Koji su to krivi ljudi završili u Haagu?

PupovacIzjava predsjednika Ive Josipovića da u Haagu nisu završili pravi ljudi, koju je izrekao tijekom posjeta Hrvatima u New Yorku, opravdano je izazvala pozornost javnosti, kao i političkih i intelektualnih krugova. Izjava je tako izazvala burnu reakciju srpskoga lidera Milorada Pupovca, koji je dao ocjenu kako je ona ozbiljnija od pozdrava predsjednice Vlade Jadranke Kosor generalima iz Knina, jer ona „opovrgava radnje Haaškog suda i nepravomoćnu presudu", dodajući kako „predsjednik svojom izjavom sugerira tko je odgovaran za zločine ili da zna tko je odgovoran". „Time sebi stvara obvezu pred domaćim i međunarodnim sudovima i otvara pitanje stvarno odgovornih za počinjene ratne zločine" – zaključuje Pupovac. Komentirajući Josipovićevu izjavu Žarko je Puhovski kazao da se „s ovom izjavom slaže većina hrvatskih građana, ali i da treba biti oprezan jer otvara pitanje i zašto hrvatsko pravosuđe nije reagiralo kako treba".Milorad Pupovac„Time sebi stvara obvezu pred domaćim i međunarodnim sudovima i otvara pitanje stvarno odgovornih za počinjene ratne zločine" – zaključuje Pupovac

Pravo i pravda

Upitan za dodatno pojašnjenje izjave Josipović je istaknuo kako je prevažna stvar da „svi ratni zločini budu pravedno procesuirani i da žrtve imaju osjećaj pravde", te dodao:" One koji me kritiziraju pozivam da pročitaju presudu. Iz nje se vidi da je general Čermak oslobođen. On je, dakle, bio kriva osoba u Haagu. A takvih nije bilo samo na hrvatskoj strani, već na svim stranama". Na upit pak misli li pod krivim ljudima i na generala Antu Gotovinu Josipović je kazao kako „nije govorio o imenima".

Iako Josipović, govoreći o krivim ljudima u Haagu, doista nije spominjao imena, dok je u pojašnjenju izjave kao primjere takvih ljudi istaknuo generala Čermaka, nemoguće se je oteti dojmu kako je Josipović u svojoj prvotnoj izjavi zapravo aludirao na generala Antu Gotovinu. Jer, da se u slučaju Čermaka radi o osobi koja se je krivo našla u Haagu, a s obzirom na činjenicu da je u njegovu slučaju donesena oslobađajuća presuda, znade i svaki ozbiljniji pučkoškolac. Posve je, naime, jasno da nevina osoba nema što tražiti pred sudom u svojstvu okrivljenika. U prilog tome da je Josipović implicirao na Gotovinu svjedoči i činjenica da je u istoj izjavi kazao da „kao pravnik nije u potpunosti zadovoljan rezultatima Haaga", ali da „Hrvatska mora poštovati pravni sustav i prihvatiti odluke suda", jer mi „nemamo druge instrumente kada bismo i htjeli prkositi pravnom sustavu". S obzirom na to da u slučaju presude Čermaku nema nikakve potrebe „prkositi pravnom sustavu", jasno je kako je Josipović zapravo mislio na Gotovinu. Dakako, tomu treba dodati i činjenicu da je izjava izrečena u emigrantskim krugovima, za koje Josipović nesumnjivo dobro znade da dišu hrvatskim plućima, pa tu izjavu svakako treba protumačiti i u smislu njihova umirivanja nakon skandaloznih travanjskih presuda.

Licimjerstvo

Ivo JosipovićMeđutim, ako je Josipović svjestan da su u Haagu završili krivi ljudi, tada se postavlja još jedno pitanje, koga je Josipoviću postavila i predsjednica Vlade: s obzirom na to da je 1999. godine predsjednik Josipović bio član Savjeta za suradnju s Međunarodnim kaznenim sudom zašto tom prilikom nije poduzeo određene korake, kad je, eto, znao da bi u Haagu mogli završiti krivi ljudi? "Pravi i krivi"Međutim, ako je Josipović svjestan da su u Haagu završili krivi ljudi, tada se postavlja još jedno pitanje, koga je Josipoviću postavila i predsjednica Vlade: s obzirom na to da je 1999. godine predsjednik Josipović bio član Savjeta za suradnju s Međunarodnim kaznenim sudom zašto tom prilikom nije poduzeo određene korake, kad je, eto, znao da bi u Haagu mogli završiti krivi ljudi?I nije li licemjerno danas govoriti o tome da se u Haagu nisu našli pravi ljudi, i istom prilikom podsjećati na surovu činjenicu da se u pogledu toga ništa pravno ne može poduzeti, tj. podsjećati na to da će – ako prvostupanjske presude ostanu nepromijenjene ili budu tek neznatno izmijenjene – nevini ljudi nastaviti truniti po stranim angloameričkim zatvorima? U svakom slučaju, Josipovićeva izjava jasno pokazuje da i sami političari – pa i oni kojima zaštita nacionalnih interesa nije primarni životni i politički prioritet – imaju jednaku percepciju kao i većina javnosti: generali Ante Gotovina i Mladen Markač nevini su ljudi.

