Gdje je kraj ludilu?
Uvijek treba ponoviti to da niti jedan normalan čovjek ne može imati ništa protiv postupnog uvođenja zelenih energija u promet i gospodarstvo. Svima nam je u interesu da i mi i naša djeca živimo u čišćem i zdravijem okolišu. Problem nastaje onda kad se tzv. zelena transformacija želi provesti u nerealno kratkom vremenu i kad se pretvori u polugu ideologije tzv. Velikog reseta. Zeleni fundamentalisti doslovce na ljude gledaju kao na nametnike na zemlji. Za njih je svako novo dijete nova tona ugljičnog dioksida. Neomaltuzijanski kult u zelenom fundamentalizmu doživljava svoj vrhunac.
Klimatski fundamentalizam kao i svaka totalitarna ideologija zapravo želi stvaranje „novoga čovjeka”. Nakon prosvjetiteljstva došlo je do zaokreta od teocentrične prema antropocentričnoj viziji svijeta, no čini se da je i potonjoj došao kraj i da se krećemo prema vremenu u kojemu će se interesi zaštite prirode i okoliša pretpostavljati interesima ljudi. Očita je namjera do kraja dekonstruirati biblijsku sliku svijeta i čovjeka. U skladu s time zeleni radikali spremni su izmisliti najrazličitije sulude ideje.
Navest ćemo neke od njih.
Od kukaca do ljudskog mesa
Svjetski ekonomski forum – kao što vrlo jasno stoji na njihovoj stranici – kao hranu budućnosti nudi nam insekte, a sve zato da bi se spasila klima. Iako je Svjetski ekonomski forum vrlo, vrlo jasno najavio da su kukci hrana budućnosti legendarni Faktograf nas je nedavno uvjeravao da su to laži teoretičara zavjere. Kad je odlučeno da brašno od zrikavca ide u prodaju, isti „provjeritelj činjenica“ tvrdio je da to nije brašno od kukca, nego samo brašno od jedne vrste kukaca. Ni manje ni više! Danas je reklamiranje kukaca kao hrane postalo učestalo i u Republici Hrvatskoj.
Za one kojima kukci nisu neki izbor, zeleni su fundamentalisti pripremili drugi specijalitet. Meso, jaja i žitarice sve više postaju suspektni. Njihova proizvodnja uključuje pretjeranu emisiju različitih štetnih supstanci. Zato proizvodnju mesa i žitarica treba smanjiti, što je plan u koji su već uključene Kanada i Nizozemska. Pa, koje je onda rješenje?
Bihevioralni znanstvenik i marketinški stručnjak Magnus Söderlund iz škole Stockholm School of Economics još pred koju godinu iznio je ideju „jedenja ljudskog mesa u budućnosti, unatoč gotovo univerzalnom kulturnom tabuu protiv kanibalizma”. Ovaj „znanstvenik” i „stručnjak” smatra da bi se ovaj „konzervativni“ tabu „mogao savladati, malo pomalo, počevši s nagovaranjem ljudi da samo okuse ljudsko meso“. Jedan švedski startup već je zasukao rukave i napravio veganski burger s okusom ljudskog mesa. Za sada to nije ljudsko meso, nego je samo okus ljudskog mesa. Žaba se kuha na duge staze. Za klimatske udarnike budućnost je očito u kanibalizmu?
Nedavno je i u Jutarnjem listu objavljen članak pod naslovom „Biste li pojeli ljudsko meso?“. Tvorac ideje o konzumaciji ljudskog mesa, dr. Erik Karlsson, smatra da je način borbe protiv klimatskih promjena i stvaranje održive proizvodnje hrane moguće samo ako konzumiramo ljudsko meso! Na početku videa dr. Karlsson se šali kako „jede ljudsko meso već neko vrijeme…“ i još nije poludio. Karlsson tvrdi da bi se od ljudskih stanica moglo stvarati meso, a već spomenuti Söderlund tvrdi da je potrebno promicati „industriju ljudskog mesa“.
Jedenje kukaca do nedavno je predstavljalo „teoriju zavjere“ pa je tako sada i kanibalizam u tome području. No razlika između teorije i prakse zavjere u pravilu je samo u proteku određenog vremena…
Ni mrtvima ne daju mira
Kukci i ljudsko meso očito su specijaliteti budućnosti, no zeleni fundamentalisti ni mrtvima ne žele dati mira. Nisu oni čitali ni Antigonu ni druge zapadne klasike. Kao što je nedavno izvijestio Lifesite News New York je postao šesta država koja je legalizirala ljudsko „kompostiranje“. Zakon su usvojila oba doma zakonodavnog tijela New Yorka u lipnju, i prema riječima zastupnice demokrata Amy Paulin iz Winchestera, koja je sponzorirala zakon, ovaj je bio „potreban“ jer građani New Yorka postaju „ekološki svjesniji“ i počinju „tražiti alternativu kremiranju koje koristi fosilna goriva i pridonosi emisiji stakleničkih plinova, ili tradicionalnim ukopima koji iskorištavaju otvoreno zemljište i doprinose onečišćenju tla i podzemnih voda“.
