Narod je rekao svoje: Tuđman najzaslužniji za stvaranje Hrvatske, Mesić niti među prvih 20

S 9.041 osvojenim glasom (62 % glasova) dr. Franjo Tuđman najzaslužnija je osoba za nastanak Hrvatske. Rezultat je to internetskog glasovanja na portalu Večernjeg lista, u kojemu je sudjelovalo 14.594 čitatelja, od kojih je svaki s liste od 109 osoba mogao izabrati 20 za njega najzaslužnijih za stvaranje Hrvatske. Drugi na listi zaslužnih je Olujni general Ante Gotovina (6936 glasova); Ante Gotovinatreći je legendarni zapovjednik obrane Vukovara Blago Zadro (5392 glasova), dok je četvrti na listi kardinal Franjo Kuharić (4907 glasova). Preostalih 16 najzaslužnijih, gledano od najviše rangiranih prema niže rangiranima, su sljedeći:

5. Janko Bobetko 4500 glasova

6. Mile Dedaković Jastreb 4269 glasova

7. Janica Kostelić 4142 glasova

8. Vlado Gotovac 3909 glasova

9. Gojko Šušak 3853 glasova

10. Ivica Račan 3819 glasova

11. Dražen Petrović 3713 glasova

12. Branko Borković 3538 glasova

13. Goran Ivanišević 3518 glasova

14. Zvonimir Boban 2966 glasa

15. Ivica Kostelić 2896 glasova

16. Rudolf Perešin 2625 glasova

17. Mladen Markač 2622 glasa

18. Savka Dabčević - Kučar 2408 glasova

19. Dražen Budiša 2387 glasova

20. Martin Špegalj 2321 glasova

Brojke govore za sebe

Blago ZadroKako vidimo, među 20 najzaslužnijih za stvaranje Hrvatske nalazi se 6 političara, 8 vojnih osoba, 5 sportaša, te jedan crkveni velikodostojnik. Posve opravdano i posve očekivano – unatoč nedavnoj sramotnoj haaškoj presudi koja ga je proglasila vođom udruženoga zločinačkog pothvata, kao i unatoč više od desetljeća medijskog razapinjanja i difamiranja njegova lika i djela – prvi hrvatski predsjednik dr. Franjo Tuđman proglašen je najzaslužnijom osobom za stvaranje Hrvatske.

Usporedbe radi, patološki mrzitelj njegova lika i djela, osoba koja u ozbiljnoj državi ne bi mogla biti niti predsjednik seoske udruge vozača tačaka, haaški krivokletnik Stjepan Mesić nije se uspio plasirati niti među prvih 20. Time je narod rekao što misli, između ostaloga možda i o njegovoj zadnjoj stupidnoj izjavi - koja bi komotno mogla ući u knjigu Paula Toberija «Povijest ljudske gluposti» - kako je predsjednik Hrvatske u vrijeme njezina stvaranja mogao biti vozač tramvaja. Ovim je on za početak uvrijedio vozače tramvaja koji se bave vrlo časnim zanimanjem – za koje bi se sam bivši predsjednik Mesić teško mogao kvalificirati. Jer jedina vožnja tramvaja koju nam je Mesić u stanju priuštiti je ona leziljebovićka - politička, u kojoj bi se Hrvatska odvezla u Veliku Srbiju, i u kojoj bi ne samo hrvatske domoljube, nego zapravo i jadnoga Mesića i njemu slične jugoviće čekala ne baš lijepa budućnost.

Franjo KuharićPrava je sreća što je Hrvatsku u vrijeme njezina stvaranja vodila osoba s vojnim iskustvom, povjesničar koji je vrlo dobro poznavao konstelaciju tadašnjih međunarodnih odnosa, čvrst karakter koji nije kao današnji političari svijao rep pred svakim trećerazrednim činovnikom međunarodne zajednice - čovjek koji je cijenio svakoga hrvatskoga čovjeka, neovisno s kojim se zanimajem bavio. Kao što je rekao akademik Aralica, smrću Tuđmana Hrvatska je izgubila političara koji je bio opsjednut Hrvatskom i dobila političare koji su opsjednuti samim sobom.

Hrvatski zapovjednici

Izbor Ante Gotovine kao drugog najzaslužnijeg Hrvata za stvaranje Hrvatske također je posve očekivan. Dokaz je to kako hrvatski narod nikada ne će prihvatiti kvalifikaciju najvažnije vojne operacije Domovinskog rata, Oluje, kao zločinačkog pothvata. Članovima zločinačkog pothvata hrvatski narod smatra one koji su izručili generale i dilanjem transkripata omogućili sramotne travanjske presude.

Blago Zadro, zapovjednik na Trpinjskoj cesti, zasluženo je uvršten na sam vrh zaslužnih za stvaranje Hrvatske. Priznanje Blagi Zadri priznanje je i gradu heroja, hrvatskom gradu Vukovaru, koji je bio i ostat će simbol krvožedne velikosrpske ideje, ali i simbol nadljudskog otpora hrvatskog naroda u njegovoj borbi za slobodu.

Janko BobetkoPomalo je iznenađujuće da se je u prvih 20 zaslužnih za nastanak RH našlo čak 5 sportaša. No, ako uzmemo u obzir da je riječ o pet sportskih legendi, koje su odrigrale veliku ulogu u afirmaciji Hrvatske na međunarodnoj sceni, takav izbor postaje shvatljiv. Čudi me tek što Davor Šuker, najbolji hrvatski strijelac svih vremena, nije dobio više glasova.

Zanimljivo je da se je na visokom devetom mjestu pronašao ratni ministar obrane Gojko Šušak. Riječ je o još jednom dokazu kako respektabilan dio hrvatskog naroda ne nasjeda lažima i opsjenama protuhrvatskih medija, koji su više od jednog desetljeća bljuvali neviđenu mržnju na lik i djelo ovoga zaslužnog hrvatskog političara, koji je svojim umijećem dao ogroman doprinos stvaranju Hrvatske. Upravo ga je njegov doprinos u stvaranju Hrvatske, jednako kao i Tuđmana, učinio metom protuhrvatskih medijima i njihovih nalogodavaca.

