Srbijanski političari i intelektualci o današnjoj Srbiji
Među domaćim jugosferašima, strastveno željnima bratimljenja s „bratskim" srpskim narodom, posljednjih je godina popularna pjesma kako je Srbija nakon silaska Miloševića s vlasti učinila bitne korake u demokratizaciji društva i „suočavanju s prošlošću". To što u isto vrijeme u Srbiji spomenike i ulice imaju osobe koje su u posljednjemu ratu sudjelovale u genocidu nad hrvatskim narodom, i to što ta ista Srbija kao na pokretnoj traci proizvodi
umobolne optužnice protiv hrvatskih branitelja koji su legitimno branili svoj teritorij, to naše jugosferaše previše ne zanima.
Ne zanimaju ih niti upozorenja „ekstremnih desničara" – kako ih oni iz svoje jugosferne pozicije nazivaju – da u Srbiji svim bitnijim polugama politike, društva i medija i dalje drmaju Miloševićevi kadrovi te da je jedan od bitnih kreatora srbijanske politike i dalje Dobrica Ćosić, kao savjetnik srbijanskog predsjednika Borisa Tadića. Uspostava Jugosfere sveti je njihov cilj koji ne trpi bilo kakve disonantne tonove u suradnji s „bratskom" Srbijom. A da pritom nužno mora stradavati istina, suvišno je uopće napominjati.
Jugosferska politika
Kao što su u doba Jugoslavije svojim guranjem pod tepih neriješenih nacionalnih pitanja stvorili etnički eksploziv kojega je Milošević krajem osamdesetih upalio svojom antibirokratskom revolucijom, tako i današnjom jugosferskom politikom stvaraju pretpostavke za potencijalne sutrašnje nove nerede i sukobe. Upravo je politika nesređenih računa bila ta zbog koje je „Zapadni Balkan" (da se poslužimo njihovim lingvističkim neologizmima) posljednjih stotinu godina bio klaonica Europe. Svojom jugosfernom politikom oni i danas utiru put nekomu novom Miloševiću, koji će se u Srbiji nesumnjivo ponovno pojaviti kako bi realizirao stari srpski san o svim Srbima u jednoj državi. Jer, da se srbijanska politika nije ni za dlaku opametila, bjelodano vidimo ovih dana na Kosovu.
No, kad jugosferaši već nama ne vjeruju o tome tko i dalje vlada Srbijom možda će vjerovati samim Srbima, i to onima liberalne orijentacije. U nastavku donosimo izvatke iz razgovora koje su za različite medije dali ugledni srpski političari i intelektualci Latinka Perović, Vidosav Stevanović, Sonja Biserko i Vladimir Popović. Možda im – ili ipak ne? – nakon čitanja tih izvadaka proradi lampica u njihovoj jugosferskoj glavi...
Latinka Perović
Andrija Tunjić: Kad čitam srbijanske novine, imam dojam da većinska Srbija živi u prošlosti i da je velikosrpska. Jesam li u krivu?
Latinka Perović: Niste. To se u Srbiji možda tako ne zove, ali se prepoznaje u odbijanju Europe i vrijednosti koju EU predstavlja, zatim u neodustajanju daLatinka PerovićSrbija je pokrenula ratove jer je žrtva ideje da srpski narod mora živjeti u jednoj državi. Jugoslavenska zajednica mogla je opstati kao sporazumna zajednica, ali nije mogla postati zajednica u kojoj bi dominirao većinski srpski narod. Srbi su htjeli Jugoslaviju kao centraliziranu, unitarnu državu što druge republike nisu željele. Tu činjenicu Srbi još ne prihvaćaju kao uzrok raspada Jugoslavije Srbi žive u jednoj državi, pa u nepoštivanju ljudskih prava. Sve to ukazuje za čim Srbija ide, što joj je primarno.
Andrija Tunjić:" Jesu li i danas vodeće intelektualne snage Srbije za veliku Srbiju ili su svjesne da se to ne može ostvariti?"