U Josipovićevoj, međutim, izjavi možda i još veću pozornost zavrjeđuje pitanje koji su se to onda ljudi doista trebali naći u Haagu. To je pitanje posebno važno ako proanaliziramo izjavu Milorada Pupovca da Josipovićeva izjava „stvara obvezu pred domaćim i međunarodnim sudovima i otvara pitanje stvarno odgovornih za počinjene ratne zločine", odnosno izjavu Žarka Puhovskog da ona „otvara pitanje i zašto hrvatsko pravosuđe nije reagiralo kako treba". Komparirajući izjavu od Pupovca i Puhovskog vidimo kako i jedan i drugi postavljaju pitanje odgovornosti pravih krivaca za zločine, a s obzirom na to da – sukladno Josipovićevoj izjavi – u Haagu ne sjede pravi ljudi. Drugim riječima, Pupovac – inače dobar prijatelj predsjednika Josipovića, koji je, kako Pupovac sam reče, za Srbe u Hrvatskoj u sto dana učinio više nego Mesić u deset godina, - i Puhovski sugeriraju kako bi se hrvatsko pravosuđe trebalo pozabaviti „pravim krivcima". A kada tome dodamo činjenicu da haaška presuda generalima kao članove tzv. „udruženog zločinačkog pothvata" uz Gotovinu i Markača poimence spominje i neke druge osobe u Hrvatskoj, i kada se prisjetimo da su nedavno u Zagrebu, Splitu, Rijeci i Osijeku osnovana četiri suda koji će suditi za ratne zločine hrvatskim braniteljima – a koji su zapravo ekspoziture Haaškoga suda – postavlja se pitanje nisu li Josipovićeva izjava, jednako kao i izjave uvijek dežurnih komentatora Pupovca i Puhovskog, zapravo „probni baloni" kako bi se – da se poslužimo terminologijom Chomskoga – „proizvelo mišljenje" javnosti koje će buduća suđenja ključnim osobama u stvaranju Hrvatske – a koje još nisu osuđene u Haagu – dočekati kao očekivana i primiti ih bez većeg otpora?

Nova suđenja?

Ante GotovinaOdnosno, ne slijede li – posebice ako projugoslavenska kukuriku koalicija zasjedne na vlast – nova suđenja osobama koje su odigrale presudnu ulogu u stvaranju i obrani Hrvatske -, ali ovaj put u Hrvatskoj? Da bi prošao geopolitički projekt „Jugosfere" potrebno je najprije kompromitirati sve ključne osobe koje su stvarale samostalnu Hrvatsku, a putem njihove kompromitacije kompromitirati i samu ideju samostalne i nezavisne hrvatske države. Kada pak imamo na umu tu činjenicu, odgovore na prethodna pitanja zasigurno nećemo dugo tražiti.

Zaključno, Josipovićeva izjava mogla bi se ukratko svesti na sljedeće: nevini generali i dalje će trunuti u haaškome zatvoru, a sada slijedi progon „pravih krivaca", a to su, dakako, svi oni kojima je jedini crimen taj što su odigrali bitniju ulogu u stvaranju i obrani Hrvatske i koji i danas stoje kao brana protiv neojugoslavenskih geopolitičkih projekata.

Davor Dijanović

KOMENTARI ČITATELJA 

#1 Yusipović-kriva osoba na krivom mjestuJedino Hrvatska 2011-09-22 18:30
Yusipovićeva sramotna i veleizdajnička izjava da u Haagu nisu završili pravi ljudi, predmnijeva slijedeće –popravljanje u godinama koje slijede te haaške „sudske pogrješke“ na 4 mini haaška sudišta u Zagrebu, Splitu, Rijeci i Osijeku, koja i jesu oformljena da nakon što Haaški sud zatvori vrata, nastave sa suđenjima hrvatskim časnicima i braniteljima za „zločin“ branjenja Domovine po zapovjednoj odgovornosti.

Prvi na udaru tog haaško-hrvatsko g sudišta bio je ubijeni general Đuro Brodarac.

Sljedeći na udaru su Vladimir Šeks, Ivan Vekić, Branimir Glavaš, Tomislav Merčep, te 40 hrvatskih branitelja Vukovara.

P.S. Ako već Yusipović govori o krivim i pravim osobama, onda je upravo ta karikatura od "hrvatskog predsjednika" kriva osoba na krivom mjestu. Nije zaslužio ni kročit prostorom Pantovčaka kojeg je posvetio svojom radom i žrtvom prvi, i do sad jedini hrvatski predsjednik dr. Franjo Tuđman.
Prijavi Administratoru
#2 Optužnice...Jardo 2011-09-22 19:45
...hrvatskim braniteljima iz Beograda razlikuju se,od obrazloženja optužbe B.Glavašu, samo u pismu,iz Zagreba latinica,iz BG čirilica.
Tko ne vjeruje neka potraži na internetskim stranicama, jednog od Ministarstava,n a kojoj se može naći istovjetna optužnica-obraz loženje,sa skandaloznim tvrdnjama ,kako je JNA bila legalna sila koja je štitila ustavno pravni poredak SFRJ,a hrvatske snage bile paravojne i terorističke.

Pretpostavljam da su, Josipovićeve i od strane hrv.Vlade, mlake reakcije upravo na toj liniji,negiranj a legitimne borbe za opstojnost i samostalnost Hrvatske države i naroda.

