engleske i interesne sfere iz SAD-a tako žele.

Kako se oduprijeti kad su već nadomak cilja (vlak SHS već lagano vozika Jugosferom, Loto će krenuti za koji mjesec, pa tada "ekonomska saradnja" (u prijevodu = slijevanje ono malo novca što ga ima iz Hrvatske u ostale bivše i buduće republike Jugosfere) i proces "bratskog sjedinjenja" će biti teško zaustaviti.
Prijavi Administratoru
#9 HrvatiMislav 2010-10-06 22:39
Kako mogu Hrvati u BiH voditi nekakvu politiku kada im iz Hrvatske dolaze noževi u leđa. Riješite to u Sarajevu, jedino je što su Mesić, Sanader i Josipović imali za reći. Ne samo da vam neželimo pomoći nego ćemo vaše političke protivnike javno podržavati do vašeg istrebljenja. To je poruka iz Hrvatske, pa ti radi politiku.
Prijavi Administratoru
#10 Josipović?Guest 2010-10-07 04:20
Ovi "skandali" sa četničkim novinama su tek početak; to su samo čarke, "izviđanje" terena. Nekoliko gostiju na ovom portalu malo zalaje i gotovo.
Svi šute (šutnja je odobravanje). Gdje su tzv. hrvatske institucije? Političari čuvaju svoje stolice i svoje sinekure. Ne znaju d aće izgubiti sve.
Znakovito je da i crkva unjkavo šuti, a doći će Josipović i njoj glave. Ako već postoji nepotrebna Matica Hrvatska, zar nema nikoga u toj instituciji da nešto kaže? Gdje je Igor, neka se malo odvoji od mlađahne žene i nešto kaže.

Uostalom, preko 80% naroda podržava Josipovića i s tim je sve rečeno. Hrvati jednostavno obožavaju Josipovića. Vidim da i onaj opskurni Ante Kostelić prima neko odlikovanje od Josipovića, kao ker poslije pelcovanja kada dobije markicu (brnjicu već ima).
Prijavi Administratoru
#11 Josipović!Guest 2010-10-07 04:38
Lavina otrovnog crvenog mulja zauvijek potopila Hrvatsku!
Prijavi Administratoru
#12 Izjava kojom se obmanjuje hrvatska javnost.....Guest 2010-10-07 07:39
...Hrvatsku javnost se politicka situacija u BiH ne tice. BiH je hrvatskim hrvatima isto sto i Slovenija....su sjedna neovisna drzava....u kojoj bi se tamosnje domicilno stanovnistvo trebalo samostalno i neovisno izboriti za svoj polozaj kako u toj drzavi tako i u svijetu. Politicka situacija u BiH vjerojatno zanima jedino bosanskohercego vacke hrvate koji su dobrovoljno ili prisilno tokom ratnih preseljenja imigrirali u RH i koji se imaju namjeru vratiti na svoja ognjista kada se politicka situacija u njihovoj izvornoj domovini stabilizira a gospodarstvo i okolis ponovno stave u aktivnu funkciju tako da imaju gdje i od cega zivjeti.
Prijavi Administratoru
#13 DjurdjaGuest 2010-10-07 08:14
Ako Djurdji nije teško odgovoriti ja bih je samo zamolio da mi pojasni što znači ovo "hrvatski hrvati".Ne razumijem njen komentar nikako ali mi ovo nekako posebno upalo u oči.Čuo sam svakakve objede na račun Hrvata u BIH,slušam stalno dušebrižnike iz vrha Hrvatske koji uporno ponavljaju da svoju sudbinu rješavamo u Sarajevu (a ono istovremeno sve čine da sva prava u Sarajevu i izgubimo).Ali ovakav izraz još nisam čuo ni od takvih.
"hrvatski hrvati"
Nisam akademski obrazovan građanin (imam samo završenu gimnaziju i vozač sam) ali mislim da bi i Djurdja mogla malo poraditi na svom obrazovanju ili ona riječ hrvati i ovakve sklopove piše jednostavno samo zbog toga da uvrijedi.
Prijavi Administratoru
#14 Izjava s kojom se obmanjuje hrvatsku javnost.Guest 2010-10-07 08:59
@daran - pojam hrvatski-hrvati bi trebao oznacavati hrvatsko domicilno stanovnistvo tj. hrvatske starosjedioce i domoroce kojima je i tokom NDH i tokom svih Jugoslavija.... zbog raznoraznih politickih lidera i mocnika (koji su se rodili u drugim dijelovima bivse YU i koji su uvijek radili za svoje i YU politicke interese ).... bilo onemogucavano uredjivati i graditi svoju domovinu na nasim domicilnim puckim i tradicionalnim vrijednostima a isto tako i proeuropskim civilizacijskim dometima....koj i su povijesno bili napredniji od onih koje su nam nametnuti politicki celnici naturali....i takovim nam je politickim gospodarenjem nasom sudbinom i razvojem....sus tavno nanosena nepravda. Takovo ponasanje nazalost moramo trpjeti i danas u demokraciji....

Prema tome, tu se ne radi o nikakovim objedama ili netrpeljivosti prema useljenim hrvatima ....vec o diskriminaciji hrvatskih hrvata - domorodaca od strane raznoraznih politickih mocnika koji nas svojim nekakovim velikim hrvatstvom vrlo sustavno, diletantski i prefrigano....g uraju u zaostalost, zadrtost i njihov civilizacijski totalitarizam.

Pojednostavljen o objasnjeno to bi izgledalo ovako - hrvatsko domicilno stanovnistvo si je kroz povijest svojega postojanja na ovim prostorima na svojim djedovinama izgradilo kucu, gospodarske zgrade, vrt, mali ljetnjikovac, botanicki perivoj, industrijsku i znanstveno istrazivacku zonu, obrazovne institucije, bolnice itd.itd......to je nasa domovina.....za tim su se u tu nasu domovinu preko politickih i spekulantskih lobija.....dose lili raznorazni tudjinci a medju njima i hrvati iz drugih drzava i pokrajina.....i preuzeli vlast i upravljanje nad nasom sudbinom i razvojem.....na mecuci nam svoje zastarjele, stetne i necivilizirane sadrzaje i metode upravljanja nasim razvojem i svakodnevnicom. ...kao jedono prihvatljivim i mogucim.....i to zato jer ti useljenici i njihove manipulatorske klike i kumovi....od takove kolonizacije ostvaruju veliku osobnu korist i profite. Nadam se da cete razumjeti tekst....ako ne razumijete....t o Vam je otprilike kao da Vam se u Vas uhodani stil zivota i rada....odjedno m usulja i nametne....neka kav Vas daljnji rodijak....i za recimo 10-tak godina Vam totalno unisti i vase imanje, i vas brak i vasu kucu i vas vrt i jos vam pri tome djecu pocne poucavati kao se od dokonosti i sjedjenja u kaficima moze vrlo lagodno zivjeti.....jer , eto, troskove svih tih manipulacija ionako placa netko drugi.
Recite Vi sada meni lijepo, da li bi Vam se takovo uplitanje u Vas ustaljeni stil zivota dopalo i kako biste postupili u takovoj situaciji. Tako Vam je i s drzavom, gradovima, opcinama, zupanijama, tvornicama..... i svim ostalim vitalnim vrijednostima i institucijama.. ...koje su temelj razvoja svake drzave i drustva.
Zakljucak: Ako netko nije polozio ispit za pilota i ako nema dovoljno letackoga iskustva neka se vozi na biciklu i romobilu.....a ako mu se to ne svidja....uvije k moze na cilj stici pjesice ili javnim prijevozom.
Prijavi Administratoru
#15 Hrvatska javna televizijaGuest 2010-10-07 09:01
izbora i poslije njih za Dnevnik HTV-a javlja Elizabeta Gojan koja je o svemu izvješćivala, sve komentirala i dodatno pravila reportaže. Miljenko i Ilko kao da su tih izbornih dana u zemlju propali.