Latinka Perović:"Srpsko društvo je ipak pluralnije nego što se to na prvi pogled čini. Istina, postoji unisonost koja ustrajava na nacionalnom jedinstvu i jednoj nacionalnoj državi, za što se zauzima Srpska pravoslavna crkva, ali srpsko je društvo podijeljeno i nisu jasno definirani ciljevi, nije dovoljno jasno između čega Srbija danas bira".
Andrija Tunjić: „Sadašnji srpski patrijarh Irinej po nekim postupcima Crkvu nastoji modernizirati. Prošle je godine neutralizirao ekstremne vladike. Je li to mig Crkve politici ili je politika tražila da SPC bude primjer za promjenu srpskog društva"
Latinka Perović: „Crkva se pokušava izvući iz grijeha nedavnih ratova u kojima je imala vrlo važnu ulogu jer je odlučivala paralelno s politiko. Njeni su pripadnici bili involvirani u zločine, za to postoje dokazi".
Andrija Tunjić:"Niste li prestrogi u toj procjeni?"
Latinka Perović:"Srpski narod nije religiozan narod. Srbi Crkvu doživljavaju ritualno. Poslije izgubljenih ratova SPC i dalje čvrsto zagovara ideju srpske države i jedina je vrlo eksplicitno rekla, ako mora birati između Unije i Kosova, da se opredjeljuje za Kosovo".
Andrija Tunjić:"I zato je Srbija pokrenula ratove?"
Latinka Perović:"Srbija je pokrenula ratove jer je žrtva ideje da srpski narod mora živjeti u jednoj državi. Jugoslavenska zajednica mogla je opstati kao sporazumna zajednica, ali nije mogla postati zajednica u kojoj bi dominirao većinski srpski narod. Srbi su htjeli Jugoslaviju kao centraliziranu, unitarnu državu što druge republike nisu željele. Tu činjenicu Srbi još ne prihvaćaju kao uzrok raspada Jugoslavije".
Andrija Tunjić:"Jeste li bili svjesni da su Srbi u Hrvatskoj bili privilegirani?
Latinka Perović:" Bilo smo svjesni. Bili su privilegirani u Hrvatskoj i Bosni i Hercegovini zbog učešća u ratu. Zbog toga su Srbi činili najveći dio policijskih i vojnih struktura, na koje je i Tito stavljao žarište. Vojska je bila važan instrument funkcioniranja Jugoslavije, što je Zapad podržavao. Između mira, stabilnosti i nekih liberalnih ideja prednost je dana miru i stabilnosti".
Andrija Tunjić:"Jesu li srpske institucije: SANU, Matica srpska, uz SPC, inspiratori velikosrpstva?"
Latinka Perović:"Velikosrpski projekt dio je jednog širokog konsenzusa u koji su uključeni mediji i na kraju masa, narod".
Andrija Tunjić:"Zar Tito Srbima nije bio omražen?"
Latinka Perović:" To historijski nije točno. Za Srbe je Tito obnovio Jugoslaviju, koja je bila u njihovu interesu jer su svi
živjeli u jednoj državi. Stvorio je partiju za kakvu su Srbi u svojoj historiji jedino znali, prisutnu u masama i bez opozicije. Stvorio je snažnu vojsku koja je Srbima bila adut ne samo u zaštiti granica nego i u rješavanju unutrašnjih sukoba. Bio je vezan za Ruse, što je Srbima bilo jako važno. Smiješno je govoriti da je netko tko je 35 godina korespondirao sa Srbima bio u nesporazumu s njima...".
Andrija Tunjić:"Nakon Oluje Mirko Tepavac je izjavio da je Srbija kriva za iseljavanje Srba iz Hrvatske, a ipak se Hrvatskoj u Haagu sudi zbog navodnog etničkog čišćenja"
Latinka Perović:"Tepavac je to s pravom rekao. Često se gubi iz vida ono što je prethodilo Oluji. A suđenje u Haagu nije suđenje Hrvatskoj, to je suđenje za kršenje ratnog prava".