S druge strane,mediji u Hrvatskoj ,osim iznimaka,ignori raju taj slučaj,a polit.analitiča r Milardović,kaže kako je to povjetarac koji će malo koristiti HDZ-u i desnici.
Istina je i to, što je ,uopće, taj naćin riješavanja problema,neprih vatljiv za Hrvatsku,netko od hrv.političara ili institucija je nešto tu potpisao, pa se Srbija sada ponaša kao da Jugoslavija ponovo ,makar i prešutno postoji kroz neke kvazi institucije,koj e si uzimaju za pravo uplitati se u suverenost institucija druge države.
V.Marića se više nigdje ne spominje i taj nesretnik je izgleda prepušten svojo sudbini.
Vladajući u Srbiji ne znaju i ne mogu prije svojih izbora riješiti
problem odcijepljenog Kosova,pa se nastoje igrom svojih zakržljalih mišića prema Hrvatskoj,oprav dati pred svojim biračima.
Prijavi Administratoru
#3 Ima velikih ljudidduvnjak 2011-09-22 19:51
Jasno je da se sudi "zločinačkoj org Franje Tuđmana " dakle osnivaču naše države . Visoka presuda Gotovini je pritisak na njega da optuži Tuđmana i kupi slobodu.
I Josipović i Milanović na to upućuju Gotovinu da "pripomogne" da se taj "pravi krivac" Franjo Tuđman povijesno dokrajči .
Mogli su i Dario Kordić i Gudelj tako kupiti slobodu ali pokazali su bijednicima što je čast.
Prijavi Administratoru
#4 JardoJedino Hrvatska 2011-09-22 20:20
Citat:
Optužnice hrvatskim braniteljima iz Beograda razlikuju se,od obrazloženja optužbe B.Glavašu, samo u pismu,iz Zagreba latinica, iz BG ćirilica.
Tko ne vjeruje neka potraži na internetskim stranicama, jednog od Ministarstava,n a kojoj se može naći istovjetna optužnica-obrazloženje,sa skandaloznim tvrdnjama ,kako je JNA bila legalna sila koja je štitila ustavno pravni poredak SFRJ,a hrvatske snage bile paravojne i terorističke.
Jardo, točno tako. Županijski sud u Zagrebu, a nakon toga i Vrhovni sud, u obrazloženju presude hrvatskom generalu Branimiru Glavašu za navodne zločine u Osijeku, su naveli, da su hrvatske snage do 08.10.1991. godine bile paravojne i da je jedina legitimna vojna formacija tada na hrvatskom teritoriju bila JNA. I sad se mi čudimo zašto srbijanski sudovi dižu optužnice protiv hrvatskih branitelja!?

A ako pri tome imamo u vidu i činjenicu da su u Nacrtu Pristupnog ugovora sa Eu-ropskom unijom „hrvatski pregovarači“ po odobrenju saborskog Odbora za praćenje pregovora, u kojemu sjede unionisti iz Saveza za Eu-ropsku uniju (HDZ, SDP, HNS) pristali na preimenovanje Domovinskog rata u „sukob u devedesetima“, (čitaj: građanski rat) onda su stvari posve razvidne i jasne. Naime, svjedočimo veleizdaji neviđenih razmjera odnarođene hrvatske vrhuške, koja za tu svoju prljavu rabotu ima obraza tražit podršku na izborima. Izdajnici, moga glasa vidjet nećete.

Moj glas je rezerviran za one koji su bez zadrške za nezavisnu hrvatsku državu.
Prijavi Administratoru
#5 linkpoveznica 2011-09-22 20:46
Može li mi netko link staviti na to obrazloženje Vrhovnog suda? Molim lijepo.
Hvala! Jako dobar tekst, Davore! A naš Ivo još jednom nije iznenadio.
Prijavi Administratoru
#6 Pravda komunistickih lazovaDomagojj 2011-09-22 23:38
"prevažna stvar da „svi ratni zločini budu pravedno procesuirani i da žrtve imaju osjećaj pravde""
Kako bi to gordo zvucilo da dolazi pravog cojeka a ne od komunistickog mentalnog idiota, koji nepodrazumjeva u to komunisticke zlocince (JBT), ali optuzuje one koji su srusili komunizam i srpski fasizam
Prijavi Administratoru
#7 Analiziraj što čuješH7 2011-09-23 00:02
Josipović je htio reći da u Haagu nisu "najkrivlji" ljudi, tj. da uz one koji tamo jesu trebaju biti i neki drugi koji tamo nisu. Jasno, on je mislio na hrvate, da ne bi bilo zabune.
Prijavi Administratoru
#8 zabrinuti "tudjmanisti"meteox 2011-09-23 02:57
Glavna ideja clanka "Koji su to krivi ljudi završili u Haagu?" od tzv. Dijanovica sastoji se od (1) hipoteze sto je "mislio" predsjednik Josipovic kada je izrekao sto je izrekao" te od (2) uvjeravanja (argumentacije po "Dijanovicu", Puhovskom i Kosor koja granici s ucjenom) zasto takvo sto Josipovic (a i "pravosudje" u RH) ne bi smio ni pomisliti. Potom paljba komentara u prilog toj istoj "argumentaciji" (2).
I tako su ovi ljudi "zabrinuti" za generala Gotovinu i presudu, kao da su ga sami izabrali za "zrtvu za hrvatski narod".
Kakvi su to ljudi, uistinu? Kriminalno, zalosno i pokvareno! Cijeli propagandni stroj na (ne)djelu cim je netko mozda, slucajno i pomislio (jer oni citaju i "misli") da general Gotovina nije kriv.
Prijavi Administratoru
#9 o propagandnom stroju "tudjmanista"meteox 2011-09-23 03:30
Citat dduvnjak:
Jasno je da se sudi "zločinačkoj org Franje Tuđmana " dakle osnivaču naše države . Visoka presuda Gotovini je pritisak na njega da optuži Tuđmana i kupi slobodu.
I Josipović i Milanović na to upućuju Gotovinu da "pripomogne" da se taj "pravi krivac" Franjo Tuđman povijesno dokrajči .
Mogli su i Dario Kordić i Gudelj tako kupiti slobodu ali pokazali su bijednicima što je čast.