___________piše: Jan Hus l poskok.info

Neću kazati da Elizabeta Gojan ne zna svoj posao, ali političku i ukupnu situaciji u BiH ne može znati bolje od rečenih novinara Karačića i Barbarića samim tim što oni ovdje žive i već godinama izvješćuju za HTV. Još bi se moglo shvatiti da je ona došla u ispomoć kao vanjsko-politič ki komentator, no Elizabeta je nije dopustili kolegama iz Hercegovine ni primirisati ekran. Pritom se nije makla iz Sarajeva, gdje je između ostalog napravila reportažu s Baščaršije o izvjesnom Asimu koji pravi tepsije i džezve, pa mu posao ne ide najbolje, djeca ne vole taj posao, recesija pritisnula…. U redu, treba i to vidjeti, no zašto onda HTV nije dopustio svojim novinarima Miljenku i Ilki barem napraviti koju (pred)izbornu priču iz Mostara, Širokog, Livna…

Prosto rečeno na HTV-u postoji cenzura. Kako se prema Hrvatima BiH odnosi politika u Zagrebu, tako i HTV. Imam dojam da njima vlastiti dopisnici služe tek kao alibi, pa od njih naruče po koju priču o Gospi Međugorskoj, Blidinju, berbi grožđa…, dočim se ne smiju pačati u politiku. Čini se da su dobili po prstima nakon izvješća o navijačkim sukobima u Širokom kada su kazali da su navijači Sarajeva došli organizirano praviti nered. Jer su voditelji Dnevnika dopunjavali njihova izvješća citatima iz sarajevskih portala. Ispada da su oni bolje znali što se dogodilo u Širokom, nego oni koji su bili sudionici događaja. Ako svi Hercegovci lažu, po Aristotelovu silogizmu lažu i novinari Hercegovci, poručuju HTV-ovi urednici. Njihovu „krivicu“ malo je ublažio Nino Raspudić svojim sjajnim nastupom u jednoj emisiji u živo, ali imam dojam da time nisu postale manje muke dopisnika HTV-a iz BiH.

Drugi dan izbora javlja se u Dnevnik HTV-a Elizabeta Gojan i veli kako je „Željko Komšić dobio 60 posto glasova za hrvatskog člana Predsjedništva BiH, zbog čega se Hrvati ljute. Ali, tko gubi ima se pravo ljutiti“. O, blažena prostodušnosti, kazao bi Jan Hus.

Kada je proglašen heretikom i bio osuđen na lomaču, svezani biskup Jan Hus je, kaže legenda, s nezapaljene lomače motrio jednu siromašnu baku iz svoje župe, o kojoj je godinama skrbio, kako mirno, s užitkom piromana, kupi, razabire i lomi suhe grančice za potpaliti lomaču u kojoj će njezin dobročinitelj izgorjeti. O, blažena prostodušnosti, izustio je s gorkim osmijehom veliki svećenik svoje posljednje riječi.

Da podsjetim čitatelje, Jan Hus je osuđen na lomaću 1415. godine na općem koncilu u Konstanzu. Pošto se nije odrekao svoga nauka, bio je osuđen na lomaču. Prije toga su mu napravili mitru od papira na kojoj je pisalo „Arhiheretik“ s ucrtanim likom sotone.

Metaforično bi se sudbina Hrvata u BiH mogla usporediti sa sudbinom češkog rodoljuba i reformatora, kojega je reafirmirao papa Ivan Pavao II. Oni su za Hrvatsku dali srce i dušu, za nju pisali i izumijevali (za što su dobili dvije Nobelove nagrade), ljepotom joj slavu širili (Anica Martinović), za nju igrali i medalje osvajali na Olimpijadama i svjetskim prvenstvima, za nju ginuli i spašavali je od demografskog umiranja. A ona? Ona se ponaša poput one bake što skuplja suharke za potpalu lomače na kojoj su im braća i skrbnici. I Jana Husa je osudila ondašnja Europa. Kao i Hrvate u BiH. Hrvatska se tako našla u ulozi one bake koja skuplja grančice za potpalu i ponizno referira Europi kako su nakupili toliko grana, pravih suharaka, pa nema teorije da odmah ne planu i da deblja drva ne uhvate. Jedna od skupljačica suharaka za lomaču je i HTV, u ovom slučaju njegova novinarka Elizabeta. Ne mogu oni dovoziti velike cjepanice, to je posao za velike meštre poput Sanadera, Mesića, Milanovića…, a mediji su kao stvoreni za skupljanje suharaka. I unaprijed se vesele plamenu koji će buknuti. To su piromani, vatrogasci i dobrotvori u jednoj osobi, sveto Trojstvo. Možda Elizabeta nije došla u Mostar baš zbog toga da se pomisli kako u Hercegovini gori. Taj dojam je trebalo pojačati šutnjom ostalih novinara. I, eto ti ga đavle, Hrvati se ljute, ali neka se ljute. To su gubitnici kojima ostaje samo ljutnja. O, blažena prostodušnosti!
Prijavi Administratoru
#16 djurdjaGuest 2010-10-07 09:29
Otprilike sam i znao kakav će Vaš odgovor biti.Ma ne otprilike, bio sam jednostavno siguran.Krivi su došljaci i kolonizatori.A oni su velikom većinom Hercegovci.A oni su svi neradnici lopovi,nose bijele čarape i ugrožavaju miran život"domorodac a" u njihovim mirnim kućicama.I što sve još niste nabacali u svom truckanju.Pa recimo ovako:Što ste Vi Djurdja više dali od velikog broja Hercegovaca koji su i živote i zdravlje dali a i materijalno pomagali Hrvatsku kada je to najviše i trebalo?Poginul i Hercegovci ne mogu uživati u slobodnoj Hrvatskoj(prizn ali ili ne ona postoji,kakva je takva ona postoji).Vi izgleda to pravo ne bi dali ni njihovoj djeci ni obiteljima.Vi u stvari ne bi dali nikome da živi u Hrvatskoj ko nije kao Vi.Jer jedino Vi Djurdja znate što valja a što ne.E pa vidite to se u čitavom normalnom svijetu naziva "rasizam".Da li ste vi ikada čuli za tu riječ.Možda bi dobro bilo da već kada se služite internetom pronađete na njemu i Ustav Republike Hrvatske gdje je jasno definiran odnos prema pripadniku druge vjere,nacije itd,itd.A ja samo da Vam napomenem Vi nikakva veća prava na Hrvatsku nemate ni od jednog Hercegovca ili bilo kojega čovjeka sa hrvatskim državljanstvom. Nikakva.Ko ste vi uopće da ta prava nekome dodjeljujete ili oduzimate.
Prijavi Administratoru
#17 obmana javnostiGuest 2010-10-07 09:40
Zelite li istinu Dodjiet na Trg Bana Jelaciac 9.10 u 16 sati da saznate kako Zajednistvom do istine i parvednije Hrvatske
Prijavi Administratoru
#18 Izjava s kojom se sudjelovanje u razvoju demokracije u RH omogucava svakome izvornome stanovniku hrvatske nam domovine. Tudjinci neka izvole to pravo i status zasluziti. Vise ne zivimo u YU niti u NDH.Guest 2010-10-07 10:17
@daran - ja osobno ne oduzimam niti ne dajem nikome nikakova prava i to zbog toga sto ja nisam politicarka i sto ja osobno od takovih odluka nemam nikakovu osobnu korist niti interes. Hrvatska nije deklarirana kao useljenicka imigrantska drzava i to zbog toga sto bi egzistencija hrvatskog domicilnog stanovnistva takovom gospodarskom politikom bila ugrozena....sva bi nam radna mjesta u drzavnoj upravi, gospodarstvu, politici, obrazovnim institucijama, zupanijama, gradovima, opcinama......u zeli stranci. Kakova bismo mi onda bili drzava????...de mokratska sasvim sigurno ne.