Među prvih 20 najzaslužnijih za nastanak Hrvatske, izabran je i general Martin Špegelj. Bit će da mu je nedavno priznanje dodijeljeno od strane predsjednika Ive Josipovića donijelo takvu popularnost, jer je prema mom osobnom mišljenju bilo i zaslužnijih vojnih osoba. Kao primjer istaknuo bih legendarnoga Andriju Matijaša Pauka. Zaimljivo je da su među 20 najzaslužnijih izabrani i Ivica Račan i Savka Dabčević Kučar. A još je zanimljivije da – kad se komparira koliko je više puta glasova u odnosu na njih dobio Tuđman – da je stanje danas podjednako kao i za vrijeme Tuđmanova života. Tuđman je s otprilike istim postotkom (preko 60 %) pobjeđivao svoje protivnike, među kojima su bili i Račan i Kučarica, koje su neki nakon Tuđmanove smrti nastojali prikazati kao osobe za Hrvatsku maltene zaslužnije i od Tuđmana.Mile Dedaković No, narod je ovom anketom rekao svoje. Tuđman i danas uživa podršku kakvu je uživao i za života, a kako će vrijeme odmicati vjerujem da će uživati i još veću. Uz Račana i Kučaricu, kojima se usprkos rečenome ipak mora dati izvjesno poštovanje, na listu od 109 osoba koje su mogle biti birane, stavljene su i osobe koje na tom popisu doista nemaju što tražiti, jer im je riječ «Hrvatska» kao i sve njezine jezične izvedenice predstavljaju ako ne trn u oku, a onda svakako zadnju rupu na njihovoj protuhrvatskoj svirali.

Novija "povijest"

Od aktualnih dužnosnika, najviše je ragniran guverner HNB-a Željko Rohatinski (26.), zatim Andrija Hebrang (35.), Ivo Josipović (37.), Vladimir Šeks (41.), Vesna Pusić (43.), Jadranka Kosor (49.) itd. Najpoznatiji hrvatski EUropejac, sadašnji stanovnik Sazburškog zatvora, dr. Ivo Sanader, s 465 glasova, osvojio je časno 69 mjesto. Čestitam onima koji su za njega glasovali na dosljednosti. Jer, i dosljednost u gluposti, ipak je dosljednost, ono čega u močvari hrvatske politike kronično nedostaje.

U svakom slučaju, rezultati glasovanja pokazali su kako unatoč agresivnoj politici detuđmanizacije – kao eufemizmu za dekroatizaciju – hrvatski narod i dalje poštuje prvoga hrvatskog predsjednika dr. Franju Tuđmana, kao i hrvatske generale i branitelje koji su stvorili nezavisnu Hrvatsku. A sve to na nesreću njihovih oponentata, moralnih i političkih patuljaka, koji svoje protuhrvatske frustracije liječe obezvrijeđivajući tuđu muku i rad. Takvima i ova anketa poručuje: Uzalud vam trud svirači.

Davor Dijanović

 

Franjo Tuđman

Franjo Tuđman, Hrvatski predsjednik

KOMENTARI ČITATELJA 

#1 A na kojem je mjestu mladi g. Davore Dijanović...MIJO F 2011-06-24 22:11
Dobroslav Paraga i njegov glasnogovornik prof Goran Jurišić?..ha,ha ...,a kakovi bi bili rezultati tog mini referenduma,da nam Georg Soros nije ponudio Jurdanu,Kuljiša ,Latina,četnika Stankovića,Puka nića,Jelenića,L ovrićku,Lucića, Ivančića,Đikića ,Butkovića,Dežu lovića,Torbarin u,Drakulićku,Ma lića..te doživljavamo "intelektulavce " izašli iz te udbaške škole ili jugounitaristič ke.. Radmana,Đikića, Viskovića,Makov ića,Josipovića, Puhovskog..itd. .itd...90% za FRANJU TUĐMANA i "to je to" što reče neki nazovimo ga "kuvarom"..ha,h a...BRAVO..D.D. .i živio hrvatski Mojsije dr Franjo Tuđman!! MFP!
Prijavi Administratoru
#2 ..........Živjeli Hrvati! 2011-06-24 22:30
Zašto si neprekidno zabijate autogolove???

Hrvatska nije "nastala" 1990.!

Ona postoji još od ranog srednjeg vijeka otkad su Hrvati došli na ove prostore i dali mu to ime.


Prestanite više s tim: "Tuđman utemeljitelj", "Hrvatska stvorena" i sl.


Zar ste izgubili iz svijesti naših 14 stoljeća kontinuiteta na ovim prostorima???


Tuđman je bio velik čovjek. Ali on nije "stvorio" Hrvatsku. Saberite se ljudi!


Počnite već jednom isticati naše korijene u ranom srednjem vijeku.

Čitajući ovaj portal, čovjek često dobije dojam da Hrvatska nikada nije postojala prije 1990.
Pa nije ovo Slovenija! Ništa pod nazivom "Slovenija" nikada nije postojalo prije 20. soljeća.
Kod Hrvatske je sasvim suprotan slučaj.

Shvatite ovo kao dobronamjernu kritiku.
Prijavi Administratoru
#3 Živjeli Hrvati!Cetina 2011-06-24 22:33
Slažem se!
Prijavi Administratoru
#4 Živjeli Hrvati - Živjeli od Drine do JadranaStaro Crno Brinje 2011-06-24 22:37
Citat Živjeli Hrvati!:
Zašto si neprekidno zabijate autogolove???

Hrvatska nije "nastala" 1990.!

Ona postoji još od ranog srednjeg vijeka otkad su Hrvati došli na ove prostore i dali mu to ime.


Čitajući ovaj portal, čovjek često dobije dojam da nitko nikada nije postojala prije 1990.
Pa nije ovo Slovenija! Ništa pod nazivom "Slovenija" nikada nije postojalo prije 20. soljeća.
Kod Hrvatske je sasvim suprotan slučaj.