General Gotovina nije kupovao ni bitke, za hrvatsku slobodu, tako ne mora ni svoju "slobodu". Neki nikako ne shvacaju da nije sve u trgovini (i novcu).
Osim toga, on nije niti trgovac niti politicar HDZ-a.
Kordic nije bio kriv, sto su tvrdili i neki u SAD-u, kojim je Tudjman placao njegovu "obranu" (iz drzavnog proracuna), ali sve je potonulo u tisinu, zbog kukavicluka "tudjmanista", i straha da oni ne bi bili za nesto optuzeni - toliko o njihovu povjerenju u vlastitu nevinost.
Kordic je bio jedan idealist i politicar HDZ-a, tako da usporedbe inace ne stoje, a niti su primjerene, jos jedna potvrda sto "tudjmanisti" i njima sl. ocekuju od haaskog suda....
General Gotovina je legionar, vojnik, casnik, general, a ne politicar, i uistinu je zrtva politickih spletki i kampanja kojim se pomalo naziru organizatori, uz one koji su odradili "prljav posao" za njih i "transferirali" u Haag.
Koliko jos treba osuditi ljudi kada "tudjmanisti" povicu kako se sudi "Franji Tudjmanu"?
Franjo Tudjman nije izgubio ugled u hrvatskom narodu zbog vojnog djelovanja nego zbog korupcije i djelovanja "tudjmanista" i HDZ-a, i to u ratnim uvjetima.
Sad i nakon njegove smrti, treba osudjivati ljude zato sto bi to "njemu" stetilo?
Pa ovi ljudi nimalo ne vjeruju u moc istine.
Mozda stoga i ovaj clanak, i komentari puni UCJENA zasto se ne smije odustati od progona generala Gotovine!
Cinjenica je da generalu Gotovinu nitko ne pomaze na takav nacin, najmanje politicari u RH, nego istina.
Prijavi Administratoru
#10 "dr Franjo Tudjman"meteox 2011-09-23 03:38
Citat Jedino Hrvatska:
Yusipovićeva sramotna i veleizdajnička izjava da u Haagu nisu završili pravi ljudi, predmnijeva slijedeće –popravljanje u godinama koje slijede te haaške „sudske pogrješke“ na 4 mini haaška sudišta u Zagrebu, Splitu, Rijeci i Osijeku, koja i jesu oformljena da nakon što Haaški sud zatvori vrata, nastave sa suđenjima hrvatskim časnicima i braniteljima za „zločin“ branjenja Domovine po zapovjednoj odgovornosti.

Prvi na udaru tog haaško-hrvatskog sudišta bio je ubijeni general Đuro Brodarac.

Sljedeći na udaru su Vladimir Šeks, Ivan Vekić, Branimir Glavaš, Tomislav Merčep, te 40 hrvatskih branitelja Vukovara.

P.S. Ako već Yusipović govori o krivim i pravim osobama, onda je upravo ta karikatura od "hrvatskog predsjednika" kriva osoba na krivom mjestu. Nije zaslužio ni kročit prostorom Pantovčaka kojeg je posvetio svojom radom i žrtvom prvi, i do sad jedini hrvatski predsjednik dr. Franjo Tuđman.


Uvijek isti propagandni stroj, sve treba osuditi, zrtvovati, jer je to za "dr. Franju Tudjmana", a "tudjmanisti" samo uzivaju i "interpretiraju " ne boreci se sami nizasto.
Ako treba osuditi generala Gotovinu da bi prestali raditi ti sudovi, otkud su onda HDZ i "tudjmanisti" - "osloboditelji" , "branitelji" etc.
Oni samo znaju gurati ljude u Haag, i prati mozak hrvatskom narodu kako je "dr. Franjo Tudjman" "osudjen".
I naravno, boriti se za vlast, za izbore etc. Za fotelje, kao i obicno.
Ali u svoj toj "mudrosti", gdje znaju i sto tko "misli", nisu ovi tudjmanisti "ni primijetili" kristalno jasnu ideju clanka gosp. "Dijanovica" (zasto se ne smije ni "misliti" da general Gotovina nije kriv!)
Prijavi Administratoru
#11 "dr Franjo Tudjman"meteox 2011-09-23 03:39
"zjava predsjednika Ive Josipovića da u Haagu nisu završili pravi ljudi, koju je izrekao tijekom posjeta Hrvatima u New Yorku, opravdano je izazvala pozornost javnosti, kao i političkih i intelektualnih krugova."

dakle, to su opet ti "intelektualci" (vidjeti prethodne komentare), jako mudro!
Prijavi Administratoru
#12 Komentari " meteox-a "...Jardo 2011-09-23 09:33
...govore o njemu samome.Po vokabularu iz kojeg izvire mržnja na pokojnog prvog i / za sada / jedinog pravog predsjednika RH
i " tuđmaniste ", navodi na ideju, da iz njega govori vječiti drugi,onaj limeni pijetlić sa krova neke seoske kućice / nekada bilo / ,kome je drag vjetrić koji ga pokreće u svim smjerovima.Biol ogija će,neumitno,uči niti svoje, pa mu od silne vrtnje i tone gluposti u svojoj zlobi,više neće biti jasno što govori.