Andrija Tunjić: „Nada li se Srbija možda obnovi Jugoslavije?"
Latinka Perović:"S obzirom na stanje u kojem se nalazimo, koje obeshrabruje, sigurno postoje ljudi i alternative koji izlaz vide u nekoj obnovi Jugoslavije. Ali nakon ratova mislim da to nije moguće. Vjerujem da je ideja udruživanja prihvatljiva slobodnim narodima koji svoju budućnost vide u novim, širom asocijacijama".
(Izvor: Andrija Tunjić, „Latinka Perović, srpska povjesničarka i političarka. Srbija ne zna želi li prošlost ili budućnosti, Vijenac, 19./2011., br. 462., 17. studenoga 2011., str. 4.-6.)
Vidosav Stevanović
Andrija Tunjić:"... Zašto ste to pokušali?"
Vidosav Stevanović:"Iz nekoliko razloga.Vidosav StevanovićNe znam tko je savjetnik Borisu Tadiću, ali sudeći po njegovoj politici imam dojam da ima vrlo loše savjetnike. Po odnosu njegovi medija prema Ćosiću njemu njemu je još na prvom mjestu ideologija Dobrice Ćosića, bez obzira što je Srbija izgubila sve ratove i sve međunarodne bitke, i bez obzira što je krajnji čas da se promjeni ta politika i da Srbija krene svojim prirodnim putem Prvo, ja sam iz stare srpske porodice iz Šumadije, gdje je nastala država Srbija, koja je priznata na Berlinskom kongresu 1878. Iz Šumadije je kretalo sve što je država Srbija radila, uključujući i ratove, ali ništa u historiji moje obitelji ni srpske države nije tražilo ratove 1990-ih godina. Srpska historija tada je mogla završiti kao ratnička i postati pregovaračka. Nije bilo razloga za rat, a osobito ne za rat u Hrvatskoj i BiH.
Drugo, kao pacifist mislim da se zlu treba suprotstaviti onda kada vas netko napadne, a ne ratovati na tuđem teritoriju. Treće, ja sam smatrao, kao većina beogradskih i srpskih liberala, da je rat najapsurdniji, najskuplji i najgori način rješavanja problema. U ime projekta koji je prihvatio Slobodan Milošević, a začeli ga akademici i Dobrica Ćosić, ubijeni su deseci tisuća ljudi. Sve je to bilo nedomišljeno i potpuno štetno".
Andrija Tunjić:" Što je uzrok nedomišljenosti?"
Vidosav Stevanović:" Uzrok je grupa ljudi, starih komunista, s mnogim fanatičnim vjernicima i nacionalistima, koji su većini uspjeli nametnuti ideologiju osvajanja. Htjeli su na kraju 20. stoljeća stvoriti državu kakva nije stvorena na početku. Ja koji sam iz obitelji koja je stvarala srpsku državu, čije su generacije i generacije ginule za tu državu često ne znajući zašto, smatrao sam da je to potpuna besmislica. Pogotovo što je Srbija 1990-ih godina bila najveća u svojoj historiji, imala administrativne granice na koje se nije imala razloga žaliti. Ako se radilo o srpskim manjinama u BiH ili Hrvatskoj, nitko nije priječio državu Srbiju da štiti njihove interese legitimnim državnim i međunarodnim sredstvima, to bih i ja radio. No iskorištena je propagandna priča o ugroženosti Srba u Hrvatskoj i bukvalno zlouporabljena trauma iz
Drugoga svjetskog rata".
Andrija Tunjić:" Znate li što je Srbima u Hrvatskoj nuđeno prije rata?"