....Sto se tice Vasega naziva "rasizam" ja osobno smatram da se ta rijec u suvremenoj i demokratskoj RH vrlo cesto, vrlo zlurado i vrlo tendenciozno stavlja u upotrebu....upr avo iz obrnutih razloga....(i to od strane nasih neprijatelja). U krajnjoj liniji u RH (osim tokom NDH) nisu nikada bili diskriminirani hercegovci, srbi ili bilo koja druga manjinska useljenicka populacija vec hrvatski-hrvati domoroci. Novouseljeni hrvati su nam oduvijek nametali svoje pogrdne izraze tipa "fasizam" (Vama se ocito taj izraz takodjer jako svidja) i slicne nazive u svakoj prilici kada se bilo koji domorodac usudio i zucnuti o nanosenoj nam nepravdi. A vidite, i hercegovci, i srbi i ostale manjine i useljenici su imali svoje alternativne domovine u koje su se mogli vratiti kada god im se to financijski isplatilo.....h rvatski-hrvati. ...nasuprot njima nemaju nigdje u svijetu ama bas niti jednu alterntivnu domovinu doli postojecu Hrvatsku drzavu. Sto kazete na tu cinjenicu?

....Osim toga ....postavlja se pitanje....zbog cega su svi ti radisni, ponosni i srcani hercegovacki radnici i bojovnici tokom rata u devedesetim branili RH a ne svoju rodnu domovinu BiH. Nije li to malo nelogicno? Osim toga su nam nametnuli i svojega ratnoga ministra obrane koji nije imao puno pojma o ratovanju, Hrvatska je imala skolovane vojne stratege, analiticare i intelektualce suvremenih svjetonazora... .pa se postavlja pitanje....zbog cega njima nije bilo dozvoljeno braniti svoju domovinu tokom i uoci rata.....Sto kazete na tu cinjenicu???? Osim toga, postavlja se pitanje gdje su sada svi ti veliki i ponosni hercegovacki rodoljubi, radnici, intelektualci, inovatori i politicari..... .njihova ih rodna gruda zove upomoc....njiho vi se rodjaci, sunarodnjaci, bosanskohercego vacki hrvati bore za opstanak u svojoj vlastitoj domovini, na svojoj vlastitoj djedovini.....p a zasto se onda BiH hrvati ne zele vratiti u svoju domovinu??? Tko im je ukrao to pravo???? Nitko. Lakse im je druge ljude nazivati pogrdnim nazivima i soliti im pamet u njihovoj domovini....neg o uprijeti sve raspolozive snage....i obraniti svoj dignitet i opstanak u svojoj vlastitoj domovini. Eto vidite, zalosno je sto svojim stavovima i nazivima zatirete domicilnome hrvatskome stanovnistvu najtemeljnije ljudsko pravo ....a to je pravo na slobodu rijeci, stava i sukreiranja domace hrvatske politike i zakona.
Prijavi Administratoru
#19 DjurdjaGuest 2010-10-07 10:51
Vi sve dublje upadate u nelogičnosti pa je Vama nemoguće i bilo što jednostavno i odgovoriti ali evo pokušaću kratko:
"Hrvatska nije deklarirana kao useljenička imigrantska država......... "
Što Vam ovo uopće znači?Pa Hrvati(ponavlja m gdje god trenutno živjeli)ne mogu u Hrvatskoj biti ni useljenici ni imigranti.O čemu Vi ponovo pričate.
O ratu u Hrvatskoj i gdje se sve ona branila ja s vama ne bih nikako jer je očito da vi o tome pojma nemate.Ustvari znate Vi mnogo o tome,samo što ovdje podvaljujete neke svoje istine koje sa stvarnošću nemaju nikakve.Te vaše nekakve konstrukcije o Domovinskom ratu su obična laž.I ko kaže da Hercegovci nisu branili rodnu grudu i BIH.VI i bošnjaci.BIH je branila samo Armija BIH.
Pa da li ste vi ikada posjetili BIH.Da li Vam je ikada palo na pamet da stanete pored nekog spomenika žrtvama i braniteljima Domovinskog rata i pogledate malo.Jednako i u BIH i u Hrvatskoj.Mogli bi mnogo toga naučiti.I od kuda su sve ljudi i gdje su sve stradali,a mislim da pojašnjavati i zašto su stradali nije potrebno.
I da Vam još nešto kažem,za Domovinskog rata nikada nije bilo ni na jednoj točki Hrvatske podjele na "naše i vaše".Jer Hrvatska ne bi ni opstala.A ovo sigurno znam jer sam s tim ljudima bio od "Male Bosne"i Jarmine do Bočaca i Male Golije..Vi ne znate gdje je to.Znaju oni koji treba da znaju i kojih još uvijek ima u Hrvatskoj i to u mnogo večem broju nego što vi možete i zamisliti.I zbog toga i znam da su takvi kao vi u manjini.I da će se vratiti ona normalna i uljuđena Hrvatska za sve njene građane a ne samo podobne.
Prijavi Administratoru
#20 Izjava kojom se obmanjuje.....Guest 2010-10-07 11:16
@daran - u jednoj norveskoj obitelji zivi vec pet generacija hrvata, svi imaju norvesko drzavljanstvo, medjutim, jedan clan obitelji je odlucio doci zivjeti u hrvatsku 16. sijecnja 2011. godine.
Da li ce taj rodjeni norvezanih hrvatskih korijena, moci za 10 dana dobiti hrvatsko drzavljanstvo? Ako ne, zasto ne? Taj buduci drzavljanin imade samo norvesko drzavljanstvo, medjutim, njegova supruga imade norvesko-hrvats ko drzavljanstvo? Da li ce taj bracni par u RH biti tretiran kao povratnici, useljenici, imigranti, strani drzavljani ili hrvati stranoga podrijetla????
Prijavi Administratoru
#21 Djurdja!Guest 2010-10-07 12:23
Vise ne zivimo u YU niti u NDH...
++++++++++++++++++++++++++++++++++