No,svatko ima pravo,iako imamo privid demokracije u RH,govoriti što hoće,pa tako i ovaj mete-ox /njem.vol /.Takove ne treba skidati sa portala,uvijek moramo znati s kim imamo posla.
Prijavi Administratoru
#13 a gdije je MIJO ?kostresh 2011-09-23 11:01
i opet stara pjesma...
krvnici i krivokletnici,l jige i ulizice za male novce (b)postizu(/b)...
ostali: S T O J
Prijavi Administratoru
#14 Tko na tvrdoj stini svoju povijest piše...dduvnjak 2011-09-23 14:14
Citat:
meteox -General Gotovina nije kupovao ni bitke, za hrvatsku slobodu, tako ne mora ni svoju "slobodu". Neki nikako ne shvacaju da nije sve u trgovini (i novcu).
Prije svega genocida u Domovinskom ratu nije ni bilo.Umjesto da predložimo Franju Tuđmana za Nobelovu nagradu za MIR jer je osigurao nesmetani povratak Srba u njihovu otadžbinu i poštovao referendum SAO Krajine gdje su se plebiscitarno izjasnili za život u Jugoslaviji mi ko zadnje budale razglabamo TKO JE KRIV? ZA ŠTO?
dr Franji Tuđman se želi osuditi preko Hrvatskih generala samo zato da se ponizi Hrvatska ,zatomi njezin nacionalizam i utaba put za regionalni projekt.
Samo zbog toga je njima osuđeni Gotovina potreban ,a kako nemaju štofa za uvjerljivost nebuloznim presudama žele izvršiti dodatni pritisak da iznude ono "Nisam ja on je" . Nu zalud im jer stina se ne lomi tek tako.
Prijavi Administratoru
#15 "Koji su to..."meteox 2011-09-23 14:36
Jadro, a vi ne govorite iz vaseg iskustva i o sebi? :-)
Premda "udba" mora znati sto se "misli" ("uvijek moramo znati s kim imamo posla"- Jadro), mene uopce vise ne zanima sto vi "mislite", sada kada cijeli svijet zna s kim ima posla.
To sto vrijedjate, kako me mozete uvrijediti, moju malenkost, dok i kardinal Bozanic pozva na molitvu sto izvrijedjaste i sv. oca Papu ("izbacili iz igre" i sv. Oca Papu!), sto onda ocekivati na ostalim razinima.
Srecom, to vise nije tesko objasniti.
K tomu, ponasate se kao da je meteox uskok, i pronalazi ratno profiterstvo, primanje mita, i ostalo (a ne oni kojim je to primarno zanimanje), i da je meteox kriv sto "Dijanovic" skoro prijeteci postavlja naslov, "Koji su to..." (pa imenuje najcasnijeg generala u Hrvata), a meteox odavno ne ocekuje nista dobro od "politickih i intelektualnih krugova" u Hrvata kao vi koji se u njima stalno vrtite.... Za razliku od vas, nikom ne dajem bianco mjenicu unaprijed u vasoj politici.... a nitko nista nije konkretno pomogao, generali su i dalje u Haagu.
I ovaj clanak od "Dijanovica" bi bio dobar prilog dokazima ako se ikada pokrene tuzba za ugrozavanje ljudskih prava generala Gotovine..... A o vasim uvrjedama kad se to konstatira, vec je sve receno...
Prijavi Administratoru
#16 Konfuzne misli...Jardo 2011-09-23 17:07
...odaju isto takav karakter,osim toga niste niti dobro pročitali moj nick.
Ta gdje sam spominjao Papu i kard.Bozanića ? A da je moj pok.otac,a preko njega cijela obitelj,pedest god./50/ imala nad sobom sjenu UDBE
i osječala svakodnevno njen otrovni zadah za vratom,je potpuno točno i zato sam napisao;moramo znati s kim / i dalje / imamo posla.
Prijavi Administratoru
#17 kostresh- MIJOLogika 2011-09-23 23:12
MIJO je na dragovoljac.com .
Prijavi Administratoru
#18 Kostresh - MIJO - LogikaŽeljanaa 2011-09-23 23:39
Citat Logika:
MIJO je na dragovoljac.com .


Nedostaje ovdje !
Prijavi Administratoru
#19 jardometeox 2011-09-24 04:23
Citat Jardo:
...odaju isto takav karakter,osim toga niste niti dobro pročitali moj nick.
Ta gdje sam spominjao Papu i kard.Bozanića ? A da je moj pok.otac,a preko njega cijela obitelj,pedest god./50/ imala nad sobom sjenu UDBE
i osječala svakodnevno njen otrovni zadah za vratom,je potpuno točno i zato sam napisao;moramo znati s kim / i dalje / imamo posla.



Sumnjam da ste u situaciji ocijeniti "karakter" nekog upisnika kojeg ne poznate, ktomu, vi se skirvate iza upisa a ne ja... i vrijedjate.