Vidosav Stevanović:" Ponuđeni su im vrlo pristojni uvjeti, da su ih prihvatili, imali bi znatno više nego što danas imaju. Ovako se cijela pustolovina završila bjekstvom ili progonom, sasvim svejedno. U obama slučajevima imaju isti rezultat. Srbija, koja je preko Dobrice Ćosića i svojih glasnogovornika preporučivala humano preseljenje naroda, sada ima najviše izbjeglica od svih država bivše Jugoslavije. Jedan od problema Srbije jest što ti ljudi nisu našli svoje mjesto u srpskoj državi i što joj uporno nameću politiku dijaspore. To je znatno izmijenilo ne samo mentalitet nego i glasačko tijelo, pa sve sadašnje politike moraju uzimati u obzir predrasude tih došljaka i njihove potrebe.
Andrija Tunjić:"Je li točno da je Ćosić i dalje intimni savjetnik Borisa Tadića? Da ćosićevska politiku i dalje sve drži pod kontrolom?
Vidosav Stevanović:"Ne znam tko je savjetnik Borisu Tadiću, ali sudeći po njegovoj politici imam dojam da ima vrlo loše savjetnike. Po odnosu njegovi medija prema Ćosiću njemu njemu je još na prvom mjestu ideologija Dobrice Ćosića, bez obzira što je Srbija izgubila sve ratove i sve međunarodne bitke, i bez obzira što je krajnji čas da se promjeni ta politika i da Srbija krene svojim prirodnim putem".
(Izvor: Andrija Tunjić, „Vidosav Stevanović, srbijanski književnik. Moja kritika Srba je dobronamjerna", Vijenac, 19./2011., br. 453-455., 14. srpnja 2011., str. 4.-6.)
Vladimir Popović Beba
U izjavi za Slobodnu Bosnu Vladimir Popović Beba, bivši šef odjela za odnose s javnošću ubijenog srbijanskog premijera Zorana Đinđića, naveo je sljedeće:
"(...) Drugi aspekt je činjenica da je Tadić u političkom smislu apsolutno zavisan od politike staraca, Brozovih i
Miloševićevih apologeta, koji sebe vole da nazivaju disidentima. To su inače večiti zaljubljenici u Oznu i nikad neprežaljenu Rankovićevu UDB-u. Na čelu njih je akademik bez srednje škole Dobrica, potom agent UDB-e, akademik sa srednjom školom Matija, ali i tata Borisa Tadića, Ljubivoje, zaljubljenik u opskurne likove od Klare Mandić pa nadalje. Ova grupa staraca je dolazak na čelo države Tadića doživela kao ličnu pobedu i dolazak na vlast njihove grupe, koja će koristiti funkciju predsednika Srbije i najveću stranku u Srbiji DS kao sredstvo za ispunjenje svih ambicija koje u prethodnih 60 godina nisu bili u stanju da realizuju. Tako su svoje nikad neprežaljene neuspehe iz memoranduma zamislili da realizuju sada drugačijim metodama. Čuvene njihove parole su upravo bile - Srbija je dobijala u ratovima, ali gubila u miru! Sada su rešili da to rade drugačije! Da Srbija kao najveća, najbrojnija i najuticajnija država ex Jugoslavije bude lider u regionu, da zadobije poverenje EU činovnika i da drugačijim metodama ostvari stare ambicije osnivača Golog otoka i ostalih stradija građana Jugoslavije (...) oko Tadića imate opasnu ekipu zločinaca, ratnih huškača i profitera koja insistira na tezi o samoopredeljenju Republike Srpske (ako može Kosovo) i to čini region i, posebno, Bosnu i Hercegovinu nestabilnom (...)".
(Izvor: Mirha Dedić, „Uznemirujući dossier „SB", Novi srpski velikodržavni „priručnik". Drugi memorandum SANU u teoriji i praksi", Slobodna Bosna, 17./2011., br. 749. Sarajevo, 2011., str. 28.)