Shvatite ovo kao dobronamjernu kritiku.


Slažem se 1000 i 1 posto! Devedesetih smo obranili i osamostalili dio Hrvatske u tzv. AVNOJ-evskim granicama koji se naziva Republika Hrvatska! Veliki dio Hrvatske više nije hrvatski, ali nije Hrvatska niti stvorena niti nastala devedesetih niti u ovim niti u onim malo lijepšim granicama! Hrvatska je nastala kad je prvo kopito hrvatskog konjanika zaoralo rimsko-bizantsk o-ilirsku zemlju između DRINE i JADRANA i od tada postoji HRVATSKA, Republika Hrvatska je devedesetih godina osamostaljeni i obranjeni dio Hrvatske!
Prijavi Administratoru
#5 ..........Živjeli Hrvati! 2011-06-24 22:38
Međutim, i kad govorimo samo o stvaranju ove današnje države, ne možemo reći da je "stvorena" 1990.

Budimo realni, jedino što se tada dogodilo je što je ZAVNOH-ovska Socijalistička Republika Hrvatska izbacila riječ "socijalistička " iz naziva.

Pravo "stvaranje države" se moglo vidjeti na primjerima Republike Srpske i HR Herceg-Bosne (koja, nažalost, nije opstala).
One su doslovno stvorene iz ničega.
Dok je RH ustvari samo osamostaljena AVNOJ-evska SRH.
Žalosno je, ali tako je.
Prijavi Administratoru
#6 Drugovi tito i Bakarićzmijicamala 2011-06-24 22:42
Gdje su drugovi tito i Bakarić? Da nije bilo drugova tita i Bakarića, ne bi bilo ni današnje Hrvatske!
Sramota!

Pozdrav vaš zmijicamala
Prijavi Administratoru
#7 Od davnine!Cetina 2011-06-24 22:43
Prvi dokument o hrvatskom imenu i državnosti potječe iz 1375. god. prije Krista.
To je klinopis kralja Dušrata Mitannija poslan faraonu Amenofisu IV.
Prijavi Administratoru
#8 Zašto minus?zmijicamala 2011-06-24 22:48
Pa tako je neki dan u Sisku govorio neki antifa

Pozdrav vaš zmijicamala
Prijavi Administratoru
#9 Franjo Tuđman - za sva vremenaDOMAGOJ 2011-06-24 22:48
Vrlo zanimljiv rezultat u istraživanju "Večernjaka".
Zbilja, dr. Franjo Tuđman sa svojim ratnim generalima, kardinalom Kuharićem i časnim hrvatskim ljudima je sigurno najzaslužnija osoba u stvaranju moderne Hrvatske države.
Tuđman za sva vremena!
Dok obezglavljeno, kao narod bez ideje, lutamo nesigurnim stazama u bespuća bešćutne Europe, probudimo se i vratimo se na sigurnu cestu sretne, jedine i vječne Hrvatske, koju nam je širom otvorio Otac Domovine - dr. Franjo Tuđman.
Prijavi Administratoru
#10 zmijicaCetina 2011-06-24 22:52
Pustite plusove i minuse. Njih može davati svaki čitatelj Portala.

Ako mislite da netko griješi u svojim tvrdnjama pobijte ih činjenicama.
Prijavi Administratoru
#11 Onaj antifa u Siskuzmijicamala 2011-06-24 22:56
Netko mu je valjda rekao da su se partizani borili protiv Hrvatske, a on odgovara: "mi smo vodili najhrvatskiji rat".
Pa ja sad neuk ne znam.

Pozdrav vaš zmijicamala
Prijavi Administratoru
#12 Ma dajte molim Vas!MIJO F 2011-06-24 22:59
Citat:
Budimo realni, jedino što se tada dogodilo je što je ZAVNOH-ovska Socijalistička Republika Hrvatska izbacila riječ "socijalistička" iz naziva.
...ne bih se složio ROBOVI-krvavi robovi..od 1102. do 1573...i do rakovačke bune(,a onda još krvaviji i na solunskom frontu 63 tisuće mrtve hrvatske mladosti,za austrijske interese(N.Mihanović)..DRŽAVA(a niti jedna današnja država u Europi nije davno nastala)..je nastala samo 10.travnja 1941. i 30.svibnja 1990.sve drugo je zavaravanje!Obi telj Svetozara Kuševića vlastelina je 1918. godine došla namjesništvom Beograda u Slavoniju,te dobila 600 jutara zemlje i Hrvati sluge,kandžijan e sluge..moj djed se nije dao kandžijati od tog vlastelina i izgubio posao..ZAVNOH.. i RH..bez predmetka Socijalistička bi imao od 1945.neku ratifikaciju,ka d ne bih bilo onog što je bilo,tj.da nas Srbi nisu ubijali,a pobili su nas "pola milijuna "za 73 godine(minus NDH)..,a to nisu učinili svi skupa kroz povijest..niti Mađaroni,niti Turci,Talijani ili Germani..ZAJEDN O...Živjeli Hrvati..Židovi imadu povijest 5 X više stariju nego Hrvati i bez izlaska iz egipatskog ropstva,tko zna dali bi uopće postojali?Zamis li da je Ante Marković uspio prije 25 godina Jugu uvesti u EU(u duši Hrvati,a pisano Jugosloveni,a Srbi bi bili Srbi..budi bez brige)..i da kontinuitet traje slijedećih 100 godina..NEMA HRVATA,a i neće ih biti niti ovako..ova nova kolonijalna politika je opasnija od svih dosad tj.od 1102...samo kulturološka povijest i vjera katolička..sve drugo ne postoji do 10.travnja 1941.digresiju dopuštam,ali preći će u filozofiju,a to ne volim! MFP!..jednu pogrešku krucijalnu u politici,da je F.Tuđman napravio,kad smo se htjeli osamostaliti..B ogumi,ne bi mi ovdje komunicirali i laprdali?..MFP!
Prijavi Administratoru
#13 Nešto tu ne valjazmijicamala 2011-06-24 23:08
jugoJosipović je u poslanici spomenuo "hrvatski narod", orjunaški Večernjak nakon 10 godina tzv. detuđmanizacije u anketi propušta Tuđmana kao najzaslužnijeg za stvaranje hrvatske države (ispravnije bi bilo obnovu ili tako nekako). Na vijestima su najavili za sutra obnovljanje polaganja vijenaca na Oltar Domovine za Dan državnosti!!! Čak će i pudlica biti gore?!
Danas su nam objavili kraj pregovora i odmah bitna promjena retorike.