Ja se niti skrivam iza svoje obitelji kao vi, premda je zrtva komunizma, kao i, ako vam je vjerovati, vasa, nego stojim osobno iza svojih upisa. To vama ovdje na HKV-u nije bio razlog da malo prikocite u vrijedjanju, nego dosta vas je vrijedjalo u petoj brzini (kako to inace HDZ zna)...
Normalno je da se ne razumijemo, ako vam je sto "konfuzno" (premda je autor taj koji je "konfuzan" a meteo-x, moja malenkost, to pojasnjava uz pomoc temeljne analize pisanog teksta, ako ga vec objavljujete kao clanak na HKV, sto vam je takodjer promaknulo).

Napokon, sami ste za sebe i vase prijatelje napisali sljedece:

"(...) Ali stoji konstatacija; Malo nas je, al smo...znate već što."
Jardo 2011-08-30 22:19
hkv.hr/.../...
I dobili 23 plusica!

Ja tako sto ne bih mogla izgovoriti a kamoli napisati.... Ako se vama slucajno i smracilo u jednom postu ili jednom trenutku, onih 23 plusica ipak nije malo :-)

Napokon, vama gospodine "Jardo" smeta samo moj tipos u vasem nadimku koji nije bio namjeran. Ako je to dokaz "konfuznosti", onda su konfuzni svi koji unajmljuju lektore, recenzente etc :-)

Da se dalje ne igramo "logike" i "intelektualaca " - Bog Vam pamet prosvijetlio, i potpisite se posteno, pa ce sve biti jasnije...

meteo-x

ps. u pravu ste, vi ne spominjete Dajlu, barem ne na spojnicama koje konzultira ovaj tekst verusblog.voiceofcroatia.net/. ../ (gdje cete naci i potpis - a vi, se ne usudjete.....) Cilj mi je bio ukazati na "kulturu" u "nacionalista" po Tudjmanu i HDZ-u etc. a ne optuziti vas za bilo sto za taj slucaj.... Napose od ovog clanka do danas (zapravo tri dobro koordinirana lansirana posta na tom blogu, a onda je stigao i cetvrti), ne bi se mogle ni nabrojiti uvrjede koje ste izredali ispod svake razine, upravo u duhu koji ste gore sami okarakteriziral i - malo vas je ali.... zna-se kakvi ste "intelektualci" ....
Prijavi Administratoru
#20 zaboravili sto su vec pisali?meteox 2011-09-24 07:29
Mozda ce se neki citatelji sjetiti uvrjeda - za one koji nisu htjeli glasovati i postavljali pitanja o haaskoj suradnji kao pitanju "vjerodostojnos ti" RH za Bandica -
kad je trebalo dakle glasovati za Bandica iz Graniceve "diplomacije" a meni "Jardo" o "udbi" i "komunistima"....
I oni govore o kratkom pamcenju....

Prodavali su tudjmanizaciju, a i racanovi drugovi bili su im "prijatelji" (pogotovo u vojski), pa sanaderizaciju pa bandicevizaciju , pa opet tudjmanizaciju - tko bi to vise 'kupio'.....
Prijavi Administratoru
#21 Nikada i nikoga...Jardo 2011-09-24 08:09
...nisam /namjerno/ vrijeđao,a ako mi je u " žaru borbe ", " In Hitze des Gefechtes "
nešto promaklo,onda se ispričavam onima koji su to tako shvatili,pogoto vo ako su žene,dame ili drugarice.
Ali nemojte misliti da se sada u odnosu na Vas, " posipam pepelom ".
Spominjete mene u kontekstu sa HDZ-o i ne znam od kuda Vam to.Ta stranka,kako je F.Tuđman otišao na drugi svijet, više ne postoji,osim u nazivu,pa ju tako i doživljam,kao na pol krepanu mačku.
Ali,tako je to, u životu postoji odnos Haß-Liebe /kod nas bi rekli, tko se tuče ,taj se voli / pa nekako imam utisak ,da Vi spadate u tu kategoriju,ili možda ipak ne ?
Prijavi Administratoru
#22 Logika i Zeljanaa zdravi i veseli bilikostresh 2011-09-24 11:47
Citat Željanaa:
Citat Logika:
MIJO je na dragovoljac.com .


Nedostaje ovdje !


Logika... hvala!
Zelja na a... i meni!
Prijavi Administratoru
#23 Jardo, 'Meteox' = 'VoC'Marcus 2011-09-25 04:00
Citat Jardo:
...govore o njemu samome.Po vokabularu iz kojeg izvire mržnja na pokojnog prvog i / za sada / jedinog pravog predsjednika RH
i " tuđmaniste ", navodi na ideju, da iz njega govori vječiti drugi,onaj limeni pijetlić sa krova neke seoske kućice / nekada bilo / ,kome je drag vjetrić koji ga pokreće u svim smjerovima.Biologija će,neumitno,učiniti svoje, pa mu od silne vrtnje i tone gluposti u svojoj zlobi,više neće biti jasno što govori.

No,svatko ima pravo,iako imamo privid demokracije u RH,govoriti što hoće,pa tako i ovaj mete-ox /njem.vol /.Takove ne treba skidati sa portala,uvijek moramo znati s kim imamo posla.



G. Jardo,

'Meteox' nije muško nego je ženska osoba. Radi se o izvjesnoj Ivani Arapović, ako je za vjerovati njezinoj web stranici. Pogledajte komentar #19 ovdje gdje će te naći "... Ja tako sto ne bih mogla napisati...''.