U videoisječku u prilogu možete pročitati što o današnjoj politici Srbije i novome memorandumu SANU-a kaže Sonja Biserko, predsjednica srbijanskoga Helsinškog odbora
Davor Dijanović
Budući da je trenutačno dopušteno komentiranje samo registriranim korisnicima, molimo sve one koji žele komentirati da se, ako već nisu, najprije registriraju na Portalu kako bi dobili svoje korisničko ime zaštićeno lozinkom. Tri jednostavna koraka za registraciju objašnjena su ovdje, a u slučaju poteškoća dovoljno je javiti se Administratoru.
Prijava/odjava s Portala Hrvatskoga kulturnog vijeća
Zadnje vijesti
- Pravaška posla: Ruži Tomašić prešlo 70 HSP-ovaca .................(21. svibnja 2012.)
- Počelo suđenje za ratni zločin na sisačkom području .................(21. svibnja 2012.)
- Tadić: Čestitam Nikoliću, ne ću biti premijer .................(20. svibnja 2012.)
- Greška? - EU čestitala Nikoliću prije kraja glasovanja .................(20. svibnja 2012.)
- Linić: do konca godine riješiti nelikvidnost .................(20. svibnja 2012.)
- Opći sabor HDZ-a bira novo vodstvo stranke .................(20. svibnja 2012.)
Zadnji komentari
- Karamarko 971: Kujundžić 860
već sam pomislio da je sam Đav...
22.05., 02:47, Delić - Karamarko 971: Kujundžić 860
Kakva nevjerojatna slučajnost,...
22.05., 02:26, Domovine sin - Karamarko 971: Kujundžić 860
hr.wikipedia.org/.../... (http...
22.05., 02:06, mirna v - Četnički vojvoda Tomislav Niko...
onaj tko bude znao čitati on ć...
22.05., 01:59, Delić - Četnički vojvoda Tomislav Niko...
Nisam baniran već 12+ sati, ni...
22.05., 01:43, Ecce Homo - Četnički vojvoda Tomislav Niko...
a znamo onu izreku; *čovjek je...
22.05., 01:33, Delić - Karamarko 971: Kujundžić 860
Akcija Index pocela je 18. 9. ...
22.05., 01:31, mirna v - Četnički vojvoda Tomislav Niko...
img844.imageshack.us/.../... (...
22.05., 01:27, Ecce Homo - H.Hitrec: Nepristojni Hrvati i...
Hrvojevi tekstovi mora da te s...
21.05., 22:51, gojmir - H.Hitrec: Nepristojni Hrvati i...
***Admin Hitrec je pisac trakt...
21.05., 22:48, Daruvar - Pravaška posla: Ruži Tomašić p...
Intelektualna ništica i moraln...
21.05., 22:37, Cetina - Pravaška posla: Ruži Tomašić p...
Oni su samoproglašeni HKV-ovi ...
21.05., 22:30, Daruvar - H.Hitrec: Nepristojni Hrvati i...
Izbrisano. Članci na Portalu z...
21.05., 22:29, Daruvar - H.Hitrec: Nepristojni Hrvati i...
Novosti pišu i o hrvatskim žrt...
21.05., 22:25, Daruvar - Karamarko 971: Kujundžić 860
Pričekajte malo dok Boljunac o...
21.05., 22:23, Cetina - Četnički vojvoda Tomislav Niko...
hkv.hr/.../... (http://www.hkv...
21.05., 22:20, zmijicamala - Četnički vojvoda Tomislav Niko...
***Admin
21.05., 22:18, Daruvar - Karamarko 971: Kujundžić 860
Imam jedno pitanje. Nisam baš ...
21.05., 22:13, zmijicamala - Karamarko 971: Kujundžić 860
S ovime se u potpunosti slaže...
21.05., 22:03, Domovine sin - Karamarko 971: Kujundžić 860
U predizbornoj kamapanji je i...
21.05., 21:47, Boljunac - Karamarko 971: Kujundžić 860
Kako Karamarko misli demokrati...