Paulin je predstavio zakon sa senatorom demokrata iz New Yorka Leroyem Comriejem u nastojanju da se ispuni politički cilj uklanjanja emisija ugljika do 2050. Proces ljudskog „kompostiranja“, također poznat pod eufemizmom „prirodna organska redukcija (NOR)“, podrazumijeva stavljanje preminulog u zapečaćenu posudu za višekratnu upotrebu podstavljenu biorazgradivim materijalima kao što su drvena sječka, lucerna i slama. Tijelo ostaje u posudi u posebnom nadzemnom postrojenju 30 dana da se razgradi, nakon čega se dobiveni kompost i kosti ostavljaju da se stvrdnjavaju dva do šest tjedana nakon što su mljeveni, dajući otprilike kubični metar „zemlje“. Tako nastalo „tlo“ bi se zatim moglo koristiti za vrtove, šume, biti isplaćeno ili korišteno u konzervacijske svrhe.
Zagovornici „kompostiranja“ kažu da ekološke prednosti ljudskog kompostiranja - za koje je potrebno malo ili nimalo materijala, fosilnih goriva ili prostora - čine uvjerljiv argument za neke da se odreknu kremiranja ili pogreba u lijesu. Kalifornijska demokratkinja Cristina Garcia, koja je sponzorirala zakon u svojoj državi, veliča „dobrobiti kompostiranja“, ali također kaže da je zakon nastao iz njezinih razmišljanja o smrtnosti (dok se brinula za svoje bolesne roditelje) i njezine želje da se vrati na Zemlju kada umre. „Uvijek sam željela biti drvo“, rekla je Garcia. „Ideja da moja obitelj jednog dana sjedi pod mojom sjenom - to donosi mnogo radosti“.
Kritika katoličkih krugova
Novi zakon, kao što piše Lifesite News, naišao je na kritike katolika u New Yorku. Dennis Poust, izvršni direktor Katoličke konferencije države New York, skupine koja predstavlja državne biskupe i dugo se protivi NOR-u, rekao je za Associated Press da je ta praksa „neprikladna“ metoda pokopa. „Proces koji je savršeno prikladan za vraćanje biljnih ostataka zemlji nije nužno prikladan za ljudska tijela”, rekao je Poust u priopćenju.
„Ljudska tijela nisu kućni otpad i ne vjerujemo da proces zadovoljava standarde pobožnog postupanja s našim zemnim ostacima“. Prošle godine Poust je poslao pismo Hochulu, samozvanom katoliku, u kojem je detaljno opisao svoje kritike te mjere, rekavši da se „kroz povijest i u svakoj kulturi, s odlaganjem ljudskih ostataka postupalo pažljivo i uz posebne rituale, uvijek uključujući pogreb ili kremiranje“. „S obzirom na tu činjenicu, neprimjereno je odjednom uvesti potpuno drugačiju metodu“. Godine 2019. Washington je postao prva država koja je legalizirala NOR. Državu su slijedili Colorado, Oregon, Vermont i Kalifornija, a kalifornijska provedba zakona o NOR-u odgođena je za siječanj 2027.
Globalistički ideolozi više ne znaju koje bi se bolesne ideje dosjetili kako bi dali doprinos kulturi smrti i sve proširenijem ludilu. Sve što je protivno zdravom razumu i normalnosti visoko je na cijeni u njihovim glavama. Dakako, uvijek je bilo ljudi kojima su padale na pamet kojekakve perverzije i gluposti (glupost je svemirska snaga koja se nikada ne umara!), no problem je kad ljudi na visokim pozicijama u globalističkim krugovima krenu promicati sulude ideje i pritom ih žele nametnuti drugima. Od zelenog fundamentalizma, genderizma i koronizma pa do transhmanizma. Svim ovim ideologijama zajednički je nazivnik kultura smrti i pokušaj stvaranja novoga čovjeka.
Živimo u vremenu kad se vodi bitka za opstanak ljudske vrste. Brzina kojom se nameću bolesne ideologije sve je veća. Ako toga svi ne postanemo svjesni, nametnut će se pitanje dolazi li kraj čovjeka kakvog smo do sada poznavali.
Ipak, stara je mudrost da čovjek snuje, a Bog određuje. I snovima globalističkih ideologa u trenu može doći kraj.
Davor Dijanović
Hrvatski tjednik