Ja ne komentiram njezine izjave jer ih ni ne čitam, Vaš komentar dobro objašnjava o kakvim se glupim i nepismenim piskaranjima radi i uvrijedama na račun F. Tuđmana i nas koji uvažavamo njegovu ulogu u uspostavi Hrvatske države. Admin ju je već jednom udaljio sa ovog portala dok je nastupala pod šifrom VoC (vidjeti tu gore: 1) Sadržaji koji nisu u skladu s običajima javnog komuniciranja bit će izbrisani.) pa vjerujem da će biti prinuđen izbaciti i ovaj 'Meteox' jer samo zagađuje i smrdi.
Prijavi Administratoru
#24 Jardo, 'Meteox' = 'VoC'Marcus 2011-09-25 04:07
Uostalom, što ta VoC-Meteox ima protiv F. Tuđmana? Je li možda zbog toga što joj je rekao što o njoj misli dok se je tamo negdje šuljala i htjela štošta ušićariti.
Prijavi Administratoru
#25 Tuđmanisti, HDZ, hercegovačka udbameteox 2011-09-25 05:33
Tuđmanisti, HDZ i hercegovačka udba me plaše :-)
Prijavi Administratoru
#26 "STO U STVARI PROPAGIRA "METEOX"-"VOC" ?preporod 2011-09-25 05:47
Slažem se sa MARKUSOM u pogledu "METEOX"-a
Osim nejasnih i nepovezanih rečenica,"METEO XOV" politički svjetonazor nema ama baš nikakvih konstanti ili odrednica...Gla vna joj je opsesija degradirati rušiti FRANJU TUĐMANA tvorca MODERNE HRVATSKE DRŽAVE,IZUZETNU OSOBU I VOĐU U SVAKOM SMISLU.
Da, to je ona ,to neumorno radi "VOC" -Arapovićka..." METEOX"
Nemoguće je biti pošteni DOBRONAMJERNI HRVATSKI NACIONALISTA i izražavati se poput gospođe Arapović.
imaju samo dva moguća objašnjenja:
Ili je mentalno nesređena osoba koja nemože razlučiti dobro od zla,crno i bijelo,hladno i vruće,i tu se dosađuje i perverzno "kontrira",
Ili je (najvjerovatnij e) provokatorka u najgorem maniru "kreiranja kaosa i dezimformacija" izgleda ,nažalost još uvijek aktivne UDB-e a i možda koje druge strane službe.
Prijavi Administratoru
#27 Tuđmanisti, HDZ, hercegovačka udba ... (i "preporod")meteox 2011-09-25 05:52
Meteox se ovdje "dosađuje" (približno točno-ništa zanimljivo ni korisno u vas...), a "preporod" se dakle zabavlja (vrijeđajući)?
Prijavi Administratoru
#28 okvir perspektive tuđmanista, hdz-a i hercegovačke udbemeteox 2011-09-25 06:29
A glede svih tih zdruzenih "mogućih objasnjenja", posve je normalno da "hrvatski intelektualci" (a ponekad se smatraju i "vizionarima") stvari vide isključivo u okviru vlastitih perspektiva (ili stvarnosti). Nije međutim normalno kad posipaju uvrjedama i guraju u svoj okvir (što je ovdje najočitije ali i po (ne)djelu se poznaju) sve ljude koje kao ne shvaćaju čim pokažu ma bilo kakav odmak od tuđmanizma, hdz-a i hercegovačke udbe - sačuvaj Bože kad ih se još i nazove pravim imenom a ne pokloni im se poniznije nego sv. Ocu Papi i dragom Isusu Kristu.
Prijavi Administratoru
#29 big thanksmeteox 2011-09-25 12:48
zaboravih reci, grand merci !
Prijavi Administratoru
#30 Upišite mebosanac 2011-09-26 11:19
Citat meteox:
Tuđmanisti, HDZ i hercegovačka udba me plaše :-)


Upišite me slobodno u tuđmaniste, gospodine. Boljeg i većeg Hrvata nije bilo među nama. Ako ste Vi veći, pokažite se, jedva čekamo pravog vođu. Ovo je vrijeme pogodno za istinske vođe. Slavko Pecirep, Domlajevac
Prijavi Administratoru
#31 ne, hvalameteox 2011-09-26 11:44
Citat bosanac:
Citat meteox:
Tuđmanisti, HDZ i hercegovačka udba me plaše :-)


Upišite me slobodno u tuđmaniste, gospodine. Boljeg i većeg Hrvata nije bilo među nama. Ako ste Vi veći, pokažite se, jedva čekamo pravog vođu. Ovo je vrijeme pogodno za istinske vođe. Slavko Pecirep, Domlajevac



Ja ne patim od sindroma "lidera na Balkanu", gospodjo. Ktomu, imam prevec obveza prema svojoj novoj domovini, a u vas je hiperinflacija politickih "leadera" pa mi to nije neki izazov. Balkanska politika, uostalom, uopce nije moje podrucje, nikad bila. Vise me niti dotice, balkanstina koju prodajete kao jedini okvir hrvatstva, zapne mi za oko, odtrepnem je u krajicak oka, izostrim pogled, i vidim koliki ste... u svemu.

Tamo gdje je sve "relativno", dosta toga se pricini "velikim"...

To nije vrijedno "upisivanja", da bih vas sada jos i negdje "upisivala".