21.05., 21:00, Domovine sin - Četnički vojvoda Tomislav Niko...
Te antifašiste trebao si imen...
21.05., 20:45, Daruvar - Karamarko 971: Kujundžić 860
Ovo što Vi tvrdite, osim Kara...
21.05., 20:29, Domovine sin - Karamarko 971: Kujundžić 860
Karamarko je dobar izbor
21.05., 19:25, Jbbbg
Najave
Tko je na vezi?
- 11 gostiju

KOMENTARI ČITATELJA
" ...
Najnoviji simpozijum SAN
Direktni povod da Vam pisem je najnoviji i najlazniji simpozijum SAN-a o Velikoj Srbiji. Tu se izmislilo da nikada niko nije nastojao "da stvori Veliku Srbiju nego su se samo njeni protivnici - (odakle i ko su oni nije receno, S. D.) - sluzili optuzbom o navedenoj velikosrpskoj hegemoniji, da bi ostvarili svoje ciljeve na stetu Srba". Sustina takvih simpozijuma je ravna po gluposti onom da je danas Humboltova akademija u Berlinu odrzala simpozijum dokazujuci da u Nemackoj tokom 1930. i 1940. nije bilo ni nacizma ni Hitlera. Simpozijum SAN-a su opet, medju ostalim, vodili "naucnici" kao Dobrica Cosic, Mihajlo Markovic i D. Medakovic.
... "
www.yurope.com/.../299_13.html
To je hadezenjarski trik. Pokušavaju prodati priču o tobožnjoj opasnosti iz Srbije i o tom da su oni (HDZ) ti koji će spasiti Hrvatsku.
Inače, ovaj Dijanovićev članak nije loš kao presjek toga što jedan nemali dio Srb(ijanac)a misle. Ali tu se postavljaju daljnja pitanja: 1) ima li Srbija ikakve snage da bilo što od toga ostvari (onakva karikaturalna kakva je, koja nije u stanju ništa ni napraviti ni na Kosovu, što im je apsolutni prioritet); 2) koliko Srb(ijanac)a podržava takvu politiku?
Odgovor na prvo pitanje je negativan. Odgovor na drugo pitanje je da ih zacijelo ima dosta, da nisu neka beznačajna manjina, možda čak i do 40%. Ali, opet, slične situacije postoje i drugdje i bitno je pitanje što je ostvarivo, a što ne, a ne to koliko stanovništva neke zemlje ima kakve stavove.
Evo što Stevan Dedijer drugom prilikom, uz ostalo o tome kaže:
"... S tim strahom zivim kao “Srbin s dna kace”, kako se potpisujem u svojim clancima na srpskom jeziku. Jer kiseli kupus, omiljeno srpsko jelo, je najbolji bas s dna. Od 1988. vodim usamljenu bitku. Boreci se protiv Velike Srbije cesto sam pomislio na Willija Brandta i druge Nijemce koji su se od 1939. do 1945. borili protiv mita nacisticke Velike Njemacke. Hoce li uciniti jos tezim zadatak onima koji se bore za demokratsku Srbiju u kojoj bi Srbi naucili zivjeti u ravnopravnosti i miru s drugim narodima u svojoj zemlji, sa svojim susjedima na Balkanu i u svijetu?"
Više o tome: hic.hr/.../dedijer.htm#kraj mita
Dobro. Ali to je Stevan Dedijer napisao 1998. Od tada su se mnoge stvari promijenile. Mislim, u glavama tih "velikosrba" (ja ih jednostavno zovem srpskim nacionalistima) se malo toga promijenilo, ali okolnosti su bitno drukčije.
Da, treba pamtiti i treba biti svjestan. I, da me netko ne bi krivo razumio, ne želim reći da je sadašnja Srbija "krasna zemlja" i da je sve u savršenom redu (naravno da nije), nego da treba biti svjestan pravih opasnosti, a ne živjeti u svijetu neurotičnih fantazmagorija (što neki tzv. desničari rade).