Nu, tko se više seća NDH? Odakle vam ideja prispodobiti, vaditi, pokojnu NDH?
Čemu večite provokacije.
Prijavi Administratoru
#22 djurdjaGuest 2010-10-07 13:03
Čekajte malo,Vi to sada previše rastežete.Ja sam Vas odlično razumio već u prvom komentaru.Posje dujem domovnicu i putovnicu još od '93.Što znači da sam hrvatski državljanin.Pa sada Vi meni recite po kojoj bi osnovi vi trebali imati veća prava od mene u Hrvatskoj?Samo zbog toga što ste vi rođeni u Hrvatskoj.Pa evo pretpostavimo da je i moj otac rođen u Hrvatskoj a ja se rodio u BIH.Što sam ja onda.Isključivo "bosanac".Ja mislim da ne.A vi?
A ponovo jedna mala opaska,zar je vama teško pisati velikim slovom Hrvat kao što bi i trebalo pisati.Koliko ja znam?
Prijavi Administratoru
#23 izjava s kojom se obmanjujemarginalac 2010-10-07 14:59
Zar vam nije žao napadati tog sirotog klauna??? Pa on je totalno zbunjen i smušen!
Kako nebi i bio!!
Sa svih strana pritisci na njega : em SDP, em Medjunarodna zajednica, em FO,
em savjetnici,
Ponekad ga i Mesić nazove i očita bukvicu, mora voditi računa da ne povrijedi Pupovca. Nije mu lako!!
Više se uopće ne snalazi. Kada jer u Hrvatskoj lupeta svašta o Bosni, kada je u Bosni lupeta svašta o Hrvatskoj, što li tek govori kada je napr. u Americi???
Prijavi Administratoru
#24 HercegovinaGuest 2010-10-07 16:36
BiH se treba podijeliti na Bosnu i na Hercegovinu, ime Herceg-Bosna se treba prestati koristiti, definirati Hercegovinu i početi pričati o Hercegovini
Prijavi Administratoru
#25 Izjava s kojom se obmanjuje hrvatsku.....Guest 2010-10-07 16:44
@daran - post se bavi polozajem hrvata u BiH a ne polozajem bosanskohercego vackih hrvata (skraceno hercegovaca) u RH i razlogom njihovoga iseljenja iz BiH. Problem hrvatskih-hrvat a nije u tome da mi imamo veca prava od useljenih stranaca hrvatskoga podrijetla, vec upravo obrnuto.....mi hrvatski-hrvati i domoroci smo zbog takove YU i Hrvatske politike uvijek bili stavljani u neprivilegirani polozaj u svojoj vlastitoj domovini, vrlo smo rijetko mogli u svojim rodnim gradovima dobiti posao, gradjevinsku dozvolu, politicku funkciju, pravo glasa, slobodu govora a ako smo ikada i podigli glas protiv te nepravde useljenici su nas pocesto nazivali kao i vi fasistima.....z aboravljajuci pri tome da su NDH, Ustaski pokret, Jasenovac i druge slicne logore i rasne zakone na teritoriju danasnje RH utemeljili upravo hercegovci odnosno useljeni hercegovacki hrvati a toj su se politici i ideologiji milom ili silom na kraju morali pridruziti i pojedini domaci hrvatski politicki lideri. Toliko sto se tice fasizma, rasizma i drugih negativnih politickih pojavnosti, pokreta i prakse na teritoriju danasnje suverene RH. Sto se tice pravopisa, u komentarima vise marim za sadrzaj nego za formu bas kao i vecina drugih komentatora .....itd.itd.
P.S. Niste mi odgovorili na pitanje o norvesko-hrvats kim hrvatima i njihovim pravima i sansama za brzopotezno dobivanje hrvatskoga drzavljanstva u sijecnju iduce godine. Kakova ce biti njihova prava u RH u odnosu na hrvatsko domicilno stanovnistvo i da li ce im biti dozvoljeno participirati u radu Hrvatskoga Sabora, Zagrebacke gradske skupstine i svih drugih politickih tijela. U cemu je razlika izmedju njih i Vas?????
Prijavi Administratoru
#26 djurdjaGuest 2010-10-07 17:08
Norveško-hrvats ki hrvati.
Pa ja vam jednostavno ne mogu odgovoriti na ovo.Ja ovo prvi put u 48 godina čujem.Jednostav no ne znam.Možete li vi možda pojasniti ovdje svima što je ovo.Jer sumnjam da neko zna.Sumnjam da neko zna i što su "hrvatski hrvati".
Jednostavno Vi Djurdja ste spremni na provociranje a ja nisam spreman da odgovaram na takva pitanja.Pozdrav .
Prijavi Administratoru
#27 Izjava s kojom se obmanjuje hrvatsku.....Guest 2010-10-07 17:23
@daran - ne radi se tu o nikakovoj provokaciji vec o cinjenicnome stanju, a ja cu svakako u prvom polugodistu iduce godine znati kako ce i da li ce ti ljudi moci u RH dobiti samo hrvatsko drzavljanstvo ili ce moci zadrzati hrvatsko-norves ko drzavljanstvo. Takodjer cu vidjeti da li ce temeljem svojega novostecenoga statusa u RH moci biti birani u Hrvatska politicka tijela, Sabor, Vladu, Skupstinu i Opcinu Centar u gradu Zagrebu ili ce se morati zadovoljiti savjetnickom funkcijom u stranoj kompaniji koja legalno posluje na teritoriju RH. Eto vidite, zivot nije tako jednostavan kako nam se na prvi pogled cini...u RH nismo svi isti pred Hrvatskim Zakonima a isto tako nemamo niti ista prava i mogucnosti. Zasto je to tako???? Tko u RH kreira takove Zakone i zasto???
Prijavi Administratoru
#28 KuhariCetina 2010-10-07 17:47
Đurđa je kokardaška plaćenica, zajedno s još nekoliko «novopridošlih» na Portalu.
Sudjeluje ona i na drugim portalima i to uvijek s providnim protuhrvatstvom.
Nju i njezinu društvo nije teško prepoznati, uvijek vrte istu ploču i jednako reagiraju kada ih se uhvati u prljavštini.