Meni je uzor sv. Pavao koji je i onda kad mu je neprijatelj rascijepio glavu, uspio prstom na pijesku ispisati "Vjerujem u Boga".
A Vi vjerujte u koga hocete, vasa "slobodna volja".
Koliko je tko velik, toliko ce ga i gospodar povijesti Bog Jedini zabiljeziti, a vi biste da ja vas biljezim, s Tudjmanom.... Ne, hvala.
Meteox/Voc
Prijavi Administratoru
#32 BosanacMarcus 2011-09-26 12:34
Ovo ispod sam napisao u komentaru #23 tu gore:



G. Jardo,

'Meteox' nije muško nego je ženska osoba. Radi se o izvjesnoj Ivani Arapović, ako je za vjerovati njezinoj web stranici. Pogledajte komentar #19 ovdje gdje će te naći "... Ja tako sto ne bih mogla napisati...''.

Ja ne komentiram njezine izjave jer ih ni ne čitam, Vaš komentar dobro objašnjava o kakvim se glupim i nepismenim piskaranjima radi i uvrijedama na račun F. Tuđmana i nas koji uvažavamo njegovu ulogu u uspostavi Hrvatske države. Admin ju je već jednom udaljio sa ovog portala dok je nastupala pod šifrom VoC (vidjeti tu gore: 1) Sadržaji koji nisu u skladu s običajima javnog komuniciranja bit će izbrisani.) pa vjerujem da će biti prinuđen izbaciti i ovaj 'Meteox' jer samo zagađuje i smrdi.
Prijavi Administratoru
#33 ajd adio, Marcus i HKVmeteox 2011-09-26 14:03
Ja sam izvan vasih politickih konstelacija, te ako vam sto "smrdi" i "zagadjuje" kako kazete, nalazi se u vasem krugu.... Kako me netko moze izbaciti odnekud gdje ne zelim ni biti - jer jedinstvo u izdaji nije moj zanr, premda mi je nudjeno i mrkvom i stapom od tudjmanista/hdz -a/hercegovacke udbe etc. a i njihovih gospodara. Ajd adio, jer je dosadno blizu te muljave i trule politike u RH, nije mi izazov sad ostati virtulno tu i malim prstom je gurnuti u pakao vjecni, gdje tone. Postoje neke vaznije bitke od fotelja.
Prijavi Administratoru
#34 Adio!Mislav 2011-09-26 14:32
Adio meteox! Samo, zašto imam osjećaj da to i nije adio?
Prijavi Administratoru
#35 MislavMarcus 2011-09-27 09:35
Citat Mislav:
Adio meteox! Samo, zašto imam osjećaj da to i nije adio?



Mislave,

U pravu ste, kamo li sreće da niste jer stvarno nam ne treba ovakvo blato ovdje na portalu. Nažalost, vratit će se Meteox pod drugom šifrom ako već nije.
Prijavi Administratoru
#36 tako nam pomogao sv. Vlaho!meteox 2011-09-28 02:30
Citat Marcus:
Citat Mislav:
Adio meteox! Samo, zašto imam osjećaj da to i nije adio?



Mislave,

U pravu ste, kamo li sreće da niste jer stvarno nam ne treba ovakvo blato ovdje na portalu. Nažalost, vratit će se Meteox pod drugom šifrom ako već nije.


Opet govorite o sebi....
Tja ja se nikad ne skrivam a jos manje kradem tudje identitete kao vi i vasi lobbisti (dok ne udjete u EU, gdje cete za takve stvari biti kaznjeni).

Naime, zasto gubiti vrijeme s, kako se jedan vas komentator upravo 'kulturno izrazi', s "intelektualnim i moralnim kretencinama" (vase rijeci, na HKV:-)), kad je vrijeme sve to naplatiti u Raguzi, Zarri i Istri.... tako nam pomogao sv. Vlaho!To ce od meteox-a biti dosta, s ovim vas pozdravljam - Pozdrav Domovini!
:-)
Prijavi Administratoru

Budući da je trenutačno dopušteno komentiranje samo registriranim korisnicima, molimo sve one koji žele komentirati da se, ako već nisu, najprije registriraju na Portalu kako bi dobili svoje korisničko ime zaštićeno lozinkom. Tri jednostavna koraka za registraciju objašnjena su ovdje, a u slučaju poteškoća dovoljno je javiti se Administratoru.

Prijava/odjava s Portala Hrvatskoga kulturnog vijeća

Zadnje vijesti

Zadnji komentari

Najave

30. svibnja - Misa za poginule branitelje na Medvedgradu 30. svibnja - Misa za poginule branitelje na Medvedgradu Povodom ustanovljenja prvog višestranački izabranog Hrvatskog Državnog Sabora i nekadašnjeg Dana Hrvatske Državnosti te dana branitelja grada Zagreba, u srijedu... Više...

Tko je na vezi?

  • 39 gostiju

Uvjeti korištenja

Portal HKV-a

Izvorni prilozi objavljeni na ovom portalu mogu se slobodno preuzeti uz navođenje imena autora, odnosno izvora.

Licenca GNU

Naša udruga

Hrvatsko kulturno vijeće

HKV djeluje od 2006. i nezavisna je udruga građana s više od 1300 članova, mahom hrvatskih intelektualaca.

Kontakti

Stranice članova

Učlani se i predstavi

Članovi naše udruge ugledni su intelektualci, umjetnici, književnici, političari, novinari, poslovni ljudi i studenti. Predstavite se i vi!

Članovi

Izbor publikacija

Izaberi, pročitaj, preporuči

U pripremi imamo cijeli niz zanimljivih publikacija koje će se moći naručiti preko Portala. Rado ćemo poslušati i vaše preporuke.

Trenutna ponuda

Prijava na Portal