Pozdrav vaš zmijicamala
Prijavi Administratoru
#14 Konačno...Tomo iz HSP dr.Ante Starč 2011-06-24 23:35
...i hvala Bogu ...konačno se narod budi iz uspavanosti.... .da je konačno progledao i da je shvatio da je predsjednik Franjo Tuđman jedan i jedini koji je najzaslužniji za ovo što danas uživamo,a to je suverena i samostalna država Hrvatska...mogu ga pljuvati i govoriti laži,al Francek je narodu sve draži....

ps. pozdrav zmijicamaloj i MIJO F.
Prijavi Administratoru
#15 I tebi Tomo...MIJO F 2011-06-24 23:44
POZDRAV.."za dom poluspremni"..h a,ha.,ali HRVATSKA SE BUDI i vrijeme joj je??? MFP!
Prijavi Administratoru
#16 etoTomo iz HSP dr.Ante Starč 2011-06-24 23:47
Citat MIJO F:
POZDRAV.."za dom poluspremni"..ha,ha.,ali HRVATSKA SE BUDI i vrijeme joj je??? MFP![/quot[quote name="MIJO F"]POZDRAV.."za dom poluspremni"..ha,ha.,ali HRVATSKA SE BUDI i vrijeme joj je??? MFP!


-eto prijatelju moj i mene počeli brisati...jer su se istine bojali ....znaš i sam tko...jer sam im dirnu profesora koji brani Paragu....
Prijavi Administratoru
#17 PogrešnoMislav 2011-06-24 23:48
Ne budi se narod iz uspavanosti, on je ovdje uvijek. Možda neka se probude samo oni koji su u njege sumnjali. Neka se probude oni koji taj narod mogu organizirati. Tko to ne shvaća izgubit će i sljedeće izbore kao i svake druge. A narod će čekati onoliko koliko ga bude.
Prijavi Administratoru
#18 etoTomo iz HSP dr.Ante Starč 2011-06-24 23:51
Citat Mislav:
Ne budi se narod iz uspavanosti, on je ovdje uvijek. Možda neka se probude samo oni koji su u njege sumnjali. Neka se probude oni koji taj narod mogu organizirati. Tko to ne shvaća izgubit će i sljedeće izbore kao i svake druge. A narod će čekati onoliko koliko ga bude.


- bome i to je točno
Prijavi Administratoru
#19 Ma nek'to dijete ne skinuto sa sise....jugoslo venske..MIJO F 2011-06-25 00:09
Citat Tomo iz HSP dr.Ante Starč:
Citat MIJO F:
POZDRAV.."za dom poluspremni"..ha,ha.,ali HRVATSKA SE BUDI i vrijeme joj je??? MFP![/quot[quote name="MIJO F"]POZDRAV.."za dom poluspremni"..ha,ha.,ali HRVATSKA SE BUDI i vrijeme joj je??? MFP!


-eto prijatelju moj i mene počeli brisati...jer su se istine bojali ....znaš i sam tko...jer sam im dirnu profesora koji brani Paragu....

..brani i samog S.Miloševića ili Krajišnika ili Plavšićku(a brani ih)..samo zašto pljuje i urinira i sere po najvećem hrvatskom sinu i velikanu?I pitaj se zdravog razuma,može li egzistirati "Centar za istraživanje komunističkih zločina" kojeg Jurišić navodno vodi?..,a VLAST obnašaju jedini u EU-100% komunisti ili neokomunisti,Sr bi,Četnici i ostali???..ja mislim da ne može?..jedino pod tom krinkom izmišljenog centra se može ući pisati na hrvatskom portalu??..,a onda se trebamo pitati jeli to hrvatski portal?..malo čudna ikonografija..i da to Mesić i Josipović ne sruše,ali to njima politički paše i zato to ide?..upravo kako je Hitler pustio Kozake i Čerkeze na naše prostore..kako bi uočili diferencijaciju u kulturi i društvenom životu njih i jedne civilizirane Njemačke!?..moj dragi prijatelj "Hip" nema djeda?..došli Čerkezi u Sovski dol i rodio mu se otac!!..,a koga to danas zanima?? MFP!
Prijavi Administratoru
#20 MIJO F.Tomo iz HSP dr.Ante Starč 2011-06-25 00:19
-upravo onako kako si rekao...
Prijavi Administratoru
#21 A što je rekao?Mislav 2011-06-25 00:27
mislim MIJO?
Prijavi Administratoru
#22 Što je rekao.........Tomo iz HSP dr.Ante Starč 2011-06-25 00:46
.....pa ja i on smo se razumjeli.....t o je najvažnije.....
Prijavi Administratoru
#23 Cekamo mesicev komentarDomagojj 2011-06-25 01:30
Pored tolike zlocinacke mesiceve i udbaske "detudzmanizaci je" ovi rezultati su vise nego odlicni.
Starom smradu i njegovim biracima nece biti dobro na slijedecim izborima.
Prijavi Administratoru
#24 Cekamo mesicev komentar — DomagojAlice1 2011-06-25 07:13
Kad bi se uspjeli izboriti za postene izbore onda da.
Prijavi Administratoru
#25 eurodom nas veže i spaja ...dduvnjak 2011-06-25 07:42
Citat:
Tomo iz HSP dr.Ante Starč ...POZDRAV.."za dom poluspremni"..ha,ha.,ali HRVATSKA SE BUDI i vrijeme joj je???
Kad je Ružina stranka u pitanju trebate pojasniti jel mislite na EURODROM?
Prijavi Administratoru
#26 BEZ SPOMINJANJA IMENA FRANJE TUĐMANA NEMOGUĆE JE GOVORITI O HRVATSKOJ DRŽAVI I HRVATSKOJ DRŽAVNOSTIpreporod 2011-06-25 07:54
SVE LAŽI ,KLEVETE I NEIZMJERNA MRŽNJA
ANACIONALNIH "POLITIKANATA" I NEPRIJATELJA HRVATSKE DRŽAVNOSTI NISU USPJELI NA KRAJU KRAJEVA POLJULJATI UVJERENJE I ZDRAVI INSTIKT HRVATSKOG PUKA,-DA JE FRANJO TUĐMAN BIO ISTINSKI HRVATSKI VOĐA I VIZIONAR...
DUHOVNI I POLITIČKI "PATULJCI" TIPA MESIĆ I "BRATIJA" NEMOGU MU BITI NI DO KOLJENA...
INAČE KROZ POVJEST IZRAZITO NESRETAN,HRVATS KI NAROD JE IMAO ISTINSKU SREĆU DA MU JE NA KORMILU U TREN UTKU NAJVEĆE POGIBELJI BIO ISTINSKI DRŽAVNIK I LIDER POVJESNOG KALIBRA.
Prijavi Administratoru
#27 Lijepa li sitriarios 2011-06-25 09:22
Thompson
Lijepa li si (www.youtube.com/.../)
Kad se sjetim suza krene
zamirišu uspomene
svake stope rodnog kraja
i narodnih običaja