Svi su bili kuhari!
Nezgodno je što im je kuhinja prljava, a spravljena hrana nejestiva.
Prijavi Administratoru
#29 djurdjaGuest 2010-10-07 18:09
Dobro Djurdja da bi sačuvao neko dvojno državljanstvo ta država mora imati potpisan sporazum o dvojnom državljanstvu sa Hrvatskom.Hrvat ska je sporazum potpisala sa BIH i sa srbijom(nekadaš nja zajednica Srbija i Crna Gora ).U BIH je dosta problema jer bošnjačka strana (najprije Silajdžić) nije htjela ratificirati taj sporazum zbog članka 17.zakona o državljanstvu BIH.Seda je još status quo.Bez tog sporazuma Hrvati bi se recimo morali odreći jednog državljanstva.S a sporazumom ne.Neki rok postoji za ratificiranje tog sporazuma.Što se tiče biranja u Sabor, skupštine i slično ja i ne znam na koji to način ide ali to ne znači da su Hrvati iz BIH povlašteni ako to želite tvrditi.Morali bi znati da Srbi čak imaju veće povlastice kao nacionalna manjina od Hrvata iz BIH.Sada da li Hrvatska oma potpisan sporazum sa Norveškom ne znam i dali je taj sporazum uopće potreban.To bi ipak morali nekoga drugig pitati.U svakom slučaju ako uzme hrvatsko državljanstvo,n ema nikakvih zapreka da bude biran na bilo koje mjesto u Republici Hrvatskoj kao i svaki drugi Hrvat.
Prijavi Administratoru
#30 CetinaGuest 2010-10-07 18:12
Opa trebat će mi vremena da se snađem.Ma što ću nema veze.Meni je portal dobar.To je važno.
Prijavi Administratoru
#31 djurdjazidarko 2010-10-07 18:16
Citat Djurdja:
@daran - post se bavi polozajem hrvata u BiH a ne polozajem bosanskohercegovackih hrvata (skraceno hercegovaca) u RH i razlogom njihovoga iseljenja iz BiH. Problem hrvatskih-hrvata nije u tome da mi imamo veca prava od useljenih stranaca hrvatskoga podrijetla, vec upravo obrnuto.....mi hrvatski-hrvati i domoroci smo zbog takove YU i Hrvatske politike uvijek bili stavljani u neprivilegirani polozaj u svojoj vlastitoj domovini, vrlo smo rijetko mogli u svojim rodnim gradovima dobiti posao, gradjevinsku dozvolu, politicku funkciju, pravo glasa, slobodu govora a ako smo ikada i podigli glas protiv te nepravde useljenici su nas pocesto nazivali kao i vi fasistima.....zaboravljajuci pri tome da su NDH, Ustaski pokret, Jasenovac i druge slicne logore i rasne zakone na teritoriju danasnje RH utemeljili upravo hercegovci odnosno useljeni hercegovacki hrvati a toj su se politici i ideologiji milom ili silom na kraju morali pridruziti i pojedini domaci hrvatski politicki lideri. Toliko sto se tice fasizma, rasizma i drugih negativnih politickih pojavnosti, pokreta i prakse na teritoriju danasnje suverene RH. Sto se tice pravopisa, u komentarima vise marim za sadrzaj nego za formu bas kao i vecina drugih komentatora .....itd.itd.
P.S. Niste mi odgovorili na pitanje o norvesko-hrvatskim hrvatima i njihovim pravima i sansama za brzopotezno dobivanje hrvatskoga drzavljanstva u sijecnju iduce godine. Kakova ce biti njihova prava u RH u odnosu na hrvatsko domicilno stanovnistvo i da li ce im biti dozvoljeno participirati u radu Hrvatskoga Sabora, Zagrebacke gradske skupstine i svih drugih politickih tijela. U cemu je razlika izmedju njih i Vas?????

bosanskohecegov acki hrvati (skracenica hercegovci) znaci i oni iz srednje bosne kao i posavine su hercegovci??
laku noc pameti
Prijavi Administratoru
#32 zidarkoGuest 2010-10-07 18:33
Ma kakvo je i brzopotezno dobijanje državljanstva?A l' me Djurdja "opra" na brzinu.
Prijavi Administratoru
#33 Ideš ĐurđaGuest 2010-10-07 19:15
samo naprijed,sad bi svi postali Hrvati-da nebi još bili odma i Zagrepčani ko Banderos
Prijavi Administratoru
#34 banderoszidarko 2010-10-07 19:31
Citat Pravednik:
samo naprijed,sad bi svi postali Hrvati-da nebi još bili odma i Zagrepčani ko Banderos

banderosu kako ga vec zovete nemate sto rec on je ipak kao gradonacelnik tog grada napravio dovoljno iako svi vi to neprimjecujete koliko se zagreb u zadnjih 15 g promijenio, sigurno je i on nesto mazno ali za razliku od mnogih drugih ima se sto i vidjeti u promjenama koje je napravio. mislim na samu infrastrukturu grada zagreba, ceste, objekti i sve ostalo vezano uz.
ni najmanje nisam neki obozavatelj crvenihpa bio to banderos ili neznam tko iz partije sdp,a
pogledajte malo napredak ljubljane beograda pa i beca. promjene nikakve dok dugovi do neba kao i u zagrebu zato nebih bas nesto lose mogao pisati o bandicu
Prijavi Administratoru
#35 ČobanGuest 2010-10-07 19:37
Citat zidarko:
Citat Pravednik:
samo naprijed,sad bi svi postali Hrvati-da nebi još bili odma i Zagrepčani ko Banderos

banderosu kako ga vec zovete nemate sto rec on je ipak kao gradonacelnik tog grada napravio dovoljno iako svi vi to neprimjecujete koliko se zagreb u zadnjih 15 g promijenio, sigurno je i on nesto mazno ali za razliku od mnogih drugih ima se sto i vidjeti u promjenama koje je napravio. mislim na samu infrastrukturu grada zagreba, ceste, objekti i sve ostalo vezano uz.
ni najmanje nisam neki obozavatelj crvenihpa bio to banderos ili neznam tko iz partije sdp,a
pogledajte malo napredak ljubljane beograda pa i beca. promjene nikakve dok dugovi do neba kao i u zagrebu zato nebih bas nesto lose mogao pisati o bandicu

Kao prvo on uopće nije crveni kad je u kompi sa tomsonom i merčepom,a drugo-poseljači o mi je grad!!!
Prijavi Administratoru
#36 ZA PRAVEDNIKAGuest 2010-10-07 19:39
A kada ste vi gospodine postali Hrvat.Jer se Hrvat ne "postaje".Hrvat om se rađa.Ili jesi ili nisi.Hrvatstvo se i živi.Papir na kraju ne predstavlja ništa.Ja ipak mislim da to dođe i s genima.Sve ostalo je "dogradnja".A eto Bandić je i gradonačelnik već dva mandata.Čime se vi gospodine pravedniče možete pohvaliti?Anoni mnošću na portalu i to je sve.Izrugivanju .Sakriven iza nicka kojega i mjenjate.
Prijavi Administratoru
#37 Gospodine DaranGuest 2010-10-07 19:43
Citat daran:
A kada ste vi gospodine postali Hrvat.Jer se Hrvat ne "postaje".Hrvatom se rađa.Ili jesi ili nisi.Hrvatstvo se i živi.Papir na kraju ne predstavlja ništa.Ja ipak mislim da to dođe i s genima.Sve ostalo je "dogradnja".A eto Bandić je i gradonačelnik već dva mandata.Čime se vi gospodine pravedniče možete pohvaliti?Anonimnošću na portalu i to je sve.Izrugivanju.Sakriven iza nicka kojega i mjenjate.