Što uopće znači "demokratizirati"?
Pa demokracija i jest (ili bi trebala biti) vladavina većine putem izabranih predstavnika. Vladavina većine.
Većina Srba ima velikosrpska uvjerenja, pa, prema tome, i logično je da su njihovi predstavnici takvi.
No, Srbija ima katastrofalno nizak natalitet (niži nego mi). A Srbi/Vlasi u Hrvatskoj i BiH imaju još niži.
To je, naravno, loše za njih, a dobro za nas.
Upravo je to glavni razlog zašto su njihove velikodržavne ambicije neostvarive.
A drugo...
Citat:Pa ovi koje navodiš su glavni "jugosferaši" u Srbiji.
Valjda vam je jasno da nisu velikosrbi potpisivali za REKOM, već upravo ove spodobe koje navodite.
Ti "intelektualci" su mahom bivši titoisti, koji su se sad prebacili na sorosevštinu.
Nemojte, molim vas, davati prostora tim soroševcima... Zar i na ovom portalu moramo gledati tu gamad?
Pitajte ih tko su im saveznici u Hrvatskoj. Odgovorit će: Teršelička, Puhovski, Pusić...
Ma, uopće me ne zanima što se npr. Biserko protivi srpskom nacionalizmu, ako istovremeno podržava sorosizam, kako u Srbiji, tako i u Hrvatskoj.
Neprijatelj mog neprijatelja NIJE moj prijatelj.
Usprkos svih najava raspodjele SABORSKIH stolica, od ponedjeljka 5.prosinca ove godine !
A Srbija i nje interni politički razvoj ?
Ne slažem se s onima koji govore "baš me briga za njih" ! Naime, Srbija je i dalje, za Hrvatsku, dugoročno, jedini realno PROBLEM, kako zbog HRVATSKE manjine u Srbiji, tako i zbog neutaženih teritorijalnih aspiracija Srbije prema HRVATSKOM teritoriju, uz FAKTIČNU okupaciju dijela HRVATSKOG teritorija na koju su "svi zaboravili" od 1991 g, prema aneksiji teritorija susjedne nam BiH, u Srbiji su snage koje AKTIVNO potiču separatistiki-t eroristički pokret koji djeluje protiv USTAVNOG poretka RH, postoje brojna pitanja koja Srbija praktično odbija rješavati od završetka agresije 1995 (nestale osobe, opljačkana imovina tijekom rata, ali i sukcesijska pitanja "nacinalizirane imovne poduzeća iz Hrvatske iz vremena do 1991g., nadoknada ratne štete 91-95, sudski procesi protiv optuženih Srba za zločine po optužnicama iz Hrvatske...)
Zbog LUSTRACIJE i rješavanja problema sa Srbijom, u Hrvatskoj su potrebne nove političke snage iz redova DOMOLJUBNIH starnaka (crvena krpa za "crvene", među kojima će biti i brojni provokatori po službenoj dužnosti i na ovom portalu, koji će komentirati ovaj komentar !)
Upravo tako. To je bit pojma "demokracija". Samo što se u nekom stupidnom vokabularu uvriježilo "demokratskim" nazivati sve ono što se - sa stanovišta onoga koji govori - smatra dobrim i poželjnim u politici, dok je "nedemokratski" sinonim za sve ono što je loše. "Demokracija" i "demokratski" su riječi-fetiši današnjeg političkog i novinarskog para-vokabulara.
Citat Živjeli Hrvati!:
Da, te Sonje Biserko, Nataše Kandić, Čedomiri Jovanovići itd. itd., to su zapravo srpski "jugosferaši" (inače ne rabim taj izraz), to su srpske Pusićke, mada na mnogo višoj intelektualnoj razini od ovdašnje Vesne-kučke-bij esne. Čedomir Jovanović se zapravo druži s Vesnom Pusić i HNS-om, kao sa strankom pandanom iz Hrvatske.