Prepoznah ljepotu tvoju
što probudi ljubav moju
kad sam s tobom srce moje
kuca jače, veliko je

Ref.
Oj Zagoro, lijepa li si
Slavonijo, zlatna ti si
Herceg-Bosno, srce ponosno
Dalmacijo, more moje
jedna duša a nas dvoje
pozdrav Liko, velebita diko
lijepa li si

Kad Neretva moru krene
ti se tada sjeti mene
mojoj pjesmi budi tema
za sve one kojih nema

Ajde Istro i Zagorje
podignimo sve tri boje
zagrlimo se pred svima
neka vide da nas ima

Lijepa li si

'Hrvatski državni sabor bio je čuvarom suvereniteta...
Štovani zastupnici, cijenjeni gosti i uzvanici i svi nazočnici ovomu povijesnomu zasjedanju Hrvatskoga sabora!
Želim se prije svega zahvaliti u ime Predsjedništva Hrvatske i u svoje osobno ime, na povjerenju što ste nam ga očitovali izborom na ovu časnu i odgovornu dužnost. Usudio bih se štoviše reći: i najodgovorniju dužnost, jer ona obvezuje na čuvanje i zastupanje, jačanje i osiguranje punoga suvereniteta hrvatskoga naroda i neokrnjivih sloboda i građanskih prava svih državljana Hrvatske. S obzirom na to da je ovo prvi Hrvatski sabor izabran na slobodnim i tajnim izborima, uz sudjelovanje svih društvenih staleža, ali također nastavak njegove povijesne opstojnosti na braniku hrvatske državne samobitnosti, dopustite mi ...' (Govor Franje Tuđmana, hr.wikisource.org/wiki/Autor:Franjo_Tu%C4%91man u Saboru 30. svibnja 1990., hr.wikisource.org/wiki/Govor_Franje_Tu%C4%91mana_u_Saboru_30._svibnja_1990. )
'Izgradnja obrambenih snaga i sigurnosnog sustava od životne je važnosti za svaku državu, a to je pogotovo bilo za Hrvatsku, u njezinim naporima za uspostavu i obranu svoje državne nezavisnosti.
Poznato je u kakvim se prilikama našla Hrvatska, kad se morala doslovno goloruka suprotstaviti srpskoj agresiji i sili jugokomunističk e armije, uz istodobno nametnuti međunarodni embargo na nabavljanje oružja. Da nismo uspjeli organizirati ...' (Proslov Predsjednika Republike priručniku Domovinski odgoj, 17. travnja 1995, hr.wikisource.org/.../.... )
'Hrvatice i Hrvati, u domovini i u svijetu, građanke i građani Republike Hrvatske. U ovom svečanom trenutku ...'
(Prisežna poslanica Franje Tuđmana 5. kolovoza 1997.,hr.wikisource.org/wiki/Prise%C5%BEna_poslanica_Franje_Tu%C4%91mana_1997.), prigodom njegovoga reizbora za Hrvatskoga Predsjednika)

Sretan vam Dan Državnosti svima, a posebno našim Braniteljima, onima na Slobodi i onima u tuđim tamnicama! (t.)
Prijavi Administratoru
#28 Tuđmanov il' Škrabalov?dduvnjak 2011-06-25 10:01
Citat:
triarios..Sretan vam Dan Državnosti svima, a posebno našim Braniteljima, onima na Slobodi i onima u tuđim tamnicama! (t.)
Pridružujem se, živio 30 Svibnja!
Prijavi Administratoru
#29 za državu kakvu imamogarga 2011-06-25 10:06
Ne znam kako, ali ja u VL vidim naslov "Tuđman najzaslužniji za državu kakvu imamo". A imamo je, braćo i sestre, nikakvu.
No hajd, znam da ovo nije pametno pisati na portalu gdje su ljudi skloni idolopoklonstvu .
Prijavi Administratoru
#30 Zanimljiv članakCetina 2011-06-25 10:35
Zašto se ne spominje hrvatski narod?!

Dana 24. lipnja gledali smo i slušali čelnike EU o završnim pregovorima ulaska RH u EU. I zanimljivo je da svi drugi govore o hrvatskome narodu a samo predsjednica Vlade RH nikako da i ne spominje hrvatski narod nego samo "građane RH".