Nemojte gospodine biti tako ozbiljni,osjeća m se kao na polaganju doktorata
Prijavi Administratoru
#38 Pa dobro Tuki koji ti je k...MIJO F 2010-10-07 20:07
..daj se čovječe sredi..koliko dobivaš po komentaru ili po danu?[b..reci bolesni čovječe i na koju potenciju,da ti isplatim honorar!Pa ti nemožeš niti umrijeti kao čovjek,jer niti ne živiš kao čovjek..kakve su to intelektualne jebade koje ti pišeš?..pa to je obično smeće..na to se niti pas neće popišati..pa kažu da u RH ima oko 400 portala idi na tih 399 i ovog se riješi..samo mi daj broj računa govno jugoslavensko i zagrepčansko..ili trebaš "štrik" samo mi reci koliko si težak..stiže ti i nemoraš ga niti platiti..MFP!
Prijavi Administratoru
#39 Smeće i lude gljiveGuest 2010-10-07 20:10
Dosta. Admin
Prijavi Administratoru
#40 Presveto Srce Isusovo..to smrade bezkičmenjanski uči i osvrni se ponekad na vlastiti izmet,pa češ vidjeti da je isti kao i u stoke..Tuki stvarno si smeće..jesi li ti uopće čovjek?... nebitno jesi li Srbin ili Hrvat?MIJO F 2010-10-07 20:30
Srce Božansko Isusa moga,
daj da sve više ljubim te ja.
Ti si veselje naroda svoga,
ti moga žića nada si sva.

Srce Božansko Isusa moga,
daj da sve više ljubim te ja.

K tebi ću hitit u svako doba,
danju i noću tebe ću zvat.
Ti ćeš mi biti nada do groba,
ti ćeš mi duši pokoja dat.

Srce Božansko...

U srcu žar mi i ljubav gori
k slatkomu srcu Isusa mog.
Isuse, drage grudi otvori,
postavi usred srca me svog.

Srce Božansko... MFP!
Prijavi Administratoru
#41 Admine,glede mene,nemojte bristati Tukijeve komentare..jer. .kad ga obrišete...MIJO F 2010-10-07 20:50
..jača u tom svom jugoslovenskom trijumfatu..,dok mi Majku ne spomene, nikad me nije i nemože uvrijediti,a kad to učini NEMA GA VIŠE..jer znam tko je!MFP!
Prijavi Administratoru
#42 Prašenje!Guest 2010-10-07 20:59
Citat MIJO F:
..jača u tom svom jugoslovenskom trijumfatu..,dok mi Majku ne spomene, nikad me nije i nemože uvrijediti,a kad to učini NEMA GA VIŠE..jer znam tko je!MFP!


O pa još i prijetimo
Večeras se nisu dale prašiti(ti znaš već tko)
pa si malo ljut?
Prijavi Administratoru
#43 Samo naprijed...Guest 2010-10-07 21:02
tome da su NDH, Ustaski pokret, Jasenovac i druge slicne logore i rasne zakone na teritoriju danasnje RH utemeljili upravo hercegovci odnosno useljeni hercegovacki hrvati a toj su se politici i ideologiji milom ili silom na kraju morali pridruziti i pojedini domaci hrvatski politicki lideri.

Još nedostaje mantijaš Pero.
Prijavi Administratoru
#44 liderizidarko 2010-10-07 21:16
Citat Jusuf:
tome da su NDH, Ustaski pokret, Jasenovac i druge slicne logore i rasne zakone na teritoriju danasnje RH utemeljili upravo hercegovci odnosno useljeni hercegovacki hrvati a toj su se politici i ideologiji milom ili silom na kraju morali pridruziti i pojedini domaci hrvatski politicki lideri.

Još nedostaje mantijaš Pero.

kako su se mogli useliti iz Hercegovine u Hrvatsku kada je i Hercegovina bila u NDH.
Prijavi Administratoru
#45 Ljubav prema neprijateljima. ...MIJO F 2010-10-07 21:18
Isusove riječi ukazuju na dva načina življenja. Prvi je onaj «grešnika», drugim riječima onih koji se ponašaju ne obazirući se na Boga i njegovu Riječ. Prema drugima se ponašaju ovisno o tome što od njih primaju, njihova je akcija zapravo re-akcija. Takvi ljudi dijele svijet u dva tabora – svoje prijatelje i one koji to nisu – i dobri su prema onima koji su prema njima dobri. Drugi je način življenja onaj prije svega usmjeren više prema Bogu nego prema ljudima. Bog ne odgovara ovisno o tome kako se prema njemu odnosi. Naprotiv, Bog je «dobrostiv i prema nezahvalnicima i prema opakima» (Lk 6,35).Kad to shvatiš Tuki onda češ shvatiti i to što je "prašenje",a dotad si čovječe "duracellac" MFP!
Prijavi Administratoru
#46 Koja si ti budala Tuki..ha,ha,..m oram se nasmijati....MIJO F 2010-10-07 21:30
..umjetna ruka ima 17 tisuća funkcija i to korisnih,a ti..pa ti si obična "pritka za paradajz"...milijun kuna sam uplatio u DRŽAVNI PRORAČUN za 30-ak godina obrtništva,a što mi je TO MOJA DRŽAVA IŠKOLOVALA?...B ože dragi,tisuću Tukija u Novom Beogradu,a neki ga zovu i Zagreb!MFP!
Prijavi Administratoru
#47 Tipovi poput tebe Hrvate ubijaju 100 godina,a ti meni isčitavaš mržnju...MIJO F 2010-10-07 21:50
..ma daj mi je nađi "SMRADE ČETNIČKI"?..nisi li se pitao odakle izvlačim "citate"?..a tako je jednostavno ih naći...SVETO PISMO..a kako za nj'možeš znati ti i tvoj agnostik Josipović...neznate ni koje su boje korice BIBLIJE...pa ću te podsjetiti TKO STE VI:Čovjek koji nerazumno živi,sličan je stoci koja ugiba. I VAS DVA STE VEĆ LJUDI..stoga ljudi koji nerazumno žive, slični su stoci koja ugiba...MFP!
Prijavi Administratoru
#48 Svakog naroda po Biblijskom bi Tuki trebalo "hititi u more" Tuki...MIJO F 2010-10-07 22:02
..ja neznam u kojoj polovici bi bio ja?..nu,Tuki tebe bi trebalo zasigurno prvog..koliko si ti opak čovječe,a dušu imadeš i djete si Božje,jer to primjetih,a zašto hoćeš biti "govnar" to ja ne znadoh ti reći?..ma o kakvoj ti mržnji pričaš i pišeš...da su Palestinci poubijali Židova,koliko su tvoji na čelu TITA ubili Hrvata..niti jednog Palestinca na Globusu nebi bilo...MFP!
Prijavi Administratoru
#49 .VoC 2010-10-07 22:05
Ovdje je ionako dopusteno sve najnakaradnije protiv vjere, osnovnih pravila logickog razmisljanja preko kojih se ta vjera shvati prvo razumom, a onda obozava Savrseno Bice, samo nije dopustena nikakva istina o kukavickim "velicinama" u RH i oko HKV-a(koje se mjere po skudima i sposobnosti mijenjanja kaputa, podmetanja, manipuliranja etc.) -- njih se mora obozavati po svaku cijenu, bez da se sto promisli. Najbolji primjer toga je sto admin toleriraju a sto brisu i sami pisu.
Prijavi Administratoru
#50 VocGuest 2010-10-07 22:09
Vama laku noć :-)
Prijavi Administratoru
#51 Ateisti?Guest 2010-10-07 22:15
U pravu si u vezi Biblije jer sam ateist...
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Ateisti su (prema definiciji) ljudi koji NE VJERUJU U BOGA.

Dakle, Bog postoji, ali ja u njega ne vjerujem.

Europa iza Francuskog građanskog veleprevrata nije uopće raskrstila s kršćanstvom, europskom pretežitom religijom, nego ga je reinterpretiral a i prilagodila svojim potrebama.
Bit je ostala.
Prijavi Administratoru
#52 .VoC 2010-10-07 22:18
Citat Pravednik:
Vama laku noć :-)

Laka noc i nadajmo se napustiti napokon ovu muljez, ima bistrih voda ... Ne znam gdje ce ovi tu isplivati tako se ponasajuci.
Prijavi Administratoru
#53 navijačka!!!!!Guest 2010-10-07 22:21
vrati se vrati se ......
ne ostavljaj nas sad u ponoru bez dna ....
BOŽE PRAVDE!!!!
Prijavi Administratoru
#54 .VoC 2010-10-07 22:21
Citat Jusuf:
U pravu si u vezi Biblije jer sam ateist...
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Ateisti su (prema definiciji) ljudi koji NE VJERUJU U BOGA.

Dakle, Bog postoji, ali ja u njega ne vjerujem.

Europa iza Francuskog građanskog veleprevrata nije uopće raskrstila s kršćanstvom, europskom pretežitom religijom, nego ga je reinterpretirala i prilagodila svojim potrebama.
Bit je ostala.


Obzirom kakvo je stanje u RH, mogli biste i Vi tumaciti vjeru :-)
Samo ne znam koju....
Prijavi Administratoru
#55 Za g.Navijačagracena 2010-10-08 12:55
Još Hrvatska ni propala !

...
Oj, Hrvati braćo mila, čujte našu riječ,
razdružit nas neće sila baš nikakva već!

Nas je nekad jedna majka draga rodila,
hrvatskim nas, Bog joj plati, mlijekom dojila.


Hura! nek se ori i hrvatski govori!

.....


Lj.Gaj
Prijavi Administratoru
#56 Velika greska Hrvata iz BiHGuest 2010-10-09 13:39
Nedavno sam procitao jedan interview sa William Montgomery-em, bivsim veleposlanikom USA u Hrvatskoj. Mislim da se nema sto dodati, pametnom dosta.

Interview William Montgomery: Hrvatski entitet je realnost

Ponedjeljak, 08 Lipanj 2009, 13:09

Nakon što je bivši američki diplomat izazvao oprečne reakcije u regiji te iznenadio stavom kojeg nije iznosio dok je bio uposlenik SAD-a u ovim krajevima kontaktirali smo ga preko naših prijatelja u Dubrovniku te uspjeli dobiti odgovore na neka pitanja...

G. Montgomery , nedavno ste izjavili kako bi bilo realno priznati propast zapadne politike na ovim prostorima, ponuditi Srbima odcjepljenje, podijeliti Kosovo, Hrvatima dati entitet. Što Vas je ponukalo na to? Prema nekim tezama postali ste plaćeni srpski lobist budući da se Vaše izjave potpuno razlikuju od ranijih?

Možda sam po istoj logici postao i hrvatski lobist? Ili bošnjački jer se time stvara i bošnjački entitet. Šalim se. Promjena mog stava zapravo i nije promjena. Prije bi se reklo da se radi o sazrijevanju. Ja sam tu već dugo. Poznajem stanje na terenu. Poznajem tisuće ljudskih životnih priča. Ova cijela regija mora se konačno pacifizirati za vijeke vjekova. Svako palijativno rješenje nije rješenje. Dayton je palijativno rješenje. Kosovo također. Narodi na ovom prostoru jednostavno trebaju napraviti ono što je Europa napravila nekoliko stoljeća ranije. Završiti s pričom o nacionalnim granicama kako bi se konačno moglo krenuti ka suradnji i suživotu. Apsurdno je ali je tako. Da bi svi ovdje živjeli sretno i skupa prvo se moraju razdvojiti, povući račune. Europa je tu licemjerna. Jer je prošla kroz iste faze dok od Balkana traži da sve to preskoči . Što će Europi nestabilan Balkan? To je i u njenom interesu.

Kazali ste kako bi Srbima trebalo dati mogućnost referenduma o odcjepljenju? Nije li to ipak malo prenagla izjava? Je li RS pitanje samo Srba ili bi na tom referendumu trebali sudjelovati i oni koji su protjerani iz RS kao i cijela BIH?

Rekao sam da bi se o tome trebalo razmisliti. Ne da to podržavam. Ako će taj referendum dovesti do toga da građani RS-a žive bolje i sretnije onda je to u interesu cijele regije ne samo RS-a. Što imamo danas? RS se napada sa svih strana , Zbog te napetosti povratak u RS je zategnut. Bošnjački političari svakim napadom na RS odgađaju značajniji povaratak Bošnjaka u taj entitet. To je mimo svih zakona logike. Ako je bošnjačkim političarima doista bio cilj da se Bošnjaci vrate u taj entitet onda bi sve ove godine oni imali potpuno drugačiju retoriku. Međutim koliko se ja razumijem u politiku njima je jedini cilj zadržavanje premoći nad 51% BiH tj. potpuno odstranjivanje hrvatske uloge u BIH.

Jeste li zbog tog podržali ideju hrvatskog entiteta u BiH?

Između ostalog, ali i zbog tog jer je hrvatski entitet realnost u BIH, ma koliko mi šutjeli o tome. Hrvatski entitet već postoji i možda čak bolje funkcionira nego srpski i bošnjački koji također postoje. Treba otvoreno priznati. Američki projekt Federacije BiH nikada nije uspio. Troentitetska BiH da je stvorena u početku bila bi znatno stabilnije i jeftinije rješenje za sve građane u BiH.

Tko su po vama glavni kočničari takvog uređenja BiH?

Glavni stoperi ekonomičnijeg uređenja BIH su unitaristi iz Sarajeva. Neki od njih još vjeruju da će u BiH uspjeti napraviti u miru ono što Milošević nije uspio u Jugoslaviji ratom i silom. Previše je prostor BiH nacionalno obojen da bi se u njemu moglo razgovarati o građanskoj državi bez da se prije toga rješe nacionalna pitanja.
Jedan od glavnih krivaca za tabuiziranje prava Hrvata na treći entitet je i službeni Zagreb. Kako g. Mesić, koji to čini iz vlastitih samo njemu jasnih ideoloških razloga i potrebe dodvoravanja Bošnjacima, zbog grijeha koje je počinio 1993, tako i g. Sanader koji je ideju trećeg entiteta spreman žrtvovati isti tren kada ga nazove neki trećerazredni europski činovnik i naredi mu da stopira to. Budite uvjereni da će jednaku borbu za svoj entitet Hrvati u BiH imati kako sa službenim Sarajevom tako i sa Zagrebom. Pogotovo ako se uzme činjenica da Hrvati u BiH još uvijek ni nakon 20 godina nisu razvili svoju autonomnu političku partiju. Sve partije i sve vođe koje su imali i imaju do danas uvijek su bili ili direktno postavljeni od Zagreba ili direktno kontrolirani iz Zagreba.

Hoćete reći da su hrvatske stranke u BiH samo deklerativno za treći entitet?

Ne. One su za treći entitet onoliko koliko im to donosi političkih bodova. Sve je to marketing znate. U onom trenutku kada počmu talasati, tj kada god retorika rješavanja hrvatskog nacionanog pitanja zasmeta Sanaderu ili Mesiću na putu Hrvatske ka EU u tom trenutku , nakon depeše iz Zagreba, hrvatski političari zašute. Dakle ništa se nije promjenilo od 90-ih na ovamo. I dan danas BiH Hrvati se žrtvuju za više ciljeve i sve je podređeno interesima Zagreba.