Pa koji su tome razlozi pitamo predsjednicu Jadranku Kosor kao i sve one koji su hrvatski narod preimenovali u "građane RH". Znamo kako su htjeli tu podvalu napraviti i u samoj predsjedničkoj prisezi Ustava RH dok sam predsjednik Franjo Tuđman nije uzviknuo "hrvatskog naroda" i građana RH. Kao i ono na kraju "Tako mi Bog pomogao!" što je Šeks bio također ispustio u onome prvome "Božićnom Ustavu" RH.

Je li to razlog zato što na čelnim mjestima imamo okorjele jugokomunjare kojima je uvijek zastajao glas na imenu "hrvatskog naroda"! Ili koji se ne osjećaju da pripadaju hrvatskom narodu! Primjerice njihov idejni vođa JBT nikada nije rekao da je Hrvat, nego samo Zagorac. To je isto činio i Stipe Mesić, dvomnandatni predsjednik RH, za kojega svi Cigani RH tvrde da je pripadnik njihove nacionalne manjine. A on je sam na kraju svoga mandata, pri posjetu Izraelu, tamošnjim novinarima izjavio kako je otkrio da njegovi još od 16. stoljeća pripadaju Židovima, a kome pripada Jadranka Kosor nitko još točno ne zna!

Slično je i sa Ivom Josipovićem za kojega se tvrdi da su mu i majka i žena Srpkinje. Pa red bi bio da nosi ime Jovana a ne Ivana. Zato se mora odgonetnuti zašto se hrvatski narod preimenovalo u "građane RH"? Interesantno je kako su "prve dame" još iz vremena SRH bile uglavnom Srpkinje. Mika Tripalo, i nakon smrti mu prve žene Srpkinje Nade, opet leti u Beograd da se i drugom ženom oženi Srpkinjom. Mesiću je žena Milka Srpkinja, a ne nikakva "Ukrajinka" što je Stipe Mesić tvrdio.

I evo sada opet "prva dama" RH Srpkinja. Ma nemamo mi ništa protiv tih Srpkinja, kao " prvih dama" RH, da im njihovi muževi ne skrivaju naciju.
Pri svim novim izborima red bi bio da se svi saborski i drugi izborni kandidati predstave svojim punim biografijama, da se točno zna za koga glasuje hrvatski narod. Tko zna kakvo je ime ocu i majci Jadranke Kosor koja ne želi spominjati hrvatski narod, niti pri važnim odlukama.

Kako Hrvati mogu biti sigurni kada ih u EU guraju oni koji se i ne osjećaju Hrvatima i koji su bili protiv suverene Slobodne Hrvatske Države?

Mate Ćavar

www.hrsvijet.net/.../
Prijavi Administratoru
#31 ugasi otrovdduvnjak 2011-06-25 10:58
Citat:
garga 2011-06-25 10:06 Ne znam kako, ali ja u VL vidim naslov "Tuđman najzaslužniji za državu kakvu imamo". A imamo je, braćo i sestre, nikakvu.
Garga otkud nikakvu? Ugasi na par dana TV i vidjet ćeš kako je naša lijepa stvarno lijepa. Ako smogneš otputuj u druge zemlje i osjetit ćeš čežnju zvana Domovina....
Prijavi Administratoru
#32 Našemu Hrvatskome Vitezutriarios 2011-06-25 11:18
Našemu Hrvatskome Vitezu Anti Gotovini (imageshack.us/f/3/antegotovina.jpg/) zatočenome u Den Haagu, ako ima pristup internetu (hkv.org) čestitam Dan Državnosti i šaljem mu ovu pjesmu od Klape Intrade sa koncerta u Omišu da mu ona bar malo ublaži bol i da nam se vrati ...()
Prijavi Administratoru
#33 Dragi prijatelji sretan Vam Dan državnosti RH!Željanaa 2011-06-25 13:01 Prijavi Administratoru
#34 Bravo HRVATICE...MIJO F 2011-06-25 13:40
Citat Željanaa:

..i tebi čestit dan DRŽAVNOSTI 30.Svibanj..,te sam ponosno izvjesio "barjak" i ove godine i prije 10.travnja..,a danas se nisam od srama usudio...bio sam prije 21 godinu u Zagrebu,te sam ponovio svoj pohod 16.listopada 1990. godine kad je vrijedni i čestiti dr Antun Bauer u svojoj gliptoteci sačuvao našega hrvatskog BANA-Jelačića i njegovog konja izljevenog u bronci..vračaju ći se doma iz Zagreba tadašnji HRVATSKI RADIO je puštao cijeli govor putem do Požege našeg velikana povijesnog dr Franju Tuđmana..,tekle su suze radosnice cijelim putem,jer govor je bio poduži i onda sam mislio da cijeli HRVATSKI NAROD plače,međutim bio sam u krivu!?Kakav je to narod?, koji si bira predsjednike,je dan definitivni idiot,a drugi AGNOSTIK!!?..Po zdrav Željana! MFP!
Prijavi Administratoru
#35 JUGO-PLAĆENIKnostrodamus 2011-06-25 16:31
Do kad će JUTARNJI + SLOBODNA i njihov plaćenik JURICA PAVIČIĆ maltretirati hrvatsku JAVNOST!? (Vidi njegov današnji članak Alternativna povijest Hrvatske.)
Prijavi Administratoru
#36 Čestitka!granicar 2011-06-25 18:36
Svima koji osjećaju značaj Dana državnosti za opstojnost Hrvata na svom povijesnom prostoru, čestitam od srca. Neprimjerenom mi se čini debata o "starosti" hrvatske države, budući držim da je to odveć poznato da bi se uopće komentiralo. Ja, primjerice, živim u Zemunu, u Srijemu, koji jest dio hrvatskoga povijesnog prostora, iako danas nije unutar hrvatske države, ali me to ne smeta da volim svoj narod, svoju Domovinu i da svečano obilježavam sve naše blagdane. Pozdrav svima koji se danas osjećaju ponosnima!
Prijavi Administratoru
#37 Ideoložka maglatriarios 2011-06-26 09:11
Iako mi baš i nije jasno kako se to može uklapati sa Danom državnosti, danas smo opet svjedoci priča u nekim medijima o podjeli Hrvatske na 'dva ideološka' tabora; na partizane i na ustaše (na 'crvene i crne'). Dok se kod toga redovito zaboravlja da su ovi prvi (partizani) bili u službi komunističke ideologije, a drugi (ustaše) su bili pokret, a ne ideologija. Partizani su predstavljali gerilski pokret unutar pojedinih država (npr. Francuska, Poljska, Albanija, Grčka,) i borili su se protiv njemačke okupatorske vojske, za nezavisnost vlastite države. Što se tiće partizanskoga pokreta u Hrvatskoj, nakon likvidacije Hebranga (starijega) partizanski pokret u potpunosti postaje pokret za obnovu Jugoslavije i za uspostavom komunističke diktature odnosno preciznije diktature sa kominističkom ideologijom. Partizanski pokret, nakon likvidacije Hebranga, dolazi pod vodstvo J. B. Tita, koji željeznom diktaturom i likvidacijom komunista ne istomišljenika spriječava na prostoru bivše Kraljevine Jugoslavije (nastale političkim manipulacijama i velikosrbske politike koja je imala podršku velesila) stvaranje drugačije Hrvatske na principima veče samostalnosti od one koju je u Titovoj komunističkoj diktaturi (staljinističko ga tipa) smjela imati. Sa druge strane ustaški pokret je, nakon ubojstva Stjepana Radića vođe Hrvatske Republikanske Seljačke Stranke najjaće hrvatske Stranke 1928. u beogradskoj skupštini, nastao iz želje za oslobađanjem Hrvatskoga Naroda ispod velikosrbske diktature i za samostalnu Hrvatsku Državu izvan bilo kakve Jugoslavije, koju je smatrao za tamnicu hrvatskoga naroda. Za ustaški pokret možemo još reči da, jer nije bio ideologija, on nije bio niti fašistički, pa niti nacistički. U prilog tvrdnji da nije bio fašistički je jer je fašizam bio obilježje tadašnje Mussolinijeve Italije, čiji je on ujedino bio i ideolog. Ustaški pokret je ne sporno bio nacionalistički (čak i ultranacionalis tički u nekom segmentima), što je za spomenuti nacionalizam i normalno, jer je po svojoj samoj naravi nacionalizam sredsvo za obranu nacionalnoga identiteta svakoga naroda ukoliko je isti ugrožen, a koji je u Europi krajem 19. stoljeća i rezultirao stvaranjem danas (još uvijek) nacionalnih država. Čak se u to iznimo burno vrijeme predlagala ideja da bi Italijanskomu i Francuskomu narodu bio glavni grad Pariz, no danas znamo da to tada nije prošlo! Da ustaški pokret nije bio nacistički govori nesporna činjenica da je zagovornik nacizma ili nacional-social izma bio Hitler, dok je Pavelić osobno dao zabraniti već u samomu pokušaju osnivanja sve nacističke stranake u NDH. (O tomu vidi ''Nezavisna Država Hrvatska - prijepori i mitovi' Darka Sagraka 2010., a Recenzent knjige je prof. Josip Jurčević, koju je izdala i nakladna kuća Verbum, www.dnevno.hr/.../37379.html). S obzirom da se danas još uvijek javnost rukovodi poluiostinama na tu temu, bilo bi krajnje vrijeme da se otvore svi arhivi, pa i oni u Beogradu, kako bi se događaje iz ne davne prošlosti sagledalo u pravomu svijetlu! Znači, ako prihvatimo činjenicu da nikada nije postojala ustaška ideologija, izuzev ako bi se 'ideologijom' moglo nazvati pravo borbe naroda za svoju državu, a što svakako ne može ni biti ideologija, onda niti ne možemo govoriti o nekakvoj 'ideološkoj podjeli', nego o sučeljavanju nacionalnih zahtjeva (Hrvatskih) jednih i nadnacionalnih i komunističko-id eoloških (Jugoslavenskih )onih drugih. Jer, ruku na srdce, svaki nacionalizam ima svoju domovinu, pa tako i Jugoslavenski, i ako ovaj drugi nad-nacionalnu. Dakle ne može biti, isto tako niti riječi o 'jazu između totalitarnih ideologija', jer onoj prvoj komunističkoj, ne dostaje one druge bilo fašističke ili nacističke, pa možemo govoriti samo o dva totalitarna (diktatorska) državna uređenja, odnosno sustava. Ovdje moram primjetiti da tu sukoba ne bi nuždno niti bilo, kada iza prvoga ne bi stajala komunistička ideologija, koja je po svojoj naravi čista utopija, pa u realnome životu niti ne bi mogla opstati, kada ne bi stalno iz nova 'projicirala' prije spomenute ne istine, polu istine, kao i laži o tobožnjoj ideoložkoj bi-polarnoj podjeli u današnjem hrvatskomu družtvu! Međutim, svjestnom zloporabom takve 'lažne podjele' čini se velika šteta, kada se u prilog istoj pakira kako je, u stvari nacionalizam ideološki problem, a nacionalna država posljedica takve 'ideologije' onda zaista ne čudi tvrdnja nekih da se 'tragična Hrvatska povijest opetuje kao farsa' i da 'živimo u vječnoj '41.' Kod ove točke kod takvih analitičara dolazimo u dodir sa pojmom Europske unije i problema u istomu kontekstu sa pojmom demokracije i građanstva (građanske Hrvatske). U tom elementu se vidi pokušaj analitičara da na primjeru 'ideoložke podjele' pokuša prikazati kako nacionalna država, ali samo Hrvatska, jer na primjer u Srbiji te 'ideoložke podjele uobće nema, ne može biti ujedino i država svih građana, pa ju zajedno sa partizanima-ant ifašistima treba baciti u ropotarnicu povjesti, kao ne potrebnu, pače čak i štetnu! Dok antifašizam partizanskih pokreta u drugim državama ratne Europe nije bio sporan niti je bio razarajući faktor za njihove nacionalne države, za Hrvatsku je on svakako bio, ali samo u svojemu ideološko-komun ističkomu i nad-nacionalnom u (navlastito u veliko-srbskomu ) segmentu.
Dakle, da bi se hrvatsko drugštvo moglo kvalitetno razvijati, oslobođeno svih ideologija, pa tako i komunističke ideologije, potrebno je na demokratski naćin dozvoliti široku javnu razpravu o svim spornim pitanjima, a posebice onim ideoložkim, a koje, kako bi preživjele, moraju stalno bacati ideoložku maglu, koja zasljepljuje i blokira normalni i zdravi razvoj našega građanskoga družtva u okviru nacionalne Hrvatske Države Hrvatskoga Naroda, kao i svih njezinih građana.
Prijavi Administratoru
#38 Andriji Matijašu Pauku!triarios 2011-06-26 09:37
Sretan Dan državnosti (i onaj 30. Svibnja) i general-bojniku Andriji Matijašu Pauku! (hr.wikipedia.org/wiki/Andrija_Matija%C5%A1_Pauk)
Prijavi Administratoru
#39 Ostaje Narod!triarios 2011-06-26 09:50
Rezultat ankete popularnosti naj zaslužnijih osoba Večernjega lista, je ne dvojbeni pokazatelj da koliko god se trudila 3. sječanjska de-tuđmanizator ska klika da su se izpunile jedne od posljednjih riječi Prvoga Hrvatskoga Predsjednika Dr. Franje Tuđmana, kada su ga pitali (već su se vidjeli i prvi znaci de-tuđmanizacij e Hrvatske) što će biti sa Hrvatskom poslije, kada njega više ne bude, odgovorio je: 'Ostaje Narod', a pogled mu je bio nekako odsutan i u smjeren prema Gore ... (Iz knjige 'Moj život s Francekom', Ankice Tuđman Prve Dame i supruge Prvoga Hrvatskoga Predsjednika Dr. Franje Tuđmana)
Prijavi Administratoru
#40 Ostaje Narod! — triariosMIJO F 2011-06-26 13:07
Boris Novković - Vukovi Umiru Sami (Eurovision 2005 - Croatia)
..lijepo rečeno..dobro poslušaj ovu pjesmu Srbina iz Zagreba..,a taj naš narod samo odmahuje rukom i 2005.godine ga pošalje na Euroviziju..što Hrvati su pomrli?...,ma to nije bitno Mijo to je samo pjesma?..taman posla!,a to je itekako bitno?....i to presluša 716142 HRVATA??? ..metaforički skriveno četništvo NARODU NIJE BITNO..i opet Dunavom brodovi plove,kao u Jugi?..lišće, što ono simbolizira?..VUK(dr Franjo Tuđman-mrskom Hrvatu i simbolu hrvatske državnosti uistinu nitko nije došao na pogreb..doli njegov narod-isto vukovi koji umiru sami!)-vukovi umiru sami?.kakove to sveze imade sa plovidbom?Lišće ,srpska pogana i pobunjenička stoka 400 godina okupira HRVATSKU od Drine i Sutle..baš kao lišće koje vjetar nosi..14 tisuća kuća smo im obnovili,pa da smo htjeli "obnovu" ne bih se rušilo,a rušilo se zato što vole Srbiju,a Hrvatsku,svaku Hrvatsku DRŽAVU nazivaju USTAŠKOM!? i izjedaju je tih 400 godina! MFP!
www.youtube.com/.../
Prijavi Administratoru
#41 Istinu je nemoguće vječno skrivatijavornov 2011-06-28 21:06
Nije tu objavljeno u Večernjaku ništa novo, samo je stara istina isplivala na vidjelo: Predsjednik Tuđman je povijesni velikan i graditelj, a Mesić je nitko i ništa ( uvrjedljiva je uopće ikakva usporedba ). No, problem je u tome što ova i slične hrvatske istine "ne žive u Hrvatskoj". One se ovako prigodničarski jedva spomenu a zatim najjači mediji opet utonu u svoju omiljenu srbofiliju, jugofiliju, Zapadni Balkan ili Jugosferu, jer to su kategorije u kojima mrzitelji svega hrvatskoga mogu nešto značiti dok su u Graditeljevoj Hrvatskoj bili nitko i ništa - jude! Zato je ti polutani tako zdušno ( i tako dugo ! ) i mrze.
Prijavi Administratoru