Tko je tu kriv što je tome tako?

Pa mislim da ste sami sebi krivi. Od 90-ih na ovamo dopustili ste da Zagreb politički upravlja Vama. Što ste od toga dobili? Zagreb je trgovao vašom zemljom u BiH koju stoljećima naseljavate da bi dobio neka područja u RH. Što vi od toga danas imate? U Hrvatskoj Vas prozivaju na sve strane a nikada do kraja nisu objavljeni stenogrami u kojima se jasno vidi da je Vaša zemlja u BiH, data u zalog kako bi građani Hrvatske bolje živjeli. Mislite li da su Hrvati u RH svjesni toga? Jel vi uopće znate koja je to žrtva i u šta ste gurnuti?

Gdje je rješenje?

Pa prvo rješenje bi bilo da se konačno rješite političara koji služe Zagrebu umjesto Vama. Vi morate sami zauzeti jasne stavove i od njih ne uzmicati ni pod koju cjenu. Gledajte, nitko Vas neće cjeniti ako sami sebe ne cjenite. Ako vi 20 godina pokazujete da nemate političke kičme, da su Vaši političari zapravo obični poltroni onda će se i Zapad s Vama tako ponašati. Zašto Vas čudi što strani diplomati, evo primjerice Biden , zašto su preskočili susrete s Hrvatima? Pa zato što na političkoj pozornici Zapada ne postoji hrvatski faktor u BiH. Za svu problematiku BiH Hrvata Zapad se obraća Zagrebu. Jer ste vi tako odlučili. Nitko Vam nije kriv. Vi ste jedini narod u povijesti koji je u ratu vojno i politički obranio određeni teritorij i onda ga u miru predao. Kako će to netko poštovati?

Mislite na Herceg Bosnu?

Da.

Bi li se po vama taj hrvatski entitet trebao prostirati kamo se prostirala i Herceg Bosna?

Pa ne posve. Po meni tri jugozapadna kantona, umanjena za nekoliko bošnjačkih općina te nekolik općina Srednje Bosne i Posavski kanton trebaju tvoriti većinski hrvatski entitet. Stvari su se na terenu dosta izmjenile.

Je li to realno?

Mislim da nema ništa problematično u zahtjevima Hrvata koji danas traže hrvatski entitet u BIH sa diskontinuiteto m terirotija. To je najbolji dokaz da njima nije do odcjepljenja nego da jednostavno žele biti nešto veći gospodari na dijelu BIH gdje su većina a ujedno sami traže uvođenje klauzule u kojoj se zabranjuje bilo kakva mogućnost odcjepljenja. Mislim da je to zahtjev koji svijet treba podržati. Ali i Bošnjaci ako žele hrvatsku podršku za očuvanje BIH.

Kako mislite ?

Pa upravo tako kako sam rekao. Hrvati u BiH nisu svjesni svoje moći. BiH je nastala referendumom o nezavisnosti, ne Daytonom. Referendum je jedini dokument jači i koji je iznad Daytona. Na nekom novom referendumu sutra, Hrvati mogu reći NE Bosni i Hercegovini i cijela priča pada u vodu. Bošnjački političari moraju biti toga svjesni jer su upravo oni najveći "legitimisti" kad govore o referendumu. Ako se danas pozivaš na princip građanske većine i referendum što ćeš reći sutra kad na nekom novom referendumu neka nova građanska većina odluči drugačije nego prije 20 godina? Pitam se kako bi se tada postavio npr. jedan Silajdžić? Zbog toga će mudar bošnjački političar itekako pokušati pridobiti hrvatsku naklonost u BIH. Međutim ja takvog ne vidim i kako stvari stoje Dodik je jasnom podrškom hrvatskom entitetu već osigurao potrebnu većinu za bilo kakav referendum. Ja Vam tvrdim sve što Dodik pokrene u BIH Hrvati će podržati pod uvjetom da je njihov entitet ucrtan u taj plan. Tu inicijativu bošnjačke političke elite su već propustile.

Mislite li da bi ovakvo stanje moglo Hrvate u BiH okrenuti terorizmu?

Naravno. IRA je nastala upravo zbog tog. Kada je službeni Dublin okrenuo leđa Sjevernoj Irskoj, irskoj zemlji koja je ostala pod stranim okupatorom u Sj. Irskoj rođena je IRA. Ne bi me začudilo da se na teritoriju nekadašnje HercegBosne rodi hrvatska verzija IRE.

Koji je vaš savjet na kraju Hrvatima u BiH?

Vjerujte u sebe, pometite političare koji ne služe Vama nego Zagrebu, izaberite časne i hrabre ljude nek Vas vode i krenite u realizaciju onog što vam po svakom pravu pripada. Ako vi sami neznate što želite i ako budete gledali da se vaša trenutna politička artikulacija mora harmonizirati sa stavovima Zagreba budite uvjereni da nikada više nećete imati priliku na Vaše povijesno pravo, kao najstarijeg i domicilnog naroda u BiH na vlastiti entitet, republiku ili kako li već.

G. Montgomery hvala vam na razgovoru, jeste li svjesni da će ovaj interview izazvati još veće reakcije?

Jesam i nije me strah toga. Ja sam samo pokrenuo lavinu koja ne smije stati. Za dobro svih nas.

Razgovarao Maro Đurović i poskok.info
Prijavi Administratoru

Budući da je trenutačno dopušteno komentiranje samo registriranim korisnicima, molimo sve one koji žele komentirati da se, ako već nisu, najprije registriraju na Portalu kako bi dobili svoje korisničko ime zaštićeno lozinkom. Tri jednostavna koraka za registraciju objašnjena su ovdje, a u slučaju poteškoća dovoljno je javiti se Administratoru.

Prijava/odjava s Portala Hrvatskoga kulturnog vijeća

Zadnje vijesti

Zadnji komentari

Najave

30. svibnja - Misa za poginule branitelje na Medvedgradu 30. svibnja - Misa za poginule branitelje na Medvedgradu Povodom ustanovljenja prvog višestranački izabranog Hrvatskog Državnog Sabora i nekadašnjeg Dana Hrvatske Državnosti te dana branitelja grada Zagreba, u srijedu... Više...

Tko je na vezi?

  • 40 gostiju

Uvjeti korištenja

Portal HKV-a

Izvorni prilozi objavljeni na ovom portalu mogu se slobodno preuzeti uz navođenje imena autora, odnosno izvora.

Licenca GNU

Naša udruga

Hrvatsko kulturno vijeće

HKV djeluje od 2006. i nezavisna je udruga građana s više od 1300 članova, mahom hrvatskih intelektualaca.

Kontakti

Stranice članova

Učlani se i predstavi

Članovi naše udruge ugledni su intelektualci, umjetnici, književnici, političari, novinari, poslovni ljudi i studenti. Predstavite se i vi!

Članovi

Izbor publikacija

Izaberi, pročitaj, preporuči

U pripremi imamo cijeli niz zanimljivih publikacija koje će se moći naručiti preko Portala. Rado ćemo poslušati i vaše preporuke.

Trenutna ponuda

Prijava na Portal