Budući da je trenutačno dopušteno komentiranje samo registriranim korisnicima, molimo sve one koji žele komentirati da se, ako već nisu, najprije registriraju na Portalu kako bi dobili svoje korisničko ime zaštićeno lozinkom. Tri jednostavna koraka za registraciju objašnjena su ovdje, a u slučaju poteškoća dovoljno je javiti se Administratoru.

Prijava/odjava s Portala Hrvatskoga kulturnog vijeća

Zadnje vijesti

Zadnji komentari

Najave

30. svibnja - Misa za poginule branitelje na Medvedgradu 30. svibnja - Misa za poginule branitelje na Medvedgradu Povodom ustanovljenja prvog višestranački izabranog Hrvatskog Državnog Sabora i nekadašnjeg Dana Hrvatske Državnosti te dana branitelja grada Zagreba, u srijedu... Više...

Tko je na vezi?

  • 38 gostiju

Uvjeti korištenja

Portal HKV-a

Izvorni prilozi objavljeni na ovom portalu mogu se slobodno preuzeti uz navođenje imena autora, odnosno izvora.

Licenca GNU

Naša udruga

Hrvatsko kulturno vijeće

HKV djeluje od 2006. i nezavisna je udruga građana s više od 1300 članova, mahom hrvatskih intelektualaca.

Kontakti

Stranice članova

Učlani se i predstavi

Članovi naše udruge ugledni su intelektualci, umjetnici, književnici, političari, novinari, poslovni ljudi i studenti. Predstavite se i vi!

Članovi

Izbor publikacija

Izaberi, pročitaj, preporuči

U pripremi imamo cijeli niz zanimljivih publikacija koje će se moći naručiti preko Portala. Rado ćemo poslušati i vaše preporuke.

Trenutna ponuda

Prijava na Portal